До 20 март ще започне строителството на участъка от "Хемус" от Ябланица до "Боаза"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (81)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Любопитно

    И кво? Още 40 години ли ще строим следващите 100 километра????

  2. 2 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 8 Любопитно

    "Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"

    Ужас. Пак половинчати работи...

  3. 3 Профил на Das Territorium
    Das Territorium
    Рейтинг: 1350 Разстроено

    До коментар [#2] от "Bzz":

    И после като почнат сакатлъците ще са виновни водачите, карали с "несъобразена скорост".

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  4. 4 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 248 Неутрално


    Добре, аз само едно нещо не разбирам!!!

    Тръби се нонстоп от правителсвторо че тази магистрала е ПРИОРИТЕТ
    Защо тогава не се започене по-усилено строителство от варненска страна, там терена е равнинен или хълмисто-равнинен, което предполага много по-лесно и евтино проектиране и строеж??

    А реално се започна с 52 километра от софийска страна през планински и предпланински релеф, който предполага тунели и виадукти, сложни геоложки проучвания.

    Толкова ли беше зор да се даде левчета в гушите бездънни на Пеевски и Златев??

    От варненска страна се проектират и евентуално лятото ще започнат строежа само на 16 километра от Белокопитово до Бухово.

    Не искам да омаловажавам мизерията на която са подложени хората от района на Ябланица, не коментирам и сума ти народ който се изтрепа на скапаните пътни възли там, но все пак, защо не започнем от лесното???

  5. 5 Профил на NikB
    NikB
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Пътната инфраструктурата на България е доста назад от еврпейската и е добре, че последните правителства са поставили приоритет.

    След обедининието на ГДР към ФРГ за пътища в ГДР са дадени към 200 милиарда евро. Толкова горе-долу е и сумата необходима на България. Това значи, че още 20г ще сме много изостанали (оптимистично погледнато).

    На времето (около 1975-1976) ЦК на БКП бяха решили да реконструират ЖП линията Варна-София така, че да могат влаковете да се движат с 120 км/ч.
    Към 1980г се оказа, че няма пари и ограничиха проекта на до 80 км/ч. В последствие станаха няколко големи катастрофи и сега на места влаковете се движат с 60 км/ч.

  6. 6 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 279 Неутрално

    "Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км"

    Това само гербаджийска тиква може да го измисли. Тоя Нанков ако му разрешат дали би скочил с бънджи с въже дето е проектирано за 50кг?

  7. 7 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 287 Неутрално

    "Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"
    По принцип, след подобна мярка всички в това министерство трябва да бъдат уволнени и да им се отнеме проектанската правоспособност... Уви, ще ви мине номера и тоя път... Обаче и нещо друго много се набива на очи - от 9 километра щели да спестят 300 милиона?!?! Колко милиарда всъщност ще излезе километъра и тунел до Ловеч ли смятат да прокарват?!

    I shave with Occam's razor
  8. 8 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 982 Неутрално

    "В средата на годината ще бъде обявена обществената поръчка за избор на изпълнител."
    По-точно ще е изпълнител да се замени с "КОЙ" или "6i6i".

    БЕЗполезен идиот
  9. 9 Профил на stem
    stem
    Рейтинг: 281 Весело

    Хм... може ли да помоля някои коментиращи да не изпадат в ситуацията на иначе симпатичните българи от Северозапада, които пет години повтаряха с пяна на уста мантрата на БСП "асфалтът не се яде", а сега правят масови протести с искане за повечко асфалт, т.е. магистрала от Видин до София и тунел под Петрохан?
    Не ме разбирайте погрешно: Има далавери в пътното строителство, при това понякога много арогантни. Аз обаче съм силно против далаверите, но силно "за" строежа на скоростни пътища и магистрали.

    Левичаро-либералстващите се заклеха да воюват до пълна победа на здравите сили над здравия разум!
  10. 10 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2805 Неутрално

    Има много места където се намалява скороста до 80 км., например тунелите. Още при обявяването на конкуса бе казано че ще се строи скорестен път а не магистрала. Някой не е разбрал, или министъра или журналиста>

    Червена линия, червен картон
  11. 11 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 704 Любопитно

    До коментар [#7] от "Сахаров":

    "Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"

    И аз това не го разбирам.

    Предполагам, че проектна скорост означава колко да са криви завоите, така че да е безопасно да се вземат със 120 км/ч. Т.е ако взема такъв завой със 130 има вероятност да изхвърча от магистралата, защото той не е проктиран за такава скорост. Кой тогава ще носи отговорност, аз ли, че не съм съобразил скоростта си или тези, които са ми позволили да взема този завой със 130...? мисля че се досещам :-)

  12. 12 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#5] от "NikB":

    След обедининието на ГДР към ФРГ за пътища в ГДР са дадени към 200 милиарда евро. Толкова горе-долу е и сумата необходима на България.
    —цитат от коментар 5 на NikB


    Е чак пък 200 милиарда. Източна Германия беше по-малка от България, с двойно по-голямо население и 3 пъти по-силна индустрия - при нас особено в момента нещата са съвсем други - Северна България идеално би се оправила на този етап с едни скоростни пътища изведени извън населените места и с по 2 ленти в посока, които казват идват на 1/3 от цената на магистрала и могат за 2-3 години да свържат Русе, Велико Търново, Шумен и Видин наместо да чакаме още 30 години и когато завършим заветния магистрален пръстен да се окаже, че не са останали хора в тези градове.

  13. 13 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Нали щеше да е готова цялата до 2020? Сега излиза,че ще са готови 9,3км. Оставащите 250 ще станат,ама друг път.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#5] от "NikB":

    Разбира се. България и Германия са еднакви по територия, население, индустрия и БВП. Как не се сетих...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    По темата - целата драма е следствие от любовта между Баце и Шиши. Щото това е пряко свързано с онова шумно отказване от магистралата от преди две години.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  16. 16 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1985 Весело

    До коментар [#15] от "Darth Plagueis":

    Как ги разбираш ти тия работи...

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  17. 17 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7163 Неутрално

    Проглушиха ни ушите с този участък, много преди да са го почнали. а какво ли ще, когато го започнат. Боко ще открива всеки километър, че нещо лентите секнаха.

  18. 18 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Много разбирачи тук, но в голяма част от Европа позволената скорост по магистралите си е 120 километра.
    А в съседна Сърбия се плаща по 7-8 лева на 100 километра и магистралите са им като нашите.
    Колко от Вас биха се радвали да платят 50 лева за да ползват магистралата от София до Бургас и обратно

  19. 19 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#7] от "Сахаров":"Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч"И аз това не го разбирам. Предполагам, че проектна скорост означава колко да са криви завоите, така че да е безопасно да се вземат със 120 км/ч. Т.е ако взема такъв завой със 130 има вероятност да изхвърча от магистралата, защото той не е проктиран за такава скорост. Кой тогава ще носи отговорност, аз ли, че не съм съобразил скоростта си или тези, които са ми позволили да взема този завой със 130...? мисля че се досещам :-)
    —цитат от коментар 11 на ilinko


    Точно така! Проектната скорост е параметър, с който се изчисляват хоризонталните (завоите) и вертикалните (спускания/изкачвание) криви. В строителството винаги се работи със завишения, но тея уж спестени 300 милиона ще са за сметка на нашата безопасност, а не на базата на добър проект.

    I shave with Occam's razor
  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#18] от "001":

    Верно ли? Ама когато герберастията вдигаше максималната скорост на 140, и ние бяхме против, пак бяхме разбирачи?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#16] от "nv":

    Не. Помня ги.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  22. 22 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Весело

    До коментар [#17] от "Роси":

    Ако всички бяха строили като Боко , отдавна в България щяха да са завършени всички магистрали.
    Да ви припомням ли че и Хемус и Тракия са започнати да се строят около 1960 година.
    А Боко за 10 години на власт откри повече километри магистрали отколкото предишните 50 години

  23. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#22] от "001":

    Ако всички имаха еврофинансиране като Боко..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  24. 24 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#18] от "001":Верно ли? Ама когато герберастията вдигаше максималната скорост на 140, и ние бяхме против, пак бяхме разбирачи?
    —цитат от коментар 20 на Darth Plagueis


    Никой не те кара да шофираш със 140 , на много места и в момента има ограничения от 80 , 120 и така нататък.
    Кои сте били против , ти и кой друг ...

  25. 25 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Весело

    До коментар [#23] от "Darth Plagueis":

    Еврофинансиране не може да имаш като ходиш да се целуваш с Брежнев и Хрушчов ...
    Да бяха се сетили по-рано, че 45 години си минаха в застой

  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#24] от "001":

    Мозък, кои сме били против е все тая. Важното е, че целокупната герберастия бяхте За.
    Колкото до еврофинансирането, май си сбъркал нещо. Щото го дължим на едни много лоши хора, нали?
    А тия с 45те години са вашите кумири. Дето не сме можели и 1% да построим от това, дето те построили. Сещаш ли се?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 704 Неутрално

    До коментар [#19] от "Сахаров":

    Може би няма да са за сметка на безопасността, ако при проектна скорост 120 км/ч ограничението си е 120. Проблемът ще е, ако проектна скорост 120 км/ч, но ни казват, че може да караме със 130.

    Предполагам, че за да решат проблема ще има участъци, където ще е ограничено на 120 (при завоите например) и такива, където ще е разрешено да се кара със 130. Но дори и да има прави и хоризонтални участъци пак не ми побира умът, как ще го проектират за 120, но ще ни разрешават да караме със 130...

  28. 28 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    До коментар [#17] от "Роси":Ако всички бяха строили като Боко , отдавна в България щяха да са завършени всички магистрали.Да ви припомням ли че и Хемус и Тракия са започнати да се строят около 1960 година.А Боко за 10 години на власт откри повече километри магистрали отколкото предишните 50 години
    —цитат от коментар 22 на 001


    Боко и ГЕРБ са тотал щета при изграждането на инфраструктура с бюджетни пари, виж да разхищават европейски е друго нещо. Сега като свършиха европомощите и всички виждаме колко са импотентни, този участък от няма 10 километра колко години дитирамби и още дори не са го почнали. Но иначе много им знае устата за приоритети и каузи.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  29. 29 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#9] от "stem":

    Проблемът на тези българи които иронизираш е, че нито асфалт ядоха, нито пък някой пипна инфраструктурата там. Само лъжи и от техните социалисти и от Плевнелиев и Баце.

  30. 30 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    До коментар [#19] от "Сахаров":Може би няма да са за сметка на безопасността, ако при проектна скорост 120 км/ч ограничението си е 120. Проблемът ще е, ако проектна скорост 120 км/ч, но ни казват, че може да караме със 130. Предполагам, че за да решат проблема ще има участъци, където ще е ограничено на 120 (при завоите например) и такива, където ще е разрешено да се кара със 130. Но дори и да има прави и хоризонтални участъци пак не ми побира умът, как ще го проектират за 120, но ще ни разрешават да караме със 130...
    —цитат от коментар 27 на ilinko


    В България има всичко на всичко няколко кратки участъка с проетна скорост 140 - всичките са по Тракия. Всичко останало не е. Например Струма от Перник до малко преди Дупница е с проектна скорост 110км/ч. Това не пречи да я пуснат с ограничение 140. Как става това - не знам, и на мен ми е интересно как се вземат такива решения.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  31. 31 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Весело

    Смешковци,
    Само да ви припомня, че за да стигнеш до европроекти , имаш вноски всяка година стотици милиони от бюджета.
    Да припомня също така , че имаш и съфинансиране на всеки проект с минимум 20-25% от бюджета...
    Така че фактът , че Боко печели всички парламентарни избори от 10 години насам е показателен...
    А такива дето не могат и да съберат 4% за да влязат в парламента, не са на нивото на Боко дори и да ги плюе.

    Да ви припомням ли , че няколко пъти спираха и парите от еврофондовете, когато Боко не беше на власт ...
    Много бързо забравяте, имате ги парите от Европа като даденост нещо ми се струва.

  32. 32 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    Смешковци,Само да ви припомня, че за да стигнеш до европроекти , имаш вноски всяка година стотици милиони от бюджета.Да припомня също така , че имаш и съфинансиране на всеки проект с минимум 20-25% от бюджета...Така че фактът , че Боко печели всички парламентарни избори от 10 години насам е показателен...А такива дето не могат и да съберат 4% за да влязат в парламента, не са на нивото на Боко дори и да ги плюе.Да ви припомням ли , че няколко пъти спираха и парите от еврофондовете, когато Боко не беше на власт ...Много бързо забравяте, имате ги парите от Европа като даденост нещо ми се струва.
    —цитат от коментар 31 на 001


    15%. Толкова е националното съфинансиране по всички инфраструктурни програми за програмния период 2014-2020.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  33. 33 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#6] от "lustmord":


    До коментар [#7] от "Сахаров":

    Аз съм последния човек, който ще защитава гербаджийте, но в случая не сте прави. Проектната скорост е винаги по-ниска от максимална разрешената с около 20км.ч. В България например почти няма участък с проекта скорост от 140.

  34. 34 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#11] от "ilinko":

    Максималната скорост е при сух път, проектната скорост се изчислява на база не оптимални фактори, мокър път намалена видимост и т.н.

  35. 35 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#31] от "001":

    Най-големият скандал с уреден търг беше при управлението на Баце. Приятелите му от ЕНП обаче го покриха. Това е факт.

  36. 36 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Е, това е приоритет по гербаджийски. За по-малко от 10км. се бие тъпана по всички медии, а никой не пита кога ще станат останалите 250. То и за какво да пита де, като човек знае, че обещанията им 5 стотинки не струват.

  37. 37 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#35] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":

    Покрили не покрили, не са му спряли парите ...
    И съфинансиране от 15% няма
    минимум 20%

  38. 38 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    До коментар [#35] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":Покрили не покрили, не са му спряли парите ...И съфинансиране от 15% няма минимум 20%
    —цитат от коментар 37 на 001


    20% може евентуално някъде за детски площадки и чешмички. И сега какво - струва ми се че се пазариш. Не било 25% ма било 20%, накрая какво точно очакваш - да си стискаме ръцете на 17% да речем? Не е нещо което е сложно да се провери, просто го направи преди да кажеш нещо по въпроса, не е сложно.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  39. 39 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#31] от "001":

    За да стигнеш до еврофинансиране ти трябват тежки политически решения, при това силно непопулярни, които да вкарат страната ти в правилната посока. След това пристига някой дебил, и започва да ги харчи и да се хвали, че му били отпускани..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  40. 40 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#37] от "001":

    Не му спряха парите защото е част от Европейската Народна Партия която доминира в ЕС. Случаят беше за нагласен търг за жп проекта Пловдив-Бургас за над 500 млн общо. Гербавите набутаха държавната ТСВ в консорциумите които спечелиха, а тя нямаше право дори да участва. По документи бяха отстранени всички читави чужди фирми които имаха капацитет да спечелят. Те се оплакаха в ЕК и оттам наредиха на Баце да отмени търга. А трябваше да спрат финансирането по ОП Транспорт за известно време, както бяха направили преди това в Унгария.

  41. 41 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Весело

    Защо от ЕС не финансират и 1 километър от Хемус ...
    Явно не искат, а пък и кака Кури от Крушовица повтаря , че асфалт не се яде ...

    Докрайте е нея на власт и ще видите Хемус готова през 2055 година.
    По 30 години комунистите строят 70 километра до родното село да бай Тошо

  42. 42 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#41] от "001":

    Щото не е еврокоридор, а Баце няма акъла да се пребори за нещо, което не е приоритет на ЕС, а само наш. Затова дали ще е Корни или съпартийникът и Баце е все тая.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 43 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#40] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":

    изпрати донос , може да те послушат.
    Фактите са такива ...
    Над 95% от парите по европрограми са усвоени от Баце и на него пари не са му спирали.

  44. 44 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Проектна скорост,допустима скорост,мечтана скорост.Коментари,мрънкане,недоволстване!Сякаш някой спазва максималната скорост?Караш със 120 и постоянно те изпреварват тежкари д джипове,луксозни тенекии и комплексари с таралясници.Колко искате да е разрешената скорост за да сте доволни?

  45. 45 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#42] от "Darth Plagueis":

    Акъл имат само бай Радан и бай Ицо ...
    Известно ни е това, затова дори и бензинджията с една бензиностанция в София влезе в парламента, а умните и красивите се разхождат по Орлов мост ...

  46. 46 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#12] от "lustmord":

    В Германия много се краде или напдпсва да бъдем по точни, километър магистрала там струва между 15 -20 милиона лева наши пари , и при условие , че бяха дадени над 1 трилион на ГДРто , не бих се изненадал, ако от тях 200 милиарда са само за пътища.

  47. 47 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3914 Разстроено

    Таман ще готова магистрала''Хемус'' и Северна България ще е демографска НУЛА!!!

    [email protected]
  48. 48 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 704 Неутрално

    До коментар [#34] от "primerno":

    Благодаря за разяснението. Не се опитвам да се заяждам. Потърсих в нета някаква информация. Намерих НАРЕДБА № 2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии.

    В тази наредба има дефиниция за проектна скорост. Там обаче, в чл 14.2 пише, че разрешената скорост за движение по съответните трасета трябва да съвпада с проектната скорост.

  49. 49 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#4] от "praseta_mezeta":

    Може би е по-важно да се построи първо там, където е важно, а не лесно.
    С цялото ми уважение към Варна, но движението е основно от и към София.

  50. 50 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#44] от "gobay":

    Ненормалник...



    До коментар [#45] от "001":

    Немаше как Радан да не се появи като виновник за поредното герберастко малоумие...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  51. 51 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#47] от "karabastun":

    Ма ти си мислиш, че магистралата ще ти оправи демографската картинка ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  52. 52 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#50] от "Darth Plagueis":

    Бъди така добър да ми обясниш кое е ненормалното в мене,моля.

  53. 53 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Весело

    До коментар [#50] от "Darth Plagueis":

    Естествено , че ще се появи нали такива като теб гласуват за него и затова е вън от парламента.
    И не знам дали знаеш, но участъка след Ямбол до Карнобат, не е никакъв еврокоридор, но Баце го направи с пари от ЕС

  54. 54 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 457 Неутрално

    До коментар [#42] от "Darth Plagueis":

    Аз едно не мога да разбера. Постоянно слушаме, че Бойко е тъп, прост и не знам кво си. Много ми е интересно, тези дето не могат да вземат в цяла България, толкова гласове, колкото взема той в София, които са супер интелигентни, можещи, готини и т.н. Що не ги харесва никой?

    П.П Никой не коментира, малоумния ЗОП, който забавя с месеци, а понякога и с години важни проекти.

  55. 55 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 605 Неутрално

    ". Обаче и нещо друго много се набива на очи - от 9 километра щели да спестят 300 милиона?!?! Колко милиарда всъщност ще излезе километъра и тунел до Ловеч ли смятат да прокарват?!
    —цитат от коментар 7 на Сахаров


    И аз нещо не мога да вдяна. Заради проектна скорост от 120 км/ч щели да се спестят 300 млн?? Да не би да е била проектирана писта за самолети?!

  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#54] от "encor3":

    Ми имаш разкошен пример пред себе си. Тато беше тъп и прост и печелеше 99%. Кво странно има?

    Колкото до ЗОП, той е феноменално тъп, даже по-тъп от предишния, но бавенето на проекти не е по негова вина.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#53] от "001":

    Малиии, верно ли?



    До коментар [#52] от "gobay":

    Ми например идеята, че оправдаваш допустимата скорост да е над проектната, и то с обяснението, че така или иначе никой не кара със 120, при положение, че максимално разрешената по магистралите е 140, което пък е решение на твоите хора, и контролът, който трябва да спира тия, дето карат с 200 също е задължение на твоите хора.

    Дали си нормален, а?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#55] от "paf":

    Ами намаляването на проектната скорост ще им махне от плещите задължението да направят завои като за магистрала - да спазват радиуси, да правят виражи, което означава изгребване на много земна маса допълнително. Което пък е и от най-скъпите дейности в строежа. Т.е., ще си увеличат краденето.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  59. 59 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 457 Неутрално

    До коментар [#56] от "Darth Plagueis":

    Тато е ясен и нека не бъдем толкова крайни да твърдим,че 99% от българите са го харесвали. Смешното е,че има едни около 15% десен електорат, който колкото да им се повтаря, колко прост е Бойко, така и не решават, че Христо, Радан и т.н са по-добрата алтернатива. Може би трябва малко повече смирение, защото са абсолютно недоказани хора.

  60. 60 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Весело




    До коментар [#57] от "Darth Plagueis":

    Верно, да ...
    Докато ти си известен с глупостите само по форумите и че правиш стотици коментари дневно...
    Баце навсякъде го посрещат като председател на ЕС ...
    Само идола му Меркел го засенчва по продължително царуване

  61. 61 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#59] от "encor3":

    Как ги сметна тия 15%? Аз твърдя, че са не повече от 5%. Впрочем, не смирението е пътя, а напротив.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  62. 62 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#60] от "001":

    Е, нема как типичният комунист да не си нападне опонента, за да измести темата поради липса на аргументи. Чудя се що за дебил, може да си мисли, че това на Баце е успех в момента. Ти някога би ли се сменил с него? Аз лично - никога.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  63. 63 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#58] от "Darth Plagueis":

    Благодаря за разяснението. Това и на мен ми мина през ума, но не е голяма разликата между 120 и 130 км/ч. Затова е моето учудване.

  64. 64 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 771 Неутрално




    [quote#57:"Darth Plagueis"]До коментар [#53] от "001":Малиии, верно ли?До коментар [#52] от "gobay":Ми например идеята, че оправдаваш допустимата скорост да е над проектната, и то с обяснението, че така или иначе никой не кара със 120, при положение, че максимално разрешената по магистралите е 140, което пък е решение на твоите хора, и контролът, който трябва да спира тия, дето карат с 200 също е задължение на твоите хора.Дали си нормален, а?[/quote
    Наистина ли си толкова ограничен,че не разбираш какво пиша?В моя коментар застъпвам тезата,че каквато и скорост да е разрешена ще има такива дето ще я нарушават.Реагирам срещу точно тези,които мрънкат за максималната скорост.Толкова ли ти е трудно да го разбереш?

  65. 65 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#43] от "001":

    Няма нужда от донос, в Брюксел си знаят за крадливата герберастка шайка.

  66. 66 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 587 Неутрално

    "ще започне реалното строителство на новия участък от магистрала "Хемус" "

    Хехехеехехехехеххе. хем не е построена, хем е магистрала :)

    „В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”
  67. 67 Профил на Tulup_123
    Tulup_123
    Рейтинг: 279 Весело

    9 км за година и половина

    Не е зле

  68. 68 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 279 Весело

    Жалките сте вие поклониците на 2% партии и Кури от Крушовица ...
    Не може да приживеете , че следващото председателство на България в ЕС може да е най радно след 14 години и затова от сутрин до вечер плюете по българското правителство

  69. 69 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#22] от "001":

    Тези магистрали са започнати след 1974 година, на магистрала Хемус е отбелязано кога е направена първата копка. Идеята беше да се довършат до 1990 година.

  70. 70 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#4] от "praseta_mezeta":

    От страна на Варна до Белокопитово е направено, а оттам започва по-планински район. Само не мога да разбера с каква цел проектната скорост е 120 км/час, а разрешената ще е 130 км/час? Може би с цел намаляване на лошите шьофьори?

  71. 71 Профил на Vladimir Valchev
    Vladimir Valchev
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Това е предизборна партенка

  72. 72 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2490 Любопитно

    Много разбирачи тук, но в голяма част от Европа позволената скорост по магистралите си е 120 километра.
    —цитат от коментар 18 на 001


    На някои места е 120 км/ч (например, Испания, Белгия), на други (например, магистралите във Франция, Холандия и Италия, а също в Германия когато има въобще ограничение) - 130 км/ч. Всичко това - добре. Само че защо ще разрешават движение със 130 км/ч по път който тепърва ще се проектира за по-ниска скорост?

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  73. 73 Профил на pesheff
    pesheff
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    Хайде, малко но добро начало.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  74. 74 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Така не разбрах ,за година и половина ще бъдат свършени 9.3 км и другите 54 км до Плевен Ловеч ,или само 9.3 км , защото това е от голямо значение ,големите неволи почват след Плевен , където завой след завой ,градчета ,пътчета и т н , сега това може да се избегне и да се спести почти 30 мин опасен път от Русе към София ,интересно е кога ще почнат и Русе Търново , успяха да омотат движението на Дунав мост ,като вкараха изхода на митницата да се влива в пътя от Силистра ,така на кръговото н а Дунав мост ще става чудо още от Велик ден ,когато тръгнат хилядите румънски коли ,да видим как ще въртят през кръговото ,като там с предимство са тези дето идват от морето към границата ,изобщо много изоставане в строителстовото ,харчене на пари за глупости , а инфраструктурата се разпада , асфалта е на огромни дупки където и да си избереш по пътищата на новото строителство .

  75. 75 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#4] от "praseta_mezeta":

    Вероятно бързат да елиминират първо участъка около Микре с многото катастрофи...?

  76. 76 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#75] от "dr_al_hussaini":

    Проходът Боаза е преди с. Български извор, след това е с. Сопот и чак след това е с. Микре. Това може да е следващия етап от магистралата. Тук става дума да се построи пътя от Ябланица до Боаза.

  77. 77 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#76] от "ikar_01":

    Ама то от София до с.Български извор май и в момента си има магистрала...? В проекта май става въпрос за трасето от там до Ловеч...

  78. 78 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8355 Гневно

    "...Проектната скорост е 120 км/час, но позволената скорост ще е 130 км/ч..."
    А къде са планирали парцела за закопаване на жертвите от шофирането заради този проект?"

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  79. 79 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    До коментар [#36] от "primerno":

    Като каза, за обещанията на ГЕРБ. Забрави ли, че обещаха магистрала Хемус завършена, до края на мандата...?! :)

    Бивш tww09306483.
  80. 80 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    До коментар [#68] от "001":

    Ако може да ни обясниш, какъв е приноса на настоящото правителство, за въпросното председателство? Председателството е нещо, което се пада по ред на номерата. Няма значение, кой е на власт. Даже има и държави, които са били председатели, без да имат и правителство.
    Българското правителство, ако иска да си спести критиките, да се хваща и да работи за изпълнение на предизборната си програма и за това, което са обещали преди изборите! Заради некадърността на правителството и тази година хиляди българи ще емигрират...!

    Бивш tww09306483.
  81. 81 Профил на iyv51548651
    iyv51548651
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Интересно защо говорят за 20 март, а машините вече са на обекта и действат? Ето клип за доказателство:

    https://youtu.be/3HRLmrCa6dE





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK