Протестният билборд на полицаите беше свален ден преди откриването на европредседателството

Протестният билборд на полицаите беше свален ден преди откриването на европредседателството

© Велко Ангелов



Ден преди официалното откриване на българското председателство на Съвета на Европейския съюз протестният билборд на синдикалната федерация на МВР пред Националния стадион "Васил Левски" беше свален. Това обявиха представители на синдикатите пред Би Ти Ви.


Билбордът беше на английски език и се намираше на кръстовището на улица "Гурко" и булевард "Евлоги Георгиев". На него пишеше, че служителите на МВР са по-ниско платени в сравнение с техните колеги в ЕС, като тяхната основна заплата е само 340 евро.


Протестният билборд на полицаите беше свален ден преди откриването на европредседателството

© Велко Ангелов




Подобни билборди има още на булевардите "Брюксел" и "Цариградско шосе". Те са разположени на ключови места, по които се движи маршрута на европейските делегации.


От синдикалната федерация обясниха, че късно снощи са били уведомени от фирмата, с която са сключили договор, че билбордът ще бъде свален. Такова било желанието на собственика на съоръжението. По договор билбордът с посланието трябвало да остане до 15 януари.


Все още синдикатите не знаят каква е причината за премахването на билборда. Те ще имат разговори с фирмата дали парите ще им бъдат върнати или посланието им ще бъде преместено на друго място в София.


Утре служителите на МВР излизат на протест, който ще премине през няколко ключови места по маршрута на европейските политици, които пристигат в България. Те настояват за 15% увеличение на заплатите и нов Закон за МВР.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 1676 Неутрално
  2. 2 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1892 Гневно

    абе тия САМО ПАРИ ИСКАТ.......!!!!!!.......

    България НАД ВСИЧКО .....
  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2086 Неутрално

    Така е, но и по-малко работят явно.
    Като гледам как издирват...

  4. 4 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Много добре, че е свален - те и без това не са си заслужили доли и тези пари!
    По скоро трябва да се сложи един за парите които получават българските пенсионери, лекари, учители....

    Подпис - електронен ;)
  5. 5 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    Даже трябва да връщат за работата която НЕ вършат!

    Имало едно време ссср...
  6. 6 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Не подкрепям милицонерите в безкрайните им искания за пари срещу нищоправене, ама свалянето на билборди след обаждане на собственика на фирмата са мутренски прийоми, които смятах, че са останали в деветдесетте години.

  7. 7 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    До коментар [#6] от "globetrotter":

    Да така е, още повече че са си го платили за 14 дена.

  8. 8 Профил на kam27
    kam27
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#5] от "citoplast":

    Че за какво да връщат пари полицаите ?За това че са до гуша затънали в чужди Л--на Ли?

  9. 9 Профил на Неизвестен Извършител
    Неизвестен Извършител
    Рейтинг: 1306 Любопитно

    На Азис колко време вися закачено онуй?

  10. 10 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 656 Любопитно

    Не знам колко получават, но като ги гледам с какви коли ходят на работа тези от първо, не ще да са малки. Лимузините на "Мерцедес" са най-евтините, които се карат...

    disclosure: "УКРАИНА, ГРУЗИЯ, МОЛДОВА не са Русия."
  11. 11 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2441 Любопитно

    Коя е тази фирма, която е собственик на съоръжението и с какво и към кого е зависима, та така бързо свали билборда, за който е платено за 2 седмици?

  12. 12 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    До коментар [#7] от "telqk":


    До коментар [#6] от "globetrotter":Да така е, още повече че са си го платили за 14 дена.
    —цитат от коментар 7 на telqk


    На теб обаче не ти пука , откъде са парите за тези 14 дни ... може да са от бюджета за заплати .

  13. 13 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    Коя е тази фирма, която е собственик на съоръжението и с какво и към кого е зависима, та така бързо свали билборда, за който е платено за 2 седмици?
    —цитат от коментар 11 на Fiji



    До коментар [#11] от "Fiji":

    Сигурна на онази която преди време беше нацвъкала из цялата държава заплашителни билбордове срещу Бойко .

  14. 14 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Какви ли са мотивите? Изключва ли се коригиране на текста не по смисъл, а за да бъде преводът английски да бъде по-коректен?

  15. 15 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Какви ли са мотивите? Изключва ли се коригиране на текста не по смисъл, а за да бъде преводът английски да бъде по-коректен?
    —цитат от коментар 14 на zhivko6461

    ... преводът на английски ...

  16. 16 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    До коментар [#12] от "aboto":
    На Вас да не би да ви пука за билбордовете за председателството дали не са от парите за лекарства?

  17. 17 Профил на Димитър Мачев
    Димитър Мачев
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Интересно, по колко получават Гавазите на Боко, Цвъки и всички около тях? Голям страх от народната любов....

  18. 18 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 638 Любопитно

    Свалянето на билборда е любопитно, но не толкова важно в случая.

    Важното е НАГЛОСТТА на подобен текст! Защо не искат и броят на ченгетата тук на глава от населението да е колкото в ЕС? Защо не искат и теглото на ченгетата тук да е колкото в ЕС? Защо не искат и работата на ченгеата тук да е колкото другаде в ЕС?

    И полицията, и армията са считани за социални хранилки. Назначават се тарикати, които ги интересува единствено скатавката и стажа за ранно пенсиониране. Никой не отива там, мотивиран да служи на народа, никой! Вижте престъпността, разстрелите, труповете всеки ден. Това работа ли е? В армията е същото – дори като ги пратят на мисия в чужбина, тя обикновено е охрана, защото знаят, че за нищо не стават. Вижте какво се получи в Кербала, никаква подготовка, нищо! А точно такива мисии трябва да се гледат като шанс за повишаване на реалната боеспособност на армията. Да, ама нашите военни са по друг повод на служба...

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  19. 19 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    До коментар [#16] от "telqk":

    Пука ми и заради тези и други подобни разходи се обособи цяло министерство с отговорностите си и бюджет !!!

  20. 20 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    До коментар [#19] от "aboto":

    Тогава бъди човек, а не се дръж като гепаджия!

  21. 21 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 905 Неутрално

    По принцип си прав да си жив и здрав.
    Но гледай полският филм Кербала има го в торентите.
    Ще се изненздаш на една реална история почти неизвестна у нас за жалост.
    Но и там героизъм има не защото а въпреки това.

    http://www.168chasa.bg/article/5388568

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  22. 22 Профил на Stoil Borisov
    Stoil Borisov
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Доказателство че живеем в мутренска държава!! На които се радват ще припомня че преди години когато преди години имаше искания на служителите градския транспорт реакциите бяха същите- че са некадърни и еди кои имали малки заплати, защо на тях да са по добри.
    За повечето българи е важно не тях да им е добре , а на Вуте да му е зле, затова и си оставаме в тинята.

  23. 23 Профил на deacon
    deacon
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#18] от "c.b.o.":

    Кербала въобще няма място тук.И на най-добре подготвените се случва!За другото си прав на 100 %.

  24. 24 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 808 Весело

    До коментар [#18] от "c.b.o.":

    Даже бих допринесъл с малка сума за нов билборд на милиционерите, но само ако освен цифрата със запалатата да има и цифрата на всички слжители на МВР в България съотнесена спрямо цифрата на населението! :)

    Подпис - електронен ;)
  25. 25 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 638 Разстроено

    До коментар [#23] от "deacon":

    Случва се, но виж кво пише в линка от коментар [#21] от "dedoliben":
    "Освен това тръгнахме в намален състав, защото много наши колеги, като видяха какво стана на 27 декември 2003 г. , си подадоха ропортите".

    За какво говорим, а? Е, без да се обижда някой, ама на такива винаги им са "случва" това, което стана в базата в Кербала.

    Не искам да прозвучи неуважително към нашите жертви, но тяхната смърт не трябва да служи единствено за замитане на причините, довели до трагедията, по старата приказка "За мъртвият или добро, или нищо". А причините са ясни – слаба подготовка както на личния, така и на командния състав!

    България няма армия от 1945 насам!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  26. 26 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    Черна точка за стабилността, как да не бъде цензуриран !!!

  27. 27 Профил на Relany
    Relany
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Мачкай Бойко, мачкай.
    Какво са се разпищолили тия че и билбордове слагат за да ни излагат?
    Ние тази власт си знаем как сме я взели, няма да я дадем толкова лесно.

  28. 28 Профил на Dimitar Lazarov
    Dimitar Lazarov
    Рейтинг: 367 Весело

    От МВР по този начин разшумяха билборда 5 пъти повече.

  29. 29 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1961 Разстроено

    Мутрокрация в дейстивие и ГРОБаджии на амбразурата...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  30. 30 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1961 Разстроено

    Мутрокрация в дейстивие и ГРОБаджии на амбразурата...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  31. 31 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Защо са го свалили. Просто трябваше да го довършат: The teacher is paid EVEN less than the ordinary policeman.

    Евроатлантида
  32. 32 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 671 Любопитно

    Твърдо НЕ подкрепям милиционерите в исканията им. Те не работят за повече пари, а и взимат достатъчно подкупи. Само излезте от София да видите как чинно се събират такси от местните бизнесмени

  33. 33 Профил на deacon
    deacon
    Рейтинг: 264 Разстроено

    До коментар [#25] от "c.b.o.":

    Прав си.Военните са зле от десетилетия по едни или други причини.Въпросът тук е за полицаите.Със или без НАТО или ЕС тия тулумби пак трябва да си вършат работата.

  34. 34 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 968 Неутрално

    На днешната дата през 1997 полицаите не протестираха против правителството на БСП, а пребиваха протестиращи пред парламента. Говореше се и за убити хора. А заплатите им са били 20 пъти по-малки от днешните.

  35. 35 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3813 Неутрално

    Все още синдикатите не знаят каква е причината за премахването на билборда.
    ==================
    Ха ха затвърждават мнението за тях...ами да питат в някоя детска градина...ще им обяснят защо...

  36. 36 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 638 Разстроено

    До коментар [#25] от "c.b.o.":Прав си.Военните са зле от десетилетия по едни или други причини.Въпросът тук е за полицаите.Със или без НАТО или ЕС тия тулумби пак трябва да си вършат работата.
    —цитат от коментар 33 на deacon


    Така е...

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  37. 37 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Тия билбордове отдавна трябваше да ги забранят, защото клатят стабилността и застрашават председателството.

    Every cradle is a grave.
  38. 38 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Не е трябвало да го свалят. Напротив, трябва да го транслитерират на кирилица. Ще е пълно с чужденци покрай председателството, служителите на МВР не могат просто да им казват "И ко праим сега", а трябва да са учтиви - "бейзик салари 340 юро, фоур чилдрен" и пр.

  39. 39 Профил на Carrera Panamericana
    Carrera Panamericana
    Рейтинг: 365 Неутрално

    Съставът на МВР и администрацията трябва да се съкрати поне двойно, да се организират програми за трудова преквалификация на съответните служители и да отидат в частния сектор, където да вършат нещо продуктивно. Оттам ще дойдат и по-високите заплати за останалите служители.

    Никой политик обаче няма топки да го направи защото милицията е божата кравичка в тази държава която трябва да пази властта.

  40. 40 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    Коментиращите смесват 2 неща:

    1. Справедливо ли е искането на полицаите или не?
    2. Има ли право някой да нареди да се свали даден билборд, защото не иска да го видят посетителите, не му допада съдържанието или друга негова си причина?

    Отговорът на първия въпрос не може да е основание за премахване, иначе по билбордовете щяха да висят само "правилните" плакати и трябваше да има комисия, която да преценява съдържанието, демек цензура. Единствената преценка на съдържанието може да е "законно-незаконно". Никой няма право да пречи на полицаите да разгласяват мнението си, независимо дали на властта това мнение й се харесва или не.

  41. 41 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    Защо не искат и броят на ченгетата тук на глава от населението да е колкото в ЕС?
    —цитат от коментар 18 на c.b.o.

    От къде предлагаш да се започне - от заплатите или от броя? Ясно е, че с тези заплати по цял ден ще мислят как да изкарат още или какво друго да работят. Проблемът е, че ако са учили за полицаи нямат много голям избор за работа.

  42. 42 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1658 Весело

    До коментар [#5] от "citoplast":Че за какво да връщат пари полицаите ?За това че са до гуша затънали в чужди Л--на Ли?
    —цитат от коментар 8 на kam27


    Ми като са затънали и не стават да напуснат системата бе! Защо стоят?

    Имало едно време ссср...
  43. 43 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#40] от "areta":

    Точно ти се опитваш да смесваш (както обикновено) нещата. Каза се многократно в коментарите по–горе: въпросът за свалянето на билборда (частна собственост, съответно собственикът може да прави каквото си иска, като носи гражданска отговорност за действията си) не трябва да измества акцента от истинският, големият скандал в тази история, именно наглите искания и протест на ченгетата!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  44. 44 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Според мен слагането на плаката е провокация на оня кръг в милиционерските среди който пази доста усърдно задника на Орешарски с цената на денонощтна охрана на Парламента в студ и пек цяла година.

    Махането на плаката е провокация на същия тоя кръг. Сега пък искат да внушават че има цензура. Щото на тоя плакат едва ли някой щеше да обърне внимание.

  45. 45 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 638 Неутрално

    От къде предлагаш да се започне - от заплатите или от броя?
    —цитат от коментар 41 на Лео


    Защо "или"? Ако се намали броят, особено на тези с неаднормено тегло, ще има повече пари за заплати, дори със сегашния бюджет. Не виждам къде е драмата...

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  46. 46 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 941 Неутрално

    БРАВО НА БЪЛГАРСКИТЕ ПОЛИЦАЙ.НАЙ-НАКРАЯ СА НАУЧИЛИ АНГЛИЙСКИ ЕЗИК.СЕГА ОСТАНА САМО ДАСЕ НАУЧАТ ДА ЛОВЯТ ПРЕСТЪПНИЦИ.
    И ТОЧНО ЕДНА ДЪРЖАВНА ИНСТИТУЦИЯ ПУБЛИЧНО ДА УНИЖАВА СОБСТВЕНАТА СИ ДЪРЖАВА Е ВЪРХОВНО СВИНСТВО...

  47. 47 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Е ся гледах путиливизора някъв МВР синдикалист, по повод сваления плакат. Ми тоя човек е роден за сумист. Сигурно беше над 160 кила.

    Никога никъде по света, нито в САЩ, нито в Русия, даже и близка Гърция, Сърбия, Румъния, Турция... абе в Македония дето сме един народ, няма толкова дебели полицай.

  48. 48 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Дали да не вложа едни пари и аз в билборд с кадри как българските полицай бият протестиращи без да подбират, жени, деца... наред. Мога да си го позволя

  49. 49 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 774 Весело

    И сега другарят юнкер като види снимките на тоя билборд ще се трогне, ще отрони сълза, ще се обади на меркел с въпроса "Ти знаеш ли че в страната на твоя любимец, милиционерите получават по-малко пари отколкото у вас? Това е дискриминация! Дай да дадем едни пари и да направим нещо за тия бедни милиционери, а?"

    Солидарност трябва все пак...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  50. 50 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    Е ся гледах путиливизора някъв МВР синдикалист, по повод сваления плакат. Ми тоя човек е роден за сумист. Сигурно беше над 160 кила. Никога никъде по света, нито в САЩ, нито в Русия, даже и близка Гърция, Сърбия, Румъния, Турция... абе в Македония дето сме един народ, няма толкова дебели полицай.
    —цитат от коментар 47 на Чеп за зеле



    До коментар [#48] от "Чеп за зеле":

    Тоя пести от бронежилетка - непробиваем , 20 см. сланина !

  51. 51 Профил на Бай Ганьо
    Бай Ганьо
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Протестират и искат, а работят ли? Ранно пенсиониране, рекет, с какво обществото е длъжно на МВР...

  52. 52 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1599 Гневно

    Не знам защо изобщо имат право да протестират - нали стачките при тях са забранени, значи трябва и протестите за да забранени! Чисто теоретично - ако полицаите при подобен протест нарушат обществения ред, кой трябва да ги арестува - техните колеги ли? И как ще стане това?
    Значи нещо не е нерад в системата!

    И не би трябвало хора, които са на бюджетна издръжка, изобщо да могат да протестират за заплати, защото не правителството им дава заплатите, ами ние - данъкоплатците!

  53. 53 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1838 Неутрално

    Ох горките герберуги, пак са ги провокирали :)

    Обичам да грухтя и плюскам.
  54. 54 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Не е трябвало да го свалят. Напротив, трябва да го транслитерират на кирилица. Ще е пълно с чужденци покрай председателството, служителите на МВР не могат просто да им казват "И ко праим сега", а трябва да са учтиви - "бейзик салари 340 юро, фоур чилдрен" и пр.
    —цитат от коментар 38 на espresso

    ... "Гив ми, гив ми! Гив ми файв! Бат нот оунли дъ хенд уид файв фингерс. Анд юро, анд юро! Куикли, куикли! Йеееес! Хав а найс дей!" ....

  55. 55 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 608 Неутрално

    До коментар [#50] от "aboto":
    А, и блестеше с невероятен интелект, а най-вероятно е и скопен, защото, само човек без топки, може да отговаря така на въпросите!

    VD
  56. 56 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9247 Весело

    Собственикът на съоръжението е бил "посъветван" лично от НАП, прокуратурата и Караниколов. Ааа, Ама всички те са Пеевски :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  57. 57 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2068 Весело

    До коментар [#49] от "DareDebil":

    Да, полицаите не са уцелили църквата, в която да се молят. Което прави още по-голяма другата простотия със свалянето.

  58. 58 Профил на specter
    specter
    Рейтинг: 277 Любопитно

    Истинският въпрос е дали заслужават да бъдат платени, колкото техните колеги от ЕС? С какво по-точно са го заслужили?

  59. 59 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1197 Весело

    До коментар [#43] от "c.b.o.":

    Страхувам се, че Вие (както обикновено) имате проблем с разбирането на писан текст. Статията е на тема СВАЛЯНЕТО на билборда, а темата за СЪДЪРЖАНИЕТО на билборда беше в тази статия публикувана на 5 януари:

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2018/01/05/3107738_policaite_izdignaha_protesten_bilbord_za/

    Съмнявам се, че може да Ви се помогне, от коментарите Ви лъха желязна фанатична убеденост в правотата Ви. Няма лошо, тесногръдите имат също право на мнение, както имат право и полицаите. Този вестник е частна собственост, следователно собственикът може да прави каквото си иска, включително и да изтрие мнението Ви, защото не му харесват, естествено като носи гражданска отговорност за действията си :)

  60. 60 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Вместо да се оказва натиск, за да се сваля билборда, да беше поставен до него друг, който казва, колко работа вършат милициоерите у нас, за парите, които получават!!!
    И със снимки на шкембестите им фигури, невидели с години физически упражнения, закърнели крайници, но перфектно усвоени умения да прибират по 10-20лв от всеки, за какво ли не!!!
    Няма по-долна твар от бг милиционер!Не работи, реве за пари само и като се пенсионира на 40г, получава една камара пари, защото е лежал и спал!

  61. 61 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    До коментар [#52] от "cristo_n":
    Протестите трябва да са символични, на работното място при изпълнение на служебните задължения или в почивен ден евентуално. Също така за да имат очи да протестират трябва да дават пример на гражданите с поведението си. Неправилно паркирали лични и служебни автомобили на полицаи виждам ежедневно. Безразлично отношение към дребни нарушения (които все пак формират манталитета на обществето) виждаме всички навсякъде от служителите на реда.

  62. 62 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2600 Неутрално

    Недоумявам какви идиотски закони се гласуват в милиционерското бг НС - държавни служители с куп привилегии да имат право да стачкуват!
    Особено тулупите от МВР!

  63. 63 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1709 Весело

    Ся БойкУ ще каже, че е демократ и това не са хубави работи.
    Deus ex machina, да се свети името Му!

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  64. 64 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#43] от "c.b.o.": проблем с разбирането на писан текст
    —цитат от коментар 59 на areta


    "Писан текст" ли, душко? А мокра вода? :))))))

    У лево!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  65. 65 Профил на kam27
    kam27
    Рейтинг: 718 Весело

    До коментар [#42] от "citoplast":

    И достигаме до същински бандитски времена ?!Като тогава ще Сте първият който ше се измете с прибежки

  66. 66 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    Егати и фирмата е тази, която е собственик на билбордите. От тук насетне не трябва ни едиин клиент да видят.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  67. 67 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7970 Неутрално

    А имат ли основания да протестират на фона на това, което правят.

  68. 68 Профил на ham
    ham
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Къде сме по "свобода на словото",че един билборд,няма да свалят.Те направо ще го демонтират!

  69. 69 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1658 Разстроено

    До коментар [#42] от "citoplast":И достигаме до същински бандитски времена ?!Като тогава ще Сте първият който ше се измете с прибежки
    —цитат от коментар 65 на kam27


    И защо като си останахте по местата с небивали привилегии от страната се изметоха над 2 милиона българи и продължават? А шапкар?

    Имало едно време ссср...
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на kam27
    kam27
    Рейтинг: 718 Весело

    До коментар [#71] от "citoplast":

    Нещо Сте се обълкали !?Колкото повече не знаеш ,толкова глупости пишеш





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK