Местните, които протестират, да декларират публично собствената им застроена площ в района, през кои години се е случило, как и кой е разрешил строителството!?
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Браво на синеморци! За първи път бяхме в Синеморец през 94-та година. Бедно село, с кокошки и магарета по улиците, едно триетажно хотелче в края на селото, "Синьото лъвче" на Йоско Сърчаджиев и после ливади, поляни, та чак долу до дивия плаж. Там проследихме световното по футбол. Дали заради емоциите от световното, или заради идилията на Синеморец, но почивката ни беше вълшебна. След години минахме оттам, на път за Резово, но Синеморец не беше вече същият.
Смисълът на тези малки курорти като туристически продукт е да бъдат малки курорти. Ако си мислят да стават Созопол, Несебър и Влас, много ще съжаляват накрая.
Местните хора искат промените в ОУП да бъдат открито обсъдени и съгласувани с тях. "Не може да се взимат решения за нашето село, без никой да ни пита", казват те.
Най-накрая да им се чуе гласът и на местните от Синеморец. Много съм си говорил предишните години с тях относно пълзящата опасност от презастрояване и намерилите вратичка спорни строежи, които просто не са си на мястото от законова, инфраструктурна и естетическа гледна точка. Синоморци винаги са били против масовия тип черноморски туризъм наложен последните 20 години. Успех в начинанието. Имате пълна подкрепа от мен и хората, които ценят пълноценната почивка в едно от малкото останали истински черноморски кътчета.
Първо тези хора в Синеморец са си построили къща или вила, които предоставят през лятото на туристите. Презастрояването ще ликвидира този дребен бизнес, още повече че съществуващия водопровод е с много малък капацитет, но най-големия проблем остават текалните води, които няма къде да бъдат отведени, освен залива на Синеморец. Там са и двете малки плажни ивици на Синеморец - устието на река Велека и Бутамята. Ако се замърси залива туристите ще си отидат и повече няма да дойдат.
По един пост в друга статия на "Дневник": "Спукайте балона! Не купувайте!"
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Няколко години подред заедно с кравите се движеше и едно щастливо прасе при устието на Велека! Любимото ми морско селце въпреки някои недостатъци.... Къде другаде пред автомобила ти ще спре глиган и ще се изнижат една дузина малки през деня....
''Възражението, подготвено от местен инициативен комитет, е подкрепено с 257 подписа на хора, живеещи и/или притежаващи имот в Синеморец. Според данни от 15 март 2017 г. с постоянен адрес в селото са 292 души.''
ако 88% от населението на дадено населено място не е съгласно с нещо, от какъв зор някой ще им пробутва насила строителните си планове, и то в ЗАЩИТЕНАТА зона на Странджа ?!?
и всичко за да може някоя мутра да чучне някой 10 етажен хотел на 1-ва линия !
Цитирам и се присъединявам: "Местните, които протестират, да декларират публично собствената им застроена площ в района, през кои години се е случило, как и кой е разрешил строителството!?" Бил съм там мноооого отдавна на гости с "открит лист" на "местни". Наброяваха има-няма 20 души.
''Възражението, подготвено от местен инициативен комитет, е подкрепено с 257 подписа на хора, живеещи и/или притежаващи имот в Синеморец. Според данни от 15 март 2017 г. с постоянен адрес в селото са 292 души.''ако 88% от населението на дадено населено място не е съгласно с нещо, от какъв зор някой ще им пробутва насила строителните си планове, и то в ЗАЩИТЕНАТА зона на Странджа ?!?и всичко за да може някоя мутра да чучне някой 10 етажен хотел на 1-ва линия !
Очевидният проблем с българското законодателство е, че Общия устройствен план се определя в Царево, вместо да се одобрява от кмета и общинарите в селото. Колкото по-близо до избирателите се взимат решенията за това как ще живеят, толкова повече те ще са заинтересовани да контролират местната власт. Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
За разлика от Банско, където искат да се строи, тук искат обратното. Една и съща България, две различни култури. Тук има хора, които искат да си опазят природата. Да си направят референдум и да забранят разширяването на селото.
Ха, Кунчо/Крумчо, сега разбрах, и той протестирал?! С РЗД 550 кв.м, отделно бунгалца за работници извън Синеморец.... Браво, Крумчо...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
За първи път макар и случайно попаднах в Синеморец още когато беше гранична зона през далечната 1989г (хазяинът в Созопол строеше вилата на ген. Грънчаров). После малко след демокрацията през 1993.
Беше утрепано село но с неповторим чар и и уникална природа.
Последните години все още ходя там, но извън сезона. Застрояването е видимо, започва да прилича на Созопшол от началото на прехода, но се е запътил със страшна сила към окончателното му съсипване.
Абслоютно безсмислено е да се протестира среюу последствията от демокрацията! Като ПРЕзасторяването! Като им кажещ-вие що нарушавате закона и боществения интерес, ония ти отговарят винаги-МИ НАРОДЪТ НИ Е ИЗБРАЛ, НИЕ ИЗПЪЛНЯВАМЕ ПРОГРАМАТА, С КОЯТО СА НИ ИЗБРАЛИ! И формално погледнато-е така! С тази ситема винаги изпулват такива! Резултатите са винаг ВИДИМИ! Даже прекалено! Спасение няма! Има 2 изхода-терминал 2 и някое гробище!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Ти що не ги подкрепяше като разпродаваха на цени по 60, 70, 80, 100 евро на квадрат?! Що не отиде да им стиснеш ръцете, да им кажеш, браво, евалла, можете, има на кой, взехте по една чанта пари?!
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Не се бъркайте! В Банско местните искат да се бетонира, защото ще се строи на частни парцели - местните ще си продадат нивите на каролевци. В Синеморец местните те искат бетон, защото се предвижда да се строи на общинска и държавна земя. Въпреки това подкрепям синеморци! За пръв път бях там в началото на 90-те. На единия плаж имаше само един фургон, а на по-малкия - нищо! И от такива места имаме нужда!
Мисля ,че ще му видят сметката, за съжаление. Прекалено красиво е.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
За разлика от Банско, където искат да се строи, тук искат обратното. Една и съща България, две различни култури. Тук има хора, които искат да си опазят природата. Да си направят референдум и да забранят разширяването на селото.
По закон имат ли жителите на едно село право чрез референдум да наложат вето на разширяването му (или на промяна на Общия устройствен план)? Или референдумът би имал само символичен харакетер?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Мисля, че са закъсняли...! Синеморец, вече е застроен повече отколкото трябва. Сътветно, няма инфраструктура за толкова хора. След още няколко години, ще се застрои още повече. Има започнати много хотели и къщи. Естествено, никой не казва нищо, за пречиствателна станция, канализация и водопровод. Улиците са хлътнали и разбити... Според мен, положението е неспасяемо. Както и на останалите места по крайбрежието, първо трябва да се съсипе, пък после ще му мислим...!
ебаси егати...нъсрахте се вече.... стита ривахте срешту бетона ... ами и бетона е чоек . не можи само плаш и ода да има, и бетон требе да има дустатъчно и на ниво. аз ништо лошу не сме казали срешту вас а вие само кументирате нигативно мене ми. бетона е царя на копона.
Значи, всяко място по отношение на строителство си има капацитет. Ако е промишлена зона, капацитетът е голям, ако е защитена зона е ограничен по екологични съображения. Зависи и дали е град или село и какви са му ресурсите. Например капацитетът на София е ограничен отдавна. Там има нормални условия за живот за 100-150 хиляди души. По моя преценка на Синеморец не му трябват повече къщи. Ако броя на туристите на това място нарастне прекомерно, Общината може да построи още няколко хотела. След ОВОС, който да докаже, че има достатъчно вода за пиене и пречиствателни съоръжения. Ако няма, да построят първо тях.
Judjuk
И вие не бъркайте, от 163 действителни бюлетини в Синеморец 94 бяха за.. ГЕРБ. Справка ЦИК. И там се играе на тънка струна, както Иракли, както Кара дере, както Варвара. Очаквай контра протести от Перник или Враца:) Ще утрепят и тоя район от презастрояване. Евроатлантизма мълчи.
"Трябва да се направи канализация и пречиствателна станция за цялото село."
Миналото лято бях на Ахтопол, в нещо като ново кварталче в южната част. Имаше рекичка и блок, построен като висока стена на брега й. От блока стърчеха тръби над реката, от които спорадично течеше "нещо" кафеникаво и вонящо- гнъс !! А извън кварталето, недачеч (под 50м) от скалите, имаше и там тръба и "ручейче" към морето, където пък имаше рибарски лодки- добър апетит !
"Трябва да се направи канализация и пречиствателна станция за цялото село."
Миналото лято бях на Ахтопол, в нещо като ново кварталче в южната част. Имаше рекичка и блок, построен като висока стена на брега й. От блока стърчеха тръби над реката, от които спорадично течеше "нещо" кафеникаво и вонящо- гнъс !! А извън кварталето, недачеч (под 50м) от скалите, имаше и там тръба и "ручейче" към морето, където пък имаше рибарски лодки- добър апетит !
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Cara Mia
Рейтинг: 352 НеутралноДано протестът да успее,че Странджа,Велека,Синеморец ще бъдат бетонирани!
hamiltonf
Рейтинг: 4798 НеутралноМестните, които протестират, да декларират публично собствената им застроена площ в района, през кои години се е случило, как и кой е разрешил строителството!?
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Fiji
Рейтинг: 502 НеутралноБраво на синеморци!
За първи път бяхме в Синеморец през 94-та година. Бедно село, с кокошки и магарета по улиците, едно триетажно хотелче в края на селото, "Синьото лъвче" на Йоско Сърчаджиев и после ливади, поляни, та чак долу до дивия плаж. Там проследихме световното по футбол. Дали заради емоциите от световното, или заради идилията на Синеморец, но почивката ни беше вълшебна. След години минахме оттам, на път за Резово, но Синеморец не беше вече същият.
plamen_b
Рейтинг: 2832 НеутралноДневник, бихте ли преформатирали файла в PDF формат? Word формат позволява разпространяването на вируси използващи макроси на Microsoft Word:
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)https://support.microsoft.com/en-us/help/211607/frequently-asked-questions-about-word-macro-viruses
plamen_b
Рейтинг: 2832 НеутралноБих казал дори, че протестите против презастрояването на Синеморец закъсняха с 15-20 години. По-добре късно отколкото още по-късно!
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 237 Любопитно"и не са съгласни общински и държавни терени да бъдат преотреждани за застрояване."
Могат да бъдат преотреждани САМО ЧАСТНИТЕ ИМОТИ НА СИНЕМОРЦИ.
Дундурук
Рейтинг: 409 НеутралноСмисълът на тези малки курорти като туристически продукт е да бъдат малки курорти. Ако си мислят да стават Созопол, Несебър и Влас, много ще съжаляват накрая.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5818 НеутралноДо коментар [#3] от "Fiji":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ аз съм бил там по онези години.
Диво и красиво.
Доста се застрои от тогава.
И сега вече не е същото.
А какво още предстои, не знам....
RIP BG
Рейтинг: 629 НеутралноМестните хора искат промените в ОУП да бъдат открито обсъдени и съгласувани с тях. "Не може да се взимат решения за нашето село, без никой да ни пита", казват те.
Най-накрая да им се чуе гласът и на местните от Синеморец. Много съм си говорил предишните години с тях относно пълзящата опасност от презастрояване и намерилите вратичка спорни строежи, които просто не са си на мястото от законова, инфраструктурна и естетическа гледна точка. Синоморци винаги са били против масовия тип черноморски туризъм наложен последните 20 години. Успех в начинанието. Имате пълна подкрепа от мен и хората, които ценят пълноценната почивка в едно от малкото останали истински черноморски кътчета.
samoedin
Рейтинг: 4354 НеутралноДруг начин просто НЯМА. Арогантността на групировките е преминала всякакви граници !
Voiko
Рейтинг: 371 НеутралноПърво тези хора в Синеморец са си построили къща или вила, които предоставят през лятото на туристите. Презастрояването ще ликвидира този дребен бизнес, още повече че съществуващия водопровод е с много малък капацитет, но най-големия проблем остават текалните води, които няма къде да бъдат отведени, освен залива на Синеморец. Там са и двете малки плажни ивици на Синеморец - устието на река Велека и Бутамята. Ако се замърси залива туристите ще си отидат и повече няма да дойдат.
Храбър
Рейтинг: 1494 НеутралноПо един пост в друга статия на "Дневник": "Спукайте балона! Не купувайте!"
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Jessika
Рейтинг: 1501 НеутралноНапълно подкрепям синеморци!
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”falcone
Рейтинг: 920 НеутралноТо едва ли са синеморци, но браво. Трябваше много по-рано да започнат. Сега вече е късно.
Aldi Mitov
Рейтинг: 300 НеутралноСинеморец, борете се! Гледайте какво става в София и се учете от чуждите грешки. Не допускайте да стане същото като това, което става тук.
sha16312238
Рейтинг: 237 НеутралноНяколко години подред заедно с кравите се движеше и едно щастливо прасе при устието на Велека! Любимото ми морско селце въпреки някои недостатъци.... Къде другаде пред автомобила ти ще спре глиган и ще се изнижат една дузина малки през деня....
carmello
Рейтинг: 1145 Гневно''Възражението, подготвено от местен инициативен комитет, е подкрепено с 257 подписа на хора, живеещи и/или притежаващи имот в Синеморец. Според данни от 15 март 2017 г. с постоянен адрес в селото са 292 души.''
ако 88% от населението на дадено населено място не е съгласно с нещо, от какъв зор някой ще им пробутва насила строителните си планове, и то в ЗАЩИТЕНАТА зона на Странджа ?!?
и всичко за да може някоя мутра да чучне някой 10 етажен хотел на 1-ва линия !
jmf29537805
Рейтинг: 330 НеутралноТези са били по-чевръсти, а и са имали финансови възможности за да станат селяни от Синеморец. Но едва ли ще се увардят от нови съседи.
babyroo
Рейтинг: 294 НеутралноЦитирам и се присъединявам:
roo"Местните, които протестират, да декларират публично собствената им застроена площ в района, през кои години се е случило, как и кой е разрешил строителството!?"
Бил съм там мноооого отдавна на гости с "открит лист" на "местни". Наброяваха има-няма 20 души.
penetrating
Рейтинг: 9374 НеутралноДо коментар [#4] от "plamen_b":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПрав сте, но и pdf файловете също. За по-сигурно трябва да е в PDF/a :)
penetrating
Рейтинг: 9374 НеутралноХората са прави да протестират. Трябва да се съберат над 50% от собствениците.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertРегистрираните в Синеморец а могат да гласуват два пъти...
plamen_b
Рейтинг: 2832 НеутралноОчевидният проблем с българското законодателство е, че Общия устройствен план се определя в Царево, вместо да се одобрява от кмета и общинарите в селото. Колкото по-близо до избирателите се взимат решенията за това как ще живеят, толкова повече те ще са заинтересовани да контролират местната власт.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Judjuk
Рейтинг: 2425 НеутралноЗа разлика от Банско, където искат да се строи, тук искат обратното. Една и съща България, две различни култури. Тук има хора, които искат да си опазят природата. Да си направят референдум и да забранят разширяването на селото.
Judjukhamiltonf
Рейтинг: 4798 ВеселоХа, Кунчо/Крумчо, сега разбрах, и той протестирал?! С РЗД 550 кв.м, отделно бунгалца за работници извън Синеморец.... Браво, Крумчо...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Kamss
Рейтинг: 299 ВеселоСамо да внимават да не си изберат после кмет дето уж ще спира застрояването с едната ръка, докато прибира рушвети с другата ...
deymus
Рейтинг: 1385 НеутралноЕехх бетона да съ лей!
Роси
Рейтинг: 8208 НеутралноКаква красива зелена поляна искат да бетонират и то, без никаква инфраструктура. Безмозъчна работа.
olimpipanov
Рейтинг: 947 НеутралноТова трябваше отдавна да стане.
За първи път макар и случайно попаднах в Синеморец още когато беше гранична зона през далечната 1989г (хазяинът в Созопол строеше вилата на ген. Грънчаров).
После малко след демокрацията през 1993.
Беше утрепано село но с неповторим чар и и уникална природа.
Последните години все още ходя там, но извън сезона. Застрояването е видимо, започва да прилича на Созопшол от началото на прехода, но се е запътил със страшна сила към окончателното му съсипване.
Дано го опазят от бетониране.
neut
Рейтинг: 524 НеутралноРехави протести без траен ефект
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restджендър NATO generals
Рейтинг: 1026 НеутралноАбслоютно безсмислено е да се протестира среюу последствията от демокрацията! Като ПРЕзасторяването! Като им кажещ-вие що нарушавате закона и боществения интерес, ония ти отговарят винаги-МИ НАРОДЪТ НИ Е ИЗБРАЛ, НИЕ ИЗПЪЛНЯВАМЕ ПРОГРАМАТА, С КОЯТО СА НИ ИЗБРАЛИ! И формално погледнато-е така! С тази ситема винаги изпулват такива! Резултатите са винаг ВИДИМИ! Даже прекалено! Спасение няма! Има 2 изхода-терминал 2 и някое гробище!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токFred
Рейтинг: 1335 НеутралноТрябва да отида там на почивка преди да са го направили на бетонна джунгла както останалото Черноморие. На снимките изглежда вълшебно.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.hamiltonf
Рейтинг: 4798 ВеселоДо коментар [#13] от "Cassi":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Ти що не ги подкрепяше като разпродаваха на цени по 60, 70, 80, 100 евро на квадрат?! Що не отиде да им стиснеш ръцете, да им кажеш, браво, евалла, можете, има на кой, взехте по една чанта пари?!
vassilun
Рейтинг: 5281 НеутралноДо коментар [#23] от "Judjuk":
Не се бъркайте! В Банско местните искат да се бетонира, защото ще се строи на частни парцели - местните ще си продадат нивите на каролевци. В Синеморец местните те искат бетон, защото се предвижда да се строи на общинска и държавна земя. Въпреки това подкрепям синеморци! За пръв път бях там в началото на 90-те. На единия плаж имаше само един фургон, а на по-малкия - нищо! И от такива места имаме нужда!
schwimmwagen
Рейтинг: 1598 НеутралноМисля ,че ще му видят сметката, за съжаление. Прекалено красиво е.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."plamen_b
Рейтинг: 2832 ЛюбопитноПо закон имат ли жителите на едно село право чрез референдум да наложат вето на разширяването му (или на промяна на Общия устройствен план)? Или референдумът би имал само символичен харакетер?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
klimentm
Рейтинг: 4404 ВеселоДо коментар [#23] от "Judjuk":
klimentmВече построилите не искат да се строят нови, много ясно!
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноМисля, че са закъсняли...! Синеморец, вече е застроен повече отколкото трябва. Сътветно, няма инфраструктура за толкова хора. След още няколко години, ще се застрои още повече. Има започнати много хотели и къщи. Естествено, никой не казва нищо, за пречиствателна станция, канализация и водопровод. Улиците са хлътнали и разбити... Според мен, положението е неспасяемо.
Бивш tww09306483.Както и на останалите места по крайбрежието, първо трябва да се съсипе, пък после ще му мислим...!
betona
Рейтинг: 971 Неутралноебаси егати...нъсрахте се вече.... стита ривахте срешту бетона ... ами и бетона е чоек . не можи само плаш и ода да има, и бетон требе да има дустатъчно и на ниво. аз ништо лошу не сме казали срешту вас а вие само кументирате нигативно мене ми. бетона е царя на копона.
Judjuk
Рейтинг: 2425 НеутралноЗначи, всяко място по отношение на строителство си има капацитет. Ако е промишлена зона, капацитетът е голям, ако е защитена зона е ограничен по екологични съображения. Зависи и дали е град или село и какви са му ресурсите. Например капацитетът на София е ограничен отдавна. Там има нормални условия за живот за 100-150 хиляди души. По моя преценка на Синеморец не му трябват повече къщи. Ако броя на туристите на това място нарастне прекомерно, Общината може да построи още няколко хотела. След ОВОС, който да докаже, че има достатъчно вода за пиене и пречиствателни съоръжения. Ако няма, да построят първо тях. Judjuk
One Hour
Рейтинг: 352 РазстроеноДо коментар [#33] от "vassilun":
И вие не бъркайте, от 163 действителни бюлетини в Синеморец 94 бяха за.. ГЕРБ.
Справка ЦИК.
И там се играе на тънка струна, както Иракли, както Кара дере, както Варвара.
Очаквай контра протести от Перник или Враца:)
Ще утрепят и тоя район от презастрояване.
Евроатлантизма мълчи.
balgariez
Рейтинг: 518 Неутрално"Трябва да се направи канализация и пречиствателна станция за цялото село."
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!Миналото лято бях на Ахтопол, в нещо като ново кварталче в южната част. Имаше рекичка и блок, построен като висока стена на брега й. От блока стърчеха тръби над реката, от които спорадично течеше "нещо" кафеникаво и вонящо- гнъс !!
А извън кварталето, недачеч (под 50м) от скалите, имаше и там тръба и "ручейче" към морето, където пък имаше рибарски лодки- добър апетит !
balgariez
Рейтинг: 518 Неутрално"Трябва да се направи канализация и пречиствателна станция за цялото село."
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!Миналото лято бях на Ахтопол, в нещо като ново кварталче в южната част. Имаше рекичка и блок, построен като висока стена на брега й. От блока стърчеха тръби над реката, от които спорадично течеше "нещо" кафеникаво и вонящо- гнъс !!
А извън кварталето, недачеч (под 50м) от скалите, имаше и там тръба и "ручейче" към морето, където пък имаше рибарски лодки- добър апетит !
Kamen Iliev
Рейтинг: 49 НеутралноНека се борят хората, само да внимават да не им яхнат протеста разни платени еколози.