Нова катастрофа с жертви на "Тракия"

Нова катастрофа с жертви на "Тракия"

© Красимир Юскеселиев



Микробус е катастрофирал на автомагистрала "Тракия", като при инцидента са загинали двама души. Произшествието е станало в района на 296-и километър в посока Бургас край село Воденичане, съобщава "Фокус".


Шест души са пострадали. Екипи от "Спешна помощ" от Карнобат и Бургас са пристигнали на мястото на катастрофата.


По първоначална информация около 17 ч. микробус "Форд Транзит" е напуснал пътното платно и се е обърнал в канавката. Загиналите са мъже.




Би Ти Ви съобщава за осем ранени, които се превозват към близките болници. По-тежките случаи се насочват към Ямбол. Според медията в микробуса са пътували работници, които са се прибирали от Бургас към село Хаджидимитрово до Ямбол.


От полицията в Ямбол обявиха телефон, на който близките могат да получат информация в коя болница са пострадалите и какво е състоянието им. Номерът е 046/680 323.


Инцидентът става само ден след катастрофата с автобус пак на "Тракия", но в района на Вакарел. Шест души загинаха, а 26 бяха ранени. Част от тях продължават да са в тежко състояние.

Коментари (64)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9577 Неутрално

    Колко НЕвнимателен народ, и за къде бързат.Ужас. Бог да прости загиналите!

  2. 2 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 835 Разстроено

    Хора, карайте внимателно! Моля ви!
    Застрашавате живота си и този на другите!

  3. 3 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1126 Разстроено

    На нас война ни не трЕбе.....

  4. 4 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2381 Разстроено

    Сега пък микробус е скочил в канавката! Какво става с тази магистрала?! Още двама души!

  5. 5 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Затваряйте я тази магистрала на смъртта!

  6. 6 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Вчера по пътищата в България загинаха 10 човека. Днес тъжната серия продължава.
    Причините: водачи без достатъчно опит, стари коли...и още.
    А държавата спи.

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.
  7. 7 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4613 Неутрално

    Как може да се иде в канавка на магистрала? Къде са мантинелите?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  8. 8 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3413 Неутрално

    До коментар [#7] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Това, не са какви да е магистрали, ами магистралите на Бойко...! По-специални са. Освен, че нямат мантинели, имат и опасни канавки...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3972 Гневно

    До коментар [#7] от "Незнайко в Слънчевия град":

    ВЧЕРА и аз задавах същия въпрос ! Да видим сега прокуратурата !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#7] от "Незнайко в Слънчевия град":Това, не са какви да е магистрали, ами магистралите на Бойко...! По-специални са. Освен, че нямат мантинели, имат и опасни канавки...!
    —цитат от коментар 8 на tww09306483


    Може би предпочиташ междуселски пътища без канавки?

  11. 11 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    Вчера по пътищата в България загинаха 10 човека. Днес тъжната серия продължава.Причините: водачи без достатъчно опит, стари коли...и още.А държавата спи.
    —цитат от коментар 6 на Mai-ski_17.

    Вчера беше Светли петък. Животоприемни източник.
    Бог да прости загиналите!
    Бог, медиците и близките да помагат на ранените!

  12. 12 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3413 Неутрално

    До коментар [#10] от "npg38547585":

    Не, предпочитам нормални европейски пътища...! Ама, ще е в някой друг живот. :)
    Между другото, Борисов имаше реалния шанс, да направи нещо добро и да бъде запомнен с това. Той обаче, избра друго...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  13. 13 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3237 Неутрално

    Е стига! Народът реши, че е все позволено да убива!

  14. 14 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1772 Разстроено
  15. 15 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    На нас война ни не трЕбе.....
    —цитат от коментар 3 на xmm


    +++ така е и се види, че мутризацията на Държавата върши същата работа.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  16. 16 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1855 Любопитно

    До коментар [#6] от "Mai-ski_17.":

    А какво искаш да направи държавата ,нови коли ли да им купи или да раздаде безплатен бензин за да карат и придобият опит

    гошо
  17. 17 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#5] от "vtl53383951":

    Дай да затворим и държавата, защото народа не знае как да си пази живота. Тия микробуси обикновено хвръчат из пътищата, а на магистрала сигурно педала е до ламарината.

  18. 18 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1683 Любопитно

    "напуснал пътното платно и се е обърнал в канавката" - министърът се похвали, че по магистралата всичко е структурирано както трябва, но тия нелепи излизания от платната на пътя не са нещо домислени или шофьорите се лъжат по качеството му!? Май не е само до скорост, а до вече наложени навици, нямащи нищо общо с нормалното шофиране.

    Коментиране на анализираното, вече...
  19. 19 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 970 Неутрално

    Пълно безумие е вече да тръгнеш да пътуваш с автомобил в България.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  20. 20 Профил на jelezo
    jelezo
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Кара се без да се мисли, без да се спазва закона за движение по пътищата. Всеки е смята за велик шофьор, а си е купил книжката!. Това е проблема!

    Всички взели книжки, през последните десетина години трябва да се яват на проверовъчен,

  21. 21 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#6] от "Mai-ski_17.":

    Какво значи държавата спи? Държавата не може да носи отговорност за индивидуалната безотговорност на някой! На първо време некадърните шофьори да спрат да ровят в телефоните си докато шофират. Не е толкова важно "хендс-фрито", а "фрито" на очите! Колко % от водачите си правят очни прегледи поне веднъж годишно? Зная, че не е задължително, но е възпитано и поучително, за отговорността, която всеки носи докато вози себе си и близки хора! Също така, разни по-заможни родители - спрете да купувате на отрочето за първа кола мощност над 200к.с. /че дори има по 300 и по 500/. Не защото някой не може да върти геврека, а защото е доказано, че на определена възраст отговорността не се разбира и осмисля достатъчно! И после всичко останало - алкохол, наркотици, преумора, стари коли, лоши пътища и бла-бла!

  22. 22 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Вечна памет на загиналите!

    Максималната скорост на "магистралите" (нарочно в кавички) в Територията е 140 км/ч. Време е ГРОБ да я вдигнат поне на 340 км/ч. За да се значе, че Той строи най-добрите магистрали - без мантинели, без маркировка, без пунктове за отмаряне...

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  23. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3880 Неутрално

    До коментар [#16] от "гошо":

    Не. Достатъчно е да си свърши работата. Детайли ли искаш?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  24. 24 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 312 Неутрално

    До коментар [#20] от "jelezo":

    Правоспособност може да придобие почти всеки, но културата на бъдещия шофьор се изгражда докато расте и се вози в колата на родителите си. Имам преки впечатления от приятели и техните бащи.

  25. 25 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9636 Неутрално

    Стари автомобили, необразовани и самонадеяни шофьори, никакъв контрол, никави наказания и корупция. Ето го резултатът. Ние трябва да сме перманентно в траур. Вместо държавата да започне да решава проблемите, тя охотно обявява траур.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  26. 26 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2230 Неутрално

    Той не "строи" магистрали, Той само реже лентички.
    А всяко задкормилно устройство, сядайки зад волана, е длъжно да спазва правилата за движение по пътищата, да се съобразява с условията на пътната обстановка, кондицията си и уменията си, и носи отговорност, според законите на РБ, за действията си! Не Бойко ви е виновен, а междуушията!
    И за да няма недоразумения, не съм нито фен на Вожда, нито ГЕРБ-ер! 😇
    До коментар [#8] от "tww09306483":

  27. 27 Профил на tach0
    tach0
    Рейтинг: 219 Неутрално

    100 км. максимална скорост по магистралите, 80 по останалите пътища, 40 км/ч. в населените места. При първо нарушение до 25 км. горница(без щети и пострадали), глоба 10 проц. от цената на колата. При второ - 50 проц. При трето конфискация и 2 год. без книжка. Възстановяване с курс и изпит. При над 25 км превишение задължително съд с мин. наказание глоба 50 проц. от цената на колата. Просто трябват драконовски мерки, иначе ще се изпотрепаме от глупост.

  28. 28 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2379 Неутрално

    Стига с тая скорост. Акъл трябва, а образованието е натикано в ъгъла.

  29. 29 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 993 Неутрално

    Голяма касапница по улиците в България, по зле от война.

    В Сирия 110 томахока удариха снощи - няма убити, тук нула томахока - седем убити за 2 дена!

    Шофьорите в България ценят човешкият живот по-малко от ИД терористите!

  30. 30 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4026 Разстроено

    Ужасът по нашите пътища край няма през последните дни!Лека им пръст на загиналите.

  31. 31 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4026 Неутрално

    До коментар [#2] от "Pandipool":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Присъединявам се към вашият призив!

  32. 32 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4026 Неутрално

    До коментар [#29] от "everlast666":

    От една страна тъжно ,но от друга страна много вярно сравнение.

  33. 33 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8084 Неутрално

    Няма ли кой да спре убийците на пътя.

  34. 34 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Не знам,не съм зичислява,, и не искам да знам, колко струва на Държавата да отгледа едно дете от раждането до 18-та годишнина, до получаване на СУМПС и до връчване на бакалавърскаа диплома. Просто не знам, но съм сигурен, че цялото това нещо струва стотици хиляди левове.
    България е изключително богата държава, щом си позволява с лека ръка ежедневно да погребва млади хора (и камарата при инвестирани в тях), загинали в катастрофи и пътни инциденти по неадекватната и морално остаряля пътна онфраструктура.
    КАТ не работи, ГДИН не работи. Камерите са тотално ефективни. Една камера струва някакви мижави 55ооо лева, Министерствиото е с бюджет 1,3 милиарда. Сигурен съм, че една мобилна камера, поставена да речем ан пътя Оряхово - Враца ще се избие за като праична стойност ако не за един ден, то поне за седмица. ЗАЩО министерстивто не купи (та дори и със заем) 5000 мобилни камери?

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  35. 35 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 759 Неутрално

    цялата държава си върви на самотек и разчита на съвеста на всеки гражданин...ако някой иска да пие или да се друса и кара няма проблем,всеки прави каквото си иска ...и законите са врата в полето..

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  36. 36 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#23] от "Darth Plagueis":

    е нали това те питам ,каква работа да свърши ум с фуния в главите ли да им налее

    гошо
  37. 37 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Ето някой промени в ЗДВП:

    1. Внемява се задължение на АПИ да изгради отклоняваши ленти и ленти за ускорение на всички извънселищни кръстовища. Да се премахнат всички безумни ограниения от 60 км/1щч.

    2. Пресичането на първокласни и воторкласни пътиа да е на две нива. АПИ!

    3. Закопуване на 10 000 мобилни камери за превишена скорост с възможност да следят поне 5 МПС-та.

    4. Глобите за превишена скорост над 20 км/ч да започват от 1000 лева. Глобите за превишена скорост над 50 км/ч да започват над 3000 лева.

    5. С алкохол задо волана - 3 години без СУМПС и глоба от 5000 лева.

    6. Мотирист без каска, мото-яке, мото-панталон, мото-ръкавици, мото-обувки и с Акрапович ауспух с шум над 100 децибела - 8000 лева глоба!

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  38. 38 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    100 км. максимална скорост по магистралите, 80 по останалите пътища, 40 км/ч. в населените места. При първо нарушение до 25 км. горница(без щети и пострадали), глоба 10 проц. от цената на колата. При второ - 50 проц. При трето конфискация и 2 год. без книжка. Възстановяване с курс и изпит. При над 25 км превишение задължително съд с мин. наказание глоба 50 проц. от цената на колата. Просто трябват драконовски мерки, иначе ще се изпотрепаме от глупост.
    —цитат от коментар 27 на tach0

    Цената на колата по данните от талона и оценяване на техническото състояние по снимката от камерата ли ще се определя или нарушителят ще бъде задължен да я представи в КАТ, където специална комисия ще определи цената, респ. размера на глобата?

  39. 39 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 579 Неутрално

    До коментар [#16] от "гошо":

    Очавкаме от държавата да въведе и налага регулации!
    Ето ти няколко примера:
    - Да наложи механизъм по който хора които не могат да четат да не вземат книжки
    - Да предотрварти практиката за купуване на книжки
    - Да се върне практиката хората които карат курсовете да имат полигон, мин. 20 часа.
    - Да отнема лицензите на сервизи, които позволяват трошляци да минават технически преглед!
    - Да премахне порочната практика стартие коли да имат по-нисък данък от новите!?
    - Да забрани вноса на коли над 3 години (както е в Румъния и Турция)

    Такива работи..

  40. 40 Профил на jos
    jos
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Каде са мантинелите от двете страни на магистралата. Това не е истинска магистралата, всеки може да провери в GoogleMap, какви са в Румъния, Унгария, Германия и т.н

  41. 41 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    Ето някой промени в ЗДВП ...
    —цитат от коментар 37 на xqv31309910

    Кой ли е този някой, който е променил закона?

  42. 42 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 791 Неутрално

    Магистралите били по-безопасни. Да, но при правилно проектиране. Само с усвояване не става. Пътувам доста често по "Тракия" и в много участъци не карам с повече от 120 км/ч, макар да е разрешено 140. Освен това, карам в лявата лента при свободна дясна, което е чисто нарушение (не че у нас някой е наясно с това), заради много лошо състояние на пътят. Ако питам обаче защо при строителството беше спестена една подложна мрежа, отговор едва ли ще ми бъде даден. Хора, корупцията убива, некадърността и алчността рано или късно ще засегне всеки един от нас. Мислете като гласувате и изисквайте от избраниците си! Нека реформираме тази кочина веднъж завинаги! Да поискаме държавта да заработи и институциите да си вършат работа! Затова им плащаме. Да не бъде с цената на живота ни!

  43. 43 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    ... Камерите са тотално ефективни. Една камера струва някакви мижави 55ооо лева, Министерствиото е с бюджет 1,3 милиарда. Сигурен съм, че една мобилна камера, поставена да речем ан пътя Оряхово - Враца ще се избие за като праична стойност ако не за един ден, то поне за седмица. ЗАЩО министерстивто не купи (та дори и със заем) 5000 мобилни камери?
    —цитат от коментар 34 на xqv31309910

    Камерите са много ефективни. Изплащат се. Не само във врачанско. Особено когато са на около 50 метра след табелата за вход и 1-2 метра преди табелата за изход в кое на е село, разположено на главен път.
    Вие вероятно сте от крупните български данъкопллатци. Може би сте готов да направите дарение за закупуване на една или повече камери.

  44. 44 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3774 Неутрално

    Най-вероятно причината е преумора!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  45. 45 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    ... Пътувам доста често по "Тракия" и в много участъци не карам с повече от 120 км/ч, макар да е разрешено 140. Освен това, карам в лявата лента при свободна дясна, което е чисто нарушение (не че у нас някой е наясно с това), заради много лошо състояние на пътят. Ако питам обаче защо при строителството беше спестена една подложна мрежа, отговор едва ли ще ми бъде даден. Хора, корупцията убива, некадърността и алчността рано или късно ще засегне всеки един от нас. Мислете като гласувате и изисквайте от избраниците си! Нека реформираме тази кочина веднъж завинаги! Да поискаме държавта да заработи и институциите да си вършат работа! Затова им плащаме. Да не бъде с цената на живота ни!
    —цитат от коментар 42 на truly

    Досещам се за един такъв участък от няколко десетки километра в двете посоки.
    Задавате въпроси, на които знаете отговорите. Не само Вие. Изразявате нереални желания.

  46. 46 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Вероятно слаба дисциплина и неспазване на закона и правилника за движение по пътищата

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  47. 47 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3774 Неутрално

    В друг сайт видях снимка на изтъркалялият се надолу в канавката червен микробус.
    Почвам да си мисля, че е грешка веднага след края на асфалта да започва спускане към канавката.
    Не би ли било по-добре, земята веднага след асфалта да се издига нагоре и едва след известно издигане да обръща наклона и да се спуска към канавката. Или поне в края асфалтът да има наклон към средата на пътя, а не към канавката?
    Не знам дали успях да обясня какво има предвид, но ми се струва, че така биха били избегнати (или поне намалели) толкова многото преобръщания в канавката.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  48. 48 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 767 Неутрално

    До коментар [#10] от "npg38547585":

    Хайде да не лъжиш така нагло. Бойко не ми е любимец и не съм гласувал за него, но той построи една малка част от магистрала "Тракия". Решението за строежа й е от 19 май 1964 г. , като до 1984г. е изградена до Пловдив. Жан Виденов тегли заем и прави отсечката от Пловдив до Оризово. Иван Костов сключва финансов договор с Европейската инвестиционна банка за отсечките Оризово-Стара Загора и Карнобат-Бургас с обща дължина 74 km. През 2010 година правителството на Бойко Борисов започва строителството на последните отсечки с обща дължина 115 km. Симеон опита чрез едни португалци да я вземе на концесия за 35г. Затова и я проектираха така, че да няма много отбивки. Ако ти се случи например да тръгнеш за София вместо за Бургас може да ти се случи да пътуваш над 30мин. преди да намериш място да слезеш от магистралата. Изобщо човече хубаво е преди да пишем нещо да го проверим.

  49. 49 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 767 Неутрално

    Иначе опасно близките до платното непокрити канавки, липсата на мантинели, намалената видимост от обрасла растителност, разлетите масла, неравностите по платното и т.н. са причина за основния брой катастрофи, но проектантите, строителите и собствениците на пътя никога не са виновни. Аз не познавам човек, който умишлено се старае да направи ПТП. Всички такива случаи са в резултат на допускани грешки. Тези грешки трябва да се анализират и да се прави грешкозащита. Нашите катаджии, тъпанарите от медиите и измислените НПО на пострадалите от катастрофи, все търсят на кого да лепнат етикета "УБИЕЦ", който да бъде разпънат на кръста. След това естествено изобщо не се вълнуват от премахването на истинските причини и катастрофите се повтарят. На следващия ден се намира нов грешник, който пак ще бъде обесен, но проблемът си остава.

  50. 50 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3869 Гневно

    До коментар [#8] от "tww09306483":

    ,,Това, не са какви да е магистрали, ами магистралите на Бойко...! ,,

    Тролче тетьово, га пишеш най напред чети. На Бойко магистралата от Стара загора до Карнобат ела да я видиш,цялата ,,окована,, в мантинели. Магистралата от Бургас до Карнобат е правене при управлението на вашите любимци БСП и Станишев, там въобще няма мантинели

  51. 51 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 482 Неутрално

    На шофьорите пак ли Бойко им е виновен, че карат като луди? Пак ли правителството ви е виновно, че шофьорите не спазват законите и правилата за движение? Бойко може би ви е виновен и че жена ви не ви пуска нощем.

  52. 52 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1344 Гневно

    Първото което трябва да се направи незабавно, е ограничаване на скороста по българските магистрали до 110 км.в час. Това да се контролира непрекъсното и да се санкционира безкомпромисно.
    Гаранция че жертвите ще намалеят драстично. Крайно време е да спрем това безумие по пътищата.

    Натиск, постоянство и търпение.
  53. 53 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    В друг сайт видях снимка на изтъркалялият се надолу в канавката червен микробус. Почвам да си мисля, че е грешка веднага след края на асфалта да започва спускане към канавката. Не би ли било по-добре, земята веднага след асфалта да се издига нагоре и едва след известно издигане да обръща наклона и да се спуска към канавката. Или поне в края асфалтът да има наклон към средата на пътя, а не към канавката? Не знам дали успях да обясня какво има предвид, но ми се струва, че така биха били избегнати (или поне намалели) толкова многото преобръщания в канавката.
    —цитат от коментар 47 на Храбър

    Каква трябва да бъде тази земя, която " веднага след асфалта да се издига нагоре и едва след известно издигане да обръща наклона и да се спуска към канавката"? На доста места по магистралите се издигат, т.е. монтирани са конструкции, наричани мантинели.

  54. 54 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    До коментар [#53] от "zhivko6461":

    Човекът иска да каже ( със свои думи) по края на платната да се изгради вал ( предполагам не крепостен) -разбира се мантинелата е много по ефикасна и евтина.

    Натиск, постоянство и търпение.
  55. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    До коментар [#27] от "tach0":

    Защо просто не забраним автомобилите? Къде да се занимаваме да строим истински магистрали и да учим водачите на културно поведение. И а на бас, че подобни неща ще стават и при 100 кмч. С колко се е движел автобуса от вчера?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  56. 56 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    До коментар [#53] от "zhivko6461":Човекът иска да каже ( със свои думи) по края на платната да се изгради вал ( предполагам не крепостен) -разбира се мантинелата е много по ефикасна и евтина.
    —цитат от коментар 54 на dorn

    Задавам си въпроса отново. Какъв трябва да бъде този земен вал за да спира автомобилите, които по някакви причини са се устремили навън от пътното платно? Колко ще струва изграждането?
    Не е зле да се влагат въображение и фантазия. Но и поне малко реализъм.

  57. 57 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Всеки, който не спазва ограниченията на пътя за мен е престъпник и гамен. Сложил съм си камера на колата и ги качвам в youtube.

  58. 58 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    И тези са се обърнали в канавката.
    Очевидно и тук, както и при Вакарел, е НЯМАЛО МАНТИНЕЛА, която да ги предпази.
    (Да ама ножички, ленти и камери при всеки възможен случай - БОЛ).

  59. 59 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2619 Неутрално

    Стига с тая скорост. Акъл трябва, а образованието е натикано в ъгъла.
    —цитат от коментар 28 на hope


    Така, абсолютно си прав. За жалост обаче за акъл, култура и човещина ще трябват поне две, три поколения.

  60. 60 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Без трета лента Тракия е смъртоносна. В дясната са тирове и автобуси с по 120 км/ч. В лявата са коли с по 130-140 км/ч. Добре, движиш се в лявата с тая скорост, но отзад идиот надува клаксон и пресветва да му правиш място, че той е със 160, примерно. Отбиваш се между тировете и от там няма излизане. Проблем е. Защото потокът отляво с по 150-160 е непрекъснат. Магистралата, особено до Пловдив е поток без паузи.

  61. 61 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    Стига с тая скорост. Акъл трябва, а образованието е натикано в ъгъла.
    —цитат от коментар 28 на hope
    Така, абсолютно си прав. За жалост обаче за акъл, култура и човещина ще трябват поне две, три поколения.
    —цитат от коментар 59 на Таралеж

    При "движение" в правилната посока. Т.е. повишаване стойността на тези ценности. Но в тази област комплексно България се "движи" встрани. Т.е. тези и други подобни ценности се елиминират.-

  62. 62 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    Мантинели? Абе те на мостовете не слагат, камо ли на прав път. Оная тойота преди 1-2 мес. дето падна от моста е точно по вина на Пусналите в действие моста, без да е обезопасен... Ама нали трябва да се режат ленти....

  63. 63 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Без трета лента Тракия е смъртоносна. В дясната са тирове и автобуси с по 120 км/ч. В лявата са коли с по 130-140 км/ч. Добре, движиш се в лявата с тая скорост, но отзад идиот надува клаксон и пресветва да му правиш място, че той е със 160, примерно. Отбиваш се между тировете и от там няма излизане. Проблем е. Защото потокът отляво с по 150-160 е непрекъснат. Магистралата, особено до Пловдив е поток без паузи.
    —цитат от коментар 60 на nik_77.


    Аз пък да попитам, и какво като направят 3 ленти, при положение, че никой не спазва правилото да се движи в най-дясна възможна лента?!!? Типичен пример (макар и не магистрала) е околовръстното! В много от случаите най-бързо се движи дясната лента, а някакви селски пръчки, които имам чувството, че си излизат просто на разходка с автомобила, карат с 50 в лявата и средната... Истината е, че е слаб контролът от правораздавателните органи, държавата е оставена на самотек, нито има камери, нито се спират коли за проверки и глоби, нищо.

  64. 64 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 809 Неутрално

    До коментар [#63] от "T.M.":
    Колега, околовръстното е булевард в град и при него важи друго правило, че всеки кара, където му е удобно. Нали щото има и ленти за завиване по светофарите и е тъпо от най-дясна да се престроиш в ляво на самия светофар.
    Айде да се научите, че Цариградско и Околовръстното след знака за влизане в София, вече не са магистрала и най-дясната лента не е само за най-бързите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK