Автобус с 29 пътници на "Юнион ивкони" е закъсал във Франция

Автобус с 29 пътници на "Юнион ивкони" е закъсал във Франция

© Надежда Чипева, Капитал



Автобус на фирмата "Юнион ивкони" с 29 пътници се е повредил във Франция рано тази сутрин. Дълги часове пътниците са стояли край пътя, заради липса на реакция от транспортната фирма, съобщава "Би Ти Ви.


Пред телевизията управителят на Георги Атанасов казва, че сега пътниците са закарани на безопасно място - близко заведение, като след отстраняването на проблема с автобуса, те ще продължат пътуването си до България.


Причината за забавянето на реакцията е, че от повиканата френска пътна помощ са поискали парите да бъдат в брой, посочва Атанасов. Той твърди, че пътниците и френските власти са били известени за проблема. Пред телевизията обаче една от пътуващите казва, че не са получавали информация и след един час чакане се е наложило да се обадят на спешния телефон 112.




По думите й е имало предложение френски автобус да извози пътуващите до София, но от българската фирма отказали. Тя казва и че автобусът на "Юнион ивкони" е бил в лошо състояние, като по задните седалки е имало течове от покрива.


Акционер във фирмата е Ивайло Константинов - доскорощен депутат от ГЕРБ и настоящ координатор на партията в Дупница, както и бивш председател на общинския съвет в града.


За последната година на автомагистрала "Тракия" имаше два инцидента с автобуси на фирмата, като при единия загинаха 6 човека.

Ключови думи към статията:

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Ооооо, Макрончо сега ще им стОпи лагерите, ще искат те на бат Бойко пАре в брой !!! Сигурен съм, че не са знаели на кого са се изежили. Ама, както се казва, незнанието не е оправдание. Така, че, да знаат, нЕма лабово.

  2. 2 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    Случват се и такива работи, едва ли е единственото дружество, чиито автобуси се чупят от време на време. Въпроса е кога техническите прегледи ще се извършват както трябва, защото в момента са чиста формалност.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  3. 3 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3580 Неутрално

    Човек винаги като пътува в чужбина трябва да си носи пари в брой. Кой ако не от "Ивкони" не знае това?

  4. 4 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Много лошо в събота банките не работят, вяра нямат франсетата че в понеделник ще си получат парите.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  5. 5 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2281 Весело

    До коментар [#3] от "deaf":

    Просто са им искали пари, а те не са свикнали да дават...
    Ако бяха читава фирма, щяха да пратят втори автобус или да наемат френски, а повреденият да отива на ремонт...

    С комунист диалог не може и не бива да се води, той ти се качва на главата и после иска да ти я махне.
  6. 6 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2281 Весело

    До коментар [#4] от "kasko":

    То голямата философия да изтеглят пари в брой от банкомат. Дневният лимит на карта е 2000 евро...

    С комунист диалог не може и не бива да се води, той ти се качва на главата и после иска да ти я махне.
  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13571 Неутрално

    Май не отделя пари за поддръжка и реинвестиране...
    Затова е решил да "инвестира" в партийно строителство...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на sanvito
    sanvito
    Рейтинг: 342 Неутрално

    Е на тая същата пропаднала фирма , софийска община ще изплати 5 млн. Лв неустойка по някъв измислен договор, но така е нали шефа е от герберското крадливо котило

  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4287 Неутрално

    Герберастката фирма смъртоносница продължава да жъне слава и на международната сцена.
    Сега ще се яви някой надъхан милиционер да каже, че всичко е наред и се случва, и че не трябва да се обръща всичко на политика.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    " повиканата френска пътна помощ са поискали парите да бъдат в брой, посочва Атанасов"
    Каквата е фирмата "Юнион Ивкони" такава и френска пътна помощ са повикали - сигурно някакви мургави "французи" щом не искат разплащане по банкова сметка.

    Натиск, постоянство и търпение.
  11. 11 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2281 Весело

    Няма да се учудя, ако започнат да събират пари от пътниците за ремонта....

    С комунист диалог не може и не бива да се води, той ти се качва на главата и после иска да ти я махне.
  12. 12 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1303 Весело

    Няма да се учудя, ако започнат да събират пари от пътниците за ремонта....
    —цитат от коментар 11 на mitko11


    Трябва да се чудиш ако не поискат! Накрая пак ще опрат да премиера, да звъни на Макрон да ги спасява. Лошо за нашите е че не е летище и там не може да кацне правителствения самолет, а правителствени автобуси май няма, а спомням си за един - белия.

    Натиск, постоянство и търпение.
  13. 13 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Вие сериозно ли правите от това новина? Някакъв автобус закъсал и о боже представяте ли си - за цял час или два. Определено това е нечувано (аз съм закъсвал поне 5 пъти през живота си с автобуси). И какво е това, че закарали пътниците на безопасно място .. те в някакви военни действия ли са попаднали или в някакво бедствие ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  14. 14 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Не мога да си обясня що за хора пътуват до Франция с автобус през 2018г.

    седеньето го зголемува задникот
  15. 15 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Не мога да си обясня що за хора пътуват до Франция с автобус през 2018г.
    —цитат от коментар 14 на Пипера е много лют


    Не пътуват от Франция а от Португалия ( което разбира се е още по зле). Такива които се страхуват от полети, които решават да пътуват в последния момент и който имат огромен багаж.

    Натиск, постоянство и търпение.
  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5068 Неутрално

    Партийните другаре пак се окакаха насред Европата. Може да им отнемат и лиценза за Европа ако се окажат виновни за техн. състояние на автобуса.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    Пълен бойкот на Юнион Ивкони!

  18. 18 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    До коментар [#15] от "dorn":

    Не, най-вече такива, които си мислят, че пътувайки с автобус ще спестят някой лев.

  19. 19 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2281 Весело

    До коментар [#14] от "Пипера е много лют":

    Съвсем нормални хора. Въпросът е дали автобусът е от организирана екскурзия, или е от автобусите, поддържащи например линията Варна - София- Дортмунд- Страсбург.

    С комунист диалог не може и не бива да се води, той ти се качва на главата и после иска да ти я махне.
  20. 20 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    До коментар [#15] от "dorn":Не, най-вече такива, които си мислят, че пътувайки с автобус ще спестят някой лев.
    —цитат от коментар 18 на princess_x


    Май не четеш внимателно защото и аз това казвам - ако купиш билет в последния момент найстина разликата между самолетен и автобусен билет си е доста голяма. Така че при всички положения някой лев се спестява.

    Натиск, постоянство и търпение.
  21. 21 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    Вие сериозно ли правите от това новина? Някакъв автобус закъсал и о боже представяте ли си - за цял час или два. Определено това е нечувано (аз съм закъсвал поне 5 пъти през живота си с автобуси). И какво е това, че закарали пътниците на безопасно място .. те в някакви военни действия ли са попаднали или в някакво бедствие ..
    —цитат от коментар 13 на bludniq_sin


    И аз съм изненадан от Дневник в последно време. Днес има статия и за някакъв луд, дето се бил заключил в дома си.

    Дневник- днес ще ходя на пазар- изпратете репортери да отразят новината...

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  22. 22 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#15] от "dorn":

    Колко струва билет за автобус от Португалия и колко ценности трябва да мъкнеш? И аз съм плащал свръхбагаж за самолет, не е драма огромна.

    седеньето го зголемува задникот
  23. 23 Профил на galactico
    galactico
    Рейтинг: 613 Разстроено

    Като ги гледам автобусите на Ивкони са над 30годишни кочини,затова се развалят и толкова често.Окупирали са превозите по много дестинации и не дават на никой друг да ги конкурира. Навремето имаше една компания която се занимаваше с международни превози и която я ликвидираха мафиотите на Ивкони като потрошиха собственика и той се отказа от бизнеса с превозите.

  24. 24 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#20] от "dorn":

    Пътувал съм само веднъж преди 15 години с автобус до Венеция - цигания, цигани, простотия по граници и нескончаем рев на малки деца.

    седеньето го зголемува задникот
  25. 25 Профил на киро акционера
    киро акционера
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Аз пък се очудвам изобщо как може пътната помощ да иска пари! Това се урежда със застрахователя после между тях. Не говоря за ремонта, а за да го докарат някъде до населено място.

    Не може да имаш нещо, което никога не си имал, без да направиш нещо, което никога не си правил.
  26. 26 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1880 Весело

    До коментар [#20] от "dorn":

    Е, ако не смятаме, че времето е пари, спестява се. ;)
    Питай ги тези, които висят на магистралата във Франция до счупения автобус, какво мислят по върпоса за спестяването.

  27. 27 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    До коментар [#25] от "киро акционера":

    Ами можем да си направим извод каква застраховка има автобусът на злославната Юнион Ивкони.

  28. 28 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    До коментар [#13] от "bludniq_sin":

    Това не е ''някакъв'' автобус, а автобус на ЮИ, които станаха прекалено известни с проблемите си и фаталните катастрофи.

  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4287 Неутрално

    До коментар [#13] от "bludniq_sin":

    Има неква логика. Проблем с гербавата Юнион Ивкони отдавна не е новина.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5068 Неутрално

    До коментар [#25] от "киро акционера":

    Ако има застраховка !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  31. 31 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1802 Неутрално

    До коментар [#4] от "kasko":То голямата философия да изтеглят пари в брой от банкомат. Дневният лимит на карта е 2000 евро...
    —цитат от коментар 6 на mitko11

    Вие май не знаете, че френските банкомати искат предварително да вкараш карта, с която можеш да изтеглиш определена сума от определена сметка, след което да въведеш ПИН.
    Очаквам да бъда контриран с пояснение, че застраховките на транспортните средства в реномирана компания, занимаваща се с автобусни превози в страната и чужбина, трябва да гарантират ремонт при аварии по всяко време във всяка точка от маршрутите.
    Е на тая същата пропаднала фирма, софийска община ще изплати 5 млн. Лв неустойка по някъв измислен договор, но така е нали шефа е от герберското крадливо котило
    —цитат от коментар 8 на sanvito

    Ако Софийска община община беше превела парите навреме "Юнион Ивкони" щеше да си поддържа автобусите в по-добро техническо състояние и да организира по-бързо ремонти където и да е по света. Те пък едни пари! По пет лева на човек.

  32. 32 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1802 Неутрално

    [quote#31:"zhivko6461"][/quote]
    Докато се занимавах с други дейности вместо да се съсредоточа в писането изпращането на коментара си "киро акционера" е доказал, че очакванията ми са били напълно оправдани.

  33. 33 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1303 Весело

    До коментар [#20] от "dorn":Пътувал съм само веднъж преди 15 години с автобус до Венеция - цигания, цигани, простотия по граници и нескончаем рев на малки деца.
    —цитат от коментар 24 на Пипера е много лют


    Е така кажи бе човек, но само не се мотивирай с цени. Не че при нискотарифните вече не е същата картинка, но там поне съвместното съжителство приключва до 2-3 часа.

    Натиск, постоянство и търпение.
  34. 34 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 595 Весело

    До коментар [#10] от "dorn":

    Хе хе, французите са наясно, че ако не вземат парите в брой сега, ще им платят на кукуво лято...

  35. 35 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3395 Неутрално

    А преди броени дни получиха едни 5 милиона от Столична община...

  36. 36 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 605 Неутрално

    "Юнион Ивкони" ще получи 5 млн. лева от Столичната община заради 150 съдебни дела"

    https://www.dnevnik.bg/biznes/2018/07/25/3287087_junion_ivkoni_i_stolichna_obshtina_se_sporazumiaha_za/
    ***
    Виновна е общината, толкова пари им дължат, даже собствениците и на море не могат да идат, та автобуси да купуват.

  37. 37 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5068 Неутрално

    До коментар [#35] от "selqnin":

    Защото са си близки.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  38. 38 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Не беше ли на ДПС тази фирма?

  39. 39 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#33] от "dorn":

    Ей сега проверих - 15 август, София-Лисабон, базова цена автобус 230, базова цена уизер - 116, цена с багаж - 230. Идентични цени за след 20 дни. Не виждам логика в автобуса.

    седеньето го зголемува задникот
  40. 40 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Това оправдание е пълен абсурд. Тези от транспортната фирма нямат ли застраховка или договор, който да гарантира, че при проблем на пътя, има кой да се погрижи. Явно фирмата разчита пътниците да пътуват със сключени пръсти за да не вземе да се случи нещо по пътя. Някой е блял и си е разкачил пръстите. Сигурно е ял фафла и ето ти проблем. Сега ще стои на безопасно място, а вероятно е дал пари и за плащане на пътна помощ.

  41. 41 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1303 Весело

    До коментар [#39] от "Пипера е много лют":

    Браво, упорит си - но ако искаш оконателно да ти призная че си прав вземи им интервюта - "представителна извадка" като се приберат в България, за мотива да пътуват с автобус а не със самолет. Все ми се струва обаче че 90% от пътниците ще ти кажат една от трите причини който съм написал в пост 15.

    Натиск, постоянство и търпение.
  42. 42 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9252 Неутрално

    От Португалия до България с автобус. И колко дена ще пътуват.

  43. 43 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9252 Неутрално

    От Португалия до България с автобус. И колко дена ще пътуват.

  44. 44 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    До коментар [#3] от "deaf":Просто са им искали пари, а те не са свикнали да дават...Ако бяха читава фирма, щяха да пратят втори автобус или да наемат френски, а повреденият да отива на ремонт...
    —цитат от коментар 5 на mitko11


    Те хубаво ще пратят втори автобус, ама докато стигне до Франция ще минат сигурно 40 часа.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  45. 45 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    Действително има хора, които много ги е страх да летят със самолет, и категорично отказват. Иначе дори и самолета да е малко по-скъп пак е по-добре отколкото да се лашкаш 48 часа в автобуса и после 24 часа да си като пребит. Ако разликата стане някаква много брутална е друг въпрос.
    А какви толкова багажи ще мъкне някой, не е ясно. Вече каквото има в България такова има и в другите държави, нормално е човек да пътува с малко багаж.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  46. 46 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3507 Неутрално

    Тая фирма е гола вода, предполагам че и повечето от другите също. Преди доста години бях на автобусна екскурзия и няма да повторя. Автобусът остана без климатик, шофьорите се изживяваха като състезатели, хотелите бяха с по половин звезда,

  47. 47 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 864 Неутрално

    До коментар [#33] от "dorn":Ей сега проверих - 15 август, София-Лисабон, базова цена автобус 230, базова цена уизер - 116, цена с багаж - 230. Идентични цени за след 20 дни. Не виждам логика в автобуса.
    —цитат от коментар 39 на Пипера е много лют


    И аз проверих, нищо от написаното от теб не е вярно. На 15 август Уиз не лети Лисабон-София, лети на 14 и 17 август. Базисна цена 160 евро (320 лв)без багаж, с багаж - 220 евро (440 лв).
    Цената на Юнион Ивкони за автобус Лисабон-София е 230 лева. Та с автобус е много по-евтино.
    Аз не бих тръгнал с автобус от Лисабон, това са 3500 км, поне 48 чáса. Със самолет е 4 чáса.
    Има риск и със самолет, снощи полетът на Уиз от Лутън не е излетял, пътниците не са настанени в хотел, за да си вземат после обезщетенията сигурно ще трябва да заведат дела.
    https://www.24chasa.bg/novini/article/6985861

  48. 48 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#47] от "aralambi":

    Не знам как да ти приложа скрийншот, но да - прав си за датата. За цените не. Говоря за еднопосочен Соф-Лис. 116 лева базов, 230 с багаж. Отвори сайта на уиз

    седеньето го зголемува задникот
  49. 49 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    До коментар [#47] от "aralambi":

    Аз му се доверих, Пипера който мислех за обективен ми изгуби доверието !
    А относно Соф -Лис, може и да е за 9 евро но връщането............, а тука коментираме връщане в България.

    Натиск, постоянство и търпение.
  50. 50 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 11476 Разстроено

    Безотговорно управление на фирмата.

  51. 51 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 701 Неутрално

    По миналия четвъртък автобуса който тръгна от централна гара София за Мадрид,беше криминален.По нищо не личеше че е техен.Автобус на 20 години.Без лепенки по него.Шофъорите носиха по една риза,която след 50 километра свалиха.Имаше една криминална табела на предния джам.Шофъорите се туткаха 1 час на сръбската граница,за да им докарат цигари.Тия цигари бяха разпределени по пътниците и после продадени в Лион на наш човек.По принцип трябваше да са 4 ма,но бяха само двама и единия спеше отзаде върху едни матраци.Автобуса н е еподдържан.Изхвърли водата във Франция.Единия шофьор не спираше по спирките и затова се наложи после да се връщаме един час в най големия трафик.Отделно човека заради когото се връщахме към Лион,беше набеден че едва ли не е виновен.Та некви тъмни му се караха.Пристигнахме в Мадрид с 5 часа закъснение.Нито една вода не дадоха шофьорите.После два дена не можех да ходя като хората.
    Автобуса беше една vlb bova.Добър автобус но да се поддържа и да се каже предварително.И да се измие.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  52. 52 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    До коментар [#3] от "deaf":Просто са им искали пари, а те не са свикнали да дават...Ако бяха читава фирма, щяха да пратят втори автобус или да наемат френски, а повреденият да отива на ремонт...
    —цитат от коментар 5 на mitko11


    В случая проблемът е, че са висели на пътя няколко часа, щото пътната помощ не е искала да ги изтегли до някое населено място. А е можело да ги извозят с френски автобус. Иначе май е ясно, няма да плащат за френски автобус да България, а пътниците ще си чакат да пратят друг.

  53. 53 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 864 Неутрално

    До коментар [#47] от "aralambi":Не знам как да ти приложа скрийншот, но да - прав си за датата. За цените не. Говоря за еднопосочен Соф-Лис. 116 лева базов, 230 с багаж. Отвори сайта на уиз
    —цитат от коментар 48 на Пипера е много лют


    Хората са пътували Лисабон-София.
    СОФ-ЛИС е евтино, връщането е на повече от двойна цена. Това са номера на всички авиокомпании - да отидеш някъде е по-евтино, връщането е по-скъпо, защото нямаш избор.
    Цените на Уиз за полет ЛИС-СОФ - https://wizzair.com/ #/booking/select-flight/LIS/SOF/2018-08-14/null/1/0/0/0/null

  54. 54 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4249 Весело

    Да пътуваш с автобус през 21 век от Лисабон до София?!
    Тази фирма няма ли курсове и до Ню Йорк?!

    klimentm
  55. 55 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 253 Разстроено

    До коментар [#51] от "Петър Петров":

    Приятел, никога не изпозвай българска компания за международни пътувания.
    Това го знам от 1991-ва.
    Жалко за мечтите ни.

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.
  56. 56 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    Французите били поискали пари в брой... Колкото прост трябва да си, за да повярваш на подобна лъжа? Лъжци, лъжци, това са българските фирмаджии.

  57. 57 Профил на Венета Василева
    Венета Василева
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#15] от "dorn":

    Прав сте!Огромен багаж който се доплаща щото дават един куфар и една ръчна чанта да влизат в цената на билета...другото се мери на място и се плаща ..един път съм преживяла ужаса с тях през 2014 ...Държат се все едно са представители на самолетна компания ,супер нагли и елементарни ..не дават касов бон за доплатен допълнителен багаж ..трябва да настоява човек през целия път,пълнят автобусите до дупка в тоалетната се нахвърлят куфари ...

  58. 58 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#54] от "klimentm":

    И аз това питам и погледни какви защитница на ихтибусите се показаха

    седеньето го зголемува задникот
  59. 59 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#53] от "aralambi":

    Доста навлизаме в буквоедство, НО:
    - около Лисабон на 200 километра има поне три летища, откъдето има евтини полети и с едно прекачване човек да може да се добере до България за под 50 евро по всяко време на годината - справка kiwi.com. Просто с малко комбинативност и смелост си спестяваш две-три денонощия скотско преживяване в автобуса на ЮИ. Дори Райънер са класи над тия автобуси, които са мръсни, спират само в някакви бандитски дупки, карат с превишена скорост и преуморени шофьори и возят контрабанда. Що за човек трябва да си да поддържаш това?

    седеньето го зголемува задникот




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK