
© Юлия Лазарова
Росен Плевнелиев
Президентът на България между 2012 г. и 2017 г. Росен Плевнелиев се обяви срещу идеята на БСП за провеждане на референдум за това дали България да приеме Истанбулската конвенция срещу насилието над жени.
"Против съм да се прехвърля отговорността на народа, който е заблуден и подведен", заяви Плевнелиев в интервю за Нова телевизия.
Той за пореден път упрекна действащия президент Румен Радев, че се е забавил да изрази позиция по документа на Съвета на Европа. "Когато има разделение, лъжи, манипулации и липса на дебат по важна тема, е важно да има ясни аргументи от държавния глава", каза Плевнелиев.
Той напомни, че българските политици трябва да се държат като европейци в момент, в който Русия взривява европейските принципи и опитва да дестабилизира ЕС с методите на хибридната война. "Хибридната война е иновативен инструмент на Русия как да се дестабилизират държави и да се държат в подчинение", заяви Плевнелиев и даде пример с окупацията на Крим и активизирането на замразени конфликти в съседните на Русия Грузия, Армения, Молдова.
Според Плевнелиев мнозина български политици се страхуват да критикуват Русия и да коментират как живеят руснаците - в условията на съсипана икономика, автократичен режим, емиграция на елитите и на младите хора.
442
Рейтинг: 1347 НеутралноМного бързо му омръзна новото гадже !!! та тръгна пак по студията.
One Hour
Рейтинг: 347 НеутралноТози стана и нагъл.
Горбачов
Рейтинг: 572 НеутралноНе се ли обяви ЗА гей браковете
ГорбачовVoiko
Рейтинг: 1656 НеутралноПлевнелиев си мисли, че някой се интересува от него и дава отчет какво правил през последната година. Мнението му за референдума е лично негово и никой не е длъжен да се съобразява с това.
atmanpg
Рейтинг: 2032 НеутралноНяма проблем.
Нека правителството да се оттегли от конвенцията и референдума ще стане излишен.
kesh
Рейтинг: 1535 Весело........и на КОЙ му ПУКА ......!!!!!?????...... какво е в ГЛАВАТА на приятеля на СИНОПТИЧКАТА........!!!!!??????.......
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
EU defender
Рейтинг: 1322 НеутралноПрав е.
The best way to predict the future is to invent it.atmanpg
Рейтинг: 2032 Неутрално"Против съм да се прехвърля отговорността на народа, който е заблуден и подведен", заяви Плевнелиев в интервю за Нова телевизия.
===========================================
Значи само незаблудените трябва да вземат решението?
А последствията за всички ли ще бъдат или само за "незаблудените"?
Batezuzi
Рейтинг: 529 НеутралноНяма какво да ни подвеждат. Текстовете в конвенцията са пределно ясни и всеки може да реши за себе си стига да седне да я прочете. Това, че ГЕРБ иска нещо, а БСП са против не означава, че трябва автоматично да се съгласим или противопоставим на конвенцията, а Плевенелиев се опитва да ни убеди, че не можем да мислим. Като не могат управляващи и опозиция да се разберат кое е по-добре за народа значи народът трябва да решава.
NIKE
Рейтинг: 470 ЛюбопитноАми то става доста интересно.....
Може ли да има референдум дали да бием "обратните" .....
разбирайте - хомосексуалисти , бисексуални , джендъри и т.н.
Fiji
Рейтинг: 1518 ЛюбопитноЗащо? Защото си позволява да коментира критично Русия? Какво кощунство, а?
atmanpg
Рейтинг: 2032 НеутралноТц!
Прават им са защитени от закона, както и на всички останали граждани.
Никой не можеш да биеш и не може да има референдум по такъв въпрос.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ruby
Рейтинг: 213 ВеселоЗащо ли да не се направи референдум.
Тъкмо ще стане ясно, че никой не бръсне поповете за слива.
А и те са абсолютно недоразвити.
Съзряват от Дядо Н до Баба и това е.
Всички техни акции са детинщини или мерзавщина.
DL
Рейтинг: 213 НеутралноСамо споменаване на името на предишния ни президент разлайва собаките (руските кучета)...
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноАко има референдум, бойкотираме го! Да видим как ще се съберат 3,7 млн гласували! Това ще бъде единствения начин да се противопоставим на националсоциалистите.
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯgeorgi_ww
Рейтинг: 561 Неутралнопрез равни интервали от време някоя медия все ще ни го навре в очите този
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 264 НеутралноВсеки нормален човек е против глупавия референдум и ежедневните скандали с които Нинова отбива въпросите за участието си в кражбата на Техноимпекс и забогатяването си.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефNIKE
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#13] от "atmanpg":
И тогава за какъв референдум говорим!??!??!
Patsis
Рейтинг: 3902 Гневно"Против съм да се прехвърля отговорността на народа, който е заблуден и подведен",
ЛИЦЕМЕР!
Patsis
Рейтинг: 3902 ГневноДо коментар [#9] от "atmanpg":
А кои са незаблудените, ще определя КОЙ?
wnl03619584
Рейтинг: 233 НеутралноТози е толкова безинтересн, че дори не си струва да се коментират потитие му за изказване на мнение. Още по-смещното е, че ни го пробутват, защото гго гласят за новото лице на обединената ляволиберална "десница". хахаха
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноВърхът беше, когато обяви, че Левски е казал, че трябва да сме члеове на ЕС и НАТО и обясни, как цар Борис не е бил прав!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноКой е казал, че никой не се интересува? И кой е казал, че мнението е лично негово?
Аз се интересувам. Неговото мнение съвпада напълно с моето. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#16] от "DL":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Предишния ВИ президент. Той направи всичко възможно в края на мандата си да бъде президент на 5% от българите, а след днешното интервю сиурно на 2%.
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноГледай свинските медии. Там не го канят. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Големи яйца:)
Рейтинг: 448 ВеселоДо коментар [#24] от "tribiri":
Бих добавил и това: 😁
„Питате къде бях на 10 ноември? Да ви кажа една тайна – бях на площада и бях на митинга.” Това е заявил държавният глава Росен Плевнелиев в отговор на журналистически въпрос къде и как го е заварил 10 ноември 1989 година.
„С моя приятел Илиян Попов ремонтирахме неговата стая в студентското общежитие. Когато чухме по новините, аз бях студент 5-и курс, че има събиране в Народното събрание и ще се извършва промяна в държавата. Като студенти, двамата с него нарисувахме на два тапета два плаката. Единият беше „Съд за виновниците”, а на другия написахме: „Дворците на БКП да станат болници и училища”. С тези два плаката отидохме на прословутия митинг”, разказа Плевнелиев, цитиран от БГНЕС.
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#25] от "Rim":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ами покани го на среща и си гукайте! 95% от населението не могат да го понасят.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
atmanpg
Рейтинг: 2032 НеутралноГоворим за референдум, дали да позволим в българското наказателно право да се въведе понятие "джендър", със всичките произтичащи от това последствия.
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноНа мен ми пука. На който не му пука, да превключва на Сидеровия или на руските канали.
Можеше да сложиш по още десет препинателни знаци. Ще звучиш още по убедително. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноДо коментар [#10] от "Batezuzi":
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯКолко кутевчета са мобилизирани днес?
Трябва да са доста, защото всяка поява на Плевнелиев, предизвиква нервна криза на всеки ксенофоб или комунист в България.
bwy56537275
Рейтинг: 213 НеутралноТова казва всичко.... Браво нека повече хора го прочетат в случай, че са го забравили.....
Шехерезадник
Рейтинг: 353 НеутралноТова се очакваше.
Първото нещо, което се очакваше да се обяви за конвенцията беше това същество.
Никой не е изненадан.
Това, което е все още загадка е, кой е мъжът с когото тайно се среща Десислава Банова?
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноЗа кое конкретно е излъгал? Ама съвсем конкретно... ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Умнокрасив
Рейтинг: 711 НеутралноЗамислял ли си се какъв е джендъра на майка, която сама отглежда децата си? А дали е добра идея да я бием? А замислял ли си се, че и ти имаш джендър? А знаеш ли, че май всички имаме джендър. Направо да става масов кютек и кой който хване - бой, бой, бой до посиняване. Това наистина може да е добро решение за разбиране на истинските проблеми. No Pain No Gain
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноТой, разкритикувал Президентът Радев, че не е изразил позиция по ИК, а после, че е заел такава позиция, която съвпада с позицията на БПЦ, Мюфтийството, Католическата църква и мнозинството на народа, а не озицията на Плевненлиев и няколко ЛБГТ организации.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Пълно малоумие!
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#37] от "Rim":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Съвсем конкретно си измисли цитат на Левски. Съвсем конкретно излъга, че на 10 ти ноември е бил на митинг. Такъв на 10 ти ноември не е имало.
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноБраво! Тази мърсотия от Позитано ли ви я подсказаха? Така ли ще се борите срещу подкрепящите конвенцията? С лъжи, обиди и компромати? ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Ден
Рейтинг: 470 НеутралноПлювналиев използва всяка възможност да плювне по Радев.
Високият рейтинг на сегашния Президент го подлудява от завист и ревност.
Жалко създание е това мъжленце
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#37] от "Rim":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!В обръщението си на 18 март т.г. пред Народното събрание Вие приписахте на Васил Левски фразата: "Който ни освободи, той ще ни пороби". Тя бе поместена в кавички, като безспорен цитат, в електронната Ви страница.
Ето ти конкретна лъжа с конкретна дата:
Нека винаги помним и следваме Апостола на свободата, който искаше да се освободим сами, а не някой друг да идва да ни освобождава, защото „който ни освободи, той ще ни пороби“
"Вие излъгахте, г-н Президент. Горното словосъчетание не е съществувало никога, никъде и под никаква форма в документалното наследство на Апостола", гласи писмото от Василев, който е председател на Общобългарският комитет "Васил Левски".
Panda
Рейтинг: 413 ВеселоТо медиите останаха само две - тази финансирана от "Америка за България" и телевизията където работят гаджето и нейните приятелки.
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноУважавах го в един период от време, но в последните години тотално се срина като политик. Може би нещастията в семейството му разклатиха псхихиката - незнам. Но от един прагматичен и тежащ на мястото си човек се превърна в поредното безгласно мрънкало.
Абсолютно неадекватно изказване и сега. Почва са ИК, свършва с хибридни войни и емиграцията на младежите в Русия. Все едно слушам Дайнов.
ЛицеMERKErdogan
Рейтинг: 213 НеутралноЕто такива са новите ЕС политкомисари-пламенни комсомолци и политкоректници.
Спазват комунистическия принцип , че Партията(ЕС) е права когато съгреши дори!
Росенчо, защо не се яви на избори за президент, бе,пионерче?
Дори Огнян Минчев написа:
""либералните матросовци се хвърлиха на амбразурата за да предотвратят самата възможност нещо, "което идва от Европа" да бъде проблематизирано от провинциалните селяндури извън либералната общност.
Хора, които са неразделна част от демократичната общност със заявени идеи и позиции бяха обявени за "хибридчици" и "путинисти" в рамките на кампания за оплюване, която - за съжаление - се отрази върху възприятието на самата Истанбулска конвенция.""
Точно както по комунизма такива като мишки като Плевнелиев обяват всички за предатели и агенти (на Путин), ако критикуват Партията(ЕС). хахахахаха
P.S. Росенчо, не те ли боли вече езика от толкова лизане, бе мами?
Да ти купя мехлем?
tamplierr
Рейтинг: 435 Любопитно
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТОПлевнелиев: Радан Кънев провали кандидатурата ми за президент
https://www.dunavmost.com/Bulgaria/Video/108655-plevneliev-radan-kanev-provali-kandidaturata-mi-za-prezident
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Явор Рг
Рейтинг: 264 НеутралноПлевнелиев е подходящ да бъде лице на тази Конвенция.
.И въобще на ЛГБТ обществото като цяло.
Но не става за лидер и му липсва смелост да се разкрие.
Маскировъчните маневри със синоптичката камуфлират.
Повече от видно е, че Роси усеща сексуалността си по нов начин.
Рано или късно ще събере смелост да го направи.
NIKE
Рейтинг: 470 Неутрално[quote#31:"atmanpg"][/quote]
И като не си го въвел какво се случва с джендъри от Канада и Австралия които са го въвели вече и те пристигнат в България ???? ще ги замеряме с камъни ли !??!!?
Рим
Рейтинг: 1577 ВеселоАктивират се по телефона обикновено когато стане дума за конвецията. Казва им се медията и статията, която трябва да атакуват, за да има уж масовост! Конвенцията въобще не ги интересува. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
plebs
Рейтинг: 276 Неутрално"Много политици в България не смеят да посочат истината за политиката на Русия. У нас липсва елементарен глас за това какво се случва днес в Русия, с обикновените руснаци. Дали се модернизира тази държава? Целият елит избяга на Запад, децата им избягаха, парите се изнесоха, икономиката е съсипана".
по Фактор
Явор Рг
Рейтинг: 264 НеутралноТоест, искаш да ни известиш, че при теб се проявява в открита форма?
Няма проблем. Никой не ти пречи.
Но не занимавайте другите с вашите перверзии.
И най-вече - стойте далеч от децата. .
EU defender
Рейтинг: 1322 НеутралноВсичката им работа е такава. Болшевишка и изключително некадърна.
The best way to predict the future is to invent it.
plebs
Рейтинг: 276 ВеселоПлевнелиев - такава лустрация вече гледахме в "Изгубеното поколение на ДСБ" в Капитал. Това не е лустрацията, която страшно много хора искаха. Този опит за лустрация е смешен.
atmanpg
Рейтинг: 2032 НеутралноНяма да ги замеряме с камъни, но и няма да имат специални права.
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноКакво значи да "да плювне"? Казва точно и конкретно с какво от политиката на руския резидент не е съгласен! И така трябва да бъде. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
penetrating
Рейтинг: 5346 НеутралноУважавам президента Плевнелиев и споделям голяма част от неговите позиции, особено срещу действията на Русия срещу България и свободния свят, но той не трябва да търси съюзник Русия за да се прокара конвенцията.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТекстът на конвенцията има нужда от прецизиране и не напразно много свободни страни продължават обсъжданията и планират промени в законодателството, докато други несвободни (Турция) ги подписаха без колебание (и без резултат) ...
NikB
Рейтинг: 433 НеутралноДо коментар [#13] от "atmanpg":
Не си рабрал конвенцията. Прочети я внимателно, цитират се документи от 1950/1951г и, ако нямаше нужда, нямаше да има такава конвенция. Явно, повечето писали тук, не са си направили труда да прочетат източника
wnl03619584
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#55] от "EU defender":
Левите либерал болшевики обвинявате социалистите в болшевизъм!?! хахахах :-) Направо избихте рибата. :-)
kikosev
Рейтинг: 411 НеутралноДо коментар [#25] от "Rim":
Пълна подкрепа за Плевналиев и най вече неговия начин на мислене.
CINZANO - оправете си сайта!
Рейтинг: 1289 Любопитно"Против съм да се прехвърля отговорността на народа, който е заблуден и подведен"
Мома, връщай 12 и 12А!---------------------------------
Росене, нали същият този "заблуден" и "подведен" народ те избра за президент?
Аааа, верно, прав си, забравих, че стана президент, само защото БХ те посочи...
П.п. Когато се правеше референдум с твоите въпроси, народът беше ли заблуден, м?
Molossian
Рейтинг: 1356 НеутралноДо коментар [#55] от "EU defender":
Panta rhei....Болшевишко е да твърдиш че народа не е прав, а че са прави само определени елити.
Преди малко повече от 100 години един такъв представител на елита го закараха с брониран вагон в Русия и резултатите все още са налице.
Особено у някои нашенци, които са се опитали да "избягат" от сянката на болшевизма, ама болшвизма си върви с тях.
bwy56537275
Рейтинг: 213 НеутралноГоляма част от бившатра номенклатура с партийни книжки от БКП станаха най-големите "демократи" само за една нощ след промените. Смях.
bpcorp
Рейтинг: 867 НеутралноЗа конвенцията народа е заблуден и подведен а като гласува за Боце не е?
atmanpg
Рейтинг: 2032 НеутралноВ Конвенцията няма нищо, което да не можем да постигнем с нашето си законодателство.
Но пък за сметка на това, конвенцията може да бъде ТЪЛКУВАНА от международен съд, и тогава, начинът по който е била изтълкувана ще стане ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН за прилагане у нас.
Това не те ли притеснява?
NIKE
Рейтинг: 470 Неутрално[quote#57:"atmanpg"][/quote]
И какви са тези спец. права???
bpcorp
Рейтинг: 867 НеутралноКонвенцията не може да се разглежда текст, по текст. Има си точка "резерви" където много ясно е написано, кои членове от нея могат да бъдат приети с резерви. И нито един от спорните текстове не попада сред тях. А ако въобще има референдум, то той трябва да гласи:
"Да се замени ли биологичното определение за пол, с това налагано от ЛГБТ?"
Реми
Рейтинг: 639 Неутрално+++++
Да добавя, че собственото си мнение оформих едва след 4-5 дена, в които активно търсех информация, съпоставях я и на части/щото е дълга, а трябва и да се бачка/ прочетох текста на ИК.
Не на насилието и омразата в душите ни! Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
atmanpg
Рейтинг: 2032 НеутралноНапример децата да бъдат запознавани с различните видове джендър психологии.
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноДо коментар [#55] от "EU defender":
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯАбсолютно! Комунистите са не само некадърни, но и нагли! Лъжата и измамата е жизнено необходима за тях, просто няма друго на което да се опрат пък и идеологията им сдаде богу дух. Така е било винаги. И преди и сега. Хубаво е, че европейските ПЕСове ще започнат да разбират, какъв "брат" се е промъкнал в тяхното семейство.
Реми
Рейтинг: 639 НеутралноДо коментар [#52] от "Rim":
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето"Активират се по телефона обикновено когато стане дума за конвецията. Казва им се медията и статията, която трябва да атакуват, за да има уж масовост! Конвенцията въобще не ги интересува."
Ето затова аз дефинирам този индуциран скандал като "Костинброд-2".
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноДа припомним отново на онези разумни хора, които се подведоха от пропагандата на комунистите и ксенофобите:
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ"Съветът на Европа разпространи официално опровержение на всички митове и конспирации, които се разпространяват в България по отношение на Истанбулската конвенция.
Ето разясненията:
ВЪПРОС:
Какво означава терминът "gender" в Истанбулската конвенция?
ОТГОВОР:
"Gender" и "sex" са две различни неща. В конвенцията, терминът "gender" е базиран на двата биологични пола - мъжки и женски. Той означава "социално изградени роли, поведения, дейности и характеристики, които определено общество смята за подходящи за жените и за мъжете. Според Конвенцията, дефинициите за "sex" (биологично детерминирания пол) и "gender" са две различни, отделни концепции. В обяснителния доклад към конвенцията се подчертава, че терминът "gender" няма за цел да замести термините "жени" и "мъже", използвани в конвенцията.
ВЪПРОС:
Задължени ли са държавите да провеждат уроци по сексуална ориентация съгласно конвенцията?
ОТГОВОР:
НЕ.
Истанбулската конвенция изисква страните по нея "да предприемат необходимите мерки за насърчаване на промени в социалните и културни модели на поведение на жените и мъжете с цел изкореняване на предразсъдъци, обичаи, традиции и всякакви други практики, основани на идеята за малоценност на жените или на стереотипни роли за жените или мъжете" (чл.12 от конвенцията)
За пример, чл.14 изисква от държавите да включат в официалната учебна програма материал, който да окуражи момичетата и момчетата от ранна възраст да преследват цели в живота, без да се чувстват ограничени от традиционните роли за мъжете и жените. Примерно, че мъжете изкарват парите в семейството, а жените са само майки и гледачки.
Това задължение по никакъв начин не задължава държавите да включват в учебната програма уроци за сексуална ориентация или полова идентичност.
ВЪПРОС: Задължава ли конвенцията държавите законово да признаят съществуването на трети пол?
ОТГОВОР:
НЕ.
Терминът "трети пол" се отнася до категория хора, които не се идентифицират като мъже или жени. Транссексуалният е личност, чиято социална полова идентичност не кореспондира с неговия биологичен пол, предопределен при раждането. Транссексуалните хора понякога желаят медицинска помощ, за да преминат от единия пол към другия.
Конвенцията не изисква от държавите да определят специален законов статут за тези хора. От страните се изисква само да избягват дискриминация на основата на половата идентичност, раса, цвят, език, религия, политически и други възгледи, национален или социален произход, принадлежност към национално малцинство, собственост, възраст, здравен статут, увреждане, брачен статут, имигрантски или бежански статут.
ВЪПРОС:
Разрешава ли Конвенцията еднополовите бракове?
ОТГОВОР:
НЕ.
Този въпрос е изцяло извън обхвата на конвенцията. Европейският съд по правата на човека е подчертал, че националния законодател остава свободен да не разрешава еднополовите бракове."
Billy Pilgrim
Рейтинг: 1556 НеутралноРеферендума се оказва най-големия враг на демокрацията. Ако Плевнелиев смята че българския народ е "заблуден" и не може да вземе решение по-този въпрос, то тогава направо да се обявява за тоталитарен режим при който "заблудените" няма да имат право на никакъв избор и една шепа хора ще налага какво да се случва.
Отделно вместо да се огледа с какви ужасяващи темпове младите хора в България се ориентират към чужбина и в какви трудни условия живеят голяма част от хората в България, тръгнал да бере грижа за младите руски емигранти и бедстващите руснаци.
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#49] от "EU defender":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!В момента съм се фиксирал върху Плевненлиев! От теб разбирам, че бил такъв!
wnl03619584
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#60] от "NikB":
Явно има нужда, но за кого точно е "нуждата"? :-) Май за разни НПО-та и техните господари искащи власт, влияние и пари. Или мислите, че някой от тези мисли за жертвите. хахах
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#70] от "Kami":
А задавала ли си си въпроса, що бе джанъм тая "конвенция" е толкова дълга?
На теб, колко думи ще са ти необходими за да формулираш прословутата теза за "насилието над жени и деца". На всеки що годе грамотен човек ще му стигнат 10 изречения. Точно и ясно.
Обаче не. Тая конвенция е егати фермана и на никой всъщност не му става ясно какво аджеба искат от нас. В крайна сметка, ако джендъра не е цел на конвенцията, за чии... чеп присъства вътре? Както и множество други спорни моменти. Ако тия "писатели" просто бяха се фокусирали на прословутия проблем с битите жени, никой нямаше да има довод да я отхвърли. Ако Европа наистина се е загрижила за тези жени, просто да въведе на съюзно ниво правна рамка и да задължи страните членки да я изпълняват. Толкоз. Това е полезния ход.
Което ме навежда на мисълта, че този "документ" е или някакво писание на някой бюроподпирач лишен от концентрация на мисълта или по-лошо, целта и е точно такава каквато и постигна - да вкара раздори в обществата и да легитимира непопулярни тези, маскирани зад безспорно значими проблеми.
султана глаушева
Рейтинг: 316 Неутрално“Против съм да се прехвърля отговорността на народа, който е заблуден и подведен".
Мърфи е оптимист!Хахаха! Точно като хунския вожд, който бил против корпускулярната теория!
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 437 Веселощо пък задължително всичко трябва да е свързано с русия ???????????
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
султана глаушева
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#74] от "Rim":
Мърфи е оптимист!Не ти ли писна да цитираш едно и също? Това е становището на тези, които създадоха проблема и по никакъв начин точно те не могат да го разрешат! Вземи прочети и нещо друго, какво си се фокусирал в становището на една инстанция и го претакаш за хиляден път?
Реми
Рейтинг: 639 НеутралноЩе те попитам само едно, ако искаш ми отговаряй. На колко години беше, когато Живков падна? Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
Рим
Рейтинг: 1577 НеутралноНяма нищо лошо в това, че са станали демократи! Всеки има право на избор. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
NIKE
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#71] от "atmanpg":
Кое не разбирате????????
След като в някой държави - признати от нас за демократични тези норми са приети и ние трябва да ги приемем....
Коте
Рейтинг: 880 ВеселоБраво на Плевнелиев, каза го право в очите на путинофилите кой стои зад истерията на БСП притив Истанбулската конвенция! Неграмотните комунисти ги е страх от конвенцията защото ако и децата им са умни колкото тях си е направо за страх!
aboto
Рейтинг: 470 ГневноДо коментар [#3] от "Горбачов":
Га го предлагахте за президент , не беше нагъл , но като каза , че Радан е постъпил нагло , стана нагъл ???
Вчера , Президента каза точно това , че с издигането кандидатурата му за нов мандат от радко , си е било чиста проба , удар под кръста !
atmanpg
Рейтинг: 2032 НеутралноСериозно!!!???
И според кой документ моля?
efw42682532
Рейтинг: 462 НеутралноПрав е президентът Плевнелиев!Референдум не се прави,когато народа не е информиран достатъчно.ще стане като глупавия Референдун на Слави Трифонов.Пари хвърлени на вятъра!
Lazar Petrov
Рейтинг: 779 НеутралноСпора с привърженици на конвенцията протича така. Питаш - какво точно ще обучават лесбийките малките деца. Отговора е - знаете ли колко много момичета са кастрират в йемен. Втори въпрос - ще се промиват ли мозъците на деца с релативност на пола. Отговора - ти си руски трол. Трети въпрос - ще трябва ли да издържаме нпо на обратни. Отговор - знаете ли колко много жени са бити в Перник. И т.н и т.н
bludniq_sin
Рейтинг: 1783 НеутралноСтранни думи, за същия човек казал долния цитат: "Уверен съм, че ако засилим ролята на референдумите в нашия политически живот ще спечелят всички - и партиите, и гражданите и институциите. Вярвам, че при добра регламентация и организация, този най-мощен инструмент на пряката демокрация може да направи политическата среда в страната далеч по-устойчива и стабилна. "
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlКакто и "Българското гражданско общество е достатъчно "зряло", за да се произнася пряко по важните за страната въпроси. Не една и две бяха кризите в годините на прехода. Най-новата ни история доказва, че когато политиците предизвикат нестабилност или сбъркат, именно енергията на гражданското общество излиза на преден план като коректив. Българският народ не бива да бъде подценяван. Той трябва да бъде чут."
Както и "Българското гражданско общество е достатъчно "зряло", за да се произнася пряко по важните за страната въпроси. Не една и две бяха кризите в годините на прехода. Най-новата ни история доказва, че когато политиците предизвикат нестабилност или сбъркат, именно енергията на гражданското общество излиза на преден план като коректив. Българският народ не бива да бъде подценяван. Той трябва да бъде чут."
Странна, странна позиция ..
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
някоя си
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#86] от "Nikolay Hadjiminchev": Така ли? А задавал ли сте си въпроса защо ИК не се задоволява само с подписване, а изисква и РАТИФИКАЦИЯ- да не би, защото тя НАЛАГА и промяна в КРБ? Защо сляпо да отдаваме част от държавният си суверенитет на един наднационален отган- ГРЕВИО, който САМ пише правилата за собственият си обем права и задължения? Вие този държавният суверенитет за какво го имате- за обща баница, от която ще си отчупите 1 парче, за да можете после да врещите“ Оооо, ааа- това е език на омраза към различните- бързо в затвора“, така ли?:)
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 437 Неутралнона референдума е явно че ще се гласува масово с Не но масовост едва ли ще има и така ще се окаже че нищо няма се реши а само ще се разпилеят едни пари
въпросът е защо една такава безсмислица като конвенцията и се придава такава значимост,от какво ни отвлича вниманието ???
няма клади на които да се изгарят различните,така че гейове,змейове,всеки да си живее както му харесва и няма причина нещо така да се натрапва постоянно
Коте
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#82] от "някоя си":
Вие НЕ СТЕ български правоспособен юрист.
Като не е юрист няма ли право на мнение? Само един комунист и путинофил може да твърди това! Неговото мнение тежи толкова колкото и вашето, при избори неговия глас тежи колкото вашия, с какво право си мислите, че сте нещо повече от някой друг?
П.П. и на вас ли ви звъннаха по телефона?
canu
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#37] от "Rim":
[quote#37:"Rim"][/quote]
Този е доказан лъжец! Помня как се кълнеше, че няма да се кандидатира за президент, защото бил експерт и като министър на регионалното развитие имал много задачи да свърши (магистрали, тунели и пр.)
vadimm
Рейтинг: 213 НеутралноНарода е заблуден и подведен? ! Ало, комуниста, потомствения! Забравяш какво е демокрация? Или за теб всяко безпрекословно изпълнение заръките на Големия Брат, който и да е той, е "демокрация", комунизъм" или каквото трябва, според нуждите! Зад тоя седи САЩ! Той е рпосто марионетка! Костов каза-не трябва да се нахвърляме в-ху машата! А върху главата!
Велков
Рейтинг: 1330 НеутралноЗначи Плевнелиев е против пряката демокрация, а? Голям държавник, няма що. А с антируското си говорене призна, че се е закопал сам, но продължава... Еми за негова сметка си е...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.