За съжаление от Спаси София не могат да поправят дикторския запис в метрото до летището, който гласи: "Тhis is a line ONE train to Sofia Airport" - макар, че да летището върви линия ДВЕ, както е и на таблата във влаковете. Горките чужденци - четат едно (всъщност "две"), а чуват друго - но какво пък, в България всичко е наобратно, те си го знаят.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Полагаме сериозни усилия за това. От много време. Но първо трябва да убедим правилните хора, че това не е маловажна подробност. Надяваме се в рамките на следващите няколко месеца това да се промени и да имаме native speaker за английското озвучаване.
Така е у нас - трябва някой да оправя държавни/общински/административни неуредици, за да ни е лесно, защото единственото съществуване на горните инстанции, е да ни затрудняват и вбесяват!
От Лозенец през гарата и Обеля и оттам през Люлин до Летището е Линия 2 - тя е като панделка. Линия 1 е само от Люлин (Сливница) до Младост (Бизнес парка).
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Важно уточнение трябва да бъде, че това не им е работа! Тези, на които им е работа подхождат повърхностно и дежурно. Нещо повече, организацията на самото движение от тези, на които им е работа не е в улеснение на пътуващия: - билети - разположение на спирки - разлика между метро и друг транспорт с една дума - кръпки. Затова картите са наистина в улеснение. Видях ги и аз и си мислех да пусна снимка във форума. Браво на "Спаси София" !
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Ако искаме да сме модерна държава и туристическа дестинация трябва да имаме озвучаване на поне 5-6 езика, същото важи за информационните табели в цялата страна.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
Поредното манипулативно заглавие. Разбира се, няма нищо общо с кампанията на Прокопиев срешу софийска община. Това "постижение" това е работа на конкретен човек а не организацията на вечните хейтъри с тъмно-лилав умно-красив уклон. Отделно, човека си е получил адекватно заплащане за авторските права, както е и коректно.
Разбира се, че български и английски е достатъчно - нито във Франция, нито в Чехия, Швеция или Израел има съобщения на повече от местния език и английски. Приветствам усилията да се запишат нови съобщения от диктор, чийто роден език е английски, защото сега ежедневно ставаме за резил пред чужденците.
Така и не разбах, защо втората линия на метрото е обозначена с два цвята - червен и син (като синият цвят дублира цвета на първа линия!), само за да се отбележи разклонението в единия край на линията. По света разклоненията на една линия се обозначават в същия цвят, просто крайното направление е различно. А ние имаме две сини линии (които се пресичат на Сердика), и една линия която е едновременно синя и червена... На всичкото отгоре, наскоро забелязах, че в схемите в метрото, по първа линия се използват и оранжева и светлосиня линия - така стават четири цвята по една линия.
Добре изглеждат на пръв поглед. Пък ако е речено, един ден ще виждаме разписанието на метрото във виртуалните табла на ЦГМ, щото още го няма.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Различните цветове са от старата номерация - и дикторското съобщение във влаковете към летището, за което пиша по-горе, е старо. Сега е възприет принципът линиите да се определят според това откъде докъде върви влакът и после се връща обратно - така Линия 1 е с начало от спирка Сливница в Люлин до Бизнес парка в Младост и после обратно. Линия 2 тръгва от Лозенец (Парадайс мол) през центъра до Централна гара, оттам до Обеля, а после от Люлин до Летището и после по обратния път. На сп. Сердика при ЦУМ Линия 2 минава под себе си и затова маршрутът й прави нещо като панделка или полуосморка. Да, през по-голямата част трасетата на двете линии се дублират, но е спазен принципът, който казвам в началото. А дублирането от Люлин до Младост осигурява по-чести влакове по това най-натоварено направление.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Нищо подобно. Всичко в метрото се прави само и единствено от Спаси София. А картите на Стоян Стоянов бяха купени от ЦГМ. После се оказа, че са крадени досущ от Киев и още няколко града, но все тая.
До коментар [#26] от "m17": Ххаххохохо, герберастията пак копа дъното.. Онзи човек направи съвсем различно нещо. Но гербав като чуе карта и до тук му стига съзнанието.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Така ли, заглавието от 27.07.2017 в този вестник е "Мъж направи карта на градския транспорт на София" където се разказва как човека се запалил и по картите, направил такава за метрото и подписал договор с ЦГМ. И показаната карта удивително прилича на показана в сегашната статия. И сега, при отпечатана карта излизат умно-красивите хейтъри, същите дето вдигнаха маса врява за Дундуков ама после се покриха като други хейтъри ги над-храчиха. Същите дето заедно с БСП, Кадиев и видни тъмно-лилави активисти организизараха протест пред Софийска Община на който се събраха 100 човека. И сега тия излизат и се тупат в гърдите "ния направихме карта". Е да бе да.
А на мен, като непредубеден наблюдател тази карта ужасно ми прилича на картата на Стоянов. Според мен е копирана от него и човека трябва да си търси правата за тази нагла плагиадщина. И досега освен плюмки, храчки и един протест заедно с БСП и Кадиев не съм видял да бъде свършено нещо от тази организация. И не виждам зашо трябва да си пртиписва каквито и да е заслуги за нещо което е станали в София.
Аз пък ти препоръчвам да отидеш на очен лекар, ако тези две карти ти се виждат еднакви или плагиатствани... И не, в метрото няма карти или каквито и да е било визуални елементи, разработени от Стоян Стоянов.
Доста мазна манипулация, карата която сте дали НЕ Е НА Стоян Стоянов. И е очевидно, защото тя е в мащаб а картата на Стоянов не е в мащаб а е рапределена визуално. И плагиатската карта е копирала същата идея. Но освен това е копирала цветовете, фоновете , символите. Накратко - пълно менте, точно като създателите си.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Лелка
Рейтинг: 1191 Неутрално"Спаси София" са супер, добре е, че поне Метрополитен са приели част от идеите им.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
slujitelzasega
Рейтинг: 8 НеутралноУра!
californication
Рейтинг: 310 НеутралноДобре е да се възприемат предложения, които са адекватни и работещи, които се правят от потребители за потребители.
Men are born to succeed, not to fail!gun
Рейтинг: 776 НеутралноЗа съжаление от Спаси София не могат да поправят дикторския запис в метрото до летището, който гласи: "Тhis is a line ONE train to Sofia Airport" - макар, че да летището върви линия ДВЕ, както е и на таблата във влаковете. Горките чужденци - четат едно (всъщност "две"), а чуват друго - но какво пък, в България всичко е наобратно, те си го знаят.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Софиянец
Рейтинг: 622 НеутралноДо коментар [#6] от "gun":
Полагаме сериозни усилия за това. От много време. Но първо трябва да убедим правилните хора, че това не е маловажна подробност. Надяваме се в рамките на следващите няколко месеца това да се промени и да имаме native speaker за английското озвучаване.
balgariez
Рейтинг: 853 НеутралноНещо линкчета за сваляне на картите ?!
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!chinaski
Рейтинг: 395 НеутралноТака е у нас - трябва някой да оправя държавни/общински/административни неуредици, за да ни е лесно, защото единственото съществуване на горните инстанции, е да ни затрудняват и вбесяват!
aralambi
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#6] от "gun":
"да летището върви линия ДВЕ, както е и на таблата във влаковете."
А линията от Обеля до метростанция Витоша кой номер е? Две или нещо друго?
gun
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#10] от "aralambi":
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!От Лозенец през гарата и Обеля и оттам през Люлин до Летището е Линия 2 - тя е като панделка. Линия 1 е само от Люлин (Сливница) до Младост (Бизнес парка).
penetrating
Рейтинг: 8312 НеутралноВажно уточнение трябва да бъде, че това не им е работа! Тези, на които им е работа подхождат повърхностно и дежурно.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНещо повече, организацията на самото движение от тези, на които им е работа не е в улеснение на пътуващия:
- билети
- разположение на спирки
- разлика между метро и друг транспорт
с една дума - кръпки. Затова картите са наистина в улеснение. Видях ги и аз и си мислех да пусна снимка във форума. Браво на "Спаси София" !
whitemare
Рейтинг: 1294 НеутралноАко искаме да сме модерна държава и туристическа дестинация трябва да имаме озвучаване на поне 5-6 езика, същото важи за информационните табели в цялата страна.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациСахаров
Рейтинг: 352 НеутралноКрасота! Адмирации
I shave with Occam's razorrainbou1
Рейтинг: 1522 ВеселоДо коментар [#6] от "gun":
Ха-ха - мислех, че само аз съм го забелязал :)
motochristo
Рейтинг: 1103 НеутралноДо коментар [#13] от "Darcas":
Гласуваш за прасе - получаваш кочина.Български и английски е напълно достатъчно. Но трябва да е систематично.
Лео
Рейтинг: 1215 НеутралноПоздравления!
chevyvolt
Рейтинг: 1206 НеутралноБраво на колегите от форума СкайСкрейпър Сити - Спаси София!
m17
Рейтинг: 1701 НеутралноПоредното манипулативно заглавие. Разбира се, няма нищо общо с кампанията на Прокопиев срешу софийска община.
Това "постижение" това е работа на конкретен човек а не организацията на вечните хейтъри с тъмно-лилав умно-красив уклон. Отделно, човека си е получил адекватно заплащане за авторските права, както е и коректно.
examiner
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#16] от "motochristo":
Разбира се, че български и английски е достатъчно - нито във Франция, нито в Чехия, Швеция или Израел има съобщения на повече от местния език и английски. Приветствам усилията да се запишат нови съобщения от диктор, чийто роден език е английски, защото сега ежедневно ставаме за резил пред чужденците.
Софиянец
Рейтинг: 622 НеутралноДо коментар [#19] от "m17":
Ти да видиш? И я да чуем, кой е този конкретен човек?
Tai Lung
Рейтинг: 853 НеутралноТака и не разбах, защо втората линия на метрото е обозначена с два цвята - червен и син (като синият цвят дублира цвета на първа линия!), само за да се отбележи разклонението в единия край на линията. По света разклоненията на една линия се обозначават в същия цвят, просто крайното направление е различно. А ние имаме две сини линии (които се пресичат на Сердика), и една линия която е едновременно синя и червена... На всичкото отгоре, наскоро забелязах, че в схемите в метрото, по първа линия се използват и оранжева и светлосиня линия - така стават четири цвята по една линия.
Tai Lung
Рейтинг: 853 Неутралнокорекция - това е за първата, не за втората линия
cinik
Рейтинг: 2558 НеутралноДобре изглеждат на пръв поглед. Пък ако е речено, един ден ще виждаме разписанието на метрото във виртуалните табла на ЦГМ, щото още го няма.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "gun
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#23] от "Tai Lung":
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Различните цветове са от старата номерация - и дикторското съобщение във влаковете към летището, за което пиша по-горе, е старо. Сега е възприет принципът линиите да се определят според това откъде докъде върви влакът и после се връща обратно - така Линия 1 е с начало от спирка Сливница в Люлин до Бизнес парка в Младост и после обратно. Линия 2 тръгва от Лозенец (Парадайс мол) през центъра до Централна гара, оттам до Обеля, а после от Люлин до Летището и после по обратния път. На сп. Сердика при ЦУМ Линия 2 минава под себе си и затова маршрутът й прави нещо като панделка или полуосморка. Да, през по-голямата част трасетата на двете линии се дублират, но е спазен принципът, който казвам в началото. А дублирането от Люлин до Младост осигурява по-чести влакове по това най-натоварено направление.
m17
Рейтинг: 1701 НеутралноДо коментар [#21] от "Софиянец":
Имаше статия преди няколко месеца, някакъв ентусиаст на карти, дето хобито му стала работа. Стоянов мисля се казваше.
Софиянец
Рейтинг: 622 НеутралноДо коментар [#26] от "m17":
Нищо подобно. Всичко в метрото се прави само и единствено от Спаси София. А картите на Стоян Стоянов бяха купени от ЦГМ. После се оказа, че са крадени досущ от Киев и още няколко града, но все тая.
Ох леле
Рейтинг: 289 НеутралноМодератора, върни първия коментар, в него ставаше въпрос за сбъркани име на жилищен квартал в картата (за поредвн път). Как да не е по темата? :)
Darth Plagueis
Рейтинг: 1459 НеутралноДо коментар [#26] от "m17":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКХхаххохохо, герберастията пак копа дъното.. Онзи човек направи съвсем различно нещо. Но гербав като чуе карта и до тук му стига съзнанието.
evpetra
Рейтинг: 1464 ВеселоНе чувам нищо за енджиотата и соросоидите.
m17
Рейтинг: 1701 НеутралноДо коментар [#29] от "Darth Plagueis":
Така ли, заглавието от 27.07.2017 в този вестник е "Мъж направи карта на градския транспорт на София" където се разказва как човека се запалил и по картите, направил такава за метрото и подписал договор с ЦГМ. И показаната карта удивително прилича на показана в сегашната статия. И сега, при отпечатана карта излизат умно-красивите хейтъри, същите дето вдигнаха маса врява за Дундуков ама после се покриха като други хейтъри ги над-храчиха. Същите дето заедно с БСП, Кадиев и видни тъмно-лилави активисти организизараха протест пред Софийска Община на който се събраха 100 човека. И сега тия излизат и се тупат в гърдите "ния направихме карта". Е да бе да.
m17
Рейтинг: 1701 НеутралноДо коментар [#27] от "Софиянец":
А на мен, като непредубеден наблюдател тази карта ужасно ми прилича на картата на Стоянов. Според мен е копирана от него и човека трябва да си търси правата за тази нагла плагиадщина. И досега освен плюмки, храчки и един протест заедно с БСП и Кадиев не съм видял да бъде свършено нещо от тази организация. И не виждам зашо трябва да си пртиписва каквито и да е заслуги за нещо което е станали в София.
Софиянец
Рейтинг: 622 НеутралноДо коментар [#32] от "m17":
Аз пък ти препоръчвам да отидеш на очен лекар, ако тези две карти ти се виждат еднакви или плагиатствани... И не, в метрото няма карти или каквито и да е било визуални елементи, разработени от Стоян Стоянов.
Стоян Стоянов
http://sofia-transport-map.truenorth.bg/
Спаси София
https://image.ibb.co/kjKCAo/full_map.png
m17
Рейтинг: 1701 НеутралноДо коментар [#33] от "Софиянец":
Доста мазна манипулация, карата която сте дали НЕ Е НА Стоян Стоянов. И е очевидно, защото тя е в мащаб а картата на Стоянов не е в мащаб а е рапределена визуално. И плагиатската карта е копирала същата идея. Но освен това е копирала цветовете, фоновете , символите. Накратко - пълно менте, точно като създателите си.
Софиянец
Рейтинг: 622 НеутралноДо коментар [#34] от "m17":
Как да не е на Стоян СТоянов, като е взета от личния му сайт. Въобще нормален ли си?