"Демократична България" призова Борисов да не шикалкави, а да заеме позиция по казуса "Орбан"

"Демократична България" призова Борисов да не шикалкави, а да заеме позиция по казуса "Орбан"

© Reuters



Заемането на ясна позиция на България по казуса "Орбан" е неизбежно. Особено след като евродепутатите от ГЕРБ вече избраха да подкрепят неговия корупционен модел на управление и съпротива му срещу върховенството на правото, се казва в обръщение до премиера Бойко Борисов от "Демократична България". От партията посочват, че шикалкавенето и опитите за криене зад Сидеров няма да помогнат.


Вчера правителството изготви позиция срещу европейски санкции срещу Унгария, но премиерът обяви, че то е без правна стойност, защото е взето на оперативно заседание. Официалната позиция пък щяла да се изготви "някой ден", когато такива санкции бъдат наложени.


Като вариант за изход от ситуацията на Борисов се препоръчва да се опита да застанете поне външно, до лидерите на единна Европа, които са подкрепили резолюцията срещу Унгария. "Ако пък нямате тази сила – нека всеки български гражданин види ясно истинското лице на Вашето управление, за да избере бъдещето си оттук нататък, а ГЕРБ открито да се нарече Граждани за евразийско развитие на България", се казва още в обръщението. От "Демократична България" уточняват, че се обръщат към Борисов не защото му вярват, "а защото по силата на изборните резултати е лидер на най-голямата българска партия и министър-председател на всички българи".




В обръщението се припомня на премиера, че е получил гласовете на "много български граждани, които искат България да бъде част от Европа, силен и равноправен член на ЕС, а не далечна периферия, троянски кон на източни диктатори". От "Демократична България" уточняват, че от решението на България по казуса "Орбан" зависи дали ще бъде част от силна и единна Европа, дали ще бъде равноправен член на ядрото на ЕС или ще се върне назад – в бедността и несигурността на 90-те години.


"Г-н Борисов, ние разбираме Вашия личен интерес да работите срещу единна Европа – защото сам Вие не спазвате европейските стандарти за правосъдие, конкуренция, свободни медии. Ние разбираме и интереса на олигарсите, които Ви подкрепят – за тях единна Европа означава край на безнаказаното крадене на парите на българските и европейски данъкоплатци. Разбираме и зависимостите на Вашата партия и коалиционните Ви партньори от режима в Кремъл – зависимости, които естествено Ви нареждат до пуделите на Путин в ЕС, до Орбан, Льо Пен и Салвини. До тези, които блокират общата миграционна политика, общата енергийна политика, общата борба с корупцията", се казва още в обръщението.


Посочва се обаче, че българският национален интерес е противоположен на интересите на олигарсите и източните диктатури и стои над партийните зависимости и интереси.

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2795 Неутрално

    Оф, пак ли тея с двата процента :)

  2. 2 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1225 Разстроено

    "Демократична България" призова Борисов да не шикалкави, а да заеме позиция по казуса "Орбан"

    ТА БОКО ОСВЕН ДА ШИКАЛКАВИ, ДРУГО МОЖЕ ЛИ????

  3. 3 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1719 Весело

    Сто тъй правят ся ... Баце ИЧ не ги обича тия работи ... Клатят му стабилността ... клетата стабилност ;)

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  4. 4 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3426 Неутрално

    Ами не...! Бойко, даже няма и да шикалкави, ами просто ще се скрие. Последните няколко месеца е постоянно покрит...! От време на време се показва и слушаме дежурния монолог, за магистрали, стабилност и борба с контрабандата. :)

    Бивш tww09306483.
  5. 5 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2268 Неутрално

    Одобрения доклад на Каракачанов от МС:

    "ДО

    МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

    НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ




    Д О К Л А Д

    от

    КРАСИМИР КАРАКАЧАНОВ – ЗАМЕСТНИК МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ ПО ОБЩЕСТВЕНИЯ РЕД И СИГУРНОСТТА И МИНИСТЪР НА ОТБРАНАТА

    Относно:Позиция на Република България по предложението на Европейския парламент към Съвета на Европейския съюз за започване на процедура срещу Унгария по чл. 7(1) от Договора за Европейския съюз

    УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ,

    УВАЖАЕМИ ГОСПОЖИ И ГОСПОДА МИНИСТРИ,

    С решение на Европейския парламент (P8_TA-PROV(2018)0340) от 12.09.2018г. Европейският парламент, на основание на чл.7 (1) от Договора за Европейския съюз предлага на Съвета на ЕС да вземе решение, с което констатира наличието на очевиден риск от тежко нарушение от страна на Унгария на ценностите, на които се основава Европейския съюз, описани в чл. 2 от Договора за Европейския съюз.

    Докладът (2017/2131(INL)) на члена на Европейския парламент Саргентини, на основание на който е взето решението, съдържа редица политически квалификации и недоказуеми твърдения, като в същото време не отчита в достатъчна степен вече предприетите мерки от страна на Унгария за отстраняване на някои от констатациите, нито декларираната готовност за сътрудничество от страна на правителството на Унгария. Последното буди у нас съмнение, че целта на решението срещу Унгария е извличане на политически дивиденти преди предстоящите през 2019г. избори за Европейски парламент.

    Част от аргументите в доклада засягат проблеми на националното законодателство и приемането на подобно решение от Съвета може да създаде прецедент на размиване на границата между европейската правна рамка и сферите на държавен суверенитет и намеса във вътрешните работи на държава членка.

    В момент на сериозни предизвикателства пред Европейския съюз, които включват продължаващата мигрантска криза, преговорите за напускане на Съюза от страна на Великобритания, сложни международни отношения и продължаващи конфликти в няколко точки на света, едно подобно решение би внесло разделение сред държавите членки и би отслабило общия ни глас.

    Отношенията на Република България с държавите от Централна и Източна Европа - в това число и с Унгария, са от особена важност за успешното отстояване на българската позиция по редица въпроси, свързани с членството на България в ЕС. През последните години тези отношения се развиха и се доказаха като успешни в намирането на общи позиции по редица теми от взаимен интерес. България и Унгария дори приеха официален ден на приятелството между двата народа (19 октомври). В Унгария живее значително българско национално малцинство, което се радва на пълно зачитане и подкрепа от страна на унгарската държава, вкл. на представителство в Националното събрание на Унгария.

    Висши представители на Полша и Чехия вече заявиха подкрепа за Унгария.

    УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ,

    УВАЖАЕМИ ГОСПОЖИ И ГОСПОДА МИНИСТРИ,

    С оглед на гореизложеното, считам, че в интерес на Република България е да подкрепи Унгария, като се обяви против процедурата по чл. 7(1), предложена от Европейския парламент. По този начин ще защитим наши традиционни приятели и партньори от политически нападки на идеологически опоненти и ще защитим правата на българите в Унгария, които като унгарски граждани могат да бъдат потърпевши от евентуални санкции срещу Унгария. Наказателно решение срещу държава членка, базирано на аргументи, като съдържащите се в доклада на евродепутата Саргентини, би създало опасен прецедент на намеса, който би могъл в бъдеще да бъде заплаха и за суверенитета на Република България.

    Предлагам Министерския съвет да стартира процедура по изготвяне на позиция на Република България за съответните формати на Съвета на Европейския съюз, в която страната ни не подкрепя предложението на Европейския парламент към Съвета на ЕС, взето със споменатото решението от 12.09.2018 г.


    КРАСИМИР КАРАКАЧАНОВ

    ЗАМЕСТНИК МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ ПО ОБЩЕСТВЕНИЯ РЕД И СИГУРНОСТТА И МИНИСТЪР НА ОТБРАНАТА"

    п.с. Копирах от http://epicenter.bg/article/Krasimir-Karakachanov/163934/2/0

  6. 6 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 568 Любопитно

    Тези наистина ли не се усещат, че си отблъскват избирателите с подобни пасквили?

  7. 7 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1719 Весело

    Не знам за процентите, но ако съдя по обединенето на гербово рашки тролчета, стигам до извода че Демократична България е сериозна заплаха за стабилността... стабилното усвояване имам предвид, което се завежда от БСП2 а курнелка би дала единия си бъбрек за да го докопа ;)

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  8. 8 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2165 Неутрално

    До коментар [#3] от "danvan":

    Клатят му ..... онова дето ще си го премести от левия в десния крачол.

    Позицията на Баце в момента е много правилна, самата ЕНП и Жоузеф Доул не смее да критикува Орбан, защото е наясно, че проблема с емигрантите тепърва ще отнася глави в ЕС и това няма да е главата на Орбан!

  9. 9 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1719 Неутрално

    Тези наистина ли не се усещат, че си отблъскват избирателите с подобни пасквили?
    —цитат от коментар 6 на lustmord


    Ти понеже си им избирател, нали :)

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  10. 10 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1719 Весело

    До коментар [#3] от "danvan":Клатят му ..... онова дето ще си го премести от левия в десния крачол.Позицията на Баце в момента е много правилна, самата ЕНП и Жоузеф Доул не смее да критикува Орбан, защото е наясно, че проблема с емигрантите тепърва ще отнася глави в ЕС и това няма да е главата на Орбан!
    —цитат от коментар 8 на niakoi_si


    Искрено ме разсмя ... правилно стабилно усвояване и безаконие, викаш :)

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  11. 11 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2268 Неутрално

    До коментар [#5] от "plebs": - коментар

    "Министерския съвет да стартира процедура по изготвяне на позиция на Република България" - Явно е, че такава позиция трябва да се гласува от НС. Личното мнение на Премиера не е от значение. Имат значение позицииете на партиите - и по това ще ги избираме.

  12. 12 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8560 Любопитно

    "Демократична България" дава щедро акъли на всички...:)

    karabastun1@abv.bg
  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3507 Неутрално

    До коментар [#5] от "plebs": - коментар"Министерския съвет да стартира процедура по изготвяне на позиция на Република България" - Явно е, че такава позиция трябва да се гласува от НС. Личното мнение на Премиера не е от значение. Имат значение позицииете на партиите - и по това ще ги избираме.
    —цитат от коментар 11 на plebs

    +1

  14. 14 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Ти понеже си им избирател, нали :)
    —цитат от коментар 9 на danvan


    Вие левундерите няма да се оправите докато не проумеете, че не всеки дето желае правова държава без корупция и далавери непременно е ултраглобалист, фен на джендъризма и нашествието на аллахакбаровци.

  15. 15 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 985 Неутрално

    "Демократична България призова Борисов да не бъде Борисов".

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2075 Весело

    Това чара на БМБ - има различни позиции за пред Анкара-Москва - Вашингтон- Брюксел и за електората за вътрешно ползване.

  18. 18 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1387 Любопитно

    Не е лесно да си умнокрасив тия дни.
    Особено кефи бисерът "До тези, които блокират общата миграционна политика, общата енергийна политика, общата борба с корупцията".
    Каква "обща миграционна политика"? Аз не помня Меркел да е питала когото и да било (най-малко собствените си данъкоплатци) когато покани "клетите бежанци" да прегазват по три-четири държави за да стигнат до Германия. Помня друго - какъв рев беше срещу оградата по границата (някакви розови боклуци искаха даже да я събарят), колко зле сме се били отнасяли с "бежанците".
    Каква "обща енергийна политика"? Срещу "Северен поток 2" пищят Литва, Латвия, Естония, Полша, Дания, Украйна, Унгария, Австрия (седем! членки на ЕС), обаче Меркел си се разбира с Путин и си го строят най-нагло.
    Колкото до "общата борба с корупцията" - как немските автопроизводители платиха 10-15 милиарда глоби в САЩ и Канада, а "у дома" обещаха, че вече няма да правят така и получиха леко мъмрене.
    Колкото до "свободата на словото" - даже не е смешно вече, след като се наслаждаваме на всички похвати на Гьобелсовата пропаганда, включително и на този сайт.

    Знанието е сила, информацията - власт
  19. 19 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3507 Весело

    "Демократична България" дава щедро акъли на всички...:)
    —цитат от коментар 12 на karabastun

    Бе то няма лошо да се обадят. Все пак са партия.

    За мен прОблемът е другаде ...

    Забелязвате ли, че силно европейско-ценностните и противоавторитарните все плачат за еднолично решение от другара Баце?
    Отвътре им иде либуфтъ към фигурата на Началника!

  20. 20 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3507 Весело

    ....Колкото до "свободата на словото" - даже не е смешно вече, след като се наслаждаваме на всички похвати на Гьобелсовата пропаганда, включително и на този сайт.
    —цитат от коментар 18 на pag

    :)

    Вчера имаше много чудещи се коментари поради что се тиражират "анализите" на Минчев и особено на онуй зрънце Смилов.
    И те' ви днес декларацията! В която тезата, най-вече на Смилов, е "взета на въоръжение".
    Т.е. вчера беше подгрята публиката, та днес да се пусне декларацията "на наторена почва" и като отговор на народните емоции и въжделения ...

    Гьобелс! Гьобелс е бил дърварче в сравнение с тези партизани!

  21. 21 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2701 Неутрално

    Като декларация добре звучи, само че решиха, че Орбан е корумпиран. Да не би да са му светили. Такива обвинения са неуместни, още повече, че нито тази партия, нито някой в ЕС разполага с факти, че е корумпиран. Така ли иначе позиция по този въпрос на правителството ще има.

  22. 22 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 902 Неутрално

    При Орбан винетката е 260 лева. Съсипа народа съсипа (малко в стил руски трол ама наистина е толкова

  23. 23 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Тези наистина ли не се усещат, че си отблъскват избирателите с подобни пасквили?
    —цитат от коментар 6 на lustmord


    Очевидно тези, които защитават "нелибералната демокрация" на Орбан не са им избиратели. Поне българските избиратели, които искат страната ни да е в бъдещото ядро на ЕС няма да се колебаят за кого да гласуват на следващите избори.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 950 Весело

    Бе то няма лошо да се обадят. Все пак са партия.
    —цитат от коментар 19 на xm...

    Нито са партия, ни коалиция. Някой да е чувал нещо за коалиционно споразумение, щото аз не съм. Щели да работят в една посока, хаха... Видяхме им посоката, видяхме и колко работят. С декларации от Фейсбук политика не се прави, щото заприличват на... Тончо Дартплъгъса, а той, както знаем, си е само един войник от армията на... не, не на "Началника", а на Ко-ман-ди-ра!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  26. 26 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8560 Любопитно

    До коментар [#19] от "xm...":

    Откога станаха партия!?
    Не са ли квартално клубче ?

    karabastun1@abv.bg
  27. 27 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#18] от "pag":колко жалко е да си червенмайцепродавец.ей не се научихте на родолюбиетова комунягите.безродници и убийци.
    —цитат от коментар 24 на mihail_p


    Да, много по-гордо звучи да си троцкист като Петя, Смилов, Дайнов и Минчев. От сутрин да вечер да виеш за световна революция на неолиберализма, джендърството и който не е съгласен е тъпак и фашист. Дано никога не доживеем тия да вземат властта.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  28. 28 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    "Демократична България" призова Борисов да не шикалкави, а да заеме позиция по казуса "Орбан"ТА БОКО ОСВЕН ДА ШИКАЛКАВИ, ДРУГО МОЖЕ ЛИ????
    —цитат от коментар 2 на Дедо Либен


    Разбира се че може - може и да се снишава.😀

  29. 29 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 283 Неутрално

    До коментар [#27] от "Български патриот":

    ееее забрави Илиян Василев:)
    ще се бием през ръцете ей.
    троцкист е на баба ти комунистическия блян
    на стената в кухнята.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на yannart
    yannart
    Рейтинг: 287 Неутрално

    Пуделите на Сорос срещу пуделите на Путин: каква поредна футболна драма!

  32. 32 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Баце е бил шафиорин при тато , от него, галиба, е възприел "оружието" в арсенала си, с екзотичното име "снишавай се"..

  33. 33 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1719 Любопитно

    въпрос към вата - какво е троцкист? тая ОП съм я пропуснал ;)

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  34. 34 Профил на yannart
    yannart
    Рейтинг: 287 Неутрално

    А иначе снимката е много добра. Това ще да е изражението на Орбан, когато чул, че Демократична България написали декларация срещу него.

