Авария спря временно столичното метро в час пик (обновена)

Снимката е от метростанция "Вардар"

© Георги А. Ангелов

Снимката е от метростанция "Вардар"



Столичното метро спря в пиковия час тази сутрин заради авария.


Читатели на "Дневник" разказаха, че малко след 8.30 часа сутринта пътници са били свалени от влака на станцията на Софийския университет. Първият вагон вече е бил навлязъл в тунела в посока "Младост", когато влакът е спрял и хората се престояли вътре няколко минути, преди вратите да бъдат отворени. Очевидци разказаха,ч е е имало смут, тъй като за около пет минути вратите на вагона в тунела са останали затворени.


Малко след 9 часа от пресцентъра на Столичната община информираха, че движението е възстановено. "Поради технически причини на метровлак на метростанция "Софийски университет Климент Охридски" беше спряно движението от метростанция "Сердика" до "Стадион Васил Левски", гласи съобщението, цитирано от агенция "Фокус". От общината уточняват, че влаковете са били спрени от 8.38 до 8.52 часа.


"В 8.35 ч. машинистът на влака, пристигнал на станция "Софийски университет", е сигнализирал за технически проблем, свързан със спирачките. Пътниците са били свалени от метрото, но 10 минути той не можел да потегли, обясни ръководителят на сектор "Диспечерски" в метрото Павел Димов пред "Дневник".

Ключови думи към статията:

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1094 Весело

    "Читатели разказаха, че малко след 3.30 часа сутринта пътници са били свалени от влака ..."

    3:30 ч.?! Сериозно? :)

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на Този е от онези
    Този е от онези
    Рейтинг: 233 Неутрално

    3:30 сутринта!!! Метрото денонощно ли е вече?

  3. 3 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1627 Неутрално

    Понякога да с чудиш този, който пише, с акъла ли си е. " 3.30 часа сутринта "???

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4786 Неутрално

    въпросът е защо крият истината ???!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    Защото нема КОЙ да поеме ама хубаво отговорност!

  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4786 Неутрално

    До коментар [#5] от "telqk":

    Отново пак !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Пак липсва информация

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  8. 8 Профил на hgg21387465
    hgg21387465
    Рейтинг: 228 Неутрално

    Поради технически причини. Ама, обяснете, какви са тези технически причини - в подвижния състав или в осигурителните системи. То, в това метро работят само руски възпитаници, няма как да не стане някоя авария

  9. 9 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 442 Неутрално

    След десетина година туй метро ще го затворят. И ще прокопаят нова дупка сигурно. Може и по-рано

  10. 10 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3026 Неутрално

    С такива стари руски вагони-бракми е така.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  11. 11 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3026 Неутрално

    Стига сте се чудели защо крият истината!
    Вече от толкова време отбелязвам, че в медиите се говори само в безлично наклонение.
    Нещо се било случило.
    Ама това кой, как и защо!
    Няма такива работи!
    Случките все от само себе си се случват.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  12. 12 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Без да съм русофил, ама същите влакове и наистина само с руски възпитаници, в Москва и в Петербург не спират

  13. 13 Профил на so
    so
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Машини са - чупят се. Случва се. Но все пак, кога някой ще излезе и ще кажа:

    - твърде често ли се чупят, например сравнено с други натоварени метра
    - защо се чупят - просто са калпави или се поддържат небрежно
    - колко струват и колко биха стрували някои, които се чупят по малко
    - защо влакът стои в тунела и никой нищо не казва в продължение на Х минути - нали имаше някакви инструкции за информиране на пътниците

  14. 14 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#5] от "telqk":


    До коментар [#8] от "hgg21387465":


    До коментар [#11] от "Храбър":

    Като ви чета коментарите, без малко да си помисля, че са се сблъскали 2 влака. Ама кой щял да поеме отговорността, ама каква точно била повредата, ама какво се било случило. Аварирал е влак и е трябвало да бъде изтеглен, това е. Попътувайте малко и ще се убедите, че и в другите страни се случва, както и че никой не ти обяснява подробно на втората минута какво точно се е случило, просто се извиняват за неудобството.

    Virtus est medium vitiis.
  15. 15 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3026 Неутрално

    До коментар [#12] от "uq":

    Вагоните им са по-нови.
    На нас пак ни пробутаха стари вагони.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  16. 16 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Абе хора, ЖП машините са изключително надеждни. При нормална поддръжка и профилактика са на практика вечни. Ето и БДЖ и софийските трамваи ( има и чешки и нашенски в БДЖ имат и румънски неща) карат по 40 год. и нищо им няма.
    Някой се е оакал това е.

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4786 Неутрално

    До коментар [#15] от "Храбър":

    те всъщност бяха нови НО доставени още от Живков и стояха на депо. (май в Обеля). Говоря за кафявите. По-стария модел.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    С такива стари руски вагони-бракми е така.
    —цитат от коментар 10 на Храбър


    Влаковете не са стари. Знам че за теб е проблем всичко руско, но като оставим психозите ти, всяка техника отказва в някакъв момент. Дори най-добрата, а колкото е по сложна и модерна - толкова е по вероятно да откаже.

    Евроатлантида
  19. 19 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Метрополитенът,во главе със Стоян Братоев,си остават несменяеми чиновници от времето на соца.А и защо основно руски мотриси се използват и до ден днешен?И защо се потуллва истината?

  20. 20 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    ""В 8.35 ч. машинистът на влака, пристигнал на станция "Софийски университет", е сигнализирал за технически проблем, свързан със спирачките."

    Някой да не е развивал болтове и рязал кабелчета?

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  21. 21 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    До коментар [#19] от "Cara Mia":

    "истината" явно е някакъв дефектирал чарк, който няма да ти говори нищо. А и не е важно толкова, влаковете са руски, защото когато е започнато изграждането на метрото са планирани да са по руски стандарт. Третата линия е по западен стандарт със западни влакове, разликите са както в токовземането, така и в осигурителните системи. Влакове спират дори в Германия, бил съм свидетел.

    Евроатлантида
  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4786 Неутрално

    До коментар [#21] от "sa6":

    първите влакове са Съветски. бъди коректен. новите руски ги купиха с европари. минаването на втори модел мотриси ще оскъпи експлоатацията и няма да има взаимозаменяемост по фтрите линии, кето хич не е ОК.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Ех тролове, ясно е че ви се плаща да плюете лайна..
    И все пак поне влагайте малко мисъл, та да изглежда, че сте искрени. Незнам кой глупак ви плаща за глупостите, ама не си заслужавате заплатите..

    Реакция от 20-30 минути при авария на влак звучи добре. Всички превозни средства, претърпяват аварии, важно е че не е била тежка и е рагирано адекватно бързо.

  24. 24 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 690 Весело

    Много хубави влакове. Особено ми харесва как скърцат по завоите. Вярвам, че в Мосйва и Петербург скърцат повече и не спират, но нека да сме благодарни и на Фандъкова за връзките и с Русия.

  25. 25 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4786 Неутрално

    До коментар [#23] от "sv3tli0":

    понеже виждам, че си експерт - върнали ли са парите на тези с билетчетата?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  26. 26 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#25] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кажи колко човека са поискали парите си? И ще ти кажа на колко им е отказано..

  27. 27 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2668 Неутрално



    До коментар [#8] от "hgg21387465":

    "То, в това метро работят само руски възпитаници, няма как да не стане някоя авария"

    Не знам за възпитаниците, но руските влакчета?
    Да поръчат още много от тях, та да има резервни части.

  28. 28 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    проблемът е в липсата на информация. Пътниците са стояли затворени във вагоните, без да знаят какво става

  29. 29 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Каква неистова драма!
    Вратите са били затворени 5 минути. Цяла вечност, нали??? :)
    Метрото не е работило 14 минути. Цели три вечности! :) :) :)
    Хайде малко по-реалистично!
    В Мюнхен съм висял във влак между две метростанции повече от два часа, а в Барселона - около час и полловина. Никой не ни даде информация. Само ни помолиха за спокойствие.

  30. 30 Профил на Данаил Младенов
    Данаил Младенов
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#17] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Относно метрото в София говориш/ пишеш само глупости.

  31. 31 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    До коментар [#19] от "Cara Mia":

    Защото е започнато строителството през соца и разни размери са така направени, че само руските стават, за това

  32. 32 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Абе не знам драма или не, ама днес следобед пътувайки в метрото, явно се оказах над колелата.
    На спиране и на тръгване нещо причиняваше такива удари през пода, че по едно време се чудех дали оста со се всичко останало няма да рипне през него.
    Цяло чудо, че стигнах до спирката, без влакът да се разпадне по пътя.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  33. 33 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    Случва се навсякъде! Когато тока в Ню Йорк спря останах под земята около 3 часа после ни евакуираха и изведоха на повърхноста, някои хора превъртяха. Най лошото е неизвестноста, човек започва да си мисли какво ли не, и клаустрофобията си казва думата. В случая на станцията няма нищо страшно.

    klimentm




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK