Три партии призовават Столичната община да ревизира договора с "Витоша ски"

Съвместна пресконференция на "Да. България", ДСБ и "Зелените" за ВитошаНа снимката: Владислав Панев, Христо Иванов, Атанас Атанасов и Марта Георгиева, общински съветник от ДСБ

© Велко Ангелов

Съвместна пресконференция на "Да. България", ДСБ и "Зелените" за ВитошаНа снимката: Владислав Панев, Христо Иванов, Атанас Атанасов и Марта Георгиева, общински съветник от ДСБ



Да, България", ДСБ и "Зелените" призовават приватизационният договор за Витоша с "Витоша ски" да бъде ревизиран от управляващото мнозинство в столичния общински съвет и "планината да бъде върната на гражданите на столицата".


Това стана известно на обща прескоференция, в която участваха Христо Иванов, председател на "Да, България", Атанас Атанасов, председател на ДСБ, и съпредседателят на "Зелените" Владислав Панев. Според тях приватизационният договор с "Витоша ски" ("Юлен" - концесионерът в Банско и "Витоша ски", имат един и същи номинален собственик - Георгиус Георгиу, зад него най-вероятно се крие председателят на Българската федерация по ски и основен акционер в Първа инвестиционна банка - Цеко Минев) не се изпълнява, което прави


невъзможен туризма на Витоша и планината остава блокирана за гражданите и посетителите на София.




"Ние призоваваме да се ревизира договорът, за да може Столичната община да започне да прави политика, да бъдат заложени средствата, така че "Витоша ски" да възстанови съоръженията или да може да влезе нормален инвеститор. Имаме достатъчно причини, да сме наясно че общинският съвет няма да предприеме нищо, че няма да бъде измислена политика, включваща гражданите. Затова правим заявка, че ние ще започнем такъв дебат, ще създадем платформа за провеждането на такава дискусия, така че самото общество да изготви тази визия. Витоша и общината са в плен на олигархични интереси. Освобождаването на Витоша е битка и за освобождаването на София", обяви Христо Иванов.


"Ние искаме да насърчим софиянци да си поискат Витоша обратно. За да може столичани да изпозлват планината за спорт. Някакъв смисъл управлението на Витоша е огледало за начина, по който се управлява София", заяви Атанас Атанасов, председател на ДСБ.

© Надежда Чипева, Капитал

"Ние искаме да насърчим софиянци да си поискат Витоша обратно. За да може столичани да изпозлват планината за спорт. Някакъв смисъл управлението на Витоша е огледало за начина, по който се управлява София", заяви Атанас Атанасов, председател на ДСБ.


Общинският съветник от ДСБ Марта Георгиева прочете декларация, която ще бъде представена на общинския съвет. В нея се настоява в бюджета, който общината ще гласува, да бъдат предвидени средства за премахване на старите съоръжения, да се подобрят транспортните връзки до планината, както и да започне публична дискусия за развитието на туризма в планината. "На нея да бъдат обсъдени възможностите за изработването на цялостен план за развитието на ски и други спортове, проучване на възможностите за нови писти и връзка между съществуващите без излишна сеч и премахване на морени", заяви още Георгиева.


Тя разказа за бездействието на Столичната община през години във връзка с неизпълнението на договора от страна на "Витоша ски".


Христо Иванов заяви, че кметът на София


Йорданка Фандъкова няма волята да постави под натиск Цеко Минев,


така че Витоша да бъде върната на гражданите на София. "Тя не е кмет на София, а обслужвващ персонал на премиера Бойко Борисов и на неговите приятелчета".


"Ние искаме да насърчим софиянци да си поискат Витоша обратно. За да може столичани да използват планината за спорт. В някакъв смисъл управлението на Витоша е огледало за начина, по който се управлява София", заяви Атанас Атанасов.


Съпредседателят на "Зелените" Владислав Панев заяви, че София се утвърждава като туристическа дестинация, благодарение на лоукост полетите. "От това печелят хиляди - собственици на апартаменти, на хотели, ресторанти, кафенета, транспортният бизнес, както и работещите там. Имаме какво да предложим на гостите на столицата за уикенд туризъм. Трябва да можем да задържим хората и цяла седмица, и да се връщат. Това може да стане, ако използваме правилно даденостите си. Витоша е една от тях. Отварянето ни към планината ще увеличи двойно възможностите за туризъм. Според мен е задължително да свържем линиите на метрото с лифтовете, които тръгват към планината. Това ще означава огромни нови приходи за частния сектор, свързан с туризма", заяви Панев.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на iceman_bg
    iceman_bg
    Рейтинг: 328 Весело

    Мддааа, май ще трябва да се разгледа концесионният договор за Витоша - какво получава концесионера, как концесионерът изпълнява концесионния договор и какво получава държавата. Тези концесионни договор трябва да са публични и всеки да може да ги види, както и да има публична информация за изпълнението им.

    Ако на някоя фирма, с офшорни собственици, й е скъпа търговката тайна - да не се явява за концесии.....

  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4171 Неутрално

    Правилно...Цеко Минев не направи нищо за тези години.Софиянци ходят на ски в крепоста на мафиота-Банско.

    До истината се достига с познание!
  3. 3 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Цеко - Шмеко, заради този алчен глупак не можем да караме ски на Витоша

  4. 4 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3455 Неутрално

    До коментар [#1] от "iceman_bg":

    само , че договора е приватизационен ....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3455 Неутрално

    опаа , десни сили (макар и пооредели) искат разваляне на приватизация с изтекла давност !!?? браво , нали поради такава бяха наложени едни запори

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на джендър  дебне  в храсталака
    джендър дебне в храсталака
    Рейтинг: 2723 Неутрално

    До коментар [#4] от "дерибеев":

    Приватизирани са съоръженията с условието ,че ще се поддържат. СО може да ги демонтира , а безработният кипърец да ги продаде за скраб.

  7. 7 Профил на iceman_bg
    iceman_bg
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#1] от "iceman_bg":само , че договора е приватизационен ....
    —цитат от коментар 4 на дерибеев


    Ако е приватизационен е вероятно за част от ски съоръженията и в приватизационните договори също има задължения. Но ако "Витоша ски" не желае да развива собствените си съоръжение, може да се направи нова концесия за ски съоръжения и писти - ще има конкуренция. Разбира се, всичко трябва да е публично, с конкурс и без прекомерно застрояване.

    И понеже не може да се има доверие на община и държава, които се управляват от хора, загрижени за собственото си обогатяване, то всичко трябва да е публично - договори, терени и прочее.

  8. 8 Профил на джендър  дебне  в храсталака
    джендър дебне в храсталака
    Рейтинг: 2723 Неутрално

    Бай Х и Данчето Дондукова 10 г лишават софиянци от достъп до планината.. Вместо лифтове и гр. транспорт , достъпа е само с коли. Така се борят с мръсния въздух.

  9. 9 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3455 Неутрално
  10. 10 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3843 Неутрално

    До коментар [#8] от "hodounski":

    Така е.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията. (моя мисъл) | Най-лесно се управлява беден и прост народ. (управленски принцип у нас в годините на прехода, а може би и от по-рано)
  11. 11 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    Тези на снимката не се сещам кои бяха, но съм напълно съгласна с исканията им.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  12. 12 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Във всяка статия в,която има цитирани изказвания на нормални хор,веднага ще се намери някой безграбначен плужек матросовец да скочи и да плюе.
    И ако Витоша ще заприлича на Банско или на Слънчев бряг, то по добре да не правят нищо и тези договори да се прекратят.

  13. 13 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Какво... Да се вземе нещо от Цеко и ПИБ? На тях само им се дават неща!

  14. 14 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    Петте партии намаляха на три???

  15. 15 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 959 Неутрално

    Е нали бяха 5 партии? Стига сте ни обърквали вече!
    А Витоша нарочно се стопанисва лошо, за да се обслужват останалите курорти, където инвеститори са Цветелинка, Цеко, Пеевски, и т.н и т.н.

    България - вече 113-то място по свобода на словото
  16. 16 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    опаа , десни сили (макар и пооредели) искат разваляне на приватизация с изтекла давност !!?? браво , нали поради такава бяха наложени едни запори
    —цитат от коментар 5 на дерибеев


    За Цеко може, за Прокопи не може. Това е положението...

  17. 17 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 910 Неутрално

    А може би крадеца вика дръжте крадеца? Може би ПИБ са искали да инвестират в нови лифтове на Витоша, но държавата с бюрокрацията си и зелените с обжалвания, са им пречели?

  18. 18 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7342 Неутрално

    Айде стита с тия комунистически мераци бе! Махнете "Витоша ски" и дайте лифта и пистите на нас! Толкова вече са прозрачни тия болшевики, че чак невидими!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  19. 19 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 573 Весело

    Тези на снимката не се сещам кои бяха, но съм напълно съгласна с исканията им.
    —цитат от коментар 11 на Хриси



    До коментар [#11] от "Хриси":

    То и тези които са ги сложили там , много , много не ги смятат за нещо , но за сега това е в наличност - предните ги прибраха в склада (поизлющи им се синята боя).

  20. 20 Профил на arakchiev
    arakchiev
    Рейтинг: 24 Неутрално

    А може би крадеца вика дръжте крадеца? Може би ПИБ са искали да инвестират в нови лифтове на Витоша, но държавата с бюрокрацията си и зелените с обжалвания, са им пречели?
    —цитат от коментар 17 на Само Левски


    Не, просто плана, който Витоша Ски представи е скандален абсурд, затова едно време се протестираше. Нови писти в резерват, кабини напреко, хотели и т.н. Погледни назад, има и клип от "инвеститора". Това да искаш повече природа е близко до акъла, като си двумилионен град. Че не излиза сметката със сегашните писти, лифтови трсета и съоръжения за изкуственяк е причината Цеко да се мръщи.

  21. 21 Профил на Damyan Ganchev
    Damyan Ganchev
    Рейтинг: 329 Неутрално

    общинския съветник от ДСБ е Марта Георгиева, не Младенова, ако е тази на снимката ...

  22. 22 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    това ми прилича на сагата с рафитерията плама плевен,принудително затворена и умъртвена ЗА УГОДА НА ОЛИГАРХИЯТА У НАС

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на carebean
    carebean
    Рейтинг: 287 Неутрално

    Проблемът е, че там е един Параграф 22...План срещу закон, затова нищо не може да се направи...Отделно Витоша ски бяха пуснали преди 2-3 години всички съоръжения под наем на всеки, който може и знае как да ги ремонтира в сега действащото законодателство, но никой не е проявил желание. Без промяна в плана нищо не може да се пипне просто :(

  25. 25 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    Те ти булка спасис дей! Зелените са против нов лифт и нови писти на Банско, но са за нов лифт и нови писти на Витоша!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  26. 26 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9486 Неутрално

    Пет или три партии няма значение, ако не се спазват договорените отношения с Цеко или Меко да се ревизират, а не да чакат да изтече давност и тогава да кявкат.

  27. 27 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 815 Неутрално

    До коментар [#25] от "tribiri":

    уж си наблюдателно момче, пък не правиш разликата... То на Витоша освен морени , най-старите дървета са на по 100 години а мнозинството са доста по-млади... На Пирин е по-различно. Освен това те пистите на Витоша и съоръженията вече са направени, просто трябва да се реновират. Не виждам екологичн проблем че някой да трябва да подскача на протест.

    Pure Chewing Satisfaction
  28. 28 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    И тези решиха да разклатят председателството му! Към министерството на земеделието и горите има цяла дирекция на ПП Витоша с над 20 (не е ясно колко над, защото е качена само част от списъка с 22 ма) чиновника.
    Едно от задълженията им е:
    Изграждане и поддръжка на парковата инфраструктура за обслужване на туризма и рекреацията;

    Определено е ясно вече, че не става въпрос за екология, а за лична война с Цеко Минев!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  29. 29 Профил на Пеевски вярва в демокрацията                                                              И вие ли
    Пеевски вярва в демокрацията И вие ли
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    До тук добре! И аз мисля,ч е по-добре общината, от колокот офшоркаджия! Но дали така мислят и споснорите на партийите-Сорос и американското посолство? Щото 28 г на българия бе натяквано по-най-безобразен начин, че собствеността във всичко трябва да е частна! Че по-добре частна собственост на офшоркаджия, перач, трафикант, масов убиец, но да е частно! сега сменяте плочата! Хубаво! Но да не се окаже, че сте сгазили лука пред спосорите?
    Аз съм напълно съгласен,ч е по-добре общината да стопанисва съоръженията! И че не трябва целта да е само и единствено печалбата! Но най-вероятно договорите с честния частен концесионер са така сключени, че да не могат да се разтрогнат! Или да е финансово крайно неизгодно да се разтрогнат! Тези хубавци го знаят, и затова предлагат нещо почти невъзможно! Що не се разторгва абсолютно незигодния концесионен договор съ софийска вода? Веолия не си изпълнява задълженията. Купува пвода по 3 ст, а ния пяпродфава за 2,50. С парите финасира милионерски заплати на чужденците по 50 000 € на СЕдмица! Защото и там договорът предвижда неустойки при разторгване! И никакви гаранции при НЕизпълнение! От концесионера! Само че, Вили Лилков от ДСБ, на страницте на Медияпул, ни убеждаваше, Веолия(софийска вода) да поемела управлението и на столичната топлофикация! Демагогия или загриженост?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  30. 30 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#5] от "дерибеев":
    Тези хора искат да се спазват законите. В договара за приватизация има клаузи, които "Витоша ски" не спазват от години, но общината вместо да развали договора, помага за нарушенията.
    Искането е да се прекрати договора, а не да се анулира приватизационната сделка.

    До коментар [#23] от "nwj49315903":
    До коментар [#24] от "carebean":
    Нито планът за управление на парка, нито законът пречат на "Витоша ски" да смени лифтовете без да излиза от сегашните трасета. Тома Белев успя да спаси Витоша от изсичане на гори, унищожаване на морени и пресушаване на реките.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  31. 31 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    До коментар [#27] от "serpico":

    Сериозно! И колко са стари, старите дървета на Пирин! Ти кога за подледно отиде да видиш в какво състояние е Байкушевата мура?!
    А на Витоша е цяло чудо, че изобщо има дървета след като Тома Белев остави короядът да унищожи огромно количество дървета над Симеоново.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  32. 32 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    До коментар [#26] от "Peni Nikol":

    Трите партии правят цирк! За парк Витоша отговаря Дирекция ПП Витоша към МИнистерството на земеделието и горите. Да се обърнат към тях за нови лифтове, писти и пътища. Цеко е купил нещо и е в негов интерес да изкарва пари от това нещо. Само че същите тези зелени не му дават да го направи рентабилно.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  33. 33 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2173 Неутрално

    Я що вече са само 3 партии? Де отидоха останалите 2? И колко ще просъществуват другите 3?

  34. 34 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    До коментар [#30] от "Gopeто":

    Дай линк към договора за да видим, какво не се спазва!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  35. 35 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1146 Любопитно

    2-тях партии да не са карали Нова година в Нови Искър? Некой чувал ли ги е оттогава?

  36. 36 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2173 Неутрално

    До коментар [#30] от "Gopeто":

    Тома Велев просто даде Витоша на корояда.

  37. 37 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    Проблема на Витоша се казва Тома Белев не Цеко- Меко, а чие протеже е този отпадък знаем всички, така че тези от снимката да си поразровят албумите сигурно ще си намерят и обща снимка с "еколога".
    —цитат от коментар 23 на nwj49315903


    отпадък ще викаш пред огледалото.
    милиционерските ви похвати
    със вулгарни изрази и фамилиарничене
    са поизхабени. та ходи у некое депо
    да се депонираш.

  38. 38 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4016 Неутрално

    "Тя не е кмет на София, а обслужвващ персонал на премиера Бойко Борисов и на неговите приятелчета".

    Ясно, точно, концентрирано в едно изречение!
    Иначе казано - гербери!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  39. 39 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4016 Неутрално

    .... Цеко е купил нещо и е в негов интерес да изкарва пари от това нещо. Само че същите тези зелени не му дават да го направи рентабилно.
    —цитат от коментар 32 на tribiri


    Глупости, глупости, глупости!
    Витоша съвсем целенасочено не се развива, за да принудят софиянци да ходят на Банско.
    Ако бяха положение грижи за развитието на Витоша, сигурно и опашките в Банско, за които толкова се плаче, изобщо нямаше да съществуват, а това значи да се каже ЧАО на всички изнасилени аргументи за нов лифт!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  40. 40 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4016 Любопитно

    До коментар [#9] от "дерибеев":

    Това което си дал е от Април 2007-ма.
    Колко от обещанията са изпълнени до сега?
    Колко от обещаните "50 млн. евро инвестиция в ски зоната" са инвестирани до сега?
    Вече сме 2018-та година.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  41. 41 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    Объркал съм се! Тези не искат да избодат очите на Цеко, а да му изпишат веждите! Дружеството е в такова финансво състояние, че едно разваляне на договора би му дошло дюшеш!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  42. 42 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#4] от "дерибеев":

    Глупости...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 43 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Договорът е приватизационен и не подлежи на коментар.
    Може общината да си откупи Витоша ски и да възстанови лифтовете или по-добре да ги смени с нови.

  44. 44 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    До коментар [#40] от "Храбър":

    Глупости, глупости, глупости! Договорът е в межата. Там пише 500 хил.лв. инвестиция.
    Глупости, глупости, глупости! От търговския регистър е видно, че твърдението, че персоналът е пи-малко, отколкото по договор е лъжа. Той е двойно по-голям.

    Тези партийки направо се оливат!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#25] от "tribiri":

    Къде видя да са против нов лифт?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    До коментар [#43] от "antikvarno":

    Абсолютно! А тези три партии са някакви смешници!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  47. 47 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#32] от "tribiri":

    Как точно зелените не дават?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#31] от "tribiri":

    Това с корояда от некадърност ли е? Само питам...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#43] от "antikvarno":

    Още един гений....

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  50. 50 Профил на happymimi
    happymimi
    Рейтинг: 425 Неутрално

    значи банско беше криво, сега нещата се насочиха към витоша. ясно, че търсят политически облаги и слагат всичко под ножа. егати смешните десни партии си имаме.

  51. 51 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    До коментар [#45] от "Darth Plagueis":

    Какво ли не видях! Видях, че трябвало само да се монтират допълнителни кабинки. После видях, че били против новите писти. После видях, че били против застрояването нс 48% от парка. В момента новото е, че били против неясната собственот!

    Изобщо голямо въртене падна а гъ.т им все отзад!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  52. 52 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    Е тук вече са прави, независимо, че не харесвам мутрите на снимката. ПРАВИ СА!

  53. 53 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    До коментар [#48] от "Darth Plagueis":

    https://trud.bg/5-млн-дървета-умират-заради-белев-и-ко/

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  54. 54 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Това не е политически въпрос изобщо...

  55. 55 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 506 Неутрално

    приватизационният договор между столична община и витоша ски е само за княжевския, симеоновския и драгалевския лифт. Не включва нито едно от съорженията на пистити... само казвам

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    До коментар [#53] от "tribiri":

    тъй като явно не си добре с главата
    да ти кажа, че корояда ходи под земята
    и не прескача от паднало дърво на паднало дърво.
    но както е видно на някои хора
    мисленето им е малко странно чужд процес.

  58. 58 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    http://clubz.bg/62712-obiknoveni_moshenici_ili_vselenski_smotanqci

    ми защо не се атакуват тези
    договори бе Радане.
    щом има десетки юридически
    основания, действайте.
    стига с тоя фейсбук.

  59. 59 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7342 Неутрално

    значи банско беше криво, сега нещата се насочиха към витоша. ясно, че търсят политически облаги и слагат всичко под ножа. егати смешните десни партии си имаме.
    —цитат от коментар 50 на happymimi


    Те са толкова десни, колкото Путин е негър.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  60. 60 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    До коментар [#57] от "mihail_p":

    http://e-vestnik.bg/15031/prof-plamen-mirchev-bez-borba-sreshtu-koroyada-tipograf-sled-nyakolko-godini-na-vitosha-nyama-da-ostane-iglolistna-gora/

    Чети бе специалисте бръмбъролог! Аз поне това мога да правя.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  61. 61 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    До коментар [#60] от "tribiri":

    нищо не правиш.
    явно и не четеш.

  62. 62 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Трудно се гонят/елиминират олигарси от каквато и да е игра. А и те пеят в един хор с политиците

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  63. 63 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7961 Неутрално

    "Тя не е кмет на София, а обслужвващ персонал на премиера Бойко Борисов и на неговите приятелчета".
    Толкова може жената.

  64. 64 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#53] от "tribiri":

    Аз питах дали е негова вината, не за случката. Исках мнение, не линк.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  65. 65 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Цялата държава за туризъм говори, дано поне курортите осъмнат догодина с повече туристи и по-добри условия

  66. 66 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#51] от "tribiri":

    Не знам къде си ги видял тия неща. Аз не знам зелените да са против лифтове. Нито на Витоша, нито на Банско.
    Впрочем, все по-трудно става да разбера цековистите какво точно искат, щото се оплетоха тотално.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  67. 67 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7342 Неутрално

    А какво стана с Пирин, бе другари от трите партии?! Нещо го забравихте, след като от Брюксел ви натриха носовете за лъжите, които разпространявате!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#67] от "lz2":

    Така ли са направили? Не е лесно да си неграмотен. Днес има протест по темата, ма щом казваш, че е забравен...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3455 Неутрално

    До коментар [#40] от "Храбър":

    именно , има ли изтекла давност

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  70. 70 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 602 Весело

    Качване на Витоша - само срещу платена нощувка в ПИБски хотел в Банско.

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  71. 71 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 602 Весело

    До коментар [#48] от "Darth Plagueis":https://trud.bg/5-млн-дървета-умират-заради-белев-и-ко/
    —цитат от коментар 53 на tribiri


    Доживях на мутрите ратаите да ме осветляват откъм екология.
    Ако вредителя е тръгнал от един източник - Бистришкото бранище, то защо пораженията из Витоша и Родопите са еднакви?

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  72. 72 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 475 Любопитно

    Хехе , спомням си времето , когато бяха "пет партии" :):)
    Дали някой ще забележи разликата...

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  73. 73 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 602 Неутрално

    http://terminal3.bg/kde-e-tazi-svetovna-stolica-na-skite-v-bansko-che-ne-ja-vidjah/

    Прегледайте видеото.

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  74. 74 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 892 Неутрално

    До коментар [#27] от "serpico":Сериозно! И колко са стари, старите дървета на Пирин! Ти кога за подледно отиде да видиш в какво състояние е Байкушевата мура?!А на Витоша е цяло чудо, че изобщо има дървета след като Тома Белев остави короядът да унищожи огромно количество дървета над Симеоново.
    —цитат от коментар 31 на tribiri


    Не може да са само три за такива глупости... бирите, де...

  75. 75 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#25] от "tribiri":
    Зелените не са против втори лифт, вече и в скапаните български телвизии някои журналисти започнаха да разбират това. Не разпостранявайте бръщоллевенията и лъжите на Далавери и Димофф.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  76. 76 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#34] от "tribiri":
    Ми как да ти дам, като няма. От Общината го пазят като собствено детенце.
    През 2012 -а, когато спряха лифтовете за да изнудват парламента се изпуснаха, че трябва да ги модернизират. Та имат не само правото, ами и задължението. Софийска община вместо да ги накаже и разкара, раболепно ги защитава.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  77. 77 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#36] от "niakoi_si":
    Грешка. Това е гнусна опорка на Георгиу и слугите му.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  78. 78 Профил на Илчо Илчев
    Илчо Илчев
    Рейтинг: 5 Весело

    Днес Витоша,утре американските централи,после Лукойл..
    А разправяха,че държавата била лош стопанин,Георгиу да не е по-убав :-)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK