Бащата на президента не е видял човека с триколката (допълнена в 20.37)

Скрийншот от видеото, разпространявано в интернет, за което не е потвърдено официално дали показва същия инцидент.

© Дневник

Скрийншот от видеото, разпространявано в интернет, за което не е потвърдено официално дали показва същия инцидент.



Влизам в кръстовището и пред мен няма никой. Нищо не виждам", - с тези думи бащата на президента Румен Радев Георги описа пред Би Ти Ви ситуацията, при която на 17 август на кръгово кръстовище в Харманли блъсна човек с инвалидна триколка.


За инцидента се разбра вчера от видео, вероятно от охранителна камера, пуснато в мрежата за споделяне youtube. Заради съмнения, че е имало опит инцидентът да бъде потулен, прокуратурата започна разследване. То установи, че полицията в Харманли е съставила акт на човека в триколката.


Би Ти Ви информира, че Георги Радев шофира от 40 години и има талон за изряден шофьор.




Съпругата му Станка Радева свидетелства пред медиата, че триколката просто връхлетяла върху тях.


Пред БНТ министърът на вътрешните работи Валентин Радев коментира, че било от незнание, било по други причини фактите около дребния инцидент са подменени. "Видях се с началниците и с директора на областната дирекция на МВР в Хасково, разпитвах ги защо не е стигнало до нас. Не искам да ги оповестявам преди края на проверката, но убеждението ми е, че са подменени. Или е повлияно, или от незнание, или кой знае какво, но фактите не са такива. Този, който е констатирал автопроизшествието, е направил така, че ситуацията е една, а той я е описал по друг начин", каза Радев.


За катастрофата родителите скрили от сина си, но ден по-късно той им гостувал за събора на селото и разбрал за случая. Вчера държавният глава се въздържа да отговаря на журналистически въпроси по тази тема.

Коментари (348)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2346 Любопитно

    Не видял триколка дето се движи с 5км/ч и е вътре в кръговото (с предимство) преди той да навлезе в него?!?

  2. 2 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Гневно

    """... Влизам в кръстовището и пред мен няма никой. Нищо не виждам", - с тези думи бащата на президента Румен Радев Георги описа пред Би Ти Ви ситуацията,...."""
    - = - = -
    Ам'чи то като се влиза в кръгово се гледа в ляво ,
    а не напред ! ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  3. 3 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    Човека вероятно има тунелно виждане и просто не е за шофьор вече. На една приятелка баща и се беше обърнал по капак - просто не видял как с десните колела се качва по някакъв насип покрай шосето...

    седеньето го зголемува задникот
  4. 4 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    "За катастрофата родителите скрили от сина си, но ден по- късно той им гостувал за събора на селото и разбрал за случая. "

    Сега зеленчуците на шайката ще кажат, че старците лъжат и Радев е впрегнал МВР, НСС, Европол и ФБР да скрият ужасното престъпление. Поликоректно казано в техен стил бай Георги е враг номер 1 на прогресивната общественост от Тутраканската селищна система.

  5. 5 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Гневно

    И друго,
    той като влиза в кръговото си бе заел дясната лента ,
    а не да джапа направо пресичайки от лента в лента в кръгово ! ? -
    НАМАШЕ ДА СЕ УДАРЯТ , въпреки НЕ спазеното предимство ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  6. 6 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    "За катастрофата родителите скрили от сина си, но ден по- късно той им гостувал за събора на селото и разбрал за случая."

    Може би службите на Президента е трябвало да знаят веднага за този инцидент.
    Без да се налага Румен Радев да гостува на събора в родното му село.

  7. 7 Профил на stem
    stem
    Рейтинг: 560 Весело

    Битивито на амбразурата!
    Преди малко БиТиВи и Нова прекъснаха директното си излъчване, веднага след като журналист зададе въпрос има ли проверка дали местните полицаи са се опитали да изопачат инцидента. Даже не изчакаха края на изречението, директно прекъснаха. БНТ обаче продължи още известно време. И стана ясно, че проверка има, тя ще приключи в понеделник, първите данни показват, че полицаите са описали произшествието "по странен начин".
    Май ще се повтори медийният чадър над Гоце. Мнозина са забравили, но тогава Нова и особено БиТиВи не даваха думица да се изрече като критика към Първанов.

    Левичаро-либералстващите се заклеха да воюват до пълна победа на здравите сили над здравия разум!
  8. 8 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Разстроено

    До коментар [#4] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Ти ,
    заставайки на амбразурата като Матросов,
    не можеш да разбереш, че никой не вини бая ти Герги ! ! !
    Ние негодуваме от покриването на случая и съставянето на акт на правомерно движещия се друг участник в пътното движение !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  9. 9 Профил на dobri_i
    dobri_i
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Не видял триколка дето се движи с 5км/ч и е вътре в кръговото (с предимство) преди той да навлезе в него?!?
    —цитат от коментар 1 на lustmord


    Най-вероятно наистина не я е видял - на 81 години е човека.
    Въпросите са два:
    1. Защо катаджиите приписват вината на триколката и прикриват бащата на Президента (и то в леко ПТП без жертви и сериозни щети)?
    2. Защо се дават книжки на дядовци със забавени реакции и проблеми със зрението?

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2270 Весело

    """... Влизам в кръстовището и пред мен няма никой. Нищо не виждам", - с тези думи бащата на президента Румен Радев Георги описа пред Би Ти Ви ситуацията,...."""- = - = -Ам'чи то като се влиза в кръгово се гледа в ляво ,а не напред ! ! ! !
    —цитат от коментар 2 на Чардо


    Зависи, колега. Нали уж сте шофьор? На нерегулирано кръгово движение накъде гледате?
    И внимавайте с отговора, за да не ви отнесе някой дето според вас не е с предимство. :)

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2369 Весело

    "...Според съпругата му Станка Радева свидетелства пред медиата, че триколката просто връхлита върху тях...."

    Триколката уж връхлита, а мерцедеса я блъска отзад и встрани....
    Тези хора нямат ли адвокати да им кажат какво да говорят?


    България е "крайник с руска гангрена за ампутиране"
  14. 14 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7595 Неутрално

    Значи, че не е погледнал наляво, макар, че е задължително! От там идват превозните средства в кръговото!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  15. 15 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4662 Неутрално

    Не е станало кой знае какво.Нали има правосъдие, ако има видео виновния ще си го отнесе както акона казва.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  16. 16 Профил на kpu14575282
    kpu14575282
    Рейтинг: 178 Неутрално

    За мене случая трябва да се реши с глоба за „триколката“.
    С голяма глоба, ако е инвалид!
    И с МНОГО голяма глоба, ако не е инвалид.
    Георги Радев да не съди „триколката“ за причинени щети,
    защото хората в БГ са бедни, а и синът му има пари да помогне на баща си за повредената кола.

  17. 17 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    Нищо не вижда, ама кара автомобил.
    И милиционерите потулват всичко.
    Ни лук яли, ни мирисали.
    Даже и Радев не знаел. Ай сиктир.

  18. 18 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7595 Неутрално

    "Вчера държавният глава се въздържа да отговаря на журналистически въпроси по тази тема."Иначе е много устат по всички теми. А сега мълчи като женски полов орган.
    —цитат от коментар 10 на palav_nik


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  19. 19 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    Зависи, колега. Нали уж сте шофьор? На нерегулирано кръгово движение накъде гледате?
    И внимавайте с отговора, за да не ви отнесе някой дето според вас не е с предимство. :)
    —цитат от коментар 11 на Котаракът на Шрьодингер

    Кръстовището (поне това, което показват) е регулирано!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  20. 20 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    "Не е станало кой знае какво.Нали има правосъдие, ако има видео виновния ще си го отнесе както акона казва."

    Напротив.
    Бащата на Радев прави катастрофа.
    А Радев не знае за нея цяла СЕДМИЦА.
    Нещо нелогично ми се вижда, Радев който е Президент и държавен глава да не знае.

  21. 21 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 701 Неутрално

    В сайта на Харманли писаха че триколката нямала право да се движи по платното.
    https://sakarnews.info/ministar-i-glaven-prokuror-razsledvat-dreben-intsident-v-harmanli/

  22. 22 Профил на Playncooler
    Playncooler
    Рейтинг: 251 Неутрално

    До коментар [#2] от "Чардо":

    Съгласен. Само да добавя че по нашите географски ширини е хубаво да се поглежда и на дясно, че знае ли човек - всичко трябва да се очаква.

  23. 23 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2270 Весело

    И друго, той като влиза в кръговото си бе заел дясната лента , а не да джапа направо пресичайки от лента в лента в кръгово ! ? -НАМАШЕ ДА СЕ УДАРЯТ , въпреки НЕ спазеното предимство ! ! !
    —цитат от коментар 5 на Чардо


    Ако не джапаше, пострадалият нямаше да се залепи на шофьорската врата, а мерцедеса щеше да си мине покрай него. От видеото се вижда, че мерцедесът влиза по средата на двете платна и цепи направо, тротинетката е вляво от него, а от нея наляво има още 2 метра до затревеното в средата. Напълно ясно е, че тротинетката тръгва да излиза от кръговото от вътрешната страна, което естествено може да доведе до ПТП, защото дори да го нямаше мерцедеса, може отляво и леко назад да има друга кола, която да е в дясното платно и да е с предимство, защото си е в платното.

  24. 24 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    До коментар [#11] от "Котаракът на Шрьодингер":

    на кръгово принципно всички ти идват отляво. На влизане гледаш вляво и напред (дали онзи пред теб се е изнесъл) на излизане - вдясно и напред, щото не се знае колко такива като бае Герги навлизат в кръговото, гледайки само вперьод...
    И така, ако имаш и късмет некой да не дрифти, благополучно напускаш кръговот...

    седеньето го зголемува задникот
  25. 25 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    До коментар [#9] от "dobri_i":

    Отговора на първия въпрос вероятно е свързан с местния шеф на БСП-то дето "случайно" се оказал на мястото на инцидента 2 минути по-късно а на втория - механизма там е свързан с медицинския преглед, който трябва да се покрие при подновяване на книжката на всеки 10 години - аз лично не съм чул някъде някой доктор да се е запънал да разпише документа, че пациента вижда му не виждал достатъчно добре за да бъде шофьор - особено пък в малко градче, където всички се познават.

  26. 26 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1663 Любопитно

    До коментар [#16] от "kpu14575282":

    триколката трябва да лети ли?

    седеньето го зголемува задникот
  27. 27 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Весело

    В сайта на Харманли писаха че триколката нямала право да се движи по платното.https://sakarnews.info/ministar-i-glaven-prokuror-razsledvat-dreben-intsident-v-harmanli/
    —цитат от коментар 21 на Боби Бобев


    То тези триколки са специално контруирани така, че за три-четири часа да могат да се придвижат от кухненската маса до леглото!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  28. 28 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1663 Весело

    До коментар [#15] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Уважаеми колега, точно въпросът с правосъдието е малко спорен казус в случая - има ли го, няма ли го...

    седеньето го зголемува задникот
  29. 29 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2682 Неутрално

    На всеки може да се случи да не види. Въпросът е друг! Като дойдоха полицаите каза ли им кой е сина ти? Обади ли се на на местни величия за съдействие? Това е въпросът! Ах маскари с маскарите ви!

  30. 30 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1663 Весело

    До коментар [#21] от "Боби Бобев":

    а къде да се движи? по тротоарите, дето в Харманли ги няма никъде ли?

    седеньето го зголемува задникот
  31. 31 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 685 Весело

    С този акт на полицаите срещу водача на триколката се сещам за един виц от социализма.
    Телеграма до Брежнев от ЦК на БКП - наш мост се блъсна в съветски кораб!.

  32. 32 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    До коментар [#2] от "Чардо":Съгласен. Само да добавя че по нашите географски ширини е хубаво да се поглежда и на дясно, че знае ли човек - всичко трябва да се очаква.
    —цитат от коментар 22 на Playncooler


    Това ми напомня вица за джигита.
    Един човек хванал такси. Само минута след това съжалявал жестоко защото тасиджията минал на червено без да се замисля:
    - Ние джигитите така караме - казал таксиджията.
    Един път така, втори път така, най-накрая стигнали до светофар светещ зелено.
    Тогава таксиджията спрял и започнал да се оглежда.
    Човекът го попитал защо спира на зелено, а таксиджията отговорил:
    - Де да знам дали от другата страна не идва някой друг джигит!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  33. 33 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1663 Весело

    До коментар [#23] от "Котаракът на Шрьодингер":

    това можеш ли да го нарисуваш за по-кратко?

    седеньето го зголемува задникот
  34. 34 Профил на bnb39573998
    bnb39573998
    Рейтинг: 499 Неутрално

    То е ясно, че Радев не го е видял, иначе нямаш да го удари. В случая за всеки шофьор би трябвало да е ясно, че вината е споделена между двамата шофьори. Радев отнема предимство, а триколката се движи в лява лента, при положение, че по правилник има право да се движи възможно най-вдясно на пътното платно. Защо само единият шофьор е санкциониран е въпросът в случая, какво прави бившия кмет от БСП на мястото е другият въпрос.

  35. 35 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3056 Неутрално

    Този случай е показателен как медиите от мухата правят слон. :)

    И пострадалия в триколката и бащата на президента се разбраха като мъже и си стиснаха ръцете. Но медиите продължават да дълбаят дъното. :)

  36. 36 Профил на Aetius
    Aetius
    Рейтинг: 371 Неутрално

    Как да го види, като този се движеше по средата и всеки нормален човек би си помислил, че ще продължи направо.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4479 Неутрално

    Този случай е показателен как медиите от мухата правят слон. :)И пострадалия в триколката и бащата на президента се разбраха като мъже и си стиснаха ръцете. Но медиите продължават да дълбаят дъното. :)
    —цитат от коментар 35 на realguru


    Тъй, тъй!
    Само дето единият "мъж" се изтъркаля на земята и се преби, а другият "мъж" си седеше на седалката и се ослушваше като гърмян заек!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  39. 39 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3866 Неутрално

    "полицията в Харманли е съставила акт на човека в триколката."

    От клипа се видя , че дойде линейка , която прибра човека от триколката. Значи е причинена най-малко някаква средна телесна повреда.
    Питам се какво би станало ако този инцидент имаше фатален край за пострадалия? Ами щяха да обявят жертвата за виновна и с това щеше да се приключи случая, както е ставало много пъти , когато причинителите на катастрофа са видни представители на властта.

  40. 40 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Като не виждаш, айде на очен лекар и ако е така,книжката ти заминава. Ако лъжеш, има съд. Не е задължително да е български. Има такъв за правата на човека.

  41. 41 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2270 Весело

    До коментар [#4] от "Котаракът на Шрьодингер":Ти , заставайки на амбразурата като Матросов,не можеш да разбереш, че никой не вини бая ти Герги ! ! !Ние негодуваме от покриването на случая и съставянето на акт на правомерно движещия се друг участник в пътното движение !
    —цитат от коментар 8 на Чардо


    Вероятно като вътрешен човек получавате инсайд инфърмейшън от Службите, хахаха.
    Споделете ако не е тайна кой, кога и по какъв начин е покрил случая?
    Или просто пушите някакви неща, които ви карат фанатично да повтаряте чужди измислици?

  42. 42 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    До коментар [#38] от "Храбър":

    точно и за мене това е най-скандалното в клипа. Водачът на МПС-то мерцедес не излиза отвътре да види какво е сътворил

    седеньето го зголемува задникот
  43. 43 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 685 Неутрално

    До коментар [#35] от "realguru":

    ОК. Но защо полицията покрива БАЩАТА НА ПРЕЗИДЕНТА!
    УТРЕ МОЖЕ И ВАС ДА ВИ БЛЪСНЕ НЯКОЙ ПОЛИТИК.
    НЕКА СМЕ РАВНИ ПРЕД ЗАКОНИТЕ.

  44. 44 Профил на Aetius
    Aetius
    Рейтинг: 371 Любопитно

    До коментар [#39] от "tacheaux": "Значи е причинена най-малко някаква средна телесна повреда."

    Мислиш ли?!

  45. 45 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3866 Неутрално

    До коментар [#34] от "bnb39573998":
    "Защо само единият шофьор е санкциониран е въпросът в случая, какво прави бившия кмет от БСП на мястото е другият въпрос. "

    Ами защото управниците и тези от БСП са тъпи и прости. Ако бяха съставили акт и на бащата на Радев, сега нямаше да ги упрекваме , че действат пристрастно и да говорим за привилегировани хора , които не ги ловят законите. С това отново станаха за резил.

  46. 46 Профил на Aetius
    Aetius
    Рейтинг: 371 Неутрално

    До коментар [#43] от "драган": Да те блъсне политик и да се блъснеш в колата на бащата на политик има голема разлика.Знаеш ли какво е бумеранг?!

  47. 47 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3866 Весело

    С този акт на полицаите срещу водача на триколката се сещам за един виц от социализма. Телеграма до Брежнев от ЦК на БКП - наш мост се блъсна в съветски кораб!.
    —цитат от коментар 31 на драган


    Има продължение:
    Проектанта и строителите на моста са наказани.

  48. 48 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    "Вчера държавният глава се въздържа да отговаря на журналистически въпроси по тази тема."Иначе е много устат по всички теми. А сега мълчи като женски полов орган.
    —цитат от коментар 10 на palav_nik


    Трябва ли държавния глава да коментира всички 50 - 60 хиляди ПТП-та годишно?
    Или стотиците хиляди фишове за неправилно паркиране?
    Мислете с тия глави, бре! Дори погрешно, но мислете сами! Само повтаряйки чужди опорки, до никъде няма да стигнете. Най-много да ви се смеят на акъла.

  49. 49 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    До коментар [#24] от "Пипера е много лют":

    на нерегулирано гледаш в дясно ...

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  50. 50 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2585 Неутрално

    Осемдесет и една годишен джигит навлиза в кръгово от средата на пътя като слон с танк, не вижда знака "внимание път с предимство" от дясната му страна, не вижда гърба на знака "път с предимство" от лявата му страна, отнема предимството на движещия се в кръговото от лявата му страна, като нагло пресича пътя на човека във вътрешността на кръстовището все му е бащиния! Ало Гьоре, къде спиш и блееш с Москвича, това кръстовище да не ти е на Славяново полето с царевицата!?

  51. 51 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    Контрата е в Президента на България.
    Който цяла седмица нищо не е знаел.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3056 Неутрално

    [quote#38:"Храбър"][/quote]

    Ча па да се е пребил. Има натъртвания. :)

  54. 54 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3056 Неутрално

    Ало Гьоре, къде спиш и блееш с Москвича, това кръстовище да не ти е на Славяново полето с царевицата!?
    —цитат от коментар 50 на Ще върнем България в Европа


    Е то по селата горе долу така се кара. Какво се учудваш. И да стане катастрофа местните си решават проблема без да наместват Софията.

    Ама като има замесен роднина на висшестоящ политик медиите трябва да раздухат мухата и да я направят слон. :)

  55. 55 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1073 Весело

    До коментар [#38] от "Храбър":


    "Само дето единият "мъж" се изтъркаля на земята и се преби"
    Бая "пестелив" си! Той си беше направо"заминал", едва го върнаха лекарите от "онзи свят".
    Вече ППС-то не е инвалидна количка, а триколка. Само в София на ден стават стотици подобни пътни инциденти и ако единия участник не беше бащата на Резидента Решетников, а некоя квартална батка, е те тогава "пострадалия" щеше да пострада.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  56. 56 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3056 Неутрално

    На всеки може да се случи да не види. Въпросът е друг! Като дойдоха полицаите каза ли им кой е сина ти? Обади ли се на на местни величия за съдействие? Това е въпросът! Ах маскари с маскарите ви!
    —цитат от коментар 29 на Таралеж


    Абе тва да не ти е София бе. Ейй, на село всеки знае кой кое е. Така че и да не се е обадил, полицаите го знаят много добре кой е. :)

  57. 57 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    "Трябва ли държавния глава да коментира всички 50 - 60 хиляди ПТП-та годишно?"

    Не се прави на улав.
    Става въпрос за катастрофа причинена от баща му, който е на 80 години. И не е знаел за нея цяла седмица. На тая фантасмагория може да верват само червени чугуни като тебе.

  58. 58 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 685 Неутрално

    До коментар [#46] от "Aetiu
    Говоря по принцип - Пред закона трябва да сме равни. И тези които контролират трябва да спазват законите! Това е пореден фрапиращ случай какво представлява нашата полиция.

  59. 59 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    [quote#19:"Храбър"][/quote]

    Да, регулирано е. Бай Георги е трябвало да се огледа хубаво наляво, не само напред. А излизащия от кръстовището с тротинетката трябва да се огледа надясно и назад, защото сменя посоката и платното. Само казвам, че на нерегулирано кръгово важи правилото за дясностоящия, а не кой първи е влязъл, точно както на нерегулирано кръстовище. Масово не се знае това, а в по-малките градета и селата, изобщо не ги занимавайте с тия дреболии. И на регулирано кръстовище обаче, може да се случи навлизайки в кръстовището да сте с предимство пред този който е в кръстовището.
    Ето такъв случай:
    https://www.shofior.com/wordpress/из-рубриката-спорни-въпроси-в-листовк/

  60. 60 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    В този случай не е важно как се влиза и излиза от кръгово.
    А това, че Радев и баща му се правят на улави. И милюционерите ги покриват.

  61. 61 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3056 Неутрално

    Кви теории правите. Просто не го е видял човека. Гледал е за коли. Обаче не забелязал че има нещо малко движещо се почти в центъра на кръстовището.

  62. 62 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 950 Неутрално

    И друго, той като влиза в кръговото си бе заел дясната лента , а не да джапа направо пресичайки от лента в лента в кръгово ! ? -НАМАШЕ ДА СЕ УДАРЯТ , въпреки НЕ спазеното предимство ! ! !
    —цитат от коментар 5 на Чардо


    То,там ленти няма!Тейкото на фърчильота кьорав,полиция ,премиерска/крие от премиера/,шантава работа!Накрая,инвалида с триколката виновен!Задунайска губерния

  63. 63 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 685 Неутрално

    До коментар [#47] от "tacheaux":

    Готино. Не го знаех.

  64. 64 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Гневно

    До коментар [#11] от "Котаракът на Шрьодингер":


    ............ И внимавайте с отговора, за да не ви отнесе някой дето според вас не е с предимство. :)
    —цитат от коментар 11 на Котаракът на Шрьодингер
    - = - = -
    Матросов,
    от 1964-та съм кат.С и от тогава до ден днешен не съм слезнал било от мотор, било от кола, бус или камион !
    М.с съм по мото крос, м.с. съм по рали, а също и заслужил деятел на автомобилизма , като в Трудовата ми книжка има и стаж ( от общо 43 г.тр.стаж!) като отговарящ за целия авто спорт в България ! ! !
    А от близо 10 години се обслужвам И с акумулаторен инвалиден скутер! Благодарение на спорта - ставите са ми на кино въпреки подменените ТРИ стави !
    И с гордост мога да ти кажа че от 1964-тя няма никакво авто произшествие ! ! !
    Така , че такива като теб да не ми берат гайлето !


    ........ На нерегулирано кръгово движение накъде гледате?...........
    —цитат от коментар 11 на Котаракът на Шрьодингер


    Явно НЕ знаеш какво значи термина "неререгилирано" според ЗДП и ППЗДП
    Нерегулирано е когато липсва жив регулировчик, светофар, пътни знаци или наземна пътна маркировка ! ! !
    А в случая преди навлизането на бая ти Герги има пътен знак !!!!!!!!!!!!!!!!!
    НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ВЗЕМИ ПОГЛЕДНИ БЕЗПРИСТРАСТНО , ЧЕ ИДВАЩИТЕ ОТ ЛЯВО ИМА ЗА ТЯХ И ЗНАК ЗА ПРЕДИМСТВО ! ! ! ! !
    Такъв знак има пред всяко включващо се в кръговото пътна лента ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  65. 65 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Тротинетката няма място на пътното платно. Може да причини много щети, а няма застраховка.

    А ако беше блъснала и счупила фара на някоя нова кола, струващ 5-6000 лева кой ще го плаща???

  66. 66 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2481 Весело

    До коментар [#4] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Наистина не се излагай!Никой не казал на президента,че бащ му блъснал човек.....На това даже бабичка,жертва на тел.измамници не би повярвала.

  67. 67 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    "Не е станало кой знае какво.Нали има правосъдие, ако има видео виновния ще си го отнесе както акона казва."Напротив.Бащата на Радев прави катастрофа.А Радев не знае за нея цяла СЕДМИЦА. Нещо нелогично ми се вижда, Радев който е Президент и държавен глава да не знае.
    —цитат от коментар 20 на palav_nik


    Май не четеш, само си тракаш по клавиатурата. Пише, че след един ден разбрал, когато минал през Славяново.
    Освен това на ден стават по 150-200 ПТП-та, защо смяташ, че Радев, Борисов или Цацаров получават сведения за всички тях и трябва да ги коментират? От к'ъв зор трябва да ни интересува, че някой някъде се е одраскал?

  68. 68 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    Първо, не ми е ясно, какво прави инвалидната триколка във вътрешната лента на кръговото, ами не преминава по пешеходната пътека?
    Второ, кога ще започнат да проверяват шофьори на възраст, над 70 години примерно, дали са годни да карат кола? Някои са опасни, за себе си и за другите....!
    Трето, не виждам смисъл от медийни истерии.... Нито президента, нито баща му са искали да участват в такова нелепо ПТП с инвалид.
    Четвърто, добре е, че няма сериозно пострадали....

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  69. 69 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Не е станало кой знае какво.Нали има правосъдие, ако има видео виновния ще си го отнесе както акона казва.
    —цитат от коментар 15 на 'ΕΡΕΒΟΣ

    Може би неволно сте пропуснали края на изречението. "...както закона казва винаги България."

  70. 70 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2481 Весело

    До коментар [#29] от "Таралеж":

    Ами дали Радев Татко или кат,все някой се е обдил на БСП,щото местния шеф н БСП няма да се появи случайно.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на nibelung2
    nibelung2
    Рейтинг: 409 Весело

    [quote#11:"Котаракът на Шрьодингер"][/quote]

    ей,голям фатмак си,точно това кръстовище е регулирано.абе ти да не си се образовал брошурите на партиздат или комсомолска правда,но давай пиши,пиши, хляб требе всекиму

  74. 74 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    "Тротинетката няма място на пътното платно."

    Също и деца с топка или велосипед.
    Това не значи, че имаш право да ги газиш. Понеже не си ги видял.

  75. 75 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    Mи така са си по рождение. Не виждат обикновените хора.

  76. 76 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2481 Весело

    До коментар [#48] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Ама нистина,Трябва ли Радев да коментира катастрофа на баща си!?Да не му е син ,я?!

  77. 77 Профил на rw
    rw
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Как да го види, като този се движеше по средата и всеки нормален човек би си помислил, че ще продължи направо.
    —цитат от коментар 36 на Aetius


    До иницидента има три правилни реакции на нормални хора - спиране/намаляване, докато движещият се в кръговото се изнесе и чак тогава навлизане в кръговото. Мерцедесът въобще не намали - кара си като по права улица.

  78. 78 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Човекът с потника обикновено, а особено в последно време, е твърде словоохотлив. Но по този случай бил се бил "въздържал от коментари". Човекът с потника очевидно не схваща, че той няма право да избира дали да говори или да си трайка по въпрос, касаещ инцидент като този (с участие на член от семейството и при обществени съмнения за опити за потулване), а е длъжен да изрази становище. Човекът с потника очевидно се изживява като Кралят Слънце - ще говоря, когато си искам - защото е прост човек.

  79. 79 Профил на kpu14575282
    kpu14575282
    Рейтинг: 178 Неутрално

    Правила за движение на пешеходците
    Пешеходец е всеки участник в движението, който се намира на пътя извън пътно превозно средство и не извършва работа по пътя. За пешеходци се считат и лицата:
    1. които бутат или теглят детска или инвалидна количка, велосипед, мотопед или мотоциклет;
    2. инвалиди, които се придвижват с инвалидни колички.

  80. 80 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    До коментар [#76] от "yanne":

    Московски, коментира ли инцидента със сина си? Даже още е министър....!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  81. 81 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2481 Весело

    До коментар [#68] от "tww09306483":

    Добрич,какво се възмущаваш от Радев,нали вие си го избрахте?!

  82. 82 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2076 Гневно

    Не е станало кой знае какво.Нали има правосъдие, ако има видео виновния ще си го отнесе както акона казва.
    —цитат от коментар 15 на 'ΕΡΕΒΟΣ


    Видео има, но правосъдие - не! Поради това, виновния не си го отнася, а невинния получава акт за административно нарушение! (Любопитно ми е да знам, какво е то)

  83. 83 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2217 Неутрално

    Полицията е дресирана да слугува и издава протоколите в полза на силния на деня. Прокуратурата е същата.

  84. 84 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Весело

    До коментар [#41] от "Котаракът на Шрьодингер":


    . . . . . Вероятно като вътрешен човек получавате инсайд инфърмейшън от Службите, хахаха.....
    —цитат от коментар 41 на Котаракът на Шрьодингер


    Вътрешен съм в Дома за стари хора Сливен в стая 223 !
    Заповядай ! ! !

    Ще те повозя на Туингото, а и ще ти дам да покараш и акумулаторната ми инвалидна количка - тип скутер ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  85. 85 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4937 Весело

    Пусто тези Мерцедеси ги правят с много лоша видимост от купето и със слаби спирачки!
    Да съдят Мерцедес Бенц да плати обещетение на пострадалите пенсионери бай Станко и бай Гошо!

    klimentm
  86. 86 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    "Пише, че след един ден разбрал, когато минал през Славяново."

    Е, катастрофата е била на 17 август.
    За нея се разбра чак на 22-23 август.
    Цяла седмица ни вопъл, ни стон.

  87. 87 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    До коментар [#16] от "kpu14575282":триколката трябва да лети ли?
    —цитат от коментар 26 на Пипера е много лют


    Електрическа тротинетка е, трябва да се движи плътно вдясно като велосипедист в населено място, ама пострадалия не е вдясно. Ако е инвалидна количка (а тя видимо не е) трябва да мине по пешеходната пътека, която е на 10 метра вдясно извън кръговото, защото ЗДП третира хората с инвалидни колички като пешеходци.
    В протокола пише електрическа тротинетка, ако пишеше инвалидна количка, щеше да има акт и за това, че изобщо е в кръстовището.

  88. 88 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Нормално би било полицаите да установят обстоятелстата около произшествието, да определят и санкционират виновния/виновните. Нищо страшно. Все пак става въпрос за дребен инцидент без сериозни последствия. Естествено е, че за инцидента трябва да се съобщи в СМИ. Именно защото единият от участниците и то почти сигурно като нарушител е бащата на президента на Републиката. Чийто рейтинг не би пострадал от случая.
    Но българският политически и икономически Елит не може да допусне подобно "унижение". Справка - много подобни случаи с политици и известни бизнесмени и бизнесдами. Включително и със съпругата на президента в при управление на МПС. Какво да се прави, такъв е Материалът. Главната буква е задължителна. Става дума за Управленскиот Материал.
    Повод за размисли на законотворците е да регламентират дали и при какви условия хора над определена възраст могат да управляват МПС.

  89. 89 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1143 Весело

    До коментар [#79] от "kpu14575282":

    Ура, имаме участник познал точните килограми

  90. 90 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2589 Гневно

    До коментар [#65] от "vtl53383951":


    Тротинетката няма място на пътното платно. Може да причини много щети, а няма застраховка. А ако беше блъснала и счупила фара на някоя нова кола, струващ 5-6000 лева кой ще го плаща???
    —цитат от коментар 65 на vtl53383951


    Дай линк с текста от ЗДП и ПЗДП дето ми забранява да се движа с акумулаторна инвалидна количка по пътното платно ! ! !
    И тя ми е дадена от държавата именно за да се придвижвам из населеното място и даже влизам с нея и в магазините ! ! !
    Който няма застраховка , а е виновен за ПТП - застрахователя на правоимащия осъжда виновния ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  91. 91 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Това е поредното нагло доказателство за подигравките, които си правят с нас всички институции!!!
    Този старец защо изобщо кара кола, като е на 81г?И как някой ще "връхлети" върху ти, когато навлизав в кръгово, когато тий е спредимство и едва ли е карал с повече от 5-10 км/ч.Полицията естествено само е поздравила бащата на резидента и е покрила случая, а загрижените родители пазат синковеца си, да не би да се гътне от притеснение.
    И като за капак, прокуратурата ще заключи, че няма доказателства за каквото и да е престъпление и това е.
    Да пукнат дано!!!

  92. 92 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    Трето, не виждам смисъл от медийни истерии.... Нито президента, нито баща му са искали да участват в такова нелепо ПТП с инвалид.
    —цитат от коментар 68 на tww09306483


    Оставаше да имаме президент-психопат, който да иска баща му да мачка инвалиди по улиците! На никой не му идва такава мисъл в главата. Възмущаваме се за несправедливото и противозаконно отношение към "обикновенния човек" (още повече - инвалид), когато пътищата му се пресичат с властниците или членовете на тяхното семейство!

  93. 93 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    До коментар [#81] от "yanne":

    Не се възмущавам.....! Неутрално гледам на подобни събития, защото никой не иска да му идва на главата.
    Избирането на Радев е функция на неясни политически пазарлъци, за които можем само да предполагаме. Освен това забравяш, че издигането на Цецка, беше обявено за гениален стратегически ход.
    Аз, като десен гласоподавател , гласувах за Трайков. И като цяло недоумявам, как един файтон хора объркаха избирането на Цецка?!
    Като казах Цецка.... Какво стана с регистърът? Да не е проработил.....? :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  94. 94 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2076 Разстроено

    "Пише, че след един ден разбрал, когато минал през Славяново."Е, катастрофата е била на 17 август.За нея се разбра чак на 22-23 август.Цяла седмица ни вопъл, ни стон.
    —цитат от коментар 86 на palav_nik


    Като истински партизанин!

  95. 95 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Електрическа тротинетка е, трябва да се движи плътно вдясно като велосипедист в населено място, ама пострадалия не е вдясно. Ако е инвалидна количка (а тя видимо не е) трябва да мине по пешеходната пътека, която е на 10 метра вдясно извън кръговото, защото ЗДП третира хората с инвалидни колички като пешеходци.
    В протокола пише електрическа тротинетка, ако пишеше инвалидна количка, щеше да има акт и за това, че изобщо е в кръстовището.
    [quote#87:"Котаракът на Шрьодингер"][/quote]
    В протокола пише тротинедка. Което с нищо не би трябвало да промени тълкуването на обстоятелствата. Странно как не можете да разберете, по-точно след като разбирате много добре защо продължавате упорито да се правите на неразбра, неразбиращ и неспособен да разбере.
    1. Дори и човекът с тротинетката да е извършил нарушение това не оправдава водачът на лекия автомобил за извършеното от него нарушение.
    2. Потулването на случая е допълнителен гаф, допълващ несакционирането на водача на лекия автомобил. Много сериозен заради личността.

  96. 96 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2354 Весело

    Не видял човекът,бе, нищо нямало вляво от него! И инвалидът се врязал в него с космическа скорост, след като се появил от нищото...

  97. 97 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Простите местни милиционери изобщо не са предвидили, че ИМА ВИДЕОЗАПИС. И още по-малко, че някой ще посмее да го публикува. И са карали по стандарт - властта е винаги невинна, и цялата рода естествено.
    Въпросът за вината е бил предрешен.
    А че не са уведомили веднага президента - в това вярва май само Червеният Посран Котарак, който е на денонощна вахта по случая.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  98. 98 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Ква триколка бе? Придържайте се към версията, как дъртака преднамерено и злобно е блъснал, смазал и прегазил нещастен инвалид в инвалидна количка,защото знаел, че сина му е резидента и ше му се размине. Мръсни комунизи.

  99. 99 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    До коментар [#92] от "plamen_b":

    Аха.....! Да не говорим за инцидентите предизвикани от коли на НСО и така услужливо покривани от медиите и полицията. Аз съм минавал на косъм, два пъти.....!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  100. 100 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#76] от "yanne":Московски, коментира ли инцидента със сина си? Даже още е министър....!
    —цитат от коментар 80 на tww09306483


    Разбира се че го коментира. Ти къде си блял?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK