Борисов нареди всички мостове да се ремонтират едновременно

"Много често не сме разбирани и от шофьорите за това, че правим ремонти на долното строене, на колоните на мостовете, където арматурата е корозирала. Те виждат, че няма работници отгоре по автомобилните платна, критикуват ни, но ще ни разберат. Правим го за българските граждани", каза Нанков.

© Агенция пътна инфраструктура

"Много често не сме разбирани и от шофьорите за това, че правим ремонти на долното строене, на колоните на мостовете, където арматурата е корозирала. Те виждат, че няма работници отгоре по автомобилните платна, критикуват ни, но ще ни разберат. Правим го за българските граждани", каза Нанков.



Министър-председателят Бойко Борисов нареди на министрите на регионалното развитие Николай Нанков и на транспорта Ивайло Московски спешно да предложат решение, което да дава възможност ремонтите на мостовете по пътната и транспортна инфраструктура да вървят едновременно.


Това се вижда от част от стенограмата от днешното правителствено заседание, публикувана от правителствената пресслужба.


"Искам решение и не един по един да ги правим, а едновременно да влезем и да ги правим всички мостове",
заяви премиерът на днешното правителствено заседание ден след като вчера в Италия рухна мост, а над 30 души загинаха. Според него финансиране може да се търси от Българската банка за развитие или целево чрез Министерството на финансите. Той настоя планът да му бъде представен в понеделник, а в сряда Министерският съвет да е готов с решението си.




"Двете министерства да подготвят и всичко да започне да се отремонтира и да се укрепва. Ние строим нови съоръжения, (...) но никой няма да излезе от тези преди нас и да каже: "Ние сме виновни", защото вместо преди 20 години да отремонтират този мост, преди 25, преди 15, никой няма да поеме отговорност. Затова подгответе се и за сряда, ако трябва целеви заеми, след това ТОЛ системата да ги връща, или целево да търсим пари от бюджета, това искам навсякъде да се влезе и да се ремонтира", каза премиерът.


Строителният министър Нанков уточни, че мостовите съоръжения са по на на 35-40 и повече години, които не са основно ремонтирани, а някои - и частично. По думите му 211 моста се нуждаят от ремонт. По автомагистралите броят им е 34, като половината са в лошо състояние. Само за ремонта на тези 17 моста са необходими 130 млн. лв., уточни по-късно пред медиите министърът.


На правителственото заседание Нанков напомни, че миналата година се ремонтирани 7 съоръжения по магистралите "Хемус" и "Тракия", а в момента по план се ремонтират 5, но липсва осигурено финансиране. Едновременно с това подчерта, че конструкциите на всички мостови съоръжения по автомагистралите и пътищата от първи клас са проверени, има и работни проекти, чието изпълнение може веднага да започне.

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1789 Неутрално

    Взел си е урок от италианския мост

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  2. 2 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2158 Неутрално

    Чакаме да се срути съдебната система в Италия, че да започнем да ремонтираме нашата.

  3. 3 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3115 Неутрално

    Боже, какъв Грижовник, какъв Бащица, какъФ Херой!

    Ама ... ама, Баце, ми ти си Баш СтроителЯТ от едно 10 годин насам!
    И ... к'во? ПропуснАл си мостовете? А ся превантивно рИвеш и сугестираш мат'ряла? Щот' май се подплашИ' след Генуа?

    Прочее ... да се вслушаме в думите на самия Му министер - цитирам дословно от статията ...
    " ... По думите му 211 моста се нуждаят от ремонт. По автомагистралите броят им е 34, като половината са в лошо състояние. Нанков напомня, че миналата година се ремонтирани 7 съоръжения по магистралите "Хемус" и "Тракия", а в момента по план се ремонтират 5, но липсва осигурено финансиране..."
    Тъй ... От 211 - ремонтирани 7 миналата и 5 тази. Но липсвало осигурено финансиране.
    Как става ремонт без осигурено финансиране - сещайте се. При всички случаи не е сериозен, а по-скоро ... козметичен. Усвояваме е'ни пари ...

    Но, ей, някой, ако не дай Боже стане някаква беля - някой да не е посмял не дори да каже, а дори и да си помисли, че Той с авере имат някаква вина!

  4. 4 Профил на boyan_h
    boyan_h
    Рейтинг: 397 Неутрално

    да вземе да каже нещо и за "търговския регистър"

    Акълът идва бавно и болезнено. Много е вероятно и изобщо да не дойде. Тогава остава само болката.
  5. 5 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    Вместо да задава панически ходове, по-добре той или хора които поне малко са по-наясно с материята, да предизвикат сериозни инспекционни огледи и да се набележи план с приоритети.
    Може да има такива, които трябва незабавно да се затворят и започнат ремонти, други, които да се изследват допълнително и тогава се реши какво да се прави с тях, трети, които се нуждаят от профилактика, за да не стигат до аварийни ремонти.
    Ама юнашкото сърце на майстор Буци може ли да чака?

  6. 6 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3115 Неутрално

    Вместо да задава панически ходове, по-добре той или хора които поне малко са по-наясно с материята, да предизвикат сериозни инспекционни огледи и да се набележи план с приоритети.Може да има такива, които трябва незабавно да се затворят и започнат ремонти, други, които да се изследват допълнително и тогава се реши какво да се прави с тях, трети, които се нуждаят от профилактика, за да не стигат до аварийни ремонти. Ама юнашкото сърце на майстор Буци може ли да чака?
    —цитат от коментар 5 на tsvetko_51

    Дрън, дрън!
    Ей, че сам министерОт ви рЕди, (и аз му вярвам), че са правени инспекции и има някаква яснота кое, къде, как.
    Но нЕма ... финансиране!
    А финансирането, Цветко, зависи от Баце с авере. Те държат ножа за "хляба", те определят "приоритетите". А пАре не е да нЕма. И то не от вчера.
    Просто ... въпрос на ... приоритети.
    Мостът гълта в пъти повече средства и работа от еднин слой асфалт и нова маркировка, а пи-ар ефектът е почти нулев.
    Пък и от мост къде-къде по-трудно се краде. Щото пада, а не е някаква си маркировка и дупки, за които мат'рялът си е свикнал, че се оправят ден до пладне и са хранилка перпетуум мобиле за "усвоителите".

  7. 7 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2623 Неутрално

    Дъра бъра два чадъра, или връзване на гащи, и имитация на дейност.

  8. 8 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 956 Разстроено

    Абсолютна трагикомедия, но на природонаселението не му пречи щом толкова пъти гласува за този тупан.

    #killwhitey
  9. 9 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3115 Весело

    Дъра бъра два чадъра, или връзване на гащи, и имитация на дейност.
    —цитат от коментар 7 на Таралеж

    Надали съвсем е имитация.
    Не забравяйте, че НАТО вдигна мерника на инфраструктурата, която е занемарена. Това ме кара и да вЕрвам на министерОт за инспекциите, че са направени. Това ме кара и да вЕрвам донякъде на "инициативата" на Баце, защото хем НАТО го подпира, хем пък това е възможност и да докопа е'ни пари. Предполагам, че и затова, както казва монистерОт, в момента движат 5 моста "без осигурено финансиране", т.е. очакват да им се финансира отвън.

    Инче за дъра-бърата сте прав. То на Наш Вождо всичкото Му е дъра-бъра, жакузита-макузита, кИбапчИта-мибапчита ... Стил, дге!

  10. 10 Профил на bash
    bash
    Рейтинг: 473 Весело

    В момента в който гледах репортажа, точно това казах на сестра ми: Глей ся Бойко как ще нареди да се проверяват и оправят мостовете :) Разбира се не виждам лошо в това. Тези неща не са шега и за разлика от пътищата, не може да не се поддържат. Относно докопването на парите - под една или друга форма все ще ги докопат.

  11. 11 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2911 Неутрално

    Така е редно. Каква ще ни е ползата, ако някой нуждаещ се от ремонт мост падне, докато чака реда си за ремонт.

  12. 12 Профил на kuparamp
    kuparamp
    Рейтинг: 271 Неутрално

    На печалившите, честито

  13. 13 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 920 Весело

    Това означава ли, че полицаите дето стоят по дупките от зимата по нареждане на Бай.Х., сега ще местят по мостовете?

  14. 14 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Взел си е урок от италианския мост
    —цитат от коментар 1 на venci4


    Мне, не е разбрал поуката : 2 години след ремонта мостът пада.

  15. 15 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4060 Неутрално

    До коментар [#5] от "tsvetko_51":

    Подкрепям изцяло мнението Ви. България нито има толкова специализрани екипи по мостостроене и поддръжка, нито ресурси. Всяка нормална страна би направила приоритетен списък съобразно важност на моста в транспортната система, статут на състоянието с предварителна оценка на стойността на ремонтните работи и т.н. Ако трябва, да извикат един австрийски или немски екип за допълнителна техническа експертиза на така съставения списък, но "всички мостове едновременно" си е чиста проба безотговорен популизъм за замазване очите на хората.

  16. 16 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    По-добре да каже, защо магистрала Люлин, посроена преди три години, непрекъснато има проблеми със свлачища и тунели?
    И има ли поне един Божи ден да не е в ремонт някой от тунелите по магистрала Хемус.
    А за откраднатите десетки милиони и прибраните комисионни няма да питаме.
    Защото все ще му дойде времето за отговор и по този въпрос.

  17. 17 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 1813 Неутрално

    Ако ще се захващат с всички мостове, да им ударат по една боя, после ще обвинят бояджиите, че не е била качествена боята.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  18. 18 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Баце е късметлия , че няма да е на власт като започнат да му падат санираните панелки...
    Всяка година дава по 1 милиард за да ги гримира, на заварките и основите като са им компрометирани все едно нищо не се прави.
    В момента повечето панелки са на по 50 години, дават им живот около 70-80 години и това, че ги облепят , не им удължава живота

  19. 19 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3169 Неутрално

    Като гледам ремонтите на ремонтите, тръпки ме побиват!!!
    Има ли нещо, което ГЕРБ да е ремонтирало и да не е влязло в ремонт веднага след това!
    Площади, НДК, улици, а сега и мостове!

  20. 20 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Нищо не разбрах от изказването на Премиера - от словреда ли, от скачащата мисъл ли!
    Важното е, че съгласно заглавието, всички мостове ще ги ремонтираме едновремено. Защо не и всички пътища.

  21. 21 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2241 Неутрално

    "Борисов нареди всички мостове да се ремонтират едновременно"

    - Фейкнюз!
    Ремонтирани са 7 моста, 5 се ремонтират сега, остават 2.
    Намерете си източника.

  22. 22 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 711 Весело

    До коментар [#21] от "plebs":

    Да перефразираме: Борисов нареди всичките 14 моста да се ремонтират едновремено.

  23. 23 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9710 Неутрално

    Голям хаос. Сетил се от паднал мост. Никакво планиране, никаква визия как да се прави. Предния път беше заради разпадащия се тунел. Другите са за усвояване на пари, а не за стягане на мостовете...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  24. 24 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3387 Неутрално

    Чакаме да се срути съдебната система в Италия, че да започнем да ремонтираме нашата.
    —цитат от коментар 2 на cinik

    Абе там мафията от 40 години я преследват у нас а корупция и мафия малко се говорили или поне малко са осъдените!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  25. 25 Профил на dokoro
    dokoro
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Едновременно всички мостове?!
    Този е слънчасал.

  26. 26 Профил на Explorer
    Explorer
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "Де го чукаш, де се пука." Регистърът му пращи, той чул, недочул, мостове ще проверява. Вашите ще паднат първи. 30 години безхаберие, сега още 500 милиона "да ги проверят". Щото не, че му пука, ама ако падне мост и умре някой, може да се наложи ЕВЕНТУАЛНО да си ходи, а регистъра-"кучета го яли".

    Всеки ден стават чудеса! Коледа не е толкова далеч.
  27. 27 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Брей, какъв размах. След като вчера се произнесе за "дисковете" на системата на Търговския регистър, днес вече ще ремонтира всички мостове едновременно. Тъй, тъй, ако не е Пенкелер Борисов сите дискове и мостове отидоха. Както е коментирал

    Голям хаос. ... Никакво планиране, никаква визия ...
    —цитат от коментар 23 на penetrating
    Това е! От десет години правителствата Му работят хаотично, без да представят каквато и да е визия за страната, а само реагират на подсказките от местни и световни събития и усвояват едни пари. Да де, ама мостовете и язовирите трудно ще му се махнат от главата. Да не говорим за абсолютната безпомощност и неподготвеност пред природните стихии.



  28. 28 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    Голямото момче може би знае, че има процедури за обществени поръчки.
    Също и процедури за тяхното обжалване.

  29. 29 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Чувствам се като в северна корея.

  30. 30 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    Да не вземем да ги срутим от толкова бързане да ги оправим.

  31. 31 Профил на Неизвестен Извършител
    Неизвестен Извършител
    Рейтинг: 815 Весело

    Борисов: "Ние строим нови съоръжения, (...) но никой няма да излезе от тези преди нас и да каже: "Ние сме виновни"
    Аз от това разбирам, че всичко отива за ремонти на новите съоръжения. Не знам що тъй го разбирам.

  32. 32 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1390 Неутрално

    Баце е късметлия , че няма да е на власт като започнат да му падат санираните панелки...Всяка година дава по 1 милиард за да ги гримира, на заварките и основите като са им компрометирани все едно нищо не се прави.В момента повечето панелки са на по 50 години, дават им живот около 70-80 години и това, че ги облепят , не им удължава живота
    —цитат от коментар 18 на 001


    Е то това важи за цяла Европа на изток от Берлин, Виена, и Милан. Като дойде време, от Хърватия и Чехия до Владивосток ще се случва голямата мизерия. И Хо Ши Мин дори.

    Ще видим дали ще има масово преселение в кооперацийки, или в нова вълна панелки.

  33. 33 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4047 Неутрално

    Ало Борисов!
    Има предложение.
    За да гарантирате безопасността всичките от правителството и министерствата хващате по един голям кол и отивате да подпирате мостовете, докато бъдат качествено ремонтирани!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  34. 34 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    Не забравяйте, че НАТО вдигна мерника на инфраструктурата, която е занемарена. Това ме кара и да вЕрвам на министерОт за инспекциите, че са направени. Това ме кара и да вЕрвам донякъде на "инициативата" на Баце, защото хем НАТО го подпира, хем пък това е възможност и да докопа е'ни пари.
    —цитат от коментар 9 на xm...
    Писал съм го и друг път - нашата работа е вода гази, жаден ходи. В БА има цял инженерен полк дето сидят и си чоплят носовете. Еквивалентът в САЩ са "Corps of Engineers", които в мирно време строят язовирни диги, мостове, пътища и друга инфраструктура. А на нас от НАТО и без това ни казаха, че трябва ъпгрейднем инфраструктурата защото при нужда преносът на техника ще е прекалено бавен. Та, на кратко, трябва да ги юрнат тези шкембелии от Инженерния Полк да оправят мостовете. И без това всеки ден им текат заплати поне някоя работа ще свършат.

    Дарявам ежемесечно на Бивол - а Вие?
  35. 35 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3115 Весело

    Ало Борисов! Има предложение. За да гарантирате безопасността всичките от правителството и министерствата хващате по един голям кол и отивате да подпирате мостовете, докато бъдат качествено ремонтирани!
    —цитат от коментар 33 на Храбър

    Няма нужда от колове, нито от ония шушумиги в правителството Му!
    Вие как си представяте ... айде, Тетка как да е, ама оная, външната министерка?

    Пък и нЕма нужда!
    Баце ни е Титан, нали! И като сонщий Атлас може да подпре.
    При това всичките, точно както се е изцепил!

  36. 36 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3115 Весело

    Ало Борисов! Има предложение. За да гарантирате безопасността всичките от правителството и министерствата хващате по един голям кол и отивате да подпирате мостовете, докато бъдат качествено ремонтирани!
    —цитат от коментар 33 на Храбър

    Апропо - Валерко би трябвало да си вземе релсата.
    Тъкмо като за моста в Бургас ...

  37. 37 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4047 Неутрално

    До коментар [#35] от "xm...":

    Ми и те да свършат някаква полезна за народа работа, а не само да се чудят с кой да се заядат или на кой дембел да му уреждат законово далаверите!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  38. 38 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    Не се ремонтират едновременно а по план. Иначе ще претупат ремонтите за да приберат парите.

  39. 39 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Сети ли се?
    Откога ти се говори, че Българските пътище не се изчерпват с новоприсвоените магистрали!!!

    "We're not gonna take it! Anymore."
  40. 40 Профил на Анийдмъни
    Анийдмъни
    Рейтинг: 338 Неутрално

    "На правителственото заседание Нанков напомни, че миналата година се ремонтирани 7 съоръжения по магистралите "Хемус" и "Тракия", а в момента по план се ремонтират 5, но липсва осигурено финансиране."

    Тука нещо надоумявам - ремонтират се, ама за без пари?! Иначе - похвално е желанието на управата да се решават проблеми, но дали това е най-адекватния начин? Ако плановете за инспекции и профилактични ремонтни дейности са адекватни, тогава защо трябва да се симулира дейност. Изказването, което отговаря на този въпрос:

    "Двете министерства да подготвят и всичко да започне да се отремонтира и да се укрепва. Ние строим нови съоръжения, (...) но никой няма да излезе от тези преди нас и да каже: "Ние сме виновни", защото вместо преди 20 години да отремонтират този мост, преди 25, преди 15, никой няма да поеме отговорност."

    Разбира се, че Баце ще поеме видимо отговорност за решаването на проблеми, предизвикани от другите, лошите, предишните. Няма да питам колко гимназисти има, които биха се изразили по-адекватно от Вожда...

    Това са проблеми, които не са на една управа или друга. Това са национални въпроси, за които е нужен разумен план за справяне, а не някой да си пише в тетрадката, че е поел отговорността с няколко издути изказвания. Същите дискусии ще има след (не много) време по повод жилищния сграден фонд.

    panem et circenses
  41. 41 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3838 Неутрално

    До коментар [#2] от "cinik":

    Култов коментар колега !! +++

    Иначе по темата.......популизъм без граници и абсолютно подценяване на гражданите !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4039 Неутрално

    Напълно завършен олигофрен.
    Да видим какъв му е проблемът всъщност, защото си го казва пределно ясно:
    "...но никой няма да излезе от тези преди нас и да каже: "Ние сме виновни"".

    Това е, че никой няма да си признае вината и ще я носи той. Не му дреме дали някой ще умре, не му дреме за загубите, щетите, дреме му да не носи вина.

    Некой мъдър държавник в тази ситуация би се опитал да извлече ползи за страната си - като влезе в пряк контакт с италианските служби и ги помоли за съдействие как поддържат и планират поддръжката, къде са сгрешили, какво може да научи по тях, как се е стигнало до това бедствие. И да приложи всичко добро от тях, и да се поучи от всяка една грешка, и моментално да приложи знанията тук.
    Този завършен олигофрен вижда в ситуацията възможност да извлече полза за себе си. Обявявайки едновременен ремонт на всички мостове, този ремонт очевидно ще е спешен, по подобие на онзи от преди 3 години и ще мине без обществена поръчка, а с директно възлагане. Т.е., Баце е наясно, че скоро нема да е на власт и се опитва да изтегли напред всички плащания, които ще предстоят в годините след това.
    Нещастник.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  45. 45 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8215 Неутрално

    Още една яма за крадене.

  46. 46 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1740 Весело

    Гениално, 'ем и трафика силно ще намалее, както и скоростта на МПС. Как никой досега не се бе сетил ... 😈😂

  47. 47 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 751 Весело

    Ало Борисов! Има предложение. За да гарантирате безопасността всичките от правителството и министерствата хващате по един голям кол и отивате да подпирате мостовете, докато бъдат качествено ремонтирани!
    —цитат от коментар 33 на Храбър

    Аз имам друго предложение,
    Ицо реформата , бай радан и другите безделници и без това не можаха да влязат в парламента, да ги наемат да ги държат за коловете

  48. 48 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 450 Гневно

    Мутроподобният вече започна да надминава по ниво на глупост в изказванията си и Тодор Живков. Както казват: Боже, ела и си прибери вересиите!

  49. 49 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    До коментар [#18] от "001":

    ако щеш вярвай но те ще паднат след новото строителство
    то вече се вижда

  50. 50 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2091 Любопитно

    До коментар [#34] от "Николай Николов":

    стига вицове бе не можели да карат по пътищата в прибалтика и даже смъртни случаи имаше
    На Хитлер по старите пътища изобщо не му пречеха и до септември стигна до Ленинград германците явно са по кадърни от американците

  51. 51 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2091 Любопитно

    До коментар [#34] от "Николай Николов":

    да не забравим че прибалтика германците я превзеха по бързо с лошите пътища отколкото американските се транспортират до Рига

  52. 52 Профил на Shteryu Atanaso
    Shteryu Atanaso
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Нищо не разбрах от изказването на Премиера - от словреда ли, от скачащата мисъл ли!Важното е, че съгласно заглавието, всички мостове ще ги ремонтираме едновремено. Защо не и всички пътища.
    —цитат от коментар 20 на sbk


    ББ говори така, защото презира обиконвения човек: за него ние сме т*п мат'рял, който трябва да се експлоатира, според егото Му и според Егото на Кукловодите му.
    ...
    Няма защо да ни говори искрено и да обобщава ясно и точно.
    ...
    Овчарят обяснява ли се на стадото, което е определеко за кла*е?!?

  53. 53 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3400 Неутрално

    секи 4ти км

    Очертават се 5 вида дейности:
    строене, отремонтиране, укрепване, ремонтиране и финансиране?

    "... всичко да започне да се отремонтира и да се укрепва.

    Ние строим нови съоръжения, (...) но никой няма да излезе от тези преди нас и да каже: "Ние сме виновни",
    защото вместо преди 20 години да отремонтират този мост, преди 25, преди 15, никой няма да поеме отговорност.

    Затова подгответе се и за сряда, ако трябва целеви заеми, след това ТОЛ системата да ги връща, или целево да търсим пари от бюджета,

    това искам навсякъде да се влезе и да се ремонтира"





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK