
© Юлия Лазарова
Профилът в "Туитър" с логото на БДЖ не е на компанията. Държавната железница няма профил в тази социална мрежа, се казва в нейно съобщение.
Проверка в "Туитър" показва, че заблуждаващият профил съществува от август 2017 г. като препредава официални съобщения на компанията и ретуитва коментари на потребители, свързани с железопътните превози. Профилът има 893 последователи и 481 харесвания.
Ето последния туит:
Има много чакъл около релсите! Хвърляйте по нас!
— БДЖ (@bdzbg) 11 декември 2017 г.
"Холдинг БДЖ" ЕАД се разграничава от цитати и коментари направени от негово име в споменатата социална мрежа, като същите не са официална позиция на националния железопътен превозвач, се казва в съобщение на компанията.
Ръководството на "Холдинг БДЖ" ЕАД уверява, че ще предприеме необходимите законови действия, за да не се допуска използването на официалните за компанията абревиатура и лого от други потребители в социалната мрежа. Всяко свързване на институцията в медийни публикации със споменатия профил заблуждава обществеността и уронва престижа на дружеството, предупреждава държавната железница..