Шофьорът на катастрофиралия в Своге автобус получи обвинение за инцидента

Шофьорът на катастрофиралия в Своге автобус получи обвинение за инцидента

© МВР



Шофьорът на катастрофиралия край Своге автобус Григор Григоров е привлечен към наказателна отговорност за причиняване на смърт по непредпазливост на повече от един човек при управление на моторно превозно средство. Както и за причиняване на телесни повреди на повече от един човек, информира пресцентърът на прокуратурата.


Според известната до момента информация при инцидента в събота загинаха 16 души, а 21 бяха ранени.


Григоров е обвинен за нарушаване на правилата за движение по пътищата. Вчера главният прокурор обясни, че експертиза е показала, че при разрешени 40 км в час автобусът се е движил с 53 км в час.




От съобщението на прокуратурата се разбира, че шофьорът е бил обвинен вчера късно следобед. Той е с прокурорско задържане от 72 часа, като държавното обвинение ще поиска постоянния му арест от съда.


Към момента задържането се изпълнява в условията на болнично заведение, където Григоров е на лечение.


С постановление на главния прокурор разследването по делото е възложено на Националната следствена служба, което се осъществява от екип от следователи. В рамките на днешния ден предстоят допълнителни огледи. В същото време следователи осъществяват изземване на документи от регионалното министерство, Агенция "Пътна инфраструктура", Агенция "Автомобилна администрация" и търговското дружество - изпълнител на ремонта на пътния участък.


Вчера стана известно, че прокуратурата разследва катастрофата в три направления - действията на шофьора, на фирмата превозвач и на фирмата - строител на пътя. Повече за известните до момента данни, огласени след съвещание в Министерския съвет на ръководителите на отговорните ведомства при такива случаи, четете тук. Справка за пострадалите и тяхното състояние вижте тук.

Ключови думи към статията:

Коментари (120)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    Така е...! Шофьорът ще отиде в затвора, хората от АПИ ще продължават да си пишат писма с едни фирми и да ни обясняват, как можело и да ги съдят, ама пропуснали да го направят...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  2. 2 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    Най-лесно е да бъде обвинен шофьора на автобуса!А това,è пътят не е като света?Всички знаем кой е истинският виновник!

  3. 3 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1702 Неутрално

    Ясно е кой ще опере пешкира, няма да е някой от отговорните за пътя, я.

  4. 4 Профил на moni_5
    moni_5
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Всички знаем кой стои зад Трейс. Смее ли някой да се опълчи срещу Трейс, т.е. Пеевски?

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1532 Любопитно

    А другите виновни КОГА ЩЕ ПОНЕСАТ ОТГОВОРНОСТ?

  7. 7 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#4] от "moni_5":
    пеефски е дребна риба-трейс е на путя,държи 103% от капитала й, писаха във фактор.и иво инджев потвърди.

  8. 8 Профил на Julius
    Julius
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Като в роман на Чандлър:
    "Корумпираният детектив проведе разследване, арестува проститутката и обяви разследването за приключено"!

  9. 9 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    Шофьора е просто задължително да получи обвинение, в края на крайщата той е този който пряко отговаря за живота на хората които е натоварил. И с 40 км да е карал, пак ще получи обвинение, след като има жертви.

  10. 10 Профил на Lilia Lang
    Lilia Lang
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Чия е вината?!

    Поредните жертви от войната по пътищата, но уви изводите, които ни набиват в главата не са онези, които ще доведат до спиране на тази война.
    Прегледах каквито статии, коментари и съобщение намерих за жестоката катастрофа близо до Своге. Почти без изключение надълго и широко се разискват нередности по пътната настилка, мантинелата, потдръжката на пътя и някак междудругото, че шофьорът е карал с 13 километра над позволената скорост и не е внимавал (по самопризнание). Автобусът, на който е собственик самия шофьор също не е минал задължителната проверка за изправност.
    Защо ролята на шофьора се неглежира:
    Първо, защото така правят всички - всеки, който се е возил в маршрутка или автобус в България е видял как в 90% от времето шофьорите разговарят по телефоните си или със някой пътник, пушат, сменят каналите на радиото и пр., докато задминават по завои и/или на непрекъсната линия, не спират на червено и пр. Ние пътниците се страхуваме да протестираме, за да не си навлечем гнева на шофьорите, да не изглеждаме някак твърде примерни.
    Второ, при пътно произшествие, се случва някои служители на КАТ да запишат, че инцидента се е случил поради проблеми с пътя, не шофьора, защото как иначе ще си приберат незабелязано подкупа? Ако шофьора е виновен то трябва да му се издаде акт и глобата да се плати по официалния канал! Замислете се за това!
    Трето, тезата за виновния Път работи в услуга на опозиционната партия в момента, тя е поредното доказателство за обръчи от фирми, корупция и липса на контрол.
    Дали качеството на пътя е изиграло някаква роля, предстои да видим от следствието, важното е, че вече има обществено мнение, което посочва за виновник Държавата.
    Боя се, че извода, който трябва да направим, изисква вглеждане в самите нас- българите като нация трябва да бъдат по-дисциплинирани и отговорни към собственото си поведеие и това на околните- на пътя и не само.

  11. 11 Профил на Lilia Lang
    Lilia Lang
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#2] от "Cara Mia":

    А дали щеше да катастрофира ако беше внимавал и беше карал с 40 км в час! Пътя лош или добър е това, с което се съобразява шофьора, а не обратното!

  12. 12 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 702 Неутрално

    16 загинали и изведнъж се оказва, че всички били наясно, че този път не е наред - чиновници, НПО - гнездо на бивши кадри на КАТ и т.н Възмущението е голямо, има написани писма, машината се върти на пълни обороти, а ефектът е нулев.

    Закономерно натрупаното напрежение се освобождава по пътя на най-малкото съпротивление.

    И така до следващата трагедия, която ще се появи въпреки, че всички служби са си свършили работата.

  13. 13 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Бе много ми е интересно отговарящите органи за пътищата в страната кога ще получат обвинения за некачествените пътища, за не почистените банкети, за неизрязаните дървета и клони закриващи знаците и видимоста, за абсурдната огранизация на движението, липсата на информационна с-ма за натоварването на пътищата..... ?

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  14. 14 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    До коментар [#10] от "Lilia Lang":
    Разбира се че има значение качеството на пътя, а и копането по него също. София област явно има едни пари за усвояване и е могла да ремонтира този участък.
    Бе качеството на пътищата са ужасни, до Петрохан се усвояват едни пари, копаше се като за световно, и цяло чудо е че нямаше инцидент като този на разкопаните учстъци. Отделно се копаше и в учактъка Монтана -Враца, и коли минаваха през Вършец. Сега чувам и за нова идиотщина в която не мога да повярвам - затваряне на магистралата за Сърбия за ремонт и прекарвате трафика през планинските пътища през Годеч които също са в ремонт...Начи пари има бол.
    Изглежда основното е да се усвояват едни пари от тия фирми, а хората да се провират за къде са тръгнали както могат.

  15. 15 Профил на Ivaylo Dimitrov
    Ivaylo Dimitrov
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Добре, че има и шофер, та да има виновен.
    Ако нема клошар, има шофер.
    Тая идиотия вече минава границата на търпението.

  16. 16 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Кктао обикновено в тази държава за всичко е виновна чистаяката . А министъра на строежите като го видя ми се обръщат червата. Апрпо пътя през "Прохода на републиката" сдоби ли се със Акт 16?

  17. 17 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2171 Неутрално

    До коментар [#11] от "Lilia Lang":

    Като ви чете човек ще си помисли, че никога не сте пресичали границата и затова не мжете да направите разлика между пътищата у нас и в съседните страни, дори в една дето я бомбардираха наскоро.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  18. 18 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#7] от "pavur":

    "пеефски е дребна риба-трейс е на путя,държи 103% от капитала"

    Тц, не е на Путя. На сайта им пише, че са наследници на "Пътстройинженеринг", който бил приватизиран през 1997 г. , тогава президент на Русия беше Елцин, негова ще да е.

  19. 19 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Нов път, без нито една дупка, тази дупка която се разнася по медии е от паркинг, обозначен с огромна специална табела път, че това е пасно място, каране с превишена скорост, а после държавата била виновна! Не, водача и само водача носи вина за действията си и за състоянието на автобуса.

  20. 20 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#7] от "pavur":

    Иво е кагбейски зет . Не му вярвам, и вие не му вярвайте, нагаждач.

  21. 21 Профил на Владимир Димитров
    Владимир Димитров
    Рейтинг: 18 Гневно

    не шофьорите убиват,МУТРИТЕ които "управляват" убиват......

  22. 22 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2694 Неутрално

    Голяма бързина. Превишението на скоростта е незначителна, при добра пътна настилка това не би било проблем, само че пътната настилка е непригодна, направена по не по стандарт. Трябва да има и други виновни лица, които са направили некачествен ремонт.

  23. 23 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    Нещата ще се пооправят, когато разните му там чиновничета започнат да носят лична отговорност за това, което правят.
    В този ред на мисли, дайте имената на тези, приели този път като "без забележки".

  24. 24 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 3902 Неутрално

    От първия момент след катастрофата започнаха тотално да ни облъчват всички медии, пресконференции и интервюта на министри че шофьора е виновен. Неминуемо той има вина, но не по-малка е вината на държавата и институциите, но на тях ще им се размине. Толкова много примери има за това.

  25. 25 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2171 Неутрално

    Всички знаем кой стои зад Трейс. Смее ли някой да се опълчи срещу Трейс, т.е. Пеевски?
    —цитат от коментар 4 на moni_5


    Това пък от къде го измислихте?! Но иначе си личи старата партийна школа -"всички знаем..." и изтърсваш някоя измишльотина!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  26. 26 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2290 Гневно

    Трейс = Пеевски. Мафията си има овце. Гласувайте пак за Бойко!

  27. 27 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Шофьора е просто задължително да получи обвинение, в края на крайщата той е този който пряко отговаря за живота на хората които е натоварил. И с 40 км да е карал, пак ще получи обвинение, след като има жертви.
    —цитат от коментар 9 на .


    Да, това си е парадокс в българското законодателство. И да сгазиш някого на магистралата, пак шофьорът ще получи обвинение, нищо че пресичащият магистралата всъщност си е самоубиец. Същото важи и за самоубиицте, които се хвърлят пред влаковете на метрото и т.н.

  28. 28 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#27] от "T.M.":

    Не е парадокс, съвсем нормално е да получи обвинение. Проблемът е, че никой друг няма да получи обвинение...

  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    До коментар [#22] от "voyko":

    Не бих казал, че е незначително. Между 40 и 53 има сериозна разлика.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    Така е...! Шофьорът ще отиде в затвора, хората от АПИ ще продължават да си пишат писма с едни фирми и да ни обясняват, как можело и да ги съдят, ама пропуснали да го направят...!
    —цитат от коментар 1 на tww09306483



    Голям престъпник излезна този шофьор, ей !
    И пътя не е ремонтирал, и фирмата за ремонта не е уговорил, и на съд не я е дал, но си позволява да кара и то с шеметните 13 км/ч, повече от оказаното в знака, ей ...
    Такива, немедлено в пранги и в затвора !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  31. 31 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    До коментар [#10] от "Lilia Lang":

    Ясно, карал е с 53 - превишена скорост - и това е причината.
    Ако беше карал с 40, тогава причината щеше да е “несъобразена скорост” - трябвало е да кара с 20, защото е валял дъжд, пътят е второкласен и т.н.
    Нали?

  32. 32 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Режете му главата на шофьора, че е карал с 50 км/ч (по РПМ, на 30 км от София, не вдън гори Тилилейски). А сикаджията и мутромилиционерската му шайка ще продължат да си делкат пачките с Трейсове, ГБС-, Пътстр- , Хидростр- и т.н -ойове.

    Никога повече мутри начело на България.
  33. 33 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    Всички знаем кой стои зад Трейс. Смее ли някой да се опълчи срещу Трейс, т.е. Пеевски?
    —цитат от коментар 4 на moni_5



    Е, Боко, или министърът му биха могли, но какво общо има между Пеевски, Боко и Цацата ?
    Или не ги разбирам тези работи ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  34. 34 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    А другите виновни КОГА ЩЕ ПОНЕСАТ ОТГОВОРНОСТ?
    —цитат от коментар 6 на uhl23528019



    Други виновни няма, освен шофьора, както и при бомбата на КТБ - един само Василев е виновен .
    Ами научете ги тези неща !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  35. 35 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    До коментар [#30] от "niksan1":


    оказаното
    Указаното .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  36. 36 Профил на 300g
    300g
    Рейтинг: 549 Разстроено

    Хайде да помислим малко, стига сме тракали по клавиатурите.
    Колко ще получи застрахователната компания от шофьор - съсобственик на фирмата стопанистваща автобуса заедно с едно друго лице?
    Ами - нищо! На геврека дупката както се казва.
    А колко ще получи от пътностроителна компания, участваща в търгове, обществени поръчки и заинтересована от опазването на имиджа си?

    Е, да познаем, ЛевИнс кого си е набелязала за виновен?
    ????

    Големи мислители раждаше навремето селската кръчма. Сега големи мисли ражда интернет.
  37. 37 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7898 Неутрално

    Най-вероятно, той ще е единствения виновен, макар че два дена ни обясняват за некачествени ремонти и неподменени мантинели.

  38. 38 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    ...а жертвите вече не са 16...а17....

  39. 39 Профил на Malama
    Malama
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Но за некачествената настилка и декоративната мантинела виновни НЯМА. Както се и очакваше. Господа-другари, СЪСИПАХТЕ ДЪРЖАВАТА!

  40. 40 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#22] от "voyko":

    13 километра превишение не звучи много като номинална скорост , но при 40 ограничение , е като да караш с 200 по магистрала при ограничение 130. А и ограниченията на скоростта се отнасят за сухо време , при дъжд и сняг безопасното преминаване на даден сектор е дори с по малка скорост отколкото е указана в табелите.

  41. 41 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Най-лесно е да бъде обвинен шофьора на автобуса!А това,è пътят не е като света?Всички знаем кой е истинският виновник!
    —цитат от коментар 2 на Cara Mia


    Шофьорът определено има най-голяма вина, но и тези които "трябва" да се грижат за пътя (включително и държавните органи) имат вина

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  42. 42 Профил на pbs
    pbs
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Разбира се, че е водача на превозното средство виновен... кой друг? Той е отговорен за това да спазва дистанция да следи внимателно пътя и да се съобразява с метереологичните и пътните условия.!

  43. 43 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#34] от "niksan1":

    Това ме подсеща, за ония машинисти, които караха влака, дето се взриви в Хитрино...
    Фирмата, която е собственик на влака, потъна в небитието...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  44. 44 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1532 Разстроено

    Нулев контрол! Нулева отговорност! Всичко си върви по инерция...хората си мрат по шосетата!

  45. 45 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    Или какво излиза? Колкото повече пари се хвърлят за магистрали-толкова повече се увеличават жертвите от катастрофи по ремонтираните пътища!...

  46. 46 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 671 Неутрално

    От версията за проблем с пътя, най-голяма изгода има застрахователя по ГО на автобуса, защото ще му се разминат едни 10 милиона за обезщетение на пострадалите, при положение че шофьорът няма вина.

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!
  47. 47 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    До коментар [#16] от "naskom44":
    Той е вече за основен ремонт.
    Хаинбоаза де.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  48. 48 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 1719 Неутрално

    Да му дойде акъла и повече да не поставя дефектни мантинели.

  49. 49 Профил на dasvidaniya
    dasvidaniya
    Рейтинг: 303 Неутрално

    капризите на българския селянин са добре познати в европа, както и неговия невзрачен вид, няма как да очаквате от прост шофьор на автобус да спазва елементарни знаци и признаци на пътната обстановка, още от тръгване на автогарите правят скандали, а полицията си чеше чепа вместо да набие една курвачка под брадата и да ги приспи на място, шизофреници отново.

    Руски трол. https://мвд.рф/
  50. 50 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Естествено, че вината е на шофьора. Даже трябва да добавят към обвиненията и това, че заради неговите грешки, макар и само за момент, беше поставена сянка на съмнение в перфектността на правилната фирма "Трейс"!

  51. 51 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Горното е в настроение "саркастично", ако не е станало ясно.

  52. 52 Профил на Malama
    Malama
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#42] от "pbs":

    Господине, Вие шофирате ли по български пътища? И ако да, колко често?

  53. 53 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#2] от "Cara Mia":А дали щеше да катастрофира ако беше внимавал и беше карал с 40 км в час! Пътя лош или добър е това, с което се съобразява шофьора, а не обратното!
    —цитат от коментар 11 на Lilia Lang


    Ти шофираш ли?И ако да - да не би да слизаш и да пробваш настилката хлъзгава ли е и изобщо - това не е твоя работа - има си хора, които носят отговорност за пътя.Пет пъти има нареждане за ремонт на ремонта на настилката, но фирмата нехае и после -- само водачът виновен, така ли?!
    Да не споменаваме мантинелата, която освен неправилно поставен е и единична, а и едва ли отговаря на нормите и изискванията в Европа.
    Ясно е, че и шофьорът има вина, но по нашенска традиция, само той, може би, ще се окаже зад решетките!А строителите ще продължават да изграждат безхаберно пътищата, особено пък след подобен инцидент, който ще им покаже, че са недосегаеми, за каквито и да било грешки и пропуски, нарушения и некадърност!

  54. 54 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Не знам защо се точи възмущение, че шофьорът е обвинен. Тези "мижави" 13 км/ч са 1/3 над ограничението. За сравнение - това е все едно на магистрала, мутрата да ви удари със 185 км/ч. Пак ли няма да е виновен?
    Тоест шофьорът (който винаги е отговорен за пътниците си) е със сигурност с вина.

    Но дали има и други? На снимките се виждат мантинели, били ли са те в изправност, поставени и поддържани ли са правилно?
    Автобусът изправен ли е би и минал ли е необходимите проверки (също отговорност на шофйора/собственик)?
    И тези неща трябва да се разследват, но това не оневинява шофьора, никак даже.

  55. 55 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 809 Неутрално

    Че е за обвинение - о.к. Но да се прокламира първо, много преди скапания път и кьопавата мантинела??? Това си е чиста манипулация и кризисен ПР... Батковците с кинтите и политиците в джоба, пак ще минат метър...

    roo
  56. 56 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#53] от "chinaski":

    Тоест по твоята логика като пресичаме на пешеходна пътека е нужно да се оглеждаме , защото шофьорите са длъжни да спрат или шофьорите не трябва да спират заради неправилно пресичащи пешеходци.

  57. 57 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 938 Неутрално

    До коментар [#54] от "enterfornone":

    Пич, като бях малък се обърнахме на един завой и добре че имаше една купчина пясък! Баща ми караше със 45-50 при разрешени 60! Познай кой беше виновен! Той. А че пътя се оказа с лайна по него виждаш в последния момент. Както и тук за сцеплението! Да не говорим, че май си става река при дъжд та може и нещо като аква планинг да е имало.

  58. 58 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 992 Неутрално

    Намериха си с кого да бъдат строги! Мерзавци!

  59. 59 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#49] от "dasvidaniya":

    Е, следва да се запитаме, кой и как раздава книжки с категория D, която дава право да превозваш пътници? Кой и как издава свидетелствата за професионална компетентност на хора, които с мъка могат да си напишат името и едва сричат елементарен текст?
    Защо по-голямата част от шофьорите на автобуси и камиони са, откровени олигофрени, които калпавата система на ДАИ, прави участници в движението и потенциални убийци?
    Извинявай, карал съм курсовете за категория D и съответно за професионална компетентност. Да ти кажа, че се почувствах, като космонавт на изпита... Такова беше нивото на останалите. Психоложката на теста, за психологическа годност даже, предпазливо ме попита дали не съм се объркал нещо, понеже съм изглеждал свестен и нормален човек и първоначално помислили, че се явявам вместо някой друг...!
    Как очакваш тогава, да има свестни и отговорни хора, които да карат автобуси? Или трябва да го правят за без пари? Колко мислиш, че е себестойността на километър превоз със сравнително нов и отговарящ на техническите изисквания автобус и как това се вързва със символичната покупателна способност на българският пътник?
    Приличен нов автобус струва от 300 хиляди евро, нагоре... Мерцедес или Сетра над 400 хиляди евро... Направи си някаква елементарна калкулация, колко ще ти струва километър превоз, като платиш всички такси, лицензи и данъци и вероятно ще си помислиш, че трябва да си луд, за да извършваш такава дейност...!
    Съответно, тук се возим на стари и разпадащи се автобуси, които покриват някакви минимални изисквания, за да могат да се вържат по 2-3 лева на километър, колкото да кретат фирмите. Ние трябва да си затваряме очите, иначе трябва да ходим пеш. И накрая, кого лъжем? Най-общо казано, лъжем себе си...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  60. 60 Профил на pbs
    pbs
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#34] от "niksan1":Това ме подсеща, за ония машинисти, които караха влака, дето се взриви в Хитрино...Фирмата, която е собственик на влака, потъна в небитието...!
    —цитат от коментар 43 на tww09306483


    В момента тази фирма е пред затваряне заради натиск от държавата.. а тя осигуряваше висок доход на няколко стотин семейства в Русе.!

  61. 61 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Кога събраха доказателствата, кога направиха техническите експертизи на пътя и на превозното средство, кога скалъпиха обвинението? Пореден фарс и цирк на МВР, цацаратура и държава. Измиване на ръцете, в същото време всеки път между малките населени места е същата прогнила убийствена яма.

    България - вече 113-то място по свобода на словото
  62. 62 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#17] от "tribiri":

    И каква е при съседите,дето ги бомбардираха!Нещо не мога да се сетя.

  63. 63 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#22] от "voyko":

    Глупости, само и само да се обвини някой, който не ти харесва, а когато той попадне в тази ситуация друго ще пееш! Лицемери! При перфектен път и автобус ще ти намеря хиляди причини, че държавата пак е виновна, стига да искам.

  64. 64 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Сещам се и за машинистите в Хитрино.. И за Ивкони.. Все куцият петел го отнася. Няма надежда в тази държава

  65. 65 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 929 Неутрално

    По принцип ако настилката не е добра, отговорност на шофьора е да се движи възможно най_безопасно и бъде загрижен за пътниците си.. Като е лош асфалта, вали и са му сложили 40км..ще кара с 35..не с 55, тези 20км могат да спасят живота, по някога 1мт е решаващ особенно по него път

  66. 66 Профил на so
    so
    Рейтинг: 286 Неутрално

    Добре бе хора, стига с този път... Често минавам оттам и познавам пътя - няма дупки, асфалта не е накъдрен... Има опасност от падащи камани при дъжд, обаче. Нормално тежък планински път, изисква много повече внимание от обикновено. Последно, когато минах валеше доста неприятен дъжд и на това отгоре бях с мотор, а не с кола. И нямаше грижи, просто бях внимателен. Познавам пътя от дете - имахме вила там. И тогава, със старите соц возила и соц асфалта пак се пребиваха като мухи по същия този път. Първият ми спомен е от 80-те години, някакъв идиот с полски фиат падна в пропастта, защото бързали за мач... Тази пролет един камион се беше обърнал, бяха отбили ТИР-овете към София оттам поради ремонт, беше ЛУДНИЦА. Може би наистина като цяло сме кофти "матриал".

  67. 67 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 361 Неутрално

    Кога събраха доказателствата, кога направиха техническите експертизи на пътя и на превозното средство, кога скалъпиха обвинението? Пореден фарс и цирк на МВР, цацаратура и държава. Измиване на ръцете, в същото време всеки път между малките населени места е същата прогнила убийствена яма.
    —цитат от коментар 61 на Darcas


    Ако не повдигнат обвинение, що не са повдигнали, нали се знаело кой е карал. Ако се действа бързо пък друга песен, защо са повдигнали толкова рано. Ей, няма угодия на матриала! Какво пречи да се повдигне обвинение след като се знае след два огледа, че има неспазено ограничение на скоростта, а след изготвянето на експертизите обвинението да се допълни? Или да седи без обвинение, та да не могат да го задържат, да духне като го изпишат и ти пръв да ревнеш, че са го изпуснали? Матриял, сър.

  68. 68 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9430 Неутрално

    Преди няколко дни Борисов искаше споделена отговорност за авиокатастрофите. За шофьора - разбрахме. А тук каква част от отговорността ще поеме държавата на Борисов?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  69. 69 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    До коментар [#54] от "enterfornone":
    "Не знам защо се точи възмущение, че шофьорът е обвинен"


    Ами защото помним случая с катастрофата с автобус в Сърбия, когато загинаха деца на река Лим. Шофьорът обясни , че внезапно по време на път се чупи кормилната щанга и автобусът става неуправляем. За беда това се е случило на завой и автобусът се свлича в река Лим , която също за беда е била пълноводна и жертвите от тази катастрофа са не от физически травми , а от удавяне. Макар , че шофьорът , сам потърпевш от катастрофата е спасил много деца, накрая , за да има виновен го осъдиха. Начинът по който стана това е много грозен. Експертизата доказва , че кормилната щанга е счупена и с това се потвърждават обясненията на шофьора за причината за катастрофата. Но , за да го изкарат виновен заключението е , че щангата се е счупила при свличането на автобуса. Втора тройна експертиза доказва , че счупването на щангата е станало от умора на материала, а не от падането на автобуса. Имало е преди това пукнатина, която довежда до счупването на това място. Но такъв извод праща следствието да търси вина в остарелия автобус, което не е изгодно за фирмите превозвачи , които имат на разположение само стари автобуси , които не си знаят годините. Назначават петорна експертиза от платени мерзавци, които "доказват" че счупването е станало при падането на автобуса. Демек шофьорът е виновен. Бил заспал , макар , че е имало втори шофьор , който да го замести при продължителни преходи.
    И така вместо да гласуват закон , който да забранява вноса и експлоатацията на стари коли у нас , прие се наредба , която забранява нощните преходи при екскурзии или други продължителни пътувания, която наредба по-късно отмениха.
    Връщаме се на този случай. Шофьорът , ако е контактен вече трябва да е разпитан и да даде обяснение за случилото се. Нищо не се казва за този разпит. Ами ако шофьора каже , че по време на движение нещо в автомобила се е случило , което го е направил неуправляем? Сигурен съм , че ако има повреда от умора на материала в този стар автобус , отново това ще бъде прикрито или обяснено с падането на автобуса. Не защитавам шофьора ни най-малко, но са любопитни неговите обяснения. Със сигурност той ще бъде осъден, но със сигурност ще продължим да се возим в потенциално опасни остарели автобуси , които на запад бракуват , а тук ги внасяме и караме по пътищата, чието състояние и качество пък е друг проблем.
    Не случайно броят на загиналите от ПТП в България е двойно по-голям на единица от населението в сравнение със западните страни. За което не са виновни само шофьорите.

  70. 70 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2171 Неутрално

    До коментар [#26] от "arcanum":

    Лъжа! Даже и в Медиапул го написаха по повод едни поръчки:

    Трейс и Пеевски обикновено се конкурират.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  71. 71 Профил на vista2
    vista2
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Шофьорът е казал, че е загубил за миг управлението (дали е вярна информацията е друг въпрос). Но ако обясним катастрофата само с пътя, то тогава всеки минаващ оттам трябва да катастрофира. Всеки знае, че при остри завои, дъжд и стар автобус, трябва да се шофира (с хора или без) с повишено внимание. Причините сигурно са комплексни ( не само при тази ужасна катастрофа), но в основата на ПТП (при липса на пешеходци) е водача на МПСл

  72. 72 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2694 Неутрално

    До коментар [#29] от "Darth Plagueis":


    До коментар [#63] от "patrokalche":


    До коментар [#40] от "Иван К.":

    Не казвам, че шофьорът е невинен, но представете си, че карате по перфектен на пръв поглед път и изведнъж странно ограничение на скоростта. Мнозина изобщо не биха се съобразили, може би е трябвало да има и табела, че настилката е хлъзгава, защото никой не би предположил през лятото 50 километра в час автомобила му ще се превърне в шейна. Някой е трябвало да вземе решителни мерки този път да се въведе в норма.

  73. 73 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#53] от "chinaski":Тоест по твоята логика като пресичаме на пешеходна пътека е нужно да се оглеждаме , защото шофьорите са длъжни да спрат или шофьорите не трябва да спират заради неправилно пресичащи пешеходци.
    —цитат от коментар 56 на Иван К.


    Съветвам те да се огледаш и на пешеходна пътека!!!Ако до сега си пресичал без да го правиш - късметлия си, че си жив.И да - шофьорите понякога не могат да спрат, когато някой пресича неправлино!Това е същото, ако колите решат чат-пат да се движат и по тротоарите!

  74. 74 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 696 Разстроено

    Предвид изключително краткото време за реагиране в тежки метеорологични условия, разликата м/у 40 и 50 км/ч е повече от незначителна.
    Друг е въпросът дали и скорост под 40 км/ч щеше да спаси автобуса и хората в него.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  75. 75 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Аз ви казвам... Транспорта на бъдещето на релси.. Влак... Всяка нормална държава го развива от десетки години, само ние затриваме

  76. 76 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#75] от "b0b069":

    ЖП транспортът е супер, икономичен и удобен, ако е направен като хората (напр. в Холандия).

    Ама чак пък да е "транспорта на бъдещето на релси", при положение, че е технология на има-няма 200 години вече...?!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  77. 77 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Водача е виновен!
    От 40 до 53 км/ч е разлика от 30% по-висока скорост над указаната на участъка!
    Пътя бил виновен ... ами защо не катастрофира тогава всяка кола, която е минала от там ?!
    При лоши пътни условия - намаляш скороста.
    Но печения водач не му пука и е много велик, нали, щото той много километри е минал, има голяааам опит ...
    Пътя си стои и не прави нищо, няма как да носи вина.
    У нас всичко става бавно, така е, но ако някой поиска да направи промяна тогава всички скачат срещу него, да не им развали удобното мързелуване.
    Всички в България са отговорни, не се оправдавайте само с агенции, министри и т.н.
    Но всеки се е свил като мишка, никой не желае да направи нещо, чака Някой друг да оправи живота на българите.
    Но така не става. Никога.

  78. 78 Профил на Дамян Тамянов
    Дамян Тамянов
    Рейтинг: 5 Гневно

    Пътя е с ограничение 40 км/час, защото е разнебитен. Нещо подобно на магистралата с ограничения между 70 и 90 км/час. Ако има ограничение за 40 км/час но ти някак си минаваш с 50 км/час и това ти коства живота, не трябва ли тежките чичковци, които има общ бизнес с Митьо Очите, Пищова и Питона да се замислят. Утре може те да минат от там, докато обикалят вилаета и набират цигански гласове. Колко ли е виновен човека който е минал с 50 км/час при ограничение от 40 км/час и колко е виновен този който ни казва, че пътя е без забележки. Тежкото наследство на овчарският ген е единствената причина в момента Мутра да е министър-председател, друга Мутра да му е опозиция, трета Мутра да е алтернатива а президент да е военен па макар и той да е летец. Всеки овчар иска да е на мястото на Мутрата. Завижда му. Гледа го с респект и срах. Иска му се. Мечтае да си оправи мизерният живот но не с работа. Кой овчар живее добре от овчарлъка? Никой. И когато бащината професия се загуби в модерният свят и бъдещият овчар ненадейно получи възможности да се откъсне от миризливото стадо и безкрайната тишина на балкана, той започва да мечтае за неща за които дядо му не се е сещал дори. Затова в България да караш BMW или Mercedes на 15+ години е нормално. Нормално е да даваш подкуп на полицая. Нормално е да пикаеш на ъгъла на блока. Нормално е да си говориш с някой който е на 500 метра от теб. Нормално е да си хвърляш опаковката от излюпените семки на земята, по пейката до купчинката с люспи която така старателно си оформил на асфалта. Нормално е да не мислиш за хората около теб а само за родата. Нормално е да чакаш и твоя миг да дойде, когато някой братовчед ти подаде от баницата. Нормално е да търкаш билетче с мисълта, че заслужаваш и ти да станеш милионер, точно толкова, колкото и циганчето от клипа на лотарията. А иначе, дали шофьора е виновен. Да, виновен е, че се е родил в тази държава на овчари.

  79. 79 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 929 Неутрално

    До коментар [#76] от "c.b.o.":

    Ти мислиш ли че холандия, италия или франция са си развили за 4г железниците? Дори да е транспорт на 200г има много иновации в него, бързи влакове, маглев и тн и тн... Тя и колата е на повече от 120г по тази логика.. В нормалнкте държави много хора ползват железницата като първи транспорт.. Замисли се колко хора в европа и азия където има развити желеНици живеят на 50 100км от работното си място.. Берлин-Волфсбург са 230км и има сумати много хора които живеят в Берлин и ходят на работа във Вошфсбург (Фолксваген).. Ама IC е 1ч.09мин... Ами Болоня - Флоренция? Милано Торино? Лондон Уокинг?

  80. 80 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Предвид изключително краткото време за реагиране в тежки метеорологични условия, разликата м/у 40 и 50 км/ч е повече от незначителна. Друг е въпросът дали и скорост под 40 км/ч щеше да спаси автобуса и хората в него.
    —цитат от коментар 74 на c.b.o.


    40 км/ч е ограничението на скоростта. При катастрофа обаче дори и скорост под ограничителната може да бъде несъобразена с пътната обстановка, времето, превозното средство, участниците в движението и т.н.
    Много хора се заблуждават че щом не са превишили ограничението значи скоростта им е законосъобразна и тя е докато не настъпи произшествие. Защото ако съобразиш скоростта примерно с хлъзгав път ще караш с 30 дори и идиотите зад теб да ти пресвяткат и свиркат

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  81. 81 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#79] от "b0b069":

    Не ти се разбира много какво точно искаш да кажеш (може би заради емоциите), но аз не ти противореча. Просто ти обърнах внимание на факта, че ЖП транспортът отдавна не е "транспортът на бъдещето".

    Отделно ежедневното пътуване (с влак или рейс) до работа и обратно (commuting) не е чак толкова лесно колкото изглежда. До 30-40 мин. път (чисто, без да броим отиването до гарата) е поносимо. Над 1 час обаче става доста тегаво, щото ако включиш и евентуални закъснения (а те са чести през зимата и в Европа, и в Америка), ще ти остане време само за работа, път и сън (Парижани даже си имат лаф "метро-було-додо").

    Не казвам, че е невъзможно, но никак не е лесно. Мои познати така пътуваха ежедневно от Филаделфия до НЙС и след 2 месеца не знаеха на кой свят се намират. Изключителна умора!

    Не трябва да се забравя и цената на билетите за високоскорстни влакове. Иначе масово хора от Париж щяха да работят в Брюксел и обратно. Това все още е рядко срещано явление, бизнес пътуванията са предимно 1-2 пъти в седмицата.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  82. 82 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#80] от "Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма":

    Напълно съм съгласен.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  83. 83 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1605 Гневно

    До коментар [#10] от "Lilia Lang":

    "Боя се, че извода, който трябва да направим, изисква вглеждане в самите нас- "

    Моме, тая опорка я знаем - всички сме виновни.
    Така отговори Боко, все още кмет на София, когато в дискотека Индиго, притежание на близка негова дружка, загинаха не помня вече колко деца, поради нечитави мерки за сигурност.
    И всички с възхитен мазохизъм я подхванаха и истинският виновник се измъкна безнаказан.
    Защо се неглижира ролята на шофьора ли?
    Защото, при равни други условия десет километра горница в скоростта не променят пейзажа. Те дори трудно се усещат, ако не караш с поглед забит в спидометъра.
    Същото важи и за десетина дена закъснение на техническия преглед.
    За сметка на това, на същото това място от началото на годината са станали ОСЕМ тежки катастрофи с един загинал, леките един бог знае колко са били.
    НА ЕДНО И СЪЩО МЯСТО
    ПО ЕДИН И СЪЩИ НАЧИН
    НА СУХО
    БЕЗ ПРЕВИШАВАНЕ НА СКОРОСТТА.
    Писани са ПЕТ жалби.
    Направена е експертиза
    доказано е , че асфалтът е с поне ДВА ПЪТИ по-малко сцепление, отколкото трябва да бъде
    и ПЕТ пъти фирма Трейс си е слушала ушите.
    Да ти кажа честно, ХИЧ НЕ МЕ Е.Е за кого работи ФАКТЪТ, че фирма Трейс е виновна.
    Искам един път ПОНЕ ЕДИН ПЪТ истинските виновници да не се изсулват като пр..ня из гащи.
    И СТИГА С ТОЯ ГНУСЕН КРИЗИСЕН PR!
    НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ, БЕ!!
    СЕДЕМНАДЕСТ ЧОВЕКА ЗА МЪРТВИ!!!

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  84. 84 Профил на Софианец2
    Софианец2
    Рейтинг: 530 Неутрално

    А какво стана с двата автомобила, които са участвали в ПТП-то? какви са, кои са, ранени от тях има ли? Изпариха се......

  85. 85 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#2] от "Cara Mia":А дали щеше да катастрофира ако беше внимавал и беше карал с 40 км в час! Пътя лош или добър е това, с което се съобразява шофьора, а не обратното!
    —цитат от коментар 11 на Lilia Lang


    Въпросът Ви може да бъде зададен и по различен начин :

    Щеше ли да катастрофира автобусът движещ се с 53 км/ч, ако пътя е изпълнен както трябва ?

    Нали не си представяте,че ограничението 40 км/ч е поставено без да се предвиди някакъв запас от превишаване на скоростта?

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  86. 86 Профил на Angel Dobrev
    Angel Dobrev
    Рейтинг: 643 Гневно

    Шофьорът НЕ МОЖЕ ДА НЕ Е ВИНОВЕН, защото пътният знак може да препоръчва ИЛИ задължава по-ниска скорост, но пътният зцнак не указва с каква скорост да караш при валежна метеообстановка, това не е изрично изписано с думи или с подходящ символ за дъжд или снеговалеж...Дори пътят да не е изрядно качествено направен, такъв, какъвто е в момента, такъв ще се ползва от всички шофьори и ... ТОЛКОЗ, значи те са длъжни да се съобразят със състоянието на пътя при всякакви метеоусловия и особено автобусните, които не карат нито пясък, чакъл или ... картофи, а живи хора и са длъжни да ги превозят живи и здрави от началото до края на превоза.

  87. 87 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3036 Неутрално

    Това е атентат на БСП за да вадят политически дивиденти и да реват срещу демократичното правителство на ГЕРБ...

  88. 88 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    Когато се качвате в автомобила си,за да се придвижите от т. А до т. Б,цялата отговорност за пристигането в т. Б е на този,който управлява.Пътя може да е всякакъв.Никой не ни гарантира,че всичко ще е перфектно и няма да има инциденти.Шофьора не е чучело,което върти волана и натиска педалите.Преди всичко се иска мислене на пътя,предвиждане на възможните инциденти и концентрация,без разсейване.Превишаване на скоростта с над една трета над разрешената в случая е фатално.Не знам защо,в БГ няма ограничения на скоростта в завоите различни за машини над 3т. и леки коли.При ограничение за автомобил 40км/ч,същия този завой за товарен автомобил или автобус със тази скорост ще е фатален.Освен това е валяло,определено сцеплението е било още по -слабо.Вероятно автобуса се е хлъзнал и водача не е можел вече да го управлява.Няма хлъзгав и нехлъзгав асфалт.Настилката е такава,каквато е и ние трябва да се съобразяваме с нея.Още повече,че сцеплението на настилките се променя с температурите,влажността и дори износването им.Условията на един и същи път никога не са едни и същи в различно време.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  89. 89 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 448 Неутрално

    шофьора и с 20 км/ч да беше катастрофирал , пак щяха да го обвинят за / не съобразена скорост / , въпроса е какъв % от вината се пада на фирмата ремонтирала пътя ? и за какво плащаме и надплащаме застраховки ,когато тия мушмороци застрахователите само си прехвърлят пари едни на други а не търсят истинските причини за катастрофите , живуркат си охолно от обира на гражданите и с удоволствие се съгласяват с решенията на другарите си обирджии от кат и други служби . то паразитите не си причиняват вреда един други му ама организма е на умиране

  90. 90 Профил на Ставри Идиотов
    Ставри Идиотов
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ясно е, шофьорът и фирмата виновни, гербавите невинни, чакаме в следващите дни да метнат димка с някой нов "скандал" и да замажат положението - на това се разчита, че българинът помни от днес за утре. Личи си, че е вярно по резултатите от изборите.

  91. 91 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 532 Неутрално

    шофьора и с 20 км/ч да беше катастрофирал , пак щяха да го обвинят за / не съобразена скорост / , ...
    —цитат от коментар 89 на rossen4i4o


    Спомняте ли си през тази зима момчето което беше блъснато отзад от патрулка ? Съставиха му акт за несъобразено НИСКА скорост на заснежен и заледен път !! Та и сега е така. При произшествие повечето от нас са виновни по презумпция !

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  92. 92 Профил на Ставри Идиотов
    Ставри Идиотов
    Рейтинг: 0 Разстроено

    До коментар [#83] от "rapidfire":

    Евалла за усилията, но на гербав трол и да му отвориш главата и да налееш в нея акъл пак ще изтече през ушите, полза никаква. Такова разпадане на държавната администрация на всички нива, поради корупция, шуробадженащина или некадърност не е имало никога в новата история на България. И съм много далеч от мисълта да преписвам заслуги на другите управлявали преди гербавите. Вече ударихме дъното, гербавият башибозук води до тотален разпад в държавата, в която само се гасят пожари и главният Пожарникар притичва пред камерите при всеки удобен случай да трупа точки. Режим "нормално функциониране" вече почти няма, масово държавни чиновници, полицаи, лекари и т.н. започват да развиват самосъзнанието, че за да си свършат работата, някой трябва да им даде нещо "допълнително" или някой висшестоящ да им разпореди "специално отношение". И обратното- всички тези "служители" са готови да си затворят очите за собствените си задължения, без значение за последиците за обществото ако могат да извадят материална или друга изгода от това. Този начин на мислене и поведение е толериран и налаган на гербавите като правило за поведение. Наводненията, взривовете, неразкритите демонстративни убийства всичко в последните години е малко или повече резултат от все по-трудно функциониращата държава, липса на административен и управленски капацитет, бездействие на всички нива. Това е една тежко болна от гербавата чума държава.

  93. 93 Профил на Софианец2
    Софианец2
    Рейтинг: 530 Неутрално


    А какво стана с двата автомобила, които са участвали в ПТП-то? какви са, кои са, ранени от тях има ли? Изпариха се......
    Някой все пак знае ли????? ПЪЛНО ЗАТЪМНЕНИЕ.....А може би там е причината???

  94. 94 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1605 Гневно

    До коментар [#92] от "Ставри Идиотов":

    Усилията ми изобщо не са насочени към тая... мома.
    Има си задачата и си я изпълнява, вероятно срещу нещо или от пълна липса на материал в междуушието.
    Всичко което написах е за тия, които могат да се подведат по това леееекинко хлъзгане тип - всички шофьори са маскари, всички сме грешни, ха сега да шибнем чело в земята и да кажем десет пъти "Отче наш", та да ни олекне.
    И да я продължим по същия начин - овчата, да не би да разклатим стабиуността на самодоволната олигархия.
    И да сме доволни, че и тоя път не сме били ние.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  95. 95 Профил на Jikevjikev Jikev
    Jikevjikev Jikev
    Рейтинг: 295 Неутрално

    У нас при тежки катастрофи винаги е виновен шофьора. Само при моторната шейна виновен бе пътя...

  96. 96 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 671 Неутрално

    До коментар [#36] от "300g":

    Лев Инс ли е застрахователя? Много странно се мълчи, няма изявление от компанията и журналистите не повдигат въпроса. Нещо мътна работа.

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!
  97. 97 Профил на dantscheff
    dantscheff
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#83] от "rapidfire":

    Стига бе!
    Мразя фактическите ЛЪЖИ!
    През коя година стана трагедията в Индиго?
    През коя година Б Борисов стана кмет на София?
    Знам фактите, но искам да ги видя от явен ЛЪЖЕЦ!
    и как да вярвам за нещо друго на човек, който най-нагло изопачава ФАКТИТЕ!?

  98. 98 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1925 Разстроено

    ДрОгарки и дрОгаре от БКП-1 / БСП /не се ли усещате, че отборът БКП - 2 / ГЕРБ /ви трепе като мухи а вие му ръкопляскате и викате: Ако му е нека оди бос!
    Така се получава като елиминирархте истинската опозиция и близо 2 000 000 заминаха зад граница.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  99. 99 Профил на dantscheff
    dantscheff
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Всички са се съсредоточили върху две от трите версии на прокуратурата - пътя и шофьора.
    За мен много интересна /и основна/ е третата - автобуса/собственика
    1. Автобуса е излязъл на път без годишен технически преглед - защо? Фирмата има около шест автобуса, няма ли нито един с валиден ГТП?
    2. За курса не е уведомена Автомобилна администрация - защо? За да се прикрие липсата на ГТП или за да се прикрие една нерегламентирана екскурзия, за която се плаща "на ръка" и няма данни към НАП - демек укриване на ДДС?
    3. Фирмата има шест автобуса, но не изпълнява нито една редовна автобусна линия. Е, как се издържа тази фирма, как поддържа автобусите си? С подобни екскурзии и други подобни нерегламентирани курсове ли?

  100. 100 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Шофьорът може и да е превишил скоростта с 13 км/ч, но абсолютно не съм съгласен, че това е причина да се изгуби управление. То ако беше така, в страната нямаше да има жив шофьор. Дано не си измият ръцете.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK