Тръби се нонстоп от правителсвторо че тази магистрала е ПРИОРИТЕТ Защо тогава не се започене по-усилено строителство от варненска страна, там терена е равнинен или хълмисто-равнинен, което предполага много по-лесно и евтино проектиране и строеж??
А реално се започна с 52 километра от софийска страна през планински и предпланински релеф, който предполага тунели и виадукти, сложни геоложки проучвания.
Толкова ли беше зор да се даде левчета в гушите бездънни на Пеевски и Златев??
От варненска страна се проектират и евентуално лятото ще започнат строежа само на 16 километра от Белокопитово до Бухово.
Не искам да омаловажавам мизерията на която са подложени хората от района на Ябланица, не коментирам и сума ти народ който се изтрепа на скапаните пътни възли там, но все пак, защо не започнем от лесното???
Пътната инфраструктурата на България е доста назад от еврпейската и е добре, че последните правителства са поставили приоритет.
След обедининието на ГДР към ФРГ за пътища в ГДР са дадени към 200 милиарда евро. Толкова горе-долу е и сумата необходима на България. Това значи, че още 20г ще сме много изостанали (оптимистично погледнато).
На времето (около 1975-1976) ЦК на БКП бяха решили да реконструират ЖП линията Варна-София така, че да могат влаковете да се движат с 120 км/ч. Към 1980г се оказа, че няма пари и ограничиха проекта на до 80 км/ч. В последствие станаха няколко големи катастрофи и сега на места влаковете се движат с 60 км/ч.
"Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч" По принцип, след подобна мярка всички в това министерство трябва да бъдат уволнени и да им се отнеме проектанската правоспособност... Уви, ще ви мине номера и тоя път... Обаче и нещо друго много се набива на очи - от 9 километра щели да спестят 300 милиона?!?! Колко милиарда всъщност ще излезе километъра и тунел до Ловеч ли смятат да прокарват?!
Хм... може ли да помоля някои коментиращи да не изпадат в ситуацията на иначе симпатичните българи от Северозапада, които пет години повтаряха с пяна на уста мантрата на БСП "асфалтът не се яде", а сега правят масови протести с искане за повечко асфалт, т.е. магистрала от Видин до София и тунел под Петрохан? Не ме разбирайте погрешно: Има далавери в пътното строителство, при това понякога много арогантни. Аз обаче съм силно против далаверите, но силно "за" строежа на скоростни пътища и магистрали.
Левичаро-либералстващите се заклеха да воюват до пълна победа на здравите сили над здравия разум!
Има много места където се намалява скороста до 80 км., например тунелите. Още при обявяването на конкуса бе казано че ще се строи скорестен път а не магистрала. Някой не е разбрал, или министъра или журналиста>
"Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"
И аз това не го разбирам.
Предполагам, че проектна скорост означава колко да са криви завоите, така че да е безопасно да се вземат със 120 км/ч. Т.е ако взема такъв завой със 130 има вероятност да изхвърча от магистралата, защото той не е проктиран за такава скорост. Кой тогава ще носи отговорност, аз ли, че не съм съобразил скоростта си или тези, които са ми позволили да взема този завой със 130...? мисля че се досещам :-)
Е чак пък 200 милиарда. Източна Германия беше по-малка от България, с двойно по-голямо население и 3 пъти по-силна индустрия - при нас особено в момента нещата са съвсем други - Северна България идеално би се оправила на този етап с едни скоростни пътища изведени извън населените места и с по 2 ленти в посока, които казват идват на 1/3 от цената на магистрала и могат за 2-3 години да свържат Русе, Велико Търново, Шумен и Видин наместо да чакаме още 30 години и когато завършим заветния магистрален пръстен да се окаже, че не са останали хора в тези градове.
По темата - целата драма е следствие от любовта между Баце и Шиши. Щото това е пряко свързано с онова шумно отказване от магистралата от преди две години.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Проглушиха ни ушите с този участък, много преди да са го почнали. а какво ли ще, когато го започнат. Боко ще открива всеки километър, че нещо лентите секнаха.
Много разбирачи тук, но в голяма част от Европа позволената скорост по магистралите си е 120 километра. А в съседна Сърбия се плаща по 7-8 лева на 100 километра и магистралите са им като нашите. Колко от Вас биха се радвали да платят 50 лева за да ползват магистралата от София до Бургас и обратно
До коментар [#7] от "Сахаров":"Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"И аз това не го разбирам. Предполагам, че проектна скорост означава колко да са криви завоите, така че да е безопасно да се вземат със 120 км/ч. Т.е ако взема такъв завой със 130 има вероятност да изхвърча от магистралата, защото той не е проктиран за такава скорост. Кой тогава ще носи отговорност, аз ли, че не съм съобразил скоростта си или тези, които са ми позволили да взема този завой със 130...? мисля че се досещам :-)
Точно така! Проектната скорост е параметър, с който се изчисляват хоризонталните (завоите) и вертикалните (спускания/изкачвание) криви. В строителството винаги се работи със завишения, но тея уж спестени 300 милиона ще са за сметка на нашата безопасност, а не на базата на добър проект.
I shave with Occam's razor
Ако всички бяха строили като Боко , отдавна в България щяха да са завършени всички магистрали. Да ви припомням ли че и Хемус и Тракия са започнати да се строят около 1960 година. А Боко за 10 години на власт откри повече километри магистрали отколкото предишните 50 години
Мозък, кои сме били против е все тая. Важното е, че целокупната герберастия бяхте За. Колкото до еврофинансирането, май си сбъркал нещо. Щото го дължим на едни много лоши хора, нали? А тия с 45те години са вашите кумири. Дето не сме можели и 1% да построим от това, дето те построили. Сещаш ли се?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Може би няма да са за сметка на безопасността, ако при проектна скорост 120 км/ч ограничението си е 120. Проблемът ще е, ако проектна скорост 120 км/ч, но ни казват, че може да караме със 130.
Предполагам, че за да решат проблема ще има участъци, където ще е ограничено на 120 (при завоите например) и такива, където ще е разрешено да се кара със 130. Но дори и да има прави и хоризонтални участъци пак не ми побира умът, как ще го проектират за 120, но ще ни разрешават да караме със 130...
До коментар [#17] от "Роси":Ако всички бяха строили като Боко , отдавна в България щяха да са завършени всички магистрали.Да ви припомням ли че и Хемус и Тракия са започнати да се строят около 1960 година.А Боко за 10 години на власт откри повече километри магистрали отколкото предишните 50 години
Боко и ГЕРБ са тотал щета при изграждането на инфраструктура с бюджетни пари, виж да разхищават европейски е друго нещо. Сега като свършиха европомощите и всички виждаме колко са импотентни, този участък от няма 10 километра колко години дитирамби и още дори не са го почнали. Но иначе много им знае устата за приоритети и каузи.
Обичам да грухтя и плюскам.
Проблемът на тези българи които иронизираш е, че нито асфалт ядоха, нито пък някой пипна инфраструктурата там. Само лъжи и от техните социалисти и от Плевнелиев и Баце.
До коментар [#19] от "Сахаров":Може би няма да са за сметка на безопасността, ако при проектна скорост 120 км/ч ограничението си е 120. Проблемът ще е, ако проектна скорост 120 км/ч, но ни казват, че може да караме със 130. Предполагам, че за да решат проблема ще има участъци, където ще е ограничено на 120 (при завоите например) и такива, където ще е разрешено да се кара със 130. Но дори и да има прави и хоризонтални участъци пак не ми побира умът, как ще го проектират за 120, но ще ни разрешават да караме със 130...
В България има всичко на всичко няколко кратки участъка с проетна скорост 140 - всичките са по Тракия. Всичко останало не е. Например Струма от Перник до малко преди Дупница е с проектна скорост 110км/ч. Това не пречи да я пуснат с ограничение 140. Как става това - не знам, и на мен ми е интересно как се вземат такива решения.
Обичам да грухтя и плюскам.
Смешковци, Само да ви припомня, че за да стигнеш до европроекти , имаш вноски всяка година стотици милиони от бюджета. Да припомня също така , че имаш и съфинансиране на всеки проект с минимум 20-25% от бюджета... Така че фактът , че Боко печели всички парламентарни избори от 10 години насам е показателен... А такива дето не могат и да съберат 4% за да влязат в парламента, не са на нивото на Боко дори и да ги плюе.
Да ви припомням ли , че няколко пъти спираха и парите от еврофондовете, когато Боко не беше на власт ... Много бързо забравяте, имате ги парите от Европа като даденост нещо ми се струва.
Смешковци,Само да ви припомня, че за да стигнеш до европроекти , имаш вноски всяка година стотици милиони от бюджета.Да припомня също така , че имаш и съфинансиране на всеки проект с минимум 20-25% от бюджета...Така че фактът , че Боко печели всички парламентарни избори от 10 години насам е показателен...А такива дето не могат и да съберат 4% за да влязат в парламента, не са на нивото на Боко дори и да ги плюе.Да ви припомням ли , че няколко пъти спираха и парите от еврофондовете, когато Боко не беше на власт ...Много бързо забравяте, имате ги парите от Европа като даденост нещо ми се струва.
Аз съм последния човек, който ще защитава гербаджийте, но в случая не сте прави. Проектната скорост е винаги по-ниска от максимална разрешената с около 20км.ч. В България например почти няма участък с проекта скорост от 140.
Е, това е приоритет по гербаджийски. За по-малко от 10км. се бие тъпана по всички медии, а никой не пита кога ще станат останалите 250. То и за какво да пита де, като човек знае, че обещанията им 5 стотинки не струват.
До коментар [#35] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":Покрили не покрили, не са му спряли парите ...И съфинансиране от 15% няма минимум 20%
20% може евентуално някъде за детски площадки и чешмички. И сега какво - струва ми се че се пазариш. Не било 25% ма било 20%, накрая какво точно очакваш - да си стискаме ръцете на 17% да речем? Не е нещо което е сложно да се провери, просто го направи преди да кажеш нещо по въпроса, не е сложно.
Обичам да грухтя и плюскам.
За да стигнеш до еврофинансиране ти трябват тежки политически решения, при това силно непопулярни, които да вкарат страната ти в правилната посока. След това пристига някой дебил, и започва да ги харчи и да се хвали, че му били отпускани..
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Не му спряха парите защото е част от Европейската Народна Партия която доминира в ЕС. Случаят беше за нагласен търг за жп проекта Пловдив-Бургас за над 500 млн общо. Гербавите набутаха държавната ТСВ в консорциумите които спечелиха, а тя нямаше право дори да участва. По документи бяха отстранени всички читави чужди фирми които имаха капацитет да спечелят. Те се оплакаха в ЕК и оттам наредиха на Баце да отмени търга. А трябваше да спрат финансирането по ОП Транспорт за известно време, както бяха направили преди това в Унгария.
Щото не е еврокоридор, а Баце няма акъла да се пребори за нещо, което не е приоритет на ЕС, а само наш. Затова дали ще е Корни или съпартийникът и Баце е все тая.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Проектна скорост,допустима скорост,мечтана скорост.Коментари,мрънкане,недоволстване!Сякаш някой спазва максималната скорост?Караш със 120 и постоянно те изпреварват тежкари д джипове,луксозни тенекии и комплексари с таралясници.Колко искате да е разрешената скорост за да сте доволни?
Акъл имат само бай Радан и бай Ицо ... Известно ни е това, затова дори и бензинджията с една бензиностанция в София влезе в парламента, а умните и красивите се разхождат по Орлов мост ...
В Германия много се краде или напдпсва да бъдем по точни, километър магистрала там струва между 15 -20 милиона лева наши пари , и при условие , че бяха дадени над 1 трилион на ГДРто , не бих се изненадал, ако от тях 200 милиарда са само за пътища.
Благодаря за разяснението. Не се опитвам да се заяждам. Потърсих в нета някаква информация. Намерих НАРЕДБА № 2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии.
В тази наредба има дефиниция за проектна скорост. Там обаче, в чл 14.2 пише, че разрешената скорост за движение по съответните трасета трябва да съвпада с проектната скорост.
Естествено , че ще се появи нали такива като теб гласуват за него и затова е вън от парламента. И не знам дали знаеш, но участъка след Ямбол до Карнобат, не е никакъв еврокоридор, но Баце го направи с пари от ЕС
Аз едно не мога да разбера. Постоянно слушаме, че Бойко е тъп, прост и не знам кво си. Много ми е интересно, тези дето не могат да вземат в цяла България, толкова гласове, колкото взема той в София, които са супер интелигентни, можещи, готини и т.н. Що не ги харесва никой?
П.П Никой не коментира, малоумния ЗОП, който забавя с месеци, а понякога и с години важни проекти.
". Обаче и нещо друго много се набива на очи - от 9 километра щели да спестят 300 милиона?!?! Колко милиарда всъщност ще излезе километъра и тунел до Ловеч ли смятат да прокарват?!
Ми например идеята, че оправдаваш допустимата скорост да е над проектната, и то с обяснението, че така или иначе никой не кара със 120, при положение, че максимално разрешената по магистралите е 140, което пък е решение на твоите хора, и контролът, който трябва да спира тия, дето карат с 200 също е задължение на твоите хора.
Дали си нормален, а?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Ами намаляването на проектната скорост ще им махне от плещите задължението да направят завои като за магистрала - да спазват радиуси, да правят виражи, което означава изгребване на много земна маса допълнително. Което пък е и от най-скъпите дейности в строежа. Т.е., ще си увеличат краденето.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Тато е ясен и нека не бъдем толкова крайни да твърдим,че 99% от българите са го харесвали. Смешното е,че има едни около 15% десен електорат, който колкото да им се повтаря, колко прост е Бойко, така и не решават, че Христо, Радан и т.н са по-добрата алтернатива. Може би трябва малко повече смирение, защото са абсолютно недоказани хора.
Верно, да ... Докато ти си известен с глупостите само по форумите и че правиш стотици коментари дневно... Баце навсякъде го посрещат като председател на ЕС ... Само идола му Меркел го засенчва по продължително царуване
Е, нема как типичният комунист да не си нападне опонента, за да измести темата поради липса на аргументи. Чудя се що за дебил, може да си мисли, че това на Баце е успех в момента. Ти някога би ли се сменил с него? Аз лично - никога.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#57:"Darth Plagueis"]До коментар [#53] от "001":Малиии, верно ли?До коментар [#52] от "gobay":Ми например идеята, че оправдаваш допустимата скорост да е над проектната, и то с обяснението, че така или иначе никой не кара със 120, при положение, че максимално разрешената по магистралите е 140, което пък е решение на твоите хора, и контролът, който трябва да спира тия, дето карат с 200 също е задължение на твоите хора.Дали си нормален, а?[/quote Наистина ли си толкова ограничен,че не разбираш какво пиша?В моя коментар застъпвам тезата,че каквато и скорост да е разрешена ще има такива дето ще я нарушават.Реагирам срещу точно тези,които мрънкат за максималната скорост.Толкова ли ти е трудно да го разбереш?
"ще започне реалното строителство на новия участък от магистрала "Хемус" "
Хехехеехехехехеххе. хем не е построена, хем е магистрала :)
„В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”
Жалките сте вие поклониците на 2% партии и Кури от Крушовица ... Не може да приживеете , че следващото председателство на България в ЕС може да е най радно след 14 години и затова от сутрин до вечер плюете по българското правителство
Тези магистрали са започнати след 1974 година, на магистрала Хемус е отбелязано кога е направена първата копка. Идеята беше да се довършат до 1990 година.
От страна на Варна до Белокопитово е направено, а оттам започва по-планински район. Само не мога да разбера с каква цел проектната скорост е 120 км/час, а разрешената ще е 130 км/час? Може би с цел намаляване на лошите шьофьори?
На някои места е 120 км/ч (например, Испания, Белгия), на други (например, магистралите във Франция, Холандия и Италия, а също в Германия когато има въобще ограничение) - 130 км/ч. Всичко това - добре. Само че защо ще разрешават движение със 130 км/ч по път който тепърва ще се проектира за по-ниска скорост?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Така не разбрах ,за година и половина ще бъдат свършени 9.3 км и другите 54 км до Плевен Ловеч ,или само 9.3 км , защото това е от голямо значение ,големите неволи почват след Плевен , където завой след завой ,градчета ,пътчета и т н , сега това може да се избегне и да се спести почти 30 мин опасен път от Русе към София ,интересно е кога ще почнат и Русе Търново , успяха да омотат движението на Дунав мост ,като вкараха изхода на митницата да се влива в пътя от Силистра ,така на кръговото н а Дунав мост ще става чудо още от Велик ден ,когато тръгнат хилядите румънски коли ,да видим как ще въртят през кръговото ,като там с предимство са тези дето идват от морето към границата ,изобщо много изоставане в строителстовото ,харчене на пари за глупости , а инфраструктурата се разпада , асфалта е на огромни дупки където и да си избереш по пътищата на новото строителство .
Проходът Боаза е преди с. Български извор, след това е с. Сопот и чак след това е с. Микре. Това може да е следващия етап от магистралата. Тук става дума да се построи пътя от Ябланица до Боаза.
"...Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч..." А къде са планирали парцела за закопаване на жертвите от шофирането заради този проект?"
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Ако може да ни обясниш, какъв е приноса на настоящото правителство, за въпросното председателство? Председателството е нещо, което се пада по ред на номерата. Няма значение, кой е на власт. Даже има и държави, които са били председатели, без да имат и правителство. Българското правителство, ако иска да си спести критиките, да се хваща и да работи за изпълнение на предизборната си програма и за това, което са обещали преди изборите! Заради некадърността на правителството и тази година хиляди българи ще емигрират...!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Bzz
Рейтинг: 8 ЛюбопитноИ кво? Още 40 години ли ще строим следващите 100 километра????
Bzz
Рейтинг: 8 Любопитно"Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"
Ужас. Пак половинчати работи...
Das Territorium
Рейтинг: 1350 РазстроеноДо коментар [#2] от "Bzz":
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettИ после като почнат сакатлъците ще са виновни водачите, карали с "несъобразена скорост".
praseta_mezeta
Рейтинг: 248 НеутралноДобре, аз само едно нещо не разбирам!!!
Тръби се нонстоп от правителсвторо че тази магистрала е ПРИОРИТЕТ
Защо тогава не се започене по-усилено строителство от варненска страна, там терена е равнинен или хълмисто-равнинен, което предполага много по-лесно и евтино проектиране и строеж??
А реално се започна с 52 километра от софийска страна през планински и предпланински релеф, който предполага тунели и виадукти, сложни геоложки проучвания.
Толкова ли беше зор да се даде левчета в гушите бездънни на Пеевски и Златев??
От варненска страна се проектират и евентуално лятото ще започнат строежа само на 16 километра от Белокопитово до Бухово.
Не искам да омаловажавам мизерията на която са подложени хората от района на Ябланица, не коментирам и сума ти народ който се изтрепа на скапаните пътни възли там, но все пак, защо не започнем от лесното???
NikB
Рейтинг: 442 НеутралноПътната инфраструктурата на България е доста назад от еврпейската и е добре, че последните правителства са поставили приоритет.
След обедининието на ГДР към ФРГ за пътища в ГДР са дадени към 200 милиарда евро. Толкова горе-долу е и сумата необходима на България. Това значи, че още 20г ще сме много изостанали (оптимистично погледнато).
На времето (около 1975-1976) ЦК на БКП бяха решили да реконструират ЖП линията Варна-София така, че да могат влаковете да се движат с 120 км/ч.
Към 1980г се оказа, че няма пари и ограничиха проекта на до 80 км/ч. В последствие станаха няколко големи катастрофи и сега на места влаковете се движат с 60 км/ч.
lustmord
Рейтинг: 279 Неутрално"Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км"
Това само гербаджийска тиква може да го измисли. Тоя Нанков ако му разрешат дали би скочил с бънджи с въже дето е проектирано за 50кг?
Сахаров
Рейтинг: 287 Неутрално"Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"
I shave with Occam's razorПо принцип, след подобна мярка всички в това министерство трябва да бъдат уволнени и да им се отнеме проектанската правоспособност... Уви, ще ви мине номера и тоя път... Обаче и нещо друго много се набива на очи - от 9 километра щели да спестят 300 милиона?!?! Колко милиарда всъщност ще излезе километъра и тунел до Ловеч ли смятат да прокарват?!
virtual brain
Рейтинг: 982 Неутрално"В средата на годината ще бъде обявена обществената поръчка за избор на изпълнител."
БЕЗполезен идиотПо-точно ще е изпълнител да се замени с "КОЙ" или "6i6i".
stem
Рейтинг: 281 ВеселоХм... може ли да помоля някои коментиращи да не изпадат в ситуацията на иначе симпатичните българи от Северозапада, които пет години повтаряха с пяна на уста мантрата на БСП "асфалтът не се яде", а сега правят масови протести с искане за повечко асфалт, т.е. магистрала от Видин до София и тунел под Петрохан?
Левичаро-либералстващите се заклеха да воюват до пълна победа на здравите сили над здравия разум!Не ме разбирайте погрешно: Има далавери в пътното строителство, при това понякога много арогантни. Аз обаче съм силно против далаверите, но силно "за" строежа на скоростни пътища и магистрали.
Кортик
Рейтинг: 2805 НеутралноИма много места където се намалява скороста до 80 км., например тунелите. Още при обявяването на конкуса бе казано че ще се строи скорестен път а не магистрала. Някой не е разбрал, или министъра или журналиста>
Червена линия, червен картонilinko
Рейтинг: 704 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "Сахаров":
"Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"
И аз това не го разбирам.
Предполагам, че проектна скорост означава колко да са криви завоите, така че да е безопасно да се вземат със 120 км/ч. Т.е ако взема такъв завой със 130 има вероятност да изхвърча от магистралата, защото той не е проктиран за такава скорост. Кой тогава ще носи отговорност, аз ли, че не съм съобразил скоростта си или тези, които са ми позволили да взема този завой със 130...? мисля че се досещам :-)
lustmord
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#5] от "NikB":
Е чак пък 200 милиарда. Източна Германия беше по-малка от България, с двойно по-голямо население и 3 пъти по-силна индустрия - при нас особено в момента нещата са съвсем други - Северна България идеално би се оправила на този етап с едни скоростни пътища изведени извън населените места и с по 2 ленти в посока, които казват идват на 1/3 от цената на магистрала и могат за 2-3 години да свържат Русе, Велико Търново, Шумен и Видин наместо да чакаме още 30 години и когато завършим заветния магистрален пръстен да се окаже, че не са останали хора в тези градове.
Майндърбайндър
Рейтинг: 776 НеутралноНали щеше да е готова цялата до 2020? Сега излиза,че ще са готови 9,3км. Оставащите 250 ще станат,ама друг път.
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#5] от "NikB":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКРазбира се. България и Германия са еднакви по територия, население, индустрия и БВП. Как не се сетих...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноПо темата - целата драма е следствие от любовта между Баце и Шиши. Щото това е пряко свързано с онова шумно отказване от магистралата от преди две години.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКnv
Рейтинг: 1985 ВеселоДо коментар [#15] от "Darth Plagueis":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxКак ги разбираш ти тия работи...
Роси
Рейтинг: 7163 НеутралноПроглушиха ни ушите с този участък, много преди да са го почнали. а какво ли ще, когато го започнат. Боко ще открива всеки километър, че нещо лентите секнаха.
001
Рейтинг: 279 НеутралноМного разбирачи тук, но в голяма част от Европа позволената скорост по магистралите си е 120 километра.
А в съседна Сърбия се плаща по 7-8 лева на 100 километра и магистралите са им като нашите.
Колко от Вас биха се радвали да платят 50 лева за да ползват магистралата от София до Бургас и обратно
Сахаров
Рейтинг: 287 НеутралноТочно така! Проектната скорост е параметър, с който се изчисляват хоризонталните (завоите) и вертикалните (спускания/изкачвание) криви. В строителството винаги се работи със завишения, но тея уж спестени 300 милиона ще са за сметка на нашата безопасност, а не на базата на добър проект. I shave with Occam's razor
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#18] от "001":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВерно ли? Ама когато герберастията вдигаше максималната скорост на 140, и ние бяхме против, пак бяхме разбирачи?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#16] от "nv":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе. Помня ги.
001
Рейтинг: 279 ВеселоДо коментар [#17] от "Роси":
Ако всички бяха строили като Боко , отдавна в България щяха да са завършени всички магистрали.
Да ви припомням ли че и Хемус и Тракия са започнати да се строят около 1960 година.
А Боко за 10 години на власт откри повече километри магистрали отколкото предишните 50 години
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#22] от "001":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАко всички имаха еврофинансиране като Боко..
001
Рейтинг: 279 НеутралноНикой не те кара да шофираш със 140 , на много места и в момента има ограничения от 80 , 120 и така нататък.
Кои сте били против , ти и кой друг ...
001
Рейтинг: 279 ВеселоДо коментар [#23] от "Darth Plagueis":
Еврофинансиране не може да имаш като ходиш да се целуваш с Брежнев и Хрушчов ...
Да бяха се сетили по-рано, че 45 години си минаха в застой
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#24] от "001":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМозък, кои сме били против е все тая. Важното е, че целокупната герберастия бяхте За.
Колкото до еврофинансирането, май си сбъркал нещо. Щото го дължим на едни много лоши хора, нали?
А тия с 45те години са вашите кумири. Дето не сме можели и 1% да построим от това, дето те построили. Сещаш ли се?
ilinko
Рейтинг: 704 НеутралноДо коментар [#19] от "Сахаров":
Може би няма да са за сметка на безопасността, ако при проектна скорост 120 км/ч ограничението си е 120. Проблемът ще е, ако проектна скорост 120 км/ч, но ни казват, че може да караме със 130.
Предполагам, че за да решат проблема ще има участъци, където ще е ограничено на 120 (при завоите например) и такива, където ще е разрешено да се кара със 130. Но дори и да има прави и хоризонтални участъци пак не ми побира умът, как ще го проектират за 120, но ще ни разрешават да караме със 130...
Свинчуга
Рейтинг: 1601 НеутралноБоко и ГЕРБ са тотал щета при изграждането на инфраструктура с бюджетни пари, виж да разхищават европейски е друго нещо. Сега като свършиха европомощите и всички виждаме колко са импотентни, този участък от няма 10 километра колко години дитирамби и още дори не са го почнали. Но иначе много им знае устата за приоритети и каузи. Обичам да грухтя и плюскам.
Големи яйца:)
Рейтинг: 456 НеутралноДо коментар [#9] от "stem":
Проблемът на тези българи които иронизираш е, че нито асфалт ядоха, нито пък някой пипна инфраструктурата там. Само лъжи и от техните социалисти и от Плевнелиев и Баце.
Свинчуга
Рейтинг: 1601 НеутралноВ България има всичко на всичко няколко кратки участъка с проетна скорост 140 - всичките са по Тракия. Всичко останало не е. Например Струма от Перник до малко преди Дупница е с проектна скорост 110км/ч. Това не пречи да я пуснат с ограничение 140. Как става това - не знам, и на мен ми е интересно как се вземат такива решения. Обичам да грухтя и плюскам.
001
Рейтинг: 279 ВеселоСмешковци,
Само да ви припомня, че за да стигнеш до европроекти , имаш вноски всяка година стотици милиони от бюджета.
Да припомня също така , че имаш и съфинансиране на всеки проект с минимум 20-25% от бюджета...
Така че фактът , че Боко печели всички парламентарни избори от 10 години насам е показателен...
А такива дето не могат и да съберат 4% за да влязат в парламента, не са на нивото на Боко дори и да ги плюе.
Да ви припомням ли , че няколко пъти спираха и парите от еврофондовете, когато Боко не беше на власт ...
Много бързо забравяте, имате ги парите от Европа като даденост нещо ми се струва.
Свинчуга
Рейтинг: 1601 Неутрално15%. Толкова е националното съфинансиране по всички инфраструктурни програми за програмния период 2014-2020. Обичам да грухтя и плюскам.
primerno
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#6] от "lustmord":
До коментар [#7] от "Сахаров":
Аз съм последния човек, който ще защитава гербаджийте, но в случая не сте прави. Проектната скорост е винаги по-ниска от максимална разрешената с около 20км.ч. В България например почти няма участък с проекта скорост от 140.
primerno
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#11] от "ilinko":
Максималната скорост е при сух път, проектната скорост се изчислява на база не оптимални фактори, мокър път намалена видимост и т.н.
Големи яйца:)
Рейтинг: 456 НеутралноДо коментар [#31] от "001":
Най-големият скандал с уреден търг беше при управлението на Баце. Приятелите му от ЕНП обаче го покриха. Това е факт.
primerno
Рейтинг: 279 НеутралноЕ, това е приоритет по гербаджийски. За по-малко от 10км. се бие тъпана по всички медии, а никой не пита кога ще станат останалите 250. То и за какво да пита де, като човек знае, че обещанията им 5 стотинки не струват.
001
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#35] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":
Покрили не покрили, не са му спряли парите ...
И съфинансиране от 15% няма
минимум 20%
Свинчуга
Рейтинг: 1601 Неутрално20% може евентуално някъде за детски площадки и чешмички. И сега какво - струва ми се че се пазариш. Не било 25% ма било 20%, накрая какво точно очакваш - да си стискаме ръцете на 17% да речем? Не е нещо което е сложно да се провери, просто го направи преди да кажеш нещо по въпроса, не е сложно. Обичам да грухтя и плюскам.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#31] от "001":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЗа да стигнеш до еврофинансиране ти трябват тежки политически решения, при това силно непопулярни, които да вкарат страната ти в правилната посока. След това пристига някой дебил, и започва да ги харчи и да се хвали, че му били отпускани..
Големи яйца:)
Рейтинг: 456 НеутралноДо коментар [#37] от "001":
Не му спряха парите защото е част от Европейската Народна Партия която доминира в ЕС. Случаят беше за нагласен търг за жп проекта Пловдив-Бургас за над 500 млн общо. Гербавите набутаха държавната ТСВ в консорциумите които спечелиха, а тя нямаше право дори да участва. По документи бяха отстранени всички читави чужди фирми които имаха капацитет да спечелят. Те се оплакаха в ЕК и оттам наредиха на Баце да отмени търга. А трябваше да спрат финансирането по ОП Транспорт за известно време, както бяха направили преди това в Унгария.
001
Рейтинг: 279 ВеселоЗащо от ЕС не финансират и 1 километър от Хемус ...
Явно не искат, а пък и кака Кури от Крушовица повтаря , че асфалт не се яде ...
Докрайте е нея на власт и ще видите Хемус готова през 2055 година.
По 30 години комунистите строят 70 километра до родното село да бай Тошо
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#41] от "001":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЩото не е еврокоридор, а Баце няма акъла да се пребори за нещо, което не е приоритет на ЕС, а само наш. Затова дали ще е Корни или съпартийникът и Баце е все тая.
001
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#40] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":
изпрати донос , може да те послушат.
Фактите са такива ...
Над 95% от парите по европрограми са усвоени от Баце и на него пари не са му спирали.
gobay
Рейтинг: 771 НеутралноПроектна скорост,допустима скорост,мечтана скорост.Коментари,мрънкане,недоволстване!Сякаш някой спазва максималната скорост?Караш със 120 и постоянно те изпреварват тежкари д джипове,луксозни тенекии и комплексари с таралясници.Колко искате да е разрешената скорост за да сте доволни?
001
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#42] от "Darth Plagueis":
Акъл имат само бай Радан и бай Ицо ...
Известно ни е това, затова дори и бензинджията с една бензиностанция в София влезе в парламента, а умните и красивите се разхождат по Орлов мост ...
Иван К.
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#12] от "lustmord":
В Германия много се краде или напдпсва да бъдем по точни, километър магистрала там струва между 15 -20 милиона лева наши пари , и при условие , че бяха дадени над 1 трилион на ГДРто , не бих се изненадал, ако от тях 200 милиарда са само за пътища.
karabastun
Рейтинг: 3914 РазстроеноТаман ще готова магистрала''Хемус'' и Северна България ще е демографска НУЛА!!!
[email protected]ilinko
Рейтинг: 704 НеутралноДо коментар [#34] от "primerno":
Благодаря за разяснението. Не се опитвам да се заяждам. Потърсих в нета някаква информация. Намерих НАРЕДБА № 2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии.
В тази наредба има дефиниция за проектна скорост. Там обаче, в чл 14.2 пише, че разрешената скорост за движение по съответните трасета трябва да съвпада с проектната скорост.
taratanki
Рейтинг: 876 НеутралноДо коментар [#4] от "praseta_mezeta":
Може би е по-важно да се построи първо там, където е важно, а не лесно.
С цялото ми уважение към Варна, но движението е основно от и към София.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#44] от "gobay":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНенормалник...
До коментар [#45] от "001":
Немаше как Радан да не се появи като виновник за поредното герберастко малоумие...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#47] от "karabastun":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМа ти си мислиш, че магистралата ще ти оправи демографската картинка ли?
gobay
Рейтинг: 771 НеутралноДо коментар [#50] от "Darth Plagueis":
Бъди така добър да ми обясниш кое е ненормалното в мене,моля.
001
Рейтинг: 279 ВеселоДо коментар [#50] от "Darth Plagueis":
Естествено , че ще се появи нали такива като теб гласуват за него и затова е вън от парламента.
И не знам дали знаеш, но участъка след Ямбол до Карнобат, не е никакъв еврокоридор, но Баце го направи с пари от ЕС
encor3
Рейтинг: 457 НеутралноДо коментар [#42] от "Darth Plagueis":
Аз едно не мога да разбера. Постоянно слушаме, че Бойко е тъп, прост и не знам кво си. Много ми е интересно, тези дето не могат да вземат в цяла България, толкова гласове, колкото взема той в София, които са супер интелигентни, можещи, готини и т.н. Що не ги харесва никой?
П.П Никой не коментира, малоумния ЗОП, който забавя с месеци, а понякога и с години важни проекти.
paf
Рейтинг: 605 НеутралноИ аз нещо не мога да вдяна. Заради проектна скорост от 120 км/ч щели да се спестят 300 млн?? Да не би да е била проектирана писта за самолети?!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#54] от "encor3":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи имаш разкошен пример пред себе си. Тато беше тъп и прост и печелеше 99%. Кво странно има?
Колкото до ЗОП, той е феноменално тъп, даже по-тъп от предишния, но бавенето на проекти не е по негова вина.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#53] от "001":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМалиии, верно ли?
До коментар [#52] от "gobay":
Ми например идеята, че оправдаваш допустимата скорост да е над проектната, и то с обяснението, че така или иначе никой не кара със 120, при положение, че максимално разрешената по магистралите е 140, което пък е решение на твоите хора, и контролът, който трябва да спира тия, дето карат с 200 също е задължение на твоите хора.
Дали си нормален, а?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#55] от "paf":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАми намаляването на проектната скорост ще им махне от плещите задължението да направят завои като за магистрала - да спазват радиуси, да правят виражи, което означава изгребване на много земна маса допълнително. Което пък е и от най-скъпите дейности в строежа. Т.е., ще си увеличат краденето.
encor3
Рейтинг: 457 НеутралноДо коментар [#56] от "Darth Plagueis":
Тато е ясен и нека не бъдем толкова крайни да твърдим,че 99% от българите са го харесвали. Смешното е,че има едни около 15% десен електорат, който колкото да им се повтаря, колко прост е Бойко, така и не решават, че Христо, Радан и т.н са по-добрата алтернатива. Може би трябва малко повече смирение, защото са абсолютно недоказани хора.
001
Рейтинг: 279 ВеселоДо коментар [#57] от "Darth Plagueis":
Верно, да ...
Докато ти си известен с глупостите само по форумите и че правиш стотици коментари дневно...
Баце навсякъде го посрещат като председател на ЕС ...
Само идола му Меркел го засенчва по продължително царуване
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#59] от "encor3":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККак ги сметна тия 15%? Аз твърдя, че са не повече от 5%. Впрочем, не смирението е пътя, а напротив.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#60] от "001":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЕ, нема как типичният комунист да не си нападне опонента, за да измести темата поради липса на аргументи. Чудя се що за дебил, може да си мисли, че това на Баце е успех в момента. Ти някога би ли се сменил с него? Аз лично - никога.
paf
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#58] от "Darth Plagueis":
Благодаря за разяснението. Това и на мен ми мина през ума, но не е голяма разликата между 120 и 130 км/ч. Затова е моето учудване.
gobay
Рейтинг: 771 Неутрално[quote#57:"Darth Plagueis"]До коментар [#53] от "001":Малиии, верно ли?До коментар [#52] от "gobay":Ми например идеята, че оправдаваш допустимата скорост да е над проектната, и то с обяснението, че така или иначе никой не кара със 120, при положение, че максимално разрешената по магистралите е 140, което пък е решение на твоите хора, и контролът, който трябва да спира тия, дето карат с 200 също е задължение на твоите хора.Дали си нормален, а?[/quote
Наистина ли си толкова ограничен,че не разбираш какво пиша?В моя коментар застъпвам тезата,че каквато и скорост да е разрешена ще има такива дето ще я нарушават.Реагирам срещу точно тези,които мрънкат за максималната скорост.Толкова ли ти е трудно да го разбереш?
Големи яйца:)
Рейтинг: 456 НеутралноДо коментар [#43] от "001":
Няма нужда от донос, в Брюксел си знаят за крадливата герберастка шайка.
Daniboy
Рейтинг: 587 Неутрално"ще започне реалното строителство на новия участък от магистрала "Хемус" "
„В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”Хехехеехехехехеххе. хем не е построена, хем е магистрала :)
Tulup_123
Рейтинг: 279 Весело9 км за година и половина
Не е зле
001
Рейтинг: 279 ВеселоЖалките сте вие поклониците на 2% партии и Кури от Крушовица ...
Не може да приживеете , че следващото председателство на България в ЕС може да е най радно след 14 години и затова от сутрин до вечер плюете по българското правителство
ikar_01
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#22] от "001":
Тези магистрали са започнати след 1974 година, на магистрала Хемус е отбелязано кога е направена първата копка. Идеята беше да се довършат до 1990 година.
ikar_01
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#4] от "praseta_mezeta":
От страна на Варна до Белокопитово е направено, а оттам започва по-планински район. Само не мога да разбера с каква цел проектната скорост е 120 км/час, а разрешената ще е 130 км/час? Може би с цел намаляване на лошите шьофьори?
Vladimir Valchev
Рейтинг: 225 НеутралноТова е предизборна партенка
plamen_b
Рейтинг: 2490 ЛюбопитноНа някои места е 120 км/ч (например, Испания, Белгия), на други (например, магистралите във Франция, Холандия и Италия, а също в Германия когато има въобще ограничение) - 130 км/ч. Всичко това - добре. Само че защо ще разрешават движение със 130 км/ч по път който тепърва ще се проектира за по-ниска скорост? Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
pesheff
Рейтинг: 1204 НеутралноХайде, малко но добро начало.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.Nikoi
Рейтинг: 768 НеутралноТака не разбрах ,за година и половина ще бъдат свършени 9.3 км и другите 54 км до Плевен Ловеч ,или само 9.3 км , защото това е от голямо значение ,големите неволи почват след Плевен , където завой след завой ,градчета ,пътчета и т н , сега това може да се избегне и да се спести почти 30 мин опасен път от Русе към София ,интересно е кога ще почнат и Русе Търново , успяха да омотат движението на Дунав мост ,като вкараха изхода на митницата да се влива в пътя от Силистра ,така на кръговото н а Дунав мост ще става чудо още от Велик ден ,когато тръгнат хилядите румънски коли ,да видим как ще въртят през кръговото ,като там с предимство са тези дето идват от морето към границата ,изобщо много изоставане в строителстовото ,харчене на пари за глупости , а инфраструктурата се разпада , асфалта е на огромни дупки където и да си избереш по пътищата на новото строителство .
dr_al_hussaini
Рейтинг: 225 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "praseta_mezeta":
Вероятно бързат да елиминират първо участъка около Микре с многото катастрофи...?
ikar_01
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#75] от "dr_al_hussaini":
Проходът Боаза е преди с. Български извор, след това е с. Сопот и чак след това е с. Микре. Това може да е следващия етап от магистралата. Тук става дума да се построи пътя от Ябланица до Боаза.
dr_al_hussaini
Рейтинг: 225 ЛюбопитноДо коментар [#76] от "ikar_01":
Ама то от София до с.Български извор май и в момента си има магистрала...? В проекта май става въпрос за трасето от там до Ловеч...
penetrating
Рейтинг: 8355 Гневно"...Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч..."
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertА къде са планирали парцела за закопаване на жертвите от шофирането заради този проект?"
Petleshev
Рейтинг: 2306 НеутралноДо коментар [#36] от "primerno":
Бивш tww09306483.Като каза, за обещанията на ГЕРБ. Забрави ли, че обещаха магистрала Хемус завършена, до края на мандата...?! :)
Petleshev
Рейтинг: 2306 НеутралноДо коментар [#68] от "001":
Бивш tww09306483.Ако може да ни обясниш, какъв е приноса на настоящото правителство, за въпросното председателство? Председателството е нещо, което се пада по ред на номерата. Няма значение, кой е на власт. Даже има и държави, които са били председатели, без да имат и правителство.
Българското правителство, ако иска да си спести критиките, да се хваща и да работи за изпълнение на предизборната си програма и за това, което са обещали преди изборите! Заради некадърността на правителството и тази година хиляди българи ще емигрират...!
iyv51548651
Рейтинг: 8 НеутралноИнтересно защо говорят за 20 март, а машините вече са на обекта и действат? Ето клип за доказателство:
https://youtu.be/3HRLmrCa6dE