Казах ли аз, че фирмата е невинна, а шофьорът ще е виновен, казах ! А по другия случай - к'во значи , че имал '' 5 регистрации, но не е бил осъждан. '' - 5 регистрации за убийства, или 5 регистрации, че е паркирал върху тротоара!!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Охоохохох, отиваме вкупом всички. Де що има майка, да се пази... Колкото до Юнион Ивкони - направо съм изненадан, че все още има хора, ползващи техните услуги. Единственото, което ги държи живи, са часовете, които са избрали..
Без да омаловажавам случаят, но има колани в автобусите им. Последно пътувах с тях преди около две седмици и ползвах колан. Друг е въпросът, че хората около мен ме изгледаха странно, а и повечето вероятно не знаеха, че има такива в автобус. А иначе смятам, че проблемът е недостигът на кадри. Каквато е ситуацията в почти всички сектори в България. Няма стратегия, няма държавна политика, няма никаква мисъл у управляващите. Всъщност вероятно е съвсем преднамерено - дръж ги прости за да ги купуваш евтино. И такива електорални единици се отглеждат в момента. Който е що-годе кадърен се задържа трудно у нас.
Няма кой ьнаекава файда да ползваш колан, ако този зад теб не ползва. Коланите вавтобусите трябвадаа ьадължителни и да имглоба и дири сваляне от автобуса, ако някой не иска да ползва. Защото човекът зад вас може да ви убие, ако не ползва колан при евентуален челен удар.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
Решението е елементарно - глоби. Ако бяхме бяла държава, сега пътниците си взимат яки пари от застраховките, които би трябвало да вървят с билетите, застрахователите осъждат фирмата, и фирмата глътва вода и не изплува никога. И останалите ще знаят. Само че това се случва в белите държави...
К'ви тахо шайби Ви гонят?Вече сме 21 век.Събудете се!Тахографите са дигитални. Първата работа е да се снемат данните от тахографа.Ама ако има нещо нередно,едва ли ще стигне до нас.Ще се покрият като плъхове видели териер.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
Много отдавна няма тахошайби. Още от 2007-ма тахографите са електронни. Иначе си прав за липсващата информация от тахографа. Българските фирми все още си позволяват да експлоатират шофьорите както едно време когато нямаше никакви правила. Тахографите са въведени от десетилетия, но у нас до неотдавна си караха като им скимне. Уж имаше някакъв контрол , предимно от ДАИ щото полицаите бяха масово неграмотни по тия правила, но си беше общо взето мижи да те лажем. Откак влязохме в ЕС контрола се затегна, но нашенските фирми все така масово нарушават правилата. Особено в товарния транспорт, т.нар. TIR. С промяната от 2007 год. максималното време за шофиране на екипажите от тежкия транспорт е 9 часа след които трябва да имат задължтелно почивка от минимум 11 часа. При автобусите контролът трябва да е двойно по-затегнат, ама... Кой ги знае какво са направили. Няма да се изненадам ако се окаже че тоя шофьор са го накарали да кара повече от 9 часа.
шуменско пиво
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноНещо за разчитане на някаква тахошайба ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноНещо за калпавата мантинела, която не е предпазила автобуса ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Роси
Рейтинг: 6896 НеутралноТе тези убийства станаха всекидневие. В каква държава живеем.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноНещо за коланите в автобуса ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!karabastun
Рейтинг: 3890 ЛюбопитноКазах ли аз, че фирмата е невинна, а шофьорът ще е виновен, казах !
[email protected]А по другия случай - к'во значи , че имал '' 5 регистрации, но не е бил осъждан. '' - 5 регистрации за убийства, или 5 регистрации, че е паркирал върху тротоара!!!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5258 НеутралноНе е само умората...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевTM
Рейтинг: 624 НеутралноЯ, как така не е “несъобразена” скорост причината? Тия нещо са се объркали.
Настроение: подигравателно
Димитър Димов
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":
Димитър ДимовВ автобусите на тази фирма няма колани. Стари са автобусите. Нямат климатици. Вече не ползвам превода на тази фирма. Етап ми харесват повече.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Hasta La Vista antifascista OI!
Рейтинг: 583 Неутралноохранителят на Мето Илиенски отново на висота
1914 / 88ShekSpirt
Рейтинг: 311 ВеселоДо коментар [#9] от "Newave":
Понякога и аз се чудя защо съм още тук..Охоохохох, отиваме вкупом всички. Де що има майка, да се пази...
Колкото до Юнион Ивкони - направо съм изненадан, че все още има хора, ползващи техните услуги. Единственото, което ги държи живи, са часовете, които са избрали..
bow31537479
Рейтинг: 259 НеутралноДо коментар [#9] от "Newave":
случайно да си кондукторката на автобуса
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноДо коментар [#8] от "Димитър Димов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!интересна как се движат тогава - кой им е позволил и как са минали техн. преглед ?
enot
Рейтинг: 217 НеутралноЩе ми е интересно ако това е практика на фирмата, но само шофьорът опере пешкира...
bludniq_sin
Рейтинг: 1361 НеутралноДо коментар [#5] от "karabastun":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlвероятно за кражби или сбивания или нещо подобно.
stef
Рейтинг: 416 ЛюбопитноМоже би е добре да им събират телефоните на шофьорите преди да седнат зад геврека, особено ако возят десетки хора...
Stefstoiank
Рейтинг: 1347 НеутралноНяма тахошайба. Вчера коментирахме нещо, но оплюването беше сериозно.
truly
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#8] от "Димитър Димов":
Без да омаловажавам случаят, но има колани в автобусите им. Последно пътувах с тях преди около две седмици и ползвах колан. Друг е въпросът, че хората около мен ме изгледаха странно, а и повечето вероятно не знаеха, че има такива в автобус.
А иначе смятам, че проблемът е недостигът на кадри. Каквато е ситуацията в почти всички сектори в България. Няма стратегия, няма държавна политика, няма никаква мисъл у управляващите. Всъщност вероятно е съвсем преднамерено - дръж ги прости за да ги купуваш евтино. И такива електорални единици се отглеждат в момента. Който е що-годе кадърен се задържа трудно у нас.
Athanatos
Рейтинг: 1652 НеутралноНяма кой ьнаекава файда да ползваш колан, ако този зад теб не ползва.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Коланите вавтобусите трябвадаа ьадължителни и да имглоба и дири сваляне от автобуса, ако някой не иска да ползва.
Защото човекът зад вас може да ви убие, ако не ползва колан при евентуален челен удар.
Athanatos
Рейтинг: 1652 НеутралноИзвинявам се за многото грешки, тъчскрийна ми се ебава нещо...
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .rainbou1
Рейтинг: 935 НеутралноРешението е елементарно - глоби. Ако бяхме бяла държава, сега пътниците си взимат яки пари от застраховките, които би трябвало да вървят с билетите, застрахователите осъждат фирмата, и фирмата глътва вода и не изплува никога. И останалите ще знаят. Само че това се случва в белите държави...
sandman
Рейтинг: 846 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.К'ви тахо шайби Ви гонят?Вече сме 21 век.Събудете се!Тахографите са дигитални.
Първата работа е да се снемат данните от тахографа.Ама ако има нещо нередно,едва ли ще стигне до нас.Ще се покрият като плъхове видели териер.
шуменско пиво
Рейтинг: 426 НеутралноМного отдавна няма тахошайби. Още от 2007-ма тахографите са електронни. Иначе си прав за липсващата информация от тахографа.
Българските фирми все още си позволяват да експлоатират шофьорите както едно време когато нямаше никакви правила.
Тахографите са въведени от десетилетия, но у нас до неотдавна си караха като им скимне. Уж имаше някакъв контрол , предимно от ДАИ щото полицаите бяха масово неграмотни по тия правила, но си беше общо взето мижи да те лажем.
Откак влязохме в ЕС контрола се затегна, но нашенските фирми все така масово нарушават правилата. Особено в товарния транспорт, т.нар. TIR.
С промяната от 2007 год. максималното време за шофиране на екипажите от тежкия транспорт е 9 часа след които трябва да имат задължтелно почивка от минимум 11 часа. При автобусите контролът трябва да е двойно по-затегнат, ама...
Кой ги знае какво са направили. Няма да се изненадам ако се окаже че тоя шофьор са го накарали да кара повече от 9 часа. шуменско пиво