От Бузлуджа Нинова видя "икономически кръгове", които си купуват политици

От Бузлуджа Нинова видя "икономически кръгове", които си купуват политици

© БСП пресцентър



В България е създадена политико-олигархична група, която си е присвоила държавата и годишно "краде" по 10 млрд. лева. Тази "прослойка от икономически кръгове" си купува политици от всички цветове и няма значение кой управлява - те са добре - това казва лидерът на БСП Корнелия Нинова, цитирана от агенция "Фокус", на традиционния събор на социалистите на Бузлуджа, който тази година събра рекорден брой посетители и е под надслов "За по-добър живот – нашата кауза е България"


По думите на Нинова България се управлява от "шайка, която си отива" и призовава "народа" към обединение и диалог. "Да говорим за най-големия бич в България - бедността и неравенствата. Защо не седнем и не решим, че всички стари пенсии трябва да се преизчислят, с 200 лева не може да се живее", казва Нинова.


Другата тема за "разговор" според нея е "българската земеделска земя", като предлага да бъде сложен таван на субсидиите, които да се насочват към малките и средните производители.




Нинова говори и за цензурата и репресията, които "шайката" налагат на "всеки, който не е съгласен и критикува, е обявяван е за враг, провокатор. Затваря му се устата, уволнява се от работа, бизнеса му се преследва". По думите й тя е "посегнала на най-святото ни" - "правото да мислим свободно, да говорим свободни, да бъдем на различно мнение".


Решението за Истанбулската конвенция спаси коалицията


Конституционният съд е спасил управляващата коалиция с решението си да обяви Истанбулската конвенция за противоречаща на закона. Това е била тема, по която ГЕРБ и "Обединени патриоти" имат "непреодолимо различие" и всяко друго решение на съда е дали да предизвика "разлив между политическите субекти в управлението, което и без това се тресе от политически скандали" - това казва лидерът на Партията на европейските социалисти Сергей Станишев пред журналисти на Бузлуджа, цитиран от "Фокус".


В решението на съда Станишев вижда "ясна политическа конюктура", защото мотивите на съда са "слаби и неубедителни". Той определи решението като "тъжна новина", защото показва, че законът отстъпва на политическия натиск. Според него е добър знак това, че БСП ще внесе предложения за промяна на закона за насилие над жени и деца.


Вчера Корнелия Нинова обяви, че е "изключително щастлива" от решението на Конституционния съд. Според нея то е знак, че "разумът и правото са надделели над чуждите интереси и послушанието на Бойко Борисов и кабинета му" и по думите й то е "победа на българския народ и идентичност".

Ключови думи към статията:

Коментари (91)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Присмял се хърбел на щърбел.

  2. 2 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2376 Неутрално

    Значи говори включително за себе си и за тези, които са около нея. Примерно един прекрасен свинар от Пловдив.

  3. 3 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    Социалистите говорят срещу бедността???? Това е някаква деградация, социалистите, или поне нашите, винаги са смятали за врагове богатите.

  4. 4 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 854 Неутрално

    "В България е създадена политико-олигархична група, която си е просвоила държавата и годишно "краде" по 10 млрд. лева. Тази "прослойка от икономически кръгове" си купува политици от всички цветове и няма значение кой управлява - те са добре - това казва лидерът на БСП Корнелия Нинова."

    Корнелия, това е самата истина, но не забравяй да включиш себе си и вашата прослойка бандити, които са част от статуквото и кражбите за милиарди.

  5. 5 Профил на Animals As Leaders
    Animals As Leaders
    Рейтинг: 577 Неутрално

    И цялата тази тълпа е била целия тоя път, за да измляска по няколко кебапчета с вкисната бира?

  6. 6 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2045 Гневно

    Курнелка не казва нищо ново !
    Но то започна с куфарчетата с които БКП назначи свои хора за "капиталисти",
    но те така се уядоха , че вече не ги интересува кой е на власт !
    Така назначените от БКП "капиталисти" отдавна си купуват депутати и управляващи ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  7. 7 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    Може би имаше някакъв "договор - консенсус" в досегашният политически елит. Очевидно МОДАТА ДА СЕ КАРАТ политическите елити е дошла и до България. Остра ..нетипична реч , която иска да се вкара в затвора ШАЙКАТА! Езикът ще става все по остър , на границата с конфронтацията. Дали това ще се хареса ....ще видим. БСП взема инструментите на СЛАВИ , не ГЕРБ са на прицел , а СИСТЕМАТА. Ако малко е прочетена речта ще се разбере контекста ? Защо над 70 % от земята е в ръцете на много малко хора ! Те защо имат нужда от субсидия ? Защо няколко фирми печелят едни големи неща ...? Защо СИСТЕМАТА проспива определени престъпления ( полиция , съд) . Да се направят тези неща ...се иска нова конституция .........и май се върви натам !

  8. 8 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3326 Неутрално

    Българските политици са уникални, българакият народ два пъти по-уникален!!!
    Свалихме Костов, защото краде.
    Свалихме Симеон, защото юпитата бяха крадливи.
    Свалихме Съргей, защото тройната ламя е ненаситна.
    Появиха се Бареков, Сидеров и куп други, които ги избираме, защото БХ краде.
    Явно у нас не избираме партии и коалиции заради техните политически и икономически програми, а гласуваме за този, който най-силно вика, че се краде.
    Политиците това са го разбрали, а на мат'ряла не му се чете какво му предлагат политиците.
    При това положение Курнелиевщината ще надживее и Бая ви Ганя.

  9. 9 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Любопитно

    Предполагам, че зад Нинова са се наредили, децата и внуците на "червените капиталисти"!
    А тия, които са се наредили отпред на трибуната и пляскат на глупостите на Нинова , са от ония 80% поселение, което червения депутат Христов обяви за дебили!

  10. 10 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Каза шефката на партията с най-много милионери членове. :)

  11. 11 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4393 Гневно

    Ама дрОгрко та нали Вие и вашата партия създадохте милионерите!!Нали именно вие раздавахте куфарчетата и назначавахте "милионерите"Др.Гущеров,др,Свинаров(Пловдивски)...Р.Овч> и др.....Стига с тази просташка демагогия и цинизъм!

    До истината се достига с познание!
  12. 12 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    Разбирам я. Некои си купуват политици, а тя милата се дава безплатно. Нищо де, поне проституцията е незаконна, ку..валъкът си е законен

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  13. 13 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 338 Неутрално

    "икономически кръгове които си купуват политици" - Е това не му ли се вика лобизъм и като цяло е нормално :) и го има навсякъде. Те политиците тия закони данеби по лични прищевки да си ги променят :).. от желание за усърдна работа :)))

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    Червената мафия рони крокодилски сълзи срещу бедността, докато изяжда живота, здравето и духа на българите?

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  16. 16 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4393 Любопитно

    След оняденшният пир за 62000лв. в Принсес днес БСП се бори с бедноста изхарчвайки суми колкото е бюджета на Луковит за година!Е няма такова безсрамие!!!

    До истината се достига с познание!
  17. 17 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Любопитно

    До коментар [#7] от "dejmos":


    Може би имаше някакъв "договор - консенсус" в досегашният политически елит. Очевидно МОДАТА ДА СЕ КАРАТ политическите елити е дошла и до България. Остра ..нетипична реч , която иска да се вкара в затвора ШАЙКАТА! Езикът ще става все по остър , на границата с конфронтацията. Дали това ще се хареса ....ще видим. БСП взема инструментите на СЛАВИ , не ГЕРБ са на прицел , а СИСТЕМАТА. Ако малко е прочетена речта ще се разбере контекста ? Защо над 70 % от земята е в ръцете на много малко хора ! Те защо имат нужда от субсидия ? Защо няколко фирми печелят едни големи неща ...? Защо СИСТЕМАТА проспива определени престъпления ( полиция , съд) . Да се направят тези неща ...се иска нова конституция .........и май се върви натам !
    —цитат от коментар 7 на dejmos


    На никъде не вървим!
    Стоим на едно място и копаем дъното!
    Тази плямпа глупости на някакви неадекватни хора, които си мислят, че ако БСП се върне на власт, може и да дойдат времената на "бай Тошо"!
    Обаче същите "неадекватници", се правят, че не знаят кой "свали бай Тошо" и че точно тяхната любима "червена партия" докара най-дивия капитализъм по нашите земи!
    Празните приказки на тази са също като празните приказки на другаря Б.Б., който не спира да "бори комунистите"!

  18. 18 Профил на equity
    equity
    Рейтинг: 39 Неутрално

    Когато гласувате за едни "проекти" като едно, след като до преди 2-3 години имитирахте конфликт, не ни остава нищо друго като извод, освен да подозираме принцесата от приказките в демагогия и да сме абсолютно сигурни, че една майка Ви е раждала...

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 5774 Неутрално

    А за Техноимпекс премълчава, както винаги!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  21. 21 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    От Бузлуджа Нинова видя "икономически кръгове", които си купуват политици

    Ами Бузлуджа е висока кота за България . ". От там се виждат широки хоризонти . Не е като да си гледаш пъпа В арена Армеец и да викаш Да живей !!! Стига да има очи човек да гледа . И по- важното - да ВИЖДА .

  22. 22 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4513 Неутрално

    Какви шкембета по сцената, какви гуши, какви паласки...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  23. 23 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2349 Неутрално

    Га яди Техноимпекс не рева.

  24. 24 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Докажи го , гжа Нинова.

  25. 25 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    Пеевската телевизия Канал 3 предаваше директно, май са се договорили как ще оплячкосат България, ако отново вземат власта. Пеевски отдавна е обяснил как ще постъпи с ББ.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    До коментар [#25] от "korc":

    За сега ежедневно го хвали из всичките си медии и го държи на власт. Баце пък му се отблагодарява прещедро.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    До коментар [#3] от "stanislavdi":Социалистите говорят срещу бедността???? Това е някаква деградация, социалистите, или поне нашите, винаги са смятали за врагове богатите.

    Още едно потвърждение ма подкрепа на общественото мнение в миналото , че Ботев е Комунист. Негово е определението "чорбаджия - изедник . " А би трябвало поне това да знаеш - - чорбаджия означава БОГАТ собственик . А дали знаеш за какво е загинал Ботев , -това буди дълбоко съмнение . Чети , р;бре Пенчо , чети ... То сляпото окато прави ...

  28. 28 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 3985 Неутрално

    Ако България се управлява от "шайка, която си отива", то идва нова такава

  29. 29 Профил на Radical
    Radical
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Олигарсите ни са изпаднали в тежка форма на кретенизъм, че да ни пробутват наново тая компрометирана партия. Поне да бяха предложили нов политически субект. Няма да ви мине номера. Всяка партия участвала в управлението до момента е провал.

  30. 30 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 1456 Весело

    Чудя се, дали не е забавно да отидеш на такава сбирка. И без това вече почнах да се изчерпвам с идеите за уикенда, и почнах да ги повтарям.

    Отивате компания и се правите на социялисти. Ха-ха. Дано догодина Гери-Никол не се отметне.

    Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото, е много голяма.
  31. 31 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Курни, стига вряка глупости и лъжи всеки ден, писна им даже на твоите!
    Толкова си жалка!
    С удоволствие ще наблюдавам краят ти.

  32. 32 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    "Защо не седнем и не решим, че всички стари пенсии трябва да се преизчислят, с 200 лева не може да се живее", казва Нинова."

    200 лв. не са само старите пенсии. 200 лв. са и новите пенсии на тези, които са укривали доходите и вноските си. Никак няма да се учудя ако БСП, стига да има възможност направи техните пенсии по-високи от тези на хората, които коректно са си плащали вноските. Защото БСП винаги е била партия на некадърниците, мързеливците и мошениците.

  33. 33 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    До коментар [#12] от "Darth Plagueis":Разбирам я. Некои си купуват политици, а тя милата се дава безплатно. Нищо де, поне проституцията е незаконна, ку..валъкът си е законен

    Едва ли я разбираш . Ако размислиш , това щоето с радост съобщаваш като факт , спокойно можеш да го кажеш и за майка си , жена си , сестра си , дъщеря си , с извинение . Дори и за леля си . Ще има същата сила , щом излизат от устата на експерт . Но все пак за Нинова , поне до сега не са се чули такива констатации. Докато за един друг политик откъм Симитли се зачу един призив - Ту ми , както прозвуча в шоуто на Слави . Ако беше коментирал тома като , щеше да звучи достоверно . Защото като факт бе отразено и в медиите . С една дума ,твоето е - г.з пърди , вятър го вее . Лошото е че умирисва държавата . Язък за европредседателството .

  34. 34 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3090 Неутрално


    " За по-добър живот - нашата кауза е България "


    Много патриотично звучи и Корни е права на 100 %, но ..., ако ГЕРБ и идиотите си отидат и дойде БСП + ДПС - ще бъде АБСОЛЮТНО СЪЩОТО . Тоест, да се махат гербавите от трапезата за да седнем ние - ето това е тяхната " кауза за България " !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  35. 35 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1011 Весело

    Некупена Нина купуване на куп сънува ;)

  36. 36 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 719 Весело

    Нинова чак на Бузлуджа ли трябваше да се качи за да ги види тези работи, които от времето на Крадлив деду се виждаха? И като ги "вижда", защо ни предлага държавата да се намеси в икономиката по почина на Путин? Да не би да е решила да оглави бунта на политиците срещу олигарсите? Сега имаме политици назначени от олигарси, а в светлото "бъдеще" на Нинова плитиците ще назначават олигарси....

    Не, благодаря. Такова бъдеще сме гледали през 90-те у нас, а Путин го върна в Русия днес. Просто ни се предлага друга форма на управление на милиционерите....

  37. 37 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1011 Любопитно

    Вярно ли е, че празникът на БСП ще бъде прекръстен на Бабин Ден?

  38. 38 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3090 Неутрално

    Социалистите говорят срещу бедността???? Това е някаква деградация, социалистите, или поне нашите, винаги са смятали за врагове богатите.
    —цитат от коментар 3 на stanislavdi



    Къде виждаш социалисти ?
    Аз виждам едното крило на БКП, да се бори да свали другото крило и да се докопа до управленския кокал - аврофондовете и обществените поръчки !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  39. 39 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    До коментар [#9] от "vagabond66":

    А тия, които са се наредили отпред на трибуната и пляскат на глупостите на Нинова , са от ония 80% поселение, което червения депутат Христов обяви за дебили!

    Явно си личи функционалната неграмотност , примесена с дебилно мислене . Ами Иво Христов даде пълна харектерестека на ония осемдесет процента . С дебилното мислене . И обозначи точно чии електорат са . Нито един социалист от депутатите не скочи срещу Христов . Скочиха водачите на просентчиците . ТСигурно тогава остана доволен , че са те защитили . На Христов не му викат Простия , че да определя като дебили собствените си избиратели . Той много добре знае , че те са около двадесет и кусер процента .

  40. 40 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#5] от "Animals As Leaders":

    Това не е толкова лошо, но виж, ако бяха там защото симпатизират на тея леви предатели, си е плашещо.

  41. 41 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    най-святото ни" - "правото да мислим свободно, да говорим свободни, да бъдем на различно мнение".
    —цитат от коментар 0 на статията


    И това точно от партията, която плюе демокрацията и хвали тоталитаризма.

  42. 42 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    Точно пък БСП да говорят за клиентелизъм е изключително нагло. Кой се коалира с ДПС, нали точно БСП бяха, а?

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  43. 43 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 719 Весело

    Вярно ли е, че празникът на БСП ще бъде прекръстен на Бабин Ден?
    —цитат от коментар 37 на Манчо


    Ти пък сега.... още има и дядовци. Ама, като се знае сериозната разлика в средната продължителност на живота между жени и мъже, може да се очаква БСП да се превърне матриархат... или там бабатриархат за по-благозвучно...

  44. 44 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3090 Неутрално

    До коментар [#11] от "Messerschmitt":


    " Стига с тази просташка демагогия и цинизъм ! "


    Напротив, колкото повече се нажежава обстановката, толкова повече ще се излива и демагогията и цинизма на БКП-крилата .
    Докато има простаци, винаги ще има и тарикати !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  45. 45 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    "Конституционният съд е спасил управляващата коалиция с решението си да обяви Истанбулската конвенция за противоречаща на закона....."

    Лъжете, другарю Станишев. Филмът, в който участваме се казва "Спасяването на редник Корни". Когато се обяви против Конвенцията Корнелия Нинова предизвика огромен скандал с ПЕС и нейния председател - самият Вие. Защото през месец октомври 2017 г. на съвещанието на ПЕС в Лисабон беше приета декларация, призоваваща европейските социалистически партии да оказват натиск върху своите правителства за по-бърза ратификация на Конвенцията. Делегацията на БСП начело с Корнелия Нинова беше подкрепила декларацията без да гъкне. Ако Бойко Борисов беше оставил Конвенцията да бъде гласувана в пленарната зала щеше да стане нещо феерично - или част от депутатите на БСП нямаше да се подчинят и Конвенцията щеше да мине или всички депутати на БСП щяха да гласуват "против" и Конвенцията нямаше да бъде ратифицирана. Бойко Борисов печелеше и в двата случая. В първия - Конвенцията е ратифицирана и се е получило разцепление в БСП. Във втория - Конвенцията не е ратифицирана по вина на БСП и лично на Корнелия Нинова. И в двата случая контрата оставаше у Корнелия Нинова. Като във втория замразяването на членството на БСП в ПЕС (най-малко) не й мърдаше. Следваше разкостване на Корнелия Нинова и отвън, и отвътре. Отделно и Вие щяхте да се окажете насаден на пачи яйца. С оттеглянето на Конвенцията, даването й на Конституционния съд и неговото решение "редник Корни" беше спасена. Сега тя може в България да се хвали, че е спечелила (което вече и прави, та не мож й затвори устата), а на упреците на ПЕС да се оправдава с решението на КС. От положение тя да губи във всички случаи Бойко Борисов я извади в положение да печели отвсякъде. За тази огромна услуга Корнелия Нинова се отплати със също толкова голяма - "Визия за България". Която съдържа такива налудничави идеи, че в сравнение с тях Бойко Борисов и ГЕРБ изглеждат по-о-чти нормални. Е, не съвсем, ама иначе знаете ли какво ще стане....

  46. 46 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#5] от "Animals As Leaders":
    Не съвсем...:)))
    "Хората стават част от социалистическия лагер заради илюзията, че социализмът ще ги направи по-богати и очакването, че ще спре всички, които са по-добри от тях."
    Лудвиг фон Мизес
    "Типичният комунист е бездарен човек, който се обединява с останалите бездарници на основата на общата посредственост - така приспива комплекса си за малоценност. Поведението му е псевдорелигиозно. Комунистическата екзалтация е религиозна по характер, партията си изработва цяла своя мистична система, има своите апостоли и евангелисти, своя рай. Партията е въплъщение на божествената "историческа необходимост". Проф. д.-р Асен Игнатов, "Психология на комунизма""
    "Бывают времена, когда коллективную вонь принимают за единство духа" - Фазиль Искандер- "

  47. 47 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3090 Неутрално

    До коментар [#13] от "touchthis":


    " Е, това не му ли се вика лобизъм ... "


    Не, в парламентите в много държави има официални хора, които лобират открито за една или друга политическа облага, а у нас правят същото, но го наричат " За по-добро бъдеще - нашата кауза за България " . Тоест, КРАЖБАТА има патриотично лого !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  48. 48 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Какво мисли за всичко това онзи общински съветник от БСП- Бургас, който ходи на работа с Ролс-Ройс, а ?!

  49. 49 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3090 Неутрално

    Трябваше още навремето да накичим кестените...
    —цитат от коментар 14 на venci4



    Трябваше, ама имаше една жаба от с. Веселиново, която беше " демократ " и лидер на тогавашното СДС, жаба, която влезна в сговор с тогавашния перестройчик и мръсник Андрей Луканов и когато се понесе ВЪЛНАТА, тези двамата и шайката около тях, създадоха една партия на един днешен " хидролог ", заговори се за " мирен преход " и т. н. миризливи салати ...
    Ако тогава не бяха тези мръсници, днес нямаше да сме на това дередже !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  50. 50 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 389 Весело

    До коментар [#5] от "Animals As Leaders":
    Казват ,че имало тънка наденичка леко извита в едина край, а кебапчетата от едната страна били по дебели. Давали ги в комплект, леко кръстосани по специален начин ,както само те си знаят.

  51. 51 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    Нинова е част от тази олигархична клика.

    The best way to predict the future is to invent it.
  52. 52 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3090 Неутрално

    Докажи го , гжа Нинова.
    —цитат от коментар 24 на The Island




    Нинова ли да ти го доказва ???
    Случайно да си глухоням и неграмотен ???

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  53. 53 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    До коментар [#17] от "vagabond66":
    Не ми се влиза в Любимата за коментар тема КОМУНИЗЪМ. Тридесет години все това. Една пария не определя системата капитализъм . Системата определя партиите. Дай един светъл пример на УСПЯЛ БЪЛГАРСКИ КАПИТАЛИСТ !?? Хайде нас остави ( материала ЛОШ ) ......но виж характера на инвестициите и заплащането !! Търговията в 70 % е в ръцете на чужди фирми под една или друга форма. останалото което крета е работа на ишлеме . Земеделието са латифундисти , който произвеждат сърбени неща без грам добавена стойност. Животновъдство и производство на плодове/зеленчуци няма ( там сме подписали за 3 пъти по малки субсидии отнесени към Полша , Унгария ....и тн. Капитализмът е такъв ....... виж как изглежда пазарно в образованието и здравеопазването или социалните дейности.

  54. 54 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Весело

    До коментар [#39] от "papуre":

    Нямам намерение да правя анализи на вашите разсъждения.
    Искам само да ви задам въпросите.
    Ако сте привърженик на левите идеи,
    какво "ляво" намирате във действията на уж "лявата партия на милионерите" -БСП?
    Какво хубаво са видели "работниците и селяните" гласували за БСП по време на "демокрацията"?
    Как звучат думите за
    "създадена политико-олигархична група, която си е присвоила държавата и годишно "краде" по 10 млрд. лева."
    от устата на една мулти-милионерка като Нинова, представителка на партия пълна с "въпросните олигарси" във вашите уши и какъв човек трябва да си,
    за да отидеш на Бузлуджа да я слушаш, вярваш, радваш и пляскаш?

  55. 55 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9455 Неутрално

    Това описание ми изглежда като автопортрет...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  56. 56 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Е та лъжа ли е?Забравила е само да каже,че и БСП си има собствени икономически кръгове.А някои съвпадат с тези на ГЕРБ.Като една рафинерия дето все е на загуба.И заради която лятото караме на фарове през деня.

  57. 57 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    Не смятам че богатството е нещо зло!
    Просто нашите богаташи стават такива винаги по нечестен начин!
    И самата приватизация беше хипер порочна,и корупцията по високите етажи от която не може да се избавим е именно защото самите политици го позволяват.Примери колко щеш...
    Странното е че въпреки знаем всички гафове-всеки политик се прави на нк лук ял ни лук мирисал....Това е позорно!

  58. 58 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 536 Весело

    Хм, Гергов какво мисли по въпроса с олигархичните кръгове?

  59. 59 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#4] от "SaveBG":

    за да станат пенсиите по големи от 200 лв ,трябва на заслужилите комунисти ,военни ,милиционери да се смъкнат с поне 300% пенсиите ,защото харчат парите на останалите ,дето са внасяли реално ,само ,че те не са комунисти ,та затова чакат да им се вдигнат до 200 , а сега др Нинова предлага и да станат по големи ,пак популизъм , та чак се къса ,ами др Нинова , ако вземат да смъкнат пенсиите на заслужилите другари ,дали ще гласуват за вас ,недейте така .

  60. 60 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#54] от "vagabond66":

    ти къде си виждал комунист да краде и да е хванат от правораздавателната система , аз не съм срещал такъв , а икономически червени кръгове почтиии няма , всички тези с 10 милиарда откраднати , са все на опозиционни партии ,тоест пак от нашите ,ама с другите имена .

  61. 61 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Курнелка не казва нищо ново !
    —цитат от коментар 6 на Чардо


    Казва.

    Казала е, че тези с 10-те милиарда са добре- "независимо кой е на власт".

    Демек- и БСП да яхне народа пак- онези ще са си добре.

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  62. 62 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    До коментар [#53] от "dejmos":

    Какъв пример да дам?
    Ами капитализма ни е такъв, каквато ни е "държавата".
    На времето беше една партията, наричаше се БКП!
    От нея и с нейна помощ се появиха всички останали партии.
    По имена те са различни, но на практика действията им са еднакви!
    Няма никакво значение, кой до сега е печелил или ще спечели.
    Както виждате резултатите са си все същите!
    Вие много добре сте описали ситуацията у нас.
    Нинова говори против "олигарсите", ама те като бяха на власт защо не ги озаптиха? Партията и е пълна с тия същите олигарси!
    Защо не ги изхвърлят от партийните си редици?
    Затова съм написал, че това са празни приказки и който им вярва просто не е адекватен на ситуацията.
    За 30 години видяхме как "държавната собственост" премина в ръцете на назначените капиталисти и година след година резултатите стават
    все по-трагични.
    За тях обаче си е добре!
    Какво му има на един Гергов или един Домусчиев!
    За мен може и да не са свестни "капиталисти", ама те си живеят живота в прекрасни условия и въобще не им пука за мен или за вас!
    А тази сега открила топлата вода, като че ли досега е живяла в Япония, Австралия или в Антарктида!

  63. 63 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 1361 Весело

    А за Техноимпекс премълчава, както винаги!
    —цитат от коментар 20 на lz2


    Сус бре- при Техноимпекс всичко е законно! 😂😂😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  64. 64 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1929 Неутрално

    ...и година след година резултатите стават все по-трагични...
    —цитат от коментар 62 на vagabond66
    Е за това не сте прав! Първо - нещата изобщо не "стават все по-трагични", ами тъкмо обратното. И освен това, при новоизлюпените капиталисти се забелязва голяма промяна в уменията им да управляват бизнесите си. Трябваше им известно време да се понаучат как се прави, но тези, които оцуляха, вече се справят доста добре.

  65. 65 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Весело

    До коментар [#60] от "edin drug":


    До коментар [#54] от "vagabond66":ти къде си виждал комунист да краде и да е хванат от правораздавателната система , аз не съм срещал такъв , а икономически червени кръгове почтиии няма , всички тези с 10 милиарда откраднати , са все на опозиционни партии ,тоест пак от нашите ,ама с другите имена .
    —цитат от коментар 60 на edin drug


    То вече и "комунисти" няма!
    Всичките са "бивши комунисти"!
    Комунистическата партия отдавна изчезна и се разтвори в многото новоизлюпени демократични партии!
    И понеже една "кучка ги е родила" те сега се правят че се карат, обаче не се бият!
    Приказките, че някой ще го вкарат в затвора са меко казано несериозни!
    Цирк от всякъде!

  66. 66 Профил на paul_proteus
    paul_proteus
    Рейтинг: 500 Гневно

    Крадецът вика дръжте крадеца. Доведоха държавата до световна изолация, избиха всичко що можеше да мисли и имат наглостта да се изказват.

    "Nothing succeeds as planned" - J. Heller in "Good As Gold"
  67. 67 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    До коментар [#64] от "cristo_n":

    … и 5% самоосигуряващи се...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  68. 68 Профил на Гущер Гущеров
    Гущер Гущеров
    Рейтинг: 323 Весело

    Да си смени дилъра. Нещо кофти дрога и дава. А ужким има пара!

  69. 69 Профил на balla
    balla
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Ех тези лоши ДПС олигарси не плащат на БСП ами на ГЕРБ, пък нали всички с еднаква ценносна система.

  70. 70 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    До коментар [#64] от "cristo_n":

    България е намаляла с два милиона души!
    Вече се появяват мнения, че съвсем скоро ще има голяма липса на лекари и медицински сестри.
    Всичко това е в резултат на икономическо-политическото развитие през последните 30 години!
    Освен големите западни търговски компании, големи инвеститори у нас не виждам!
    С парите от еврофондовете се строят басейни и стадиони в села с по няколко стари хора!
    Нашите "капиталисти" вече се оплакват, че няма работна ръка, ама пък са силно против повишаването на заплатите!

    Не виждам нищо позитивно!

  71. 71 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3690 Неутрално

    Ох!
    Омръзна ми вече!
    Писна ми да навлизам в тази гмеж.
    Чудя се какви са тези дето всяка година бият път по чукарите, та да слушат глупавите вопли и стонове на личности не вярващи нито дума от това което те самите се опитват да пробутат.
    Този революционен патос как не ги напусна!?
    Толкова време вече все революция правят и все не могат да я довършат.
    Искали били те да казват какво да става в ЕС. Нищо че толкова години водеха малка България и я доведоха до никъде, пак имат нахалството да водели!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  72. 72 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3690 Весело

    До коментар [#39] от "papуre":

    Абе я вземи си допий ракията и си легни да подремнеш, че да ти мине махмурлука.
    После ела да пишеш без....глупави грешки.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  73. 73 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    Тая лайнометка ще надмине Бареков!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  74. 74 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    До коментар [#62] от "vagabond66":

    Пак същото :(( Не съм чел МАРКС поради преди ,поради възрастови неща. Когато той е дал описание на пазарното общество ( капитализъм) , е било 1840 година. Това че капитализма се стреми към монопол .......и го постига , това че купува политическата класа. Това че създава тежки дефекти в обществото и поразява най -тежко образованието и здравеопазването. Това го четох скоро....Тогава имало БКП, Руски комунизъм, Ленин ,Путин ....То е философ. Той го видял тогава и е създал методи/системи за противодействие. Нямат значение имената..., ако небеше този ще онзи . Питах да си виждал ХУМАНЕН капиталист ..наскоро !? Просто питам...

  75. 75 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3690 Любопитно

    .... Питах да си виждал ХУМАНЕН капиталист ..наскоро !? Просто питам...
    —цитат от коментар 74 на dejmos


    Ти Нинова и тези около нея за какви ги смяташ?
    Те не са ли капиталисти?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  76. 76 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2721 Весело

    Гениално прозрение ! Сигурно другата година пак по същото време ще ни осени с твърдението си, че политиците не мислят за обществото, а за собствените си джобове, а след още една година - че трябва нещо да се направи......

    Разбира се, тя самата е чиста като сълза! Кой би си помислил друго !

  77. 77 Профил на galactico
    galactico
    Рейтинг: 458 Разстроено

    На тази крадла мястото и е в затвора а не в парламента. Ако бяхме линчували червените подлоги преди 30години сега щяхме да сме нормална държава без олигарси а народа щеше да живее добре с достойни заплати и пенсии.

  78. 78 Профил на Оливия
    Оливия
    Рейтинг: 231 Неутрално

    Нима сред млади хоря има почитатели на БСП?!!!!
    Тъпаци!!!

  79. 79 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    Законът за купуване на гласове трябва да се допълни,като за купуване на гласове да се смята даването на субсидии на тъй наречените Неправителствени организации,а прокуратурата да се самосъзира и да установи на какво основание се раздават с лека ръка парите от нашите данъци и който е виновен да понесе отговорността за това. Главна "заслуга" за раздаването на тези пари е разбира се на министъра на финансите. Тези пари отразени ли са в бюджета на държавата и ако не от къде идват?

  80. 80 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7917 Неутрално

    Че тези икономически кръгове да не би от небето да са паднали. Нали БКП/БСП се постара за тях.

  81. 81 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7917 Неутрално

    Че тези икономически кръгове да не би от небето да са паднали. Нали БКП/БСП се постара за тях.

  82. 82 Профил на piliferus
    piliferus
    Рейтинг: 226 Неутрално
  83. 83 Профил на piliferus
    piliferus
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Най ми харесаха двамата вляво зад Курвелия - жената а над 120 кг, а мъжът зад нея над 140. Хвала и чест на такива сиромаси-цоциалисти. Напред, Курвелийо!

  84. 84 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    До коментар [#74] от "dejmos":


    До коментар [#62] от "vagabond66":Пак същото :(( Не съм чел МАРКС поради преди ,поради възрастови неща. Когато той е дал описание на пазарното общество ( капитализъм) , е било 1840 година. Това че капитализма се стреми към монопол .......и го постига , това че купува политическата класа. Това че създава тежки дефекти в обществото и поразява най -тежко образованието и здравеопазването. Това го четох скоро....Тогава имало БКП, Руски комунизъм, Ленин ,Путин ....То е философ. Той го видял тогава и е създал методи/системи за противодействие. Нямат значение имената..., ако небеше този ще онзи . Питах да си виждал ХУМАНЕН капиталист ..наскоро !? Просто питам...
    —цитат от коментар 74 на dejmos


    Ами аз преди близо 30 години бях млад и зелен и си мислех, че у нас е възможно да стане нещо като в Германия.
    Говореше се за "социална-пазарна икономика".
    Дали е било истина или е плод на "конспирация" не зная,
    но "западно-европейския модел" уж е бил създаден за да се предпазят народите в западна Европа от "комунистическата идеология"!
    И наистина, в западна Европа има капитализъм,
    в който 'обикновените хора" са живели добре!
    Накратко- "хуманен капитализъм".
    Тридесет години обаче след края на комунизма в "Източния блок"
    виждам, че Германия по скоро заприличва на България, отколкото България да заприличва на Германия!
    Всички големи компании обявяват рекордни печалби,
    а за обикновените хора живота става все по-труден!
    На въпроса ви за "хуманния капиталист",
    ще отговоря, че във България аз такъв не съм виждал и не съм попадал да работя за такъв!
    В момента живя в Англия.
    Работил съм и за английски и за български компании.
    Докато повечето английски компании спазват някакви общо приети закони и правила, то българските компании си работят като в б-г!
    Все едно е 1913 или 1980г година!
    Яка експлоатация и хуманност- нулева!
    Ама това е света днес.
    Дали ще се промени, ще видим?

  85. 85 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    До коментар [#84] от "vagabond66":

    Германия заприличвала на България?

    А Англия? Тя заприличва ли на България? :)))

    Или Германия - зле, Англия - добре?

    Много смешно и жалко внушение :)))

    И най вече, изобщо неотговарящо на истината.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  86. 86 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    До коментар [#85] от "Боян Таксиров":

    До коментар [#84] от "vagabond66":Германия заприличвала на България?А Англия? Тя заприличва ли на България? :)))Или Германия - зле, Англия - добре?Много смешно и жалко внушение :)))И най вече, изобщо неотговарящо на истината.
    —цитат от коментар 85 на Боян Таксиров



    И Англия заприличва на България!
    Отнемат се все повече социални придобивки на хората,
    за сметка на печалбите на едрия капитал!
    И това не е "внушение",
    това е факт!

  87. 87 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    До коментар [#85] от "Боян Таксиров":

    До коментар [#84] от "vagabond66":Германия заприличвала на България?А Англия? Тя заприличва ли на България? :)))Или Германия - зле, Англия - добре?Много смешно и жалко внушение :)))И най вече, изобщо неотговарящо на истината.
    —цитат от коментар 85 на Боян Таксиров



    И Англия заприличва на България!
    Отнемат се все повече социални придобивки на хората,
    за сметка на печалбите на едрия капитал!
    И това не е "внушение",
    това е факт!

  88. 88 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9380 Неутрално

    Там от високо всичко и се привижда на нинова, сигурно се е видяла на премиерския пост, или ще го даде на орехарров.

  89. 89 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1929 Неутрално

    България е намаляла с два милиона души!Вече се появяват мнения, че съвсем скоро ще има голяма липса на лекари и медицински сестри.Всичко това е в резултат на икономическо-политическото развитие през последните 30 години!
    —цитат от коментар 70 на vagabond66
    А бе ако преди 30 години нямаше изходни визи с които насилствено да държат хората в България, знаеш ли още тогава с колко щяхме да сме намалели? Щяха да са останали в БГ не повече от 2-3 милиона! Да, имаме проблеми, не казвам че нямаме, ама колкото и да са недоволните сега, преди, от управлението на БКП-то, бяха 3 пъти повече недоволните!

  90. 90 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    А ми не знам, колко щяхме да сме намалели,
    обаче и сега не е добре.
    Някак си няма как да твърдим, че сме добре,
    пък постоянно намаляваме!

  91. 91 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1929 Неутрално

    До коментар [#90] от "vagabond66":

    Те и датчаните, и холандците, и шведите, и финланците, и германците, и австрийците - всички намялават, пък не съм видял това да е причина за оплакване. При всички развити общества, едното дете е станало стандарт, а това че някои имат по 2-3 се компенсира от многото хора без нито едно дете - къде по собствено желание, къде по неволя, къде поради крива сексуална ориентация. Е само немските индустриалци се оплакват от това, та започнаха да внасят работна ръка от близкия изток.

    А аз спокойно мога да твърдя, че сме далеч по-добре отколкото бяхме. И съда не сам опо моя живот, но и по живота на хората (работливите!!!) около мен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK