Започва експериментален ремонт на 500 метра от магистрала "Тракия"

Започва експериментален ремонт на 500 метра от магистрала "Тракия"

© Дневник



Ремонт на 500 метра от магистрала "Тракия", между пътните възли "Чирпан" и "Стара Загора", налага между 190 и 195 километър движението да се осъществява двупосочно в платното за Бургас. Ограничението е в сила от днес в 11 часа до 21 декември.


Ремонтът е пилотен, като ще бъде подменена асфалтовата настилка и хоризонталната маркировка. Целта е да се прецени доколко тази технология за обновяване е подходяща и дълготрайна.


Изпълнител на ремонта е пътноподдържащата фирма "Автомагистрали" ЕАД.

Ключови думи към статията:

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1742 Весело

    Не е ли много голям този ремонт на 500 метра от магистрала "Тракия"?

    По този начин Боко всяка седмица ще има възможност да открива и реже ленти - де се свети името му!!!!

  2. 2 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    Проба – грешка! Проба – грешка!

  3. 3 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Странно, аз си мислех, че повечето ремонти и смяна на павета последните няколко години са експериментални...

    Умерен толераст
  4. 4 Профил на shiriru
    shiriru
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Тази отсечка не е ли още в гаранция?

  5. 5 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дедо Либен":

    ЕКСПЕРИМЕНТАЛНА ТЕХНОЛОГИЯ - тестова отсечка.
    Какво искате да направят 10км и технологията да се окаже боклук? И да се питаме после, за какво се хвърлиха толкова пари. Някой рекламира че неговоата технология е ВЪРХЪТ, е просто трябва да се провери, и ако се окаже така да подобряваме магистралите

  6. 6 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    А каква е тази експериментална технология?

  7. 7 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#6] от "deymus":

    Пробват с колко най -малко битум може да се асфалтира магистрала която да не се разпадне до срока на гаранцията 18 месеца.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  8. 8 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Интересно време за такива ремонти. Зимата. Комай е пропаднало зловещо, та се налага да го кърпят спешно.

  9. 9 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1742 Любопитно

    До коментар [#5] от "ЙЕИ":

    При Енвер Ходжа в Албания са построени 2384 бункера. Всеки е имал правото да конструира и изгражда бункер с държавни пари. Условието било, след като се завърши бункара проектанта и строителя със семейството си влиза вътре и армията го обстрелва с танкове. На който му стиска и който оцелее!!!!!

  10. 10 Профил на bobacho
    bobacho
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Че кога я построиха да я ремонтират?

  11. 11 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1202 Любопитно

    То хубаво, че са избрали отсечка между 190 и 195-я км, ама там натоварването не е като при нулевия километър, нали? Щото съм сигурен, че ако експериментираха в някой от натоварените участъци на магистралата (от 0 до 126 км примерно), нямаше да изкара и седмица...

  12. 12 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Ето къде ще се пропилеят парите, които не достигат, за да бъдат дадени коледни добавки на всички пенсионери от по 100лв.

    мурзилка
  13. 13 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2170 Неутрално

    То цялото строителство на Тракия е един успешен експеримент
    по усвояване на пари и некачествено изпълнение !!!

  14. 14 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2427 Весело

    Ремонт през зимата? Някой е огладнял ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  15. 15 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    Софиянски не ми е любимец, но обективността изисква да му се признае, че направи бул."Тодор Александров", който отпуши страхотния трафик по "Сливница". Освен това откакто е направен булеварда не е ремонтиран, а си е натоварен максимално. Което показва, че може да се строят и качествени пътища. Колкото до "Тракия" в участъка след Пловдив до Чирпан/само в този участък/ и в двете посоки в десните ленти са се образували коловози от тежките камиони. Което прави много опасна маневрата от лявата в дясната лента и обратно при скорости по - големи от 90.

  16. 16 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 304 Неутрално

    До коментар [#11] от "Г.Е.М.":

    С кой акъл ще затвориш някой от най-натоварените участъци, че да си експериментираш?
    Щом искат да тестват някаква нова техника (да се надяваме, че въобще има смисъл) , най-логичното са избрали - възможно най-малък участък, където трафика не е прекалено голям..

  17. 17 Профил на Deemer
    Deemer
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Нека не забравяме защо се казва магистрала Тракия - Защото са я започнали Траките :)

    Не всичко е това, което изглежда на пръв поглед.
  18. 18 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Интересно, ако 500 метра ги правят 14 дена (прочетох че би трябвало да го пуснат на 21)..
    Каква е ползата от новата технология?

    В Китай мисля гледах клип как реконструират цял мост за 48 часа + асфлатиране ..
    И подозирам, че като крайно качество (въпреки че е в Китай) е по-добро от родните ни постижения..

  19. 19 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    Тази отсечка не е ли още в гаранция?
    —цитат от коментар 4 на shiriru


    В статията за “Тракия” в Уикипедия пише:
    “Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-ти km до 208-ми km действа от 5 октомври 2007 г.”

    Не вярвам фирмите на Станишеви Доган да са дали 20-годишна гаранция.

  20. 20 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 260 Неутрално

    Има технологии и технологии, съветска и западна, първата кратко
    трайна с неспазване на технологиите ,урболешка, и със правелно спазена.Първата е още Бойко-Лили с профил лунна повъхнина, там народа плаща! Как в Германия аутобаните на Хитлер още не са мръднали?

  21. 21 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#15] от "subaru":

    Да, но да не забравяме, че отдолу е метрото, тоест има много добра бетонна основа. Проблемът на нашите пътища е в спестяването на подготовката на терена преди асфалта. В Германия първо полагат бетон, а под бетона има поне метър подготовка. Тука поомачкат малко земята и - асфалт.

  22. 22 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    Абе..., какви глупости ни говорят пак от АПИ...?! Какви, нови технологии, какви пет лева...?!
    Технологията, за направата на качествен път е известна и не е променяна никога! Някои неща, не са се променили от времената на Римската империя...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  23. 23 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8805 Неутрално

    „Участъкът Чирпан-Стара Загора е пуснат през 2006-та година в експлоатация. Много е далече от междуремонтния си срок", твърди инж. Стефан Чайков от Агенция „Пътна инфраструктура".
    За България това не се отнася. Тука всичко става по-бързо.

  24. 24 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1598 Весело

    А каква е тази експериментална технология?
    —цитат от коментар 6 на deymus


    В България журналистиката е българска от журналисти-българи! Корегираи си критериите и очакванията.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  25. 25 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1598 Весело

    Ето къде ще се пропилеят парите, които не достигат, за да бъдат дадени коледни добавки на всички пенсионери от по 100лв.
    —цитат от коментар 12 на Маршалов


    Манипулацията ти е много плоска! Такива тестове се правят от и за сметка на фирмата, предлагаща нещо, а не от държавата с парите за надбавки към пенсиите. ТОВА МНОГО ДОБРЕ ГО ЗНАЕШ!!! А без добри пътища няма добра икономика и няма от къде да има добри пенсии

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  26. 26 Профил на stellllli
    stellllli
    Рейтинг: 300 Неутрално

    От експерименти няма нужда - в пустинята има магистрали, които издържат на температурните амплитуди и камиони и не са мръднали. В други части на планетата вече има пътища, които създават ток о движението на автомобили.
    По-очевидно крадене на пари няма

  27. 27 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#25:"quatro_4x3"][/quote]

    Дам, ако беше частна фирма оперираща със средства на фирмата, или на частният си собственик, щях да ти сложа един голЕм плюс.

    мурзилка
  28. 28 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4007 Неутрално

    На тези милиарди които се хвърлят за магистрала, най-горния пласт можеше да го направим златен....

  29. 29 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1077 Любопитно

    Това е участъка "строен" от великата "ТРЕЙС".

    Още на първата година платната в двете посоки баха с коловози,а на следващата- с вълнички.
    Сега "експериментално" ще замажат разрушаващата се настилка да не тръгнат много приказки за корупция...

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  30. 30 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#15] от "subaru":

    Това е правено от "Трейс"-любима фирма на Баце.
    Знаят как да поднасят едни 30% на когото трябва...

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  31. 31 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 678 Неутрално

    До коментар [#3] от "Наблюдател":
    Взе ми думите от устата.
    ++++++++++

    VD
  32. 32 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    До коментар [#17] от "Deemer":

    Ака на времето американците са строили пътищата си с нашата скорост, още нямаше да са открили Калифорния и западния бряг!

  33. 33 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    Ей стана ви широко около врата, едно време ремонт под 6 месеца нямаше, а сега 14 дни са ви много! Нови технологии дал господ, стига да се прилагат коректно. Щрабак на бул. Сливница в София изпълни армиране на асфалт, пълзящи фуги и перфектна гаранционна поддръжка.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK