Строим най-евтините магистрали, но не за сметка на качеството, твърди регионалният министър

Строим най-евтините магистрали, но не за сметка на качеството, твърди регионалният министър

© Анелия Николова



Строим най-евтините магистрали, но не за сметка на качеството. Основен приоритет на този мандат ще е инфраструктурата на Северна България. Това каза министърът на регионалното развитие Николай Нанков в ефира на Би Ти Ви.


До три години и половина магистрала "Хемус" ще свързва София и Велико Търново, каза още той. По думите му до края на 2024 г. аутобанът ще е готов напълно. "Времето е много, но има тежки процедури, самото строителство е по-лесната част", каза той.


Планирано е да има и тунел под Шипка, който ще е най-дългият в страната - 3 километра и 200 метра. "Има много голям интерес от страна на чуждестранни компании и инвеститори за тунела. Дори и да не се стигне до чужди инвестиции, държавата ще отпусне средства за строежа му", добави министърът.




Нанков засегна и една от актуалните теми в момента – запазването на древното селище Скаптопара, което беше открито при строителството на магистрала "Струма". "Никога няма да се сблъскаме с археологията. Не искам да се меся в археологическата експертиза", допълни той.


Министърът коментира и последните наводнения в Тетевенско. "Положението е тежко. Най-хубавото е, че вече няма бедстващи хора. Поели сме обещание - веднага щом водата се отдръпне, започваме възстановяване на инфраструктурата. Средствата ще дойдат от комисията по бедствията. Така направихме и в Мизия. Най-важното е бързо и адекватно да се справим със ситуацията", каза още Нанков.

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    Неистина.
    И за цената, и за качеството.
    Сори, г-н министър.

  2. 2 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3595 Весело

    Ех, Кокорко, Кокорко!
    Няма такива късметлии като нас – хем евтини магистрали, хем качествени!

  3. 3 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    За разлика от други некачествени работи на ГЕРБ тези по пътищата се забелязват най-бързо.

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5274 Неутрално

    Бавно !
    Скъпо!!
    Калпаво !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2193 Неутрално

    Това за качеството не е точно така.

  6. 6 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2475 Весело

    Този разказва вицове много добре.

  7. 7 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 547 Неутрално
  8. 8 Профил на dnp_m
    dnp_m
    Рейтинг: 371 Неутрално

    Да бе. От Стара Загора до Ямбол новата ви магистрала се е разтропала. Вече е за ремонт. Не може да има хлутвания.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  10. 10 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 547 Неутрално

    три години и половина от търново до софето.

  11. 11 Профил на Радойчо
    Радойчо
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Тези си плещят каквото им скимне.

    Пред боговете и фактите мълчат.
  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3567 Неутрално

    Това за качеството може да го твърди само човек, който не е излизал извън България.

    Да му съберем пари за екскурция до Хърватска, може и с автобус (на Юнион Ивкони)!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    Този министър е голям шегаджия. Хем евтини, хем качествени - това в съвременността не съществува! Знаем кой, краде при строежа, а след строежа - от ремонтите. Та цялата работа излиза една дълга кражба!

  14. 14 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    На тея и шегите им вече не са смешни...

  15. 15 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1894 Неутрално

    Тези хора са за Нобел- евтини магистрали с високо качество се е оксиморон отвсякъде...

  16. 16 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    Този неадекватник дали чете мненията за работата си?
    Оставка!

  17. 17 Профил на kpenkov
    kpenkov
    Рейтинг: 815 Весело

    Г-н министър, вашето носле се опитва да стане дълго , колкото на Началника ли? Не е здравословно това.

  18. 18 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2834 Неутрално

    До коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":

    У твойто кметство по бързо и качествено ли строиш? Или само си плямпаш?

  19. 19 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 675 Гневно

    Там където Господ удари - медицината е безсилна!

    Подпис - електронен ;)
  20. 20 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 928 Неутрално
  21. 21 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1826 Неутрално

    Тази история прилича на приказката, това в онова и душата в Рая - нема такова животно, хем евтино, хем качествено.
    А на всичко отгоре и това за евтиното...не е съвсем така. Вярно е че в България равно място не може да се намери, ама и нашите майстори, са майстори да вземат парата, а за работата...друг да му мисли.

  22. 22 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Ех, Кокорко, Кокорко!Няма такива късметлии като нас – хем евтини магистрали, хем качествени!
    —цитат от коментар 2 на Fiji


    Евтини материали, казва ГЕРБавия!
    "Лицето", на казва, че магистралите са евтини.
    Щото те НЕ са. Ама, "родният бизнес" трабва да се "подпомага". Къде с "евтини материали", къде с лобистки закони за 58 000 000 лв - важно е да има "помощ".

    "Европейско развитие" по ГЕРБавски.

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  23. 23 Профил на Nike
    Nike
    Рейтинг: 213 Разстроено

    Като Ви чета коментарите си мисля , че е крайно време да дойде на власт Корнвлия за да разберете за какво става въпрос.....
    Батко , братко и сие......

  24. 24 Профил на boring pumpkin
    boring pumpkin
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Чудя се дали тоя си вЕрва.... за България ли говори ? Или за тяхната виртуална ралност опитвйки да ни убедят, че всичко е ок.

  25. 25 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Сигурен съм, че този не си вярва на приказките, но защо си мисли, че ние му вярваме?

    pastor
  26. 26 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Евтино и качествено е оксиморон !!!

  27. 27 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Строим най-евтините магистрали, но не за сметка на качеството.

    Не са най-евтините но за сметка на това са едни от най-некачествените.

    "Никога няма да се сблъскаме с археологията. Не искам да се меся в археологическата експертиза", допълни той.
    Няма да се сблъскате понеже ще асфалтирате. А министърът е поредния главоч който не знае смисъла на думите които използва, важното е да звучат ,,учено".

  28. 28 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9862 Неутрално

    Толкова лъжи в една малка дописка :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  29. 29 Профил на Зори
    Зори
    Рейтинг: 1148 Любопитно

    Аааа ей тука вече министъра сбърка.Защо не дойде да види обходния път около свлачището,който направиха в Смолян (с.Влахово !) и сам да прецени какво е качеството му.За наклона на пътя няма да говорим.....Явно там е липсвала друга възможност.

  30. 30 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Този определено не е пътувал в лявата лента на Тракия към морето за да говори подобни глупости.

  31. 31 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 993 Неутрално

    "Строим най-евтините магистрали, но не за сметка на качеството, твърди регионалният министър"

    Или е лъжец, или е глупак.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  32. 32 Профил на Зори
    Зори
    Рейтинг: 1148 Весело

    До коментар [#23] от "Nike":


    Ти недей много да знаеш!Каня те в Смолян да се СПУСНЕШ ПО НОВИЯ ОБХОДЕН МАРШРУТ в мокро време..да не говорим когато падне снега каква пързалка ще има.

  33. 33 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Като Ви чета коментарите си мисля , че е крайно време да дойде на власт Корнвлия за да разберете за какво става въпрос.....Батко , братко и сие......
    —цитат от коментар 23 на Nike


    И кво ще стане?
    Ще почне да строи с още по-евтини материали ли?
    Или нама да гласува 58 000 000 подаръци за олигарси?

    ГЕРБавите и БКП се различават само по това, от кой клон на комунистическата мафия произлизат. Иначе, ако само ги гледаш, какво правят - разлика нямат. Като близнаци са.
    А, ма те са близнаци, бе - една партия майка ги е "раждала"!

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  34. 34 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    От Стара Загора до Ямбол е за ремонт. А не е най-натовареният участък. От Ямбол до Бургас е по-натоварен. Е, и по-нов де.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  35. 35 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1786 Неутрално

    Тая магистрала е много по-важна от Струма

  36. 36 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#31] от "simval":

    И двете!

    Подпис - електронен ;)
  37. 37 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5274 Неутрално

    До коментар [#18] от "niakoi_si":

    Ела да видиш. И си строя с моите пари . Ако строя и с твоите ще стане още по - шукаритетно !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  38. 38 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5274 Неутрално

    До коментар [#31] от "simval":

    Възможно е и двете !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  39. 39 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3345 Неутрално

    Гербавите имат подставени фирми, които действат на принципа " Отбиваме номера и усвояваме парите". Те изобщо нямат система за контрол в строителството. Институциите са за парлама.

  40. 40 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 674 Гневно

    Абе, за какво качество ми говориш, бе ГЕРБ-ер мамин ... Ти ходил ли си пеша по софийските тротоари с хлопащи плочки от които е измит цимента и стърчи баластрата ???
    Вие едни тротари не можете да направите за магистрали си седнал да ми говориш. Иди да видш как се прави магистрала в Германия - фундаментът под асфалта е поне 1.50 м. без да икономисват от бетона. ... За нивелация, наклони, водстоци пък да не говорим - цялата ни пътна мрежа е образец за мърлявщина.

  41. 41 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Бързината е за сметка на качеството!
    Ама какво да се прави, като толкова години в държавата само се разпродаваше и правитизираше, и (почти) нищо не се строеше, и сега трябва да се бърза, да се наваксва пропиляното време.

  42. 42 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 753 Неутрално

    МИ ТЕ СНИМКИТЕ СЕ ВЪРТАТ В НЕТА КАК ТИКВАТА СЕ СНИМА НА СКОРОСТНАТА ТАНГЕНТА ЗАТЪНАЛ В КАЛ НАМЕСТО ДА Е СТЪПИЛ НА ЧАКЪЛ КАКТО ПО ПРАВИЛО И ПО ТЕХНОЛОГИЯ ТРЯБВА ДА Е А ПО ДУМИТЕ НА ЕДНА КМЕТИЦА , ШЛАК И МОЖЕБИ РАДИОАКТИВНА , МИСЛЯ ЧЕ ГОСПОДАРИТЕ НА ЕФИРА ГО ИЗЛЪЧИХА, ЗАТОВА ЩЕ ТИ КАЖА ТИ СИ ДОЛЕН ЛЪЖЕЦ ГОСПОДИНЧО

  43. 43 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 532 Весело

    До коментар [#42] от "reply":

    Така говорят хора, които скоростната тангента я гледат само по телевизията и на клипчета, а аз преди около 2 часа минах по тангентата и кал не видях.

  44. 44 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Абе, за какво качество ми говориш, бе ГЕРБ-ер мамин ... Ти ходил ли си пеша по софийските тротоари с хлопащи плочки от които е измит цимента и стърчи баластрата ??? Вие едни тротари не можете да направите за магистрали си седнал да ми говориш. Иди да видш как се прави магистрала в Германия - фундаментът под асфалта е поне 1.50 м. без да икономисват от бетона. ... За нивелация, наклони, водстоци пък да не говорим - цялата ни пътна мрежа е образец за мърлявщина.
    —цитат от коментар 40 на Булаир


    Само да попитам, статията не беше ли за магистралите? Казваш, фундаметът под асфалта в Германия бил 1,5 м, у нас колко е?

  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#23] от "Nike":

    Ми то Батко и Братко и до ден днешен са подизпълнители в строителството на пътища, т.е., според теб Корнелия е на власт?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2209 Весело

    Слушах интервютата с този смехурко и Цветанът. Най често споменаваното име беше на добрия Бойко Борисов, а второто място деляха лошите Радев и Орешарски.
    За пръв път Хекимян влезе малко по-остро на полуистините на Цветанът.
    Цветанът: Ние решихме в понеделник да променим закона за приватизацията, а президентът обяви ветото във вторник!
    Хекимян: Да но решението за налагането на вето е било взето миналия петък!

    И тук Цветанът се изсули, като ... мокра връв.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  47. 47 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3497 Неутрално

    До коментар [#23] от "Nike":

    Ами..., виж сега... Така или иначе, сме на последно място в Европа по стандарт и доходи. Дали ще сме последни в Европа с Бойко или ще сме последни с Корнелия, лично на мене ми е все тая...! Предполагам, на много други хора, също...!
    Дали Бойко плаща за реактори и потоци, дали Корнелия, каква е разликата? С Бойко или с Корнелия, Пеевски пак ще си печели поръчките. С какво точно ни плашиш, не е много ясно...!

    Бивш tww09306483.
  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    Министърът се е самозаблудил от изначалната им стратегия.
    При Борисов 1, те наистина строяха евтино. Защоти изкарваха от обхвата на заданието за строеж значителна част от необходимите дейности, и така се хвалеха с ниска цена. В последствие, тези дейности се възлагаха като спешни, на спечелилия поръчката, вече без конкурс, на завишени цени но не влизат в цената на пътя. Милиционерски трикчета.
    Към ден днешен обаче, нуждата от захранване на спонсорите нарасна значително, и въпреки този трик, цената на километър път отдавна не ее от ниските, напротив.
    За качеството няма какво да се обсъжда, едва ли някой ще може да посочи гербав път, който не е ремониран още до втората си година.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2209 Весело

    До коментар [#41] от "cristo_n":

    За което е виновен Орешарски! Тази опорна точка я чухме и от Цветанът и от Нанков.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  50. 50 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2209 Неутрално

    До коментар [#47] от "tww09306483":

    Правиш ли ра,лика между Европа и Европейския съюз? Щото в Европа все пак има 6-7 страни, които са по-зле и от нас.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  51. 51 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 532 Неутрално

    За което е виновен Орешарски! Тази опорна точка я чухме и от Цветанът и от Нанков.
    —цитат от коментар 49 на tribiri
    Орешарски е най-малкото виновен в случая. Ще повторя думите си, а ти си мисли каквото искаш: "толкова години в държавата само се разпродаваше и правитизираше".

  52. 52 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 674 Неутрално
  53. 53 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 355 Неутрално

    И кой му повярва?!!Некачествено и скъпо - това е у нас.А, да - и стабилност!!!
    Гарантирано от комунистите от ГЕРБ!!!

  54. 54 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2378 Неутрално

    За да почнат да се случват нещата трябва да има "стандат" по който всички ще сравнват и оценват. Досегашният стандарт е много принизен - по Пеевски.
    Дано не мине пробутваният закон за медиите, че и те ще станат като пътищата.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  55. 55 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1162 Гневно

    Неистина.И за цената, и за качеството.Сори, г-н министър.
    —цитат от коментар 1 на balgariez


    100 лъжа. И за двете!

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  56. 56 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 1755 Весело

    Не бива толкова да се подценява публиката, чак би било обидно, ако не беше толкова смешно това самохвалство. Но той си вярва и това вече е тъжно. Просто да полудееш....

  57. 57 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2526 Неутрално

    Май не е така, защото не беше минала и година и се наложиха ремонти на автомагистрала "Люлин", защото турската фирма толкова качествено си беше свършила работата.

  58. 58 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3497 Неутрално

    До коментар [#50] от "tribiri":

    Естествено, че правя... Но, дори и тези държави в Европа, които останаха извън ЕС, май не са, кой знае колко по-зле от нас, като изключим Молдова и Украйна, най-вече заради войната там.
    Мисля, че това, че някои държави били по-зле от нас, ни най-малко не трябва да ни успокоява. Нито да ни служи, за някакво оправдание... Можем много работи да подобрим, без големи усилия или без да се влагат много ресурси. Просто, заложения съветски и постсоциалистически мутро-милиционерски модел, спъва и задържа нормалното ни развитие, като държава!

    Бивш tww09306483.
  59. 59 Профил на Иван Гешев прокурор прокурор
    Иван Гешев прокурор прокурор
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Има тежки процедури, строителството е лесната част.

    --------

    Ей, това не го разбирам в днешния демократичен свят. И е една от причините, разни смешни държави сато Турция и Китай да догонват Запада с бързи темпове.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#51] от "cristo_n":

    Тъй де, знаем, приватизацията е лошо нещо. Я всичко да си е държавно най-добре.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#44] от "von_seeckt":

    Чугун, не се прави на ощипана мома!

    Подпис - електронен ;)
  62. 62 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2209 Неутрално

    До коментар [#51] от "cristo_n":

    А преди това при Луканов, Беров, Попов и Виденов не се разпродаваше и приватизираше и го докарахме до просешка тияга.
    Не обвинявам Костов за бързата приватизация. Тя се случи след като при предишните управления, държавните предприятия бяха удушени от фирми застанали на входа и изхода. Чехи, словаки, поляци и унгарци направиха таьи приватизация далеч преди нас и сега са далеч пред нас.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  63. 63 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 573 Неутрално
  64. 64 Профил на Иван Гешев прокурор прокурор
    Иван Гешев прокурор прокурор
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#40] от "Булаир":

    Мда, и на мен софийските тротоари са ми по-голям проблем. Магистралите са приемливи. Но тези повсеместни, ронещи се, лошо поставени плочки и бордюри са потресаващи. Но май, виновника е Фандъкова и зам.кметовете и.

    Ремонтирани тротоари не издържат и една зима. Това едва ли го има някъде по света. Дори в Разлог и Банско не е така. Скоро минах през Кюстендил. И там ремонта видимо се прави с качествени материали и видимо компетентни работници.

    А в София е пълна трагедия. За естетиката пък да не говорим.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  65. 65 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2209 Неутрално

    До коментар [#58] от "tww09306483":

    По времето, когато ни управляваха уж анти съветски и анти мутренски правителства те също допринесоха доста затова да сме последни в ЕС. Да припомням ли, че ВПК на страната беше докаран до фалит съвсем умишлено под давлението на американските партньори.
    В момента ако има някакъв ръст в икономиката, то той се дължи най вепе на това, че ВМЗ, Арсенал, Дунарит, Аркус и т.н. удвоиха еаботните места и работят на трисменни режими.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  66. 66 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2209 Неутрално

    До коментар [#64] от "Обществен деятел":

    Навсякъде в европейските столици, повечето от тротоарите не са с плочки, а са асвалтирани. По-евтино, по-здраво, по удобно и по-лесно за поддръжка. Но пък може да се открадне по-малко.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  67. 67 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#64] от "Обществен деятел":

    Не знам какво им е приемливо. В последната седмица обиколих горе-долу всичките ни магистрали (не, че е трудно...)
    На Хемус колата ми подскача като топче за тенис, а е 2,5 тона. На Тракия пропадналите участъци пак са си пропаднали, кръпките около Пазарджик пак те подлудяват. Струма си е отвратителна с обратните виражи.
    Не знам за някоя читава магистрала. Има отделни участъци в добро състояние и до тук

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  68. 68 Профил на vesela
    vesela
    Рейтинг: 342 Неутрално

    До коментар [#30] от "herbaltea":

    Този не е пътувал и по дясната лента. Например и по сравнително новата връзка на Хемус със София. Такива пропадания има, че ако не стискаш волана здраво си загубен. Разбира се, същото е и на новите участъци на Тракия. Това не са магистрали, а масови убийци. Особено пък с разрешената (заради Валентин Златев) скорост от 140 км/час. То бива кражби от материали и стандарти, ама чак толкова не бива.

    vesela
  69. 69 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3201 Неутрално

    Този е един от изявените лъжци в Бойковото правителство. Истината при него лесно се разкрива , като обърнеш наопъки казаното от него.

  70. 70 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1958 Весело

    Като Ви чета коментарите си мисля , че е крайно време да дойде на власт Корнвлия за да разберете за какво става въпрос.....Батко , братко и сие......
    —цитат от коментар 23 на Nike

    Ти си като Буридановото магаре...

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  71. 71 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1958 Весело

    До коментар [#65] от "tribiri":
    Глупости на tribiri-ета. БВП на човек по ППС:
    2001 година 1.България 31% от средния за ЕС
    .........................2.Румъния 32% от средния за ЕС
    ..................................................................
    2017 година 1. България 50% от средния за ЕС
    ..........................2 Румъния 58% от средния за ЕС
    .........................3. Хърватска 59% от средния за ЕС










    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  72. 72 Профил на Nike
    Nike
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#47] от "tww09306483":
    Зная , че мазохизма е национална черта , но това са фактите... не съм го измислил аз!


    "България заема 56-о място в традиционната класация на U.S. News & World Report на "Най-добрите държави" за 2018 година.

    През миналата година сме били доста по-назад, на 63-то място.
    Изпреварили сме и една държава от ЕС - Латвия е 59-а."

  73. 73 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#12] от "Norman Granz":

    хахаха:)
    а ако ти кажа в Словения за какъв асфалт като масло става дума.
    някакви смешници са ми тея вече.
    чудя се някой връзва им ли се на глуспостите още.
    ма май да.

  74. 74 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#66] от "tribiri":

    абе хубаво ще бъде и да знаеш какво говориш,
    ама айде. асфалта има лошата способност
    да сляга със основата отдолу и да трябва да се подменя,
    за разлика от плочките. еле пък малките.
    така че, повече мислене, по-малко дуене:)

  75. 75 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    По-добре безличен нищоказвач, отколкото дразнещ поцелуйко. Толкова дразнещ, че не прочетох един положителен за него коментар.

  76. 76 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8150 Неутрално

    Точно за сметка на качеството е. Те другите, не са по-глупави от нас.

  77. 77 Профил на Mr. LoveGood
    Mr. LoveGood
    Рейтинг: 342 Неутрално

    За такива изказвания трябва да се беси....

    Не понасям простотията
  78. 78 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8480 Неутрално

    Дали той самият си вярва защото не знам дали изобщо някой му вярва.

  79. 79 Профил на Nike
    Nike
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#70] от "Николай Колев":

    Може и да съм магаре , но знам какво беше преди и какво е сега......
    Не мога да казвам на бялото черно..................

  80. 80 Профил на sdfsdfsdf
    sdfsdfsdf
    Рейтинг: 213 Разстроено

    Само къде отвреме-навреме по некое возило с некой пътник дава фира, ама немаасепритесняваш изобшто !

    NO GDPR CONSENT WAS EVER GIVEN !!! Especially considering that the European data protection authorities have made it clear “that if a controller chooses to rely on consent for any part of the processing, they must be prepared to respect that choice and stop that part of the processing if an individual withdraws consent.” https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/reform/rules-business-and-organisations/legal-grounds-processing-data/grounds-processing/what-if-somebody-withdraws-their-consent_bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bgИзползваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK