Движението в ремонтирания участък край Своге ще бъде пуснато днес, но без маркировка

Движението в ремонтирания участък край Своге ще бъде пуснато днес, но без маркировка

© Агенция Пътна инфраструктура



Днес в 20 ч. ще бъде възстановено движението за всички превозни средства по преасфалтирания участък от пътя Своге - София, където преди седмица стана катастрофа със 17 жертви, съобщи агенция "Пътна инфраструктура".


За да не се затруднява трафикът днес движението се пуска без пътна маркировка и шофьорите трябва да карат внимателно.


Утре отсечката ще бъде маркирана с шумяща маркировка с цел повишаване безопасността на движение. При полагането й превозните средства няма да се спират, но трябва да се кара със съобразена скорост и да се спазват указанията на "Пътна полиция".




Днес е подменен износващият асфалтов пласт в отсечката от водостока - преди пътния инцидент, до моста над река Лесковдолска.


Движението в ремонтирания участък край Своге ще бъде пуснато днес, но без маркировка

© Агенция Пътна инфраструктура


Направените анализи показват, че основният асфалтов пласт - биндер, е изпълнен съгласно изискванията и вложените в него материали отговарят на утвърдените технически норми.


Материалите и рецептурата, които сега са използвани в полагания асфалт, са одобрени от Института по пътища и мостове. Коефициентът на полируемост е по-висок от одобрените от инженера на проекта при основния ремонт на участъка.


През следващата седмица започва одит по пътната безопасност и преглед на цялостното състояние на близо 82-километров участък на второкласния път през Искърското дефиле от лицензирани външни одитори по пътна безопасност. Въз основа на техните заключения ще бъдат взети решения какви допълнителни ремонтни дейности трябва да се предприемат, включително какви допълнителни ограничителни системи и знаци да се поставят.


поред Правилника за прилагане на Закона за пътищата - чл. 48, т. 1, "б", в урбанизираните територии за населените места до 100 000 души, каквато е и община Своге, агенция "Пътна инфраструктура" отговаря за поддържането на платното за движение - т. е. от бордюр до бордюр. Отговорност на конкретната община са тротоарите, подземните съоръжения, велосипедните алеи, паркингите, пешеходните подлези, осветлението и крайпътното озеленяване извън платното за движение на републиканските пътища в границите на населените места, напомня пътната агенция.

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mititu
    mititu
    Рейтинг: 744 Любопитно

    Eдин въпрос ме гложди след като пътят не е виновен за ПТП-ТО защо толкова бързо се ремонтира и се заличават следите за повторна и дори ако трябва шесторна експертиза на трасето ???

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3472 Неутрално

    До коментар [#1] от "mititu":

    Именно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на imi14577654
    imi14577654
    Рейтинг: 47 Разстроено

    Пътят ще го оправят, въпрос на време е и да влезе в експлоатация. Но ще последват ли все пак оставки по горните етажи?

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4057 Неутрално

    Това със сигурност е най-качествената асфалтова настилка за момента в България, но след "дъжд качулка"....

  5. 5 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2698 Неутрално

    Eдин въпрос ме гложди след като пътят не е виновен за ПТП-ТО защо толкова бързо се ремонтира и се заличават следите за повторна и дори ако трябва шесторна експертиза на трасето ???
    —цитат от коментар 1 на mititu


    Само дете няма да се сети "защо".
    Все пак истинския въпрос Е – а останалите пътища, които Бойко ЗАРЪЧА да се проверят веднага? Всичките 30 000 км? И там ли ще сменят, пълнят дупки, изправят наклони, завои??? Клишето "ремонт на ремонтите" лозунг ли ще става?
    Десет мандата няма да МУ стигнат на асфалт-премиера!

  6. 6 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2767 Весело

    Eдин въпрос ме гложди след като пътят не е виновен за ПТП-ТО защо толкова бързо се ремонтира и се заличават следите за повторна и дори ако трябва шесторна експертиза на трасето ???
    —цитат от коментар 1 на mititu


    Задаваш отговори ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  7. 7 Профил на mititu
    mititu
    Рейтинг: 744 Неутрално

    [quote#6:"danvan"][/quote]

    лошото е че е така :I

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  8. 8 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Селяндурите обикновено като видят хубав асфалт и натискат курника на макс,а знаците ги слагат за по-добър ориентир през нощта.

  9. 9 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    До коментар [#1] от "mititu":

    Защото политиците помислиха че пътя е виновен. Нищо подобно. Сега ще стане касапница. Местните не стават за нищо. Преди половин година пътувах за Берковица. Местните са напълно луди, карат и на ремонтирания и на стария участък от прохода като състезатели. Стари коли, изпреварване в завой, навлизане в насрещното, висока скорост. На връщане/ бехме до връх Ком/ двеме мести си бяха сътворили обичайния челен удар. Полицаите пропускаха и ни спираха за малко. Питах единия това често ли е, а той ми каза , че местните са си такива- ежедневие. Не случайно е същото и до софийскиге села- Мировяне, Лозен, Костинброд и т.н. Местните са проблема, не пътя.

  10. 10 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9637 Неутрално

    Хайде и без произшествия да е.

  11. 11 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8394 Неутрално

    То ще е чудо, ако всичко е довършено докрай.

  12. 12 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10006 Неутрално

    Пътната агенция напомня "...Отговорност на конкретната община са тротоарите, подземните съоръжения, велосипедните алеи, паркингите, пешеходните подлези, осветлението и крайпътното озеленяване извън платното за движение на републиканските пътища в границите на населените места, напомня пътната агенция..." но никъде не пише за защитни съоръжения, например еластични мантинели или твърди прегради...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK