Таванът на старите пенсии ще се вдигне на 1200 лв. от 1 юли

Пламен Димитров и Владислав Горанов информираха медиите за постигнатото споразумение.

© Анелия Николова

Пламен Димитров и Владислав Горанов информираха медиите за постигнатото споразумение.



Таванът на вече отпуснатите пенсии ще се увеличи от сегашните 910 лв. на 1200 лв. За това се разбраха правителството и синдикатите, съобщиха в Министерския съвет президентът на КНСБ Пламен Димитров и финансовият министър Владислав Горанов.


Увеличението ще стане от 1 юли и така 41 хил. души ще получат увеличение на пенсиите си до реалния им размер. Остават 21 хил. души, чиито пенсии ще бъдат ограничени от тавана, се разбра от думите на Димитров. Той припомни че от 1 януари 2019 т. отпада таванът за новоотпуснатите пенсии.


С това темата за отпадането на тавана на пенсиите приключва, коментира финансовият министър. Той подчерта, че "увеличението ще реши 90% от проблемите, но няма да допусне екстремно високи пенсии, които не са заработени", а се дължат на несъвършенствата на формулата за изчисляването им в годините.




Правителството и синдикатите са се разбрали и бюджетът за социални помощи за отопление през предстоящия отоплителен сезон да се увеличи с 40 млн. лв. Агенцията за социално подпомагане тепърва ще прави разчети дали да се увеличи само размерът на помощта или да се включат повече хора в нея. Срокът за кандидатстване изтича на 31 октомври, но Горанов увери, че дори заповедите да се забавят, финансовата помощ се дължи от момента, в който започне отоплителният сезон.


Правителството и синдикатите са се разбрали още 10-процентното увеличение на бюджетните заплати да не става на калпак - ще има твърда част, която компенсира инфлацията, и гъвкава, която ще отчита индивидуалния принос на всеки служител, каза Димитров. По настояване на синдикатите хората, които работят на терен, каквито са приходните агенции, например, ще получат по-голямо увеличение от 10%, но в рамките на средния процент.

Ключови думи към статията:

Коментари (82)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Гневно

    А какво става с ПРЕИЗЧИСЛЯВАНЕТО НА ВСИЧКИ останали стари пенсии????
    'ахти геноцида към майки и бащи, дали трудът и здравето си да има какво да крадат лойковците и корумпетата години наред.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 612 Гневно

    От това ще намажат единствено бивши ченгета и полковници и генерали от ДС.
    Закривай КНСБ!!!!!!

  3. 3 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1206 Любопитно

    "С наличната структура КНСБ представлява и защитава правата и интересите на българските работници и служители, както по спазването на техните права, така и чрез предоставяне на индивидуални консултации."

    нека някой ми обясни какво общо има КНСБ с пенсиите на хората ????
    И още нещо "Конфедерацията на независимите синдикати в България (КНСБ) е профсъюз в България и най-голямата неправителствена организация в страната с общ брой членове 275 762 души."

    къде са бъркат в пенсиите на няколко милиона пенсионера ??

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    СМЕШНИЦИ!!!
    Знаете ли колко пенсия получава майка ми след 39 години работа като медицинска сестра?????
    ПОЗОЖР!!!!

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    ами добре, щом пенсиите на най-висок клас са най-спешното нещо за решаване, сме екстра. Само че, като знам колко много матрял, заемащ отговорни постове и изпълняващ високо отговорни дейности не смее и да си помисли за такава заплата, ми се струва, че това ще донесе по скоро негативен ефект.

  6. 6 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1519 Любопитно

    Досега казваха, че хората с ниски пенсии (с недостатъчно вноски) са проблем. Техните пенсии ще продължат ли да се плащат от вноските на всички останали?

  7. 7 Профил на Леля  Гичка
    Леля Гичка
    Рейтинг: 380 Неутрално

    Значи полицаите като се пенсионират не е проблем да им дадат дваесе заплати, когато си магистрал - пак си получаваш чантата пари, но ако си пенсионер вече - максимална пенсия се превръща в мръсна дума и проблемът си е лично твой.

    Не е нужно да си луд, за да живееш тук, но помага.
  8. 8 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    А какво става с ПРЕИЗЧИСЛЯВАНЕТО НА ВСИЧКИ останали стари пенсии???? 'ахти геноцида към майки и бащи, дали трудът и здравето си да има какво да крадат лойковците и корумпетата години наред.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Госпожо Кметице, за к'во преизчисляване става дума? Да не би Партията да е приела на нЕкой Пленум нЕкои събражения за народни пенции?
    Питай на Позитано, /ако не помниш/ какви пенсии завеща дрогарЪт Виденов на бащи и майки, за да има как дрогарката Нора да раздава предприятия.

  9. 9 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#2] от "Sir Humphrey":


    От това ще намажат единствено бивши ченгета и полковници и генерали от ДС.Закривай КНСБ!!!!!!
    —цитат от коментар 2 на Sir Humphrey


    Тавана заради тях точно се вдига.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  10. 10 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    До коментар [#8] от "4ort":

    Дрогарят Лостов защо го пропускаш.
    Той караше параходът по време на нещото наречено масова приватизация.
    Масово се приватизираше без пари.
    Ама от наши хора.
    Пардон, от негови...

  11. 11 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#3] от "mititu":

    Профсъюзите по света се занимават с работещите хора, не с пенсионерите.

    Да, нямат нищо общо с пенсионерите.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  12. 12 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#10] от "НеКой":

    Костов ви направи пенсиите от два долара при вземането на властта на 60 долара в края на периода.


    Посочи ми някое друго правителство, което да е повишило пенсиите на хората 30 пъти.
    Ако ти го напиша в проценти ще ти стане по.....особено.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  13. 13 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3426 Неутрално

    До коментар [#7] от "Леля Гичка":

    В милиционерска държава сме, все пак...! Пък и..., така искат хората! :)

    Бивш tww09306483.
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    До коментар [#4] от "selqnin":

    Пак гласувай за лойковците. При тях геноцидът е сигурен !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Бившите дребни спортисти от соца, на които след като ви изтече гаранционният период (възраст) и станахте шофьори, че за друго не ставахте оставате със старите пенсии. До края.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  16. 16 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    До коментар [#12] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Направил е :)
    Верваш ли си.
    Скриха му зърното на Жан Ковиденов, щото резна дрогаря Джорджосо Рос.

  17. 17 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#4] от "selqnin":

    180 лв. до 230 лв. по всяка вероятност.
    Това е наследството от соца продължено успешно от ДСигурност.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    До коментар [#8] от "4ort":

    Ми ти къде дрема ма мадам та не ги спря ? И Лойко не ги спря и не ги осъди! Или нещо не съм разбрал ???
    Помниш ли думите на аверчето ти от Симитли ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#8] от "4ort":Дрогарят Лостов защо го пропускаш.Той караше параходът по време на нещото наречено масова приватизация.Масово се приватизираше без пари.Ама от наши хора.Пардон, от негови...
    —цитат от коментар 10 на НеКой


    Костов по това време закусваше и с пеленачета, затова сега България е 7 милЬОна.
    Но тук става въпрос за пенсии от по 2-3$, които дрогарЪТ Виденов раздаваше.
    Виж в края на управлението на кръвопиеца Костов какви бяха пенсиите и колко пъти бяха с колко процента бяха актуализирани!!!

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    До коментар [#9] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    +++

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Директор на "преуспел" байтошовски завод..., партиен секретар на..., офицер "пазител на реда" у "народната република"..., "славен разузнавач"...
    Честито, пичове! И да почерпите внучетата политици&бизнесмени ;-)

  22. 22 Профил на manoll
    manoll
    Рейтинг: 519 Неутрално

    А какво става с ПРЕИЗЧИСЛЯВАНЕТО НА ВСИЧКИ останали стари пенсии???? 'ахти геноцида към майки и бащи, дали трудът и здравето си да има какво да крадат лойковците и корумпетата години наред.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Какви стари пенсии бе гений? За фалит на държавата, или пък за деноминацията чувал ли си?

    ако не схващаш, да ти го обясня - парите за пенсии, събирани през комунизма, днес няма да струват и хартията, на която се печатат. Всички такива пенсии днес се изплащат по милост, държавата взема от работещите и дава на пенсионерите - защото изработеното от пенсионерите го няма. Да - сегашните пенсионери са бачкали цял живот, но парите им не струват нищо - я биха се паднали по няколко лв, я не

    И ако това си го вдянал, следващия път помисли по-добре как ще гласуваш

  23. 23 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#16] от "НеКой":

    Зърното при свръхпроизводството през 1995-та/96-та година беше изнесено пред очите ми. И мутри и други изнасяха масово.
    Това е в резултат на сбърканата комуноидна или по-скоро умишлена безстопанственост на ДСигурност правителството. Виденов не е бил наясно какви ги вършат Поразяващата Уста и вся остальная.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  24. 24 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    От подобни решения, със задна дата, най-вероятно ще произтекат дела и като осъдят държавата, пак ние ще латим, а такива като Пламен от КНСБ-то, само си гледат интереса и не мога да разбера докога такива като него, дето не са отговрни пред никого, освен за собствения си интерес, ще ги допускаме да ни 'решават" проблемите.

  25. 25 Профил на manoll
    manoll
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#12] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":Направил е :)Верваш ли си.Скриха му зърното на Жан Ковиденов, щото резна дрогаря Джорджосо Рос.
    —цитат от коментар 16 на НеКой


    А на теб ли да вярвам, анонимник

  26. 26 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    Т.е. вече пенсионирате парт.секретари, профпредседатели, генерални и не толкоз директори съсипали де що могли, приватизаторите на Плама, Кремиковци, Фалиралите банки и други знаково раздадени им обекти, ще въздъхнат облекчено и гарантирано ще лапкат по 1200лв. месечно без да се охарчват от награбеното.
    Евала десняци, а тия, дето имаме по 20г. стаж и се някакво кариерно развитие с натрупване преди 97-ма, но сме "млади" за пенция, за нас 3-те последователни и благоприятни години отпадат и ще ни сурнат само по постинфланционния ужас след 97-ма. Нищо, че половината ни стаж е бил преди - да сме били милюцюнери, да сме се пенционирале досега.
    Верица ви сбъркана, как па едно нещо не направихте с ум и съвест бе?!

  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    До коментар [#22] от "manoll":

    Явно наистина нищо не разбираш. Отиди прочети малко и после се мятай на пясъка.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    До коментар [#26] от "Лелка":

    +++

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  29. 29 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 651 Неутрално

    До коментар [#12] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира": Когато беше финансов министър направи някаква реформа/ преизчисление на пенсиите и станаха по-ниски. Това го знам от баща ми, който от 220лв, след реформата почна да взима 178лв по това време.

  30. 30 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 803 Неутрално

    реално за тия пенсии осигуровки не са плащани ИЛИ Е ПЛАЩАНА МНОГО МАЛКА ЧАСТ ОТ ТЯХ, ФИКТИВНО СА ИЗПИСВАНИ И НАКРАЯ НА ГОДИНАТА ТИКВИТЕ СЕ СЪБИРАХА И ГИ ОПРОЩАВАХА ТИЯ ПАРИ НА МИНИСТЕРСТВАТА , ИДЕ РЕЧ ЗА ДЕПУТАТСКИ ТЪРТЕИ БАНКАРСКИ ТАКИВА И ЗА ПЪРВЕНЮТАТА ВЪВ ВЛАСТТА КОИТО СЕГА ВИ ГРАБЯТ И ЩЕ ВИ ГРАБЯТ ДОЖИВОТНО С ТИЯ НОВОПРИТИ МЕРКИ

  31. 31 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 803 Неутрално

    БАНКАРСКИ ЧЕТИ БАНКЕРСКИ

  32. 32 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    До коментар [#29] от "Гарван":

    Костов беше финансов министър 91-ва в правителството на Попов. Наречено Правителство на спасението, защото дойде след Лукановото и гранд фалита.
    Ма младо, непреживяло и па и старателно ненаучено как и защо фалира соца.
    Лошото е, че тая сбирщина сега пак е от 2-ро разрядни бекапейци.

  33. 33 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    Нищо ново в България, хората които нищо не са работили ще получават повече по заслуги, кой доносник, кой бригадир, кой ЗКПЧ. Браво Бойко надмина Костов!

  34. 34 Профил на ynx53574781
    ynx53574781
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#22] от "manoll":

    "Да - сегашните пенсионери са бачкали цял живот, но парите им не струват нищо". Не разбирам каква е логиката. Може би, че по соца всички са бачкали за държавата, а тя фалирала? И все пак нали тези хора са създали някакъв продукт, който има някаква стойност? Ако по соца един лекар е спасил дете, което в момента изкарва пари на държавата, не заслужава ли този медик пенсия за своя труд? Нали благодарение на неговия труд преди 30г. дори сега се генерира печалба за държавата?

  35. 35 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Ако таванът на старите пенсии се вдигне до 1200, - т.е. тези, които сега са 910 -ще станат 1200, това би следвало да значи преизчисляване на всички останали. Ако не означава това - е безочие.

  36. 36 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3426 Неутрално

    До коментар [#10] от "НеКой":

    Абе..., не сме го забравили Костов. Ама се сещам, че Бойко по едно време все разправяше, че приватизацията трябвало да се ревизира. Ама взе, че забрави...! :)

    Бивш tww09306483.
  37. 37 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    До коментар [#36] от "tww09306483":

    Ами тя се ревизира, доколкото можеше, некои банки преминаха от едни ръце в други, некои големи дружества също. Е и Лостов не остана капо де, нъл са от един дол дренки.

  38. 38 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2728 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    В случая няма преизчисляване. Плащал си ДДФЛ като за 1500 лева пенсия, но по същата схема, по която някой е плащал като за 300, на него му плащат 300, а на теб 910.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  39. 39 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 651 Неутрално

    До коментар [#35] от "waterfall": Чини ми се, че грешно разбирате тавана на пенсиите. Значи, че ако пенсията ви е изчислена на 1400лв примерно вече ще взимате 1200 вместо 910лв. Ако е изчислена на 960лв ще взимате 960лв, а не 1200лв.

  40. 40 Профил на manoll
    manoll
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#34] от "ynx53574781":

    Логиката е проста, колега: всичко живо бачка - строи огромен, умопомрачващ комплекс - примерно Кремиковци - който никога не може да излезе на печалба без дотации, строи онова чудо край Радомир, което така и не заработи, строи Химко Враца и т.н... през това време режимът подарява оръжие на Ирак, Либия и т.н. откъдето пари ще видим в някой друг живот... Междувременно държавата фалира веднъж, втори - през 80-те години и трети път, чак политбюро взема да се чуди вече какво да прави. Икономиката се крепи само на реекспорт на нефт (вземаме евтино като свои хора от руснаците и препродаваме набън), малко оръжие и малко наркотрафик по линия на ДС. Поддържаме залудо огромна армия - с техните заплати, оръжие, гориво, апаратура, лечение и т.н. Да - прав си - лекарят, спасил дете тогава, което сега работи и евентуално плаща данъци, е изработил нещо - на фона на всичкото останало обаче - сметката е на минус, и то с безкрайно много. Така че всички пенсии от онова време не са пенсии, а социална помощ от държавата - просто няма какво да се спори по въпроса

  41. 41 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#8] от "4ort":Ми ти къде дрема ма мадам та не ги спря ? И Лойко не ги спря и не ги осъди! Или нещо не съм разбрал ???Помниш ли думите на аверчето ти от Симитли ?
    —цитат от коментар 18 на КМЕТ В СЯНКА


    Кметичке, вие комунистите не се съдите, имате Другарски съд.
    Там си решавате проблемите. Така, че въпроса си го постави в ППО-то.

  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    До коментар [#41] от "4ort":

    Какво е ППО драга тиквичке сладка ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2728 Неутрално

    До коментар [#22] от "manoll":

    Това, което така напоително си обяснил се отнася най-вече за парите, които ти внасяш по така наречения втори стълб.

    А основната пенсионна система на България е била такава откакто съществува.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  44. 44 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#8] от "4ort":Дрогарят Лостов защо го пропускаш.Той караше параходът по време на нещото наречено масова приватизация.Масово се приватизираше без пари.Ама от наши хора.Пардон, от негови...
    —цитат от коментар 10 на НеКой


    Ма сериозно ли, другарю Кичашки? Помните ли на Костов най-корумпирания министър как му беше прякора? Май беше нещо към 10 процента, нали? Да сте проверявали случайно статистическите данни през годините за България? Я проверете кое, от всичките ни правителства до сега, е постигнало по-добри резултати от това на Костов.

    Разчитате на това, че вашата пропаганда направи Костов на посмешище и си мислите, че може да използвате тази дъвка до безкрайност. В крайна сметка фактите и статистиката са показателни.

    Факта, че си руски агент, също е виден. Надявам се да осъзнаваш последствията от предателство в полза на чужда и враждебна държава.

    No Pain No Gain
  45. 45 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    Пенсионият фонд основно се пълни от пенсионини вноски на работещите. Който внася повече, той ще получава по-голяма пенсия. Много от ЕТ се осигуряват на минимална заплата и като се пенсионират получават минимална пенсия. Популистки лозунги не са издържани финансово. Така е в цял свят.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  46. 46 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    [quote#44:"Умнокрасив"][/quote]

    "Надявам се да осъзнаваш последствията от предателство в полза на чужда и враждебна държава."
    ________________
    И тоя, като Гошо Тарабата е горд, че е гражданин на великата савецка страна.

  47. 47 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#12] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":Направил е :)Верваш ли си.Скриха му зърното на Жан Ковиденов, щото резна дрогаря Джорджосо Рос.
    —цитат от коментар 16 на НеКой


    Верно ли, другарю Кичашки? Пак сеете дезинформация, другарю руски агент, но това е разбираемо, все пак така си изкарвате прехраната. Колкото и да преиначавате фактите и вмъквате измислено такива, те са ясни - комунистите в България и техните наследници, плюс агентурата на ДС и КГБ разграбиха България на няколко пъти до шушка и междувременно редовно през енергийните доставки, поръчките към армията, приватизацията, корупцията и подобни ваши методи.

    "Какво се случи през 1995 г.


    1995 г. не е добра година за зърнената реколта в цял свят. Европейският съюз, САЩ и Канада ограничават износа на жито. Това обаче не пречи на правителството на БСП да удължи срока за износ на зърно с един месец в разгара на лятото и да облекчи условията за експорт, като замени квотите с регистрационен режим. Това позволява на търговците да изнасят не само старо, но и жито от новата реколта, още преди да е ясно ще се осигури ли хлебният баланс.


    Резултатът - през октомври 1995 г. се появяват първите признаци на дефицит. В началото нито една институция не дава смислено обяснение как зърното е изчезнало още преди да е приключила кампанията по прибиране на реколтата. Националната статистика, земеделското министерство и мелничарите се разминават в данните за засетите площи и ожънатите количества. Най-оптимистични са статистиците, а според мелничарите добитите количества са с няколко стотици тона по-малко от обявените от Министерството на земеделието. Още в началото на юли браншът иска от Чичибаба да бъде спрян износът на пшеница, тъй като реколтата е значително по-слаба от очакваното. Вместо това зърното продължава да се товари на корабите. Картината се замъглява допълнително, тъй като голяма част от пшеницата е изнесена и под формата на брашно. Започва и спор изнесено ли е зърното или търговците го крият по складове и така изкуствено раздуват цената.


    За капак и държавният резерв се оказва полупразен. Само за два-три месеца в края на лятото и началото на есента цената на житото се увеличава двойно. Расте и цената на царевицата, която става съпоставима с тази на чикагската борса.


    Никоя цивилизована страна не изнася зърно през юли и август, това се прави най-рано през октомври, когато реколтата е събрана, разделена и остойностена, коментира в края на 1995 г. пред "Капитал" тогавашният шеф на Софийската стокова борса Христо Миленков. Той изразява и опасения, че изнесеното ще се върне в България с голяма надценка. Което и става през 1996 г., когато дефицитът се покрива със скъп внос. Оттогава е и аферата "жито срещу петрол"

    No Pain No Gain
  48. 48 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2728 Неутрално

    До коментар [#40] от "manoll":

    А преди това как е било? Първоначално право на пенсия са имали само държавните служители. Земдеоските стопани, например придобиват право на пенсия едва през 1942 година.
    Как мислиш дали двете национални катастрофи преди това и репарациите след ВСВ не са се отразили на пендиите.

    Май сте чели само избрани глави от историята.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  49. 49 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#29] от "Гарван":

    Значи говорим си за периода 97-ма/2001-ва.
    Пак в долари ги смятаме, заради хипер инфлацията.

    Финансов министър не може да прави формули. Правят ги правителствата.

    Баща например твърди (напълно невярно), че при Костов мин.пред. за пръв път пенсията не му стигала.
    Баща ми, обаче от 92-ра до 2010-та някъде не е купил и килограм салам/сирене/кашкавал от магазина. Правеха си ги.
    Твърдения като неговите, обаче има и от други старци.
    В къщи всички му обясняваме какво е било преди пет, шест години (това някъде около 2006-та), но той до ден днешен смята, че при Виденов е бил добре с пенсията, а при Костов зле.
    А се спукваше от работа, прасета гледаше, кокошки, зайци, теле.........
    Всичката храна за него, майка ми, сестра ми и племенниците ми той я произвеждаше.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  50. 50 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#30] от "reply":

    Те са малко на брой, а полковници и генерали са десетки хиляди. Може и повече да са, защото системата до последно "произвеждаше" висш "генералитет".

    Впрочем полковници/генерали и банкери-номенклатура разна съвпадат поне на 60%.
    Тоест говорим си за едни и същи хора.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  51. 51 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#42] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Първичната ви Партийна Организация.
    Отлично знаеш.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  52. 52 Профил на nodjinn
    nodjinn
    Рейтинг: 408 Весело

    Но разбира се! Нека увеличим пенсиите на тези, които и без това имат доволно много. Пък многото работници да се чудят как да вържат двата края. Това е естествено, логично и смислено .. не, момент, нещо обърках, логиката избяга.

  53. 53 Профил на ynx53574781
    ynx53574781
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#40] от "manoll":

    Съгласен съм до голяма степен, но според мен нещата не са чак толкова прости. Един пример - хората са строили не само Кремиковци, но и много сериозна инфраструктура - язовири, тец-ове, вец-ове, АЕЦ, пътища, мостове, ВПК, рудници, летища, жилищни комплекси и какво ли още не. Сегашното поколение и държава използва до голяма степен построените неща. Дори да приемем, че реалната стойност на Кремиквоци е 1 долар, какво да кажем за 30г. експлоатация на построеното от бащите ни? А експлоатацията на тези съоражения ще продължи. И военните имат заслуги, които не се изчерпват само с построеното от тях. Без да сме имали тази армия никой няма да ни дава петрол за реекспорт, който път захранва цялата ни икономика.

  54. 54 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#40] от "manoll":А преди това как е било? Първоначално право на пенсия са имали само държавните служители. Земдеоските стопани, например придобиват право на пенсия едва през 1942 година.Как мислиш дали двете национални катастрофи преди това и репарациите след ВСВ не са се отразили на пендиите.Май сте чели само избрани глави от историята.
    —цитат от коментар 48 на tribiri


    България е една от ПЪРВИТЕ/ако не и първата/ страни която въвежда пенсия за земеделските стопани!
    Би ли казал нещо по въпроса колко ни струва издръжката на окупационната савецка армия от 44-47г.
    Май си чел само история на БКП.

  55. 55 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#23] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Не обясних всичко в оня пост.

    Поразяваща Уста е Румен Гечев. Тогава министър на икономиката, доколкото помня.
    Активен участник в съсипването на България в периода 95-та/97-ма година.

    За тия, които не знаят кой е.
    Понастоящем обикаля ще що има телевизия готова да го приеме и напоително обяснява как трябвало да се развива икономиката.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  56. 56 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Ако таванът на старите пенсии се вдигне до 1200, - т.е. тези, които сега са 910 -ще станат 1200, това би следвало да значи преизчисляване на всички останали. Ако не означава това - е безочие.
    —цитат от коментар 35 на waterfall


    Не, дрОгарко, не е безочие, таванът на осигуровките и пенсиите е безочие.
    Тука сте се насъбрали комунисти от сой, то и в онези години не всичко беше и е било поравно.
    И за да не наскачате като петли, ето ви друг пирмер - служител на висок пост в РВД на едно от нашите летища със 7 000 лв. заплата се пенсионира със 700 лв. пенсия. Много е честно, нали?!
    Много добре знам колоко обидно ниски са в огромната си част пенсиите, но това е аргумнт против отпадането на тавана, още по-малко пък за преизчисляването на всички пенсии.

  57. 57 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3680 Неутрално

    До коментар [#4] от "selqnin":


    СМЕШНИЦИ!!!Знаете ли колко пенсия получава майка ми след 39 години работа като медицинска сестра?????ПОЗОЖР!!!!
    —цитат от коментар 4 на selqnin


    Получава толкова колкото си е внасяла...а ако искаш повече се обърни към ония с червените куфарчета които ги изнесоха...или от Виденов който направи пенсиите по 5долара...

  58. 58 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1922 Неутрално

    Чудесна новина! Ще почерпим! Бойко да се гласи за четвърти мандат.

  59. 59 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#56] от "frisky":

    Прав си разбира се, но тези хора са малко на брой.

    Впрочем страничен въпрос.
    Защо има толкова реклама за поста РВД?
    И гледам, че заплатите нещо не са както трябва и не само в България.
    А помня заплати, точно каквито казваш, че са били.

    И за незнаещите "превеждай".
    РВД - Ръководител на Въздушното Движение.
    Диспечер казано по-селски.
    Адска натовареност, много нерви и доколто знам ранно пенсиониране, поради изхабяване на нервната система.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  60. 60 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#58] от "Велков":

    Да,
    трябва да почерпиш приятелите си.
    Все пак за тебе това е 30% увеличение някъде.

    Ако искаш да постъпиш умно тия 300 лева, дето не си ги очаквал ги слагай на влог в швейцарски франкове за годините напред, когато е възможно да ти трябват накуп пари. В лева в никакъв случай.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  61. 61 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 680 Разстроено

    Негодници ! Не актуализирате старите подядени от инфлацията пенсии на целокупния български народ, а вдигате само тавана заради комунистическата номенклатура и нейния антураж от полковници и ченгета !

  62. 62 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 651 Весело

    До коментар [#58] от "Велков": Не бъди чак такъв гадняр, не ти отива някак си!

  63. 63 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2847 Весело

    До коментар [#42] от "КМЕТ В СЯНКА":Първичната ви Партийна Организация.Отлично знаеш.
    —цитат от коментар 51 на Росен съм аз а Путлер ще капитулира


    Прости му, склерозата го е налегнала!

  64. 64 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3680 Весело

    До коментар [#59] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Да те коригирам малко...РВД е Ръководство Въздушно Движение...а поста е РП...Ръководител полети...и тия пари дето ги пишете я ги вземат петдесетина човека я не...и то само радарните РП...един прЕател така ми каза...:)

  65. 65 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    От това ще намажат единствено бивши ченгета и полковници и генерали от ДС.Закривай КНСБ!!!!!!
    —цитат от коментар 2 на Sir Humphrey


    Цъ, не си чел достатъчно. Ченгета и генерали са с пенсии до около 1100 лв. Само военните летци са с изчислени пенсии 2000-2500 лв С над 1200 лв са работещи в АЕЦ, НХК, някои миньори... Но това са 21 000 човека. Е, на следващите избори ББойко ще изгуби 50-60 000 гласа, но явно това не го вълнува!.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  66. 66 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    До коментар [#16] от "НеКой":Зърното при свръхпроизводството през 1995-та/96-та година беше изнесено пред очите ми. И мутри и други изнасяха масово.Това е в резултат на сбърканата комуноидна или по-скоро умишлена безстопанственост на ДСигурност правителството. Виденов не е бил наясно какви ги вършат Поразяващата Уста и вся остальная.
    —цитат от коментар 23 на Росен съм аз а Путлер ще капитулира


    Цъ, малко беше изнесено.... но когато внесохме от Полша 100 000 тона.... се оказа, че няма къде да го разтоварят. Всички силози и бази бяха в частни ръце и ПЪЛНИ!!!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  67. 67 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#64] от "BiGman1":

    А,
    съвпада всичко.

    Като средна заплата 1 800 лева. Шефа взима 3 000, а работника 500.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  68. 68 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 849 Неутрално

    До коментар [#59] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Изненадвам се, че има незаети места, чак с телевизионни репортажи набират хора.
    Мисля, че изискванията са много сериозни и отсяват жестоко, то така и би трябвало да бъде, а какво е заплащането понастоящем - нямам представа.

    Знам, че ще прозвучи грубо, но на тези, които са яли и пили по комунизма, и сега ще получават високи пенсии, не им остана много.
    За сметка на това има хора от по-новите поколения, които плащат огромни осигуровки и не е редно да продължава да има таван или ако го има (доколкото разбрах в по-голямата част от Европа има такъв) да не е толкова нисък.

  69. 69 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    До коментар [#47] от "Умнокрасив":

    Това за зърното не е вярно. Не кълви на журналистически патици. Истината е във фактите. Като внесоха полското зърно се оказа че няма място къде да го разтоварят! Всички силози и бази бяха пълни.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  70. 70 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 651 Неутрално

    До коментар [#59] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":
    Пак не си запознат. РВД означава Ръководство на Въздушното Движение и е цяла организация. Това може би е единствената силно печеливша държавна струкура. Заплатите във всички РВДта в ЕС са високи, като в ЕС най високи са на РП в Испания - над 220К средно годишно. В България са най-ниски, но за стандарта на страната са огромни. Търсят се кандидати за РП защото бранща се развива изкл.бързо. Прави се раклама защото няма кандидати. Изискванията за прием са мн.високи и за 1.5 години едновременно трябва да се изучи огромен материал и да се практикува. За днешните мамини това е огромен стрес а те искат без да полагат усилия да са шефове и да взимат пачки.

  71. 71 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1922 Весело

    До коментар [#62] от "Гарван":

    Виновен! Ще се преосмисля!😂😂😂

  72. 72 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    До коментар [#58] от "Велков":

    А не, пак ще ми краде по 350 лв всеки месец! Но сега за ББойковия 4-ти мандат няма да гласуваме само 21 00 човека и нашите близки!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  73. 73 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    21 000

    Русия- проказата на планетата Земя.
  74. 74 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1922 Неутрално

    До коментар [#72] от "chichka":

    Спонсорираш ония хепатитните избиратели. Няма как...

  75. 75 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    Таванът ще се вдига, някои ще намажат, а хората с минимални пенсии да го д..т.

  76. 76 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    1. Пенсиите са ниски и заради това .е в ТКЗС даваше натура (жито, олио), а не пари в брой.
    2. Ниските пенсии трябва да се обезщетят чрез социални плащание, а не от НОИ. В НОИ принципа е друг - внесъл-получил . Иначе се получава хаос.
    3. От 1.1.2019 таван на новите пенсии няма
    4. не всички високи пенсии са на военни и МВР чинове. Аз имам над 1200 лева пенсия, понеже сьм се трудил в ИТ сектора и не сьм си прикривал приходите от двете местоработи, а дори съм надплатил доста.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  77. 77 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    [quote#56:"frisky"][/quote]


    До коментар [#56] от "frisky":

    Не може сьс 7000 лева заплата да получи 700 лева пенсия, освен ако е работил 2-3-4 години, защото облагаемият максимум е към 2600 лева. Другото подозрение е, че преди това или не е работил, или е бил на ниска заплата или е укривал доходи от НОИ.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  78. 78 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8342 Неутрално

    Добре, че беше Костов, че сега комунистите да има с какво да се хвалят и да се бит в гърдите, колко много дължим на тях. Нямат мозък една реформа да направят, но плюят тези, които направи Костов.

  79. 79 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#68] от "frisky":

    Няма хора.
    Или са твърде образовани и умни за ръководител полети или са твърде тъпи и необразовани.
    Средното ниво е извън България.

    Няма работници.....най-общо казано в България. Не можеш вече дори свестен пазач да си наемеш.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  80. 80 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#70] от "Гарван":

    Не си спомням точно, но като, че ли тук не бяха високи заплатите.
    РВД-то...Бигмена ми каза, да. Прави сте.

    Моята връзка беше "Кула разрешете излитане, и кацане". Това на нашето летище.

    Няма да могат да се презорят толкова младежите, да.
    И дано не направят компромис с изискванията и знанията, че такъв компромис сещаш се до какво би довел.
    Тия хора трябва да водят живот по-спокоен и от този на пилотите, защото пилота има едно излитане и едно кацане днес, а РП има много повече.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  81. 81 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#76] от "vxa15365434":

    Ти човек си един процент или дори 0,01%.

    Пенсиите зависят от дереджето на държавата. Развитието на икономиката.
    Иначе казано хазната има ли или няма. Нашата няма, въпреки някои твърдения.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  82. 82 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    До коментар [#66] от "chichka":

    Е,
    не помня да е имало такъв проблем, а складовете бяха ПРАЗНИ.
    Познавам изкупвачите и знам как беше.
    Впрочем житото въобще не ходи до складове. От нивата на камионите и на пристанището.
    Моя човек ми каза...Модератора, цитирам точни думи и не лъжа...."ебахме и мамата на тази държава. Няма да има от какво да правим хляб".
    Смаян му казвам, че нали ние поне имаме свръхпроизводство. ИмахМЕ ми каза той. Изнесохме всичко.

    Впрочем 100 000 тона нищо не е като обем.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK