За пръв път "Екообщина" помага на гражданското общество в България

Участниците в работилницата "Спорт и гражданско общество".

© ecoobchtina.bg

Участниците в работилницата "Спорт и гражданско общество".



Знаете ли какво и ITIWIT?


Този въпрос зададе Мигел Анхел Санчес, директор на "Декатлон България", на участниците в работилницата за проекти на тема "Спорт и гражданско общество", която е част от тазгодишното издание на конкурса "Екообщина". Компанията е основният партньор и спонсор на новата категория в конкурса, организиран от посолството на Франция, и както Санчес, така и финансовият директор Доменико Магроне споделиха как един проект може да успее не само да привлече спонсори и участници, но и как да има продължителен позитивен ефект за повече хора.


Организаторите избраха новата категория, за да подкрепят гражданското общество в България, както и защото според последния доклад на Европейската комисия за физическото възпитание 78% от запитаните български граждани твърдят, че не практикуват физическа дейност или спорт. "Спорт и гражданско общество" е предназначена за граждански екипи, разработили, разработват или искат да разработят проекти за по-лесен достъп до спорт (на закрито или на открито), без непременно да разполагат с финансовите средства или квалификация за изготвяне на проект.




От над 120 проекта до работилницата бяха допуснати 11, а специално жури ще определи до есента два от тях, които заслужават наградата, осигурена от "Декатлон".


"Дори да не успеете, важното е, че сте стигнали дотук, срещате се с нови хора, обсъждате идеи, влизате в конкурентна среда", каза на събралите се Кирил Николов-Дизела, национален и международен шампион по скайрънинг, планинско бягане и крос кънтри. Той представи опита и препоръките си "Как да намерим спонсори и да разработим стратегия за комуникация в социалните мрежи".


Вие имате потенциала да променяте живота на хората, градската среда, как българите да са по-здрави, каза при откриването на срещата Доминик Вааг, първи секретар в посолството на Франция. Гражданското общество прави в България по-устойчиво развитието на страната, добави тя.


Спортният журналист Георги Филипов обясни на представителите от подбраните проекти как по-добре да информират за това, което правят. Как да се спечели вниманието на журналистите и с какво медиите могат да помогнат за каузата им.


А иначе ITIWIT е серия продукти на "Декатлон", която бе представена като пример за най-важното за успеха на една инициатива - страстта. "В началото на всеки подобен проект е важно да си отговорите какво ви зарежда с енергия, как да я насочим към нещо, което носи удовлетворение на нас и на хората около нас. Нужно е да имате дързост, свобода да пробвате и да правите грешки, за да се поучите от тях", обясни Мигел Анхел Санчес. "Труд и време - това са задължителните компоненти", добави Дизела. "Не се хвърляйте в социалните мрежи, преди да сте си свършили добре работата. Не отстъпвайте от принципите си и не преписвайте от вече направени проекти", препоръча още той.

Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3333 Неутрално

    Нещо не разбрах, това новина ли е или реклама на поредния гешефт от търговската обсада?
    Иначе логично е френското посолство да си лобира и рекламира техните корпорации!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 646 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Разбира се , че е реклама... Колкото и завоалирано да го представят.

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3333 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Разбира се , че е реклама... Колкото и завоалирано да го представят.
    —цитат от коментар 2 на paf

    Е какво му е завоалираното?
    На билборда:
    Френски институт в София и промотирани от тях френски корпорации, доста си е явно! А държавните и общински служители нямат право да са корпоративни промоутърки! И рекламите се облагат с ДДС!




    Libertarianism is just anarchy for rich people




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK