И колко допълнителни приходи ще донесе? Ако увеличи приходите с милион, по добре купете нови 25 трамваи с тези пари или сложете велоалеи из целия град...
В българския език е възприето правилото десетичният знак да е запетая, а не точка. Тъй че в заглавието трябваше да напишете "73,248 млн. лева"
Друго правило е, че групите от по 3 цифри, означаващи "хиляди" се отделят една от друга с шпация. Тоест горното число можеше да бъде написано и по следния начин: "73 248 000 лева"
Голямо интегриране голямо нещо, 75милиона бая скъпички ще са тези устройства, и да не забравим голямо обучение което ще последва след това! Както мен ме обучаваха от бюрото по труда най-вероятно 2 курса за касиер и авто-механик нула присъствие 230лв взех и дипломи. Колко пари са взели фирмите при които се "обучавах" ...само те си знаят!
Хаха, във Варна купиха безумно скъпи машини за продажба на билети директно в автобусите - с възможност за заплащане и с дебитни карти даже! Да "източат" европарата на макс. Написаха обществената портъчка така, че да я спочели КОЙ-то трябва... И накрая се оказа, че така са я написали, че машините за десетки милиони не стават за нищо - не могат да се фискализират. Били фискални, но не пишело, че трябва да са фискализирани - и те не са :) И .... така си стоят - само пречат в автобусите.
Само не стана ясно как точно ще се сложи край на гратисчийството ? Освен това няма да има хартиени билети т.е. всеки ще трябва да си закупи пластика. А тези така наречени "гости" идващи за някаква работа?
Един средно кадърен човек, ще свърши това за жълти стотинки, ама те - 73 млн. ще дадат!!!Колко ще да са тези устройства, като цена?!Сякаш космическа совалка ще шравят от СО!!!вВъв време, когато чрез телефон можеш да си купиш не билет, а къща, те сигурно ще сътворят някое безумие. Голямо усвояване ще има!
В Бургас като работи (най-накрая за всички превозни средства на Бургасбус) да не мислиш, че сме цъфнали и вързали. С малоумната транспортна схема хората се върнаха по колите. Мома, събори Альошата!
Що не пуснаха контрольор да продава билети във всеки автобус? Във Варна така беше, качваш се, онзи ти продава билет и всичко е тип-топ.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
А тия, новите машини за билети, ресто ще връщат ли?
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
ма те си ги усвояват борисов, златев и пеевски. да не мислиш, че фандъкова нещо прави. тая община е параван. а когато не е, бълва безумно некомпетентни идеи начело с фандъкова, крусев и чобанов.
И колко допълнителни приходи ще донесе? Ако увеличи приходите с милион, по добре купете нови 25 трамваи с тези пари или сложете велоалеи из целия град...
Ще донесе, разбира се. Още десетки милиони за мутренската шайка. За община - още десетки милиони разходи за обслужване, поддръжка и т.н.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
"Разработването на подобна система не е фасулска работа и не струва евтино." Ако СТ беше на Фандъкова или на който и да е, цената щеше да 10 пъти по-ниска.
Това ще е следващия общинарски аргумент за повишаване на цената на билетчето и целодневната карта. В Малта/държава членка на ЕС/, където градския транспорт е само автобусен, целодневната карта за всички линии е 1,5 евро. Тоест, 3/три/ български лева. При средна заплата за страната 1400 евро. В София целодневната карта за всички наземни линии/автобуси, тролеи и трамваи/ е 4/четири/ български лева. Тоест, 2 евро. Средната заплата в БГ е . 1064 лв. според НСИ. Или 532 евро. Всеки сам може да си направи анализи и изводи. Апропо, минималната заплата в Гърция е 748 евро.
Във Варна тикей го направиха паралелно от голямото крадене безплатно и супер удобно - с телефон и въведени данни за дебитна карта те таксуват за 3сек. Ама и 75млн не е лошо :)
Доста внушителна сума и действително крайните оферти на финалистите много си приличат в това отношение. Ще видим какво ще излезе в крайна сметка. Любопитно ми е с какво и на каква цена ще бъдат заменени хартиените билети и талоните и дали ще бъдат така общодостъпни, както сегашните превозни документи. Времето е пред нас, но определено, както казва един колега по-горе, тези милиони ги нямат за нищо. Нали са обществена пара, играят си с тях както им харесва.
Важно е превозните средства на СКГТ да са приятно хладни през лятото и топли през зимата, сиреч климатизирани. И дано няма поредно обжалване, което да забави въвеждането на тази система с още поне 10 години. Заради тези обжалвания редица обществено значими проекти се бавят прекалено дълго и струват скъпо на данъкоплатците, тоест на всички нас. Последният голям пример в това отношение е конкурсът за обновяване на автопарка на "Спешна помош" в страната, който ще се забави неясно още колко време заради поредното обжалване.
Въпрос на местна политика и на приоритети. В случая ми се струва, че е по-важно Златев да се облажи повече заради по-голямо ползване на МПС-та, отколкото да се създаде евтина и удобна алтернатива на хората, с което и въздухът да стане по-чист. Все пак еднодневна карта за всички линии на цена от 4,00 лв. се ядва, макар че според мен такава трябва да е стойността на месечната карта за всички линии. Ако искаме хората масово и доброволно да ползват градски транспорт. Ако искаме още по-големи задръствания, тогава и цените на билети и карти да растат.
Шестте оферти нищо не означават. Не повече от това, че едно лице или група свързани лица подават оферти през 6 фирми. Между другото, още чакам "Идеята за нова политическа система" на Дончо Дудев и Янко не знам кой си знам кой си.
До коментар [#18] от "today": “Що не пуснаха контрольор да продава билети във всеки автобус?”
Защото софиянци са много велики, редовно пътуват без да си плащат. Ще пребият контрольорите и всичко ще се прецака. Във Варна работи безупречно - минава контрольора и всеки си купува билет, ама софиЕнци не обичат така ;)
Ето една по-умна идея: Правите транспорта в София безплатен за сметка на винетките. Съкращавате няколкостотин контрольори и продавачи и не се занимавате с перфоратори и глупости. Ползите от по-малкото коли по пътищата се оказват неколкократно повече от приходите от билетчета.
Яко. Като незапознат с публичните търгове в София, едно въпросче. Каква е вероятността 5 от тия 6 фирми да пуснат предложения с около 1мм разлика за нещо толкова комплексно и цена над 75мм? Явно всичките имат едни и същи изгледи към пазара, към конкуренцията, т.н. Направо уникално.
Или - спекулирам - някой е подсказвал, срещу съответна компенсация?
"Me and Jimmy... we're men of grass, and boots, and beauty. "
“ Само лузърите се возят в тъпите аФтобуси !” - това е мисленето на българина. С никакви добри мерки не можеш да го придумаш да слезе от колата си ;) Във Варна, в час пик, автобусите возят 5-6 човека. Чисти, климатизирани. А истинските печени пичове стоят в задръстванията и псуват целия свят и си изхвърлят пепелниците през прозореца на водача :)))
А интегриране на безконтактните кредит и дебит карти като карти за пътуване? Така в края на деня с една транзакция може да се обединят всички пътувания и с натрупване на повече да се дава отстъпка. Колкото и да е странно дори и в Скопие вече е така.
ти не знаеш ли, че в по-малките градчета си има картели на строителните фирми. всичко до около 5 милиона се върти там. за европроекти над 5 милиона->герб и борисов ти казват на кого трябва да я дадеш. та и в софето е така. само че цифрите са по 100
европроекти за облагородяване да центъра за около де да знам какво беше...аааааа 41 милиона. не е лошо. дано нещо поосвежат, ма като гледам как преди няколко години асфалтираха Кристал. сега ще му слагат някакви плочки. бе да се върти парата.
Абе и аз съм в ИТ, но ми се вижда доста висока цената.Все пак, да не съдим без да сме запознати с изискванията поставени от СО. Разработването на подобна система не е фасулска работа и не струва евтино.
"Асис електроник ве билишим системлери Аноним Ширкети" е турско акционерно дружество с проекти в малките общини в Турция, Руанда, Камерун, Кот д'Ивоар и тем подобни.
А въвеждането й каква точно полза ще генерира? И тези над 70К евра кога ще се изплатят? След колко рочно светлинни години? И кой ще спечели краткосрочно и сигурно? Този, кйто ще лапне договорчето за системката, нали? Хайде, разследващите! Кой е той? Аман от блаблаблабла!
И като се юрнат близо милион по градския транспорт, какво правим? То и сега е изключително претъпкано по автобусите, особено по линиите минаващи през Студентски град, какво остава ако градския транспорт стане безплатен в София.
Работят само картите. Тука иде реч за друго - вземаш си билет от някоя будка, пъхаш го в устройството и то започва да ти отчита времето за всички обществени превозни средства на съответната община. В Бургас ако се качиш без карта, лелката ти продава билет който важи само за съответния автобус, ако слезеш дори след две минути - нов билет.
А може ли да махнем глутниците, виещи по спирките и ескортирани от полиция, да сложим бариера и всички да се качват от първата врата и да слизат от останалите?! Без перфоратори, без хартиени билети, без шпицкоманди!... Почти в цяла Европа билети и карти се купуват от автомат.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
И колко допълнителни приходи ще донесе? Ако увеличи приходите с милион, по добре купете нови 25 трамваи с тези пари или сложете велоалеи из целия град...
И в Пловдив е така. Вместо башибозук контрольори да ги преназначат за кондуктори и работата ще заспи. Ама дали кондуктор ще допусне мургавата метла с обяснение, че е от чистотата?
“ Само лузърите се возят в тъпите аФтобуси !” - това е мисленето на българина.С никакви добри мерки не можеш да го придумаш да слезе от колата си ;)Във Варна, в час пик, автобусите возят 5-6 човека. Чисти, климатизирани.А истинските печени пичове стоят в задръстванията и псуват целия свят и си изхвърлят пепелниците през прозореца на водача :)))
Платих с ес ем ес за паркиране в центъра на София. Въпреки това ми сложиха скоба на колата. Идва един наглец от фирмата която се занимава с рекета и вика да му дам 30лв или да съм ходел на ул. Будапеща да се разправям. Започнаха се едни разправии. Такава ще е системата и за билетите. Не изкам нищо да им използвам на тия, нито да имам досег с чиновник. Те само създават проблеми! Никога не бих наел чиновник на работа!
Колко пъти се дават пари за тази система? Преди няколко години потънаха милиони докато пак кметица беше усмихнатата учителка от Самоков и дружките и. Мирише на корупция!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
СърПичук
Рейтинг: 688 НеутралноИхааа, ще падне блажене....
Подпис - електронен ;)Daria
Рейтинг: 814 НеутралноНова корупционна схема менажирана от учителката...
шемет
Рейтинг: 217 ВеселоКакво електронно има в тоя перфоратор?/на снимката/
pbs
Рейтинг: 217 НеутралноИ колко допълнителни приходи ще донесе? Ако увеличи приходите с милион, по добре купете нови 25 трамваи с тези пари или сложете велоалеи из целия град...
Нико
Рейтинг: 503 НеутралноЕ пак добре, във Варна струваше над 100 милиона и още не работи ;)
foreverman77
Рейтинг: 320 НеутралноАбе и аз съм в ИТ, но ми се вижда доста висока цената.
Все пак, да не съдим без да сме запознати с изискванията поставени от СО.
Разработването на подобна система не е фасулска работа и не струва евтино.
димитър димитров
Рейтинг: 210 ВеселоЗа 30 милки, лично ще организирам проверка на билетите + нито един гратисчия за години напред.
Sir Humphrey
Рейтинг: 562 НеутралноЗа сведение на автора на статията:
В българския език е възприето правилото десетичният знак да е запетая, а не точка. Тъй че в заглавието трябваше да напишете "73,248 млн. лева"
Друго правило е, че групите от по 3 цифри, означаващи "хиляди" се отделят една от друга с шпация. Тоест горното число можеше да бъде написано и по следния начин: "73 248 000 лева"
narodaeverekciq
Рейтинг: 210 НеутралноГолямо интегриране голямо нещо, 75милиона бая скъпички ще са тези устройства, и да не забравим голямо обучение което ще последва след това! Както мен ме обучаваха от бюрото по труда най-вероятно 2 курса за касиер и авто-механик нула присъствие 230лв взех и дипломи. Колко пари са взели фирмите при които се "обучавах" ...само те си знаят!
vagabond66
Рейтинг: 2292 ВеселоЛелееееее, тия милиони за нищо ги нямат!
джендър NATO generals
Рейтинг: 941 НеутралноБрей, колко са им близки цените на всички! И цели 6 оферти! Ихаа!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токИма внедрени подобни системи, и то на значително по-ниска цена.
vagabond66
Рейтинг: 2292 ВеселоКато чета статията, ми се струва, че за да я разбера ми трябват знания на поне още два езика, освен българския!
Убитака
Рейтинг: 403 НеутралноХаха, във Варна купиха безумно скъпи машини за продажба на билети директно в автобусите - с възможност за заплащане и с дебитни карти даже!
Да "източат" европарата на макс.
Написаха обществената портъчка така, че да я спочели КОЙ-то трябва...
И накрая се оказа, че така са я написали, че машините за десетки милиони не стават за нищо - не могат да се фискализират.
Били фискални, но не пишело, че трябва да са фискализирани - и те не са :)
И .... така си стоят - само пречат в автобусите.
telqk
Рейтинг: 426 НеутралноСамо не стана ясно как точно ще се сложи край на гратисчийството ? Освен това няма да има хартиени билети т.е. всеки ще трябва да си закупи пластика. А тези така наречени "гости" идващи за някаква работа?
boring pumpkin
Рейтинг: 217 ВеселоИхааа , ама каква кражбица се заформя
chinaski
Рейтинг: 367 НеутралноЕдин средно кадърен човек, ще свърши това за жълти стотинки, ама те - 73 млн. ще дадат!!!Колко ще да са тези устройства, като цена?!Сякаш космическа совалка ще шравят от СО!!!вВъв време, когато чрез телефон можеш да си купиш не билет, а къща, те сигурно ще сътворят някое безумие.
Голямо усвояване ще има!
CINZANO
Рейтинг: 481 НеутралноВ Бургас като работи (най-накрая за всички превозни средства на Бургасбус) да не мислиш, че сме цъфнали и вързали. С малоумната транспортна схема хората се върнаха по колите.
Мома, събори Альошата!
today
Рейтинг: 1655 НеутралноЩо не пуснаха контрольор да продава билети във всеки автобус? Във Варна така беше, качваш се, онзи ти продава билет и всичко е тип-топ.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Хриси
Рейтинг: 1415 ЛюбопитноА тия, новите машини за билети, ресто ще връщат ли?
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.mihail_p
Рейтинг: 1469 НеутралноДо коментар [#16] от "chinaski":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkма те си ги усвояват борисов, златев и пеевски.
да не мислиш, че фандъкова нещо прави.
тая община е параван.
а когато не е, бълва безумно некомпетентни идеи
начело с фандъкова, крусев и чобанов.
hodounski
Рейтинг: 2865 НеутралноЕ сега билетчето ще стане 2 лв.
Не гледайте Данчето Дондукова ,че дупчи билет. Тя гр.транспорт не ползва иначе да е уволнила всички тунеядци.
bgkurshum
Рейтинг: 687 НеутралноЩе донесе, разбира се. Още десетки милиони за мутренската шайка.
За община - още десетки милиони разходи за обслужване, поддръжка и т.н. На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
nesty
Рейтинг: 374 Неутрално"15 хиляди устройства в над 1350 превозни средства от 4 типа транспорт, монтаж на оборудване в 11 депа, 52 метростанции и над 80 търговски обекта. "
Излиза по 10 устройства на юнит!!! Евалата :ДДДД
kapitan_laino
Рейтинг: 854 ВеселоЩе има контрольори-терминатори, дето не ги е страх от ромейските орди. Че сегашните се дървят само на тийнейджъри.
Deaddark
Рейтинг: 2299 НеутралноВ сакам да попитам - га ш'са избият тез мильоне? Туй д'ней вмясту инвистиция, крупен обир?
дерибеев
Рейтинг: 2936 Любопитнокеш терминалите разположени в търговски обекти колко ли милиарда струват в такъв случай
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васЩе върнем България в Европа
Рейтинг: 2327 НеутралноДо коментар [#6] от "foreverman77":
"Разработването на подобна система не е фасулска работа и не струва евтино."
Ако СТ беше на Фандъкова или на който и да е, цената щеше да 10 пъти по-ниска.
rincewind
Рейтинг: 479 НеутралноТая да не подменя тикет системата в Лондон бе?! Баси кинтите!
subaru
Рейтинг: 653 НеутралноТова ще е следващия общинарски аргумент за повишаване на цената на билетчето и целодневната карта. В Малта/държава членка на ЕС/, където градския транспорт е само автобусен, целодневната карта за всички линии е 1,5 евро. Тоест, 3/три/ български лева. При средна заплата за страната 1400 евро. В София целодневната карта за всички наземни линии/автобуси, тролеи и трамваи/ е 4/четири/ български лева. Тоест, 2 евро. Средната заплата в БГ е . 1064 лв. според НСИ. Или 532 евро. Всеки сам може да си направи анализи и изводи. Апропо, минималната заплата в Гърция е 748 евро.
todor boburanov
Рейтинг: 217 НеутралноВъв Варна тикей го направиха паралелно от голямото крадене безплатно и супер удобно - с телефон и въведени данни за дебитна карта те таксуват за 3сек. Ама и 75млн не е лошо :)
gosko22
Рейтинг: 374 НеутралноСрам нямате ли?
Ticket.me ще ви вкара системата за 73 пъти по малко пари.
Явно мнооооооооого комисионни събирате по веригата.
Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноДоста внушителна сума и действително крайните оферти на финалистите много си приличат в това отношение. Ще видим какво ще излезе в крайна сметка. Любопитно ми е с какво и на каква цена ще бъдат заменени хартиените билети и талоните и дали ще бъдат така общодостъпни, както сегашните превозни документи. Времето е пред нас, но определено, както казва един колега по-горе, тези милиони ги нямат за нищо. Нали са обществена пара, играят си с тях както им харесва.
abdulhazred
Рейтинг: 764 НеутралноБаси схемата, тук краденето ще е към 90% от цялата сума.
Това бие всякакви санирания, магистрали и т.н.
Рекордна корупция!
starlighter
Рейтинг: 217 НеутралноНещо май тая система ще бъде някакво ТНТМ - като гледам имената на фирмите.
Аз очаквах да вкарат румънците със светофарите
Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноВажно е превозните средства на СКГТ да са приятно хладни през лятото и топли през зимата, сиреч климатизирани. И дано няма поредно обжалване, което да забави въвеждането на тази система с още поне 10 години. Заради тези обжалвания редица обществено значими проекти се бавят прекалено дълго и струват скъпо на данъкоплатците, тоест на всички нас. Последният голям пример в това отношение е конкурсът за обновяване на автопарка на "Спешна помош" в страната, който ще се забави неясно още колко време заради поредното обжалване.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2327 НеутралноУсмихнатото лице на мафита дупчи билет, само за снимката.
starlighter
Рейтинг: 217 НеутралноКакво значи "Аноним Ширкети"?
Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#29] от "subaru":
Въпрос на местна политика и на приоритети. В случая ми се струва, че е по-важно Златев да се облажи повече заради по-голямо ползване на МПС-та, отколкото да се създаде евтина и удобна алтернатива на хората, с което и въздухът да стане по-чист. Все пак еднодневна карта за всички линии на цена от 4,00 лв. се ядва, макар че според мен такава трябва да е стойността на месечната карта за всички линии. Ако искаме хората масово и доброволно да ползват градски транспорт. Ако искаме още по-големи задръствания, тогава и цените на билети и карти да растат.
Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#37] от "starlighter":
Най-вероятно компания с офшорна регистрация, само за конкурса. Не ми звучи особено авторитетно и престижно.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2327 НеутралноДо коментар [#32] от "Читател":
Шестте оферти нищо не означават. Не повече от това, че едно лице или група свързани лица подават оферти през 6 фирми.
Между другото, още чакам "Идеята за нова политическа система" на Дончо Дудев и Янко не знам кой си знам кой си.
mop36557620
Рейтинг: 269 ВеселоНа мрънкачите ще кажа така - станете Вие кметове и го направете по-добре.
Ама не ви вярвам нещо ... ;)
theteaserboy
Рейтинг: 374 НеутралноДаскалицата ще напълни джобовете за изборите догодина. Подозрително близки са офертите, а как ще се изплаща тази система не става ясно.
mop36557620
Рейтинг: 269 ВеселоДо коментар [#18] от "today":
“Що не пуснаха контрольор да продава билети във всеки автобус?”
Защото софиянци са много велики, редовно пътуват без да си плащат. Ще пребият контрольорите и всичко ще се прецака.
Във Варна работи безупречно - минава контрольора и всеки си купува билет, ама софиЕнци не обичат така ;)
Ichkata
Рейтинг: 11 НеутралноЕто една по-умна идея:
Правите транспорта в София безплатен за сметка на винетките. Съкращавате няколкостотин контрольори и продавачи и не се занимавате с перфоратори и глупости.
Ползите от по-малкото коли по пътищата се оказват неколкократно повече от приходите от билетчета.
sir_matt
Рейтинг: 426 НеутралноЯко. Като незапознат с публичните търгове в София, едно въпросче. Каква е вероятността 5 от тия 6 фирми да пуснат предложения с около 1мм разлика за нещо толкова комплексно и цена над 75мм? Явно всичките имат едни и същи изгледи към пазара, към конкуренцията, т.н. Направо уникално.
"Me and Jimmy... we're men of grass, and boots, and beauty. "Или - спекулирам - някой е подсказвал, срещу съответна компенсация?
mop36557620
Рейтинг: 269 Весело“ Само лузърите се возят в тъпите аФтобуси !” - това е мисленето на българина.
С никакви добри мерки не можеш да го придумаш да слезе от колата си ;)
Във Варна, в час пик, автобусите возят 5-6 човека. Чисти, климатизирани.
А истинските печени пичове стоят в задръстванията и псуват целия свят и си изхвърлят пепелниците през прозореца на водача :)))
californication
Рейтинг: 275 ЛюбопитноА интегриране на безконтактните кредит и дебит карти като карти за пътуване? Така в края на деня с една транзакция може да се обединят всички пътувания и с натрупване на повече да се дава отстъпка. Колкото и да е странно дори и в Скопие вече е така.
Men are born to succeed, not to fail!realismisthename
Рейтинг: 463 НеутралноДо коментар [#29] от "subaru":
Малта е 450 000 души. София е 2 милиона.
mihail_p
Рейтинг: 1469 НеутралноДо коментар [#45] от "sir_matt":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkти не знаеш ли, че в по-малките градчета си има
картели на строителните фирми.
всичко до около 5 милиона се върти там.
за европроекти над 5 милиона->герб и борисов ти казват
на кого трябва да я дадеш.
та и в софето е така. само че цифрите са по 100
everlast666
Рейтинг: 628 Неутрално"Аноним Шмекери"
Пфф, какви фирми има само в този консорциум ...
znayko84
Рейтинг: 516 НеутралноИдат избори, трябва да се краде. Между другото, ако някой може да ми каже защо разкопаха ул. Московска и градинката на Кристал....
mihail_p
Рейтинг: 1469 НеутралноДо коментар [#51] от "znayko84":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkевропроекти за облагородяване да центъра
за около де да знам какво беше...аааааа 41 милиона.
не е лошо. дано нещо поосвежат, ма като гледам
как преди няколко години асфалтираха Кристал.
сега ще му слагат някакви плочки. бе да се върти парата.
boring pumpkin
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#37] от "starlighter":
Акционерно дружество :)
хм
Рейтинг: 1690 Неутралноскоро герп ще е най-богатото ОПГ в булгаристан.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Роси
Рейтинг: 7433 НеутралноБедна била България. Нямало пари. Боже, какви милиони се сипят за неща, които никога няма да ги върнат. И голяма част със сигурност ще се откраднат.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
neut
Рейтинг: 479 НеутралноТова с елиминирането на гратисчиите не знам как ще се случи
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restzie29558699
Рейтинг: 217 НеутралноМи нали трябва да има и за крадливите гербери???/
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
stedim
Рейтинг: 1361 Неутрално-Ще призная системата за добра, когато видя всички цигани с билети. Не единици, както е сега.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2564 ВеселоХайде.......Bon Appétit !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Стабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 537 Неутрално73 ама без ДДС
The Island
Рейтинг: 269 НеутралноГолям срам ще да е таз система.
brezaor
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#37] от "starlighter":
"Асис електроник ве билишим системлери Аноним Ширкети" е турско акционерно дружество с проекти в малките общини в Турция, Руанда, Камерун, Кот д'Ивоар и тем подобни.
https://www.youtube.com/watch?v=nCgM16UZ0OM
https://www.asiselektronik.com.tr/en/val3m-en
султана глаушева
Рейтинг: 322 НеутралноА въвеждането й каква точно полза ще генерира? И тези над 70К евра кога ще се изплатят? След колко рочно светлинни години? И кой ще спечели краткосрочно и сигурно? Този, кйто ще лапне договорчето за системката, нали? Хайде, разследващите! Кой е той? Аман от блаблаблабла!
Мърфи е оптимист!султана глаушева
Рейтинг: 322 Неутралнокъм #79:Пардон, не 70К, 70М, де да беше К!
Мърфи е оптимист!Sp.Ace
Рейтинг: 262 НеутралноДо коментар [#45] от "sir_matt":
И като се юрнат близо милион по градския транспорт, какво правим? То и сега е изключително претъпкано по автобусите, особено по линиите минаващи през Студентски град, какво остава ако градския транспорт стане безплатен в София.
dorn
Рейтинг: 1758 Неутрално[quote#17:"CINZANO - оправете си сайта!"][/quote]
Работят само картите. Тука иде реч за друго - вземаш си билет от някоя будка, пъхаш го в устройството и то започва да ти отчита времето за всички обществени превозни средства на съответната община. В Бургас ако се качиш без карта, лелката ти продава билет който важи само за съответния автобус, ако слезеш дори след две минути - нов билет.
etty1
Рейтинг: 1592 Весело"Асис електроник ве билишим системлери", "Аноним Ширкети" и "Тикси" АД
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinТези имена са пълен майтап!
etty1
Рейтинг: 1592 ГневноА може ли да махнем глутниците, виещи по спирките и ескортирани от полиция, да сложим бариера и всички да се качват от първата врата и да слизат от останалите?! Без перфоратори, без хартиени билети, без шпицкоманди!... Почти в цяла Европа билети и карти се купуват от автомат.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstinprimerno
Рейтинг: 269 НеутралноЕдин трамвай струва 2-3 милиона евро, няма как да стане работата с 73млн. лева
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноИ в Пловдив е така. Вместо башибозук контрольори да ги преназначат за кондуктори и работата ще заспи. Ама дали кондуктор ще допусне мургавата метла с обяснение, че е от чистотата?
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#25] от "Tarra White":
Га билетчето още поскъпне, пардон цената му се актуализира...
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноДържането на билет в ръка пред перфоратор не означава компостирането му - практика на всички чат-пат пътници.
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноИзвинете, не съм запознат, във Варна чакате ли въпросния автобус 20-30 минути като в София?
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноТо да е само там.
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноВ Самоков ще го преживеем.
reply
Рейтинг: 437 НеутралноИ КАК ШЕ ГИ НАКАРАТЕ МАНГАЛИТЕ ДА СЕ ТАКСУВАТ С ТОЯ СУТЛЯЖ, ИЗЛАГАТЕ СЕ
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 687 НеутралноПлатих с ес ем ес за паркиране в центъра на София. Въпреки това ми сложиха скоба на колата. Идва един наглец от фирмата която се занимава с рекета и вика да му дам 30лв или да съм ходел на ул. Будапеща да се разправям. Започнаха се едни разправии. Такава ще е системата и за билетите. Не изкам нищо да им използвам на тия, нито да имам досег с чиновник. Те само създават проблеми! Никога не бих наел чиновник на работа!
Aldi Mitov
Рейтинг: 275 НеутралноКолко пъти се дават пари за тази система? Преди няколко години потънаха милиони докато пак кметица беше усмихнатата учителка от Самоков и дружките и. Мирише на корупция!
baba_zozolana
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#37] от "starlighter":
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.Значи "акционерно дружество" на турски.