Фъндъчка пак заложи на популизъм и малки кресливи групички. Тия павета да си ги носи у тях, да си има автентичен елемент от Дондуков във къщи. Трябват, велоалеи, нормален градски транспорт, а не павета спомен от фашистка Германия. Да не говорим колко прах се вдига от тези павета!
Ами това сме, не кожем да постигнем съгласие за един елементарен ремонт на една улица, а какво остава по по-сериозни въпроси. Ами да искаме референдум - с павета или без:), макар че и след референдума, половината ще са недоволни.
"Именно решението да се запази този тип настилка е провокирало гражданските организации да излязат на протест, който е под мотото "Дондуков за хората. Паветата не са оправдание!". "
Като трябваше да спирам с Беемвето на влажни павета при лек дъжд, колата имаше по-дълъг спирачен път, отколкото ако беше на асфалт. Историята си е история, сигурността на хората има предимство. Или всички с павета райони ги правят без движение на автомобили, или заменят настилката с асфалт.
Ето защо карането на БМВ е диагноза и трябва да се лекува. Цяло изказване си направил по повод паветата на Дондуков, само и само да намериш повод да кажеш , че караш БМВ. Що не кажеш колко сантиметра ти е .....?
До коментар [#4] от "slan777":Ето защо карането на БМВ е диагноза и трябва да се лекува. Цяло изказване си направил по повод паветата на Дондуков, само и само да намериш повод да кажеш , че караш БМВ. Що не кажеш колко сантиметра ти е .....?
То това не ми се случи в София, а в Дрезден. И там имат павета, от римският тип. И Беемвето ми занесе при спиране, по гореописаната ситуация. В Щутгарт съм нямал проблеми, там и нямат павета или подобни щуротии.
Es muß Geld fließen!
В паветата няма бизнес :) Друго си е да туриш асфалт и да си кърпиш една и съща дупка всяка година, справка ей тази кръпка на ул. Злетово : https://www.google.com/maps/ @42.6997882,23.3424002,3a,75y,183.15h,70.56t/data=!3m7!1e1!3m5!1s2UFE_iveD61vZeSb1lCcOw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D2UFE_iveD61vZeSb1lCcOw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D50.14961%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656 По минумум два пъти на година се прави, всяка година. За шахтите по Данаил Николаев даже не ми се коментира.
Едни протестират за запазване историческия облик на града - други,че няма съществени подобрения,трети пък направо си казват какво трябва да се направи-Не е лесно да си Фандъкова.
Не разбрахте ли, че 80% от хората в София са посредствени селяци, чието единствено постижение в живота е, че са си купили немско возило на 15 години. С тия велоалеи и пешеходни градове ще им обезсмислите съвсем съществуването.
"Ако ще са павета няма да има място за велоалея" - това са същите лъжи, които ни разправяше и другаря Диков навремето. Не виждам какъв е проблема да има асфалтова велоалея и павета до нея. Просто козата Фандъкова насъсква хората срещу еколозите, които искат и велоалея. Същата работа беше и при Семинарията, когато не направиха трамвайна линия с "извинението", че трябвало да отрежат няколко дървета а еколозите не им давали.
Теб щеше да те чака Zuchthaus, като защитник на евреите. Лъжепрофета Мохамед е казал, евреите трябва да бъдат избити, и извършителите, надъхани ислямисти, идват от бежанците от Сирия, Ирак, Пакистан, Судан,Сомалия, Либия, Египет, Мароко, Алжир и още много държави следват. Евреите са сами на този свят, дори САЩ не ги подкрепя повече
Es muß Geld fließen!
При националсоциализма е било правило: Или си с мен, или си против мен. Среден път няма.
Аз не те лъжа относно истинската страна на Исляма, тя е много злобна и кара хората да извършват такива неща, както в Манчестър и Лондон. При Християнството е забранено самоубийстото, дори и да е в името Бог, мюсюлманите имат друг Бог, Аллах, и при тях е разрешено и дори подтиквано да го извършват. Защото в Рая ги чакат 72 девственици, ако са убили неверници. Аллах е благочестив, но строг в наказанията.
Аз не вярвам на приказката за Рая, тя е за малките деца. Но изглежда мюсюлманите вярват, и то твърдо.
Es muß Geld fließen!
Накара ме да те разгледам, което го правя с неудоволствие, имаш ми зъб, това ми стана ясно. Виждам някакъв недоволен от живота си Wichser, който се опитва да ме спре да пиша повече мнения. Понеже не са му вкуса и той разбира живота си по-различерн начин, който всички други трябва да споделят. Аз не съм писал нито едно мнение, за да те обидя КМЕТ В СЯНКА. Дори едва днес те разучих. Може по мирният начин, ти си пишеш мнения, аз няма да отговарям на тях. Или по джихадисткият метод, взаимно се мразим и се обиждаме. Избора е твой ...
Es muß Geld fließen!
Ами това сме, не кожем да постигнем съгласие за един елементарен ремонт на една улица, а какво остава по по-сериозни въпроси.Ами да искаме референдум - с павета или без:), макар че и след референдума, половината ще са недоволни.
Недоволните ще са 10% колкото са застъпниците на първобитните павета, хората искат съвременни настилки, велоалеи, повдигане на пътното платно където са трамвайните спирки, както е в цивилизованите страни. Кресливите 5-6 псевдоинтелектуалчета дето цял живот пеша ходят, не знаят какво е колело и кола и как се кара по павета си ги искат тях.
И каква е тази историческа стойност,че нещо не се сещам???? Освен,че са "сечени"в каменоломната край Владая и то от някои наши подлежащи на "превъзпитание"сънародници! Виж ,за жълтите съм съгласен!
Когато на нашата улица сменяха тръбите за топлата вода, една групичка беше решила да протестира. И телевизии щели да канят. Питам ги "защо". Ами неудобства имало, бръмчали машините, цапали, водата трябвало да се спре и от рода бисери. Добре, нали е за добро? Ами...до там. Има си хора за всичко. И такива, дето са "за" винаги да са "против".
Винаги ще има недоволни, ако ще да покрият Дондуков с жълти павета.... Паветата са трудна и скъпа за подържане настилка, виж на какво прилича паважът около Народното събрание!!! Ама прост народ, слаба държава......
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Изпревари ме, тъкмо щях да попитам няма ли да протестират и срещу топлата вода? Удобно е при тези горещини, много известни ще станат.
Иначе и аз категорично съм срещу паветата, при натоварено движение са ужас. Жълтите павета трябва да станат пешеходна зона а движението да се измести към Дондуков и там асфалт.
А това с велоалеите е идиотизъм, чудя се какви са тези мазохисти да се тикат точно зад бълващите отровни газове ауспухи на колите. За да се правят на европейци шепа фанатици се затруднява нормалното движение. Но той един от тях си го призна, "Трябва да направим толкова труден трафика че те да бъдат принудени да слязат от колите". След еко-талибани си имаме вече и вело-талибани.
PS И впрочем нямам нито кола нито шофьорска книжка. Разсъждавам от гледна точка на здравият разум.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
А това с велоалеите е идиотизъм, чудя се какви са тези мазохисти да се тикат точно зад бълващите отровни газове ауспухи на колите.
—цитат от коментар 44 на Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?
Разбира се, те само колоездачите го дишат тоя въздух, всички останали дишат нещо друго. И като няма велоалея, а само автомобили, това ще подобри въздуха защото ... ми защото така.
Бая се чудих на италианците, когато ги видях върху асфалт да редят 'дялан' камък. Какво пречи на велосипедите да карат върху паваж?
п.п. Управниците не вдяват. За да се реши проблемът с автомобилите в центъра на градовете, не трябва да се прави привлекателен за тях. Следва да има обществен транспорт и за лични автомобили да е неудобно и скъпо.
Елементарна математика. За да стигнеш от т.А до т.Б със скорост 45км/ч с градският транспорт ти трябват например 20мин. За да изминеш същото разстояние с велосипед ще ти трябват 60мин, тройно по-дълго ще дишаш отровите.
На същата площ заемана от велоалеите градският транспорт ще превози поне 20-30 пъти повече хора, както поради по-високата плътност така и поради по-високата скорост. Да не говоря за конфликтите в движението причинени от съвместното движение на два рязко различаващи се по-скорост вида транспорт.
Откъдето да го погледнеш градският транспорт е обществено по-ефективен от велосипедите. В нашите условия те служат единствено на шепа хора да се правят на европейци. Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
С това съм съгласен, особено центъра трябва да се поразтовари от автомобилите. За съжаление когато е застроявана София не е мислено така, сега е много трудно за промяна. Не съм специалист и затова не мога да предложа транспортно решение което ефективно да заобикаля центъра. Не само забрани а просто да ти е по-удобно така.
Но сега широките булеварди просто изсипват движението на автомобилите в центъра и с прости забрани няма да се реши проблема. Как да стане не знам, да кажат специалистите. Но основният принцип го казах, да ти е по-удобно да не минаваш през центъра. Тогава хората и без забрани ще го заобикалят.
Но не съм и съгласен решението да се търси с изкуствено затрудняване чрез влошаване на пътните условия. Този градски транспорт също се движи в тези условия. Така че велоалеи там където няма автомобили и градски транспорт, да си карат на воля. На останалите места пречат. И то пречат на мнозинството за кефа на едно малко но доста кресливо малцинство. Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
И въпреки всичко в едно са прави. Всеки ремонт трябва да включва зеленина, вело-алея, достъпност за инвалиди, колички и пр. и в интерес на самостоятелния човек/пешеходец.
Непрекъснато ползвам автомобил, но и напълно осъзнавам проблемите, до които води масовата му употреба в центъра на града. Проблемът е, че София е проектирана с лъчева структура и за прекосяването ѝ трябва щеш не щеш да минеш през центъра. А и доста квартали са необхванати все още от метро и адекватен транспорт.
За да се реши проблемът с автомобилите в центъра на градовете, не трябва да се прави привлекателен за тях. Следва да има обществен транспорт и за лични автомобили да е неудобно и скъпо.
Когато ремонтираха ул. "Цар Иван Асен II" там хората си искаха паветата. Тук всеки се прави на велик мислител и важното е да се изяви. А къде на "Дондуков" ще събереш трамвай, коли, тротоари и велоалеи не ми е ясно. Но важното е да се представят някои.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
_mushichka_
Рейтинг: 272 НеутралноЩе се друсаме по паважа форевър
Infernus
Рейтинг: 442 НеутралноФъндъчка пак заложи на популизъм и малки кресливи групички. Тия павета да си ги носи у тях, да си има автентичен елемент от Дондуков във къщи. Трябват, велоалеи, нормален градски транспорт, а не павета спомен от фашистка Германия. Да не говорим колко прах се вдига от тези павета!
Дела трябват, а не думи.tsvetko_51
Рейтинг: 1457 НеутралноАми това сме, не кожем да постигнем съгласие за един елементарен ремонт на една улица, а какво остава по по-сериозни въпроси.
Ами да искаме референдум - с павета или без:), макар че и след референдума, половината ще са недоволни.
slan777
Рейтинг: 497 Неутрално"Именно решението да се запази този тип настилка е провокирало гражданските организации да излязат на протест, който е под мотото "Дондуков за хората. Паветата не са оправдание!". "
Es muß Geld fließen!Като трябваше да спирам с Беемвето на влажни павета при лек дъжд, колата имаше по-дълъг спирачен път, отколкото ако беше на асфалт. Историята си е история, сигурността на хората има предимство. Или всички с павета райони ги правят без движение на автомобили, или заменят настилката с асфалт.
George Svinarov
Рейтинг: 335 НеутралноДо коментар [#4] от "slan777":
Ето защо карането на БМВ е диагноза и трябва да се лекува. Цяло изказване си направил по повод паветата на Дондуков, само и само да намериш повод да кажеш , че караш БМВ. Що не кажеш колко сантиметра ти е .....?
Cara Mia
Рейтинг: 334 НеутралноТези павета имат историèска стойност.
uchuden.
Рейтинг: 551 ВеселоПри паветата всяка година ще се цицат парички за пренареждане.
slan777
Рейтинг: 497 НеутралноТо това не ми се случи в София, а в Дрезден. И там имат павета, от римският тип. И Беемвето ми занесе при спиране, по гореописаната ситуация. В Щутгарт съм нямал проблеми, там и нямат павета или подобни щуротии. Es muß Geld fließen!
merch0
Рейтинг: 225 НеутралноВ паветата няма бизнес :) Друго си е да туриш асфалт и да си кърпиш една и съща дупка всяка година, справка ей тази кръпка на ул. Злетово :
https://www.google.com/maps/ @42.6997882,23.3424002,3a,75y,183.15h,70.56t/data=!3m7!1e1!3m5!1s2UFE_iveD61vZeSb1lCcOw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D2UFE_iveD61vZeSb1lCcOw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D50.14961%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
По минумум два пъти на година се прави, всяка година. За шахтите по Данаил Николаев даже не ми се коментира.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3560 НеутралноДо коментар [#4] от "slan777":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!автомобилът е СЛЕД човека !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3560 НеутралноДо коментар [#8] от "slan777":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!проблемът ти е в задкормилното устройство на колата !!!
neut
Рейтинг: 497 НеутралноПодкрепям протеста
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restneut
Рейтинг: 497 НеутралноПодкрепям протеста
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restchicago514
Рейтинг: 1047 ВеселоЕдни протестират за запазване историческия облик на града - други,че няма съществени подобрения,трети пък направо си казват какво трябва да се направи-Не е лесно да си Фандъкова.
zahariy
Рейтинг: 317 НеутралноДа видим дали ще оправят тротоарите, че е цяло събитие да се ходи по тях.
zahariy
Рейтинг: 317 НеутралноДа видим дали ще оправят тротоарите, че е цяло събитие да се ходи по тях.
zahariy
Рейтинг: 317 НеутралноДа видим дали ще оправят тротоарите, че е цяло събитие да се ходи по тях.
adventure
Рейтинг: 225 Неутралнодано успее този протест! Подкрепям напълно. Жалко че няма да съм в софия.
adventure
Рейтинг: 225 Неутралнодано успее този протест! Подкрепям напълно. Жалко че няма да съм в софия.
adventure
Рейтинг: 225 Неутралнодано успее този протест! Подкрепям напълно. Жалко че няма да съм в софия.
adventure
Рейтинг: 225 Неутралнодано успее този протест! Подкрепям напълно. Жалко че няма да съм в софия.
slan777
Рейтинг: 497 НеутралноКолата няма ABS, това беше проблема. Стар модел. Затова занася при остро спиране. Es muß Geld fließen!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3560 НеутралноДо коментар [#22] от "slan777":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!определено имаш проблем. скоро с това мислене те чака ПТП.
tvr18355030
Рейтинг: 442 НеутралноНе разбрахте ли, че 80% от хората в София са посредствени селяци, чието единствено постижение в живота е, че са си купили немско возило на 15 години. С тия велоалеи и пешеходни градове ще им обезсмислите съвсем съществуването.
slan777
Рейтинг: 497 ЛюбопитноИ с какво съм пред тебе грешен? Какво ми е на мисленето? Es muß Geld fließen!
tvr18355030
Рейтинг: 442 Неутрално"Ако ще са павета няма да има място за велоалея" - това са същите лъжи, които ни разправяше и другаря Диков навремето. Не виждам какъв е проблема да има асфалтова велоалея и павета до нея. Просто козата Фандъкова насъсква хората срещу еколозите, които искат и велоалея. Същата работа беше и при Семинарията, когато не направиха трамвайна линия с "извинението", че трябвало да отрежат няколко дървета а еколозите не им давали.
slan777
Рейтинг: 497 ЛюбопитноТеб щеше да те чака Zuchthaus, като защитник на евреите. Лъжепрофета Мохамед е казал, евреите трябва да бъдат избити, и извършителите, надъхани ислямисти, идват от бежанците от Сирия, Ирак, Пакистан, Судан,Сомалия, Либия, Египет, Мароко, Алжир и още много държави следват. Евреите са сами на този свят, дори САЩ не ги подкрепя повече Es muß Geld fließen!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3560 НеутралноДо коментар [#25] от "slan777":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Отговори си сам. нали си "умен" !
slan777
Рейтинг: 497 ЛюбопитноПри националсоциализма е било правило: Или си с мен, или си против мен. Среден път няма.
Аз не те лъжа относно истинската страна на Исляма, тя е много злобна и кара хората да извършват такива неща, както в Манчестър и Лондон. При Християнството е забранено самоубийстото, дори и да е в името Бог, мюсюлманите имат друг Бог, Аллах, и при тях е разрешено и дори подтиквано да го извършват. Защото в Рая ги чакат 72 девственици, ако са убили неверници. Аллах е благочестив, но строг в наказанията.
Аз не вярвам на приказката за Рая, тя е за малките деца. Но изглежда мюсюлманите вярват, и то твърдо. Es muß Geld fließen!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3560 ВеселоДо коментар [#29] от "slan777":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!продължавай ! истината е близу по паважа дето все те лъзга кат спираш неподготвен у нас и в стрнство.
slan777
Рейтинг: 497 ВеселоНакара ме да те разгледам, което го правя с неудоволствие, имаш ми зъб, това ми стана ясно. Виждам някакъв недоволен от живота си Wichser, който се опитва да ме спре да пиша повече мнения. Понеже не са му вкуса и той разбира живота си по-различерн начин, който всички други трябва да споделят.
Аз не съм писал нито едно мнение, за да те обидя КМЕТ В СЯНКА. Дори едва днес те разучих. Може по мирният начин, ти си пишеш мнения, аз няма да отговарям на тях. Или по джихадисткият метод, взаимно се мразим и се обиждаме. Избора е твой ... Es muß Geld fließen!
weatherman
Рейтинг: 388 Неутралноhttps://www.peticiq.com/175926
grigoo
Рейтинг: 576 НеутралноНедоволните ще са 10% колкото са застъпниците на първобитните павета, хората искат съвременни настилки, велоалеи, повдигане на пътното платно където са трамвайните спирки, както е в цивилизованите страни. Кресливите 5-6 псевдоинтелектуалчета дето цял живот пеша ходят, не знаят какво е колело и кола и как се кара по павета си ги искат тях.
marker
Рейтинг: 721 НеутралноДо коментар [#7] от "uchuden.":
И всяка пролет улицата ще става на вълни, както става с "Цар Борис"
uporit
Рейтинг: 522 Весело'Щото на "Орлов мост" няма вълни!
doroteus
Рейтинг: 1222 НеутралноДо коментар [#5] от "George Svinarov":
И каква е тази историческа стойност,че нещо не се сещам????
Освен,че са "сечени"в каменоломната край Владая и то от някои наши подлежащи на "превъзпитание"сънародници!
Виж ,за жълтите съм съгласен!
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноКогато на нашата улица сменяха тръбите за топлата вода, една групичка беше решила да протестира. И телевизии щели да канят. Питам ги "защо". Ами неудобства имало, бръмчали машините, цапали, водата трябвало да се спре и от рода бисери. Добре, нали е за добро? Ами...до там. Има си хора за всичко. И такива, дето са "за" винаги да са "против".
Мърфи е оптимист!boby1945
Рейтинг: 837 ВеселоВинаги ще има недоволни, ако ще да покрият Дондуков с жълти павета....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Паветата са трудна и скъпа за подържане настилка, виж на какво прилича паважът около Народното събрание!!! Ама прост народ, слаба държава......
intergalactic
Рейтинг: 442 ЛюбопитноКои са тези граждански организации защо не сте написали?
Коментарите ми са мои собствени и не отразяват непременно възгледите на Фондация Америка за България.В смисъл от нашите ли са? Либерални, финансирани от Америка за България или са някакви други, които подронват устоите на обществото...
waldmeister
Рейтинг: 334 НеутралноКатегорично съм за асфалт и вело-алея, обезопасена чрез подходящо отделяне от автомобилния трафик.
waldmeisterwaldmeister
Рейтинг: 334 НеутралноКатегорично съм за асфалт и вело-алея, обезопасена чрез подходящо отделяне от автомобилния трафик.
waldmeistergalio
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#22] от "slan777":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM15 Поста за БМВ-то!
Ако колата ти се държи неочаквано за теб, това показва, че си некадърен шофьор!
БМВ е за каране, не за возене! Била поднасяла! АБС-ът увеличава спирачния път, еле па по мокро, ти имаш хабер от автомобили изобщо?
Махай го това и вземай един Голф, повече ще ти ходи на манталитета и моженето.
bludniq_sin
Рейтинг: 1151 НеутралноДо коментар [#7] от "uchuden.":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlНе че подкрепям идеята паветата да останат, ама то пък като че ли асвалта не го ремонтират всяка година?
Fred
Рейтинг: 1297 НеутралноИзпревари ме, тъкмо щях да попитам няма ли да протестират и срещу топлата вода? Удобно е при тези горещини, много известни ще станат.
Иначе и аз категорично съм срещу паветата, при натоварено движение са ужас. Жълтите павета трябва да станат пешеходна зона а движението да се измести към Дондуков и там асфалт.
А това с велоалеите е идиотизъм, чудя се какви са тези мазохисти да се тикат точно зад бълващите отровни газове ауспухи на колите. За да се правят на европейци шепа фанатици се затруднява нормалното движение. Но той един от тях си го призна, "Трябва да направим толкова труден трафика че те да бъдат принудени да слязат от колите". След еко-талибани си имаме вече и вело-талибани.
PS И впрочем нямам нито кола нито шофьорска книжка. Разсъждавам от гледна точка на здравият разум. Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
galio
Рейтинг: 660 НеутралноРазбира се, те само колоездачите го дишат тоя въздух, всички останали дишат нещо друго. И като няма велоалея, а само автомобили, това ще подобри въздуха защото ... ми защото така.
Логика 101
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
nickkal
Рейтинг: 237 НеутралноБая се чудих на италианците, когато ги видях върху асфалт да редят 'дялан' камък. Какво пречи на велосипедите да карат върху паваж?
п.п. Управниците не вдяват. За да се реши проблемът с автомобилите в центъра на градовете, не трябва да се прави привлекателен за тях. Следва да има обществен транспорт и за лични автомобили да е неудобно и скъпо.
galio
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#46] от "nickkal":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMПречи, че не е отделЕн тоя паваж,. освен, че е неприятно.
Fred
Рейтинг: 1297 НеутралноЕлементарна математика. За да стигнеш от т.А до т.Б със скорост 45км/ч с градският транспорт ти трябват например 20мин. За да изминеш същото разстояние с велосипед ще ти трябват 60мин, тройно по-дълго ще дишаш отровите.
На същата площ заемана от велоалеите градският транспорт ще превози поне 20-30 пъти повече хора, както поради по-високата плътност така и поради по-високата скорост. Да не говоря за конфликтите в движението причинени от съвместното движение на два рязко различаващи се по-скорост вида транспорт.
Откъдето да го погледнеш градският транспорт е обществено по-ефективен от велосипедите. В нашите условия те служат единствено на шепа хора да се правят на европейци.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Fred
Рейтинг: 1297 НеутралноС това съм съгласен, особено центъра трябва да се поразтовари от автомобилите. За съжаление когато е застроявана София не е мислено така, сега е много трудно за промяна. Не съм специалист и затова не мога да предложа транспортно решение което ефективно да заобикаля центъра. Не само забрани а просто да ти е по-удобно така.
Но сега широките булеварди просто изсипват движението на автомобилите в центъра и с прости забрани няма да се реши проблема. Как да стане не знам, да кажат специалистите. Но основният принцип го казах, да ти е по-удобно да не минаваш през центъра. Тогава хората и без забрани ще го заобикалят.
Но не съм и съгласен решението да се търси с изкуствено затрудняване чрез влошаване на пътните условия. Този градски транспорт също се движи в тези условия. Така че велоалеи там където няма автомобили и градски транспорт, да си карат на воля. На останалите места пречат. И то пречат на мнозинството за кефа на едно малко но доста кресливо малцинство.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
MyTwoCents
Рейтинг: 585 НеутралноНяма угодия...
@)----,--'--И въпреки всичко в едно са прави. Всеки ремонт трябва да включва зеленина, вело-алея, достъпност за инвалиди, колички и пр. и в интерес на самостоятелния човек/пешеходец.
Непрекъснато ползвам автомобил, но и напълно осъзнавам проблемите, до които води масовата му употреба в центъра на града. Проблемът е, че София е проектирана с лъчева структура и за прекосяването ѝ трябва щеш не щеш да минеш през центъра. А и доста квартали са необхванати все още от метро и адекватен транспорт.
marker
Рейтинг: 721 НеутралноДа бе, само където обществен транспорт с автобуси ветерани, бълващи дим като кебапчийница, изобщо няма да се подобри качеството на въздуха в София.
stedim
Рейтинг: 1369 НеутралноКогато ремонтираха ул. "Цар Иван Асен II" там хората си искаха паветата. Тук всеки се прави на велик мислител и важното е да се изяви. А къде на "Дондуков" ще събереш трамвай, коли, тротоари и велоалеи не ми е ясно. Но важното е да се представят някои.