
© Пресцентър на МРРБ
Участъкът от магистрала "Тракия" между Пловдив и Стара Загора, който в момента се ремонтира, се изгражда по това технология, която гарантира, че настилката няма да се деформира дори при температура от 50 градуса. Това обяви днес министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков, който заедно с председателя на управителния съвет на агенция "Пътна инфраструктура" инж. Дончо Атанасов инспектира хода на работата.
Пътният участък, с дължина 22-километра, не е обновяван от пускането му през 1995 година и по него се работи от седмица. За подобряване конструкцията са положени около 7800 кв. м ПВЦ мрежа, а отделно ще се постави и близо 6800 кв. м стоманена мрежа. В активната лента основният пласт асфалт (т.нар. "биндер") ще е с дебелина 8 см.
В момента се работи в платното за Бургас, като и за двете посоки леките автомобила ползват това за София, а камионите са отклонени по обходен маршрут. Планът е ремонтът в участъка между 134-ти и 156-и километър в двете посоки да завърши до края на юни, преди началото на активния туристически сезон. Според анализите на пътната агенция средно на денонощие в участъка между Пловдив и Стара Загора преминават по 23 952 моторни превозни средства, като от тях 18 370 са леки.
Шехерезадник
Рейтинг: 412 Неутралноде да видим...
Aз съм прост, ама вие сте още по-прости. Затова ме избирате!xpirate
Рейтинг: 450 Неутрално1. Как ще му действат 60 тонните гондоли?
2. Журналистите да му зададът въпроса кога ще се ремонтира следващите участаци дело на Трей до разклона за НОВА Загора!!!
3. Планува ли се рехабилитация на участъка Карнобат-Бургас в следващите 3 години, че и там почва леко да му заминава горния слой (на 12 години е все пак).
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 917 Веселопусков срок : средата на август
Pure Chewing Satisfactiontraveler1
Рейтинг: 842 НеутралноПоследния път като преасфалтирахте Цариградско в София, го правихте с вносен асфалт, с австрийски машини и технологии и резултата беше "Дунавски вълни".
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОТака че по-полека с изхвърлянията. Най-напред направете нещо като хората и след това оставете времето да говори вместо вас, че омръзнахте на хората с тея глупави изхвърляния!
Николай Николов
Рейтинг: 1041 НеутралноПо тази отсечка движението в средната лента се усеща, все едно слизам с комата по стълбище. А дано го оправят.
Николай Николов
Рейтинг: 1041 НеутралноКомата = колата
PisnaMi
Рейтинг: 2111 ВеселоА на бас?
karabastun
Рейтинг: 8326 Любопитно50 градуса температура на асфалта ли ?
[email protected]Petleshev
Рейтинг: 3162 НеутралноПростоватите ГЕРБ-аджии, няма ли да престанат с тези глупости на тема, нови технологии...?!? Пак ще откриват топлата вода ли? С тия 8 сантиметра биндер и то в активната лента, освен да предизвикат смях по света, друго няма да направят...!
Бивш tww09306483.1_april
Рейтинг: 1039 НеутралноЯсно, ще се деформира чак при 51 градуса
А през лятото шосетата със сигурност се нагряват над 60 градуса
hamiltonf
Рейтинг: 4124 НеутралноМного качествено асфалтират в момента от края на магистрала "Тракия" към посока Бургас, на няколко степени, с поставяне на тази ПВЦ мрежа, допълнително финално асфалтиране, при високи температури, всичко както трябва, и работят бързо.
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.gogo2011
Рейтинг: 498 НеутралноДо коментар [#4] от "traveler1":
Проблемът е, че масово си спестяваха мрежата до момента, макар да се плащаше като да е сложена. Май от миналата година някъде взеха да осъзнават, типично за герберската мисъл, че издънките са големи и некадърността лъсва твърде бързо за да могат да се оправдаят.
Дедо Либен
Рейтинг: 1234 РазстроеноРимляните постоиха мостове и виадукти за хиляда години,
Хитлер построи аутобан Берлин - Дрезден, който още се използва,
швейцарците надупчиха Алпите като швейцарско сирене,
англо-френците минаха под Ламанша с тунели,
хърватите започват строежа на мост, който да заобиколи
Босненско-херциговската адриатика,
а ние едно КРЕСНЕНСКО дефиле не можем да преодолеем,
да не говорим за АМ Хемус!!!!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5764 ВеселоСтоманоасфалт!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевХептен се не яде!!!
pet_fire
Рейтинг: 5305 Весело"Обновен участък от "Тракия" няма да се деформира и при 50 градуса температура"
А дано, ама на дали......по Бочаровски
lustmord
Рейтинг: 326 Неутралноhttps://ars.els-cdn.com/content/image/1-s2.0-S2214509516300043-gr6.jpg
Това е графика колко се нагрява пътя в летен ден в Япония - червеното е температурата на въздуха а черното - температура на асфалта - 50 градуса хич не са толкова много.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2269 НеутралноДо сега не съм видял някъде да се полагат специални слоеве за висока товароносимост които са много скъпи, слагат някакви алтернативи!
Така или иначе като тръгнат претоварените турски тирове, ще го изкривят на 30 градуса температура на въздуха!
Libertarianism is just anarchy for rich people
DL
Рейтинг: 221 Неутрално"...ремонтът в участъка между 134-ти и 156-ти километър..." Всъщност, скоростта е ограничена на 90км/ч чак до разклона за Стара Загора - 210км. Ремонтът трябва да е до там! Т.е. - още 54 км!
Иво Мончев
Рейтинг: 8 НеутралноЕй тия лъжата я имат за ДОБЪР ДЕН??? И преди ни уверяваха в същото.... Но каквато и технология да е щом я правят нашите 'спецове' пак ще ремонтират на същото място след време... Като минат няколко тира в жегата и коловозите са готови.... САМО ГЛЕДАЙТЕ????
Костадин Иванов
Рейтинг: 3664 НеутралноДо коментар [#13] от "Дедо Либен":
Еретик"Римляните постоиха мостове и виадукти за хиляда години,
Хитлер построи аутобан Берлин - Дрезден, който още се използва,
швейцарците надупчиха Алпите като швейцарско сирене,
англо-френците минаха под Ламанша с тунели..."
=========
Абсолютно вярно. И кого плюеш сега, че да е ясно? ГЕРБ, че не са приключили за 10 години, след като Хитлер е история или България, че ти е чужда?
Първата българска магистрала започва да се строи твърде късно. Процесът е безкраен.
Роси
Рейтинг: 7887 НеутралноЕдин път некачествено, втори път, на третия може и го направят , както трябва.
DS
Рейтинг: 575 НеутралноХа, Еднокнижния се усети, че това което строя в началото на първият си мандат сега трябва да го ремонтира и обърна палачинката от "евтино" на "качество" - жалко че му трябваха 10 години... ама то само с Карл Май не става.
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"vladivlad
Рейтинг: 573 НеутралноНанков се изказал неподготвен. През лятото в този участак дневните температури на въздуха редовно са от порядъка на 35 -40 градуса, понякога и по-високи. В такива дни температурата на асфалта е повече от 50 градуса.
Do or do not. There is no try. Yodavictortrt
Рейтинг: 643 НеутралноДо коментар [#13] от "Дедо Либен":
Да не се повторя, но римските пътища и мостове са строени от армията /наборна/ под надзора на военни и инженери и при некачествена работа наказанията не са били безплатна поправка, а нещо като децимация, разпъване на кръст и т.н. Бас държа и че не са пестели материал за вилата на генерала, щото при тогавашните условия каквото натрошиш по пътя, го ползваш за самия него.
Но ясно си личи как с мисъл и организация и през античността може да се построи "вечен" път или мост.
Сега обаче идеята явно е друга, печели се от подръжка и е доста по-лесно да преасфалтираш готова магистрала пред това да строиш нова.
balgariez
Рейтинг: 331 НеутралноДо коментар [#22] от "DS":
Трябваха му 23 години (2018 - 1995), а не 10; досега издържа, все пак.
Но иначе по принцип си прав.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 922 Неутралнокакво казваха команистите преди 2-3 години-аааа ние асфалт не ядем.Сега видяха,„е да се правят магистрали е нещо добро и народът го оценява и запяха нова песен-има асфалт ама е малко.
dokker
Рейтинг: 381 Неутрално"Пътният участък, с дължина 22-километра, не е обновяван от пускането му през 1995 година".
1995 г. действаща магистрала между Пловдив и Стара Загора ????
Тия съвсем ни взеха за мезе.