Столична община започна кампания да не се кара в бус лентите

Лицето на Божана Мановска от Младежкия театър ще виждат шофьорите каращи зад автобус 285.

© Столина община

Лицето на Божана Мановска от Младежкия театър ще виждат шофьорите каращи зад автобус 285.



Столична община започва информационна кампания да не се кара по бус лентите. Мотото е "Всеки да си знае лентата", а нейни лица са актьорите от трупата на Младежкия театър Божана Мановска и Севар Иванов. Техните лица са на автобуси с номера 280 и 304. "Подкрепете ни и Вие, за да може ВСЕКИ ДА СИ ЗНАЕ ЛЕНТАТА и да пристига навреме!", написа във фейсбук профила си кметът Йорданка Фандъкова


Само преди седмица стартира и изграждането на нови бус ленти на територията на София, напомнят от общината. Първата от тях е по бул. "Васил Левски" от Ректората до бул. "Патриарх Евтимий". Предстои да се направят още нови бус ленти по бул. "Сливница", "Данаил Николаев", по бул. "България" и "Евлоги и Христо Георгиеви". Нова бус лента ще има и по бул. "Константин Величков" в участъка, в който се изграждат перони за споделеното трасе между трамваи и автобуси.


Инфраструктурните ремонти в столицата, с изключение на този по ул. "Граф Игнатиев", ще приключат до 15 септември, каза заместник-кметът на Столична община с ресор "Транспорт" Евгени Крусев след като инспектира ремонта на кръстовището при Ректората на Софийския университет. Ремонтите по бул. "България", бул. "Арсеналски", бул. "Васил Левски", Източната тангента и ул. "Резбарска" трябва да приключат до 15 септември 2018 г., каза Крусев пред "Фокус". Той нямал информация някоя от ремонтните дейности по улиците в София да е изпълнена некачествено.

Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2620 Неутрално

    Жестоки глоби и камери ще решат проблема ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  2. 2 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    С кампания няма да стане. Трябват си яки глоби!!! А КАТ-аджиите вместо да кибичат по местенца, на които може да се кара безопасно с по-висока скорост от позволената е крайно време да се заемат с реалните опасности и дразнители на пътя! Не може стотици хиляди хора да закъсняват или да се придвижват супер-бавно до работа, за да може шепа идиоти да си карат където си искат!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  3. 3 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 563 Неутрално
  4. 4 Профил на bosev.asen
    bosev.asen
    Рейтинг: 402 Неутрално

    ГЛОБИ! 200 лв. например!

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    С 50 лв. глоба, няма как да стане. Камера във всеки автобус обаче, ще повиши приходите...

  6. 6 Профил на pantarea
    pantarea
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Този човек, който непрекъснато доказва, че не е за този пост, като прави инспекции, не вижда ли какво е качеството, та трябва някой да му дава информация! Може би самите строители да го хванат за ръчица и да му покажат. Нетът е пълен със снимки с мърляво изпълнение, но друго си е всеки ден да се изтъпанчиш пред журналистките, жадни за интервюта.

  7. 7 Профил на pantarea
    pantarea
    Рейтинг: 493 Неутрално

    За бус лентите е добре да се погледне какво паркиране е по бул. Левски, особено между Паренсов и граф Игнатиев. Пуснали си аварийните светлини и си кибичат в заведенията.

  8. 8 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2980 Неутрално

    каза заместник-кметът на Столична община с ресор "Транспорт" Евгени Крусев след като инспектира ремонта
    ______________
    Днес покарах из София и гледах как Столична Община прави за смях софиянци с няколко нови "островчета" спирка за трамвай в патното за изпреварване и даже някой през нощта беше ги отнесъл заедно парапетите , а пък на ул.Раковска е най-комично не видях нито един велосипедист ама на всякъде камиони разтоварват за немските бакалии. Колите не могат да изпреварват нито тролей на спирка, нито камион който разтоварва и задръстването си е по-зле от колкото в час пик!
    Не го знам кой е този Крусев, ама баджанака да му потърси някаква работа дето му отговаря на уменията и възможностите!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2980 Неутрално

    Жестоки глоби и камери ще решат проблема ...
    —цитат от коментар 1 на danvan

    Колкото са по-големи глобите толкова повече оборот от рушвети за безнаказаните които взимат и дават!

    Случвало ми се да ме спре полицай, да се посмеем и да не може да формулира какво точно съм нарушил на ново кръстовище с "умен" светофар причинен от Столична Община(ГЕРБ)!



    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3892 Неутрално

    До коментар [#8] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Единият видел платно за изпреварване, според другия 50 лв глоба са недостатъчни. Боже, какви идиоти...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  11. 11 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1169 Разстроено

    Капацитетите в столична община ще решат проблемите на транспорта със 100 литра боя, с която ще маркират една нищо не значеща и от никого незачитана бус-лента, смях... Абе хора, абе в който и форум да влезнете и да почетете мненията на хората за половин час само, ще научите много методи, които приложени, ще решат голяма част от проблемите на градското придвижване. Обаче вие или сте тъпи, или се правите на такива, защото от вашите мерки не се случва нищо положително, ама нищо. Катаджиите спят, яко спят, защото ако съм един шапкар с палка, само за час от неправилно спрелите коли по Ал. Стамболийски и Хр. Ботев ще събера глоби за преасфалтирането на половин София. Нооо... в общината явно са дебили или по-вероятно са във връзка с КАТ - протекции за наши хора навсякъде из града, да се движат безпроблемно. А раята да търпи и да не мрънка, че...

  12. 12 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Хахаха! Пак отчитане на дейност, вероятно съпроводено с дребна обществена поръчица за близка фирма.
    Сладури общинарски, некарането в буслентата е много просто. Забрана-нарушение-санкция се казва и работи по цял свят. Безусловно. И го знаете.

  13. 13 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 902 Неутрално

    До горните радетели за "високи глоби"

    Не размера, а неизбежността на наказанието води до превенция.

  14. 14 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Жестоки глоби и камери ще решат проблема ...
    —цитат от коментар 1 на danvan


    Камери и редовни (!) глоби ще решат проблема. Ти колко човека познаваш глобени за каране в бус лента ? Понеже аз не познавам нито един. Много злост в тая държава, само любители на Крум, и горди с факта при това. Никакво мислене всъщност как да се реши проблема.

  15. 15 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 2250 Гневно

    Кампания за ред! Не трябва ли редът и законите да се спазват постоянно!?

  16. 16 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1034 Любопитно

    Колко струва "информационната кампания"? И кой точно трябва да информира? КАТ информирани ли са? Или ще разберат сега от кампанията за проблема, който учителката ще реши с тази кампания.

  17. 17 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    Специално в центъра, в градския транспорт са баби и ученици. Последната седмица съм без кола и се опитах да ходя на работа с тролея. Ами не става. Влачи се с часове и не заради липса на бус ленти. Спирките през 200 метра. Така ,че пак тормоз на тия които носят на гърба останалите. Колоездачи пък въобще липсват.

    "Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженным!"
  18. 18 Профил на Цъкам минуси
    Цъкам минуси
    Рейтинг: 639 Неутрално
  19. 19 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    Пак по комунистически разсъждавате, привилегии за някого и това да са градски автобусен транспорт. Никъде по света освен в Русия и България го има това животно бус лента с предимство. Навсякъде градски автотранспорт си кара както другите без тази привилегия бус лента, но спирките така са устроени, че не пречат на никого, а и зареждането на магазините е от два след полунощ до пет сутринта, така че рейсовете да могат безпрепятствено да се движат плътно в дясно. Тръгне ли градски транспорт всяко зареждане спира. Това е накратко, повече не обяснявам.

  20. 20 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    С такива пожелателни мерки едва ли ще стане. Малцина ще се превъзпитат така. Както казаха колегите по-горе: само яки, своевременни глоби и санкции .

  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3679 Неутрално

    До коментар [#20] от "paf":

    и за мутрите и за обръчите. Ам за тях не важи !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#10] от "Darth Plagueis":

    Хех, и аз точно това си помислих :)

  23. 23 Профил на Roni
    Roni
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До коментар [#1] от "danvan":


    Жестоки глоби и камери ще решат проблема ...
    —цитат от коментар 1 на danvan


    Съгласен с написаното. И с това в този дух написано от още десетина съфорумници тук:) Бих добавил само "И СЪБИРАЕМИ ГЛОБИ" .

    А това май е проблем в НРБ.2. СЪБИРАЕМИ ГЛОБИ?!? Дат уил би дъ дей, както казва няколко пъти онзи реднек, Джон Уейн, в един култов филм от преди бая години.

    Гордо форумно Моше (според радиоточката де)
  24. 24 Профил на Roni
    Roni
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До коментар [#19] от "сидер":

    Не си прав. Бъс'ленти има в много държави по градовете в омразния "запад". В още по омразния Пиндостан има и ленти по пътищата забранени за коли с 1 пътник в колата. АМА ТАМ ГЛОБЯВАТ ЯКО нарушителите (и глобите са събираеми), та нещата са що годе наред.

    Гордо форумно Моше (според радиоточката де)
  25. 25 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    До коментар [#12] от "Green Day":

    “Забрана-нарушение-санкция се казва и работи по цял свят”

    Работи, когато булевардите са построени с мисъл. Ако не стъпиш на бус-лентата, катаджията ще те глоби, че от ляво платно правиш десен завой. Еле пък при задръстванията на бул. Александър Малинов- ако не се преустроил два светофара преди завоя, си караш все направо.
    Второ, каква бус-лента ви удря в главата, когато светофарите са наредени през 50 м - два автобуса да се движат един след друг и завой ще направиш при второ пришествие или ... ако минеш овреме в бус-лентата.
    Трето, какъв е смисъл от бус-лента на Цариградско шосе, когато скоростта на автомобилите надвишава два пъти тая на автобусите?! Ама понеже не може (не искат) да се реши въпроса с неправилно спиращите бакшиши и тарикати, задръстват се всички участници.
    Иначе, няма проблем да има бус-лента при четири и повече лентов булевард (каквито няма в София). Ама да се прави бус-лента при двулентов булевард е абсолютна простотия. Кел файда, че автобусът е потеглил от спирката и след 20м спира заради километрично задръстване на светофара!? Това са булевардите Сахаров, Малинов, Драган Цанков, Евлоги Георгиев, Иван Гешов, цар Борис Трети, Христо Ботев, Симеоноско шосе, Опълченска, Левски. То от всички булеварди само Брюксел (към терминал 2) не се е задръствал от спирки, бабуни, пешо-, Вело-, охлю и парко-алеи и други препятствия на пътя. И на него няма бус-лента.

  26. 26 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1169 Любопитно

    До коментар [#17] от "schwimmwagen":

    Колега, споменете от къде до къде пътувате с тролейбус, та се влачите с часове, щото аз живея и пътувам баш в центъра, ама не съм съгласен с вашата констатация...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK