Министерството на образованието спира проект за джендър анкета

Министерството на образованието спира проект за джендър анкета

© Георги Кожухаров



Заради общественото напрежение, породено покрай дебата по текстовете на Истанбулската конвенция, Министерството на образованието ще спре засега сътрудничеството си по подкрепен през 2013 г. проект на неправителствена организация. Това съобщи в сутрешния блок на БНТ министърът на образованието Красимир Вълчев.


Става въпрос за фондация "Джендър образование, изследвания и технологии", която от 2013 година провежда конкурс за училище без насилие и стереотипи, определени от пола. Снощи в ефира на Би Ти Ви заместник-министърът Деница Сачева обяви, че няма анкета в училищата, която да иска от учениците да попълват данни за сексуалната си ориентация, какво обличат и коя тоалетна предпочитат да посещават. Анкетата е сред учителите.


Сега ще се въздържим от провеждането на това проучване, обясни министърът днес. Допълни, че покрай споровете за Истанбулската конвенция се е видяло, че този дебат е полезен, защото трябва да има относителен обществен консенсус за ценностите, които да се предават на децата.


Трябва да бъдем сдържани и предпазливи, докато не се проведе този обществен дебат. По същия начин водим дебата за религията в училище. Ще изчакаме дебата, проектът не е най-важната ни задача, обяви министърът.

Коментари (154)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2669 Неутрално

    Призовавам най-сериозно компетентните органи в България /ако все още са останали такива/ ДА ОБЯСНЯТ ЯСНО И ПУБЛИЧНО,АКО ТРЯБВА И ЧРЕЗ БИЛБОРДОВЕ - какво е това ДЖЕНДЪР ???

  2. 2 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Хвана ги шубето ГЕРБ .Усещат ,е се надига народния гняв и ще бъдат изметени като за последно и анатемосани .

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  3. 3 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Хахахаха, много яко, снощи казват, че няма такова нещо, но днес ще го спираме. И тия управляват!

  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9052 Любопитно

    От какъв зор изобщо Министерството на образованието е стартирало проекти за джендър анкети - всичко друго наред ли е , че само половата побърквация им е най-големият дерт!

    karabastun1@abv.bg
  5. 5 Профил на bwy56537275
    bwy56537275
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Ето малка демонстрация какво чака децата ни след приемането на ИК.

  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11204 Весело

    Това, което го правим, го няма :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 753 Весело

    Някой се е усетил, че се задава тричане.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  8. 8 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Призовавам най-сериозно компетентните органи в България /ако все още са останали такива/ ДА ОБЯСНЯТ ЯСНО И ПУБЛИЧНО,АКО ТРЯБВА И ЧРЕЗ БИЛБОРДОВЕ - какво е това ДЖЕНДЪР ???
    —цитат от коментар 1 на doroteus


    Граматически род на съществителните имена. Останалото са спекулации и заиграване с екзистенциалните страхове на хомо сапиенс.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  9. 9 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1740 Весело

    В българската нова митология, понятието "джендър" успешно се нареди до познатото "караконджул". :)))

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  10. 10 Профил на Vassco
    Vassco
    Рейтинг: 637 Неутрално

    Браво! Тази джендър пропаганда трябва да бъде изметена от България!

  11. 11 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    Сега сериозно - това е фейк нюз

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  12. 12 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2178 Весело

    Интересно?

    Как така спират нещо дето уж не го е имало.

    А?

    Panta rhei....
  13. 13 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1740 Весело


    Интересно?Как така спират нещо дето уж не го е имало.А?
    —цитат от коментар 12 на Molossian


    Естесвено - наи лесно е да се манупулира страха и омразата с нещо, което го няма. Ако е с нещо, което го има, всеки ще разбере трика. А така - ходи се бори с джендъра :) Приказката на андерсен за петте оскубани кокошки в действие ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  14. 14 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#1] от "doroteus":

    Напълно съм съгласна! От която и страна да е човек - "за" или "против" конвенцията, изясняване на този спорен термин е задължително! Чуха се направо извънземни фантазии на луди хора какво ли значи, които нямат връзка с реалността, но стана ясно и че действително може да има уклончиво тълкувание. Ако се поясни добре точно какво означава и как може да се тълкува, тогава може и да се намери компромисно решение - хем да бъде приета и да се защитят хората от домашно насилие, хем да се разпише съпътстваща декларация, че тези и тези термини се тълкуват само в този и този смисъл, за да не се притесняват хората.

  15. 15 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1533 Весело

    На фона на разразилата се буря на мнения в "обществото" и излезлите публикации за "виновните за джендър въпросниците в столичните училища" какво друго да каже зам-министър Сачева? Човещинка е.

    http://m.19min.bg/news/8/96878.html

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  16. 16 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2327 Неутрално

    Трети пол отдавна има в казармата - старшината. Той и майка и баща...

  17. 17 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 824 Весело

    В българската нова митология, понятието "джендър" успешно се нареди до познатото "караконджул". :)))
    —цитат от коментар 9 на danvan


    Хахахха..браво!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  18. 18 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2327 Неутрално

    До коментар [#8] от "Kami":


    [quote#8:"Kami"][/quote]

    Преводачите не мислят като теб. Филолозите също.
    Затова в случая са го превели като "социална роля".
    Та при семейство от двама гея с осиновено дете, кой е майката като социална роля? Предполагам пасивния гей.
    Та така аз разбирам джендър...

  19. 19 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4075 Любопитно

    Не само Деница Сачева, зам. министъра Таня з Михайлова също излъга в ефир преди два дни.
    Доверието към правителството ще падне съвсем, ако някой не излезе и обясни кой лъже, медиите или тези двете!

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  20. 20 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 3202 Неутрално

    Време е МОН да тегли една на менте патриотите и да се погрижи от училищата да излизат мислещи деца.
    Преди две години осакатиха учебните програми заради техните малоценностни комплекси. Явно не са разбрали сътворената глупост.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  21. 21 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3125 Неутрално

    До коментар [#1] от "doroteus":

    Призовавам най-сериозно компетентните органи в България /ако все още са останали такива/ ДА ОБЯСНЯТ ЯСНО И ПУБЛИЧНО,АКО ТРЯБВА И ЧРЕЗ БИЛБОРДОВЕ - какво е това ДЖЕНДЪР ???
    —цитат от коментар 1 на doroteus


    На английски:
    c. “gender” shall mean the socially constructed roles, behaviours, activities and attributes that a given society considers appropriate for women and men;

    На френски:
    c. le terme « genre » désigne les rôles, les comportements, les activités et les attributions socialement construits, qu’une société donnée considère comme appropriés pour les femmes et les hommes;

    в. „джендър“ означава социално изградени роли, поведения, дейности и характеристики,
    които определено общество смята за подходящи за жените и за мъжете;

    Не става дума за трети пол. Нито някой да си избира пола както му скимне. Става дума за социалните роли, които едно общество смята за присъщи на жените или мъжете. Обществото, не отделният човек. Като например това, че мъжете трябва да ходят на лов, а жените да поддържат огъня в пещерата. Много е просто и ясно. Знаели са го дори и неадерталците.

  22. 22 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2617 Неутрално

    Истанбулската конвенция, доколкото е конвенция срещу насилието – прекрасно, НО:
    Конвенцията е нашпикована с някаква унисекс философия, идеология или религия. На държавата се вменява задължение да подпомага такава доктрина. А демократизмът не позволява на държавата да фаворизира каквато и да е философия или идеология. За сметка на това конвенцията повелява:
    „Член 8 — Финансови ресурси
    Страните отпускат подходящи финансови и човешки ресурси за доброто изпълнение на интегрираните политики, мерки и програми за превенция и борба с всички форми на насилие, обхванати от настоящата Конвенция, включително за тези, които се провеждат от неправителствени организации и от гражданското общество.“
    Пропуска се факта, че „граждански сдружения“ са примерно масонските ложи. Обединението на масонски ложи у нас сключи договор за дарителство с БЧК, оглавявана от агент Еленов. Дали това обединение не би могло да поддържа и мрежа от НПО-та за провеждане на политиката си? Работа на държавата ли е да финансира НПО-та и „граждански сдружения“? В близкото минало синдикатът Подкрепа беше типично гражданско сдружение. Но натъпкано с ченгета на ДС, които подпалиха Партийния дом и така унищожиха ценни архиви. И в крайна сметка по какъв критерий една „гражданска организация“ се нарича гражданска? Да не би да са се явявали на избори?
    Истанбулската конвенция заради борбата с насилието трябва да се подкрепи. Заради недемократичния си характер трябва да се отхвърли. В крайна сметка трябва да се изчисти, както и Дъблинското споразумение.

  23. 23 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3919 Неутрално

    Тц, тц, тц!

    А вчера оная Сачева се вЕреше и лъжеше и мамеше мат'ряла, че тая за джендър-анкетите било фейк нюз.

    Господин Министърът сега какво ще направи със своята зам-министерка?
    Която или не е в час какво се върши в собствения и ресор, т.е. е безхаберна и некадърна - или си позволява умишлено да лъже и манипулира обществото какви политики прокарва?

    А, господин Министре?

  24. 24 Профил на Antoaneta PETROVA Ardashes
    Antoaneta PETROVA Ardashes
    Рейтинг: 1048 Любопитно

    Някои искаха да си покажат какво имат под опашките с/нали са произлезли от маймуните според Дарвин/, но на котките опашките са по-дълги, та така е и с религията. Искат да приравнят разума си с аспуха си,защото нямат такъв. Тези ембриони има ли ги навсякъде или са само у нас?

    mihala
  25. 25 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3765 Неутрално

    Кой е започнал този проект през 2013 г.? Да не би същите, които сега се пишат правоверни?

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  26. 26 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2739 Неутрално

    Откакто джендърите започнаха да си обясняват идеологиите в училищата, момичетата започнаха да се бият повече от момчетата.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  27. 27 Профил на Antoaneta PETROVA Ardashes
    Antoaneta PETROVA Ardashes
    Рейтинг: 1048 Весело

    Какво означава спира за сега? Ще чакат да умреме ли? Мислят се за вечни.хахахах...
    Не знаят ли,че като са такива джендъри ще умрат по-рано, а ще врат вечно.

    mihala
  28. 28 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4075 Неутрално

    Време е МОН да тегли една на менте патриотите и да се погрижи от училищата да излизат мислещи деца.Преди две години осакатиха учебните програми заради техните малоценностни комплекси. Явно не са разбрали сътворената глупост.
    —цитат от коментар 20 на Gopeто


    Днес Дневник поместиха статия, в която Министера заявява, че инвестициите зависели от кадрите, с което иска да оправдае премахването на предмети, като география и история, за сметка на ранната квалификация.
    Ще бълваме необразовани работници! Защо не ги включиха, като допълнителни часове!
    Имаше протести преди месец във Враца, в София нищо!
    А всъщност набор 2003 няма да учи общообразователни предмети 11 и 12 клас!

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  29. 29 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2178 Неутрално

    До коментар [#23] от "xm...":

    МоЕ и да не е разбрал човекът какви ги върши неговата заместничка.
    Тя вчера много напоително обясняваше как нЕма такова нещо.

    Тия се оплетоха в лъжи.
    Резултатът ще е само един - никой нормален няма да им вярва за каквото и да е било.

    Panta rhei....
  30. 30 Профил на WC1
    WC1
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Събирането и обработването на такава информация е забранено с Директива на ЕС

    ATX
  31. 31 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1974 Весело

    На всички ни е ясно тези неправителствени организации какви анкете правят и кои подкрепят.
    Жалко , че ДЕОС не е в парламента, защото те са основните защитници на джендърите.

  32. 32 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3919 Весело

    До коментар [#23] от "xm...":... Тия се оплетоха в лъжи....
    —цитат от коментар 29 на Molossian

    Когато нещо е родено в лъжа, възпитано е в лъжа и живее чрез лъжа - какво друго?

  33. 33 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#14] от "Александра":

    Хората НЕ се защитават от домашно насилие с конвенции, а със закони и действащи институции. Целите на тази конвенция изобщо НЕ са защита от домашно насилие. Целите й са съвсем съвсем други.
    1. Право на всички мигранти преслдвани по пол да получат убежище в България и Европа /към 500 000 мисюлмански жени/
    2. Правото на всички ЛГБТ да получат убежище.
    3. Правото на разни НПО-та да получават пари от държавата, за да въвеждат джендър образование /разрушаване на стереотипните роли на мъжа и жената/
    4. Загуба на суверинитет, защото някаква конвенция е с по-висок приоритет дори от конституцията на РБ?!?! Пълна лудост!
    има и още, но тези са достъчни за всеки разумен човек да реши дали иска да подкрепи този мракобесен документ поднесен ни под благовиден предлог от едно НПО с гръмко име "Съвет на Европа" нямащо нищо общо със структурите на ЕС!

  34. 34 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#21] от "Един препатил":

    Като сте толкова запознат с конвенцията и виден защитник на този документ бихте ли ми отговорили на тези въпроси? Задавам ги спрз последните 10 дена и никой от защитниците на ИК не се нае да напише смислен, аргументиоран отговор. Не знам защо е така. Толкова ли са трудни?!? :-)

    Защо конвенцията не защитава ГРАЖДАНИ, а конкретно жени, деца, ЛГБТ и бежанци. Защо това е специално записано, че не е дискриминация!?! Какво е тогава, ако не е дискриминациа?!? Трябва според ИК ли да дадем убежище на всяка мисюлманка дошла в България, защото може да докаже заради религията си, че е дискриминирана по пол? Трябва ли според ИК да дадем убежище на всеки ЛГБТ дошъл в България, без значение от коя точка на света идва? Моля някой от управялващите или някои от папащите от НПО да отговори най-накрая адекватно на тези въпроси!

  35. 35 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3125 Неутрално

    До коментар [#22] от "plebs":

    Добре сте цитирали чл. 8:

    „Член 8 — Финансови ресурси
    Страните отпускат подходящи финансови и човешки ресурси за доброто изпълнение на интегрираните политики, мерки и програми за превенция и борба с всички форми на насилие, обхванати от настоящата Конвенция, включително за тези, които се провеждат от неправителствени организации и от гражданското общество.“

    Нека повторим - средства за предотвратяване и борба с формите на насилие, обхванати от тази Конвенция.

    Та какво общо има това с масонските ложи, лифта в Банско, опазването на мечките, кастрирането на бездомните кучета и всякакви други каузи, които са си избрали да защитават различни НПО-та? Нищо. Ама абсолютно нищо. Освен, че си приказваме празни приказки.

  36. 36 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    До коментар [#8] от "Kami":
    Така ли?

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gender

    Мърфи е оптимист!
  37. 37 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 483 Неутрално

    До коментар [#14] от "Александра":

    Няма как да го тълкуват Българските власти .а тези ,който са го създали .Истанбулската конвенция е хранилка на НПО с неясни цели и програми .Ударът е преднамерен срещу Българското образование и история.НПО са прокси войниците на развитите страни ,корпорации,олигарси ,който по един или друг начин влияят на политиката на държавата.Има ги по целия свят в всяка страна .Някой да е чул да има НПО от Сомалия ..

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Тази дискусия за ИК, както и проблема за същността на българина само показва какво огромни проблеми имате.
    Искате да сте по-близо до С. Арабия, Азербайджан, Китай и Русия ...
    Така да бъде.

    There will be only war
  40. 40 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#1] от "doroteus":

    Проблемът е в разбирането.
    Не в обяснението.

    There will be only war
  41. 41 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    По много интересен начин битовизма на нашето общество се съчетава с пишман национализма, пишман християнството и комунизма.
    Намерихте общи интереси и общ враг.
    Но това по никакъв начин не променя факта, че живеете в свят, който не разбирате.
    И който ви ужасява.

    There will be only war
  42. 42 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#22] от "plebs":

    НПО, като форма, е един от основните стълбове на демократичното общество. То въплъщава правото на хората да се сдружават с обща цел и интерес, също и да се предоставят услуги, важни за обществото там, където няма бизнес интерес. Не знам какво е това ритане срещу НПО-тата като цяло, отдавам го на пълно непознаване на гражданските процеси и структурите на гражданското общество. Което може би е нормално в една посттоталитарно общество, в което "гражданско общество" е някакво митично животно, също като "джендър". И да - понеже това не са бизнес организации, те няма как да се финансират, за да извършват дейностите си. Затова са им нужни грантове, дарения, държавни помощи.
    Разбира се, че може да има НПО-та, създадени с користни цели или масонски, дори. Може да има всякакви. Но заради това да отричаш цялата форма е все едно да кажеш: "Ами нека да закрием бизнеса!" Щото нали, има много нечестен бизнес и мръсни бизнес интереси. Те и масоните имат бизнес. И то какъв!
    Ритайки срещу НПО-тата, хората ритат всъщност срещу себе си и собственото си право. Защото всяка група от хора, припознала някакъв общесвен интерес - дори такъв, да си реновира кварталната градинка, може да създаде НПО, сдружение или каквото си избере и да е свободна да си търси финансиране по всички разрешени канали, за да си изпълни целта. Ето, Вие например, може да създадете антимасонско сдружение, което да се бори с тяхното лобистко влияние. Аз бих подкрепила такова НПО.

  43. 43 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    До коментар [#25] от "cinik":

    През 2013 г. е имало голямо текучество на министри на образованието: Сергей Игнатов (19 ноември 2009 – 6 февруари 2013), Стефан Воденичаров (6 февруари 2013 – 13 март 2013), Николай Милошев (13 март 2013 – 29 май 2013), Анелия Клисарова (29 май 2013 – 6 август 2014).

    Проектът на фондация ,,Джендър образование, изследвания и технологии "Училище без насилие и стереотипи, определени от пола" (http://www.gert.ngo-bg.org/article232.html ) е финансиран от швейцарската фондация "Оак" (http://www.oakfnd.org/iaw-where-we-fund.html ).

    На страницата на проекта от 2013 г. на фондацията има качен доклад от 20 страници за изследването: "Равнопоставеността на мъжете и жените, видяна през очите на децата", проведено през 2012 г. с 1612 ученици на възраст от 9 до 17 години: 911 момчета и 701 момичета от София, Ботевград, Свищов и Литаково.

    От този доклад могат да се научат много интересни неща. Аз бях впечатлена например, че "Малките ученици изразяват готовност да се обърнат в доста по-голяма степен и към Комисията за защита от дискриминация, докато големите предпочитат да потърсят и подкрепата на приятел", както и че "...в България все още има ясно полово разделение на детските игри – момчетата трябва да играят с автомобили и конструктори, а момичетата с кукли и отклонение от това поведение е силно социално неприемливо, сякаш застрашава половата идентичност на детето. Тези „норми” са добре усвоени от децата." Резултатите от тази анкета по другите въпроси също са любопитни.

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  44. 44 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#39] от "The Grimm Future":

    Уважаеми, Вие проèтохте ли конвенцията? Видимо Не сте, за да говорите такива нелепици.

  45. 45 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#44] от "xox55541929":

    Определено съм, но както казах проблема основна е в същността ви, избора ви и разбирането ви.

    There will be only war
  46. 46 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#42] от "Александра":

    Масони, рептили и НПО-та?
    А защо не християни и комунисти в НПО-ТА борещи се за световния интернационал?

    There will be only war
  47. 47 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#43] от "baba_zozolana":

    Предвид еволюцията и биохимията е нормално момченцата да се интересуват повече от такива игра, докато момиченцета да си играят с рокли и кукли.
    Хората не са еднакви, половете не са еднакви и никога няма да бъдат.

    There will be only war
  48. 48 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1533 Весело

    До коментар [#47] от "The Grimm Future":

    Благодаря, че ме информирахте за еволюционните основи на част от половите различия :)

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  49. 49 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#45] от "The Grimm Future":


    До коментар [#44] от "xox55541929":Определено съм, но както казах проблема основна е в същността ви, избора ви и разбирането ви.
    —цитат от коментар 45 на The Grimm Future


    Добре, аз пък казвам, че проблем е в конвенцията, не в тези, които не я искат. До тук не сте дали нито един агрумент. Само обвинения, колко сме прости и как не приемаме блаогородната воля на западните Ви господари. :-)

    Ако искате да си защитите позицията може да отговорите на въпросите, които ще задам /щом, сте я чели, трябва и да сте я разбрали, защото ние според Вас не сме/. Та разясненте ни и аргументирано отговорте на зададените въпроси, да разберем и ние. :-)

    Защо конвенцията не защитава ГРАЖДАНИ, а конкретно жени, деца, ЛГБТ и бежанци. Защо това е специално записано, че не е дискриминация!?! Какво е тогава, ако не е дискриминациа?!? Трябва според ИК ли да дадем убежище на всяка мисюлманка дошла в България, защото може да докаже заради религията си, че е дискриминирана по пол? Трябва ли според ИК да дадем убежище на всеки ЛГБТ дошъл в България, без значение от коя точка на света идва? Моля някой от управялващите или някои от папащите от НПО да отговори най-накрая адекватно на тези въпроси!

  50. 50 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#48] от "baba_zozolana":

    Губите прекалено много думи, за да разкажете нещо очевидно.
    Не е ли странно, че ужким едни и същи хора създават тази тенденция, ужким от името на равенството и комунизма, а в страни като нашата ужким същите хора се борят срещу тази тенденция?

    There will be only war
  51. 51 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#49] от "xox55541929":

    НИКОГА не ми вкарвай думи в устата. Ще се научите да водите нормален разговор или просто ще крякате помежду си.
    Кой си ти, че да се държиш все едно си на разпит?

    There will be only war
  52. 52 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    Светът около вас се променя. Никога не е бил плосък или двуизмерен.
    Само че сега става толкова сложен, че се губите в него все едно сте малки мишки в лабиринт част от експеримент ...
    Като оставим настрана битовото насилие към всички слаби и очевидната му мълчалива защита от почти всички въпросът става много простичък и разбираем за вас:
    Искате ли да сте част от ЕС и западната цивилизация или искате сте като Русия или като арабския свят?
    Е, това е дилема безкрайно плоска и двуизмерна.
    По поведението ви е ясно какво казвате.
    Най-нелепият аргумент е, че нашата държава има ясни правила, които защитават каквото и да било .... Смях.

    There will be only war
  53. 53 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Хвана ги шубето ГЕРБ .Усещат ,е се надига народния гняв и ще бъдат изметени като за последно и анатемосани .
    —цитат от коментар 2 на tamplierr


    И тогава Корни ще приеме дженджърството и ще ви стане ясно какво е дженджърство много бързо , нали???

  54. 54 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3125 Неутрално

    До коментар [#34] от "xox55541929":

    Няма да Ви отговарям. Защото Вие не задавате въпроси. Вие пропагандирате твърдения, които не са верни и за прикритие отпред им слагате въпроса "защо". Все едно аз да Ви попитам "А Вие защо не сте чели Конвенцията?". Този номер е измислен отдавна. А освен всички друго имам обоснованото предположение, че колкото и пъти да получите аргументирани отговори Вие ще продължавате да се правите на разсеяни и да повтаряте едни и същи мантри - уж въпроси. Та за да не си губим времето и да не Ви преразказвам ето Ви всичко за Конвенцията - пийте вода от извора:

    https://www.coe.int/en/web/conventions/full-list/-/conventions/treaty/210

  55. 55 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#52] от "The Grimm Future":

    Поредните празни приказки. Дори показахте признаци на радразнение. :-) Жалко е човек като Вас, да няма аргументи, но да моразлизаторства насам натам. Показва само голямо его. Вижте ме колко съм просветлен, а вие сте "мишки" /цитат от ваш пост/. :-)
    Мда, сигурно Англия също е избрала "анадолската източна цивилизация", щом е отказала да ратифицира тази конвенция. Само да Ви припомня, че тази конвенция НЕ е свързана с Европейският Съюз. Предложена е от едно НПО, нищо повече от това. От нея НЕ зависи цивилизационният избор на България.

  56. 56 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1118 Неутрално

    До коментар [#42] от "Александра":

    Нямам нищо против НПО-тата стига да не им плаща държавата, какъвто е случая с ИК

  57. 57 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#33] от "xox55541929":

    Това са целите според Вас. Аз такова нещо не виждам. Не натрапвайте собствените си фантазии и на другите. Насилието е огромен проблем в България и жалко, за който си крие главата в пясъка и не иска да види. Очевидно законът не се справя. Хич даже. Аз друго не видях - от всички, страхуващи се от конвенцията, не видях един, който да предложи алтернатива. ОК, не я приемаме. Обаче нали сте против насилието? Как го решаваме този въпрос? Дайте алтернатива. Сега, на момента. Вие ще зачакате да мине скандалът и нщи няма да предложите. И защо тази омраза към гей хората? Аз даже не познавам такива и не съм и виждала, та чак пък да са толкова страшни и да са толкова много? А те хора не са ли? А бежанците от един ужасен свят, в който жените са третирани като парцали? Може да ми е само мъчно за тях, не да ги мразя. Злобата и човеконенавистта ви е в повече и е много жалко, че в момента с тези измислени страхове се даде трибуна на фашисти и сектанти.

  58. 58 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#46] от "The Grimm Future":

    Да, това е смисълът на свободното сдружаване. Всеки има право да се сдружава за каквото иска, стига да си намери съмишленици и да не нарушава закона. Независимо дали ви харесва или не на Вас целта му. Вие някакъв проблем ли имате с това? Свободата пречи?

  59. 59 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#55] от "xox55541929":

    Говорете си сами. Не се обръщайте към мен.

    There will be only war
  60. 60 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#57] от "Александра":

    Мои страхове казвате? Четете и кажете какво сте разбрали Вие.

    Член 60 — Молби за убежище, основани на пола
    1 Страните предприемат необходимите законодателни или други мерки, за да
    гарантират, че насилието над жени, основано на пола, може да бъде признато като
    форма на преследване по смисъла на член 1, А, параграф 2 от Конвенцията за статута
    на бежанците от 1951 г. и като форма на сериозна вреда, която дава право на
    допълнителна/добавъчна закрила.
    2 Страните осигуряват тълкуване, отчитащо особеностите на пола, на всяко от
    основанията на Конвенцията, а когато бъде установено, че преследването, от което се
    опасява лицето, е на едно или повече от тези основания, кандидатите следва да
    получават статут на бежанец съгласно съответните приложими инструменти.
    3 Страните предприемат необходимите законодателни или други мерки за
    разработване на отчитащи особеностите на пола процедури за приемане и служби за
    подкрепа на лицата, търсещи убежище, както и на насоки, свързани с пола, и
    процедури за убежище, отчитащи особеностите на пола, включително определяне на
    статут на бежанец и заявление за международна закрила.
    Член 61 — Принцип за забрана на връщането
    1 Страните предприемат необходимите законодателни или други мерки за спазване на
    принципа за забрана на връщането в съответствие със съществуващите задължения
    съгласно международното право.
    2 Страните предприемат необходимите законодателни или други мерки, за да
    гарантират, че жертвите на насилие над жени, които се нуждаят от закрила
    независимо от статута или местопребиваването си, няма при никакви обстоятелства да
    бъдат връщани в страна, в която животът им би бил застрашен или в която биха могли
    да бъдат подложени на изтезания, нечовешко или унизително отнасяне или
    наказание.

  61. 61 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#58] от "Александра":

    Напротив, точно обратното. Правото да се изразяват идеи е единствената смислена свобода. Стига да има идеи и те да не отровни.
    За съжаление, откакто има интернет се вижда, че идеи почти няма, а изразяването на крясъците е много отровно и вреди на здравето на глобалното човечество.
    Много думи, но нямат смисъл. По нашему- свободия с много простотия.

    There will be only war
  62. 62 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3125 Весело

    До коментар [#37] от "tamplierr":

    До коментар [#14] от "Александра":....НПО са прокси войниците на развитите страни ,корпорации,олигарси ,който по един или друг начин влияят на политиката на държавата.Има ги по целия свят в всяка страна .Някой да е чул да има НПО от Сомалия ..
    —цитат от коментар 37 на tamplierr


    Разбрахме! В развитите страни има НПО-та. А в Сомалия няма! Долу развитите страни, развъдници на НПО-та! Да живей Сомалия!

  63. 63 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#59] от "The Grimm Future":


    До коментар [#55] от "xox55541929":Говорете си сами. Не се обръщайте към мен.
    —цитат от коментар 59 на The Grimm Future


    То няма и смисъл. Вие не написахте нито един аргумент в защита на ИК. Само общи приказки. Все едно слушам някой от СДС да говори преди 20-25 години. :-)

  64. 64 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#1] от "doroteus":Проблемът е в разбирането.Не в обяснението.
    —цитат от коментар 40 на The Grimm Future


    +++++++++++++++

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  65. 65 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    България никога няма да стане като скандивието или като Канада.
    След като очевидно не искате да сте в ЕС и дори не искате да признаете някакви елементарни права и уважение към различните изходът е ясен- организирайте се и излизайте от ЕС, НАТО и Съвета на Европа ....
    Не мога да кажа, че има каквато и да била изненада.
    Изненадани и шокирани са някои европейци, които си нямат хал хабер какви хора има в България.

    There will be only war
  66. 66 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Целите на тази конвенция са толкова очеизвадни, че споровете ви са ... жалки.
    Защита на слабите и различните. Нима някой очаква, че в правни текстове ще се даде изрична защита на най-силните? Елитните военни части и сенсейте по бойни изкуства?
    Смешки ...
    Та, след като държите да подигравате и обиждате гейове, трансджендъри и други грешки на природата, така да бъде. След като държите да биете жените и децата си, така да бъде.
    На нашата държава така или иначе не Ѝ пука ...
    Е, често казано и на мен не ми пука, пука ми дали ще останем в ЕС или не.

    There will be only war
  67. 67 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#65] от "The Grimm Future":


    България никога няма да стане като скандивието или като Канада. След като очевидно не искате да сте в ЕС и дори не искате да признаете някакви елементарни права и уважение към различните изходът е ясен- организирайте се и излизайте от ЕС, НАТО и Съвета на Европа ....Не мога да кажа, че има каквато и да била изненада. Изненадани и шокирани са някои европейци, които си нямат хал хабер какви хора има в България.
    —цитат от коментар 65 на The Grimm Future


    Уважаеми, продължавате да морализаторсвате с безумни твърдения. Прочете чл. 6 от Конституцията на РБ и тогава тъврдете, че не сме признали права на всички ГРАЖДАНИ, не само на различните.

    Чл. 6.
    (1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права.
    (2) Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.

  68. 68 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4075 Неутрално

    Между другото, има грешка в заглавието!!! Анкетата не е проект, а вече осъществена дейност.
    Оправете си го!
    Мон ще спре да пита децата в коя тоалетна предпочитат да ходят! Препоръчвам Ви това заглавие!

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  69. 69 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#37] от "tamplierr":

    А пък Патриотите, дето раздухаха този скандал със съвсем ясни цели и програми, да обяснявам ли на каква хранилка са? А на тях кой им го подшушна? Сектантите, дето си постилате, за да влезете вие в училищата, завоалирани като "християнски ценности".

  70. 70 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    България никога няма да стане като скандивието или като Канада. След като очевидно не искате да сте в ЕС и дори не искате да признаете някакви елементарни права и уважение към различните изходът е ясен- организирайте се и излизайте от ЕС, НАТО и Съвета на Европа ....Не мога да кажа, че има каквато и да била изненада. Изненадани и шокирани са някои европейци, които си нямат хал хабер какви хора има в България.
    —цитат от коментар 65 на The Grimm Future


    а Ирландия , Чехия и Гърция и те ли да излизат или може да останат още малко а и Великобритания де

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  71. 71 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Проблемът за идентичността, същността и себеизразяването ви на български, си е сериозен проблем.
    Ако трябва да цитираме класика чертите на бай Ганъо стават гнусни като се върне вкъщи. Невежеството, мързела, мачкането на по-слабите и най-вече нежеланието да се разбере каквото и да било или да се промени нещо в чертите на бай Ганъо е толкова силно, че с думи прости, НИКОГА няма да се случи.

    There will be only war
  72. 72 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#70] от "stg":

    Гърция и Чехия не е като да нямат проблеми, нали?

    There will be only war
  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    Кой е започнал този проект през 2013 г.? Да не би същите, които сега се пишат правоверни?
    —цитат от коментар 25 на cinik


    Започнала го била Анелия Клисарова,според думите на Д.Сачева.

    Джордж Оруел-1984
  75. 75 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3125 Неутрално

    До коментар [#55] от "xox55541929":

    До коментар [#52] от "The Grimm Future":... Мда, сигурно Англия също е избрала "анадолската източна цивилизация", щом е отказала да ратифицира тази конвенция....
    —цитат от коментар 55 на xox55541929


    Мне! Англия не е отказала да я ратифицира. Все още не я е ратифицирала защото си променя няколко положения в законодателството за да съответстват на Конвенцията и когато я ратифицира да не възникват противоречия. Не съм го измислил аз - обясни го английската посланичка онзи ден на обсъждането в Софийския университет.

    ПП. Да не се лъже е една от основните християнски добродетели и исконна българска ценност.

  76. 76 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    До коментар [#70] от "stg":Гърция и Чехия не е като да нямат проблеми, нали?
    —цитат от коментар 72 на The Grimm Future


    Великобритания,Ирландия Люксембург Унгария Гърция Чехия, Словакия, са варвари , готов съм да чуя аргументите ви

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  77. 77 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#69] от "Александра":

    Аз съм атеист, но за мен амалгамата между комунизъм ( който си е религия), християнство и нацизъм + окултно+ примитивно невежество е уникално гнусна комбинация.
    А че определени кръгово обслужват руски интереси е повече от ясно.
    Точно както определени кръгове обслужват американски.
    Не е ясно кой точно защитава български интереси ...

    There will be only war
  78. 78 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#76] от "stg":

    Разочароващо от ваша страна. За годините четейки тази медия останах с впечатление, че сте интелигентен човек, но явно не правите разлика между ратификация ..... и всичко останало.

    There will be only war
  79. 79 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#60] от "xox55541929":

    Мхм. Чела съм. Виждам защита на жертви и съпричастност. Боя се, че последното Ви е крайно непознато. За сектанти и фашисти е така, за жалост.

  80. 80 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#75] от "Един препатил":

    Кой е казал, че хора, които не са чели библията и не ходят редовна на църква, са християни?
    Кой е казал, че комунистите се борят за равенство и справедливост?
    Техните думи нямат тежест.

    There will be only war
  81. 81 Профил на svk47542114
    svk47542114
    Рейтинг: 23 Неутрално

    До коментар [#36] от "султана глаушева":

    Ами Зойче, задълбочи се повече в този материал, за да видиш колко са манипулируеми твърденията на творци от твоята група. Само с перване не става. А истинската Султана не би разсъждавала като теб.

  82. 82 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    До коментар [#76] от "stg":Разочароващо от ваша страна. За годините четейки тази медия останах с впечатление, че сте интелигентен човек, но явно не правите разлика между ратификация ..... и всичко останало.
    —цитат от коментар 78 на The Grimm Future


    а защо да правя или има ратификация или няма, това е факт,

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  83. 83 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#79] от "Александра":

    Ако приемем, че Вие сте вярващ християнин, чела сте библията и ходите всяка седмица на църква, то тогава как си обяснявате позицията на синода, която е идентична с тази на мюфтийството?
    И защо повечето от вярващите християни са против тази конвенция?
    Аз като атеист бих казал, че любовта към ближния е просто илюзия и лъжа.

    There will be only war
  84. 84 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#82] от "stg":

    От уикито:
    Ратификация (на латински: ratificatio, от ratus — решен, утвърден + facere — правя) е процесът на придаване на юридическа сила на документ (най-честo договор) по пътя на утвърждаването му от упълномощени лица или органи на дадена държава.
    Ратификацията става факт след оформяне на специален документ, наречен ратификационна грамота. Страните си обменят такива ратификационни грамоти или ги депозират (при голям брой на страните участнички).
    Ратификацията се използва за придаване на юридическа сила на международен договор или на конституция на федерация или конфедерация. Тя се явява един от способите за изразяване на съгласие и обвързаност с договора, за което служат подпис и печат.

    There will be only war
  85. 85 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3125 Весело

    До коментар [#76] от "stg":

    Да, а видяхте ли какво стана в Сърбия? Ратифирали са Конвенцията в далечната 2013 год. И сега никой в Сърбия не казва вече "що е србин се е юнак". Всички казват "що е србин се е джендър". Ако не ми вярвате отскочете до Ниш. Близо е. Географски, де.

  86. 86 Профил на Прокопеевски
    Прокопеевски
    Рейтинг: 621 Неутрално

    На Боко прякора му е от женски род.
    В този смисъл той вече е претърпял своята транссексуална промоция.

  87. 87 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 753 Весело

    До коментар [#21] от "Един препатил":

    Само че при неандерталците мъжете с женска социална роля, сиреч тия, дето са стояли до огъня, не са оставяли потомство.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  88. 88 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#61] от "The Grimm Future":

    Свбодата е И това - другите да имат право да застават зад идеи, дори когато не ни се струват смислени. Включително, ако някой иска да се бори с масони и рептили - негово право си е. Аз специално, по нещастно стечение на обстоятелствата, имах близки контакти с няколко масони от една наша ложа и съм меко казано отвратена от това как лобираха един за друг, разпределяха си бизнеси и високи постове. Жалка работа! Антимасонско НПО беше казано в кръга на шегата, доколкото нищо не може да постигне, но ей такива неща, каквито нашите масони правят, трябва да попадат под ударите на закона.

  89. 89 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#87] от "galio":

    Те и сега не оставят потомство и не предават гените си.
    Вместо да се радвате, че вие като хетеро имате по-малко конкуренция вие им се сърдите?>?

    There will be only war
  90. 90 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#85] от "Един препатил":

    ?????>?
    А в САЩ спряха да казват един мъж, един глас ... във Франция вече не казват "негърска глава" на шоколадовите десертчета ....
    Каква мъка, ще се разплача за вас.

    There will be only war
  91. 91 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#88] от "Александра":

    Правят разлика между нелепи идеи и опасни такива. Отровните са нещо съвсем друго.
    За мен лично най-отровната от всички е тази за утопиите. Основно комунизма и християнството.
    Борете се срещу каквото си искате, няма да ви спра, нито ще ви помогна.

    There will be only war
  92. 92 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3125 Весело

    До коментар [#87] от "galio":

    Ами, жените са искали така да си мисля тези, дето са се блъскали по цял ден да ходят на лов. Че то ако са чакали на тях.....

  93. 93 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#79] от "Александра":


    До коментар [#60] от "xox55541929":Мхм. Чела съм. Виждам защита на жертви и съпричастност. Боя се, че последното Ви е крайно непознато. За сектанти и фашисти е така, за жалост.
    —цитат от коментар 79 на Александра


    Това е типичната риторика на НПО активистите. Който не е съгласен с тяхното мнение /тяхното ли казах, опс мнението на господаря им/ е сектант и фашист. ЖАЛКИ СТЕ!

  94. 94 Профил на Черен хумор на кило
    Черен хумор на кило
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#34] от "xox55541929":

    Защо конвенцията не защитава ГРАЖДАНИ, а конкретно жени, деца, ЛГБТ и бежанци. Защо това е специално записано, че не е дискриминация!?! Какво е тогава, ако не е дискриминациа?!? Трябва според ИК ли да дадем убежище на всяка мисюлманка дошла в България, защото може да докаже заради религията си, че е дискриминирана по пол? Трябва ли според ИК да дадем убежище на всеки ЛГБТ дошъл в България, без значение от коя точка на света идва? Моля някой от управялващите или някои от папащите от НПО да отговори най-накрая адекватно на тези въпроси!

    1. Жените и децата на една държава също са и нейни граждани, така че да - конвенцията защитава граждани. Ако имате предвид защо тези две групи, а не мъже - защото тези основно две групи са жертви на домашно насилие. И това не е дискриминация на мъжете, защото в случая става въпрос за насилие, обикновено извършвано в домашни условия от мъже над жени или деца, а не обратното (трудно ми е да си представя едно 5-годишно дете да извършва насилие над баща си, но на обратното съм бил свидетел).

    Относно ЛГБТ и бежанци - конвенцията не споменава такива групи, не зная откъде имате тази информация. И макар, че останалите ви въпроси нямат връзка с конвенцията, нека да ви отговоря:
    2. Трябва според ИК ли да дадем убежище на всяка мисюлманка дошла в България, защото може да докаже заради религията си, че е дискриминирана по пол? - В ИК не се коментира религия. Но според мен, ако една жена е дискриминирана и над нея е извършвано насилие, то на нея трябва да си помогне, без значение от раса, възраст или религия.
    3. Трябва ли според ИК да дадем убежище на всеки ЛГБТ дошъл в България, без значение от коя точка на света идва? - В ИК въобще не става въпрос за ЛГБТ. Но ако една личност е дискриминирана и над нея е извършвано насилие, то на нея трябва да се помогне, без значение от сексуалната й ориентация. И да побързам да изпреваря въпроса ви - в ИК не става въпрос за гейове, ЛГБТ, 35 пола и други измислици, а за домашно насилие над жени и деца и промяна на изградените социални и полови стереотипи. И 'полов стереотип', колкото и "опасно" да ви звучи, не е свързван със промяна на пола, а е стереотип в обществото въз основа на пола - например "само жените могат да шият, но само мъжете мокат да са пилоти на военни самолети" и т.н. Както е било преди 50-100 години: само мъжете могат да карат кола, а само жените мият чиниите и т.н.

  95. 95 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Явно освен всичко друго функционалната дислексия или иначе казано невъзможността да се разбира писмен текст достига нивото на глобална епидемия ...
    Не че воденето на нормален, цивилизован разговор на живо е възможно де ....

    There will be only war
  96. 96 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3125 Весело

    До коментар [#90] от "The Grimm Future":

    Недейте много да остроумничите, че тепърва ще има да става каквото ще става. Босна и Херцеговина, която е ратифицирала тази пуста конвенция още в 2013 г. е задължила своята гражданка Фахрета Яхич, по-известна като Лепа Брена да си смени джендъра. Представяте ли си? И сега на 23 март в София тя ще пее само песни на Йосиф Кобзон и Муслим Магумаев. ВЕрвайте ми, зная го от сигурен източник! Пазят го като изненада за концерта.

  97. 97 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#94] от "Черен хумор на кило":

    Жени извършват насилие над мъже и конвенцията променя малко ъгъла на този прочит.
    На мен ми е все тая дали на тези жени ще се гледа като на жени или като на жени в мъжки роли ...
    Че тази идея не е най-брилянтния социален конструкт, не е. Има хора, които злоупотребяват със " социалната справедливост".
    Но това не променя целите на конвенцията.

    There will be only war
  98. 98 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#83] от "The Grimm Future":

    Не виждам връзката с цитирания мой коментар срещу фашистките щуротии на един по-горе коментиращ, но ще отговоря. Не съм примерен християнин и не мога да теоритизирам от тази гл. т. От моя гледна точка обаче, синодът се хвърли, заради БСП. Щото са си техни. За другите църкви - не съм им чула доводите. Знам, че са против, но не знам дали със същите доводи, като Синода. В няколко други държави също е имало съпротива от църквите, но интересното е, че не по същите причини, като у нас.

  99. 99 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 753 Весело

    Искате ли да сте част от ЕС и западната цивилизация или искате сте като Русия или като арабския свят?
    —цитат от коментар 52 на The Grimm Future


    Фалшива дихотомия.

    Всъщност в западната цивилизация има съществена съпротива срещу ислямизацията и джендъризацията, а Ислямската, пардон, Истанбулската конвенция, е писана по стандарти за Близкия изток, но неясно защо никой не заинмава арабите с нея.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  100. 100 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#89] от "The Grimm Future":

    На някои места вече оставят потомство, създадени от други, но възпитано в съответните джендър-роли.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK