Строежът на магистралата между Русе и Велико Търново ще се съчетае с нов мост над Дунав

Строежът на магистралата между Русе и Велико Търново ще се съчетае с нов мост над Дунав

© Анелия Николова



Председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Дончо Атанасов заяви преди БНТ, че веднага след началото на строежа на магистралата между Русе и Велико Търново ще започне изграждането на нов мост над Дунав. Той ще бъде в Русе, като вече е избрано място за него. Съоръжението ще е нужно, тъй като се очаква трафикът да се увеличи многократно след завършването на аутобана.


Атанасов уточни, че за изграждането на магистралата ще са необходими около 3 години. Такъв времеви срок даде и за приключване на строежа на "Хемус", където предстои началото на строителните дейности между Ябланица и разклона за Ловеч и Троян. По думите му до 2021-2022 г. и двата транспортни проекта може да са готови.


Той каза още, че след обилния снеговалеж от вчера всички пътища в страната се обработват постоянно, за да се избегне заледяване. Шефът на пътната агенция уточни, че е имало инциденти с камиони на магистралите "Тракия" и "Хемус", които са ангажирали много техника и са блокирали част от движението.


Атанасов се оплака, че само за вчерашния ден в агенцията са постъпили 15-20 фалшиви сигнала за затрупани от снега коли, в които има и хора. Според него подобни неща са недопустими, тъй като част от техниката се пренасочва за тези места и по този начин се забавя чистенето.

Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4661 Неутрално

    Дано. Само да се понамалят кражбите та да има пари .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на pbs
    pbs
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Ако Боко построи тези две магистрали ще печели всички избори в Северна България поне още 10 години, ако излъже, по добре да не се появява в този край.

  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Това е тъпо! Обслужва интереса на Румъния, а не на България.

    България трябва да разработи втория мост, за да живне Северозападния край на България. Това естествено е неизгодно за Румънците и те натискат за нов мост при Русе.

    Остава да се чудим, що нашите им се връзват.

  4. 4 Профил на niksun
    niksun
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Много рано започнаха с предизборните обещания...

  5. 5 Профил на niksun
    niksun
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":
    Моста при Видин в кой край на България е?!

  6. 6 Профил на niksun
    niksun
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#2] от "pbs":

    Тази легенда за строежа на магистралата са на повече от 10 години. Народа се нагледа на празни обещания...

  7. 7 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 1356 Весело

    До коментар [#3] от "niakoi_si":

    Сигурно не сте чули,че втори мост има.Във Видин....

  8. 8 Профил на OCTAVIAN
    OCTAVIAN
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Браво! Цяла северна България ще стане обслужващ хинтерланд на Букурещ. Българският национален интерес ще бъде защитен само, ако се изградят мостове и инфраструктура западно от Русе, така че северозападналата част от нашата родина да живне.

    OCTAVIAN
  9. 9 Профил на Tikva Oranjeva
    Tikva Oranjeva
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Това на снимката, дупка на магистралата ли е?

  10. 10 Профил на Moxito
    Moxito
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Нашите са толкова тъпи, че не могат да разберат, че ако наблегнат на тези инфраструктурни проекти и на контрола по събиране на таксите ще има милиарди за "усвояване". Пратете ги на екскурзия в Унгария - една от страните граничеща с най-много държави в Европа - 7 (Сърбия, Румъния, Украйна, Словакия, Австрия, Словения, Хърватска) и да видят как се прави контрол и инфраструктура, от които унгарската държава реализира милиарди за пътни такси. Ние сме нещо подобно, но в по-малък вариант: всеки с две капки мозък в главата ще разбере, че е жизнено важно да се направи коридор за турското карго: Русе - Свиленград (с връзка с Хемус при Белокопитино) максимално бързо и да се построи Черноморски Скоростен Път от Силистра през Варна и Бургас до Приморско , който да подсигури достъпа на туристите до курорите. Тези два проекта са много по-важни от магистрала през Северна България и ще могат да я заместят в голямата й част (аз лично съм от Плевен, и пътувам всяка седмица София-Добрич-София през всички възможни маршрути - така че се броя мега компетентен по въпроса) Вместо да се прави въобще отсечка на магистралата след Ябланица, която минава между Плевен и Ловеч и се движи горе долу в нищото, държавата трябва да използва парите и да направи пътищата Ябланица - Бяла (през Плевен) и Ябланица - Велико Търново четири лентови и да направи обходни трасета на селата по пътя, нещо което може да стане с 3 по-малко пари от една нова магистрала и поне 3 пъти по-бързо. После като последна мярка може да се направи скоростен път Велико Търново - Белокопитино, която да свърже тази отсечка, но междувременно всички, които биха искали да отивад от София до Варна , ще могат да използват Южния маршрут при наличието на добра връзка за Северна България. В допълнение изграждане на тол система 1:1 с унгарската. Ето това е стратегия за следващите 10 години, но от къде да вземе акъл във великата ни администрация да го реализира

  11. 11 Профил на stonedridah1
    stonedridah1
    Рейтинг: 517 Неутрално

    УРААААААААААААА

    Ти за мен си Мики Маус!
  12. 12 Профил на niksun
    niksun
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#8] от "OCTAVIAN":

    Пълни глупости! Втори мост при Русе е нужен, защото от там преминава целия трафик на транспортен коридор №9. Стария мост е на повече от 60 години и се амортизира с всеки изминал ден, а отделно не може да поеме целия трафик.

  13. 13 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#5] от "niksun":
    До коментар [#7] от "yanne":

    Точно за това говоря. Моста при Видин свършва в нищото и от Румънска и от Българска страна. Едни колони от тирове се влачат по тесния път чак до София. В селата по трасето е кошмар, трафика е убийствен.

    Нашите да направят скоростен път София - Видин, това е смисленото начинание. Най-добре с тунел под Петрохан, но и разширение сегашния през Враца-Мездра-Ботевград е вариант, по лош, но и по-евтин.

    Румънците неглижират моста на Видин и натискат за Русе, защото така удължават транзитния трафик през тяхна територия и прибират по-големи такси! Но така моста при Видин седи празен, а се набива допълнително още трафик в средната част на България.

  14. 14 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1257 Любопитно

    Вместо фериботът Оряхово - Бекет да работи само в светлата част от деня или периодично изобщо да не работи, поради ниско ниво на река Дунав, нека третият мост да бъде построен имено там. Русенският нека се обследва детайлно, реиновира и прелицензира, но на същото място втори мост - НЕ, защото никой не си купува два еднакви костюма, въпреки че първият бил много хубав!!!! Защото никой не се жени два пъти за една и съща жена (с изключение в Холивуд), но те там не са за подражание!!!!


  15. 15 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1693 Разстроено

    Наслушах се на обещания...или няма пари, или правителството което обещава ще падне и така вече 50 години...

  16. 16 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    До коментар [#6] от "niksun":

    Демек, ще стане, ама при шестия мандат на Боко :)

  17. 17 Профил на niksun
    niksun
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#13] от "niakoi_si":

    Ето, че сам си противоречиш. Нито в България, нито в Румъния може да се направи в момента мост, където и да било защото няма довеждаща инфраструктура. Кому е нужно такова съоръжение в средата на НИЩОТО?! Какъв трафик може да се очаква в средата на нищото, като няма международни транспортни коридори. Няма да се генерира трафик от преминаващите каруци по него, защото те не са МПСта!

  18. 18 Профил на eyewithness
    eyewithness
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Доста от горните коментари имат прекрасни идеи, повечето, от които вече можеха да са факт, ако метродиаметрите из Шопско бяха с един-два по-малко.

  19. 19 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    До коментар [#14] от "Дедо Либен":

    Не си прав ,големия трафик на югоизточна Европа е през Дунав мост , тук се струпват хиляди тирове ,всеки ден минавам от там ,ужас е , сега откриват нов митнически пункт ,след като 20 години влагаха милиони в него и стоеше затворен ,има сметка от втори мост , който да поеме трафика от и за Турция и Гърция , друг е въпроса ,че пак ще направят простотии и ще го измислят по най глупавия начин. ПО горе един колега е направил сметка ,че трябва да се върже Белокопитово и втори мост на Русе с магистрала , която да пробива и Стара планина и да отива на юг ,след Лесово , така пътя Букурещ Истанбул се намалява с над 50 км , ако мислят всички разумно и екологично ,това трябва да стане ,а иначе пътя Русе Бяла и В Търново и Габрово и тунел на Шипка ще отвори северна България , но това не виждам да стане скоро ,големи обещания , големи лакърдии ,но общо взето е ясно ,че държавата нито ще вложи пари ,нито ще вземе заем за това ,а иначе този път може да се направи само от мижавите такси ,събирани на Дунав мост от огромния трафик ,румънците си направиха с тези пари целия подход към дунав мост ,смениха бетонните конструкции в основата на пътя на моста ,за разлика от нас , реновираха и стегнаха пътя до Букурещ .

  20. 20 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 957 Неутрално

    На "Хемус" ѝ остават скромните 250 км. Знаят,че няма да стане до 2022,но поне си имат дъвка.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  21. 21 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1729 Весело

    Румънците неглижират моста на Видин и натискат за Русе, защото така удължават транзитния трафик през тяхна територия и прибират по-големи такси! Но така моста при Видин седи празен, а се набива допълнително още трафик в средната част на България.
    —цитат от коментар 13 на niakoi_si

    Ех...пак виновно международното положение...

    В Русия съм! В Русия съм!
  22. 22 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    До коментар [#10] от "Moxito":

    моите наблюдния са ,че през таксите се крадат над милиард ,само като виждам на Дунав мост колко коли и тирове минават и как няма пари даже за дупките на самия Дунав мост ,как Булевард България ,който е от Дунав мост до излизане от Русе е коптор от дупки ,след като откраднаха над 150 милиона за тази отсечка и даже не я доасфалтираха и тя се разпадна за едни 5-6 години , пълно безхаберие в държавата ,пак няма виновни , пак никой не знае нищо ,няма прокуратура да проверява кой и къде открадна парите , а иначе ще правим големи магистрали , ще правим мостове ,ще крадеме другари и другарки .

  23. 23 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#10] от "Moxito":

    Ние сме много повече от Унгария, защото сме като фуния за транспорта между Европа и близкия изток, в т.ч. и към гръцките пристанища. Унгария може се заобиколи през Хърватска Словения и Австрия.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  24. 24 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Белокопитово-Ябланица. Пътно разстояние265,06 км. Разстояние по въздух-229,52 км.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  25. 25 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    До коментар [#4] от "niksun":

    Аха...! Забравили са и тунела под Шипка да включат в обещанието...! :)
    Иначе, ако гледаме предизборните обещания, то магистрала Хемус, трябва да е готова към... 2021-ва година...! Сега прибавиха и магистрала Велико Търново - Русе, че и още един мост над Дунав, при Русе...! Блъфират на едро! Дали наистина, не се стягат за нови избори...?! :)

    Бивш tww09306483.
  26. 26 Профил на k_man
    k_man
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Противно на нормалната локига Северна БГ е по-злападнала от Южна. Така, че няма лошо да се случат тези неща (ако изобщо се случат). Но както за ДМ-2 така и ДМ-3 си трябва пътна инфраструктура.

  27. 27 Профил на k_man
    k_man
    Рейтинг: 225 Весело

    Пардон за грешките в думите. :)

  28. 28 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 890 Неутрално

    А от другата страна на моста, откъм Румъния, какво ще има?
    Не прочетох за някакво съгласуване?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  29. 29 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    До коментар [#25] от "tww09306483":

    същите неща ги слушаме от 2007 насам ,винаги следващата година почват пътя Бяла Русе ,магистрала до Търново ,а за тунел на Шипка ,българските политици обещават още от освобождението насам ,при всички избори от тогава до сега , ще чакаме ,ще видим ,пари и желание има ,не могат се разберат ,как по бързо да откраднат пари от строежа на такива обекти ,това е проблема .

  30. 30 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    До коментар [#9] от "Tikva Oranjeva":

    Не. Това е технологичен отвор в пътната настилка. Служи за отводняване. Патент на ГЕРБ...! :)

    Бивш tww09306483.
  31. 31 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 764 Неутрално

    Тунел под връх "Шипка", няколко магистрали към Сърбия: Калотина- Ниш; Видин - Връшка Чука...; няколко нови мостове към Румъния; завършване на магистрала "Хемус"; магистрали Русе- В. Търново и Русе- Варна са абсолютно необходими за европейското развитие на България и икономическото съживяване на Северна България. На времето София е избрана за столица единствено заради мечтата земите на Северна Македония да бъдат присъединине към целокупна България; иначе София е периферен за България град. Централно разположено е Велико Търново. Когато положението ти е централно, се създава удобство за цялото население в държавата.

  32. 32 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    Доколкото само в Будашеща има 5 моста над реката, срамота е ние на 500км да имаме само два.
    Комбинацията мост и магистрала ще е много добра, остава да се случи.

  33. 33 Профил на starlighter
    starlighter
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Поне ЖП линията до Видин да оправят... Но никой не говори за това

  34. 34 Профил на starlighter
    starlighter
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Румънците доволно протриват ръце !

  35. 35 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    Ако Боко построи тези две магистрали ще печели всички избори в Северна България поне още 10 години, ако излъже, по добре да не се появява в този край.
    —цитат от коментар 2 на pbs


    А той досега щото малко е лъгал и за Хемус и за тази магистрала. Тези приказки ги слушам от 10 години насам. Още Плевнелиев с неговата стратегия 2020, трябваше вече Хемус да приключва, тази магистрала - също, а Русе-Шумен да е скоростен път. За 6-7 години нищо от това не се е случило, не само това ами нищо не е и пипнато.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  36. 36 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1131 Любопитно

    А от другата страна на моста, откъм Румъния, какво ще има?Не прочетох за някакво съгласуване?
    —цитат от коментар 28 на simval


    От другата страна е Букурещ, град с население над 2 милиона души и стандарт, доста по-висок от софийския, на разстояние по-малко от 70 км, свързан с четирилентов скоростен път.
    Минава през доста села наистина, но е равно като тепсия, та ако решат да направят магистрала, ще стане за нула време.

    Знанието е сила, информацията - власт
  37. 37 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Дежурно празнословие на поредния министър. Тия обещание са обидни вече. Тя и "Струма" трябваше да е готова за олимпиадата в Атина. Имаше табели по стария път даже...

  38. 38 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    До коментар [#33] от "starlighter":

    Те, дупките по пътя не са закърпили, ти за ЖП линия питаш...!
    Най-големите дупки по пътищата, които аз съм виждал, са били именно по този път. Имаше някакво село, може и град да беше Димово... Дупките бяха по два метра в диаметър и дълбоки по 30-40 сантиметра...!

    Бивш tww09306483.
  39. 39 Профил на k_man
    k_man
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#4] от "niksun":

    Да не би скоро да мислят да дезертират от властта, пак и после да се тупат у гърди колко са велики и матряла да ги избере пак? :)

  40. 40 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#31] от "bobhunter":

    Колега, не е София периферен за България град, а България е периферна за София държава. София (Сердика) е разположена директно в центъра на ЮИ Европа и от поне 2500 е системен за континента град. Единствените други два такива града на територията на България са Пловдив и Варна (Филипополис и Одесос). Днешното развитие просто повтаря или продължава развитието от Античността, когато Търново въобще го е нямало, а Русе е бил гарнизонен град. Където е текло пак ще тече, гласи библейската мъдрост, а може да се добави: Където не е текло, пак няма да тече...

  41. 41 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 407 Неутрално

    Подраниха с коледните приказки тази година.

  42. 42 Профил на anlon
    anlon
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#41] от "le_bigmac":

    При Видин има мост, нарича се "Нова Европа" и засега е най-лесният път за Западна Европа. Миналата година по него минаха по спомен 700 000 коли. До Видин пътят е никакъв. При всички избори го правят четирилентов, скоростен.... Истината е, че дори проект няма за това. И въпреки всичко тировете не свършват. И за този мост казваха, че никой нямало да минава по него.

  43. 43 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Хайде да се концентрират върху магистралата, а новия мост както и новия космодрум да оставят за по-нататък. Че иначе няма да видим нищо освен големи обещания, а на такива сме се наслушали!

  44. 44 Профил на Димитър Димов
    Димитър Димов
    Рейтинг: 444 Неутрално

    До коментар [#8] от "OCTAVIAN":

    Мостът го има. Трябва да се развие вътрешната инфраструктура. Е79 е ужасен. Проходът Петрохан е разбит откъм София. Труден е за товарни автомобили. Там има много да се работи докато трафикът мине по вторият мост. Нужда от трети мост има. Това ще помогне и на нашите камиони

    Димитър Димов
  45. 45 Профил на niksun
    niksun
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#40] от "minusm":

    Да, и ако не беше държавата България да налива пари в столицата София, сега нещата щяха да са съвсем различни и нямаше всеки пети българин да е софиянец. Колко инфраструктурни проекти се погребаха в страната за да се возят софиянци на метро? Хайде да не мерим с двоен аршин фактите...

  46. 46 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    До коментар [#32] от "tsvetko_51":

    На времето, това беше част от тъпите комунистически стратегии...! Да не се правят мостове и пътища, за да не дойде врага по тях! Затова граничните ни райони са изостанали и с мизерна инфраструктура...! Още не можем да се отърсим от милиционерската тъпотия...!

    Бивш tww09306483.
  47. 47 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    до 2021-2022 г. и двата транспортни проекта може да са готови
    ---------------------
    Може и да са готови, ама може и да не са. Съдейки по опита от последния милион години, ще са готови, ама друг път.

  48. 48 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    София .. от поне 2500 е системен за континента град.
    —цитат от коментар 40 на minusm


    Сигурно. Само че след Освобождението София е село. Градовете са Пловдив (само че е в Източна Румелия) и Русе.

  49. 49 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7649 Неутрално

    Значи ще почакат за магистралата.

  50. 50 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":
    Това е тъпо! Обслужва интереса на Румъния, а не на България.
    ...............
    Ми, Букурещ е на 60 км от Русе.
    Пък има - няма 2.6 млн жители.
    Две Софии, по просто му.
    Две Софии, два пазара, на 60 км от Русе.
    И кое е тъпото, да се оживи икономическите контакти между двата града и двете страни?

    nemo malus felix, minime corruptor.
  51. 51 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#48] от "gogo63":

    Село, село, колко да е била село? Щом е имало дипломатически представителства (консулства на Русия, Франция итн.) в града? По население София при Освобождението е много малка заради природните бедствия и пожарите в предходните години. От регистрите за населението на Османската империя се вижда, че София е наброявала 38 хил. души през 1871 и над 70 хиляди през 1680, тоест дори и в рамките на Империята е един от големите градове. За сравнение: Русе по това време (Освобождението) е с население ок. 26 хил. души, Пловдив ок. 50 хил. В рамките на Княжество България София е най-големият град, макар и в момента за избирането му за столица да е силно обезлюден и опожарен. Митът за "селото София" е заради първото преброяване на населението в Княжеството, което се прави, преди бежанците от бедствията да са се завърнали в града и преди да е започнало възстановяването на опожарените квартали. Това е все едно в Москва да бяха преброили населението при влизането на Наполеон и да бяха казали... ми то Москва е едно село... Помислете за прословутия "процес срещу софийските книжари" покрай залавянето на Левски и Априлското възстание: дали в едно село би имало достатъчно книжарници, че една част от собствениците им да бъдат обесени?

  52. 52 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    До коментар [#51] от "minusm":

    Добре де, ти си обичай София, така както аз си обичам Русе, но все пак не я сравнявай с Русе веднага след освобождението. Нито по население, нито по архитектура, нито по дух.

  53. 53 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 512 Неутрално

    До коментар [#52] от "gogo63":

    За населението вече обясних, сравненията се правят на база статистически данни...
    За архитектурата: Въпрос на вкус... Русе има много прятна за окото архитектура, но пък няма хилядолетни сгради, тъй като в Античността просто не е бил кой знае колкоголям град.
    Дух: и на двете места има култивирани хора, има и чалгари. Като цяло обаче потенциалът на дадено място да привлича голямо население може да се съчетае с всякакви форми на дух, и с изтънчен и с опростачен, така че сам по себе си не е решаващият фактор.
    Но тук не коментирахме, кой какво харесва, а какво можем да очакваме като вземем предвид историческото им развитие. Набива се на очи, че моментното състояние на регионите в България е подобно на състоянието им от късната Античност (с изключение на Бургас, който е преместване на центъра на южното българско черноморие с ок. 30 км --- от Созопол както и от Несебър и Поморие). Оттук на сетне е въпрос на интерпретация, дали човек ще очаква съотношенията да се променят или не...

  54. 54 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    А дано всичко е успешно и по-малко да крадат

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK