Ако приемем, че едно домакинство разполага с две заплати по 750 лева - 1500 лева - значи на месец си купуват алкохол за 24 лева - тоест една щайга бира !
Еее статиската ни изкара англичани а балтииците пиянки!А като знам у нас как се пие.......А в Полша..бимберът е навсякъде!Интересно за Расия нищо не пише ама тя си е инвънсистемна единица.
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
При нас алкохолът е евтин и можеш за 20 лева да си вземеш нормално масово уиски или водка, вино за 12-15 лева и кен добра бира за под 1,50. Отделно режимът на пиене ни е либерален- от ранна възраст, без забрани и затова имаме ниски нива на алкохолизъм. Преди хората пиеха повече, сега повече се грижат за здравето си, а и нали едно време опитаха да направят от селянина - градски металург и работник и той се малко попропи. Не може да става никакво сравнение за вродения и наследствен алкохолизъм в Русия , Полша и други подобни. При нас проблем остава тютюнопушенето.
В тази статситика пише колко харчим официално! А колко си произвеждаме и къркаме нелегално никоя статистика не го лови, нито колко алкохол се купува на черно и без бандерол!
"Годишните разходи на домакинствата за алкохолни напитки са приблизително еквивалентни на разходите им за медицински продукти и малко по-високи от разходите за образование през 2016 г."
Извинявайте, но това са пълни глупости. Не може да се сравняват несравними неща. Човек си купува медицински продукти когато е болен, а пиене - всеки ден. И се образова до време, но пие до гроб.
Това изследване показва НЕ кой колко ПИЕ, а колко ХАРЧИ за пиене. ... Ако пък добавим и културната особеност "селски казан" - статистиката изпада в паника.
...колко алкохол се купува на черно и без бандерол! ---------------------- По-интересно е колко СЕ ПРОДАВА на черно и без бандерол! ТАМ СА ГОЛЕМИТЕ сиви производители и вносители !
"Българите са едни от най-малко харчещите за алкохол в Европейския съюз" Харчим малко не защото малко пием, а защото пием евтин алкохол. Освен това произвеждаме много алкохол в домашни условия, а него никакви статистика не ги ловят. Така че не можем да се похвалим с въздържание.
Как са получени горните цифри? - доста занижени ми се струват. Разделили са продажбите от магазинната мрежа на населението или са задавали въпроси "Колко харчите за алкохол?"
Българина си пие домашно. Затова ЕС ще откачи. Няма да може да оскубе милиарди оа акцизи и надценки. А българина удри по джоба и на рекламодатели с милионите за алкохол. Зер кой ще плаща и рекламите със всяка бутилка ''марков'' рекламиран спирт с оцветител и ароматизатор.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ами като не ни изкупуват дори и малкото останали като производство плодове да ги хвърлим на животните ли /уф и животни нямаме по европричини/ . Ами тогава всичко в казана.
''Важно уточнение е, че в тези пари не се включват разходите за алкохол в ресторанти и хотели''
тоест какво влиза, че не се разбира - продаденият твърд алкохол в супермаркетите, това ли ? че кой отива и си купува литър уиски/водка от супера ? Особено когато качествените почват от 100 кинта при заплата 1000?
Ако приемем, че едно домакинство разполага с две заплати по 750 лева - 1500 лева - значи на месец си купуват алкохол за 24 лева - тоест една щайга бира !
Всеки който произвежда за лични нужди или доставчик на домашна ракия и вино е извън европейската статистика! Българина все още е частично свободен от евроатлантическите стандарти за скъпи "вина", направени без капка гроздов сок!
да, затова се тровят и умират всяка година по няколко човека от метиляк, щото са големи технолози....докато не съм чул някой да се е гътнал от Руски Стандарт примерно
" Не може да става никакво сравнение с вродения и наследствен алкохолизъм в Русия ... "
Още по времето на СССР и 25-те строителни обекта на руска територия, рускините ни молеха да им правим деца с надеждата ДА СЕ ПРЕКЪСНЕ именно вродения и наследствен алкохолизъм, защото знаеха, че българите НЕ СМЕ от тази категория !
Всеки пие колкото му е сладко... Но докато се занимаваме с малките човешки удоволствия в страната назрява скандал с министър Теменужка. Тя най-нагло е излъгала за Белене. В БИВОЛ и ОФ върви разкритие на подправен доклад. Явно пазителите на имперската рента не дремят. Политическия картел в Народното събрание мълчи а ние всички ще плащаме.
"Българите са едни от най-малко харчещите за алкохол в Европейския съюз"
Малко харчим, щото много от нас си го правим от плодове, от джибри или от захар, но не и от цвекло, картофи или царевични кочани (както в Полша) или от метли и дървени табуретки (както в Русия)!!!!
Проста сметка за двама възрастни:минимум 0.300г на ден-100Ж,200Мх365=109.5лНе слагам изпитата бира,вино,горницата при празници,сбирки,и не на последно място-на аванта,сватби и кръщенета.!Не е добре,не е,като знаем как алкохола уврежда мозъчните клетки,не се учудвайте от плачевни и странни резултати,от зътапяване на м'тряла.
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам!
21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
""Домашно произведения алкохол също не попада в статистиката.""Джанки, захар, мускатова есенция и пей сърце. Какви ти разходи за алкохол.1кг. захар - 1 л. ракия.0.7 л. отлежал качествен алкохол - 50-60 лв.
""Домашно произведения алкохол също не попада в статистиката.""Джанки, захар, мускатова есенция и пей сърце. Какви ти разходи за алкохол.1кг. захар - 1 л. ракия.0.7 л. отлежал качествен алкохол - 50-60 лв.
Ще ме извиняваш, ама говориш абсолютни глупости. Не всяка година има смъртни случаи от метилов алкохол, а когато за жалост ги има то е вследствие на консумация на нелегални ментета забъркани незнайно къде и незнайно как, а не на качествен домашняк. Ние глупавите ще си пием истински вина и ракии от грозденце, а пък вие " разбирачите " си пийте спирта и есенциите от винпромите.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
48
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
СКОРО ХОДИХ ДО ЕДНА АПТЕКА ДА СИ ВЗЕМА ЗА КРЪВНОТО НЕКЪФ ИЛАЧ,ВЛЕЗЕ НЕКЪФ ОПЪРПАН ЧОВЕЧЕЦ ОТ ТИЕ УЛИЧНИТЕ , КАЗВАМ ГО БЕЗ КАКВАТО И ДА Е ЗЛОБА ИЛИ ИРОНИЯ И КУПИ ДВЕ СТОГРАМКИ СПИРТ ЗА МАЗАНЕ,ПО ЦЕНТЪРА НА МНОГО МЕСТА ВИЖДАМ ЛИТРОВИ БУТИЛКИ ИЗХВЪРЛЕНИ ОТ ТОЯ СЪЩИЯ СПИРТ , ИМАМ И БРАДЧЕД КОЙТО РЕДОВНО СЕ МАЖЕ ВЪТРЕШНО С ТАЯ СЪЩАТА ТЕЧНОСТ , ТА ВЪПРОСА МИ Е ТИЕ РАЗХОДИ В КОЯ ГРАФА ШЕ ГИ ТУРГАМЕ ,В ТИЕ ЗА ЗДРАВЕ ИЛИ В ТИЕ ЗА ...............
""Домашно произведения алкохол също не попада в статистиката.""Джанки, захар, мускатова есенция и пей сърце. Какви ти разходи за алкохол.1кг. захар - 1 л. ракия.0.7 л. отлежал качествен алкохол - 50-60 лв.
—цитат от коментар 28 на gmbh
До коментар [#28] от "gmbh": mentra65 ""От един кг.захар ще изкараш един литър ракия ама друг път.Най много 0.700гр."" Никак не е друг път. Като се вземе предвид традицията да се прави преварка на т.нар. "опашка"(паток) нещата се получават.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
супер! наще българи пият натурални напитки с добър градус(там надолу към петричкосанданско е 55 градуса;)))) сега минах през един англ.магазин баби и дедовци си взимат уйскита разл марки.ама ,то уйски ама 36,7 до 40% -което е рядко нещо идва ми като сироп закашлица.Както големият изскуствовед ВеждичкТа -мултака руски пийни си така солидно,па хвани някой друг полицай па му хвърли един кютек !!! за какви европейски ценности говорим??
супер! наще българи пият натурални напитки с добър градус(там надолу към петричкосанданско е 55 градуса;)))) сега минах през един англ.магазин баби и дедовци си взимат уйскита разл марки.ама ,то уйски ама 36,7 до 40% -което е рядко нещо идва ми като сироп закашлица.Както големият изскуствовед ВеждичкТа -мултака руски пийни си така солидно,па хвани някой друг полицай па му хвърли един кютек !!! за какви европейски ценности говорим??
Уиски под 40% - НЯМЯ. Това е една от най строгите регулации в ОК за производството му. Погледни в специализираните магазини и ще намериш уиски с 45-65% алкохолно съдържание, т.нар. бъчвен градус и без нискотемпературна филтрция. Пък бабите и дядовците си купуват от евтините водки, някаква марка на Теско.
Ще цитирам Р. Белчев: Малко се пие в тая държава. Нямам проблем с алкохола. Алкохолът има проблем с мен. Моите проблеми са финансови, но алкохола това не го засяга.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
"Българите са едни от най-малко харчещите за алкохол в Европейския съюз"
Българите се едни от най-големите лъжци в Европейския съюз.Не пият, не пушат, нямят пара а в кафенетата -нема место по цял ден и нощ. Те са точно като путян,селски(колхозни) тарикати, които си въобразяват, че другите нищо не виждат и не чуват, поради което и си допадат така масово с азиатеца и неговия поплас от замъзгани ватенки и смръдливи партенки!
а, не, в слънчака тия точно се наливат от едни ''бъкети'' разбрай кана, в която има алкохол единствено и само от цар Киро, за щастие доста разреден та няма много дали фира от самият алкохол
Ми нормално, както и при останалите в южна европа има голямо производство на домашен алкохол. За разлика от северна европа ежедневен алкохол като виното тук е или много евтин или домашен така че разходите са нищожни.
Това подсказва, че огромна част от изпития алкохол се търгува на черно. Знам за поне пет човека в квартала, които продават домошарка с бидони. Говорим за София, а си представям по провинцията какво е
"I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlin
Тези от Бивол си измислят. Няма такова нещо. Пълни шмекери. Нали колеги работеха по проекта и си говорим. Проекта Е изгоден, но при определени условия.
Като кажа на някой швед, че у нас можеш да купиш алкохол денонощно, оня се ококорва като настъпана жаба и пита, дали у нас всички не са алкохолици! Ония, които са идвали в България веднага му опонират като казват, че много рядко може да се види пиян човек за разлика от Швеция, където в петък вечер просто не можеш да намериш тавряз човек, включително и жените!
Вроден и наследствен, по отношение на Русия не е много вярно, всъщност е доста скорошен и придобит. В началото на века, същият процент употреба на алкохол в Русия е под половин процент, предимно в по-богатите среди. Масата жули квас, ако има, нискоалкохолен и рядко. Всъщност проблема с алкохолизма е разработка и изобретение на дебилите от КПСС. През късните 50-те и 60-те години на 20 век идиотите решават да искарат 5 млрд. рубли от акцизи на алкохол. Започва масирана реклама на т.н. "културно пиене", това дори се лансира с филми, книги, репортажи и друга пропагандна. Само след 5 години това "културно пиене" води до бедствие с лавинообразен проблем на алкохолизъм. В резултата на това, бюджета трябва да отделя 15 млрд. за медицински разходи свързани с проблема. Е те толкова са разбирали от икономика и социум, кретените. Поляците имат практиката на пиене на концентрати доста преди руснаците, всъщност имено те изобретяват водката и я вкарват в Русия още през 17 век. Доста интересни и поучителни факти.
Гледай отвисоко падналия,само ако си се навел да му подадеш ръка!You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war
"И се образова до време, но пие до гроб." Е с това не съм много съгласен. През 2010 завърших една програма, която ми дава сертификат. Отне ми две години и няколко хиляди. През 2015 завърших друга програма, отне ми 4 години и над 20 хиляди. А съм завършил унверситета преди десетки години... За пиенето, зависи - може и да е до гроб, може и да се спре по медицински причини.
Спусни малко налягането в гумите. В Швеция рядко можеш да видиш пиян на обществено място. Полицията действа в рамките на десетина минути. Пребивавенето в изтрезвително излиза колкото нощува в Монте Карло. Ставал съм свидетел на светкавични полицейски действия, сякаш някой съмишленик на Пабло Ескубар...
Двама пияни се кандилкат в тъмната нощ. Единият току спира и сочи нагоре. -Пешо, колко луни виждаш на небето? -Ча,й, са-мънка другия-на първия ред са две, а отдолу, момент...да видим...
Не случайно много българи се насочват към Испания. Алкохола е достъпен, хашиша и тревата още-по. Интересното е, че испанците са на първо място по дълголетие в Европа и това, че алкохола, тютюна и други екстри са по-достъпни не ги е превърнало с нация от злоупотребяващи скотове.
В Кауфланд продават "абсент" - зелен и червен, 60% алкохол. Аз също си мислех, че има някакви ограничения за алкохола за ЕС, но за някои видове напитки явно има изключения. Има нещо некоректно - някои фирми отразяват алкохола в градуси, други в проценти, което не е едно и също.
Има две причини за този резултат: 1. Българите се правят домашен алкохол. 2. Българите нямат толкова пари които да заделят за алкохол
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Българина е табиатлия човек...може и по малко да пием от другите народи но си пием със салаткаи за кеф...а не като някои докато паднат под масата...а от мезетата най се харчи "вълчата салата"...:)
1. У нас пиячката е евтина, включително в сравнение с доходите 2. Продукцията на редица производители тип "спирт и есенция" не се отчита от статистиката 3. Пием си и собствено производство 4. В структурата на потребление е голям делът на средно- и нискоалкохолните напитки, които са с по-ниска цена
Много интересно, в сравнение с Люксембург сме направо въздържатели. Май са прави някои да казват, че лъжите се степенуват като "лъжи, по-големи лъжи, най-големи лъжи и статистика" :-)
До коментар [#29] от "carmello":Ще ме извиняваш, ама говориш абсолютни глупости. Не всяка година има смъртни случаи от метилов алкохол, а когато за жалост ги има то е вследствие на консумация на нелегални ментета забъркани незнайно къде и незнайно как, а не на качествен домашняк. Ние глупавите ще си пием истински вина и ракии от грозденце, а пък вие " разбирачите " си пийте спирта и есенциите от винпромите.
Огромната част от домашнопроизведената ракия в България е такъв боклук, че нормален човек не трябва да я приближава, камо ли да я пие. Добрите дестилационни колони са малко и масово се изварява в казани от времето на Филип Тотю без никакъв технологичен контрол. Малцина оставят ракията да старее в буре, за да се получи едно нормално бренди. Докато в домашни условия може да се получи прилично младо вино, то с дестилатите не е така. И повсеместно цари заблудата, че това било "качествен алкохол". Средният българин не разбира от качествен алкохол и това си е, набляга се на количеството смрадлива домашнярка. Тъй че - благодаря, но аз ще си остана на малцов скоч и херес бренди.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 3000 ЛюбопитноАко приемем, че едно домакинство разполага с две заплати по 750 лева - 1500 лева - значи на месец си купуват алкохол за 24 лева - тоест една щайга бира !
[email protected]Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2908 ЛюбопитноЕее статиската ни изкара англичани а балтииците пиянки!А като знам у нас как се пие.......А в Полша..бимберът е навсякъде!Интересно за Расия нищо не пише ама тя си е инвънсистемна единица.
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Веселин Дечев
Рейтинг: 1317 ВеселоАууу престъпници!
В Русия съм! В Русия съм!grayeagle
Рейтинг: 798 НеутралноПри нас алкохолът е евтин и можеш за 20 лева да си вземеш нормално масово уиски или водка, вино за 12-15 лева и кен добра бира за под 1,50. Отделно режимът на пиене ни е либерален- от ранна възраст, без забрани и затова имаме ниски нива на алкохолизъм. Преди хората пиеха повече, сега повече се грижат за здравето си, а и нали едно време опитаха да направят от селянина - градски металург и работник и той се малко попропи. Не може да става никакво сравнение за вродения и наследствен алкохолизъм в Русия , Полша и други подобни. При нас проблем остава тютюнопушенето.
mqj41586140
Рейтинг: 0 НеутралноОткъде ги вадят тия статистики, не знам....
Никой никога не ме е питал каквото и да е. Камо ли колко давам за пиячка.
Amot
Рейтинг: 529 ЛюбопитноВ тази статситика пише колко харчим официално! А колко си произвеждаме и къркаме нелегално никоя статистика не го лови, нито колко алкохол се купува на черно и без бандерол!
Цацата трябва да бъде изпържена!Един препатил
Рейтинг: 2080 Неутрално"Годишните разходи на домакинствата за алкохолни напитки са приблизително еквивалентни на разходите им за медицински продукти и малко по-високи от разходите за образование през 2016 г."
Извинявайте, но това са пълни глупости. Не може да се сравняват несравними неща. Човек си купува медицински продукти когато е болен, а пиене - всеки ден. И се образова до време, но пие до гроб.
SSmart
Рейтинг: 853 ВеселоОтново сме на незавидна позиция! Нямаше ме 5-6 месеца и пак сме се смъкнали надолу в класацията......
karabastun
Рейтинг: 3000 ЛюбопитноИнтересно, че Към 1.02.2011 г. населението в Република България живее в 3 006 376 домакинства !
[email protected]gesand
Рейтинг: 317 НеутралноЩото си го произвеждат сами! По-добре да пишат колко грозде се купува, оттам ще излязат по-точни данни.
“When small men begin to cast big shadows, it means that the sun is about to set”, Lin Yutangzle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноТези, ако знаят, колко домашно вино и ракия се изпиват, ще почнат да си говорят сами.
Булаир
Рейтинг: 619 НеутралноТова изследване показва НЕ кой колко ПИЕ, а колко ХАРЧИ за пиене.
... Ако пък добавим и културната особеност "селски казан" - статистиката изпада в паника.
Холдън Колфийлд
Рейтинг: 560 ВеселоСъвсем естествен е този резултат. Всеки пети си има собствен казан за ракия ... :-)
karabastun
Рейтинг: 3000 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Amot":
[email protected]...колко алкохол се купува на черно и без бандерол!
----------------------
По-интересно е колко СЕ ПРОДАВА на черно и без бандерол!
ТАМ СА ГОЛЕМИТЕ сиви производители и вносители !
proza
Рейтинг: 403 Неутрално"Българите са едни от най-малко харчещите за алкохол в Европейския съюз"
Харчим малко не защото малко пием, а защото пием евтин алкохол. Освен това произвеждаме много алкохол в домашни условия, а него никакви статистика не ги ловят. Така че не можем да се похвалим с въздържание.
lustmord
Рейтинг: 344 ЛюбопитноКак са получени горните цифри? - доста занижени ми се струват. Разделили са продажбите от магазинната мрежа на населението или са задавали въпроси "Колко харчите за алкохол?"
442
Рейтинг: 1545 НеутралноМи то от домашното по-качествено, по-истинско и по-вкусно няма. Техноложко вино и спирт не купувам.
Велков
Рейтинг: 1441 НеутралноМалко се харчи за алкохол, доста за захар...
log_on
Рейтинг: 1662 НеутралноБългарина си пие домашно.
Затова ЕС ще откачи. Няма да може да оскубе милиарди оа акцизи и надценки.
А българина удри по джоба и на рекламодатели с милионите за алкохол. Зер кой ще плаща и рекламите със всяка бутилка ''марков'' рекламиран спирт с оцветител и ароматизатор.
Panda
Рейтинг: 461 РазстроеноСнимката ми напомня за доброто старо време, когато имаше истински Carrefour - с огромен асортимент, качествени продукти и добри цени.
niksan1
Рейтинг: 2790 Неутрално
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Домашно произведения алкохол, също не попада в статистиката . "
Ей тука е разковничето !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Deemer
Рейтинг: 466 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "gesand":
Не всичко е това, което изглежда на пръв поглед.А какво те кара да мислиш, че винпромите ползват грозде!?
log_on
Рейтинг: 1662 ВеселоАми като не ни изкупуват дори и малкото останали като производство плодове да ги хвърлим на животните ли /уф и животни нямаме по европричини/ . Ами тогава всичко в казана.
carmello
Рейтинг: 1258 Любопитно''Важно уточнение е, че в тези пари не се включват разходите за алкохол в ресторанти и хотели''
тоест какво влиза, че не се разбира - продаденият твърд алкохол в супермаркетите, това ли ? че кой отива и си купува литър уиски/водка от супера ? Особено когато качествените почват от 100 кинта при заплата 1000?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2796 НеутралноВсеки който произвежда за лични нужди или доставчик на домашна ракия и вино е извън европейската статистика!
Българина все още е частично свободен от евроатлантическите стандарти за скъпи "вина", направени без капка гроздов сок!
Libertarianism is just anarchy for rich people
АмброзСП
Рейтинг: 937 РазстроеноДа се направи изследване за изпито,не за закупено и ще видите как ще се устремим към върха.
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ1gmbh1
Рейтинг: 466 Неутрално""Домашно произведения алкохол също не попада в статистиката.""
Джанки, захар, мускатова есенция и пей сърце. Какви ти разходи за алкохол.
1кг. захар - 1 л. ракия.
0.7 л. отлежал качествен алкохол - 50-60 лв.
carmello
Рейтинг: 1258 Любопитнода, затова се тровят и умират всяка година по няколко човека от метиляк, щото са големи технолози....докато не съм чул някой да се е гътнал от Руски Стандарт примерно
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2796 НеутралноО да, и фашиви алкохолни композиции имитиращи вина и ракия! И "уиски" джуркано с дъбов чипс на което пише отлежало 21г.
Libertarianism is just anarchy for rich people
niksan1
Рейтинг: 2790 НеутралноДо коментар [#4] от "grayeagle":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Не може да става никакво сравнение с вродения и наследствен алкохолизъм в Русия ... "
Още по времето на СССР и 25-те строителни обекта на руска територия, рускините ни молеха да им правим деца с надеждата ДА СЕ ПРЕКЪСНЕ именно вродения и наследствен алкохолизъм, защото знаеха, че българите НЕ СМЕ от тази категория !
Chubachubs
Рейтинг: 673 НеутралноТова е най-изкривената статистика евър! :D :D :D
К2
Рейтинг: 2328 НеутралноВсеки пие колкото му е сладко... Но докато се занимаваме с малките човешки удоволствия в страната назрява скандал с министър Теменужка. Тя най-нагло е излъгала за Белене. В БИВОЛ и ОФ върви разкритие на подправен доклад. Явно пазителите на имперската рента не дремят. Политическия картел в Народното събрание мълчи а ние всички ще плащаме.
SHADOWS of SOFIAlog_on
Рейтинг: 1662 Неутрално[quote#29:"carmello"][/quote]
Повече от тях са изпопадалите от ''балконинг''на Слънчака.
До един западняци.
chepokalipsis
Рейтинг: 280 НеутралноАз имам познат, който пие много рядко ракия, но си направи 600 литра... Та за какво ми е да харчи изобщо.
Дедо Либен
Рейтинг: 1326 Любопитно"Българите са едни от най-малко харчещите за алкохол в Европейския съюз"
Малко харчим, щото много от нас си го правим от плодове, от джибри или от захар, но не и от цвекло, картофи или царевични кочани (както в Полша) или от метли и дървени табуретки (както в Русия)!!!!
АмброзСП
Рейтинг: 937 ЛюбопитноПроста сметка за двама възрастни:минимум 0.300г на ден-100Ж,200Мх365=109.5лНе слагам изпитата бира,вино,горницата при празници,сбирки,и не на последно място-на аванта,сватби и кръщенета.!Не е добре,не е,като знаем как алкохола уврежда мозъчните клетки,не се учудвайте от плачевни и странни резултати,от зътапяване на м'тряла.
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯИво
Рейтинг: 4156 ЛюбопитноМоже би защото цените на алкохолните напитки в България са ниски...
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6103 НеутралноДомашните питиета не влизат в тази статистика.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевВелков
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#28] от "gmbh":
От 1 кг. захар излиза 0.7 литра етилов алкохол. Като говоря за читава захар, наша, не гръцката...
von_seeckt
Рейтинг: 265 НеутралноАми представи си, че ракията на твоя познат може и да не е толкова добра. А и може ли постоянно все ракия да се пие?
1gmbh1
Рейтинг: 466 НеутралноДа, големите конгломерати като: Диаджо, Перно, Едрингтън груп и други предлагат преференциални цени съобразени с Бг. пазар.
Hristo Genev
Рейтинг: 524 ВеселоТочното заглавие ! :)
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 638 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "gmbh":
От един кг.захар ще изкараш един литър ракия ама друг път.Най много 0.700гр.
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#29] от "carmello":
Ще ме извиняваш, ама говориш абсолютни глупости. Не всяка година има смъртни случаи от метилов алкохол, а когато за жалост ги има то е вследствие на консумация на нелегални ментета забъркани незнайно къде и незнайно как, а не на качествен домашняк. Ние глупавите ще си пием истински вина и ракии от грозденце, а пък вие " разбирачите " си пийте спирта и есенциите от винпромите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
doxen
Рейтинг: 646 НеутралноЗащото домашната ракия не влиза в класацията ; )
reply
Рейтинг: 648 НеутралноСКОРО ХОДИХ ДО ЕДНА АПТЕКА ДА СИ ВЗЕМА ЗА КРЪВНОТО НЕКЪФ ИЛАЧ,ВЛЕЗЕ НЕКЪФ ОПЪРПАН ЧОВЕЧЕЦ ОТ ТИЕ УЛИЧНИТЕ , КАЗВАМ ГО БЕЗ КАКВАТО И ДА Е ЗЛОБА ИЛИ ИРОНИЯ И КУПИ ДВЕ СТОГРАМКИ СПИРТ ЗА МАЗАНЕ,ПО ЦЕНТЪРА НА МНОГО МЕСТА ВИЖДАМ ЛИТРОВИ БУТИЛКИ ИЗХВЪРЛЕНИ ОТ ТОЯ СЪЩИЯ СПИРТ , ИМАМ И БРАДЧЕД КОЙТО РЕДОВНО СЕ МАЖЕ ВЪТРЕШНО С ТАЯ СЪЩАТА ТЕЧНОСТ , ТА ВЪПРОСА МИ Е ТИЕ РАЗХОДИ В КОЯ ГРАФА ШЕ ГИ ТУРГАМЕ ,В ТИЕ ЗА ЗДРАВЕ ИЛИ В ТИЕ ЗА ...............
1gmbh1
Рейтинг: 466 Неутрално""Домашно произведения алкохол също не попада в статистиката.""Джанки, захар, мускатова есенция и пей сърце. Какви ти разходи за алкохол.1кг. захар - 1 л. ракия.0.7 л. отлежал качествен алкохол - 50-60 лв.
—цитат от коментар 28 на gmbh
До коментар [#28] от "gmbh":
mentra65
""От един кг.захар ще изкараш един литър ракия ама друг път.Най много 0.700гр.""
Никак не е друг път. Като се вземе предвид традицията да се прави преварка на т.нар. "опашка"(паток) нещата се получават.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Gopeто
Рейтинг: 1741 ВеселоДемек, българина пие предимно на аванта....
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровБМЗ
Рейтинг: 1172 НеутралноИзглежда алкохола е еФтин. Трябва да се вдигне цената.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченzle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#52] от "von_seeckt":
Само така ще е и вероятно, защото има повече акъл, затова и е стигнал до това положение.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Велков
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#2] от "Messerschmitt":
И откога Русия е в ЕС, та правиш такива размисли? Поне заглавието виж, да не се излагаш...
marks_nazi
Рейтинг: 237 Неутралносупер! наще българи пият натурални напитки с добър градус(там надолу към петричкосанданско е 55 градуса;)))) сега минах през един англ.магазин баби и дедовци си взимат уйскита разл марки.ама ,то уйски ама 36,7 до 40% -което е рядко нещо идва ми като сироп закашлица.Както големият изскуствовед ВеждичкТа -мултака руски пийни си така солидно,па хвани някой друг полицай па му хвърли един кютек !!! за какви европейски ценности говорим??
Долу рушистите и фашиститеwhitemare
Рейтинг: 1890 НеутралноМалко се пие в тази държава.
"Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд Ръселdeepblue
Рейтинг: 969 НеутралноПием каквото ни черпят ,ядем каквото и дадат.
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.1gmbh1
Рейтинг: 466 НеутралноУиски под 40% - НЯМЯ. Това е една от най строгите регулации в ОК за производството му.
Погледни в специализираните магазини и ще намериш уиски с 45-65% алкохолно съдържание, т.нар. бъчвен градус и без нискотемпературна филтрция. Пък бабите и дядовците си купуват от евтините водки, някаква марка на Теско.
До коментар [#58] от "marks_nazi":
v_l
Рейтинг: 409 Неутралноа) у нас алкохола е евтин или се пие най вече такъв
б) масата си пие домашен ... и не плаща
Крива статистика ... не дава усет за реалните количества
marks_nazi
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#61] от "gmbh":
Долу рушистите и фашиститеПрав !съжалявам
Николай Колев
Рейтинг: 3354 ВеселоЩе цитирам Р. Белчев:
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Малко се пие в тая държава. Нямам проблем с алкохола. Алкохолът има проблем с мен. Моите проблеми са финансови, но алкохола това не го засяга.
maane
Рейтинг: 294 Неутрално"Българите са едни от най-малко харчещите за алкохол в Европейския съюз"
Българите се едни от най-големите лъжци в Европейския съюз.Не пият, не пушат, нямят пара а в кафенетата -нема место по цял ден и нощ. Те са точно като путян,селски(колхозни) тарикати, които си въобразяват, че другите нищо не виждат и не чуват, поради което и си допадат така масово с азиатеца и неговия поплас от замъзгани ватенки и смръдливи партенки!
Светозар Христов
Рейтинг: 368 Неутрално[quote#61:"gmbh"][/quote]
В ЕС официално алкохол над 40 градуса не се продава. Покажи ми това фабрично уиско 65 градуса, да си купя.
carmello
Рейтинг: 1258 НеутралноДо коментар [#34] от "log_on":
а, не, в слънчака тия точно се наливат от едни ''бъкети'' разбрай кана, в която има алкохол единствено и само от цар Киро, за щастие доста разреден та няма много дали фира от самият алкохол
lol
Рейтинг: 1441 НеутралноМи нормално, както и при останалите в южна европа има голямо производство на домашен алкохол. За разлика от северна европа ежедневен алкохол като виното тук е или много евтин или домашен така че разходите са нищожни.
Kaspar
Рейтинг: 914 НеутралноТова подсказва, че огромна част от изпития алкохол се търгува на черно. Знам за поне пет човека в квартала, които продават домошарка с бидони. Говорим за София, а си представям по провинцията какво е
"I put a dollar in a change machine - nothing changed." George Carlinlol
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#50] от "reply":
Е и? Мога да ти кажа че 100% спирта от аптеката е по качествен и сигурен от евтината ракия на винпромите или някой съмнителен първак...
Binko Georgiev Binev
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#66] от "Светозар Христов":
cask strength whisky
https://www.google.bg/imgres?imgurl=https ://www.glengoyne.com/sites/all/themes/glengoyne/images/background-bottles/cask-bottle-pack.jpg&imgrefurl=https://www.glengoyne.com/de/unser-whisky/cask-strength&h=1212&w=1214&tbnid=sPqqlwb2YdB8SM :&tbnh=160&tbnw=160&usg=__vOST7QVo5Qof9BDH6_DdRxJJ4ao%3D&vet=10ahUKEwjSztqdrvDXAhXMuxQKHZliBuMQ9QEIKzAA..i&docid=i7TbrR7qI5VsZM&sa=X&ved=0ahUKEwjSztqdrvDXAhXMuxQKHZliBuMQ9QEIKzAA
1gmbh1
Рейтинг: 466 НеутралноПращам ти първото ми попаднало, случи се едно от предпочитаните от мен. Разгледай, има още:
http://www.whiskystore.bg/product/1516/edradour-2002-ibisco-sherry-cask-57-2.html
Тук има още повече:
https://www.whisky.de/shop/
До коментар [#66] от "Светозар Христов":
Binko Georgiev Binev
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#69] от "Kaspar":
в провинцията е по-малко, щото всеки си има собствена
Binko Georgiev Binev
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#66] от "Светозар Христов":
Jack Daniel’s Single Barrel Barrel Proof Whiskey 0,7L (65% Vol.)
https://www.urban-drinks.de/jack-daniela-s-single-barrel-barrel-proof-whiskey-07l-65-vol.html?av=1
1gmbh1
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#74] от "Binko Georgiev Binev":
На бърза ръка мога да пратя 15-20 линка. Има ли смисъл?
tonywalker
Рейтинг: 465 НеутралноДо коментар [#33] от "ka2":
Тези от Бивол си измислят. Няма такова нещо. Пълни шмекери. Нали колеги работеха по проекта и си говорим. Проекта Е изгоден, но при определени условия.
Binko Georgiev Binev
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#75] от "gmbh":
последния го пуснах понеже човекът искаше 65 градуса, другите не го докарваха
von_seeckt
Рейтинг: 265 НеутралноАман от специалисти...
https://www.amazon.de/Jack-Daniels-Single-Tennessee-Whiskey/dp/B001GLID4M/ref=sr_1_fkmr0_2?ie=UTF8&qid=1512391984&sr=8-2-fkmr0&keywords=jack +daniels+barell
lz2
Рейтинг: 2218 НеутралноКато кажа на някой швед, че у нас можеш да купиш алкохол денонощно, оня се ококорва като настъпана жаба и пита, дали у нас всички не са алкохолици! Ония, които са идвали в България веднага му опонират като казват, че много рядко може да се види пиян човек за разлика от Швеция, където в петък вечер просто не можеш да намериш тавряз човек, включително и жените!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!anarhochristian
Рейтинг: 638 НеутралноВроден и наследствен, по отношение на Русия не е много вярно, всъщност е доста скорошен и придобит.
В началото на века, същият процент употреба на алкохол в Русия е под половин процент, предимно в по-богатите среди. Масата жули квас, ако има, нискоалкохолен и рядко.
Всъщност проблема с алкохолизма е разработка и изобретение на дебилите от КПСС.
През късните 50-те и 60-те години на 20 век идиотите решават да искарат 5 млрд. рубли от акцизи на алкохол. Започва масирана реклама на т.н. "културно пиене", това дори се лансира с филми, книги, репортажи и друга пропагандна. Само след 5 години това "културно пиене" води до бедствие с лавинообразен проблем на алкохолизъм. В резултата на това, бюджета трябва да отделя 15 млрд. за медицински разходи свързани с проблема. Е те толкова са разбирали от икономика и социум, кретените.
Поляците имат практиката на пиене на концентрати доста преди руснаците, всъщност имено те изобретяват водката и я вкарват в Русия още през 17 век.
Доста интересни и поучителни факти.
nikolaimi
Рейтинг: 582 НеутралноДо коментар [#40] от "ВЕЛКОВ":
Гледай отвисоко падналия,само ако си се навел да му подадеш ръка!You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have warВ България отдавна не се произвежда захар
Николай Колев
Рейтинг: 3354 НеутралноВоала http://www.whiskysuggest.com/top-10-list/cask-strength-whisky/ 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
vankata1
Рейтинг: 1976 НеутралноДо коментар [#7] от "Един препатил":
"И се образова до време, но пие до гроб."
Е с това не съм много съгласен. През 2010 завърших една програма, която ми дава сертификат. Отне ми две години и няколко хиляди. През 2015 завърших друга програма, отне ми 4 години и над 20 хиляди. А съм завършил унверситета преди десетки години...
За пиенето, зависи - може и да е до гроб, може и да се спре по медицински причини.
1gmbh1
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#79] от "lz2":
Спусни малко налягането в гумите. В Швеция рядко можеш да видиш пиян на обществено място. Полицията действа в рамките на десетина минути. Пребивавенето в изтрезвително излиза колкото нощува в Монте Карло.
Ставал съм свидетел на светкавични полицейски действия, сякаш някой съмишленик на Пабло Ескубар...
Светозар Христов
Рейтинг: 368 НеутралноДо коментар [#82] от "Ник Колев":
Благодаря на теб и останалите. У нас в търговската мрежа не съм срещал. А и мисля, че имаше такава наредба в ЕС. Явно има изключения.
man_un
Рейтинг: 536 НеутралноДвама пияни се кандилкат в тъмната нощ. Единият току спира и сочи нагоре.
-Пешо, колко луни виждаш на небето?
-Ча,й, са-мънка другия-на първия ред са две, а отдолу, момент...да видим...
betona
Рейтинг: 556 Неутралноусновните ми расходи са за алкухол и цигари.
Велков
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#81] от "nikolaimi":
И в Горна Оряховица ли?
dante_18
Рейтинг: 766 НеутралноСамо тъпаците харчат за алкохол.
If you are going through hell... Keep going!Суджук Герберите
Рейтинг: 466 НеутралноНе случайно много българи се насочват към Испания. Алкохола е достъпен, хашиша и тревата още-по.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Интересното е, че испанците са на първо място по дълголетие в Европа и това, че алкохола, тютюна и други екстри са по-достъпни не ги е превърнало с нация от злоупотребяващи скотове.
historama
Рейтинг: 696 Неутралнорасия не е в ЕС
historama
Рейтинг: 696 НеутралноВ Кауфланд продават "абсент" - зелен и червен, 60% алкохол.
Аз също си мислех, че има някакви ограничения за алкохола за ЕС, но за някои видове напитки явно има изключения. Има нещо некоректно - някои фирми отразяват алкохола в градуси, други в проценти, което не е едно и също.
Храбър
Рейтинг: 2931 НеутралноИма две причини за този резултат:
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"1. Българите се правят домашен алкохол.
2. Българите нямат толкова пари които да заделят за алкохол
Роси
Рейтинг: 7886 НеутралноСамозадоволяват се, бе. Тази дума е от времето на социализма.
BiGman
Рейтинг: 6117 НеутралноБългарина е табиатлия човек...може и по малко да пием от другите народи но си пием със салаткаи за кеф...а не като някои докато паднат под масата...а от мезетата най се харчи "вълчата салата"...:)
razor
Рейтинг: 1029 НеутралноПричините:
1. У нас пиячката е евтина, включително в сравнение с доходите
2. Продукцията на редица производители тип "спирт и есенция" не се отчита от статистиката
3. Пием си и собствено производство
4. В структурата на потребление е голям делът на средно- и нискоалкохолните напитки, които са с по-ниска цена
daskal1
Рейтинг: 3804 ВеселоМного интересно, в сравнение с Люксембург сме направо въздържатели. Май са прави някои да казват, че лъжите се степенуват като "лъжи, по-големи лъжи, най-големи лъжи и статистика" :-)
Петър Иванов
Рейтинг: 753 НеутралноСпоред мен в България се произвежда най-много домашни спиртни напитки. Масовата заблуда е че домашните напитки са винаги безвредни
Norman Granz
Рейтинг: 1862 НеутралноДо коментар [#40] от "ВЕЛКОВ":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."От 1 кг. захар излиза 0.7 литра етилов алкохол. Като говоря за читава захар, наша, не гръцката..."
Перка, що не направите с Карабастуна една кооперация - от него зелето, от теб ... хм, както му викаш на въпросното нещо... 🤢
disorg
Рейтинг: 336 НеутралноОгромната част от домашнопроизведената ракия в България е такъв боклук, че нормален човек не трябва да я приближава, камо ли да я пие. Добрите дестилационни колони са малко и масово се изварява в казани от времето на Филип Тотю без никакъв технологичен контрол. Малцина оставят ракията да старее в буре, за да се получи едно нормално бренди. Докато в домашни условия може да се получи прилично младо вино, то с дестилатите не е така. И повсеместно цари заблудата, че това било "качествен алкохол". Средният българин не разбира от качествен алкохол и това си е, набляга се на количеството смрадлива домашнярка. Тъй че - благодаря, но аз ще си остана на малцов скоч и херес бренди.