  35. 35 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3507 Весело

    До коментар [#19] от "xm...":Откога станаха партия!?Не са ли квартално клубче ?
    —цитат от коментар 26 на karabastun

    Бъркате "партия" с "политическа партия", което никога и никъде не съм употребявал.

    А определението за "партия" е следното:
    Терминът „партия“ е от латински - pars/partis - част, клон, отдел ...
    Аз лично в случая клоня към значение в смисъла на "отдел" и донякъде "клон" ...

  36. 36 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2500 Неутрално

    въпрос към вата - какво е троцкист? тая ОП съм я пропуснал ;)
    —цитат от коментар 33 на danvan


    Па да не е първата думичка дето цветанцветановчетата използват без да имат идея какво означава. Като ти сервират нещо в слушалката действаш дословно, тези дето мислят са скапани умнокрасивци и не им е в герп мястото.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  37. 37 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    най близко за избори за ЕП , нулеви шансове, следват общински, отново нулеви шансове, та малко стрелба в нищото

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  38. 38 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2783 Гневно

    1000% подкрепям Демократична България! Чакаме позицията на Бойко и за Скрипал. Да знаем, дали ще ставаме Русия, или има нормален шанс за живот в Бълхария. Или просто да знаем кога да емигрираме.

    П.П. Христо Иванов - премиер!

  39. 39 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 795 Неутрално

    До коментар [#21] от "voyko":

    Да цялото либерално войнство на ЕС го следи не го и партията му ФИДЕС под лупа , и досега няма нито едно доказателство за корупция , ами нито едно доказателство , вероятно има злоупотреба с ресурси , но това е рамките на европейските практики .

  40. 40 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Призовавам Борисов да не шикалкави, а да прати всички Задокеански агенти на подходящите мсета, като органите си изпълнят законовите правомощия!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  41. 41 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3426 Неутрално

    До коментар [#18] от "pag":

    Брех, този лош ЕС и тази невероятна Русия...! Баси и жалките ревльовци, дето сте в ГЕРБ! ЕС бил такъв, ЕС бил онакъв...?!? Забравихте ли, като подсмърчахте за визи пред посолствата? Кога станахте калайджии, кога ви почерняха задниците...? :)))

    Бивш tww09306483.
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    "Демократична България" позиция по срещата Доган-Рубин има ли ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  44. 44 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1146 Весело

    Баце казА - епа това решение на правителството няма стойност, аз му казАх на Виктор - против съм затваряне на университети.
    Това е "ясна" позиция - че си траеме оти и на нас ще ни спрат фондовете.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  45. 45 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1962 Неутрално

    Резидента, ДБ и БСП отново заедно в хор.

  46. 46 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 483 Неутрално

    "Викторе, абе знам, че съм ти длъжник. Ама и на Мути съм длъжник, вече три мандата ми трае глупостите. Отвътре ми иде да те подкрепя, ама няма как, знаеш как е"

    "Мути, абе знам, че съм ти длъжник. Ама и на Орбан съм длъжник, нещо стена, това-онова. Отвътре ми иде да те подкрепя, ама няма как, знаеш как е"

    Дипломацията на П(равешкий)ГИМО.

  47. 47 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1962 Неутрално

    До коментар [#8] от "niakoi_si":Много ясно ве, че е правилна... Той грешна позиция НЕМА!Питай тия астралопитеци- Джъмбо Джет-а и ЕлзетаИначе колегата е прав, като видите тема за тази партия и се н@€ирате . От плюене
    —цитат от коментар 30 на Matematiks


    аСтралопитеци 😊 постоянно правиш ужасни грешки, ма имаш самочувствие на бог. Не се чудете после че сте отвратителни за другите и процента ви клони към нула. А най-вероятно си обикновен другар под прикритие.

  48. 48 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    Дойде време разделно или си с Европейския съюз или си с Орбан и Вишеградската четворка. Тиквата взе правешката позиция да се скрие докато бурята премине и после пак ще се бие в гърдите с направените икономии и магистрали-пързалки,по които хората се самоизбиват,заради крадени средства и вложен некачествен материал.

  49. 49 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1387 Весело

    До коментар [#24] от "mihail_p":

    Лилява мъка.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  50. 50 Профил на gaf11540155
    gaf11540155
    Рейтинг: 374 Любопитно

    Ама хайде да си размърдат мързеливите задници, излязат на улицата и поискат оставката на този доказан евразиец. Само с думи не става.

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1387 Весело

    П.П. Христо Иванов - премиер!
    —цитат от коментар 38 на arcanum


    МУхахахаха, ей, разлях си кафето от смях, бива ли чак такива гаври с лицето Бойкикев?

    Знанието е сила, информацията - власт
  54. 54 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3481 Неутрално

    ДБ е единствената национално отговорна политическа формация.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Тези от Дай БГ дори не ги чета вече, толкова са жалки и смешни.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  57. 57 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2229 Неутрално

    "...Г-н Борисов, ние разбираме Вашия личен интерес да работите срещу единна Европа – защото сам Вие не спазвате европейските стандарти за правосъдие, конкуренция, свободни медии. Ние разбираме и интереса на олигарсите, които Ви подкрепят – за тях единна Европа означава край на безнаказаното крадене на парите на българските и европейски данъкоплатци. Разбираме и зависимостите на Вашата партия и коалиционните Ви партньори от режима в Кремъл – зависимости, които естествено Ви нареждат до пуделите на Путин в ЕС, до Орбан, ЛьоПен и Салвини. До тези, които блокират общата миграционна политика, общата енергийна политика, общата борба с корупцията.
    Но Ви припомняме, че българският национален интерес е противоположен на интересите на олигарсите и източните диктатури. Българският национален интерес е над партийните Ви зависимости и интереси. В разрез с българския интерес, Орбан застана на страната на противниците на присъединяването на Македония към ЕС и НАТО на предстоящия референдум, като подкрепи прокремълската позиция на ВМРО-ДПМНЕ.
    Шикалкавенето и опитите да се криете зад Сидеров няма да помогнат! Заемането на ясна позиция по казуса “Орбан” е неизбежно. Особено след като евродепутатите от ГЕРБ вече избраха да подкрепят неговия корупционен модел на управление и съпротивата му срещу върховенството на правото.
    Изправен сте пред дългосрочен избор за идентичността на ГЕРБ и, което е неизмеримо по-важно, за мястото на България в рамките на променящия се ЕС. Ако Ви е останала някаква собствена воля за защита на националния ни интерес, опитайте да застанете, поне външно, до лидерите на единна Европа – до Себастиан Курц и Австрия, до Еманюел Макрон и Франция, до Ангела Меркел и Германия, до Марк Рюте и Холандия. Ако пък нямате тази сила – нека всеки български гражданин види ясно истинското лице на Вашето управление, за да избере бъдещето си оттук нататък, а ГЕРБ открито да се нарече Граждани за евразийско развитие на България.."
    (... от позицията на Демократична България)
    https://demokrati.bg/novini/

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  58. 58 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8342 Неутрално

    До коментар [#6] от "lustmord":

    Отблъскват само малоумните, за които руснаците са ни освободили два пъти и са ни братя.

  59. 59 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2293 Весело

    "Демократична България" имат уникалния шанс при едни бъдещи избори да имат отрицателен резултат!

    Първата партия в България и света! Дължи се на специалните добавки на Гала , както и на привличането на Кобилкина като consigliere.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3414 Неутрално

    До коментар [#45] от "Jumbo Jet":

    Нещо гледам, че БСП, Радев и Герб имат еднаква позиция по темата. Дали не си се объркал лекичко?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2229 Неутрално

    Резидента, ДБ и БСП отново заедно в хор.
    —цитат от коментар 45 на Jumbo Jet


    Така ли...? Не знаех, че резидента и комунистите от бсп са против нацистките напъни на Орбан...!
    Мислех си че е точно обратното - въпросният резидент, гласовете на гражданите за евразийско развитие на България в Европарламента и позицията на комунистите и нацистите-"националисти" звучат съвсем единно и в хор по темата за орбанизма…

    Ама може и да бъркам нещо! Можеш ли да ми дадеш някакъв линк в подкрепа на това, което пишеш...? (Виж какво е "линк" в Гугъл, щото комунистите си падате малко доста неграмотни)

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  62. 62 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2229 Неутрално

    Оф, пак ли тея с двата процента :)
    —цитат от коментар 1 на realguru


    Дневник е дясна медия. Никой не те държи на сила тук! Никой не държи на сила и Орбан в ЕС! Като не му харесват правилата, да си слага каската и очилата и да заминава където му видят очите!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  63. 63 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2229 Неутрално

    "Уручев признава, че някои действия на Будапеща, особено срещу Сорос, излизат "извън рамките на нашите общоевропейски норми", но голяма част от критиките са неоправдани. "Аз например няма как да докажа, че те са справедливи", допълва той. Според Уручев евродепутатите не могат да се бъркат във вътрешната политика на страните членки, което също е било мотив за неговия негативен вот, както и на колегите му"

    Значи, ако Орбан примерно започне да прави концлагери, да малтретира населението, да организира едноличен диктат съпроводен с репресии, Европейския съюз няма право да се намеси, щото това било вътрешна политика и защото герберунгелът Уручев така казва...!? Ех, Уручев, Уручев и теб са те хванали на някое кръстовище...

    И въобще, как е възможно такива хора да бъдат изпращани в Европарламента…?
    Абе десни избиратели на Герб, схващате ли как ви работят милиционерите...
    Прочетете тази статия от Капитал, за да се запознаете по-отблизо с герберунгелът евродупетат Уручев...
    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2018/09/12/3309951_gerb_glasuvaha_sreshtu_sankcii_za_orban/

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  64. 64 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2293 Весело

    Дневник е дясна медия
    —цитат от коментар 62 на Rim


    Ахахахаха! Виц на дена!

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  65. 65 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 283 Неутрално

    До коментар [#49] от "pag":

    мъката е във вашите продажни
    руски души.
    мъката на робството.

  66. 66 Профил на pitonchef
    pitonchef
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Политическите трупове могат да лаят колкото си искат, но вече няма кой да ги чуе и да им повярва. На следващите избоди няма да имат и 2-3 процента колкото и обединения да помежду си да направят.

    www.futbolnizalozi.com
  67. 67 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Да,имаше известна неяснота по въпроса чия страна да вземе България.Надявам се,след тази декларация,всички противостоящи си страни да си посипят главите с пепел и да хванат правилната посока.
    Най-ми хареса това:"от решението на България по казуса "Орбан" зависи дали ще бъде част от силна и единна Европа, дали ще бъде равноправен член на ядрото на ЕС или ще се върне назад – в бедността и несигурността на 90-те години."
    И да си призная,така ми се прииска да се върна в "бедността и несигурността на 90-те години",че се размечтах.

  68. 68 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    Примката около Борисов е смъртоносна - вълчи капан. От една страна примката опъва ЕС на Меркел и Сие, а от друга Тръмп - Стив Банън не е самосиндикално в Европа. Такива като Орбан са част от американския сценарий за Европа. Как да не шикалкавиш при това положение, след като трябва да предадеш някого - ЕС или САЩ? Те това е "да бъдеш или да не бъдеш". Интересно, един известен политически наблюдател и журналист преди дни каза, че Борисов ще предаде Меркел, преди тя да разбере. Хм, дали тя не е разбрала отдавна с кого си има работа?!

  69. 69 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1387 Весело

    До коментар [#49] от "pag":мъката е във вашите продажни руски души.мъката на робството.
    —цитат от коментар 65 на mihail_p


    Напъни се още малко, докарай го в петостъпен ямб и ще те призная за умнокрасивец.

    Знанието е сила, информацията - власт
  70. 70 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8634 Любопитно

    Дрън дрън тинтири минтири, нали е взел позиция, а на Орбан ако му не иде ...процедурата е една.

  71. 71 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10406 Неутрално

    Хората го питат може ли да каже "да" или "не". Само една дума и нищо повече. Борисов отвръща "ДЕ" :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK