Полет на "България ер" закъсня над 5 часа поради техническа повреда

Скрийншот от сайта на авиопревозвача със съобщението за закъсненията на двата полета.

© Дневник

Скрийншот от сайта на авиопревозвача със съобщението за закъсненията на двата полета.



Полетът на "България ер" от София до Амстердам днес закъсня с над пет часа като обратният ще заксъснее с поне толкова. За това сигнализира читател на "Дневник", а информацията беше потвърдена от авиопревозвача, откъдето обясниха, че причината е техническа повреда на самолета.


От сайта на летище "София" се вижда, че полет FB461, обявен за 7.10 ч., е излетял от София в 12.35 ч. , а обратният FB462, който е трябвало да кацне в 13.55 ч., закъснява.


Читателят Йордан Георгиев пише, че за полета от Амстердам и закъснението му не е подавана информация към пътниците, нямало е вода и храна почти три часа. "Преди малко на пътниците е даден ваучер за 6.25 евро, с който на летището в Амстердам човек може и да успее да си купи две ябълки!" пише Георгиев с уточнението, че сред пътниците има бременни и майки с деца, а авиокомпанията не отговаря на телефонните позвънявания, нито на електронната поща.


Потърсени от "Дневник" от авиокомпанията опровергаха тази информация. Според представител на "България ер" информация към пътниците е подадена своевременно още от сутринта, обявена е и на сайта, раздавана е храна, вода и ваучери.

Ключови думи към статията:

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Полет на "България ер" закъсня
    --------------
    Закъсненията на България Еър отдавна не са новина.
    Пишете, ако някой полет случайно вземе, та пристигне навреме.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  2. 2 Профил на BgMafia
    BgMafia
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Немат денги за керосин
    Путин спря кранчето на Тимаджиите.

  3. 3 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 389 Неутрално

    А има ли сред пътниците и хора, коментиращи тук, които плюят по нискотарифните компании и презират пътуващите с тях, защото се лишавали от комфорт и качество, сигурност и точност, с които се гордеят от България Еър????
    Да са живи и здрави и утре пак с любимата им авиокомпания да прекарат по 4-5 ч. в чакане и чудене по летищата!

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  5. 5 Профил на zahariy
    zahariy
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Случват се такива неща. Доколкото виждам са раздадени храна и ваучери. Нищо толкова страшно не е станало.

  6. 6 Профил на BgMafia
    BgMafia
    Рейтинг: 233 Неутрално

    След фалират българия ер дали ,ще повторят схемата и с Цоцайбе и пенсионните им пирамиди (риторичен въпрос )?

  7. 7 Профил на vucoff
    vucoff
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Важното е, че навереме е открита повредата и ще бъде отстранена, преди да са излетели. По-добре да почакат малко, но после да летят спокойно.

  8. 8 Профил на KLINGON
    KLINGON
    Рейтинг: 377 Любопитно

    нещо все за Амстердам полета взе да закъснява???

    "...Срамно е ние да сравняваме силата си с такива гламавци, каквито са турците…"... из дописка на Васил Левски до в. Свобода, публикувана на 13.02.1871 г.
  9. 9 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Скоро моя приятелка изпусна връзка в Цюрих заради проблем с колесника на самолет на ...Луфтханза. Престоят е бил няколко часа, не помня вече колко. Така че подобно нещо може да се случи на всяка авиокомпания(не искам да защитавам България Ер, за мен са смотаняци, но фактите са си факти). По-притеснително е, ако е вярно това нещо с липсата на информация и сумата на ваучерите. Това не подхожда на сериозна авиокомпания. По случая с Луфтханза - моята приятелка спа в петзвезден хотел, трансферираха я от/до летището и имаше скромен подарък. Така се прави. И пътниците от злополучния полет да не забравят, че могат да претендират за солидни обезщетения.Ето инфо, ако има заинтересовани:

    http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_bg.htm #apr-problems

    Virtus est medium vitiis.
  10. 10 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4090 Весело

    Много скоро "Ефтинджиите" както ги наричат ще видят сметката на България Ер!Въпрос на време!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  11. 11 Профил на ВаняХр.
    ВаняХр.
    Рейтинг: 665 Неутрално

    На ден се отлагат и забавят десетки хиляди полети. Защо трябва толкова да се вживяме, че е закъснял един? Щото то и влака за Каспичан не тръгна навреме от Разград...

  12. 12 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3748 Неутрално

    нямало е вода и храна почти три часа."
    "два часа или повече при полети до 1500 км (къси разстояния);
    три часа или повече при полети над 1500 км в рамките на Европейския съюз (ЕС), както и при други полети между 1500 км и 3500 км (средни разстояния);
    четири часа или повече при полети над 3500 км извън ЕС (дълги разстояния).
    На пътниците се предлага помощ по Регламент 261/2004:
    Безплатни храна и напитки в количество, съобразено с времето за изчакване; "

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  13. 13 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1739 Весело

    До коментар [#12] от "дерибеев":

    Под помощ по Регламент 261/2004 ТИМ-аджиите разбират шоколадче 40 г. и 250 мл. вода...

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  14. 14 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3748 Неутрално

    До коментар [#12] от "дерибеев":Под помощ по Регламент 261/2004 ТИМ-аджиите разбират шоколадче 40 г. и 250 мл. вода...
    —цитат от коментар 13 на mitko11


    това е до 2часа закъснение и полет до 1 час , следва сандвич и сок , топла храна при над 4 часа закъснение ..

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  15. 15 Профил на vihar
    vihar
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не виждам къде е тук новината. Същата тази Луфтханза и присъдружната й Аустриан си отменят полетите за щяло и нещяло, без да дават никакви обяснения и компенсации. Подозирам, че го правят, ако нямат натовареност на полета. След това те хвърлят на една опашка от 500 човека да ребукваш (спомен от преди няколко месеца в Мюнхен) и нямаш гаранция за кога - днес ли ще е, утре ли ще е - кога. Пак повтарям - отменят полета, а не че той закъснява заради техническа повреда или че има лоши метеорологични условия. И никакви ваучери за храна не са ни раздавали, само да отбележа.

    Тъй че България Ер са си една малка, читава авиокомпанийка и правят това, което им е по възможностите. Все пак имат някъде към 10 самолета и с тях обслужват една камара дестинации. .

  16. 16 Профил на Тарасконски
    Тарасконски
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Даже дневник са показали, че имат инфо в сайта си. Колкото до двете ябълки ще ме извинява "пътника", ама доста повече неща можеш да си купиш за 6,25 евро. Да не се прави на луд, тука и други хора са виждали летища.

  17. 17 Профил на Йордан
    Йордан
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "Тарасконски":

    На летището в Амстердам цената на сандвичите започва от 5.50 евро. Напитките са от 3 евро нагоре. За сравнение, цената на сандвич на летище "София" е 6.90 лв., т.е. дори там човек би се затруднил да си купи задоволително количество храна и напитки за 6.25 евро. За времето от 5(пет!) часа, през които чака закъсняващия полет.
    Въпросните ваучери са раздадени чак на третия час от закъснението. Никаква вода, храна и напитки преди това. Дори пътниците не са били информирани своевременно за закъснението. По отношение на това какво пише на страницата на "България Ер" - появи се след като хората започнаха да звънят на медии. А това, че от авиокомпанията опровергават информацията за липсата на горните неща, мога да посъветвам да се допитате до някой, който работи в PR агенция и да разберете как се създават фалшиви новини или пък се пишат откровени лъжи. Аз по-скоро бих повярвал на препатилите пътници, отколкото на статия, написана от седящ в офис PR "експерт".

    Тези от Вас, които се интересуват, на страницата на "Капитал" - www.capital.bg, има доста информативни статии за закъсненията на "България Ер", за задълженията им, за печеленето на обществени поръчки... Тук аз лично бих се запитал защо авиокомпанията се ползва с протекцията на институциите и каква ли е причината.
    А днес в Парламента има и отправен въпрос към министъра на финансите във връзка със задълженията на "България Ер", отговорът все още не е публикуван: http://www.parliament.bg/bg/topical_nature/28051

    И като добавка към новината, 6 човека (включително и бременната жена!) не бяха качени на полета от Амстердам за София, тъй като въпросната "техническа повреда" на самолета е била отстранена чрез... смяната на самолета. Т.е. новият самолет е бил с по-малко на брой места. След разговор на пътник с една от българските медии и благодарение на тази медия, "България Ер" е осигурила прибирането на шестимата с полет на Австрийски авиолинии през Виена. В 23:00 часа вечерта са кацнали в София. Полетът от Амстердам по разписание каца в 13:55 часа.

    Във връзка с многото случаи на закъснели полети на "България Ер", пътници си търсят обезщетението. Но по информация на някои от тях се оказва, че "България Ер" отказва да плаща.

    Толкова за нашия "национален авиопревозвач" и отношението му към пътниците.

    Аз лично повече с тях не смятам да пътувам и вече предупреждавам приятели и познати да си помислят втори път, преди да си резервират билет с тях. Двама човека вече са с мен :).


    И накрая да благодаря за споделенената препратка към информация за правата на пътниците. Вече е задействан сигнал към съответните институции, а и се проучват вариантите за обезщетения.

  18. 18 Профил на insider221
    insider221
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Здравейте,

    С радост ще съдействаме на всички засегнати пътници от закъснели или отменени полети.
    www.claimhelp.eu
    В случай, че авиокомпанията Ви е отказала също може да се намесим и да Ви издействаме обезщетение.

    Поздрави,
    Симеон





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK