Почина командирът на падналия хеликоптер

Почина командирът на падналия хеликоптер

© Министерство на отбраната на Русия



Почина командирът на екипажа на военния хеликоптер, който по-рано днес падна в Черно море по време на военно учение, съобщи Министерството на отбраната. Състоянието на капитан Георги Анастасов беше най-тежко.


Колегите му капитан Павел Симеонов и капитан Анатоли Апостолов са във Военната болница във Варна, като състоянието им е стабилно.


Причината за инцидента се изяснява.




Министърът на отбраната Красимир Каракачанов изпрати заместника си Анатолий Величков и заместник-
началника на отбраната вицеадмирал Емил Ефтимов във Варна. Те ще се запознаят на място със здравословното състояние на пострадалите в днешния инцидент военнослужещи.


Падналият в морето хеликоптер "Пантер" е от състава на Военноморските сили и е изпълнявал задачи по учението "Черно море - 2017". От Министерството на отбраната уточняват, че падането на хеликоптера "Пантер - 565" във водите на Черно море е станало при маневра след изпълнена тактическа задача "артилерийска стрелба по надводна цел". Екипажът е своевременно изваден от водата, натоварен на борда на намиращите се в близост военен катер и фрегата, и транспортиран във Военна болница Варна.


Капитан Георги Анастасов е роден на 4 октомври 1978 г. в гр. Ямбол. Завършил е средно образование в Математическата гимназия "Атанас Радев" и висше образование в Националния военен университет "Васил Левски", факултет "Авиационен", със специалност "летец-пилот за ВВС". Постъпва на военна служба през 2002 г. в поделение 24 870 – Каменец като инструктор-командир на взвод. На сегашната си длъжност - старши пилот в авиационно звено на военно формирование 36 940 – Варна, е назначен през 2011 г. Награждаван е многократно с грамоти и предметни награди от министъра на отбраната, началника на отбраната и командира на формированието.

Ключови думи към статията:

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5517 Разстроено

    Бог да го прости !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5517 Разстроено

    Дано сега началницитене си измият ръцете с него и очернят паметта му. Съболезнования на близките му !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Много жалко. Бог да го прости!!!

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  4. 4 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2522 Разстроено
  5. 5 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Бог да го прости и даде нужните сили на близките му в този момент. Жалко за този млад и кадърен българин.

  6. 6 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Случват се такива работи в авияцията. Бог да прости капитана и дано разследването предотврати други подобни инциденти.

    chavo64
  7. 7 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2096 Неутрално
  8. 8 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 274 Неутрално

    "От Министерството на отбраната уточняват, че падането на хеликоптера "Пантер - 565" във водите на Черно море е станало при маневра след изпълнена тактическа задача "артилерийска стрелба по надводна цел"."

    Общо взето военните учения се предхождат от достатъчно на брой летателни часове, чрез които полотите добиват нужната увереност. Любопитен съм да узная какви са бройките на летателните часове на българските пилоти на самолети и хеликоптери и какви са стандартите в НАТО.
    Пак ще има покриване на отговорните за инцидента, но не бих се учудил да се поставят задачи в подобни учения, които са несъвместими с нивото на летателна подготовка на българските пилоти.

  9. 9 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1801 Любопитно

    Какво може да накара един опитен пилот да загуби контрол над хеликоптера?

    Лека му пръст на човека.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  10. 10 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Жалко за хората, но поне се отърваха да плащат 40 милиона евро...

  11. 11 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8586 Неутрално

    Бог да го прости, това са рисковете на професията.

  12. 12 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 888 Разстроено

    И да минусирате, и да не минусирате резултата от разследването ще е „пилотската грешка”, защото хората не могат да се защитят.
    Не липса на подръжка, не калпаво финансиране, не малко учебни полети, а „пилотската грешка”!

  13. 13 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7277 Неутрално

    Бог да го прости и съболезнования на най-близките му хора

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  14. 14 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1993 Разстроено

    Светла му памет на загиналия пилот!
    Колкото до виновните, все ще се намерят, но по-важно е да се установят и анализират причините за инцидента, довел до смъртта на командира! Все пак, пострадалите, но оцелели от екипа, могат да дадат информирано мение! За да не се повтори трагедията, отново!

  15. 15 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9189 Неутрално
  16. 16 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 931 Разстроено

    Бог да го прости. Живот отишъл си без време.

    Мома, връщай 12 и 12А!
  17. 17 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    Бог да го прости! Голяма трагедия!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  18. 18 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 830 Гневно

    ЗА тези 20 млн. евро в морето трябва да "отлетят" много постове и да има сериозни наказания!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK