Граждански организации излизат на протест заради ремонта на бул. "Дондуков"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на _mushichka_
    _mushichka_
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Ще се друсаме по паважа форевър

  2. 2 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Фъндъчка пак заложи на популизъм и малки кресливи групички. Тия павета да си ги носи у тях, да си има автентичен елемент от Дондуков във къщи. Трябват, велоалеи, нормален градски транспорт, а не павета спомен от фашистка Германия. Да не говорим колко прах се вдига от тези павета!

    Дела трябват, а не думи.
  3. 3 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1457 Неутрално

    Ами това сме, не кожем да постигнем съгласие за един елементарен ремонт на една улица, а какво остава по по-сериозни въпроси.
    Ами да искаме референдум - с павета или без:), макар че и след референдума, половината ще са недоволни.

  4. 4 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 497 Неутрално

    "Именно решението да се запази този тип настилка е провокирало гражданските организации да излязат на протест, който е под мотото "Дондуков за хората. Паветата не са оправдание!". "

    Като трябваше да спирам с Беемвето на влажни павета при лек дъжд, колата имаше по-дълъг спирачен път, отколкото ако беше на асфалт. Историята си е история, сигурността на хората има предимство. Или всички с павета райони ги правят без движение на автомобили, или заменят настилката с асфалт.

    Es muß Geld fließen!
  5. 5 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 335 Неутрално

    До коментар [#4] от "slan777":

    Ето защо карането на БМВ е диагноза и трябва да се лекува. Цяло изказване си направил по повод паветата на Дондуков, само и само да намериш повод да кажеш , че караш БМВ. Що не кажеш колко сантиметра ти е .....?

  6. 6 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Тези павета имат историèска стойност.

  7. 7 Профил на uchuden.
    uchuden.
    Рейтинг: 551 Весело

    При паветата всяка година ще се цицат парички за пренареждане.

  8. 8 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#4] от "slan777":Ето защо карането на БМВ е диагноза и трябва да се лекува. Цяло изказване си направил по повод паветата на Дондуков, само и само да намериш повод да кажеш , че караш БМВ. Що не кажеш колко сантиметра ти е .....?
    —цитат от коментар 5 на George Svinarov


    То това не ми се случи в София, а в Дрезден. И там имат павета, от римският тип. И Беемвето ми занесе при спиране, по гореописаната ситуация. В Щутгарт съм нямал проблеми, там и нямат павета или подобни щуротии.

    Es muß Geld fließen!
  9. 9 Профил на merch0
    merch0
    Рейтинг: 225 Неутрално

    В паветата няма бизнес :) Друго си е да туриш асфалт и да си кърпиш една и съща дупка всяка година, справка ей тази кръпка на ул. Злетово :
    https://www.google.com/maps/ @42.6997882,23.3424002,3a,75y,183.15h,70.56t/data=!3m7!1e1!3m5!1s2UFE_iveD61vZeSb1lCcOw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D2UFE_iveD61vZeSb1lCcOw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D50.14961%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
    По минумум два пъти на година се прави, всяка година. За шахтите по Данаил Николаев даже не ми се коментира.

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#4] от "slan777":

    автомобилът е СЛЕД човека !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#8] от "slan777":

    проблемът ти е в задкормилното устройство на колата !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Подкрепям протеста

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  13. 13 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Подкрепям протеста

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  14. 14 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1047 Весело

    Едни протестират за запазване историческия облик на града - други,че няма съществени подобрения,трети пък направо си казват какво трябва да се направи-Не е лесно да си Фандъкова.

  15. 15 Профил на zahariy
    zahariy
    Рейтинг: 317 Неутрално

    Да видим дали ще оправят тротоарите, че е цяло събитие да се ходи по тях.

  16. 16 Профил на zahariy
    zahariy
    Рейтинг: 317 Неутрално

    Да видим дали ще оправят тротоарите, че е цяло събитие да се ходи по тях.

  17. 17 Профил на zahariy
    zahariy
    Рейтинг: 317 Неутрално

    Да видим дали ще оправят тротоарите, че е цяло събитие да се ходи по тях.

  18. 18 Профил на adventure
    adventure
    Рейтинг: 225 Неутрално

    дано успее този протест! Подкрепям напълно. Жалко че няма да съм в софия.

  19. 19 Профил на adventure
    adventure
    Рейтинг: 225 Неутрално

    дано успее този протест! Подкрепям напълно. Жалко че няма да съм в софия.

  20. 20 Профил на adventure
    adventure
    Рейтинг: 225 Неутрално

    дано успее този протест! Подкрепям напълно. Жалко че няма да съм в софия.

  21. 21 Профил на adventure
    adventure
    Рейтинг: 225 Неутрално

    дано успее този протест! Подкрепям напълно. Жалко че няма да съм в софия.

  22. 22 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#8] от "slan777":проблемът ти е в задкормилното устройство на колата !!!
    —цитат от коментар 11 на КМЕТ В СЯНКА


    Колата няма ABS, това беше проблема. Стар модел. Затова занася при остро спиране.

    Es muß Geld fließen!
  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#22] от "slan777":

    определено имаш проблем. скоро с това мислене те чака ПТП.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Не разбрахте ли, че 80% от хората в София са посредствени селяци, чието единствено постижение в живота е, че са си купили немско возило на 15 години. С тия велоалеи и пешеходни градове ще им обезсмислите съвсем съществуването.

  25. 25 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 497 Любопитно

    До коментар [#22] от "slan777":определено имаш проблем. скоро с това мислене те чака ПТП.
    —цитат от коментар 23 на КМЕТ В СЯНКА


    И с какво съм пред тебе грешен? Какво ми е на мисленето?

    Es muß Geld fließen!
  26. 26 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 442 Неутрално

    "Ако ще са павета няма да има място за велоалея" - това са същите лъжи, които ни разправяше и другаря Диков навремето. Не виждам какъв е проблема да има асфалтова велоалея и павета до нея. Просто козата Фандъкова насъсква хората срещу еколозите, които искат и велоалея. Същата работа беше и при Семинарията, когато не направиха трамвайна линия с "извинението", че трябвало да отрежат няколко дървета а еколозите не им давали.

  27. 27 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 497 Любопитно

    До коментар [#22] от "slan777":определено имаш проблем. скоро с това мислене те чака ПТП.
    —цитат от коментар 23 на КМЕТ В СЯНКА


    Теб щеше да те чака Zuchthaus, като защитник на евреите. Лъжепрофета Мохамед е казал, евреите трябва да бъдат избити, и извършителите, надъхани ислямисти, идват от бежанците от Сирия, Ирак, Пакистан, Судан,Сомалия, Либия, Египет, Мароко, Алжир и още много държави следват. Евреите са сами на този свят, дори САЩ не ги подкрепя повече

    Es muß Geld fließen!
  28. 28 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3560 Неутрално

    До коментар [#25] от "slan777":

    Отговори си сам. нали си "умен" !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  29. 29 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 497 Любопитно



    До коментар [#25] от "slan777":Отговори си сам. нали си "умен" !
    —цитат от коментар 28 на КМЕТ В СЯНКА


    При националсоциализма е било правило: Или си с мен, или си против мен. Среден път няма.

    Аз не те лъжа относно истинската страна на Исляма, тя е много злобна и кара хората да извършват такива неща, както в Манчестър и Лондон. При Християнството е забранено самоубийстото, дори и да е в името Бог, мюсюлманите имат друг Бог, Аллах, и при тях е разрешено и дори подтиквано да го извършват. Защото в Рая ги чакат 72 девственици, ако са убили неверници. Аллах е благочестив, но строг в наказанията.

    Аз не вярвам на приказката за Рая, тя е за малките деца. Но изглежда мюсюлманите вярват, и то твърдо.

    Es muß Geld fließen!
  30. 30 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3560 Весело

    До коментар [#29] от "slan777":

    продължавай ! истината е близу по паважа дето все те лъзга кат спираш неподготвен у нас и в стрнство.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  31. 31 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 497 Весело

    До коментар [#29] от "slan777":продължавай ! истината е близу по паважа дето все те лъзга кат спираш неподготвен у нас и в стрнство.
    —цитат от коментар 30 на КМЕТ В СЯНКА


    Накара ме да те разгледам, което го правя с неудоволствие, имаш ми зъб, това ми стана ясно. Виждам някакъв недоволен от живота си Wichser, който се опитва да ме спре да пиша повече мнения. Понеже не са му вкуса и той разбира живота си по-различерн начин, който всички други трябва да споделят.
    Аз не съм писал нито едно мнение, за да те обидя КМЕТ В СЯНКА. Дори едва днес те разучих. Може по мирният начин, ти си пишеш мнения, аз няма да отговарям на тях. Или по джихадисткият метод, взаимно се мразим и се обиждаме. Избора е твой ...

    Es muß Geld fließen!
  32. 32 Профил на weatherman
    weatherman
    Рейтинг: 388 Неутрално
  33. 33 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Ами това сме, не кожем да постигнем съгласие за един елементарен ремонт на една улица, а какво остава по по-сериозни въпроси.Ами да искаме референдум - с павета или без:), макар че и след референдума, половината ще са недоволни.
    —цитат от коментар 3 на tsvetko_51


    Недоволните ще са 10% колкото са застъпниците на първобитните павета, хората искат съвременни настилки, велоалеи, повдигане на пътното платно където са трамвайните спирки, както е в цивилизованите страни. Кресливите 5-6 псевдоинтелектуалчета дето цял живот пеша ходят, не знаят какво е колело и кола и как се кара по павета си ги искат тях.

  34. 34 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 721 Неутрално

    До коментар [#7] от "uchuden.":


    При паветата всяка година ще се цицат парички за пренареждане.
    —цитат от коментар 7 на uchuden.


    И всяка пролет улицата ще става на вълни, както става с "Цар Борис"

  35. 35 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 522 Весело

    До коментар [#7] от "uchuden.":
    И всяка пролет улицата ще става на вълни, както става с "Цар Борис"
    —цитат от коментар 34 на marker

    'Щото на "Орлов мост" няма вълни!

  36. 36 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1222 Неутрално

    До коментар [#5] от "George Svinarov":

    И каква е тази историческа стойност,че нещо не се сещам????
    Освен,че са "сечени"в каменоломната край Владая и то от някои наши подлежащи на "превъзпитание"сънародници!
    Виж ,за жълтите съм съгласен!

  37. 37 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Когато на нашата улица сменяха тръбите за топлата вода, една групичка беше решила да протестира. И телевизии щели да канят. Питам ги "защо". Ами неудобства имало, бръмчали машините, цапали, водата трябвало да се спре и от рода бисери. Добре, нали е за добро? Ами...до там. Има си хора за всичко. И такива, дето са "за" винаги да са "против".

    Мърфи е оптимист!
  38. 38 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 837 Весело

    Винаги ще има недоволни, ако ще да покрият Дондуков с жълти павета....
    Паветата са трудна и скъпа за подържане настилка, виж на какво прилича паважът около Народното събрание!!! Ама прост народ, слаба държава......

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  39. 39 Профил на intergalactic
    intergalactic
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Кои са тези граждански организации защо не сте написали?

    В смисъл от нашите ли са? Либерални, финансирани от Америка за България или са някакви други, които подронват устоите на обществото...

    Коментарите ми са мои собствени и не отразяват непременно възгледите на Фондация Америка за България.
  40. 40 Профил на waldmeister
    waldmeister
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Категорично съм за асфалт и вело-алея, обезопасена чрез подходящо отделяне от автомобилния трафик.

    waldmeister
  41. 41 Профил на waldmeister
    waldmeister
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Категорично съм за асфалт и вело-алея, обезопасена чрез подходящо отделяне от автомобилния трафик.

    waldmeister
  42. 42 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#22] от "slan777":

    15 Поста за БМВ-то!

    Ако колата ти се държи неочаквано за теб, това показва, че си некадърен шофьор!

    БМВ е за каране, не за возене! Била поднасяла! АБС-ът увеличава спирачния път, еле па по мокро, ти имаш хабер от автомобили изобщо?

    Махай го това и вземай един Голф, повече ще ти ходи на манталитета и моженето.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  43. 43 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#7] от "uchuden.":

    Не че подкрепям идеята паветата да останат, ама то пък като че ли асвалта не го ремонтират всяка година?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  44. 44 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    Когато на нашата улица сменяха тръбите за топлата вода, една групичка беше решила да протестира.
    —цитат от коментар 37 на султана глаушева


    Изпревари ме, тъкмо щях да попитам няма ли да протестират и срещу топлата вода? Удобно е при тези горещини, много известни ще станат.

    Иначе и аз категорично съм срещу паветата, при натоварено движение са ужас. Жълтите павета трябва да станат пешеходна зона а движението да се измести към Дондуков и там асфалт.

    А това с велоалеите е идиотизъм, чудя се какви са тези мазохисти да се тикат точно зад бълващите отровни газове ауспухи на колите. За да се правят на европейци шепа фанатици се затруднява нормалното движение. Но той един от тях си го призна, "Трябва да направим толкова труден трафика че те да бъдат принудени да слязат от колите". След еко-талибани си имаме вече и вело-талибани.

    PS И впрочем нямам нито кола нито шофьорска книжка. Разсъждавам от гледна точка на здравият разум.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  45. 45 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 660 Неутрално

    А това с велоалеите е идиотизъм, чудя се какви са тези мазохисти да се тикат точно зад бълващите отровни газове ауспухи на колите.
    —цитат от коментар 44 на Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?


    Разбира се, те само колоездачите го дишат тоя въздух, всички останали дишат нещо друго. И като няма велоалея, а само автомобили, това ще подобри въздуха защото ... ми защото така.

    Логика 101

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  46. 46 Профил на nickkal
    nickkal
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Бая се чудих на италианците, когато ги видях върху асфалт да редят 'дялан' камък. Какво пречи на велосипедите да карат върху паваж?


    п.п. Управниците не вдяват. За да се реши проблемът с автомобилите в центъра на градовете, не трябва да се прави привлекателен за тях. Следва да има обществен транспорт и за лични автомобили да е неудобно и скъпо.

  47. 47 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#46] от "nickkal":

    Пречи, че не е отделЕн тоя паваж,. освен, че е неприятно.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  48. 48 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    Разбира се, те само колоездачите го дишат тоя въздух, всички останали дишат нещо друго.
    —цитат от коментар 45 на galio

    Елементарна математика. За да стигнеш от т.А до т.Б със скорост 45км/ч с градският транспорт ти трябват например 20мин. За да изминеш същото разстояние с велосипед ще ти трябват 60мин, тройно по-дълго ще дишаш отровите.

    На същата площ заемана от велоалеите градският транспорт ще превози поне 20-30 пъти повече хора, както поради по-високата плътност така и поради по-високата скорост. Да не говоря за конфликтите в движението причинени от съвместното движение на два рязко различаващи се по-скорост вида транспорт.

    Откъдето да го погледнеш градският транспорт е обществено по-ефективен от велосипедите. В нашите условия те служат единствено на шепа хора да се правят на европейци.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  49. 49 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    Следва да има обществен транспорт и за лични автомобили да е неудобно и скъпо.
    —цитат от коментар 46 на nickkal

    С това съм съгласен, особено центъра трябва да се поразтовари от автомобилите. За съжаление когато е застроявана София не е мислено така, сега е много трудно за промяна. Не съм специалист и затова не мога да предложа транспортно решение което ефективно да заобикаля центъра. Не само забрани а просто да ти е по-удобно така.

    Но сега широките булеварди просто изсипват движението на автомобилите в центъра и с прости забрани няма да се реши проблема. Как да стане не знам, да кажат специалистите. Но основният принцип го казах, да ти е по-удобно да не минаваш през центъра. Тогава хората и без забрани ще го заобикалят.

    Но не съм и съгласен решението да се търси с изкуствено затрудняване чрез влошаване на пътните условия. Този градски транспорт също се движи в тези условия. Така че велоалеи там където няма автомобили и градски транспорт, да си карат на воля. На останалите места пречат. И то пречат на мнозинството за кефа на едно малко но доста кресливо малцинство.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  50. 50 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Няма угодия...

    И въпреки всичко в едно са прави. Всеки ремонт трябва да включва зеленина, вело-алея, достъпност за инвалиди, колички и пр. и в интерес на самостоятелния човек/пешеходец.

    Непрекъснато ползвам автомобил, но и напълно осъзнавам проблемите, до които води масовата му употреба в центъра на града. Проблемът е, че София е проектирана с лъчева структура и за прекосяването ѝ трябва щеш не щеш да минеш през центъра. А и доста квартали са необхванати все още от метро и адекватен транспорт.

    @)----,--'--
  51. 51 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 721 Неутрално

    За да се реши проблемът с автомобилите в центъра на градовете, не трябва да се прави привлекателен за тях. Следва да има обществен транспорт и за лични автомобили да е неудобно и скъпо.
    —цитат от коментар 46 на nickkal


    Да бе, само където обществен транспорт с автобуси ветерани, бълващи дим като кебапчийница, изобщо няма да се подобри качеството на въздуха в София.

  52. 52 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    Когато ремонтираха ул. "Цар Иван Асен II" там хората си искаха паветата. Тук всеки се прави на велик мислител и важното е да се изяви. А къде на "Дондуков" ще събереш трамвай, коли, тротоари и велоалеи не ми е ясно. Но важното е да се представят някои.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK