Кметът на Банско: А защо да не се разширяват ски пистите

Кметът на Банско Георги Икономов

© Цветелина Белутова, Капитал

Кметът на Банско Георги Икономов



Кметът на Банско Георги Икономов даде да се разбере, че е за разширяването на ски зоната над града и за строителството на писти и нови лифтове. "А защо да не се разширяват ски-пистите, питам аз? Защо? Защо да не се построи още втори, трети или някой друг лифт, ако зоната вътре вече е урбанизирана", попита Икономов пред Би Ти Ви.


По-рано днес на заседанието на правителството и премиерът Бойко Борисов, и министри увериха, че с приетите промени в плана за управление на националния парк "Пирин", които позволяват строителство в 48% от територията му, ще се позволи единствено изграждане на втори лифт. Вчера Борисов заяви и пред Европейския парламент, че освен съоръжението, "една керемида няма да се сложи повече в Банско".


Днес той добави, че неговото правителство е най-зеленото, а при промените в плана за управление на националния парк "не става въпрос нито за хотел, тоалетна не може да се направи, чайна не може да се направи".


Също днес алпинистът Боян Петров внесе в Министерския съвет предложение за компромисен вариант в управлението на "Пирин", в което се посочва, че в района на ски зоната може да бъде построена една кабинкова линия.

Коментари (132)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    "А защо да не се разширяват ски-пистите, питам аз? Защо? Защо да не се построи още втори, трети или някой друг лифт, ако зоната вътре вече е урбанизирана", попита Икономов пред Би Ти Ви.


    До коментар [#1] от "aleks ivan":

    Горното му изказване показва, че е от долната интелектуална граница за български ..политик". Както е казал класикът - Язе му говора а оно рупа ли, рупа.

  3. 3 Профил на msc
    msc
    Рейтинг: 616 Гневно

    Признаха си цялата шиши сган какво точно искат и очакват...
    Поругахте един велик българин - Боян Петров, който имаше добронамереността да намери баланса между екологията и материалните интереси като показахте, че не ви интересуват каузи и идеи, не ви интересува бъдещето, а само и единствено дребни подаяния от КОЙ. Подаянията не можете да си ги вземете на друго място!?
    Благодарим ви че счупихте тъпомера.

  4. 4 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1377 Весело

    Как защо, за да връщаш пари!

  5. 5 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    А защо да не се разширяват ски пистите може да си го преведете и по друг начин:
    - А защо да няма повече деца в планината вместо пред компютъра?
    - А защо да няма повече спортуващи пред мързелуващи?
    - А защо да няма нови пътища?
    - А защо да няма повече предприятия и бизнеси?
    - А защо да няма нови жилищни сгради в градовете?
    - А защо да няма повече детски градини и деца за тях ?

    А защо да няма просто РАЗВИТИЕ !!! вместо застой..

    Е, отговора е ясен, и е видимо КОЙ иска умираща България..

  6. 6 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1954 Весело

    До коментар [#5] от "За да останат ХОРА в България.":

    Цеко, ти ли си? Я покажи планчето за 333-те километра писти и "съпътстваща инфраструктура".

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  7. 7 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2534 Неутрално

    хубаво е да се разширят и да се строи ,но е хубаво да става под строг контрол и колкото дървета падат ,да се залесява с 10 пъти повече ,а глобите за незаконна дейност да са милиони .

  8. 8 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2534 Неутрално

    хубаво е да се разширят и да се строи ,но е хубаво да става под строг контрол и колкото дървета падат ,да се залесява с 10 пъти повече ,а глобите за незаконна дейност да са милиони .

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2166 Неутрално

    ""А защо да не се разширяват ски-пистите, питам аз? Защо? Защо да не се построи още втори, трети или някой друг лифт, ако зоната вътре вече е урбанизирана", попита Икономов пред Би Ти Ви."

    Ами разщирявайте ги и чакайте за гости ислямските навлеци да ви пълнят хотелите по програми за интеграция!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 882 Неутрално
  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4862 Любопитно

    До коментар [#5] от "За да останат ХОРА в България.":

    Цеко, ти ли си? Или пък Г. Икономов? Или пък Каролев?

  14. 14 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    Стройте бе! Сечете, циментирайте, терасирайте, осветявайте нощем с прожектори, инсталирайте мощни високоговорители да гърми македонска музика, арендувайте, туряйте бариери, събирайте вход и изход, печатайте дипляни, нацвъкайте чейнджове, окичете с повечко неон, непременно да има VIP входове в казината и чалготеките, да заприлича на Черноморието, което осрахте от лакомия.

    Дано се задавите.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  15. 15 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3663 Весело

    хубаво е да се разширят и да се строи ,но е хубаво да става под строг контрол и колкото дървета падат ,да се залесява с 10 пъти повече ,а глобите за незаконна дейност да са милиони .
    —цитат от коментар 7 на edin drug


    Колкото и да се напиняш, по двадесет дървета на един квадратен метър не можеш да посадиш!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  16. 16 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1057 Весело

    щот преди ски пистите требе да има съдебна система независима от рушняшко-милицюйнерската мафия...
    требе да има администрация, де помага на хората и бизнеса, а не да зема рушвет, та да не им пречи да си вършат работата...
    и още требе да има полиция, де служи и защитава хората, а не 50 хиляди тюфлеци-милицюйнери де чакат на заплата да станат на 40 та да се пенцюйнират...
    па кога вече ги има тея три неща мое пак да пробате дали че се подкваси морето :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на toyaga
    toyaga
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Добре бе, а защо не карат хората с хеликоптери,а с лифт???

    Как може да разберете, че службите слухтят за вас? Изведнъж спират да ви блокират и да ви трият постовете! :D
  19. 19 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    Стройте бе! Сечете, циментирайте, терасирайте, осветявайте нощем с прожектори, инсталирайте мощни високоговорители да гърми македонска музика, арендувайте, туряйте бариери, събирайте вход и изход, печатайте дипляни, нацвъкайте чейнджове, окичете с повечко неон, непременно да има VIP входове в казината и чалготеките, да заприлича на Черноморието, което осрахте от лакомия.Дано се задавите.
    —цитат от коментар 14 на Norman Granz


    Извинявай, но не смяташ ли, че развитието на Банско е проблем на банскалии? Както развитието на София си е работа на софиянци. Стига да не навлизат на територията на парка, разбира се. Банско и околностите му не са в Натура, така че къде е проблемът? Да строят колкото си искат, теб какво те засяга?

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на toyaga
    toyaga
    Рейтинг: 229 Любопитно

    А защо не се направи една голяма бягаща ски-пътечка? И всеки да се спуска колкото километра иска?

    Как може да разберете, че службите слухтят за вас? Изведнъж спират да ви блокират и да ви трият постовете! :D
  22. 22 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    До коментар [#20] от "За да останат ХОРА в България.":

    план е бейби, верно е...
    планът е да ви разкараме сичките рушняшки подлоги на бунището на историята... колку се може по-скоро :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  23. 23 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8640 Неутрално

    Сигурно са му обещали. А и този на мутра прилича.

  24. 24 Профил на лизард
    лизард
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Па стройте, бе душо. Ще станеш кмет на първия остров под Пирин, да те ... у кмета

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#20] от "За да останат ХОРА в България.":план е бейби, верно е...планът е да ви разкараме сичките рушняшки подлоги на бунището на историята... колку се може по-скоро :)
    —цитат от коментар 22 на tucker case


    Ще разкараш "рушняшките" и ще останат само истинските, натуралните доносници на ДС, обучаваните в СССР за разведчици и платените от международния аферист Сорос..

  27. 27 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Мога да се обзаложа на кашонче мускатова ракия, че след 3 години ПАК няма да има нито едно хотелче в тази 46% зона...
    —цитат от коментар 20 на За да останат ХОРА в България.


    Цеко, на девствената и крехка екосистема Пирин не и трябва хотел. Едно водохващане, една писта и народ - и край на всичко.

  28. 28 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    До коментар [#20] от "За да останат ХОРА в България.":
    Обзалагай се в кварталната си кръчма, трий лотарийни билетчета, обзалагай се с Черепа и т.н., но по отношение на Пирин трябва 100% ясна законова регламентация и ясно спазване на закона! Затова първата задължителна стъпка е отмяна на престъпното решение на министерския съвет и оставка на нещастника нено димов!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  29. 29 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#27] от "Дундурук":
    Мъка , мъкааааааааа...... Тя Пирин горката ще пропадне от 3000 души, дето ще се качат на гърба й.. Горката планина, ще знаеш..

    Аман от малоумие.. ЗЕЛЕНО ТВЪРДОГЛАВО МАЛОУМИЕ...




  30. 30 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Схемата за завземането на Пирин и националния ресурс става все по-прозрачна. А този слуга на мафията, кмет се говори, че е избран с помощта на няколко стотин нови адресни регистрации.

  31. 31 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#28] от "virtual brain":

    Виждам че си виртуален.. Сигурен съм че виртуално си посещавал и Пирин, и Витоша, и Странджа, а може да си стигнал и виртуално до подножието на Алпите...

    Очевидно е че всичко , най-вече познанията ти са само виртуални.. Остави на по-умни и работещи, да движат Държавата..,

  32. 32 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1115 Любопитно

    До коментар [#5] от "За да останат ХОРА в България.":
    Ще си позволя да ви отговоря точка по точка

    А защо да не се разширяват ски пистите може да си го преведете и по друг начин:
    - А защо да няма повече деца в планината вместо пред компютъра?
    Това е хубаво предложение само, че все по-малко деца са и пред компютъра - просто няма.
    - А защо да няма повече спортуващи пред мързелуващи?
    Въпрос на избор, Ако асфалтирате Пирин едва ли спортуващите ще се увеличат
    - А защо да няма нови пътища?
    А старите оправиха ли ги? Събират такси от винетки. За миналата година официално обявиха 350 млн приходи. Някакъв нов път да има?
    - А защо да няма повече предприятия и бизнеси?
    Какво разбирате под ,,бизнеси'? А може би чакате на инструкции?
    - А защо да няма нови жилищни сгради в градовете?
    Има, само пари за купуване няма.
    - А защо да няма повече детски градини и деца за тях ?
    Вицепремиерът който отговаря за демографията май се е издънил тук.
    А защо да няма просто РАЗВИТИЕ !!! вместо застой..Е, отговора е ясен, и е видимо КОЙ иска умираща България..
    —цитат от коментар 5 на За да останат ХОРА в България.

    Какво разбирате под РАЗВИТИЕ? Сечем вековни гори и продаваме дървен материал или пазим своята природа за да има и за нашите внуци?

  33. 33 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    До коментар [#31] от "За да останат ХОРА в България.":
    Не се занимавай с моята личност, продажен трол, тя не е предмет на обществено обсъждане. Със сигурност съм ходил и съм видял много повече от теб - и в страната, и на вън. Темата е Пирин, не съм аз, нито твоята дребна продажна душица.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  34. 34 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Остави на по-умни и работещи, да движат Държавата..,
    —цитат от коментар 31 на За да останат ХОРА в България.


    А така, по-умни и работещи, и добре движещи тази отмираща държава са тримата шишковци, Цеко, Нено, Валерката, Каролев, Цв.Цв., кмета на Банско и други подобни. Нека да движат нещата, за да има парички за интернет тролове като тебе. Чуек, не те ли е срам от децата ти ( ако имаш такива ), че продаваш себе си и природата им за жълти стотинки? Държавата пари от Цеко и Гергиус няма да вземе ( даже само им налива ), местните повече от сервитьори, камериерки и проститутки в туристическо гето няма да станат, но тази уникална планина за вечни времена няма да се възстанови.

  35. 35 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 326 Неутрално

    Той пък се изобличи твъде лесно. На местно ниво по курортите на власт е местната феодалия. А този кмет от коя партия е?

  36. 36 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 932 Любопитно

    Добрютру! Браво Кмете!
    Все пак някой трябваше да възкликне:
    "Премиерът-Слънце е гол!"

    Да разлая троловете!!
  37. 37 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 284 Неутрално

    А защо да не се разширяват ски пистите може да си го преведете и по друг начин:- А защо да няма повече деца в планината вместо пред компютъра?- А защо да няма повече спортуващи пред мързелуващи?- А защо да няма нови пътища?- А защо да няма повече предприятия и бизнеси?- А защо да няма нови жилищни сгради в градовете?- А защо да няма повече детски градини и деца за тях ? А защо да няма просто РАЗВИТИЕ !!! вместо застой..Е, отговора е ясен, и е видимо КОЙ иска умираща България..
    —цитат от коментар 5 на За да останат ХОРА в България.


    А защо да не се застрои целият Пирин, както черноморието? Всичко за хората и най-вече децата, нали? Важното е едрият офшорен бизнес да усвоява природата, а щом той е добре, всички ще са добре, защото той ще се погрижи за децата!
    Не ви е срам. Така, както отнемате от народа, така отнемате родината на собствените си деца. Винаги съм се чудил, ако когато предадем богу дух, се окаже, че наистина има ад, където някои ще се пържат заради постъпките си в живота, каква ли е изненадата?

  38. 38 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    Кметът на банско казва на висок глас това, което си мислят и политиците. Начело с Борисов, Каракачанов, Симеонов и компания.

    "...Защо да не се построи още втори, трети или някой друг лифт, ако зоната вътре вече е урбанизирана", попита Икономов пред Би Ти Ви..."

    Така е, зоната е урбанизирана, и разрешителното за урбанизирането не е дадена от марсианци, брюкселски, а от родни русофилски червени угоени и продажни задници.
    Още някой ден, и Пирин ще бъде включен в активите на Юлен. А след това говедата - патрЕотари ще обвиняват демокрацията и Брюксел за това, че българите бягат от страната си. И не се обръщат назад.

  39. 39 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    Кметът на банско казва на висок глас това, което си мислят и политиците. Начело с Борисов, Каракачанов, Симеонов и компания."...
    —цитат от коментар 38 на historama

    Забравих да добавя към компанията и СОРОС!

  40. 40 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Мога да се обзаложа на кашонче мускатова ракия, че след 3 години ПАК няма да има нито едно хотелче в тази 46% зона, така както прогнизирате вие - "умните и красивите"...

    Само , че вие мразите истината.. харесвате апокалиптичните картини.. за да не останат хора в България ... Това е план нали.
    —цитат от коментар 20 на За да останат ХОРА в България.


    План е твоето тролене, коеото ти е работата, нали? Сегашният лифт не е претоварен и ското няма да бъде. Единствената причина да се строи втори е да бъде повод да се застрои националният парк. На всеки над нивото на коментиращите в БЛИЦ това му е ясно, а вече какво говори - зависиот това чии интереси защитава

  41. 41 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#34:"Дундурук"][/quote]

    Борбата не е да не се строи, а да не се строи от Цеко и Георгиу..
    Щото ако се строи от близки на томата Б.. или наши другари-милионери - тогава може..
    Както може да се обезлесяват Страндажа и Родопите - с масова сеч, както може да се замърсяват от стотици предприятия, иоли цигани горящи гуми - ТОГАВА МОЖЕ.. Те са наши, СИНИ(може би).

    Не те ли е срам от децата ти (ако имаш такива), да ги тровиш в градовете , вместо да ги заведеш някъде на чист въздух .. с ВЛЕКА !!!

  42. 42 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 285 Неутрално

    на този кмет да не му се наложи ей така за непремерени думи щъркелчета да мъти.

  43. 43 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#37:"eus47368223"][/quote]

    От кой народ и какво се отнема ? Кой е народа - ти ли си ?
    Я да видим - какво се отнема - 20 дк гора ще се изсече за да се построи лифт, с който лифт хиляди хора всеки ден да ходят на чист въздух.. !!! ??

    Какво се отнема ? Саждите от дробовете с които ни пълни София и Пловдив ли ? Това ли е "отнемането от Народа' ? В името да опазим 20 дка дървета... А в същото време десетки хиляди дка гора умира НЕПОДЪРЖАНА, или мачкана от джипове ... Хиляди хора си отиват всяка година от болести на белия друг и замърсявания, щото ние "пазим дърветата"... Същите хора, дето няма да идат на планината за 2 дни ще тровят с автомобилите си града, или ще дишат отровения въздух..

    Ебаси "зеленото" мислене.. Тотално сбъркана работа.

  44. 44 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#20] от "За да останат ХОРА в България.":


    Мога да се обзаложа на кашонче мускатова ракия, че след 3 години ПАК няма да има нито едно хотелче в тази 46% зона, така както прогнизирате вие - "умните и красивите"...
    —цитат от коментар 20 на За да останат ХОРА в България.

    Достатъчно е да изсекат горите и Пирин няма да го има.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  45. 45 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 284 Неутрално

    [quote#34:"Дундурук"]
    —цитат от коментар 41 на За да останат ХОРА в България.
    Борбата не е да не се строи, а да не се строи от Цеко и Георгиу.. Щото ако се строи от близки на томата Б.. или наши другари-милионери - тогава може.. Както може да се обезлесяват Страндажа и Родопите - с масова сеч, както може да се замърсяват от стотици предприятия, иоли цигани горящи гуми - ТОГАВА МОЖЕ.. Те са наши, СИНИ(може би).Не те ли е срам от децата ти (ако имаш такива), да ги тровиш в градовете , вместо да ги заведеш някъде на чист въздух .. с ВЛЕКА !!![/quote]

    Тоест, когато ти тръгнеш да крадеш нещо, което е на хората и обществото, и аз извикам полицията, аз съм го направил само защото искам аз да го открадна, така ли? Колко типична логика за компроматите в определени кафяви медии.

  46. 46 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#20] от "За да останат ХОРА в България.":
    —цитат от коментар 44 на Gopeто


    Кои гори ще изсекат бе ? Ходил ли си на Пирин , а ? НЕ РАЗБИРАСЕ, като повечето зелени талибани ! 40% от горната му част няма нито едно дърво , само трева и храсти - знаеш ли защо? ПРИРОДА му се вика това.


    Казаха ви 200 пъти - от тези 48% само в 1-2% ще се пипа и то за лифтове.. Нищо друго - останалите 46% няма да се докосват освен за водоприхващане..

    Само, че вие мразите да четете друго освен опорни точки..

  47. 47 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#32] от "koko65bg":

    Този е трол. Тук си има няколко опорки, всяка със свое тролче/та
    Няма майтап, хибридната война е тука :)

  48. 48 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 655 Неутрално

    за две пикливи писти - баси полемиката, просто не е истина! И два месеца сезон - стига бе! Стига и с това Банско прехвалено - оставете го на мира - нека се бетонират. Лакомията не може да се спре.

  49. 49 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3642 Неутрално

    Таз кмет изпя цялата завера! На Боко ще му призлее.

  50. 50 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 740 Неутрално

    А защо да не те махнем като кмет на това село?

  51. 51 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално


    Тоест, когато ти тръгнеш да крадеш нещо, което е на хората и обществото, и аз извикам полицията, аз съм го направил само защото искам аз да го открадна, така ли? Колко типична логика за компроматите в определени кафяви медии.
    —цитат от коментар 45 на eus47368223

    Естествено такива като теб НЕ ЧЕТАТ !!!
    Когато ти извикаш полицията за да търси под вола теле при мен, при услови че в съседните свинеферми ти си народил 300 прасчовци.. и телета.. - е тогава е проблем.. Двуличие и наглост му се вика.. по помунистически нагли, и по лезено лицемерни

  52. 52 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 284 Неутрално

    [quote#37:"eus47368223"]
    —цитат от коментар 43 на За да останат ХОРА в България.
    От кой народ и какво се отнема ? Кой е народа - ти ли си ?Я да видим - какво се отнема - 20 дк гора ще се изсече за да се построи лифт, с който лифт хиляди хора всеки ден да ходят на чист въздух.. !!! ??Какво се отнема ? Саждите от дробовете с които ни пълни София и Пловдив ли ? Това ли е "отнемането от Народа' ? В името да опазим 20 дка дървета... А в същото време десетки хиляди дка гора умира НЕПОДЪРЖАНА, или мачкана от джипове ... Хиляди хора си отиват всяка година от болести на белия друг и замърсявания, щото ние "пазим дърветата"... Същите хора, дето няма да идат на планината за 2 дни ще тровят с автомобилите си града, или ще дишат отровения въздух..Ебаси "зеленото" мислене.. Тотално сбъркана работа. [/quote]

    Да, хайде сега замени "Пирин" с "Черноморието", и можеш да развиеш теорията, ч е нищо не се отнема с бетонното презастрояване, напротив- дава се шанс на ДЕЦАТА да ходят на море и да има къде да спят, докато са там, а пък такива като мене искат да им отнемат морето.
    Ами ако наистина има ад, след като остареем и се споминем някога? Ами ако се окаже, че може да се пържим заради постъпките си?

  53. 53 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2030 Весело

    Днес той добави, че неговото правителство е най-зеленото, а при промените в плана за управление на националния парк "не става въпрос нито за хотел, тоалетна не може да се направи, чайна не може да се направи".

    С всяко отваряне на уста , Простия почва да ръси бисери . " Една тоалетна не може да се направи ". Така се изрепчи Първия , без да се съобрази , че по този начин осъжда пистите и околностите на о... ане . И опикаване , в най-добрия случай . Дано пък се отрази благополучно на самозалесяването ...

  54. 54 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Казаха ви 200 пъти - от тези 48% само в 1-2% ще се пипа и то за лифтове.. Нищо друго - останалите 46% няма да се докосват освен за водоприхващане..

    Само, че вие мразите да четете друго освен опорни точки..
    —цитат от коментар 51 на За да останат ХОРА в България.


    Нали? Само дето кметът вече се изцепи, че урбанизиране и строеж му е майката. Като лъжете, поне гледайте да не се изпускате.

  55. 55 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    До коментар [#20] от "За да останат ХОРА в България.":Мога да се обзаложа на кашонче мускатова ракия, че след 3 години ПАК няма да има нито едно хотелче в тази 46% зона,

    А какво ще кажеш , ако има четири пет създадени станции за водовземане " С необходимите резервоари , пречиствателни интсалации , апаратура за хлориране /вероятно / и още куп други "дребни нещица " за направата на които ще бъде необходимо копане и бетониране "
    Мускатовата частна ли е ,или шльокавица ?

  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#5] от "За да останат ХОРА в България.":

    Защото ни управлява Герб

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#43] от "За да останат ХОРА в България.":


    Гербавите, дето отровиха въздух обвиняват други за това. Велико.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#20] от "За да останат ХОРА в България.":Мога да се обзаложа на кашонче мускатова ракия, че след 3 години ПАК няма да има нито едно хотелче в тази 46% зона, А какво ще кажеш , ако има четири пет създадени станции за водовземане " С необходимите резервоари , пречиствателни интсалации , апаратура за хлориране /вероятно / и още куп други "дребни нещица " за направата на които ще бъде необходимо копане и бетониране " Мускатовата частна ли е ,или шльокавица ?
    —цитат от коментар 55 на papyre

    хахахахахахахахахах
    Вие сте болни бе? Вижда ли сте водохващане само на картинка и то грешна... !!!
    ВЪОБЩЕ НЯМАШ ПОНЯТИЕ !!!

  59. 59 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Зашо ли г-н кмете?Защото съсипахте Банско,Превърнахте го в бетонен град с тъмни ваканционни постройки.Чар ,традиции фолклор гостоприемство всичко замина и се превърна в мутротуризъм.Пречели сме Ви да развивате района.А какво ще стане ако всички общини решат да секат полугловно и започнат да развиват и с право според Вас ски туризъм .Ако не знаете ще ви кажа какво.Вие не сте научени да работите в пазарни условия.което означава че неменуемо ще загубите клиентите си при силна конкуренция.Само Витоша ще дръпне една голяма част от вашите туристи. Не се ли замисляте ,че един ден може да останете с празни хотели,рушащи се сгради,неработещи лифтове , съоражения и гола планина .

  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#58] от "За да останат ХОРА в България.":

    Само водохващане, а?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4255 Неутрално

    Има ад - наистина. И в притчата за бедняка Лазар и богаташа именно богаташа е безименен, за разлика от бедняка - айде сега помисли защо ? Патетичната ти защита не е заради грижата за децата и възможността им да дишат чист въздух, а (не)съзнателно заради едни хора с джипове, за едни интереси, които виждат всичко през призмата на хотелите, картите за ски с цени до небето, ресторантите и чалгата в тях, мутрите и наркотиците наоколо, отровна среда, която отблъсква всеки нормален човек и прави непосилна почивката за обикновенния българин.
    Без да занимавам който и да било със себе си, съм водил децата си, а и днеска ги водя и на Мальовица, и на Вихрен, и в Родопите и то без веднъж да съм ги качил на лифт някъде - и какво от това ? Никой на никого в нищо не пречи да обича и катери планините. И който иска го прави. Бансканлий искали лифт - че виж как продаваха земите си за по 100 евро на квадрат и всичко си идва на мястото...И Банско дето беше едно китно градче ама дето можаха го съсипаха и направиха кич, бетон и чалга. Мъка...
    В ада за който говориш отиват тия вълци в "овчи" кожи, които съсипаха всичко у нас и го превърнаха в бетонно гето, алкохолна дестинация и вертеп на разварат и проституция. Сигурно в Слънчев бряг ще заведе някой нормален човек децата си да гледат всичко това ! Жалка работа!

  62. 62 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2038 Весело

    Днес той добави, че неговото правителство е най-зеленото, а при промените в плана за управление на националния парк "не става въпрос нито за хотел, тоалетна не може да се направи, чайна не може да се направи". С всяко отваряне на уста , Простия почва да ръси бисери . " Една тоалетна не може да се направи ". Така се изрепчи Първия , без да се съобрази , че по този начин осъжда пистите и околностите на о... ане . И опикаване , в най-добрия случай . Дано пък се отрази благополучно на самозалесяването ...
    —цитат от коментар 53 на papyre

    http://www.segabg.com/pic/12676/889726-l.jpg

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  63. 63 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#46] от "За да останат ХОРА в България.":
    За разлика от вас и в Пирин съм ходил (пеш) и книги съм чел. 45 % от парка са зоните на горите, съставени от много вековни дървета, между които черни мури, които има само в Пирин. В тези зони промяната в плана допуска строителство. "Инвеститора" няма да пропусне да се възползва от такъв подарък. Виемислите, че няма?

    Не лошо да си припомните на какво ви е възпитавала майка ви, докато навършите пълнолетие.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  64. 64 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#48] от "georgi_ww":

    Те Банско да си го бетонират и оси**т. Пирин да оставят на мира.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  65. 65 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Има ад - наистина. И в притчата за бедняка Лазар и богаташа именно богаташа е безименен, за разлика от бедняка - айде сега помисли защо ? Патетичната ти защита не е заради грижата за децата и възможността им да дишат чист въздух, а (не)съзнателно заради едни хора с джипове, за едни интереси, които виждат всичко през призмата на хотелите, картите за ски с цени до небето, ресторантите и чалгата в тях, мутрите и наркотиците наоколо, отровна среда, която отблъсква всеки нормален човек и прави непосилна почивката за обикновенния българин. Без да занимавам който и да било със себе си, съм водил децата си, а и днеска ги водя и на Мальовица, и на Вихрен, и в Родопите и то без веднъж да съм ги качил на лифт някъде - и какво от това ? Никой на никого в нищо не пречи да обича и катери планините. И който иска го прави. Бансканлий искали лифт - че виж как продаваха земите си за по 100 евро на квадрат и всичко си идва на мястото...И Банско дето беше едно китно градче ама дето можаха го съсипаха и направиха кич, бетон и чалга. Мъка...В ада за който говориш отиват тия вълци в "овчи" кожи, които съсипаха всичко у нас и го превърнаха в бетонно гето, алкохолна дестинация и вертеп на разварат и проституция. Сигурно в Слънчев бряг ще заведе някой нормален човек децата си да гледат всичко това ! Жалка работа!
    —цитат от коментар 61 на nip03542908


    Не знам на кого отговаряш, но май обърка постовете, защото това за ада го писах аз, а аз съм напълно съгласен с теб. Съответно и останалото написано от мен е подìнено на същата идея.

  66. 66 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    Борисов да си спомни, че точно екопротестите изметоха ментора му през 1989г.
    Защото екопротестите могат да обединят електората на шайката разбойници от НС. Против разбойниците.

  67. 67 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#34:"Дундурук"]
    —цитат от коментар 41 на За да останат ХОРА в България.
    Не те ли е срам от децата ти (ако имаш такива), да ги тровиш в градовете , вместо да ги заведеш някъде на чист въздух .. с ВЛЕКА !!![/quote]

    Знаем ги тези влекове ние. Само един лифт УНИЩОЖИ за 3-4 години Рилските езера завинаги. Сега са просто леснодостъпно осрано място за пикник, барбекю, къпане и сране за всеки турист, дори неразбиращите планината. А идеята принципно е преди са се докоснеш до тези природни чудеса да се помъчиш малко, за да заслужиш и да е още по-голямо удоволствието. И най-вече да се опазят, за да останат и за следващите поколения. Пирин НЕ Е СЛЪНЧЕВ БРЯГ.

  68. 68 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 395 Неутрално

    хахахахахахахахахах
    Вие сте болни бе? Вижда ли сте водохващане само на картинка и то грешна... !!!
    ВЪОБЩЕ НЯМАШ ПОНЯТИЕ !!!
    —цитат от коментар 58 на За да останат ХОРА в България.


    А ти какво разбираш? Водата е основен ресурс на екосистемата. Ако се вземе от Пирин и пренасочи за нуждите на безкрайно растящото бетонно гето - край на всички системи - хлора, фауна и т.н.. Но дори и това не е най-лошото. ЩЕ ТРЯБВАТ ИЗКУСТВЕНИ ЕЗЕРА ЗА ИЗКУСТВЕН СНЯГ ОТ ХИМИЯ. А ТОВА Е ТОКСИЧНА ОТРОВА в сърцето на ДЕВСТВЕН НАЦИОНАЛЕН ПАРК. Ебасимо!

  69. 69 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    До коментар [#34] от "Дундурук":

    ++++

  70. 70 Профил на Дани Урумов
    Дани Урумов
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Колкото и да се напиняш, по двадесет дървета на един квадратен метър не можеш да посадиш!
    —цитат от коментар 15 на Храбър


    "Общо 571 села в страната са без население или с едноцифрен брой жители. Това показа справка на БТА, направена в Националния регистър на населените места на НСИ за броя на жителите по селища към 31 декември 2015 г."

    Скоро в България ще останат само дървета. И умнокрасивци, които да се катерят по тях, в търсене на шишарки, а може би и на нови "лидери пред скоби"...

  71. 71 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 537 Неутрално

    [quote#51:"За да останат ХОРА в България."][/quote]

    каролеф,каролеф , сам са те оставили днес на абразурата
    както казва един от лехчевсите милицюнери - жалка работа

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  72. 72 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 537 Любопитно

    [quote#70:"Дани Урумов"][/quote]

    какво предлагаш ?да стоим лифтове във всяко село ?

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  73. 73 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#68:"Дундурук"][/quote]

    Казах ти че си неграмотен, поне си замълчи.. НЯмапп грам представа какво значи водохващане..

    Продължавай да плещих, за гаргите и бетонните им езера.. само размиваш умните хора.. И % от 2.9 скоро ще стане 0.9%....

  74. 74 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    Кмете, кажи си :)
    Не, че не беше ясно.
    А кога зоната вътре стана урбанизирана?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  75. 75 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    ЕДИН ПРОСТ КМЕТ разката фамилията на няколко партии,мощни медии и няколко стотин клакюри.
    Гледах го 19ч. по новините.Бях много учуден че в 20ч. още не бяха го изтипосали в Дневник.Е и това си има обяснение.
    Политиците много внимателно си подбираха думите но общо взето "ЛИФТ и само спортни съоръжения",Пистите явно са в графата "спортни съоръжения"
    По същество:Пирин се продава .Не се знае дали ще намерят куповачи но се знае кой ще прибере парите.Съдейки по това колко са безпардонни най вероятно са договорили и най малките детайли.
    Има и друга версия:Дигайки пушилката за Пирин тайничко прокарват друга далавера за милиарди.Сещам се за цената на тока.Веднъж Бойко вдигна кръвно.
    Проблема е ,че от тия може всичко да се очаква.И за пари те ще свършат всичко без ни най малко да се притесняват от санкция.

  76. 76 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    [quote#70:"Дани Урумов"][/quote]

    "Общо 571 села в страната са без население или с едноцифрен брой жители. Това показа справка на БТА, направена в Националния регистър на населените места на НСИ за броя на жителите по селища към 31 декември 2015 г."
    Умнико ти си особено дразнещ трол.Живея в селце с под 100 човека.Като картинка е.Улици ,осветление ,няма ни един мургав.За 20г държавата респективно ЕС са вложили повече пари отколкото струват сумарно имотите на жителите.И въпреки това не остана ни един млад човек.То няма под 60г вече.
    Та тия за инвестициите дето ще оправят месните може да ги разправяш на баба си.Местните най много да получат ритник в главата като онази камериерка .
    Власт имащите са тотално безхаберни.И ако нещо правят то е за далавера.Много жалък трябва да си та да им припяваш.

  77. 77 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Опа, дойдохме си на думата

  78. 78 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    E618 Януари 2018 21:11
    На Баце май Му намазаха ските с тоя лифт....

  79. 79 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    sydran4o18 Януари 2018 23:51
    Kметът на Банско Георги Икономов даде да се разбере, че е за разширяването на ски зоната над града и за строителството на писти и нови лифтове. "А защо да не се разширяват ски-пистите, питам аз? Защо? Защо да не се построи още втори, трети или някой друг лифт, ако зоната вътре вече е урбанизирана",

    Много рано започна да се издава дружинатя

  80. 80 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Devil19 Януари 2018 01:43
    Нямам нищо ощо със зелените и зелената паплач. Но съм гражданин и учствам в протестите, зашото това не са просто протести за Пирин, а протести срещу мафията и сваляне на назначеното от нея правителство. Да отвоюваме държавата от мафията.

  81. 81 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 450 Разстроено

    Г-н кмете, Да управлявате съдбините на Банко сте избран за 4-ри години. Мандатът ви ще изтече. Кой ще отговаря за поразийте нанесени от вас на планината? Природата е общочовешка собственост, а вие искате да ви разрешим да извършвате престъпление в полза на частен интерес. Банско има право на нормално развитие , да го превърнете в световен туристически център е непостижима цел. Намерете разумен подход за съхранение на спокойния живот в интерес на самите жители на града. Дайте ни възможност да ви гостуваме в приятна обстановка. Хубаво е да има писти и лифтове.но в границите поносими от ПЛАНИНАТА!

  82. 82 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 741 Неутрално

    опааааааааааааааааааааа,

    ЩОТО ТЪПАКО, ИМА НАТУРА 2000!
    РАЗШИРЯВЯЙ, ИЕ ПЛАШАМЕ СИЧКИ ПО 20, ТОВА ДЕТ ТИ ШЕ ГО СПИЧЕЛИШ.

  83. 83 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#5] от "За да останат ХОРА в България.":

    Моето дете е в планината! Но то има крака! За разлика от вас! Само виж езерата на Рила и ми говори. Северен Пирин ще стане кенеф от такива, като теб!

  84. 84 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 503 Весело

    Кметът на Банско: А защо да не се разширяват ски пистите?!

    До коментар [#1] от "aleks ivan":
    Господинът е мутра на средностатистически бг политик. Това не е комплимент!

    Апетитът идва с яденето, а няКОЙ даже и "преяждат"?!!!

  85. 85 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Е точно за това нищо не трябва да им се дава да правят!

  86. 86 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#14] от "Norman Granz":

    Ами разбира се. Тези които усраха всичко отдавна си накупиха апартаменти в Лондон и Монако, къщи по Френската ривиера и гледат да издоят каквото още може преди да затворят кепенците ...

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  88. 88 Профил на Radical
    Radical
    Рейтинг: 395 Разстроено

    Насрана политика, насран бизнес, насрани институции.

  89. 89 Профил на Дани Урумов
    Дани Урумов
    Рейтинг: 0 Неутрално

    [Живея в селце с под 100 човека.Като картинка е.Улици ,осветление ,няма ни един мургав.За 20г държавата респективно ЕС са вложили повече пари отколкото струват сумарно имотите на жителите.И въпреки това не остана ни един млад човек.То няма под 60г вече. Та тия за инвестициите дето ще оправят месните може да ги разправяш на баба си.
    —цитат от коментар 76 на jelev_jelqzko

    Не правим разлика между държавни инвестиции в инфраструктура, които водят до подобряване на условията за живот на хората - пътища, ВиК, спортни съоръжения - и ИНВЕСТИЦИИ в създаването на работни места, които са изцяло ангажимент на частния бизнес. И се получава така, че "лошата държава" си е свършила перфектно работата, но благодарение на "зелени" умнокрасивци като вас, частният бизнес не може да инвестира в производство (защото ви замърсявало), в туризъм (защото сечали дървета), в добив на суровини (защото ви съсипвали я въздуха, я водата, я нивата на шум или запрашаване), в резултат на което младите хора остават без поминък и съответно напускат и отиват в градовете или в чужбина. Май вие трябва да ги разправяте тези на баба си. Комунистически умнокрасивец, сър...

  90. 90 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Кметчето не издържа и изплю камъчето - още писти и бетон сакат. Щото сега легловата база е голема и лифто е малък. Като построят още един лифт ще се окаже, че леглата са малко и вторият лифт е недоизползван. Демек нема баланс по герберски. Може евентуално, ама, ако махнат гърчулиня.
    ОСТАВКА

  91. 91 Профил на Дани Урумов
    Дани Урумов
    Рейтинг: 0 Неутрално

    протести срещу мафията и сваляне на назначеното от нея правителство. Да отвоюваме държавата от мафията.
    —цитат от коментар 80 на jelev_jelqzko


    Знаете ли какво казва върховният закон на България - българската Конституция? Ето:

    Чл. 12.
    (2) Сдруженията на гражданите, включително синдикалните, не могат да си поставят политически цели и да извършват политическа дейност, присъщи само на политическите партии.

    Тоест, вие нарушавате Конституцията.

    А знаете ли как се наричат тези, които осъществяват дейност, противоречаща на законите в една страна? Наричат се организирана престъпност или "мафия".

    това решение вони на МАФИЯ! И ПОДКРЕПЯМ ПРОТЕСТИРАЩИТЕ!
    —цитат от коментар 105 на jelev_jelqzko


    Всъщност, съгласно гореизложените аргументи, подкрепяте именно МАФИЯТА.

  92. 92 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Кметовете около Пирин все „таковат”Бойко Борисов.Вчера Баце обеща в Европа, да няма и една керемида извън лифта. Тоя кмет планира нов Слънчев бряг под Тодорка.

  93. 93 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Борисов заяви, че няма да се строят обществени тоалетни в Банско и планините, но точно от това се нуждаят туристическите маршрути в планините и курортите на България. Трябва да се построят също тоалетни по магистралите и по централните части на градовете, защото всичко, което се прави е в името на човека, ЗА НЕГОВИТЕ УДОБСТВА. А човекът няма нужда от ски влекове, ски писти и лифтове! Модата да се пързаляш по нанадолнището ще изчезне така, както се е появила, защото е абсолютно безполезна. Ще останат обаче грозно-опустошените, обезлесени планински склонове. Ако сме истински стопани на родината си , няма да допуснем една шепа бандити да разорават като прасета планините ни! От всеки един камък, от всяка буца пръст на Витоша, на Рила и Пирин, ние гражданите на България ИМАМЕ ДЯЛ И ПРАВО ДА СЕ РАЗПОРЕЖДАМЕ!!!!

  94. 94 Профил на Дани Урумов
    Дани Урумов
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Вчера Баце обеща в Европа, да няма и една керемида извън лифта. Тоя кмет планира нов Слънчев бряг под Тодорка.
    —цитат от коментар 92 на zegi


    "Баце" говори за националния парк, а не за Банско! Щом и това не сте разбрали, защо изобщо коментирате темата?

  95. 95 Профил на Дани Урумов
    Дани Урумов
    Рейтинг: 0 Неутрално

    От всеки един камък, от всяка буца пръст на Витоша, на Рила и Пирин, ние гражданите на България ИМАМЕ ДЯЛ И ПРАВО ДА СЕ РАЗПОРЕЖДАМЕ!!!!
    —цитат от коментар 93 на bobhunter


    Повтарянето на една глупост не я превръща в нещо умно. "Правото да се разпореждате" е дефинирано в Конституцията на РБ и базираните на нея закони. Това право се реализира през ИЗБОРИ и делегиране на право на ИЗБРАНИТЕ да решават как да се управлява държавната собственост. Това, което вие и подобните си позволявате е да ОТНЕМАТЕ правото на 7 милиона да определят кой да се разпорежда с общата собственост, присвоявайки си това право в противоречие на законите и Конституцията. В този смисъл вие сте тези, които отговарят на определенията "престъпност" и "мафия".

  96. 96 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Българският туристически шнек - алчна уста следвана от редица торни купчинки.

  97. 97 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1330 Весело

    До коментар [#93] от "bobhunter":
    " А човекът няма нужда от ски влекове, ски писти и лифтове! Модата да се пързаляш по нанадолнището ще изчезне така, както се е появила, защото е абсолютно безполезна."
    Хахахах, а ве Бобчо направо ми направи деня с това "пързаляне по нанадолнището"...хахха
    Направо разказа играта на ски спорта и над стогодишната му история!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  98. 98 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#94] от "Дани Урумов":
    "Защо да не се построи още втори, трети или някой друг лифт, ако зоната вътре вече е урбанизирана", попита Икономов пред Би Ти Ви."
    Явно не ти е лесно да осмисляш казано и написано. Все пак , като започнем да задаваме въпросите един по-един , можем да стигнем до някакъв що-годе верен извод.
    1. Какво значи урбанизирана зона? ЖК Люлин да речем, урбанизирана зона ли е?
    2.Къде е това вътре , дето е урбанизираната зона?
    2.1. В самото Банско , дето е кълдъръма. Там ли Икономов ще строи втори и трети лифт.
    2.2 Вътре, в национален парк Пирин. Явно Икономов вече го счита за строителна площадка.
    Баце да си разправя лакърдии в Европарламента. Все едно за пръв път го хващат да лъже.

  99. 99 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3642 Неутрално

    "А какво ще кажеш , ако има четири пет създадени станции за водовземане " С необходимите резервоари , пречиствателни интсалации , апаратура за хлориране /вероятно / и още куп други "дребни нещица " за направата на които ще бъде необходимо копане и бетониране "
    До коментар [#55] от "papyre":

    Водовземните мрежи и съоръжения са вкопани. Под земята са. Няма сеч. Ти виждал ли си някога, някъде такива, или се правиш на многознайко?

  100. 100 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3642 Неутрално

    "Зашо ли г-н кмете?Защото съсипахте Банско,Превърнахте го в бетонен град с тъмни ваканционни постройки."
    До коментар [#59] от "registriran":

    Ако можеш да провериш финансовото и имотното му състояние, ще разбереш защо.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK