Водещите фирми в бранша искат да строят столичния околовръстен път между "Тракия" и кв. "Младост"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1172 Весело

    Всеки търси келепира, а?

    Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптичен
  2. 2 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Аре, ве! Докога ще я чакаме завършена Южната дъга на Околовръстното? Всеки ден сума хора си късат нервите в задръстванията там.

  3. 3 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1016 Любопитно

    Защо околовръстен път на София ще се строи с държавни пари?

    Знанието е сила, информацията - власт
  4. 4 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2080 Неутрално

    Браво Бойко, браво Борисов! Голям строител на магистрали! Нито една от граница до граница и всичките запушени в Околовръстното на София! Девет години от Бояна до "Младост"! Сега две години и половина от "Тракия" до "Младост"! А колко години от Бояна до "Люлин"? А за "Тракия" - "Хемус" хич и да не питаме!

  5. 5 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Обикновено Батко и Братко печелят по подразбиране!

  6. 6 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 411 Весело

    На комуняги и други да припомня, че СОП е започнато да се строи по времето на Тошо велики и той си направи само 2 километра от него около резиденцията
    Поредната прекрасна новина.
    Тъкмо ще е готово до изборите и Баце 4 идваа

  7. 7 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Баце не се мотай а започвай и частта от Бъкстон до Люлин , тя е най важната и с нея ще намалят и задръстванията в града
    Направи и тази отсечка и с пускането на третата линия на метрото, хората ще усетят подобрението.
    Успех

  8. 8 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 908 Неутрално

    До коментар [#2] от "Читател":

    Южната дъга трябваше да я завършят с още преди 5 години. Вместо това си губиха времето с глупавата северната скоростна тангента, от която няма нужда при напълно изградена Южна дъга.

  9. 9 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#8] от "Калник":

    пълни глупости
    ССТ е строиха с европейски пари и ако не бяха е направили щяхме да изгубим парите.

    ССТ е важна толкова , колкото е важна и южната дъга.
    Сега всичките гастарбаейтери от Калотина през кръстовището на три нива тръгват по западната дъга, след това се качват на ССТ където е 120 ограничението, след това се качват на източната, която е ремонтираха основно и за няма 30 минути са на магистрала Тракия заобиколили София без проблеми и без нито един светофар

  10. 10 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1413 Неутрално

    Може да съм пропуснал нещо, но 123 млн + ДДС за 6 км не е ли малко скъпо ?!?

    АМ Тракия цели лотове бяха по 120 милиона, а са доста по-дълги.

  11. 11 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#10] от "everlast666":

    Не е скъпо, защото тук се изграждат 4 пътни възела и 10 ленти за движение с тротоари и осветление

  12. 12 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7886 Неутрално

    "Хидрострой" АД."
    О, Пеевски и той се подредил.

  13. 13 Профил на vzt34526152
    vzt34526152
    Рейтинг: 401 Неутрално

    По-бързо, че няма да останат хора докато го завършите.

  14. 14 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1012 Неутрално

    Има нема по 20.5 млн. на км. без ДДС!!!
    Аз съм за "ИСА-2000" ЕООД. Гледал съм ги как работят.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  15. 15 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1012 Неутрално

    https://isa2000.bg/profile.php?m=2&l=bg

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  16. 16 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    До коментар [#3] от "pag":

    не бе с европейски докато не са извадили София от схемата - нормално София 3 мил това е целта на правителството нищо за провинцията

  17. 17 Профил на bm
    bm
    Рейтинг: 237 Неутрално

    930 дни за строителство?! България по-бързо космическа програма ще развие!

  18. 18 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#3] от "pag":


    Защо околовръстен път на София ще се строи с държавни пари?
    —цитат от коментар 3 на pag


    1. Софийския околовръстен път е част от републиканската пътна мрежа и не е част от градската улична мрежа на София , за да е задължение на общината.
    2. Дай ми пример и за 100 метра път или улица, които са част от републиканската или градска пътна мрежа - да не са направени с държавно/обществено финансиране ( и за едното и за другото парите са все от държавния бюджет), а да са направени с лично/частно финансиране .

    В Е С Е Л О !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  19. 19 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#17] от "Bagryan Malamin":


    930 дни за строителство?! България по-бързо космическа програма ще развие!
    —цитат от коментар 17 на Bagryan Malamin


    Прочети внимателно последните четири абзаца на статията,
    обърни внимание на обема СМР, като за тях са не 930 , а 730 кал.дни.

    А и тази цифра 930 къде я срещна в статията ?
    Направил си кръстоска от 910 и 730 може би :-)

    """".... Отсечката ще бъде с две платна с по 3 ленти за движение в посока, средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари.


    Пресичането на Софийския околовръстен път с по-големите пътни артерии в района ще се осъществява чрез 4 пътни възела - "Стар Лозенски път", Патриарх Герман", "Самоковско шосе" и "Младост". Ще бъдат изградени и 3 пешеходни надлеза и мостове над р. Искър и р. Кална.


    Предвидена е реконструкция на водопроводи, канализация и газоразпределителна мрежа, както и изместване на инженерни съоръжения, телекомуникации и др.


    Срокът за изпълнение е 910 календарни дни, от които 180 дни за проектиране, а 730 дни - за строителство. ...."""""

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  20. 20 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#3] от "pag":

    Защото служи на негражданите на София повече, отколкото на софиянци. По-полеко от прованса да се напиняте...

    седеньето го зголемува задникот
  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4014 Гневно

    До коментар [#11] от "001":

    Не само е скъпо а е много скъпо и корумпирано.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK