Отклонена е река заради незаконни постройки в Слънчев бряг, каза Валери Симеонов

Валери Симеонов

© Надежда Чипева, Капитал

Валери Симеонов



Между 2001 и 2016 г. има незаконно отклонение на река Хаджийска в Несебър с 300 – 400 м, на чието място в момента е заведението Тhe One, съобщи вицепремиерът Валери Симеонов в ефира на БНТ. Все още се уточнява точно през коя година в този период е направено нарушението. В последните години реката се затлачва и общината се принуждава да дава сериозни суми за почистването й, каза Симеонов.


"В Слънчев бряг има незаконни постройки, които приличат на молове, но са направени без изкопни работи, те са малки ендеката (Национален дворец на културата – б.а.), не отговарят на никакви изисквания, направени са по време на възхода на ВИС", каза вицепремиерът.


Той обясни, че тези заведения имат само едно разрешение - за поставяне, но липсва разрешение за ползване, тези конструкции просто са поставени на база на преместваеми обекти. По закон размерът на тези постройки може да е 15 кв. метра и три метра височина, а в случая има превишение с над 100 пъти, каза Симеонов и добави, че това са заведения трета категория и държавата има правомощия да ги премахне, но общината "няма кураж" да се намеси.




Вицепремиерът показа документи от Министерството на туризма, под които седи подписът на министърът на туризма Николина Ангелкова, но каза, че трябва да се потърси отговорност на човека, който ги е подготвил. Симеонов предупреди, че това крие големи опасности при силен вятър или природно бедствие, и попита кой би носил отговорност, ако някоя греда убие някого. "Индиго" ще ни се стори като приказка", направи сравнение той.


Друго нарушение е паркингът около хотел "Оазис", за който се събира такса по 10 лева на кола. Някои от емблематичните барове в Слънчев бряг, които се намират на плажа, също се оказват незаконни по думите на Симеонов, който ще сезира прокуратурата още днес, когато ще разговаря и лично с Ангелкова.


Двамата влязоха в задочен спор по темата преди дни. Той я обвини, че се опитва да извади 20 декара плаж от изключителна държавна собственост, за да бъдат прекатегоризирани като частна държавна собственост.


Министърът на туризма отговори, че при извършените проверки на плажовете в Слънчев бряг не са открити проблеми с посочените от вицепремиера Валери Симеонов заведения за събаряне. Тя уточни, че обектите са преместваеми и като такива контролът върху тях е на общинската администрация. По думите ѝ е важно да се спазват законите, но проверките не трябва да нарушават спокойствието и почивката на туристите.

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3772 Гневно

    Мутростан !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Давай Симеонов,
    Удри , тая мачка не е наша.

  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    Удри Валерко.
    Удри по мутренската паплач, която заедно с общинарите превърна Слънчев бряг в клоака.

  4. 4 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1586 Неутрално

    Трябва да призная че одобрявам действията на Валери що се отнася до Слънчака и подобните му. Тези курорти станаха символ на мутренската сила и безнаказаност. Дано им посвие сармите.

  5. 5 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    Давай, удри, посвий сърмите...
    На КОЙ? На Ангелкова?
    Тя е узаконила всичко и е министър от правителството на Борисов.
    За ръчица и всички вместе на избори!

  6. 6 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    Синът на Валери Симеонов е преминал през и е преборил наркотиците, самият Симеонов е пребит преди време от хора на Очите.
    Прави му чест, че не се примирил пред мутрите и тяхната безнаказаност у нас и се конфронтира челно с тях, принуждавайки ги да спазват законите.
    За много неща може и да имам критики към него, но му казвам браво за това поведение.
    И му желая успех!

  7. 7 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    "В Слънчев бряг има незаконни постройки, които приличат на молове..."

    - Факт! И се водят "преместваеми обекти". Това беше истинският акцент в изявата му. Показа и доста неразбории в държавата относно правомощията и компетенциите на местната и централна власт. Всичко това в резултат на голямата ЛЪЖА - "преместваем обект" от 1500 кв.м. за над хиляда посетители...
    Ми като са "преместваеми обекти", да си ги товарят на джиповете и да си ги карат у двора. :)

  8. 8 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    Това не го знаех.
    Валери Симеонов явно е корав мъж.

    Panta rhei....
  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2327 Неутрално

    След като спечели русофобите, сега ще прилапа и еколозите.

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3772 Неутрално

    До коментар [#7] от "plebs":

    доживях да имаш честна позиция. +

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3772 Неутрално

    До коментар [#9] от "cinik":

    а ти от кои си?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на Over
    Over
    Рейтинг: 571 Весело
  13. 13 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3264 Неутрално

    Той пък кво се праска! Николинчето каза, че нарушения няма. Я го гледай, нахалник!

  14. 14 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Направо си е "планетарна тайна", че цялото Черноморие е застроено и контролирано от мутри. Със и без "бели якички". Ама на никой от политиците не му се занимава. Ей затова хората не ви обичт и ви кастрят както си заслужавате. Министър Ангелкова има такова СВ/владде и пет езика/, че Симеонов и пръст не може да е пипне. Щото ще излезе суха от водата. Но поне по веригата надолу да почистят "боклука".
    Размечтах се, не ми се връзвайте.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4317 Неутрално

    Не мога да повярвам, че Какао Бийч, мечтаното заведение, може да бъде разрушено, дори и при най-груби нарушения...

  16. 16 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1834 Неутрално

    Ами тука съм съгласен с него. Факти са това.

  17. 17 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4317 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    Ами то, само Валери върши някаква работа в тази държава, в смисъл, работа за защита на обществения интерес, а не на личния...

  18. 18 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Вятър и пушилка.
    От всички тия "акции" и "проверки" произлиза едно ГОЛЯМО НИЩО.
    В "държавата" няма елементарен ред, но пък има проверки на място от министри и министър председатели.
    На тях се разчита, "да се оправи работата".
    Чекайте!

  19. 19 Профил на elibal
    elibal
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Сега като се затлачва реката - почистването да го плаща от заплатата си общинският чиновник, който е дал разрешителното + заведението

  20. 20 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    Браво на В Симеонов , нека направи каквото може против мутро туризма особено на юг ,на север нещата са по добре и са почти въведени в ред ,миналата година правеше впечатление ,че Ангелкова съвестно обикаля по плажовете и събира мнения и контролира нередностите ,което е добре ,н о на забележките ,които направихме относно липсата на достъп до градските плажове напр на Варна ,на Златните ,на Кабакум ,на Фичоза ,на Кранево , се направи много малко ,а иначе концесии и данъци се събират стриктно ,пита се къде са ни данъците и таксите ,които даваме чинно , а няма кой да направи напр на Траката във Варна 10 стъпала ,деца и въздрастни се пързалят като козички по ската към плажа , порнография .

  21. 21 Профил на patsis
    patsis
    Рейтинг: 2070 Весело

    Отклонена е река заради незаконни постройки в Слънчев бряг

    - Ами няма само циганите да строят в коритата на реките - мутрите също имат права в тази държава!

  22. 22 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#18] от "1107a":

    В Несебър трябва да се подходи различно. Ако държавата с цялата си мощ не натисне мутроляците, то в самата община не се надямавай това да стане. Помним и Димитър Янков, ясно е и че сенчестия бизнес има негласната подкрепа на всички властови структури на местно ниво. В този случай Валери Симеонов наистина е един Дон Кихот и дано Борисов да се направи на разсеян, а да го подкрепи.

  23. 23 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2791 Весело

    До коментар [#14] от "Реми":"Министър Ангелкова има такова СВ/владде и пет езика/, че Симеонов и пръст не може да е пипне"

    КРеми, на какъв "език", от петте, е писано в CV-то и, че не може да я "пипне"?!
    Той не че е залетял да я пипа, има кой да свърши тая работа!
    Това същество, а и не само то, се оказа толкова гнусно, че В. Симеонов взе да ми харесва!

  24. 24 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    Подкрепям действията на Симеонов (по морето), само дано някой да не го подвежда с невярна информация, разчитайки на това, че е устат и "ренде".
    Адмирирам, че не се самозабрави с кабинети и лимузини и не се отказва от темите, по които работи.

    Доброто е заразно
  25. 25 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2791 Весело

    До коментар [#20] от "edin drug":"а няма кой да направи напр на Траката във Варна 10 стъпала ,деца и въздрастни се пързалят като козички по ската към плажа , порнография ."

    Ми нямате ли си кмет, баджанак?! Пратете го на обмяна на опит , при Данчето, как се управлява столица, нищо че е "морска"!
    Симеонов шета из неговия "вилает", Южното черноморие, трябва да си намерите и вие такъв "застъпник"! ;)

  26. 26 Профил на novy
    novy
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Забелязвате ли, как никой от правителството и дори от групата на ОП, не го подкрепя?
    Нито дума, нито коментар дори..
    Докато БГ избирателят галсува за БСП/ГЕРБ нищо, ама нищо няма да се промени.
    Даже ще става все по-лошо и "лошият, коварен Запад" ще е все по-виновен..

  27. 27 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Като подкрепям усилията на Симеонов да се въведе някакъв ред по Черноморието, определено считам, че в тези си усилия той се родее с героя от Ла Манча - сам, осмиван, пренебрежително подритван, възприеман като досадна подробност. Борбата с вятърни мелници предварително е обречена. Мафия, общинска администрация, продажна полиция, държава, която "решава" проблемите на други държави, армия от дребни андрешковци - е, как Симеонов ще се пребори с планината от престъпно беззаконие и море от алчност?!

  28. 28 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    Забелязвате ли, как никой от правителството и дори от групата на ОП, не го подкрепя?Нито дума, нито коментар дори..Докато БГ избирателят галсува за БСП/ГЕРБ нищо, ама нищо няма да се промени.Даже ще става все по-лошо и "лошият, коварен Запад" ще е все по-виновен..
    —цитат от коментар 26 на novy


    Това може да единствено в негов плюс, не го жали по този повод.
    Нито пък очаквай бурни митинги в подкрепа на действията на Симеонов. Подкрепата се вижда накрая в броя бюлетини.

    Доброто е заразно
  29. 29 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 961 Весело

    Далаверко си прави евтин ПР. Слънчакът е неуправляем. Това, което се е получило там е вън от всякакъв разумен контрол. Събарянето на няколко кръчми с нищо няма да промени облика на курорта... Всъщност, това не е курорт, а доста голям град.

  30. 30 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    Далаверко си прави евтин ПР. Слънчакът е неуправляем. Това, което се е получило там е вън от всякакъв разумен контрол. Събарянето на няколко кръчми с нищо няма да промени облика на курорта... Всъщност, това не е курорт, а доста голям град.
    —цитат от коментар 29 на puknatastotinka


    Не ти ли прави впечатление, че това с "Далаверко" някак си не хвана дикиш? В никакъв случай не е масово използвано.
    Иначе е добро хрумване като подигравка с името, но трябва и да е подплатено с поне някакви факти.

    Доброто е заразно
  31. 31 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 961 Весело

    [quote#30:"dogwoman"][/quote]

    По-ясен факт от коалицията му със Сидеров трябва ли ти?

  32. 32 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Валери Симеонов с т.....ци !?- за съжаление само господ може да оправи този кенеф- Слънчака

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  33. 33 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    До коментар [#31] от "puknatastotinka":

    Това е политическа сделка и не я одобрявам. От друга страна без нея Симеонов нямаше да е вице. Но това не е същото като далавера, поне както аз разбирам думата.

    Доброто е заразно
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  35. 35 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10772 Неутрално

    Похвални са усилията на Валери Симеонов.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  36. 36 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 945 Неутрално

    Някои не само интимно го наричат "Валерката".
    Някои направо го изкараха герой!

    Пък други им пригласят - бе верно че е герой, при това истински!

    Нищо не се е променило към по-добро, откакто този се води вицепремиер, т.е. втори след другаря Бойко Борисов, ма на - към визитката му вече добавиха и "герой"!
    Както другия е "генерал-лейтенант инженер доктор".

    Ееех ...

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  37. 37 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    До коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":

    той е обикновен опортюнист - циник

    седеньето го зголемува задникот
  38. 38 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Трябва да призная че одобрявам действията на Валери що се отнася до Слънчака и подобните му. Тези курорти станаха символ на мутренската сила и безнаказаност. Дано им посвие сармите.
    —цитат от коментар 4 на tsyrvulan


    Парадоксалното е, че вицепремиер трябва лично да се занимава с всеки отделен случай. Това показва колко дълбоко "системен" е проблемът.

  39. 39 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 332 Неутрално

    Слънчев бряг е българската Марбея.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  40. 40 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 787 Весело

    Хайде сега, не били преместваеми. Реката нали е преместваема! Това върши същата работа.

  41. 41 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1586 Неутрално

    До коментар [#20] от "edin drug":

    Въведени в ред ама друг път. Първо се презастрои южното крайбрежие и сега понеже останаха малко местенца за строеж, се започна на север. Когато си бях в Варна, слязох до Бургас. Ако видиш какво се случва между Бяла и Обзор ще се хванеш за главата. Строи се поголовно. Ако в близките години не се вземат крути мерки, очаквай неразборията от юг да се премести северно от Балкана чак до Калиакра. Лошо, туризмът ни също мутренски, нискокачествен, евтин и безидеен.

  42. 42 Профил на ScorpioH
    ScorpioH
    Рейтинг: 43 Неутрално

    Евала, г-н Симеонов. За истинско решение на проблемите на Черноморието ни инициативата трябва да тръгне отгоре-надолу. Проблемите са толкова големи че отдавна не са по силите на обикновенния гражданин. Само ако висок ръководен пост, като вашия или МП на РБ, завътри голямото колело, всички колелца по-надоло ще се развъртят с по-голями действия и резултати.
    Плажът трябва да бъде изчистен от всички видове постройки, освен WC и душове, защото той е НАЙ-ценният актив на курорта Слънчев Бряг. Надявам се съвсем скоро да виждаме само стотици млади дръвчета на мястото на стотиците импровизирани бараки на крайбрежната алея. Търговията трябва да отиде в магазините, такива има предостатъчно.

    ScorpioH
  43. 43 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1586 Неутрално

    До коментар [#38] от "razor":

    Ами този системен проблем е толкова дълбоко вкоренен, че вече е трудно да се изкорени. Но все пак с целенасочени усилия и воля може много да се постигне. А иначе неразбориите в Слънчака почнаха горе-долу по времето когато си бих камшика от БГ. Години са това, не една или пет.

  44. 44 Профил на Неизвестен Извършител
    Неизвестен Извършител
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    Най-старата сателитна снимка в Гугъл ърт е от 2003 година. Реката, тогава, и сега, си тече в едно и също корито.

  45. 45 Профил на ScorpioH
    ScorpioH
    Рейтинг: 43 Неутрално

    До коментар [#39] от "sherekhan":

    Бъркаш, приятелю. В Марбея няма дискотеки на плажа и бараки с гащи и чорапи, защото адм. органи и полиците си вършат работата.

    ScorpioH
  46. 46 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1659 Любопитно

    ами мелницата в Несебър... това извращение като го видях преди няколко години, просто не можах да повярвам

    https://bivol.bg/melnicata.html

  47. 47 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1659 Весело

    [quote#28:"dogwoman"][/quote]

    ахах... гробарските безобразия са по настояване на матряла, значи... демек, който и да е гербав да сгънеш, няма да сбъркаш хахахах

  48. 48 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    Колко много впечатление прави когато един политик със сравнително виш пост казва очевидни неща които всички хора виждат. Странно е за нашите ширини ние сме свикнали с ангелки дето в очите ти говори едни глупости които и тя не вярва. Гернерастия. Валери да продължава така и ако на следващите избори е без руските наркомани в коалицията може бая глас да дръпне.

    К** за руслямският халифат и емира ал Джуджани!
  49. 49 Профил на Неизвестен Извършител
    Неизвестен Извършител
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    До коментар [#46] от "extraCACA":

    Това не може да е истина. Не съм бил там от 25 години, но това е някакъв монтаж.

  50. 50 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2169 Неутрално

    "Той обясни, че тези заведения имат само едно разрешение - за поставяне, но липсва разрешение за ползване, тези конструкции просто са поставени на база на преместваеми обекти. По закон размерът на тези постройки може да е 15 кв. метра и три метра височина, а в случая има превишение с над 100 пъти, каза Симеонов и добави, че това са заведения трета категория и държавата има правомощия да ги премахне, но общината "няма кураж" да се намеси."......

    И стабилността на организираната престъпност, корупцията и статуквото започна да се пропуква.....
    Валери, какво правиш в това корумпирано управление, дето постоянно те бойкотира ?

  51. 51 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1659 Неутрално

    До коментар [#49] от "Неизвестен извършител":

    истина си е... преди няколко години минахме посред нощите през Несебър, специално заради мелниците... половин час търсих втората и точно когато си помислих че явно откачам и втора мелница изобщо не е имало, я открих

  52. 52 Профил на elibal
    elibal
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#25] от "batzdravo" и до коментар 20.

    Имат си всичко - Общината е като хотел Хилтън. Обаче една позната ми каза, че подала сигнал за нещо по е-маил до началника на съотв. отдел . Е-майла се върнал - няма такъв, пратила на следващия началник - също. НЕ СА ИМ ВЕРНИ емаилите на СТРАНИЦАТА на Община Варна. Проверете, може би само на някои

  53. 53 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 943 Неутрално

    Ангелкова продължава да гълта водица като послушно герберче ...

  54. 54 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 624 Неутрално

    След като спечели русофобите, сега ще прилапа и еколозите.
    —цитат от коментар 9 на cinik


    Ами то не винаги е лошо политиците да слушат избирателите си и да правят каквото народа поиска от тях. Симеонов освен това се е показвал противник не само на Русия, но и на Западното влияние. Ще припомня, че той освен това не търси медийни изяви, противно на това, което ни натякват някои хора. Например като отиде да се поклони в Белене на жертвите на комунизма никоя медия не знаеше за това предварително и големите издания и след това не споменаха, че Симеонов е бил там изобщо. Потърсете в гугъл например: "Валери Симеонов: Младите хора трябва за знаят не само за лагера „Белене”, но и цялата истина за чудовищното лице на социализма"

    На Валери му пожелавам Слънчев Бряг да е само началото, защото такива проблеми има не само по черноморието.

    Направо си е "планетарна тайна", че цялото Черноморие е застроено и контролирано от мутри. Със и без "бели якички". Ама на никой от политиците не му се занимава. Ей затова хората не ви обичт и ви кастрят както си заслужавате. Министър Ангелкова има такова СВ/владде и пет езика/, че Симеонов и пръст не може да е пипне. Щото ще излезе суха от водата. Но поне по веригата надолу да почистят "боклука". Размечтах се, не ми се връзвайте.
    —цитат от коментар 14 на Реми

    Мутри и роми. Всички собственици на хотели са такива. А тези с големите сивита и четирите висши ги видяхме в едно предаване колко много всъщност знаят.

  55. 55 Профил на stem
    stem
    Рейтинг: 593 Неутрално

    До коментар [#18] от "1107a":В Несебър трябва да се подходи различно. Ако държавата с цялата си мощ не натисне мутроляците, то в самата община не се надямавай това да стане. Помним и Димитър Янков, ясно е и че сенчестия бизнес има негласната подкрепа на всички властови структури на местно ниво. В този случай Валери Симеонов наистина е един Дон Кихот и дано Борисов да се направи на разсеян, а да го подкрепи.
    —цитат от коментар 22 на НеКой


    Всъщност небезизвестният "Оазис", чиято импозантна сграда бе издигната на метри от морето ПРЕД дюните, бе построен "благодарение" на Митьо Янков и подопечните му общински съветници със съгласието на тогавашния кмет и МРРБ. На същото място, но на по-малка площ, имаше едно романтично ресторантче. Едноетажно, не беше "преместваем обект", но никаква прилика със сегашния мастодонт. Тарикатите пещерняци се съюзиха с Янков, пробутаха номера, че щом там има обект, значи трябва да има УПИ (урегулиран поземлен имот), а щом има УПИ значи не е плаж, щом не е плаж, значи може да се строи, щом може да се строи и наоколо няма други сгради, значи може да се издигне многоетажна сграда. Поне три закона бяха заобиколени или директно погазени... Намериха се две-три медии "от малките", които вдигнаха скандал за "Оазис" и други два емблематични обекти, собственост директно на мутри - "Хевън" и "Дюн". След доста усукване се намериха прокурори от ВКП, които откриха нарушения, натиснаха ДНСК да издаде заповеди за бутане... Обаче! Независимият и абсолютно обективен български съд реши, че при тези строежи връз самия плаж има някакви дребни нарушенийца, но като цяло са абсолютно законни. Независимите и обективни български съдии рязко подобриха материалния си статут, а сградите на плажа бяха узаконени! На последна инстанция!
    И сега нямам представа дали въобще е възможно отново да бъдат атакувани въпросните сгради. Нека юристите да кажат...

    Левичаро-либералстващите се заклеха да воюват до пълна победа на здравите сили над здравия разум!
  56. 56 Профил на stem
    stem
    Рейтинг: 593 Весело

    Апропо, гербаджиите се присламчиха към цялата свинщина, спор няма. Обаче да не забравяме, че я сътвориха тези преди тях. И остава въпросът чак толкова ли са свързани гербаджиите със свинщината, че не смеят поне от кумова срама да приложат отчасти законите. Например за въпросните "преместваеми обектчета" от по декар и половина.

    Левичаро-либералстващите се заклеха да воюват до пълна победа на здравите сили над здравия разум!
  57. 57 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#21] от "patsis":

    Сговорна дружина и река премества!

  58. 58 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2791 Весело

    До коментар [#52] от "elibal":"Проверете, може би само на някои"

    Сладурано, аз давам приятелски съвет на човек, който се оплаква от лошото управление на общината МУ! Нямам какво да проверявам.:) Това, за което споменаваш, може да се направи с "крачета", сиреч "личен контакт", от съответния гражданин/ка, като се упомене и, че пощата им не работи! :)
    Та така, до толкова мога да помогна!

  59. 59 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 641 Неутрално

    На Симеонов трябва да се издаде разрешително да убива.
    Като на 007.

  60. 60 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9002 Неутрално

    Щом е в интерес на мутрите и мафията, всичко е възможно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK