Обновен участък от "Тракия" няма да се деформира и при 50 градуса температура

Обновен участък от "Тракия" няма да се деформира и при 50 градуса температура

© Пресцентър на МРРБ



Участъкът от магистрала "Тракия" между Пловдив и Стара Загора, който в момента се ремонтира, се изгражда по това технология, която гарантира, че настилката няма да се деформира дори при температура от 50 градуса. Това обяви днес министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков, който заедно с председателя на управителния съвет на агенция "Пътна инфраструктура" инж. Дончо Атанасов инспектира хода на работата.


Пътният участък, с дължина 22-километра, не е обновяван от пускането му през 1995 година и по него се работи от седмица. За подобряване конструкцията са положени около 7800 кв. м ПВЦ мрежа, а отделно ще се постави и близо 6800 кв. м стоманена мрежа. В активната лента основният пласт асфалт (т.нар. "биндер") ще е с дебелина 8 см.

Обновен участък от "Тракия" няма да се деформира и при 50 градуса температура

В момента се работи в платното за Бургас, като и за двете посоки леките автомобила ползват това за София, а камионите са отклонени по обходен маршрут. Планът е ремонтът в участъка между 134-ти и 156-и километър в двете посоки да завърши до края на юни, преди началото на активния туристически сезон. Според анализите на пътната агенция средно на денонощие в участъка между Пловдив и Стара Загора преминават по 23 952 моторни превозни средства, като от тях 18 370 са леки.

Ключови думи към статията:

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Шехерезадник
    Шехерезадник
    Рейтинг: 412 Неутрално

    де да видим...

    Aз съм прост, ама вие сте още по-прости. Затова ме избирате!
  2. 2 Профил на xpirate
    xpirate
    Рейтинг: 450 Неутрално

    1. Как ще му действат 60 тонните гондоли?
    2. Журналистите да му зададът въпроса кога ще се ремонтира следващите участаци дело на Трей до разклона за НОВА Загора!!!
    3. Планува ли се рехабилитация на участъка Карнобат-Бургас в следващите 3 години, че и там почва леко да му заминава горния слой (на 12 години е все пак).

  3. 3 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 917 Весело

    пусков срок : средата на август

    Pure Chewing Satisfaction
  4. 4 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Последния път като преасфалтирахте Цариградско в София, го правихте с вносен асфалт, с австрийски машини и технологии и резултата беше "Дунавски вълни".
    Така че по-полека с изхвърлянията. Най-напред направете нещо като хората и след това оставете времето да говори вместо вас, че омръзнахте на хората с тея глупави изхвърляния!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  5. 5 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    По тази отсечка движението в средната лента се усеща, все едно слизам с комата по стълбище. А дано го оправят.

  6. 6 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1041 Неутрално
  7. 7 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 2111 Весело
  8. 8 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8326 Любопитно

    50 градуса температура на асфалта ли ?

    [email protected]
  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3162 Неутрално

    Простоватите ГЕРБ-аджии, няма ли да престанат с тези глупости на тема, нови технологии...?!? Пак ще откриват топлата вода ли? С тия 8 сантиметра биндер и то в активната лента, освен да предизвикат смях по света, друго няма да направят...!

    Бивш tww09306483.
  10. 10 Профил на 1_april
    1_april
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Ясно, ще се деформира чак при 51 градуса
    А през лятото шосетата със сигурност се нагряват над 60 градуса

  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4124 Неутрално

    Много качествено асфалтират в момента от края на магистрала "Тракия" към посока Бургас, на няколко степени, с поставяне на тази ПВЦ мрежа, допълнително финално асфалтиране, при високи температури, всичко както трябва, и работят бързо.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  12. 12 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#4] от "traveler1":

    Проблемът е, че масово си спестяваха мрежата до момента, макар да се плащаше като да е сложена. Май от миналата година някъде взеха да осъзнават, типично за герберската мисъл, че издънките са големи и некадърността лъсва твърде бързо за да могат да се оправдаят.

  13. 13 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Разстроено

    Римляните постоиха мостове и виадукти за хиляда години,
    Хитлер построи аутобан Берлин - Дрезден, който още се използва,
    швейцарците надупчиха Алпите като швейцарско сирене,
    англо-френците минаха под Ламанша с тунели,
    хърватите започват строежа на мост, който да заобиколи
    Босненско-херциговската адриатика,
    а ние едно КРЕСНЕНСКО дефиле не можем да преодолеем,
    да не говорим за АМ Хемус!!!!

  14. 14 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5764 Весело

    Стоманоасфалт!
    Хептен се не яде!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  15. 15 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5305 Весело

    "Обновен участък от "Тракия" няма да се деформира и при 50 градуса температура"

    А дано, ама на дали......по Бочаровски

  16. 16 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 326 Неутрално

    https://ars.els-cdn.com/content/image/1-s2.0-S2214509516300043-gr6.jpg

    Това е графика колко се нагрява пътя в летен ден в Япония - червеното е температурата на въздуха а черното - температура на асфалта - 50 градуса хич не са толкова много.

  17. 17 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    50 градуса температура на асфалта ли ?
    —цитат от коментар 8 на karabastun

    До сега не съм видял някъде да се полагат специални слоеве за висока товароносимост които са много скъпи, слагат някакви алтернативи!
    Така или иначе като тръгнат претоварените турски тирове, ще го изкривят на 30 градуса температура на въздуха!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  18. 18 Профил на DL
    DL
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "...ремонтът в участъка между 134-ти и 156-ти километър..." Всъщност, скоростта е ограничена на 90км/ч чак до разклона за Стара Загора - 210км. Ремонтът трябва да е до там! Т.е. - още 54 км!

  19. 19 Профил на Иво Мончев
    Иво Мончев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ей тия лъжата я имат за ДОБЪР ДЕН??? И преди ни уверяваха в същото.... Но каквато и технология да е щом я правят нашите 'спецове' пак ще ремонтират на същото място след време... Като минат няколко тира в жегата и коловозите са готови.... САМО ГЛЕДАЙТЕ????

  20. 20 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    До коментар [#13] от "Дедо Либен":

    "Римляните постоиха мостове и виадукти за хиляда години,
    Хитлер построи аутобан Берлин - Дрезден, който още се използва,
    швейцарците надупчиха Алпите като швейцарско сирене,
    англо-френците минаха под Ламанша с тунели..."
    =========
    Абсолютно вярно. И кого плюеш сега, че да е ясно? ГЕРБ, че не са приключили за 10 години, след като Хитлер е история или България, че ти е чужда?
    Първата българска магистрала започва да се строи твърде късно. Процесът е безкраен.

    Еретик
  21. 21 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7887 Неутрално

    Един път некачествено, втори път, на третия може и го направят , както трябва.

  22. 22 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Ха, Еднокнижния се усети, че това което строя в началото на първият си мандат сега трябва да го ремонтира и обърна палачинката от "евтино" на "качество" - жалко че му трябваха 10 години... ама то само с Карл Май не става.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  23. 23 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Нанков се изказал неподготвен. През лятото в този участак дневните температури на въздуха редовно са от порядъка на 35 -40 градуса, понякога и по-високи. В такива дни температурата на асфалта е повече от 50 градуса.

    Do or do not. There is no try. Yoda
  24. 24 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#13] от "Дедо Либен":

    Да не се повторя, но римските пътища и мостове са строени от армията /наборна/ под надзора на военни и инженери и при некачествена работа наказанията не са били безплатна поправка, а нещо като децимация, разпъване на кръст и т.н. Бас държа и че не са пестели материал за вилата на генерала, щото при тогавашните условия каквото натрошиш по пътя, го ползваш за самия него.
    Но ясно си личи как с мисъл и организация и през античността може да се построи "вечен" път или мост.
    Сега обаче идеята явно е друга, печели се от подръжка и е доста по-лесно да преасфалтираш готова магистрала пред това да строиш нова.

  25. 25 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 331 Неутрално

    До коментар [#22] от "DS":

    Трябваха му 23 години (2018 - 1995), а не 10; досега издържа, все пак.
    Но иначе по принцип си прав.

  26. 26 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 922 Неутрално

    какво казваха команистите преди 2-3 години-аааа ние асфалт не ядем.Сега видяха,„е да се правят магистрали е нещо добро и народът го оценява и запяха нова песен-има асфалт ама е малко.

  27. 27 Профил на dokker
    dokker
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "Пътният участък, с дължина 22-километра, не е обновяван от пускането му през 1995 година".
    1995 г. действаща магистрала между Пловдив и Стара Загора ????
    Тия съвсем ни взеха за мезе.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK