Потребители на "Фейсбук" са били "предупредени" от полицията заради публикации за руския патриарх

Потребители на "Фейсбук" са били "предупредени" от полицията заради публикации за руския патриарх

© Георги Кожухаров



Полицейски служители са посетили вчера по домовете хора като са ги карали да подпишат протокол, с който им се отправя предупреждение за отправени от тях заплахи към руския патриарх Кирил във връзка с тридневното му посещение в страната. За това се оплакаха потребители в социалната мрежа "Фейсбук".


Иво Дошев е заснел клип, на който се вижда, че трима полицаи искат от него да подпише такъв протокол. Той обаче отказва, определяйки това като полицейски произвол, след като служителите на МВР дори не му обясняват какви точно заплахи е отправил.


"Относно в ГДБОП, НСО получен сигнал - разбирате ли ме. Явно във "Фейсбук" гледат, не мога да Ви кажа", обяснява единият полицай. След отказа на Дошев да подпише протокола, полицаите си тръгват, се вижда още от видеото.




Пред "Дневник" Дошев обясни, че нищо не е подписвал, защото дори не е споменавал патриарха, нито го е коментирал в какъвто и да е контекст. Той обясни, че и други хора са карани да подписват такъв документ.


Един от тях е Рафаил-Росен Стефанов, който е йеромонах и бивш Игумен на Кладнишкия манастир. Той е подписал протокол, че е предупреден във връзка "с отправяни заплахи за лица, които посещават България". След това полицаите са уточнили, че става дума за руския патриарх. Стефанов разказа пред "Дневник", че служителите на МВР са му поискали личната карта като подчерта, че са се държали много добре с него. Предупредили са го, че "при следващ път ще бъдат принудени да вземат мерки".


Той заяви, че не знае за коя негова публикация става въпрос, което не му е било обяснено и от полицаите.


"Дневник" очаква разказите и на други потребители във "Фейсбук".


От пресцентъра на МВР заявиха, че нямат информация за случая. Директорът на Главна дирекция "Борба с организираната престъпност" (ГДБОП) Ивайло Спиридонов отказа всякакъв коментар с аргумента, че не обсъжда акции. Той отказа да отговори на всякакви въпроси и затвори телефона.


Главният секретар на МВР Младен Маринов коментира, че четирима души са били предупредени с протокол. Той каза, че става дума за конкретен сигнал до службите заради публикации във "Фейсбук", които представляват заплаха към патриарх Кирил. "Това си е процедура. Предупредени са. Дори в интернет пространството не бива да се отправят заплахи към когото и да било. Това е, което мога да ви кажа. Предупредени са по Закона за МВР", обясни още той. Допълни, че протоколите не водят до наказания, а са предупреждение да се спазват законите. Маринов не пожела да коментира какви са били заплахите и отказа повече подробности.


Потребители на "Фейсбук" са били "предупредени" от полицията заради публикации за руския патриарх

© Фейсбук


Предупредителният протокол е регулиран в Закон за МВР в чл. 65. Който гласи: "Чл. 65. (1) Полицейските органи предупреждават устно или писмено лицето, за което има достатъчно данни и се предполага, че ще извърши престъпление или нарушение на обществения ред.


(2) За писменото предупреждение се съставя протокол, с който лицето се предупреждава за отговорността, която се предвижда при извършване на съответното престъпление или нарушение на обществения ред.


(3) Протоколът за предупреждение се съставя в присъствието на лицето и на един свидетел, като след
запознаване със съдържанието му се подписва от полицейския орган, лицето и свидетеля. Отказът на лицето да го подпише се удостоверява с подписа на свидетеля. В случаите на домашно насилие копие от протокола за предупреждение се предоставя на пострадалото лице при поискване".


Руският патриарх пристигна в България вчера по повод 140 години от Руско-турската война и Освобождението на България. Той беше посрещнат от Старозагорския митрополит Киприан, вицепрезидента Илияна Йотова и зам.-председателя на Народното събрание Емил Христов. Въпреки краткото време, откакто е в страната, посещението му предизвика множество реакции. Една от тях дойде от посолството на Украйна. От там изразиха възмущение от антиукраински изказвания на патриарха на Руската православна църква Кирил в ефира на Българската национална телевизия на 1 март.


Твърдението на патриарха за "гражданска война" в Донбас и изключително миротворческа роля на Руската православна църква разглеждаме като антиукраинска провокация, се казва в съобщение от дипломатическото представителство. Повече четете тук.

Ключови думи към статията:

Коментари (335)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1499 Неутрално

    Моментална оставка на министъра на вътрешните работи! Такова тоталитарно, такова рубладжийско поведение не имало от времето на бай Тошо.

  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8135 Неутрално

    Вари ни, печи ни, милиционерска държава ще си останем.

  3. 3 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4268 Неутрално

    Погледа благ, благ...

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  4. 4 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    А, защо трябва да се заплашва Руският патриарх ? Не го намирам за много нормално.
    Явно, въпрос на интелект

  5. 5 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Значи проблема е че някакви са били предупредени от полицията, а не че са отправяли заплахи във Фейсбук?

  6. 6 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Това направо е НЕПРОСТИМО!
    Наистина сме полицейска държава!В най - глрозния смисъл на тази дума!

  7. 7 Профил на .dru
    .dru
    Рейтинг: 528 Неутрално

    "ПОЛИЦЕЙСКИ ОРГАН".... Органа е на телефона

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7515 Любопитно

    Не трябва МВР да се занимава с подобни индивиди, защото така им се внушава излишно самочувствие!
    Има си специализирани институции!

    karabastun1@abv.bg
  10. 10 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    Снощи един приятел от Фейса писа , че го посетили.Помислих , че се майтапи.....Такова коленопреклоно и верноподаническо МВР си имаме в действителност.Рапсодия в тъжно!

    SHADOWS of SOFIA
  11. 11 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Руският поп да си мери приказките и не провокира граждани на благоволила да го покани страна. Най-малко мародерите от кгб заслужават внимание, но да спазим лицемерието. По логиката на тоя поп и ВСВ е гражданска война на немски и руски граждани. Кремълската наглост и лъжи край нямат.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  12. 12 Профил на bwy56537275
    bwy56537275
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Я с какви глупости се занимават милиционерите....

  13. 13 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    До коментар [#2] от "Роси":

    "Вари ни, печи ни, милиционерска държава ще си останем."

    Ще си останем, ако не излезем от догмите на елементарното мислене. Как според теб щяха да се развият събитията, ако без реакция (по закона) от МВР някой беше посегнал на патриарха (всички знаем, че е Гундяев под прикритие, но това си е апокрифна информация, няма как да се позовеш на нея в съда). Вие първи щяхте да запищите, че МВР е пълно с некадърници...

    Общо взето, елементарно. Според мен, тези заплахи също са провокация, между другото, за да се отклони вниманието от цивилизовано обоснованите мнения на хората по повод това посещение.

  14. 14 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4710 Неутрално

    До коментар [#4] от "daam":

    Пълният член означава, че членуваният обект извършва действието. От вашето изречение излиза, че руският патриарх сам се заплашва...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  15. 15 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Viva Ginka! Viva Boko! Viva DANS!

    Ще умра от смях!
    И най-лошото, че на приносителите им плащаме ние!
    Че и реват за повече!

    Да разлая троловете!!
  16. 16 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1639 Неутрално

    От какъв зор българската полиция ще защитава поп? Ако е по официална покана за целта имаме НСО да го охранява.
    По чия заповед са тези предупреждения? Това е ще се превърне в огромен скандал

  17. 17 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2779 Неутрално

    ""Той обаче отказва, определяйки това като полицейски произвол, след като служителите на МВР не му обясняват какви точно заплахи е отправил, както и какво точно е нарушението му.""

    Хайде назад към времето на комунската милиция.
    Първо отправят предупреждение, после - мерки.
    Умната я карайте и си налагайте автоцензура. Такова е времето, както казваха другарите болшевики.

  18. 18 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1050 Любопитно

    До коментар [#9] от "karabastun":

    Кои, бе бастун?
    Местното ОФ ли?

    Да разлая троловете!!
  19. 19 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    До коментар [#6] от "Cara Mia":

    Милиционерите от ГЕРБ си действат като в соца.И срам нямат .Да пазят кагебейския поп първа радост е за тях.

    SHADOWS of SOFIA
  20. 20 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3954 Неутрално

    фесй герои ...

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  21. 21 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3954 Неутрално

    фесй герои ...

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  22. 22 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1639 Неутрално

    До коментар [#2] от "Роси":"Вари ни, печи ни, милиционерска държава ще си останем."Ще си останем, ако не излезем от догмите на елементарното мислене. Как според теб щяха да се развият събитията, ако без реакция (по закона) от МВР някой беше посегнал на патриарха (всички знаем, че е Гундяев под прикритие, но това си е апокрифна информация, няма как да се позовеш на нея в съда). Вие първи щяхте да запищите, че МВР е пълно с некадърници...Общо взето, елементарно. Според мен, тези заплахи също са провокация, между другото, за да се отклони вниманието от цивилизовано обоснованите мнения на хората по повод това посещение.
    —цитат от коментар 13 на Дон Кихот


    Сега, ако българсКата полиция се погрижи българските граждани да не бъдат заплашвани и ако бъдат, то онези да бъдат предупредени ок, но идва руски гражданин и за него веднага се активират българските закони. Така ли искаш да е? За българите ще махнем с ръка и ще си кажем глупости от мрежата, а за руски граждани ще мобилизираме цялата машина

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    Ако докарат путин, ще спрат ли интернета??? Или ще арестуват всички, които не го искат в България??? Никакъв празник няма България днес! На тоя ден един поробител сменя друг - Русия сменя Турция. Празник имат руските мекерета, а не България!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  25. 25 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 905 Неутрално

    До коментар [#4] от "daam":

    Въпрос на интелект е, да дойде МеВеРето да заплашва български данъкоплатец, забележете - 4 човека. Та руския патриарх ще е нонстоп под охрана, какво могат да му направят тези 4 човека? Да видим какво са действията на същото това МеВеРе към хората от БНО-Шипка, които открито призовават за разрушаване на настоящия политически ред, възмездие за политическата класа и връщане на властта на народа (каквото и да значи това)? Защо не подписват протоколи, защо не се вземат мерки, а точно обратното - ще видим българо-руски зелени човечета строени на Шипка на връх националния би празник!

    No Pain No Gain
  26. 26 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2779 Неутрално


    (2) За писменото предупреждение се съставя протокол, с който лицето се предупреждава за отговорността, която се предвижда при извършване на съответното престъпление или нарушение на обществения ред.""

    Какво писмено предупреждение? Направо доживотна каторга...
    Само и само никой да не сквернослови срещу Рассия.

  27. 27 Профил на pifi
    pifi
    Рейтинг: 521 Гневно

    Руският поп дойде да разтрогва връщането на македонската църква към българското православие,а ние му се кланяме като на господ.....Изводи?

  28. 28 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    До коментар [#23] от "Али Ибн Абдул Обстул Бей":

    Ако имаш ситуационно мислене си представи в държава член на НАТО да арестуват защитник на росиюшка...срам.Та помисли за себе си ако си в росиюшка и защитаваш Натовска държава.Смешно нали

    SHADOWS of SOFIA
  29. 29 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    До коментар [#14] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Да, грешката е моя. Поради недоглеждане съм членувал неправилно

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2372 Весело

    До коментар [#14] от "Незнайко в Слънчевия град":

    "Пълният член означава, че членуваният обект извършва действието. От вашето изречение излиза, че руският патриарх сам се заплашва..."

    Неизлечимо! Пълният член безапелационно ги вади на светло! Откак ги мобилизираха да тролят, така и не успяха да усвоят две правила на кръст.

  32. 32 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    Следвам отец Рафаил във ФБи го смятам за един от двамата истински свещенници в България (другият е отец Иван от Нови Хан) и мога да твърдя, че няма никакви агресивни публикации, а още по-малко пък заплахи, към когото и да било. Това, че руският "патриарх" е една доста нелицеприятна фигура, за която, ако се изразя в мой стил, само ще ми изтрият поста, не прави по никакъв начи отец Рафаил заплаха за него. Също смятам за изключително неуместно присъствието на този самозван "патриарх", чиято шайка "православни" талибани ходи да "освещава" ядрените ракети на Путлер. Този индивид ните е християнин, нито е православен, нито дори има "човешки образ и подобие"!!!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  33. 33 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Значи проблема е че някакви са били предупредени от полицията, а не че са отправяли заплахи във Фейсбук?
    —цитат от коментар 5 на ygo11542256


    Проблем е, когато се предупреждават само хора "заплашили" Руския патриарх или Руския император. Защото ако влезеш в русоробските груби във Фейбук (на който може би си член) ще изпаднеш в когнитивен дисонанс от заплахите за обезглавяване, е*ане, разстрелване, изкормване, изтребване до 9-то коляно и т.н., отправени към всички, които не се кланят на Россия. Но за тези хора протоколи явно няма.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    До коментар [#31] от "Дон Кихот":

    Значи според вас е нормално Руският патриарх да бъде заплашван? И всеки, който не е съгласен с това е руски трол? Пак казвам - въпрос на интелект

  36. 36 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1057 Любопитно

    А защо Дневник не смее да напише че днес се навършват 100 години от:
    Брест-Литовският мирен договор от 3 март 1918 г. между Четворния съюз (Германия, Австро-Унгария, България и Османската империя) от една страна, и Русия, от друга страна, слага край на руското участие в Първата световна война.

    Претърпяла поражение, скоро след Октомврийската революция Русия е принудена да сключи мир с цената на значителни териториални, демографски и стопански загуби. В резултат на Бресткия мир, Полша, прибалтийските страни и Финландия са трайно, а Украйна, Беларус и Кавказ – временно, откъснати от Русия.

    Да не са ви предупредили и вас а?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  37. 37 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10865 Неутрално

    Агентите се пазят едни други...
    Толкова ли се е уплашил агентът Гундяев, или нашият агент му прави мили очи?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на anlazar
    anlazar
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Мисля си,че Луков марш ще става все по многоброен.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#31] от "Дон Кихот":Значи според вас е нормално Руският патриарх да бъде заплашван? И всеки, който не е съгласен с това е руски трол? Пак казвам - въпрос на интелект
    —цитат от коментар 35 на daam


    Гундяев е долно ченге от КГБ/ФСБ, предизвикващо отвращение! Не е никакъв патриарх и християнин, а просто един бандит от шайката на Путин. Никой не го е заплашвал. Просто нормалните хора говорят/пишат за него с отвращение, не го искат в България и това ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРИКРИТО.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  43. 43 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1838 Весело

    Ако имаш ситуационно мислене си представи в държава член на НАТО да арестуват ...
    —цитат от коментар 28 на ka2


    Ама арестували ли са ги?
    Къде са ги затворили?
    Иначе бъди спокоен, ако имаше заплахи във Фейсбук към Юнкер или Меркел, Тръмп или Макрон при посещение в България, то реакцията щеше да е същата.

  44. 44 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 644 Неутрално

    До коментар [#43] от "Virgin":

    Ако имаше такива заплахи, същите тези щяха да искат смъртно наказание.

  45. 45 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 644 Неутрално

    До коментар [#30] от "kyklovod":

    Той е евроатлантик.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#2] от "Роси":

    Г-жо Роси когато някой публикува конкретни заплахи в Интернет (и не само там) срещу някоя личност (особено публична) или институция и FBI може да почукат на вратата ви.

    А с тези нови закони срещу тероризма и сигурността на държавите, може да си имате доста неприятности. Най-малкото е да ви закрият профила.

    Само, че газетета не е публикувала какви са конкретните заплахи публикувана във ФБ.

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  48. 48 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 628 Неутрално

    такива "предупреждения" на българската полиция само до агентура на КГБ ли се отнася или важи по принцип? Защото например вицепремиера наскоро отправи доста по-директни заплахи към германски евродепутат и не съм разбрал службите да са го "предупредили" или да са го накарали да подпище протокол "че повече така няма да прави"?!

    Аман от български власти овладяни и облужващи руски интереси!

  49. 49 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    Бай Тошовите наследници, кръвни и некръвни, прилагат номерата му с пълна сила.

  50. 50 Профил на hdi00500603
    hdi00500603
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Смятам, че и за най-фанатичните политически джендъри (политически джендър: българин с руско самосъзнание), митът, че сме "поробени" от ЕС и НАТО вече трябва да е развенчан. Да сте чували полицаи да ходят по домовете на тези, които пишат против ЕС и НАТО?

  51. 51 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2324 Весело

    Е в Германия и Швеция направо ги арестуват за "престъпмисъл" изразена във Фейсбук, така че имаме много да учим от по-големите в ЕС. Умните и красивите - не ми ревете, такива са законите в държавите, по които милеете. Като ви се обяснява, че това е лошо и може да се обърне срещу вас - плюете и обяснявате колко са прости околните. Е ето ви жив пример защо държавата не трябва да се оставя да си прави каквото си иска, който дори вие можете да схванете.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  52. 52 Профил на Dead Man
    Dead Man
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#51] от "Тюфлекчия":

    Нещо не си убедителен. Опитай пак, плс!

  53. 53 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Моментална оставка на министъра на вътрешните работи! Такова тоталитарно, такова рубладжийско поведение не имало от времето на бай Тошо.
    —цитат от коментар 1 на spiegel


    Защо? Гражданите са обещали да не нарушават обществения ред. Това престъпление ли е?

  54. 54 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Милиционеро-русофилска сган е на първата редица у нас. не случайно западняците вече им се подиграват. И в прав текст ни го казва: С тези боклуци ЕЗ и Шенген ще видите през крив макарон!

  55. 55 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#51] от "Тюфлекчия":

    Много сте прав. Но не са само законите. Много хора (особено хейтърите и либералите в Интернет) забравят едно морално правило, че за да бъдеш уважаван, трябва да се научиш да уважаваш другите хора и техните мнения, виждания, разбирания и ориентация. Та има много да се учим, както сте написали.

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  56. 56 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 490 Неутрално

    До коментар [#12] от "bwy56537275":

    Ами не могат да хващат престъпници и симулират дейност!Какви са тези заплахи? Все едно аз да кажа, че ще ликвидирам Китай от лицето на земята.

  57. 57 Профил на hdi00500603
    hdi00500603
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Обвиняемият не беше ли невинен до доказване на противното? Тези, които априори приемате, че предупредените са виновни, можете ли да цитирате конкретните заплахи? Или смятате значнието на думата "заплаха" за толкова разтегливо, че всякакви критики и мнения, които не симпатизират на Патриарха са включени в него? Защо имам усещането. че тук някои хора предварително приемат "вината" за доказана, за да внушат, че действията на полицията са законни и да отклонят вниманието от очевидното?

  58. 58 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3707 Неутрално

    [quote#53:"Bzz"][/quote]

    а защо трябва да обещават? те са били длъжни да го казват, а ония униформените тулупи да следят за спазването му, а не да обикалят домовете на данъкоплатците, и да заплашват!
    Боклуци!

  59. 59 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Весело

    Сега, ако българсКата полиция се погрижи българските граждани да не бъдат заплашвани и ако бъдат, то онези да бъдат предупредени ок, но идва руски гражданин и за него веднага се активират българските закони. Така ли искаш да е? За българите ще махнем с ръка и ще си кажем глупости от мрежата, а за руски граждани ще мобилизираме цялата машина
    —цитат от коментар 22 на stanislavdi


    Той не е просто руски гражданин, а патриарх, дипломатическо лице на официално посещение. Ако някой беше заплашил Хилъри или сенаторите дето идваха дали нямаше да опищите света, че не се вземат мерки?

  60. 60 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Весело

    Ако докарат путин, ще спрат ли интернета??? Или ще арестуват всички, които не го искат в България???
    —цитат от коментар 24 на quatro_4x3


    Нищо по-лесно! Това са петте партии с 4 човека членска маса (общо), които пишат във форусма под 7-8 ника.

  61. 61 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    добре де, тея момчета, полицаите наистина ли с нищо смислено не могат да се издържат... да обвиняваш отец Рафаил в заплахи си е *ати нелепицата, абсурд

  62. 62 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Весело

    Да видим какво са действията на същото това МеВеРе към хората от БНО-Шипка, които открито призовават за разрушаване на настоящия политически ред, възмездие за политическата класа и връщане на властта на народа
    —цитат от коментар 25 на Putarak


    Нищо о изброеното не е престъпление!
    Всяка партия призовава за промяна или разрушаване на настоящия политически ред.
    Имате нещо против властта да е на народа??

  63. 63 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Весело

    присъствието на този самозван "патриарх"
    —цитат от коментар 32 на Георги


    Оспорваш избора на патриарх Кирил?
    Честно, откъде ви намират такива?
    Ден след ден излагацията ви става все по-голяма!

  64. 64 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1379 Весело

    До коментар [#59] от "Bzz":
    там е работата спарена фуражке, че никой не го е заплашвал, кагебисткия светиа... ква Хилъри, кви 5 лева... като тръбите, че са го заплашвали, ай покажете заплахите, да ги видим какво представляват

  65. 65 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Дневник, манипулирате хората. Заплахи НЕ СА били отправяни! Създавате впечатление, че акцията е породена от поведението на предупредените, а това не отговаря на истината.
    В случая имаме пълен полицейски произвол и опит за сплашване на българските граждани, които не харесват путиновия режим и влиянието му върху България.
    Проблемът е огромен!

  66. 66 Профил на Abc Bca
    Abc Bca
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#61] от "extraCACA":

    На Рафаил всеки втори пост е "СЛАВА УКРАIHI! ГЕРОЯМ СЛАВА!". Явно ги е страх, че може да сътвори "боядисване" на Кирил, или нещо от сорта. Ама и полицаите, толкова могат да обяснят, после става един балон и така.

  67. 67 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#31] от "Дон Кихот":Значи според вас е нормално Руският патриарх да бъде заплашван? И всеки, който не е съгласен с това е руски трол? Пак казвам - въпрос на интелект
    —цитат от коментар 35 на daam


    Еми безсилието им ражда такива неща. Виждат , че в България 99% от населението са малко или много русофили, с изключение на едни, които са на основна работа към някоя фондация. И понеже не могат да направят нищо им избива на неконтролируема агресия.
    Излагация.Пълна.

  68. 68 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3022 Неутрално

    :Да, грешката е моя. Поради недоглеждане съм членувал неправилно
    —цитат от коментар 29 на daam

    Членуването ти е най-малкият проблем. Недоглеждането ти е в друга посока и си е направо слепота.

  69. 69 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#52] от "Dead Man":

    Е и един конкретен опит от мен, та дано разберете (вденете). Заплахи в US...

    Threatening government officials of the United States is a felony under federal law. Threatening the President of the United States is also a serious crime and a Class E felony under 18 U.S.C. § 871

    А ето и как е в някои страни по света... Има и упомената по-горе Sweden.

    https://www.theguardian.com/technology/2016/apr/12/online-abuse-how-harrassment-revenge-pornography-different-countries-deal-with-it

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  70. 70 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2245 Неутрално

    С такива действия все повече превръщате българите в русофоби.

    The best way to predict the future is to invent it.
  71. 71 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2607 Весело

    Може някой от предупредените да е поставил в страницата си клиповете на Путин с които заплашва САЩ, но се е объркал и е написал името на Гундяев.

    подпис
  72. 72 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Весело

    Защото например вицепремиера наскоро отправи доста по-директни заплахи към германски евродепутат и не съм разбрал службите да са го "предупредили" или да са го накарали да подпище протокол "че повече така няма да прави"?!
    —цитат от коментар 48 на dun


    Заплахи? Какви? да пребие евродепутата? Да го убие? Да го отвлече? Или нещо към семейството на евродепутата?

    Вицепремиера отправи легитимен протест срещу намесата във вътрешните работи на Република България от страна на чуждестранен гражданин. Вие ако сте закърнели сте приели за нормално от разни посолства да ни дават заповеди кое как да правим в страната си-аз не смятам това за нормално.
    Ако руския посланник беше отправил подобни изказвания досега да се се скъсали от вой, нали?!

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на Dead Man
    Dead Man
    Рейтинг: 8 Гневно

    Съвсем наскоро един дребен предприемач със съмнителни качества, самопровъзгласил се за „вицепремиер” си позволи не само да обижда с речта на омразата, но и отправи директни заплахи на чужд гражданин на посещение у нас (при това евродепутат). И в интернет, и наживо.

    Мога ли да запитам очевидно добре вършещите си работата служители на ДАНС, МВР и държавата - как по-точно реагираха, и предупредиха ли го преди да му повдигнат офицални обвинения и да бъде съден?

    ---

    *Приемам риска да ми изпратят милиционерската дружинка с протоколчетата - приготвил съм камерите

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Любопитно

    добре де, тея момчета, полицаите наистина ли с нищо смислено не могат да се издържат... да обвиняваш отец Рафаил в заплахи си е *ати нелепицата, абсурд
    —цитат от коментар 61 на extraCACA


    Отец Рафаил въобще не се държи като духовник. Къде отиде скромността, послушанието?
    Що за отец може да пише с такава злоба и подигравателно?
    По делата им ще ги познаете.

  77. 77 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Никой не го е заплашвал. Просто нормалните хора говорят/пишат за него с отвращение, не го искат в България и това ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРИКРИТО.
    —цитат от коментар 42 на quatro_4x3


    ++++++++++++++++
    А за говорене с отвращение, че дори и за обиди, въпросната процедура по Закона за МВР е неприложима! Законът ясно посочва, че "Полицейските органи предупреждават устно или писмено лицето, за което има достатъчно данни и се предполага, че ЩЕ извърши престъпление или нарушение на обществения ред." Псуването на руския патрирах не само че е дълг на всеки български гражданин, но по никакъв начин не попада в обхвата на Закона за МВР! Полицията не се занимава със случаи на обида!
    Дневник, малко правна култура, за да могат и читателите да разберат за какво става дума.

  78. 78 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Любопитно

    С такива действия все повече превръщате българите в русофоби.
    —цитат от коментар 70 на EU defender


    Ако мислите, че ме привличате за вашата кауза хулейки духовник на официално посещение за провеждане на благодарствен молебен в България-много се лъжете.

  79. 79 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Може някой от предупредените да е поставил в страницата си клиповете на Путин с които заплашва САЩ, но се е объркал и е написал името на Гундяев.
    —цитат от коментар 71 на Иван К


    Кой заплашва САЩ?
    Ти правиш ли разлика между предупреждение и заплаха?
    А тези дето ти се обаждаха по телефона? И тях ли да не профилактират?При това ти сам ги подтикваш да те заплашват, по собствените ти думи (логовете се пазят).

  80. 80 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Съвсем наскоро един дребен предприемач със съмнителни качества, самопровъзгласил се за „вицепремиер” си позволи не само да обижда с речта на омразата, но и отправи директни заплахи на чужд гражданин на посещение у нас (при това евродепутат). И в интернет, и наживо. Мога ли да запитам очевидно добре вършещите си работата служители на ДАНС, МВР и държавата - как по-точно реагираха, и предупредиха ли го преди да му повдигнат офицални обвинения и да бъде съден?---*Приемам риска да ми изпратят милиционерската дружинка с протоколчетата - приготвил съм камерите
    —цитат от коментар 74 на Dead Man


    Цитирайте заплахите!
    Убийство, побой, опожаряване на къщата? Отвличане на децата?
    Ааа, "заплашил", че ще я обяви за персона нон грата! Какъв ужас!

  81. 81 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3022 Разстроено

    Руският патриарх в приятелска държава ли е на празнично посещение или е на визита в ИДИЛ, та така се страхува за живота си? Той духовно лице ли е, посрещано от православни миряни, или е емисар на тайна враждебна групировка, дошъл с незнайно какви намерения в сърцето на тероризма? Обидно е! Ние не сме терористи! Просто сме свободомислещи хора с мнение.

  82. 82 Профил на Dead Man
    Dead Man
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#69] от "Müller":
    ...
    Тооочно така. Мерси за линковете!
    И сега - къде по-точно видя и прочете заплахи?
    От протокола се разбра за написани квалификации като: "п***с" /човек с нехетеросексуални вкусове/.
    Ти имаш вътрешна информация или просто си милиционер?

    И как точно така държавната полиция /на която плащаме и аз, и ти, и всички ние/ реши да подреди приоритетите си по точно тоя начин?


    Айде пак да опиташ!

  83. 83 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Весело

    Руският патриарх в приятелска държава ли е на празнично посещение или е на визита в ИДИЛ, та така се страхува за живота си? Той духовно лице ли е, посрещано от православни миряни, или е емисар на тайна враждебна групировка, дошъл с незнайно какви намерения в сърцето на тероризма? Обидно е! Ние не сме терористи! Просто сме свободомислещи хора с мнение.
    —цитат от коментар 81 на Fiji


    Кой е казал, че се страхува за живота си?
    Отговорността за неговата охрана и спазване на протокола е на държавата-домакин и нейните органи. Те така са преценили-така са действали.
    Как при посещението на американски президент на гражданите им беше забранено дори да отварят прозорците си?Ааа, сетих се, в приятелска държава понеже! народната любов! :)

  84. 84 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Весело

    Доколкото знам патриарх Кирил е на тридневно посещение. Днес май му е последния ден?
    Дори не съм чул какво е правил вчера. Вие сами го тикате в лицето ми да му обръщам внимание.
    Почвам да се съмнявам, че сте руски агенти.

  85. 85 Профил на Rоger de Flоr
    Rоger de Flоr
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#36] от "dedoliben": Що за глупост е това, като излизаме от Първата световна победени и с национална катастрофа.Все едно да празнуваме падането на Търново през 1393.

  86. 86 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1699 Неутрално

    От утре въвеждат внезапните разходки до милицията за разпит. Връща се в употреба и мазето за изтезания. Ще ми заплашват руския поп-милиционер. Системата не може да допусне подобни своеволия. Направо да въвеждат член Първи отново и да пращат наказателните бригади.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  87. 87 Профил на Rоger de Flоr
    Rоger de Flоr
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сега...хора с толкова последователи в социалните мрежи би следвало наистина да си мерят думите, но това ми се струва леко прекалено.

  88. 88 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3022 Неутрално

    До коментар [#83] от "Bzz":

    Не го охраняват само нашите служби. Тези, ониформените, със снайперите, пред синода вчера да не би да са българи? А престараването от наша страна си е типично робско отношение към по-големия брат.

  89. 89 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#82] от "Dead Man":

    “И сега - къде по-точно видя и прочете заплахи?“ Не съм ги видял или прочел защото както писах, газетата не ги е публикувала.

    Има само “Полицейски служители са посетили вчера по домовете хора като са ги карали да подпишат протокол, с който им се отправя предупреждение за отправени от тях ЗАПЛАХИ към руския патриарх Кирил...“

    Което ще рече, че са повече от един. Но има само една постната снимка от ФБ и едно видео от което нищо конкретно не се разбира (относно ЗАПЛАХАТА на въпросния потърпевш).

    Ако вие разполагате с такава информация, то тогава публикувайте я. Да я прочетем и да се изясни кое е заплаха, кое не е. Благодаря ви!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  90. 90 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Тоава е скандално. МВР министъра - ОСТАВКА!!! И да минава на служба към газпром. Заслужи си поста там.

  91. 91 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 323 Гневно

    Тъй като съвсем наскоро прокълнах патриарха руски с Господ да го убие, днес ще сторя същото и с нашия министър на вътрешните работи и изобщо, всеки, който е отговорен за това безумие, да се ходи по домовете на хората, написали гневни думи, срещу някого - Господ да ви убие!!!!

  92. 92 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#82] от "Dead Man":

    И едно кратко допълнение относно... “И как точно така държавната полиция /на която плащаме и аз, и ти...“

    Тоя момент съм го пропуснал, защото напуснах (нелегално през Югославия) Родината още в края на 70-те години. И въпросната полиция (по мое време народна милиция) никога не е била от любимите ми!

    Та и това може да прескочим, без да уточняваме!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  93. 93 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 588 Неутрално

    На милиционерите им дигнаха заплатите и те се заеха с най - неотложните дела - да обикалят София и да тормозят хората, които уж били заплашвали комуниста - главен поп на путинланд, довлякъл се кой знае с каква цел в България... Жалка сган!

  94. 94 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3022 Весело

    До коментар [#91] от "chinaski":

    На път са към вас, лично да им го кажеш. С протоколче.

  95. 95 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3022 Весело

    Опа... Някой ми звъни на вратата...

  96. 96 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Нещата стават сериозни

  97. 97 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Нека тоз, който иска да ближе чужди за.ници използва собствения си език .
    Останалите държим на добрия вкус !
    Въпреки престараването на властта , честит празник българи !
    Бъдете свободни и телом и духом !

  98. 98 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 624 Неутрално

    петата колона на евразийската империя показва мускули
    народната милиция - биещото сърце на Партията

    Birds of a feather flock together.
  99. 99 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    Това си е абсолютна полицейска лакейщина, да обикалят по домовете на хората, защото изразявали мнение с което не одобряват някого. България няма да се оправи докато не се отърси от това слугинско мислене към по-големия " брат ".

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  100. 100 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Реално ние сме по-стара държава от тях, защото се освободихме преди 140 години, а руснаците преди 100.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK