Крайно време е някоя екологична неправителствена организация да вземе обект на Черноморието на концесия и да даде личен пример за зелена политика. Само с едно условие : без европейски субсидии.
Държавата ни е на концесия при мафията, правителството, премиеринът, дупетатите, местните общини, ние - всички сме на концесия на мафията. След византийско, турско, руско, СЕГА СМЕ ПОД МАФИОТСКО РОБСТВО ака концесия.
Старата дръжава е можела да ги построи, пък сегашната, "демократичната", не може и да ги поддържа... Верно е, все пак ни управляват пазачите на бившите вождове... Хахахаха
Да, разбрахме...! Ще направят буните на кръчми и дискотеки. Естествено, няма луд концесионер, който да вложи милиони в поддържането на буните. След края на концесията, може и буни да няма...! Предполагам, концесионерите вече се знаят. :)
По-голяма глупост с адрес родният ми град не бях чел. Какво означава буна на концесия? Че вместо да се разхождат хората по тях и хранят лебедите, там ще се настанят яхтсмени ще сложат бариери и ще трябва да се плаща входна такса ли? Буните не са пристанища, това брегоукрепителни съоръжения. Как държавата не може да поддържа тези съоръжения които са жизнено важни, пък изгражда метро в София, опростява дългове на Столичната топлофикация към държавни холдинги, намира пари за да държи БДЖ на изкуствено дишане и прочее. Ум не ми го побира.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Това е начин да раздадат буните на свои хора, които да ги превърнат в атракциони и да печелят. Сигурно ще се имитират някакви търгове с един кандидат и пито платено. А държавата все няма пари за нищо, пита се къде потъват данъците ни.
"Държавата се готви да отдаде на концесия за 35 години крайбрежните буни по Черноморието." Е-е-е! Това вече е шедьовър, връх на алчната мутромилиционерската мисъл, инструмент на рашистка олигархия!!! Да ремонтираш и стопанисваш за 35 години буни в това "ужасно Черно море" е по-сладко и по-доходно дори от кастрене на храсти, почистване на растителност и оформяне на банкети и канавки около пътищата, които сега са златната кокошка на всички мафиотски фирми в БГ. Междувременно ще отпаднат някои неудобства и въпроси, свързани с плажове и "камънаци", и вече всички като Дънката ще могат да си строят яхтените пристанища, без да ги е еня за разни закони и особено ЗУЧК....
До коментар [#2] от "koko65bg": До коментар [#5] от "Дундурук":
Така е. Цялата ни държава е отдадена на концесия на местните дерибеи и на техните задгранични Началници. Плебсът има само единствената опция да духа супата и да опъва хомота. Пък иначе се водим, че живеем в демокрация...
Бай Тошо, мир на душата му, ще се окаже прав за построеното по него време, което днес не можем и да боядисаме. Личи си кога е имало държава и кога държава, отдадена на концесия.
Аз го знам концесионера (всички във Варна го знаят) - българо-руската групировка ТИМ. Общината построи Алея І, и де факто е преотстъпена на ТИМ. Пристанището бе преустроено като зона за разходки и за отдих, и 2/3 от площа му бе преотстъпена за паркинг и ресторанти. Май всички фирми там са от холдинга на Химимпорт? Двете морски летища са отстъпени на холдинга за 35 години. Реда си чака и софийското. Като гледам държавата (ГЕРБ и останалата пасмина от НС) ти вълноломи, ни язовири, ни буни, ни плажове нищо не можела да подържа, и всичко го продава (като бащиния), само и само да намери пари за данък Русия и АЕЦ Белене. Защо не ни отстъпят на концесия на Франция или Германия? Може и на Швейцария или Люксембург? Всъщност имаме ли избор?
Да организираме референдум - цяла България да се преотстъпена на концесия за 50 години на Швейцария или Люксембург? А приходите да се използват за попълване на пенсионния фонд, и за реформа на образованието и здравеопазването.
До коментар [#6] от "Хи-хи":Бай Тошо, мир на душата му, ще се окаже прав за построеното по него време, което днес не можем и да боядисаме. Личи си кога е имало държава и кога държава, отдадена на концесия.
Ами май вашият (както разбирам любимец) два пъти официално искаше да даде държавата НРБ на концесия за неопределено време на тогава съществуващият СССР. Това държавна измяна ли е според вас или държавническа мисъл? Значи мисъл е преносно казано.
Концесия за 35 годинки! Сладка работа, почти без пари наши хора (все ДС и червени) приватизират страната - летища, пристанища, крайбрежна ивица и плажове. А пък след 35 години - я камилата, я камиларя
Бъркаш се. Общината няма общо с Алея 1. Това е име на проект, който се изгражда изцяло с частни пари върху земя държавна собственост и се пада малко под ската на Морската градина, а не на самата Крайбрежна алея. Що се касае до концесия на буните, то това е върха на простотията на лудия Пасев. Понеже държавата няма пари вече 35 години да ремонтира буните, сега в Областна управа им е дошла гениалната идея да търсят концесионер. Само дето такъв няма как да се намери, понеже парите, които трябва да вложи са огромни, а потенциала за печалба почти никакъв.
Е хайде изброй кои фирми от тези на пристанището са свързани с Химимпорт, търговския регистър май вече работел. Паркинга и голямата дискотека са на софийски фирми приближени до Младен Михалев-Маджо, излязоха не малко статии по този въпрос, информирай се!
"Областният управител на Варненска област информира също, че е започнала процедура за описване на всички буни по черноморското крайбрежие, които не са ремонтирани след изграждането им. Според Пасев до този момент все още не било ясно колко са средствата необходими за ремонта им, но тази информация можело да бъде събрана в рамките на един месец, след което да се пристъпи към процедура за концесиониране на публична държавна собственост."
Представете си - държавата хабер си няма от състоянието на брегозащитни съоръжения, които са държавна собственост и елемент на национална сигурност.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 269 НеутралноЗа 350 години ще е по-рентабилно, а за суджуци може направо завинаги да се даде и ще е най-рентабилно.
koko65bg
Рейтинг: 700 НеутралноСпоред него съоръженията били в окаяно състояние, а държавата нямала възможност да ги поддържа.
Ами да дават и държавата на концесия - може и за 500 години.
2011
Рейтинг: 426 НеутралноВинаги ни мамят.
xta58510204
Рейтинг: 217 ЛюбопитноКрайно време е някоя екологична неправителствена организация да вземе обект на Черноморието на концесия и да даде личен пример за зелена политика. Само с едно условие : без европейски субсидии.
Не отговарям на хейтъри.Дундурук
Рейтинг: 377 НеутралноДържавата ни е на концесия при мафията, правителството, премиеринът, дупетатите, местните общини, ние - всички сме на концесия на мафията. След византийско, турско, руско, СЕГА СМЕ ПОД МАФИОТСКО РОБСТВО ака концесия.
Хи-хи
Рейтинг: 1642 НеутралноСтарата дръжава е можела да ги построи, пък сегашната, "демократичната", не може и да ги поддържа... Верно е, все пак ни управляват пазачите на бившите вождове... Хахахаха
16bit
Рейтинг: 493 НеутралноАми нека. Държавата очевидно не се справя.
Petleshev
Рейтинг: 2709 НеутралноДа, разбрахме...! Ще направят буните на кръчми и дискотеки. Естествено, няма луд концесионер, който да вложи милиони в поддържането на буните. След края на концесията, може и буни да няма...! Предполагам, концесионерите вече се знаят. :)
Бивш tww09306483.Лелка
Рейтинг: 1050 НеутралноКак се дават гранични съоръжения на концесия? Просто питам най-патриотично сепак.
Лео
Рейтинг: 1002 НеутралноПосле ще стане като с язовирите. Само че морето е по-голямо.
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноПо-голяма глупост с адрес родният ми град не бях чел. Какво означава буна на концесия? Че вместо да се разхождат хората по тях и хранят лебедите, там ще се настанят яхтсмени ще сложат бариери и ще трябва да се плаща входна такса ли? Буните не са пристанища, това брегоукрепителни съоръжения. Как държавата не може да поддържа тези съоръжения които са жизнено важни, пък изгражда метро в София, опростява дългове на Столичната топлофикация към държавни холдинги, намира пари за да държи БДЖ на изкуствено дишане и прочее. Ум не ми го побира.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.proza
Рейтинг: 366 НеутралноТова е начин да раздадат буните на свои хора, които да ги превърнат в атракциони и да печелят. Сигурно ще се имитират някакви търгове с един кандидат и пито платено. А държавата все няма пари за нищо, пита се къде потъват данъците ни.
1_april
Рейтинг: 403 Любопитно"Държавата се готви да отдаде на концесия за 35 години крайбрежните буни по Черноморието."
Е-е-е!
Това вече е шедьовър, връх на алчната мутромилиционерската мисъл, инструмент на рашистка олигархия!!!
Да ремонтираш и стопанисваш за 35 години буни в това "ужасно Черно море" е по-сладко и по-доходно дори от кастрене на храсти, почистване на растителност и оформяне на банкети и канавки около пътищата, които сега са златната кокошка на всички мафиотски фирми в БГ. Междувременно ще отпаднат някои неудобства и въпроси, свързани с плажове и "камънаци", и вече всички като Дънката ще могат да си строят яхтените пристанища, без да ги е еня за разни закони и особено ЗУЧК....
dnevnikeradost
Рейтинг: 419 НеутралноЗнаят се и още как, тя и снимката не случайно е сложена...
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2574 НеутралноНе знам нито какво може да се открадне от тях, нито за какво изобщо държавата има възможност.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)YNWA
Рейтинг: 269 НеутралноЧакам новина: Държавата няма сили да се справи със замърсяването на въздуха. Готви се да го отдаде на концесия за 200 години!
Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#2] от "koko65bg":
До коментар [#5] от "Дундурук":
Така е. Цялата ни държава е отдадена на концесия на местните дерибеи и на техните задгранични Началници. Плебсът има само единствената опция да духа супата и да опъва хомота. Пък иначе се водим, че живеем в демокрация...
Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#6] от "Хи-хи":
Бай Тошо, мир на душата му, ще се окаже прав за построеното по него време, което днес не можем и да боядисаме. Личи си кога е имало държава и кога държава, отдадена на концесия.
reply
Рейтинг: 411 НеутралноТО БИВА МУТРЕНСКА ЛАКОМИЯ БИВА АМА ТОВА НАПРАВО СИ БИЕ НА МАРОДЕРСТВО
Корки
Рейтинг: 2875 НеутралноОт съоръжения с катастофичен изглед могат да се превърнат в оазиси за почивка и развлечение.
Червена линия, червен картонсултана глаушева
Рейтинг: 322 НеутралноНаправо цялата държава да я дадат на концесия, да не си играят така парче по парче! То за това си има и дума.
Мърфи е оптимист!Роси
Рейтинг: 7580 НеутралноНяма да остане кътче неотдадено и непродадено.
historama
Рейтинг: 636 НеутралноАз го знам концесионера (всички във Варна го знаят) - българо-руската групировка ТИМ.
Общината построи Алея І, и де факто е преотстъпена на ТИМ.
Пристанището бе преустроено като зона за разходки и за отдих, и 2/3 от площа му бе преотстъпена за паркинг и ресторанти. Май всички фирми там са от холдинга на Химимпорт?
Двете морски летища са отстъпени на холдинга за 35 години. Реда си чака и софийското. Като гледам държавата (ГЕРБ и останалата пасмина от НС) ти вълноломи, ни язовири, ни буни, ни плажове нищо не можела да подържа, и всичко го продава (като бащиния), само и само да намери пари за данък Русия и АЕЦ Белене.
Защо не ни отстъпят на концесия на Франция или Германия? Може и на Швейцария или Люксембург? Всъщност имаме ли избор?
historama
Рейтинг: 636 НеутралноДа организираме референдум - цяла България да се преотстъпена на концесия за 50 години на Швейцария или Люксембург? А приходите да се използват за попълване на пенсионния фонд, и за реформа на образованието и здравеопазването.
penetrating
Рейтинг: 8391 Неутрално(Саркастично) Не съм чувал да ги дават за 10 години :) Аз бих взел една. А пък ако има интерес за 35 да видим как ще порастне цената...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertkoko65bg
Рейтинг: 700 НеутралноДо коментар [#17] от "Читател":
До коментар [#18] от "Читател":
Ами май вашият (както разбирам любимец) два пъти официално искаше да даде държавата НРБ на концесия за неопределено време на тогава съществуващият СССР. Това държавна измяна ли е според вас или държавническа мисъл? Значи мисъл е преносно казано.
historama
Рейтинг: 636 НеутралноКонцесия за 35 годинки!
Сладка работа, почти без пари наши хора (все ДС и червени) приватизират страната - летища, пристанища, крайбрежна ивица и плажове.
А пък след 35 години - я камилата, я камиларя
dobrev
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#23] от "historama":
Бъркаш се. Общината няма общо с Алея 1. Това е име на проект, който се изгражда изцяло с частни пари върху земя държавна собственост и се пада малко под ската на Морската градина, а не на самата Крайбрежна алея.
Що се касае до концесия на буните, то това е върха на простотията на лудия Пасев. Понеже държавата няма пари вече 35 години да ремонтира буните, сега в Областна управа им е дошла гениалната идея да търсят концесионер. Само дето такъв няма как да се намери, понеже парите, които трябва да вложи са огромни, а потенциала за печалба почти никакъв.
fillipova
Рейтинг: 217 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "historama":
Е хайде изброй кои фирми от тези на пристанището са свързани с Химимпорт, търговския регистър май вече работел. Паркинга и голямата дискотека са на софийски фирми приближени до Младен Михалев-Маджо, излязоха не малко статии по този въпрос, информирай се!
FL
Рейтинг: 217 Неутрално"Областният управител на Варненска област информира също, че е започнала процедура за описване на всички буни по черноморското крайбрежие, които не са ремонтирани след изграждането им. Според Пасев до този момент все още не било ясно колко са средствата необходими за ремонта им, но тази информация можело да бъде събрана в рамките на един месец, след което да се пристъпи към процедура за концесиониране на публична държавна собственост."
Представете си - държавата хабер си няма от състоянието на брегозащитни съоръжения, които са държавна собственост и елемент на национална сигурност.