"Обединени патриоти" поискаха правителството официално да подкрепи Орбан

"Обединени патриоти" поискаха правителството официално да подкрепи Орбан

© Георги Кожухаров



Министърът на отбраната и вицепремиер по отбраната Красимир Каракачанов заяви пред Би Ти Ви, че тази сутрин е внесъл предложение в Министерския съвет, с което се настоява правителството да излезе с позиция в подкрепа на унгарския премиер Виктор Орбан.


Той уточни, че под предложението са се подписали още вицепремиерът Валери Симеонов и министърът на околната среда и водите Нено Димов. Преди това председателят на парламентарната група на "Обединени патриоти" Волен Сидеров също настоя за официална позиция в подкрепа на Орбан. Каракачанов, Симеонов и Димов са именно от квотата на патриотите.


Миналата седмица Европейският парламент направи безпрецедентна стъпка, като задейства наказателна процедура срещу Унгария. Причината - "констатирано е съществуването на ясен риск Унгария да извърши тежко нарушение на ценностите, на които се основава ЕС", пишеше в мотивите на евродепутатите.




Каракачанов добави, че на предстоящото утре или най-късно на заседанието на кабинета след седмица ще бъде разгледана точка за изготвянето на официална позиция на държавата в подкрепа на Виктор Орбан и против налагането на санкции на Унгария.


"Тук се третират въпроси за националния суверенитет. Не съм съгласен Европейският съюз да става Съветски съюз, когато някоя страна иска да реши вътрешните си проблеми", каза още Каракачанов.


По-късно в профила си във "Фейсбук" той написа, "че трябва да бъдем категорични и да защитим националната идентичност на България, като се противопоставим на крайната мярка срещу Унгария, наложена именно заради изразеното различно мнение и отстояването на националните интереси от страна на нейния министър-председател, каквато всъщност е и работата на всеки държавен ръководител".

Коментари (117)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3358 Неутрално

    Снимката актуална ли е?
    Щото много смачкани ми се струват.
    А Валерко направо се е спихнал ...

  2. 2 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 417 Весело

    И сега следва: Бойко кажи си

  3. 3 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    "Министърът на отбраната и вицепремиер по отбраната Красимир Каракачанов заяви пред Би Ти Ви, че тази сутрин е внесъл предложение в Министерския съвет, с което се настоява правителството да излезе с позиция в подкрепа на унгарския премиер Виктор Орбан".

    Ей, ще забравите
    и да се премахнат санкциите към Русия!

    Това ви е първа задача!
    И да съборим Европейския съюз!

  4. 4 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3089 Неутрално
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на vesselin5
    vesselin5
    Рейтинг: 800 Неутрално
  7. 7 Профил на ReminD
    ReminD
    Рейтинг: 37 Неутрално

    На тези да им оправят паспортите, и по най-бързия начин в Сибир .

  8. 8 Профил на chevyvolt, Радев - национален предател!
    chevyvolt, Радев - национален предател!
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    Путлер отива в канала заедно с неговите производни Тръмп, Орбан и прочие. Няма какво да се сърдите, но по-добре вървете с тях :)

    http://www.youtube.com/c/SSCBulgaria
  9. 9 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 345 Неутрално

    След баш комунистите и другите такива се намесиха.Е, няма как - новите комунисти от ГЕРБ ще се вслушат в приятелите си!

  10. 10 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 417 Любопитно

    Руски подлоги (точка)
    —цитат от коментар 6 на vesselin5


    Той казва обратното
    "Не съм съгласен Европейският съюз да става Съветски съюз, когато някоя страна иска да реши вътрешните си проблеми", каза още Каракачанов."

  11. 11 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    Путлер отива в канала заедно с неговите производни Тръмп, Орбан и прочие. Няма какво да се сърдите, но по-добре вървете с тях :)
    —цитат от коментар 8 на chevyvolt, Радев - национален предател!


    Ако не се включим в губещия лагер, ще изневерим на кочбагатур-коджабагаинската народна традиция

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  12. 12 Профил на ruby
    ruby
    Рейтинг: 264 Весело
  13. 13 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    Баце и Орбан са стари дружки, ще го подкрепим, щом народът го иска.

  14. 14 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Не ми се вижда необходимо.Можеше да научим нещо полезно от европейците.Докато холандците бяха твърдо против България в Шенген,другите си траеха,дори твърдяха че сме почти готови да влезем там.Сега има повече от една държава,която да блокира наказателната процедура срещу Унгария,няма нужда да правим излишни усилия.

  15. 15 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 958 Весело

    Слушайте ме какво говоря,не гледайте какво правя!Слагай каската!😂😂😂

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  17. 17 Профил на kqv22356908
    kqv22356908
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Обединени московски мастии!Какви нови инструкции имат от "говорит москва",а?Изпълнявайте,на бегом,марш!!!

  18. 18 Профил на Animals As Leaders
    Animals As Leaders
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Крайно време е тези да си сложат коректното име - Обединени идиоти!

  19. 19 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    орбан е дългогодишен кадър на Отворено общество и трогателната но очевадно фалшива пиеса да го изкарат опозиция на "Сорос" е колкото нелепа толкова и смешна ако погледнем голите фактио на неговото 10годишно управление. В този смисъл напъните на напите крадливи политикани да правят вътрешна "политика" от орбан е още по-нелепа.

  20. 20 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Дори и да е сигурно че ЕС върви към разпад,не е небходимо да участваме в т.нар. "втора фаза на войната".За нас по-важно сега е да се освободим от Русия.

  21. 21 Профил на kdo52372883
    kdo52372883
    Рейтинг: 1108 Разстроено

    Супер. Лигата на национал-социалистите най-накрая се освети и открито се заяви пред Европа и пред света.

    Само че, ако #Тиквата откаже, ще напуснат ли управлението? Ха дано. Ама надали! Че то такъв кокал белким пуска ли се... друг път не ще го захапеш!

  22. 22 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8121 Неутрално

    Пак са получили инструкции от Кремъл. Не български патриоти, те са български предатели.

  23. 23 Профил на BIKER
    BIKER
    Рейтинг: 425 Неутрално

    правителството пада

    БСП и ДПС вън от политиката
  24. 24 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 779 Любопитно

    Сега дойде моментът боки и цяла България да изберат страна - Германия или Унгария (Русия).
    Но пък ако подходим логически, не е почтено точно България да наказва Унгария, че нарушава ценностите на ЕС, защото България с почти нищо не ги отстоява.

    Кажи ми, жалко ти творенье, как се покачи тъй високо? - С пълзенье! - извика рогатата гадинка.
  25. 25 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    Стана интересно :)

    Баце по традиция ще се сниши. :)

  26. 26 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    правителството пада
    —цитат от коментар 23 на BIKER


    Правителство с акционер 40% Русия (и неизвестно колко неявни гласа сред останалите 60%) е за бунището. Да пада още утре, по-лошо не може да дойде.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  27. 27 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2130 Весело

    Леля Пена от Франция ще създава Съюз на нацистите в Европарламента! На снимката виждаме първите кандидати!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  28. 28 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 908 Неутрално
  29. 29 Профил на Radosveta Koleva
    Radosveta Koleva
    Рейтинг: 1124 Весело

    Важното е да има плашило … и да бягаме … към "светлото" бъдеще...

  30. 30 Профил на ee3Si
    ee3Si
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#26:"cinik"][/quote]

    Разбира се че може - коалиция БСП + ДПС + някакъв измислен пълнеж като воля. Проблемът е че за момента по добро няма как да си избере мат'ряла..., няма избор

  31. 31 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 878 Неутрално

    На снимката - три руски под-ло-ги.
    Един от които потомствено ченге. За останалите не знам.

  32. 32 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Срам и позор.

    If you are going through hell... Keep going!
  33. 33 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 660 Неутрално

    ББ няма да хареса това: той иска да е в прегръдките на Юнкера...

  34. 34 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    [quote#26:"cinik"]
    —цитат от коментар 30 на ee3Si
    Разбира се че може - коалиция БСП + ДПС + някакъв измислен пълнеж като воля. Проблемът е че за момента по добро няма как да си избере мат'ряла..., няма избор[/quote]

    Идеята ми е, че докато светът праща екскурзианти на Марс, тук "елитът на нацията се състои" от хора с криминални досиета, червени носове и килийно образование. Нито един от хората на снимката например не знае чужд език. По-добре нови избори, Орешарски-2 и пълната програма - спиране на еврофондове, наказателна процедура за АЕЦ Белене, "изтекли информации" от чужди посолства за съмнителни сделки, срещи и разговори, след което гласоподавателят да почне да мачка каскета, да се струпа пред кърниградска и да каже "Извинявай, Радане! Прости люде сме! Кой с един пръст чело, кой с два...Голяма беля сторувахме с ГЕРБ и патреотите, повече няма да се лъжем по Русия..."

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  35. 35 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    Така трябва. Боце да събере малко смелост.
    Унгария си я имаше и през 1956...

  36. 36 Профил на Оставката2
    Оставката2
    Рейтинг: 213 Весело

    Бокича сега къде ще се покрие да отклони и тази драма? При папата да го погали, може би? :)

  37. 37 Профил на Чушкопек
    Чушкопек
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Не може нетрезви патреотчета с има-няма 7-8% гласове да решават каква да е позицията на правителството (т.е. на целия народ) по случая. Да си отворят по още една бира и да мирясат. Иде края на месеца и превода с рубличките тоже.

    Панта Рей: всичко се мени, всичко тече. Само Чушкопекът - не.
  38. 38 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3550 Неутрално

    Хахаха, ае, Баце, подкрепяй!!!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  39. 39 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2130 Весело

    ...Валери, останалите двама не ти отиват...
    —цитат от коментар 12 на ruby


    Глупости! Никаква разлика няма между тримата!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  40. 40 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1486 Гневно

    Май здраво са ги инструктирали, по руски.
    Не ни трябват врагове с такива "патриоти".

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  41. 41 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2926 Неутрално

    До коментар [#25] от "realguru":

    Кой казва , че Баце е страхливец! Не, не е гледал е три пъти смело сърце

    SHADOWS of SOFIA
  42. 42 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3309 Неутрално

    До коментар [#25] от "realguru":

    В правешкия университет, на това ги учат.....! :)))

    Бивш tww09306483.
  43. 43 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Фотката е убийствена - "Три богатыря", В. М. Васнецов!!! Класика!!! Вицът също си го бива:
    На горизонте пизды нет. Тогда будем делать как вчера. А, не хочу!!!

    roo
  44. 44 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    Ахахахахаха предатели долни

  45. 45 Профил на leslin
    leslin
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Тия предприеха решителен курс на въоръжена борба /по инструкции от коминтерна/ срещу всякакви там европейски ценности,разни независима съдебна система,свобода на слово и информация, и други там шменти капели,както би се изразил тех ния шеф.

  46. 46 Профил на potrebitel3
    potrebitel3
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Смятам, че България трябва да подкрепи Унгария.

    Това е лична преценка, не е непременно съгласие с посочените формации.

  47. 47 Профил на Димитър Нанев
    Димитър Нанев
    Рейтинг: 380 Неутрално

    Не "Обединени патриорти", а "Обединени предатели"!

  48. 48 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2061 Неутрално

    Дружна песен днес ще пеееем, песен, песен на Пууутин!

  49. 49 Профил на mastikata
    mastikata
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Ще го подкрепят за същите безобразия които ГРОП и Пеевски свършиха в Бългаиря? корупция, подчинени медии, Прокуратура и Съд превърнати в частна собственост, избирателно правосъдие?

    Граждани бият ПРАСЕТА брат!
  50. 50 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Нещата са много прости, и всички знаят че подкрепа за Унгария от нас няма да има.

    Искаме ли в еврото, искаме ли в Шенген? Искаме, защото това ще ни направи по-богати.

    Кой държи конците на тези големи решения? Големите страни членки.

    Ако подкрепим Унгария, автоматично губим тяхната подкрепа както за еврото, шенген и за какво ли още не - например допълнителни средства за опазването на границата с Турция.

    България е най-бедната страна в ЕС и знае много добре че не може да си позволи да хапе ръката която я храни.

    Ще въртят, сучат, накрая ще гласуваме в подкрепа на това което големите са решили, точно както със санкциите срещу Русия - всеки се напъва да се изказва колко били вредни (Радев, Борисов, Салвини, Ципрас, Орбан), и как аха-аха да наложи вето на решението на европейския съвет, но на никой не му стиска да го направи, защото знае че това е самоизолация.

    Реално преди на власт да дойдат АФД във ФРГ и Льо Пен във Франция, промяна в курса на ниво ЕС и подкрепа за Унгария няма да има. Нека Полша се черви да налага вето.

  51. 51 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    И националистите не са прави, но и евробюрократите също не са на прав път. Бъдещето на Европа изисква вслушване в интересите на хората, които живеят на този континент. А национализмът е странично явление на бедната откъм идеологически проявления политическа палитра на модерното време.

  52. 52 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    "Каквото си направиш сам /с глупостта си/ никой не може да ти го направи", така е казал народът ни. Идеално подхожда на тези в Брюксел които сами създават идеални поводи да бъдат атакувани. Казано в джендър стил "Той като сам си е свалил гащите грехота е да не му опънеш един".

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  53. 53 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2091 Весело

    Чудесна идея. Вярно, идва от идиоти, но понякога се случва.
    Орбан трябва да бъде подкрепен И ще бъде - драскащите тук 100 прясно боядисани либерали не могат да спрат тази вълна в Европа.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  54. 54 Профил на ee3Si
    ee3Si
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#34:"cinik"][/quote]

    Браво бе, Радан ще ни оправя... Това е много повече от гол оптимизъм, ама ме е срам да го напиша тук, че някой ще го изтълкува като нецензурирано. Истината е, че твоят вариант е вече пробван - ползата беше, че се върнахме 4-5 години назад. По добре ГЕРБ да си изкара пълен мандат, ако ще се осира да е тотално, а не сега да си подаде оставката като мъченик и електората пак да поразмести малко процентите и всичко да остане по старо му или по зле. Боко най добре ще затъне ако го оставят да изкара цял мандат - и най върлите му фенове биха поомекнали след 4 г. безпаметни глупости и издънки. Ако ли не - явно няма спасение за тази държава...

  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3550 Неутрално

    До коментар [#46] от "potrebitel3":

    Т.е., не смяташ, че България трябва да подкрепи Унгария.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3550 Неутрално

    До коментар [#53] от "dgd":

    Трябва да бъде подкрепен, защото...?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на Animals As Leaders
    Animals As Leaders
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#20] от "Вячеслав Атанасов":

    Върви към разпад само в сказките на евразийците и в размътените мозъци, които им вярват!

  58. 58 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 413 Неутрално
  59. 59 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Да не би да са им казали да организират правителствена криза, използвайки като претекст такъв "високо идеен" повод??

    Нали в неделя някаква група протестираше пред парламента против "статукото" и против правителството?

  60. 60 Профил на Jordan J
    Jordan J
    Рейтинг: 464 Неутрално

    На руските пачаври отново им натиснаха копчето - зер баш Троянския кон на Путин в ЕС трябва да се брани от лошата Европа.

  61. 61 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    [quote#34:"cinik"]
    —цитат от коментар 54 на ee3Si
    Браво бе, Радан ще ни оправя... Това е много повече от гол оптимизъм, ама ме е срам да го напиша тук, че някой ще го изтълкува като нецензурирано. Истината е, че твоят вариант е вече пробван - ползата беше, че се върнахме 4-5 години назад. По добре ГЕРБ да си изкара пълен мандат, ако ще се осира да е тотално, а не сега да си подаде оставката като мъченик и електората пак да поразмести малко процентите и всичко да остане по старо му или по зле. Боко най добре ще затъне ако го оставят да изкара цял мандат - и най върлите му фенове биха поомекнали след 4 г. безпаметни глупости и издънки. Ако ли не - явно няма спасение за тази държава...[/quote]

    Какво още може да включва програмата? Посещение на Путин, при което президентът, премиерът , председателят на НС и целият кабинет сричат на руски прозби да им прости греховете? Първо Путин, после същото на турски - с Ердоган. Това ми се струва добра идея.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  62. 62 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3285 Неутрално

    Туй нещо нема стане. То неполиткоректно.

  63. 63 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2974 Неутрално

    Браво, това е вече отговорна позиция на Патриотите!

  64. 64 Профил на bahurat
    bahurat
    Рейтинг: 491 Неутрално

    в селото на въртоглавите, всеки ден е панаир.

  65. 65 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4232 Неутрално

    Ако ГЕРБ подкрепят желанието на ужпатриотите, това значи България официално да се включи в хора на путиновите клакьори.
    Тогава ГЕРБ просто няма начин да не загубят каквито и да е следващи избори, първо защото герберите вече по нищо няма да се отличават от БСП/ДС и второ защото болчинството българи желаят да останем в ЕС, а не да вървим с руските мекерета.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  66. 66 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Сега е момента коалиционния партньор да ги послуша ).

    Баце,
    не им чупи хатъра, ве.

  67. 67 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Трите кратунки!
    —цитат от коментар 4 на 4ort


    По скоро по Д. Донев - тримата глупаци.😁

  68. 68 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    И сега следва: Бойко кажи си
    —цитат от коментар 2 на Jesuit




    Кремъл е изпратил нужната депеша до посоля, посоля е свел тази депеша до библиотекарския, библиотекарския е привикал Боко, за да му нареди, а Боко ( както обикновено ) прави крачка назад и избутва други ( идиотите ) напред, да поемат и смекчат удъра !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  69. 69 Профил на Antonio
    Antonio
    Рейтинг: 8 Весело

    Значи, шутовете по задницата на анти-европейския паразитизъм, ще почнат от България! Чудесно!

    Кроасан ти купих, без хляб го изяде!
  70. 70 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4232 Неутрално

    През цялото си тримандатно управление герберите така и не успяха да заемат каквато и да е твърда позиция. Непрекъснато се люшкаха ту на ляво, ту на дясно.
    Направиха така, щото да си изгубят електората, както и всеки възможен техен партньор.
    Сега, понеже нямат на кого да се опрат всеки може да ги върти на малкото си пръстче.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  71. 71 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Абсолютно подкрепям и аз Орбан, гледах го в Европейския парлмент

  72. 72 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Как може да се зовеш патриот, а пък никога да не ти пука за интересите на България, руски изм...

  73. 73 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    На тези да им оправят паспортите, и по най-бързия начин в Сибир .
    —цитат от коментар 7 на elg57558981




    Путин НИОГА няма да ги прибере дори в Сибир . Защо са му ТАМ ? Кремълските слуги са нужни ТУК - слугата никога не се допуска до господарската трапеза !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  74. 74 Профил на Джони  Глупавия
    Джони Глупавия
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    До коментар [#8] от "chevyvolt, Радев - национален предател!":

    Русия, САЩ и Унгария като са в канала, къде мислиш, че ще е България?

  75. 75 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    [quote#10:"Jesuit"][/quote]


    " Той казва обратното ... "


    През де*овия ми е какво казва мръсния потомствен доносник - аз гледам и анализирам това, което прави, а не онова което плямпа !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  76. 76 Профил на spaceman
    spaceman
    Рейтинг: 308 Неутрално
  77. 77 Профил на Jordan J
    Jordan J
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Орбан заплю ценностите, върху които се гради общия европейски дом и това е причината за евентуалното санкциониране на Унгария, а не само отказа за приемане на бежанци - както реват популистите.
    Унгария трябва да бъде санкционирана и който подкрепя Орбан показва, че е противник на ЕС и подкопава устоите на единна Европа. Като гражданин на Европейския съюз настоявам българското правителство да отхвърли искането на т.нар." патриоти", които многократно показаха, че работят единствено в интерес на Русия и срещу пълноценното членство на България в ЕС.

  78. 78 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    Не ми се вижда необходимо.Можеше да научим нещо полезно от европейците.Докато холандците бяха твърдо против България в Шенген,другите си траеха,дори твърдяха че сме почти готови да влезем там.Сега има повече от една държава,която да блокира наказателната процедура срещу Унгария,няма нужда да правим излишни усилия.
    —цитат от коментар 14 на Вячеслав Атанасов



    Тези нашите в Кремъл не ги бръснат за слива, изпращат от там депешата с необходимите указания и БКП-отрочетата действат !
    Да не мислиш, че не е имало кой да им каже това, което си постнал ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  79. 79 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 687 Неутрално

    Просто е супер емблвматична снимката.. Българският Савини и Ди Майо.. Олицетворението на Тримата Глупаци

  80. 80 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    Крайно време е тези да си сложат коректното име - Обединени идиоти!
    —цитат от коментар 18 на Animals As Leaders



    Изобщо не са идиоти, а всичко това което правят им се заплаща доста богато, и на тези им е през едикоеси за твоето, моето и на НОМАЛНИТЕ хора мнението - сега е момента да се нагушат и то яко !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  81. 81 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    Баце и Орбан са стари дружки, ще го подкрепим, щом народът го иска.
    —цитат от коментар 13 на galapagas



    Нищо подобно !
    Ако аз съм фактор в Брюксел, Боко на минутата ще се съгласи с мен - достатъчно е само да му се каже, че ще бъдат спрени еврофондовете, а това НЕМИНУЕМО сваля правителството ( както направиха при Орешарски ) и Боко вече ще е ТВЪРДО ПРОТИВ Орбан .
    На Боко му е пределно ясно, че повече НИКОГА няма да бъде премиер . Който не ми вярва, да анализира изборните резултати от 2009, 2014 и 2017 и ще му стане ясно !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  82. 82 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 423 Весело

    По костюмчетата не личи да им се плаща яко. Според мен тук нагайката играе

  83. 83 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    Тия са луди!
    —цитат от коментар 76 на spaceman



    Не !
    Прекалено алчни !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  84. 84 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8607 Любопитно

    И защо трябва да се опълчим срещу ЕС и да подкрепяме Орбан.

  85. 85 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Против позицията на ЕС съм. Против Патриотите съм , но споделям позицията им по въпроса.

    Stupid people make me sick
  86. 86 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Аз като казах, че тия яко нахендрят Баце, ми се смяха някои хора.
    Баце е яко зависим от Брюксел, ще подкрепи Орбан, само ако оттам му позволят.
    Направо да хвърля кърпата, преди тия да са му стопили електората до този на Радан и Иванов :)

  87. 87 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Както и друг път съм казвал коалиционния партньор ще изяде главата на това правителство!

  88. 88 Профил на Ivan Rachev
    Ivan Rachev
    Рейтинг: 437 Неутрално

    До коментар [#8] от "chevyvolt, Радев - национален предател!":

    това като се събуди и крака ти беше във водомера ли?не си изпи шаппанското с бойкикиев на козяк и като си тръгнат,кой ше дойде ?...али реза от идлиб,да ти покаже,бременен мъж по конвенвенцията на оон ли?
    До коментар [#79] от "b0b069":
    кой е тоя савини-прах за пране ли е,шампоан ли е,душ гел?виж САЛВИНИ ви ходи по нервите,шото разкри чий кораби са трафикански-на немските нпо-та,плаващи чак до малтийските бреговеИшиасът не може да го шипе по рамото,както прави с другите си послушковци

  89. 89 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 3699 Гневно

    Да вървят по дяволите!!!
    Обединените патриоти,за тях става дума...

  90. 90 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    На снимката - три руски под-ло-ги.
    —цитат от коментар 31 на ppopov_67


    Руска подлога която ЕДИНСТВЕНА се осмели да каже, че руският патриарх е треторазрядно ченге? Броят на идиотите определено е повече от 80%.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  91. 91 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3509 Неутрално

    Много руски подлоги има тук...обединените идиоти няма да останат без електорат...

  92. 92 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    И защо трябва да се опълчим срещу ЕС и да подкрепяме Орбан.
    —цитат от коментар 84 на Peni Nikol


    най-малкото защото не искам България да стане кочина като страните на тези които идват маскирани като "бежанци". И защото не ми харесват аналните удоволствия защитавани от Стамбулският ферман. А ти ако ти харесват кочините и аналните удоволствия отивай там където харесват такива.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  93. 93 Профил на netolerast
    netolerast
    Рейтинг: 236 Неутрално

    Еми естествено, време беше. Обаче като като гледам коментарите изглежда, че безогледната, неуморна и непрестанна платена пропаганда на Дневник има ефект.

  94. 94 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    ...и второ защото болчинството българи желаят да останем в ЕС, а не да вървим с руските мекерета.
    —цитат от коментар 65 на Храбър

    Болшинството българи не желаят нито да стават педер@си нито да им натрапват кочината на тези "бежанци". А че Брюксел в безумието си дава удобни поводи на Путин да ги атакува търсете вината в Брюксел, не в Путин. Той просто използва грешките на противника.

    Само че сте толкова заети да се подмазвате на Новият Господар в Брюксел че не виждате такива елементарни неща. Такива като вас преди по същият начин се продаваха на Москва сега просто смениха Господаря. Затова и ще си стоите под 1% каквито и ще "предизборни трикчета" и коалицийки да скалъпвате. Партийки които дори събрани от кол и въже не могат да влязат в парламента е най-малко смешното да дават съвети как се печелил електорат.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  95. 95 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    Еми естествено, време беше. Обаче като като гледам коментарите изглежда, че безогледната, неуморна и непрестанна платена пропаганда на Дневник има ефект.
    —цитат от коментар 93 на netolerast


    Дневник е последното място където ще видиш истинските настроения на хората. Тук в една анкета бяха изкарали че ДСБ печели на изборите 63% а те дори до 3% не успяха да го докарат.

    Не знам дали още продължават с практиката на платените тролове /по едно време ДСБ си го призна/ но определено тук е любимото място на сините фанатици. Които са и гранто-получатели и предани фенове на всички извратености на Брюксел. Просто рефлекси от старото време когато бяха по същият начин покорни слуги на Москва, те без Господар и Вожд не могат.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  96. 96 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    И защо трябва да се опълчим срещу ЕС и да подкрепяме Орбан.
    —цитат от коментар 84 на Peni Nikol



    Защото така искат от Кремъл, в желанието си да разбият ЕС и са на път да успеят, когато аз отново стана на 28 години за радост на рускините !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  97. 97 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    "Обединени патриоти" поискаха правителството официално да подкрепи Орбан

    То предложението - добре ,бе , ама Трите кратунки , представляващи патриотарчетата са останали само две , бе . Третата кратунка , изглежда , не я бръснат вече и за слива . Коканена ли е , не е ли да се присъедини към предложението , не става ясно . А иначе вече почти цяла неделя облъчват миряните , че всичко на масата пред чевермето при тях , всичко е мед и масло . Лъжат , , пък простите ги псуват насаме и ги дундуркат пред камери и микрофони .

  98. 98 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    Нещата са много прости, и всички знаят че подкрепа за Унгария от нас няма да има.Искаме ли в еврото, искаме ли в Шенген? Искаме, защото това ще ни направи по-богати.Кой държи конците на тези големи решения? Големите страни членки. Ако подкрепим Унгария, автоматично губим тяхната подкрепа както за еврото, шенген и за какво ли още не - например допълнителни средства за опазването на границата с Турция.България е най-бедната страна в ЕС и знае много добре че не може да си позволи да хапе ръката която я храни.
    —цитат от коментар 50 на skeptichen


    Точно описание на психологията на тези които искаха да станем 16-та съветска република. И за които дружбата със СССР беше като слънцето и въздуха за всяко живо същество.

    С нищо не сте се променили, само сменихте Господаря. Но той и Господаря ви знае добре колко продажни сте, колко лесно го сменяте и гледа с презрителна усмивка подмазването ви. Размахва мечтаното кокалче, подхвърля огризки, използва ви но никога няма да ви пусне на трапезата си. Защото знае подлият ви характер и колко лесно ще му направите някоя дребна мръсотия, ще забиете ножа в гърба му в решителен момент.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  99. 99 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    И защо трябва да се опълчим срещу ЕС и да подкрепяме Орбан.

    —цитат от коментар 84 на Peni Nikol
    Защото така искат от Кремъл, в желанието си да разбият ЕС
    —цитат от коментар 96 на niksan1


    А ти вместо да гледаш какво искат Кремъл или Брюксел не е ли по-добре да погледнеш какво е добро или лошо за нас?

    Искаш ли България да стане една кочина като страните от които идват тези "бежанци", искаш ли децата ти да пеят в първи клас "Гей да се наричам първа радост е за мен". Ако искаш подкрепи Брюксел, те това ни натрапват. Ако не искаш кажи че не го искаш и не си съгласен с Брюксел. Независимо кой друг го казва, гледай себе си не другите. Имаш ли собствено мнение или си папагал който само гледа чуждото?

    А какво искал Путин е абсолютно без значение, аман от роби по душа които гледат какво искал някакъв Господар а не да гледат собственият си интерес. И за разбиването на ЕС гледай Брюксел, те правят всичко възможно да го разбият арогантно натрапвайки ни безумия. Довеждайки ни до ролята на покорни изпълнители без право на мнение, също както сателитите на СССР едно време.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  100. 100 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    Миналата седмица Европейският парламент направи безпрецедентна стъпка, като задейства наказателна процедура срещу Унгария. Причината - "констатирано е съществуването на ясен риск Унгария да извърши тежко нарушение на ценностите, на които се основава ЕС", пишеше в мотивите на евродепутатите

    Къде са ръгнали боси през стърнищата Трите кратунки и до къде ще стигнат , не се знае . Знае се само че когато те и техните сподвижници от простите , рекат да презакат на някого бизнеса или да набутат някот(го в следствието и прокуратурата , използват същата лексика , както и Европарламента - "СЪШЕСТВУВА ОБОСНОВАНО предположение за ... ". По същия начин Кратуните и простите са глашатаи и на целият ЕС при определяне вината на Русия по случая Скрипал . Същото е , само че превода от англииски звучи по - така -" Абсолютно възможно е може би руснаците да са ..." Така че Кратунките трябва да се научат да боравят с аршин .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK