
© Дневник
Ремонт на 500 метра от магистрала "Тракия", между пътните възли "Чирпан" и "Стара Загора", налага между 190 и 195 километър движението да се осъществява двупосочно в платното за Бургас. Ограничението е в сила от днес в 11 часа до 21 декември.
Ремонтът е пилотен, като ще бъде подменена асфалтовата настилка и хоризонталната маркировка. Целта е да се прецени доколко тази технология за обновяване е подходяща и дълготрайна.
Изпълнител на ремонта е пътноподдържащата фирма "Автомагистрали" ЕАД.
Дедо Либен
Рейтинг: 1188 ВеселоНе е ли много голям този ремонт на 500 метра от магистрала "Тракия"?
По този начин Боко всяка седмица ще има възможност да открива и реже ленти - де се свети името му!!!!
Fiji
Рейтинг: 1518 НеутралноПроба – грешка! Проба – грешка!
Наблюдател
Рейтинг: 213 НеутралноСтранно, аз си мислех, че повечето ремонти и смяна на павета последните няколко години са експериментални...
Умерен толерастshiriru
Рейтинг: 418 НеутралноТази отсечка не е ли още в гаранция?
ЙЕИ
Рейтинг: 513 НеутралноДо коментар [#1] от "Дедо Либен":
ЕКСПЕРИМЕНТАЛНА ТЕХНОЛОГИЯ - тестова отсечка.
Какво искате да направят 10км и технологията да се окаже боклук? И да се питаме после, за какво се хвърлиха толкова пари. Някой рекламира че неговоата технология е ВЪРХЪТ, е просто трябва да се провери, и ако се окаже така да подобряваме магистралите
deymus
Рейтинг: 770 НеутралноА каква е тази експериментална технология?
DS
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#6] от "deymus":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Пробват с колко най -малко битум може да се асфалтира магистрала която да не се разпадне до срока на гаранцията 18 месеца.
znayko84
Рейтинг: 488 НеутралноИнтересно време за такива ремонти. Зимата. Комай е пропаднало зловещо, та се налага да го кърпят спешно.
Дедо Либен
Рейтинг: 1188 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "ЙЕИ":
При Енвер Ходжа в Албания са построени 2384 бункера. Всеки е имал правото да конструира и изгражда бункер с държавни пари. Условието било, след като се завърши бункара проектанта и строителя със семейството си влиза вътре и армията го обстрелва с танкове. На който му стиска и който оцелее!!!!!
bobacho
Рейтинг: 418 НеутралноЧе кога я построиха да я ремонтират?
geordgeo
Рейтинг: 1315 ЛюбопитноТо хубаво, че са избрали отсечка между 190 и 195-я км, ама там натоварването не е като при нулевия километър, нали? Щото съм сигурен, че ако експериментираха в някой от натоварените участъци на магистралата (от 0 до 126 км примерно), нямаше да изкара и седмица...
Маршалов
Рейтинг: 543 НеутралноЕто къде ще се пропилеят парите, които не достигат, за да бъдат дадени коледни добавки на всички пенсионери от по 100лв.
мурзилкаvaltoro
Рейтинг: 904 НеутралноТо цялото строителство на Тракия е един успешен експеримент
по усвояване на пари и некачествено изпълнение !!!
danvan
Рейтинг: 789 ВеселоРемонт през зимата? Някой е огладнял ...
Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Satsubaru
Рейтинг: 722 НеутралноСофиянски не ми е любимец, но обективността изисква да му се признае, че направи бул."Тодор Александров", който отпуши страхотния трафик по "Сливница". Освен това откакто е направен булеварда не е ремонтиран, а си е натоварен максимално. Което показва, че може да се строят и качествени пътища. Колкото до "Тракия" в участъка след Пловдив до Чирпан/само в този участък/ и в двете посоки в десните ленти са се образували коловози от тежките камиони. Което прави много опасна маневрата от лявата в дясната лента и обратно при скорости по - големи от 90.
svetlio_rm
Рейтинг: 415 НеутралноДо коментар [#11] от "Г.Е.М.":
С кой акъл ще затвориш някой от най-натоварените участъци, че да си експериментираш?
Щом искат да тестват някаква нова техника (да се надяваме, че въобще има смисъл) , най-логичното са избрали - възможно най-малък участък, където трафика не е прекалено голям..
Deemer
Рейтинг: 418 НеутралноНека не забравяме защо се казва магистрала Тракия - Защото са я започнали Траките :)
Не всичко е това, което изглежда на пръв поглед.svetlio_rm
Рейтинг: 415 НеутралноИнтересно, ако 500 метра ги правят 14 дена (прочетох че би трябвало да го пуснат на 21)..
Каква е ползата от новата технология?
В Китай мисля гледах клип как реконструират цял мост за 48 часа + асфлатиране ..
И подозирам, че като крайно качество (въпреки че е в Китай) е по-добро от родните ни постижения..
aralambi
Рейтинг: 572 НеутралноВ статията за “Тракия” в Уикипедия пише:
“Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-ти km до 208-ми km действа от 5 октомври 2007 г.”
Не вярвам фирмите на Станишеви Доган да са дали 20-годишна гаранция.
Petko Popov
Рейтинг: 302 НеутралноИма технологии и технологии, съветска и западна, първата кратко
трайна с неспазване на технологиите ,урболешка, и със правелно спазена.Първата е още Бойко-Лили с профил лунна повъхнина, там народа плаща! Как в Германия аутобаните на Хитлер още не са мръднали?
taratanki
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#15] от "subaru":
Да, но да не забравяме, че отдолу е метрото, тоест има много добра бетонна основа. Проблемът на нашите пътища е в спестяването на подготовката на терена преди асфалта. В Германия първо полагат бетон, а под бетона има поне метър подготовка. Тука поомачкат малко земята и - асфалт.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноАбе..., какви глупости ни говорят пак от АПИ...?! Какви, нови технологии, какви пет лева...?!
Бивш tww09306483.Технологията, за направата на качествен път е известна и не е променяна никога! Някои неща, не са се променили от времената на Римската империя...!
Роси
Рейтинг: 7573 Неутрално„Участъкът Чирпан-Стара Загора е пуснат през 2006-та година в експлоатация. Много е далече от междуремонтния си срок", твърди инж. Стефан Чайков от Агенция „Пътна инфраструктура".
За България това не се отнася. Тука всичко става по-бързо.
quatro_4x3
Рейтинг: 1462 ВеселоВ България журналистиката е българска от журналисти-българи! Корегираи си критериите и очакванията. РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
quatro_4x3
Рейтинг: 1462 ВеселоМанипулацията ти е много плоска! Такива тестове се правят от и за сметка на фирмата, предлагаща нещо, а не от държавата с парите за надбавки към пенсиите. ТОВА МНОГО ДОБРЕ ГО ЗНАЕШ!!! А без добри пътища няма добра икономика и няма от къде да има добри пенсии РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
stellllli
Рейтинг: 264 НеутралноОт експерименти няма нужда - в пустинята има магистрали, които издържат на температурните амплитуди и камиони и не са мръднали. В други части на планетата вече има пътища, които създават ток о движението на автомобили.
По-очевидно крадене на пари няма
Маршалов
Рейтинг: 543 Неутрално[quote#25:"quatro_4x3"][/quote]
мурзилкаДам, ако беше частна фирма оперираща със средства на фирмата, или на частният си собственик, щях да ти сложа един голЕм плюс.
hamiltonf
Рейтинг: 3973 НеутралноНа тези милиарди които се хвърлят за магистрала, най-горния пласт можеше да го направим златен....
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.arnautsky
Рейтинг: 800 ЛюбопитноТова е участъка "строен" от великата "ТРЕЙС".
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Още на първата година платната в двете посоки баха с коловози,а на следващата- с вълнички.
Сега "експериментално" ще замажат разрушаващата се настилка да не тръгнат много приказки за корупция...
arnautsky
Рейтинг: 800 НеутралноДо коментар [#15] от "subaru":
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Това е правено от "Трейс"-любима фирма на Баце.
Знаят как да поднасят едни 30% на когото трябва...
VD
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#3] от "Наблюдател":
VDВзе ми думите от устата.
++++++++++
ikar_01
Рейтинг: 873 НеутралноДо коментар [#17] от "Deemer":
Ака на времето американците са строили пътищата си с нашата скорост, още нямаше да са открили Калифорния и западния бряг!
Корки
Рейтинг: 2376 НеутралноЕй стана ви широко около врата, едно време ремонт под 6 месеца нямаше, а сега 14 дни са ви много! Нови технологии дал господ, стига да се прилагат коректно. Щрабак на бул. Сливница в София изпълни армиране на асфалт, пълзящи фуги и перфектна гаранционна поддръжка.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.