Комисията за конкуренция ще сравни цените на горивата в България и Европа

Комисията за конкуренция ще сравни цените на горивата в България и Европа

© Reuters



След като в последните дни в няколко града се проведоха протести срещу високите цени на горивата, от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) обявиха, че започват проучване на пазара на горивата в страната. От антимонополната комисия уточняват, че са получили сигнал, че цената на горивото на бензиностанция във Велико Търново е съществено по-висока от тази на другите бензиностанции от същата верига в останалата част на България.


КЗК отчита увеличение на цените на горивата в Пазарджик, Пловдив, Хасково, Бургас и в част от градовете в Северна и Северозападна България - Враца, Видин, Монтана, Велико Търново и др. От комисията подчертават, че са проследили и всички публикации в медиите по въпроса.


"В голяма част от статиите се коментира, че бензиностанциите в някои градове в България продават гориво на цени, които са доста по-високи от средноевропейските, което също така не кореспондира и с тенденциите на чувствително понижение в цените на петрола на международните пазари", пише в съобщението на КЗК до медиите.


"Предвид социално-икономическата значимост на горивата, както и прекият им ефект върху цялата българска икономика, комисията извършва постоянен мониторинг на публично достъпни факти и обстоятелства, имащи отношение към правоприлагането на Закона за защита на конкуренцията. Във връзка с изразените съмнения за евентуални непазарни причини за това увеличение, комисията намира за необходимо да бъде извършен детайлен анализ на функционирането на конкурентната среда на пазарите на производство и реализация на автомобилни горива в България, разгледана в контекста на цените на петрола в международен аспект, както и спазването на принципите, валидни за общия европейски пазар, като събере и актуализира информация относно динамичното развитие на конкурентната среда в сектора на автомобилните горива", допълват от КЗК.

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7708 Неутрално

    Трябва да ги съпоставят със заплатите.

  2. 2 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Нека им помогна...
    https://www.globalpetrolprices.com/Luxembourg/diesel_prices/

    29 октомври, Luxembourg Diesel prices, liter - 1.17 Euro

    Люксембург - 2.28 лв
    България - 2.40 лв

    Има ли какво повече да си говорим?

  3. 3 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    Цените в БГ винаги са сред най-ниските в ЕС, но за смета на това качеството е потресаващо.
    По-добре да проверят него ;-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  4. 4 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2019 Гневно

    А защо след, а не преди протестите?

  5. 5 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1280 Любопитно

    Начи тая комисия нищо не прави, това е видно и за слепец. На бензиностанцията на Лукойл преди изхода за Пазарджик като идваш от София цените на горивата са толкова високи/различни откакто са я построили, че имам чувството, че искат да й избият цената за месец. Когато А-95 навсякъде беше около 2.20, там беше 2.54, а в града, на същата верига цените бяха около 2.25... Та както се подразбира всеки си прави каквото си иска. А комисията... спи, дълбок зимен сън...

  6. 6 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Сметката е проста. При 2000 евро средна заплата в ЕУ и дизел 1.25 Е/л ., то може да си купиш 1600 л дизел. Цената на дизела в бг. при 1120 лв. средна заплата трябва да е.... 0.70 лв/л.

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  7. 7 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    До коментар [#6] от "The sphere":

    А цената да златото също ли трябва да е по-ниски от пазарната?

    ;-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4113 Весело

    Високи цени на горивата = ниска скорост на движещите се автомобили, с цел икономия = движение само в дясна лента = дясна лента напълно свободна....

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4113 Весело

    Лява лента свободна....

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  10. 10 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5441 Неутрално

    "Комисията за конкуренция ще сравни цените на горивата в България и Европа"

    Пак ще ги "удурдисат" да са по-ниски или равни

  11. 11 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5411 Неутрално

    А заплатите и пенсиите ще сравни ли?

  12. 12 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#2] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Да беше взел за пример цената в Румъния и Гърция. От същия източник. А Люксембург не го давай за пример, там ДДС и акциз са по- ниски. Виж в Холандия, Франция и т.н.

  13. 13 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1050 Весело

    Ето какви са цените в Европа и по света (в лева за удобство):

    https://www.globalpetrolprices.com/diesel_prices/

    Интересното е, че бракята македонци внасят гориво от рафинерията в Бургас,
    а при тях е по-евтино?! Колкото по-далеч от Златев, толкова по-евтино ли става горивото на Лукойл, не знам. Мноо пазарно, паруски. :)

  14. 14 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2086 Любопитно

    Нещо не вдявам къде е проблема. Искат държавно регулирани цени ли или навсякъде д са еднакви. В повечето европейски държави цената (дори и в рамките на една верига) се определя от местоположението на бензиностанцията. Най-скъпи са по магистралите, столицата и големите градове, най-на делавера са по селата. "ще взема да нащракам няколко фотоса от бензиностанции из Европата, та да има база за сравнение в терена, не по статистика. В момента цените в Прага по бензиностанцийте са следните:Най-евтиният дизел е в ОНО (само 2 бензиностанции имат в Прага) - 32,50 Крони; най-скъпият е на Д1 (магистралата на изхода за Бърно) - Чепро - 35,50 Крони. 1 лев е около 13 крони. В Словакия преди 2 седмици в едно село заредих за 1,25 евро за литър дизел, най-изгодното за момента там.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  15. 15 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2288 Неутрално

    И заплатите, и заплатите!
    Шегувам се!
    Заплатите ни са несравними, пенсиите – също!
    Ако си спрем колите за месец, цените ще си нормализират, но бг шофьорът няма да го направи.

  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2994 Неутрално

    До коментар [#11] от "Peni Nikol":

    Естествено, че няма да ги сравни. Иначе, стабилността силно започва да издиша...!

    Бивш tww09306483.
  17. 17 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Нека им помогна...https://www.globalpetrolprices.com/Luxembourg/diesel_prices/ 29 октомври, Luxembourg Diesel prices, liter - 1.17 EuroЛюксембург - 2.28 лвБългария - 2.40 лвИма ли какво повече да си говорим?
    —цитат от коментар 2 на Котаракът на Шрьодингер


    LuxembourgMinimum wage (2018)
    1,998.59 EUR per month
    BulgariaMinimum wage (2018)
    260.76 EUR per month

    мурзилка
  18. 18 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    Комисията за конкуренцията се нарича още антимонополна. Тя има широки пълномощия и може да налага солидни глоби за злоупотреба с цени на монополистите. Но нашата комисия нищо не прави. Вместо да защитава конкуренцията , тя защитава монополите.

  19. 19 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    Комисия за защита от конкуренцията!Пак ще има едни обяснения как горивата ни са евтини...

    SHADOWS of SOFIA
  20. 20 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#2] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Изпревари ме ! И тъй като се сети преди мен , предлагам да се обявим за КОМИСИЯ и да си поделим "КИНТИТЕ " по "братски " - 2 / 3 за теб и ако си съгласен 1 / 3 - за по-малкото братче , т.е. АЗ !

  21. 21 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 460 Неутрално

    За вярното фирмиране цените на горивата не е важно какви са заплатите а какви са ставките на АКЦИЗА и ДДС.
    И накрая дане се окаже че като се извадят от крайните цени тия 2 компонента стойността на нашите горива е с 10-15% над всички страни от ЕС

  22. 22 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#21] от "ЙЕИ":

    Ти на "колонката " за АКЦИЗА ли питаш или за цената на дребно ????

  23. 23 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    Трябва да ги съпоставят със заплатите.
    —цитат от коментар 1 на Роси


    Глупости! Петролът се търгува на борсите и струва еднакво за американци, българи(ако не броим далаверите на Лукойл), германци, индианци, ескимоси, бушмени и каквито се сетиш. Разликата е от акциза, еко таксите, ДДС и всякакви щуротии, които отделните държави начисляват в цената на горивата. В България, освен това, си имаме и един голям, всеобхватен и добре работещ картел, за който КЗК периодично прави проверки и резултатът от тях винаги е, че такъв картел няма! С други думи КЗК периодично издава индулгенция на картела, когато хората започнат да протестират. И сега ще установи, че картел, договаряне на цени и нарушения при горивата няма. Резултатът от проверката е определен преди да е започнала. Картел и нарушения няма, гражданите са виновни, защото нищо не разбират от тия неща. И да си траят!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  24. 24 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 277 Весело

    ц. ц. ц. няма картел бе, не разбрахте ли, няма картел. пак ще проверим, ама няма каертел бе, няяяяма!

  25. 25 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Къде е сега Болен Сидеров да поиска държавата да си вземе Нефтохима, че да ни залее с еФтин бензин? А БСП ореваха орталъка да се вземат американските тецове, а сега си мълчат.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  26. 26 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#3] от "100 Рублей за Доллар":

    Винаги? Да погледнем преди 2 години? Тогава пак се размириса много, а същата тази КЗК се произнесе, че нямало нередности.

  27. 27 Профил на djb95
    djb95
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#2] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Цяла Европа знае за тези по ниски цени в Люксембург и всеки превозвач се стреми да мине и зареди там. По ниската цена се дължи на различната данъчна политика на херцогството което е решило че данъците върху горивата не са му основен източник на приходи за бюджета.
    И не виждам протести за по високи заплати, или повече работа и тн

  28. 28 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Крайният резултат от проверките на КЗК се ползва за своеобразна индулгенция. След тази индулгенция политиците ще вдигнат рамене и ще кажат - видяхте ли. У нас контролните органи не работят. Няма и как. Те са в изпълнителната власт, а там много духа.

  29. 29 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3283 Неутрално

    Ето какви са цените в Европа и по света (в лева за удобство):https://www.globalpetrolprices.com/diesel_prices/ Интересното е, че бракята македонци внасят гориво от рафинерията в Бургас, а при тях е по-евтино?! Колкото по-далеч от Златев, толкова по-евтино ли става горивото на Лукойл, не знам. Мноо пазарно, паруски. :)
    —цитат от коментар 13 на Котаракът на Шрьодингер


    Защо никой не сравнява акциза?????

    Любовта ще спаси света!!!
  30. 30 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3283 Неутрално

    Качеството е като качеството на всичко друго - ниско.

    Колкото си по-глупав, толкова по-ниско качество купуваш, съответно на по-висока цена.

    Големината на пазара няма значение, примери много.

    Любовта ще спаси света!!!
  31. 31 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2994 Неутрално

    До коментар [#21] от "ЙЕИ":

    Да де...! Имаше доста писано по темата. Производствените цени на Лукой са, едни от най-високите в Европа. Въпреки мизерните заплати, за работещите в него.

    Бивш tww09306483.
  32. 32 Профил на galactico
    galactico
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Да сравнят и качеството не само цената!

  33. 33 Профил на asdas200
    asdas200
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Малко жокери за Комисията. При сравнението на цените да се има предвид следното:
    1. Размера на акциза върху горивата в България и страната обект на сравнение;
    2. Трудовото възнаграждение по цялата верига на производство и дистрибуция
    3. Качеството на горивата.

  34. 34 Профил на ПараГраф
    ПараГраф
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Ctrl+C "2017г. - Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) спря разследването за картел на пазара на горива. В решението на КЗК се казва, че няма основания разследването да продължи.

    Ctrl+V "2018г. - Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) спря разследването за картел на пазара на горива. В решението на КЗК се казва, че няма основания разследването да продължи."

  35. 35 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    До коментар [#12] от "zle_platen_trol":

    Акцизът върху дизела и бензина на тон е по-всиок в Люксембург в сравнение с България. ДДС е по-нисък - 17%. По последната справка от бюлетина на ЕК (29.10.2018), бензинът без данъци и такси в Люксембург е бил на потребителска цена 596.03 Евро/тон, в България - 634.28 Евро/тон. И понеже искаш информация и за съседите, Румъния - 602.73 Евро, Гърция - 612.31 Евро.
    И все пка, сега ситуацията не е най-лошата. Преди две години у нас дизелът беше на една от най-високите цени (без данъци и такси) в целия ЕС! Все се борехме за пъвро място с Дания например. Добре че замириса, та картелчиците се укротиха малко. Но и днес пак продават на сериозно раздути цени. Българинът, разбира се, пак си зарежда при тях.

  36. 36 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    До коментар [#31] от "tww09306483":

    Не съм сигурен дали прозиводствените им цени са сред най-високите. Но те налагат крайните цени чрез контрола върху акцизните складове. Като ти определят безумна такса за съхранение там, няма как да продаваш на ниска цена. Може и да те посъветват за препоръчителните крайни цени - ако си послушен, цената ти ще е по-прилична, съответна и печлбата по-приятна. Реално няма конкуренция точно заради това съгласуване на крайните цени. Но нашето КЗК не смята, че има основание за разследване.

  37. 37 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    ЮПо примера на Румъния, ама не им стиска на тези путинофили, да ги одрънкат с няколко милиарда и да си ходят с подвита опашка, а не да ни рекетират толкова години подред.

  38. 38 Профил на asdas200
    asdas200
    Рейтинг: 265 Неутрално

    В България цената на горивата е структурирана така, че да осигурява максимална свръхпечалба на монополиста Лукойл и на комисьонерите в държавните органи, които бранят този монопол и това ценообразуване. Става въпрос за милиарди левове откраднати от българския данъкоплатец на година. За благодарност руснаците не плащат и 1 лев данък печалба в бюджета на България.
    И това е само една част от ДАНЪК РУСИЯ, който българите са принудени да плащат!

  39. 39 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 511 Неутрално

    КЗК ще сравни цените на горивата у нас и в ЕС.
    Въпросът е, че ще сранви крайните цени, включващи цената на едро плюс всички данъци и акцизи.
    И ще рапортува, че цената у нас е дена от най-ниските.
    Няма да каже обаче, че това е така, защото данъците и акцизите у нас со в пъти по-ниски от средните в Европа. А цената наедро, т.е. цената на Лукойл, е сред най-високите в ЕС.

  40. 40 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#1] от "Роси":

    Ами ти сигурно ще поискаш и пармезана и перлените огърлици да ти ги продават на петорно по-ниска цена заради заплатата ти!

    Няма такъв филм.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  41. 41 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#39] от "fras":

    Глупости на таркалета и кубчрта! В цената на горивата се включва ДДС, което по никакъв начин при нас не е в ПЪТИ по ниско от това в ЕС. Освен това винаги са се сравнявали трите компонента, цена, аицизи, ДДС.
    И освен това около 80% от населението още не може да проумее, че едва около 40% от бензина, който се продава в страната идва от Лукойл. Даже и милият глупав Мартинчо го проумя и спря да тъпее на тема Лукойл и митнически складове, но за 80те % това е непостижимо.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  42. 42 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1254 Неутрално

    Интересното е, че бракята македонци внасят гориво от рафинерията в Бургас, а при тях е по-евтино?! Колкото по-далеч от Златев, толкова по-евтино ли става горивото на Лукойл, не знам. Мноо пазарно, паруски. :)
    —цитат от коментар 13 на Котаракът на Шрьодингер

    Що пък да се замисляш много-много, че ДДС и акциз в Македония са по-ниски...

  43. 43 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#41] от "tribiri":

    Акцизът за литър бензин в Германия е 0.670 евро . А акцизът в България е 0.363 евро.
    Разликата е почти 2 пъти.
    По-точно- 30 цента.
    ДСС-то е по 20%.
    Т.е. цената на дребно у нас би трябвало да е с 30 цента по-ниска.
    При равни други условия, в т.ч. качеството на горивото.
    Но цената у нас не е с 30 цента по-ниска въпреки че качеството е доста по-ниско.
    Изводът е, че Лукойл България ни продава по-ниско качество гориво на по-висока цена.
    И това е защото управляващите преди години написаха така текста за данъчните складове, че да възпрепятстват максимално вноса на горива.
    По закон всеки търговец на едро трябва да поддържа и определен процент запаси.
    Уловката е в това, че според нашето законодателство тези запаси трябва да се съхраняват на територията на страната. А не примерно ШЕЛ да ги съхранява в петролната си база в Гърция.
    И тъй като почти всички петролни бази са собственост на Лукойл, то само те ( и ИНСА) държат пазара на едро. Съответно-диктуват цената.
    Не е ли абсурдно компании като ШЕЛ и ОМВ да купуват гориво от Лукойл? В БГ не е.
    Румънците спряха далаверите на Лукойл и имат най-добрите цени. Не маловажно - взеха да получават и данъци от Лукойл.
    ние си стоим с високите цени и ниското качество на горивата.
    И продължаваме да вЕрваме, че Лукойл БГ вече близо 20 години работи все на загуба.
    Е, нЕма такава рафинерия. НЕма и такава държава.


  44. 44 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1254 Неутрално

    До коментар [#21] от "ЙЕИ":Да де...! Имаше доста писано по темата. Производствените цени на Лукой са, едни от най-високите в Европа. Въпреки мизерните заплати, за работещите в него.
    —цитат от коментар 31 на tww09306483

    Лукойл изнасят печалбата към руската компания-майка, което не е неочаквано, не знам, дали има механизъм, с който държавата да повлияе на тази практика.

  45. 45 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2692 Неутрално

    Ами нали трябва да си оправдае заплатите :)

  46. 46 Профил на Поручик Балканец
    Поручик Балканец
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#1] от "Роси":

    Защо да ги съпоставят? Та нали това ще бъде автогол за тях. Следващият въпрос ще бъде "А защо заплатите при онези, с които преди 30 години бяхме на едно ниво, чехи, поляци, унгарци, даже румънци, сега са двойно по-високи, а нашите са мизерни?"

    И отговорът е във всички доклади по мониторинга на ЕК - простичко КОРУПЦИЯ във висшите етажи на властта.

    "Искаш да инвестираш в България? ОК, един милион в куфарче или по сметка на Бахамите. Ама не ме интересува, че ще откриеш добре платени работни места! Като не искаш, върви в Румъния!"

    Това е истината за управлението на БКП-тата - два мандата на БСП с ДПС и три на ГЕРБ. Може да не ви харесва, да не ви изнася, но вас ви управляват крадливите кадри на Държавна сигурност. И те твърдят, че ВИЕ сте ги избрали!

  47. 47 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2203 Неутрално

    До коментар [#23] от "quatro_4x3":

    Е то дори Марешки вече години се пени против картела , кой ли не разбра ,ама като дойдат избори ,всички се юрват да гласуват за ДС партиите на статуквото , после същите почват да реват по форумите как управлявщите не ставали и ги обирали , не съществува държавен контрол и т н , ама мазохисти много бе , поне не плюйте срещу себе си , кажете ,да ,гласувахме за ДС статуквото ,затова сега горивата са ни скъпи ,както са ни скъпи интересите на руската и българската мафия дето ни крадат на всички нива .

  48. 48 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2203 Неутрално

    До коментар [#43] от "fras":

    Румънците спряха далаверата на Лукойл и ги принудиха да плащат данъци ,но иначе горивата са им по скъпи от нашите ,разликата на цената на Марешки на Дунав мост 2.22 лв в момента и на бензиностанциите на 1 км отатък са 40-50 ст в наша полза ,но качеството на румънската е превъзходно .

  49. 49 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3447 Неутрално

    Като се има предвид, че равностойноста на едно евро е па-малка от лев, то реално цените на горивата са два пъти по високи от европейските. След като България си има собствена валута, трябва да си има и собствена финансова политика. Ако купуваме газ и петрол срещу рубли ще ни излиза поне 50% по-евтино. Което обаче може да стане само след премахване на колониалната зависимост от Запада. Явно ще караме така още известно време, както казва Томислав Дончев "докато можем и има смисъл". Но пък ясно е и че не може да продължава вечно.

  50. 50 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1474 Любопитно

    Интересно ми е, когато тази комисия сравнява цените задава ли си следните въпроси:
    1. Каква част от цената е заплащането на труда по веригата и да отчита разликите в заплащането;
    2. Каква част е амортизационните отчисления за обектите - бензиностанции и т.н. - примерно във Франция цената на една бензиностанция е с пъти по-скъпа и други фактори.
    Простото сравняване на цени е безсмислена идея и не виждам защо да има цяла комисия по въпроса.
    Отделно, защо не се публикуват постоянно доклади, но и с анализи-таблици по темата като ще има комисия да се харчат кофи с пари......





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK