Лидерът на КНСБ вижда координация в протестите

Лидерът на КНСБ вижда координация в протестите

© Юлия Лазарова



При протестите се забелязва комбинация от автентичен гняв и организация. Аз съм правил не един протест, трудно е да се случат така нещата без координация, каза днес по "Нова телевизия" лидерът на КНСБ Пламен Димитров.


Синдикалистът допълни, че протестите са сигнал за липса на доверие, а на тях може да се противодейства с прозрачност. "Никой не обяснява как се образува цената на горивата, да речем", поясни Димитров. По-рано днес председателят на комисията по бюджет и финанси Менда Стоянова обяви, че изпълнителната комисия на ГЕРБ снощи е набелязала мерки за неутрализиране на протестите.


В отговор на въпрос той обясни, че няма позиция на КНСБ по отношение подкрепа на протестите. "Всеки, който протестира за заплати, е подкрепен от нас още преди да е излязъл", допълни Пламен Димитров.


Той повтори позицията на синдиката, че предложеният бюджет за следващата година е най-добрият от много време насам. Според Димитров след повишаването на заплатите в бюджетната сфера е време за вдигане на възнагражденията и в частния сектор с поне 10%.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3404 Весело

    И всички знаят кой е координаторът и всички мълчат.

  2. 2 Профил на Babimu
    Babimu
    Рейтинг: 739 Неутрално

    Президентът да каже защо не върна лобисткия закон за горивата гарантиращ монопола на Лукойл

  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3050 Неутрално

    Ми трябва да си кьорав, за да не видиш.
    ДПС, БСП, партията на Лупи, Слави Трифонов са се мобилизирали яко.

  4. 4 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 2286 Неутрално

    Фейсбук е виновен!! хахаха Синдикатите в България са едно недоносче. :-) Истинска трагедия!!

  5. 5 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2437 Неутрално

    До коментар [#3] от "НеКой":

    в основата на протестите са руснаци и мутри , креатури на БКП ДС и БСП ДПС ,всичко което е с ДС...... ,не че управляващите не са от същите ,пак ще сменят караула ,щото всичко поскъпна и недоволството е повсеместно ,добрите милиционери ще дадат на лошите да продължат цирка ,а след това ще се върнат и ще ни обясняват колко са добри на фона на лошите милиционери .

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1837 Неутрално

    Мда, ще се дигнат заплатите с 10% в частния сектор…..ама с 10% съкращения. Тези от комунистическите профсъюзи никога не са били добре със социалната математика. Хрантутници на държавна ясла съучастници на управляващата политическа класа комунета

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  8. 8 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    "Кой всъщност протестира?
    Почти няма политолог и анализатор у нас, който да не казва, че в момента в държавата няма обективни условия за предсрочни парламентарни избори. Нито в парламента, нито в обществото. Няма нито политическа нито парламентарна криза.
    Според всички социологически сондажи преобладаващата част /над 50%/ не очакват предсрочен вот.
    Андрей Райчев казва за протестиращите: „Не са бедни хора, не са роми, не са хора със застрашено социално положение, не са политически организирани, не са столичани”…"
    А Фейсбук е пълен със снимки на лидерите на протестите, застанали с мощни джипове и скъпи лимузини начело."

    https://i1.wp.com/vevesti.bg/wp-content/uploads/2018/11/protest-ruski-dzhip.jpg?resize=678 ,509

    "Има ли Бенчо /БСП/ пръст в протестите или за историята на една снимка"

    По материали на http://vevesti.bg

  9. 9 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3050 Неутрално

    До коментар [#6] от "Дедо Либен":

    За кого да има позиция, за някой на някое кръстовище, но когото му бил скъп бензина?
    Ми това си е лукс стока, не си длъжен да не слизаш от колата.
    Ценагта се определя на световните борси.

  10. 10 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    И всички знаят кой е координаторът и всички мълчат.
    —цитат от коментар 1 на 4ort


    Даже и ти не го казваш....
    А иначе - нещо незаконно има ли в това координиране?

  11. 11 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 855 Неутрално

    "Кой всъщност протестира?Почти няма политолог и анализатор у нас, който да не казва, че в момента в държавата няма обективни условия за предсрочни парламентарни избори. Нито в парламента, нито в обществото. Няма нито политическа нито парламентарна криза.Според всички социологически сондажи преобладаващата част /над 50%/ не очакват предсрочен вот.Андрей Райчев казва за протестиращите: „Не са бедни хора, не са роми, не са хора със застрашено социално положение, не са политически организирани, не са столичани”…"А Фейсбук е пълен със снимки на лидерите на протестите, застанали с мощни джипове и скъпи лимузини начело."https://i1.wp.com/vevesti.bg/wp-content/uploads/2018/11/protest-ruski-dzhip.jpg?resize=678 ,509"Има ли Бенчо /БСП/ пръст в протестите или за историята на една снимка"По материали на http://vevesti.bg
    —цитат от коментар 8 на plebs


    х 10 +

    Мисълта ражда действието.
  12. 12 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1921 Весело

    Лелееее, гоуем страх ти казвам, координацията е вредна за конструкцията, разби'ш ли... 😂

  13. 13 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    Всички разумни и критично мислещи хора виждаме Координация в протестите!!!!

  14. 14 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3865 Неутрално

    До коментар [#3] от "НеКой":

    Че са се мобилизирали, то е ясно...! Не ми е ясно, защо ГЕРБ продължават да спят дълбок сън и да не правят това, заради което хората са ги пратили в парламента?!?
    Къде се реформите на ГЕРБ в правосъдието и вътрешният ред...? Къде са реформите на ГЕРБ в сферата на монополите и борбата с картелирането? Къде са реформите на ГЕРБ в банковият и застрахователният сектор? Вместо това слушаме, как нямало монополи, всички цени били пазарни и нямало, какво да се направи...!
    Извинявай, ама ГЕРБ сам бута големи козове в ръцете на БСП. После, да не се чудят, като им се случи нещо...!

    Бивш tww09306483.
  15. 15 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1921 Весело

    Политическа аксиома - голямата любов към добрите дрийм тийми, води до увеличена улична координация 😂

    Питайте Жан, 'ко не ми вЕрвате другари демокради 😂

  16. 16 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2996 Неутрално

    Това са глупости. Протестите са спонтанни, защото въпреки отчитането на по-високи средни заплати в страната огромното мнозинство от българите получават ниски заплати. Нараснали са само някои средни заплати.

  17. 17 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#14] от "tww09306483":

    Абсолютно вярно!

  18. 18 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1520 Весело

    До коментар [#9] от "НеКой":


    До коментар [#6] от "Дедо Либен":За кого да има позиция, за някой на някое кръстовище, но когото му бил скъп бензина?Ми това си е лукс стока, не си длъжен да не слизаш от колата.
    —цитат от коментар 9 на НеКой


    Правилно!
    И преди 29 години бе "лукс стока".
    Колата също.
    "НеКои" са замръзнАле у края на 20 век. Където бензинът, шоколадът и бананите бяха лукс, а дънките - буржоазна пропаганда.
    Другари милиционери, цената на "лукса" е само повод. Причините да гледате по пътищата онези с анцузите и баварците са други. :)
    А вие продължавайте да храните с по 40 милиона свиняра Гергов, налейте още неколко милиарда на Пеевски, шитнете на Доган некой друг ТЕЦ и после чудете КОЙ ви е направил бельото цветно.
    Накрая, за да ви гледат сеира, по местен обичай ще ви сервират Корни със сина на Добрев и внука на Кацамунски, па да ви върнат сред портиерните, отдето изпълзяхте преди девет години. :)

    Ecrasez l’infâme
  19. 19 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4181 Весело

    Даже и ти не го казваш....
    А иначе - нещо незаконно има ли в това координиране?
    —цитат от коментар 10 на Велков


    Постът ти е достатъчно доказателство за това, че БСП организират протестите!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  20. 20 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    До коментар [#18] от "Graf":

    Точно!

  21. 21 Профил на Niki_tailor
    Niki_tailor
    Рейтинг: 433 Любопитно

    Да иде да се гръмне някъде този "лидер" на синдикатите тея бръщолевини.

    Niki_tailor
  22. 22 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3178 Весело


    До коментар [#19] от "Храбър":
    Така де. Ама незаконно ли е?

  23. 23 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    До коментар [#18] от "Graf":

    Графе, спори си с В.Левчев:
    „Опитите да се свали правителството с блокиране на шосета и кръстовища няма да успее. Няма в момента революционна ситуация. И не виждам каква алтернатива на властта ( за която не съм гласувал) е революционно настроената другарка Нинова. По-малко корумпирани ли са БСП от ГЕРБ? По-добре ли живееха хората по тяхно време ( или по многото им времена от Живков до Орешарски?) Или са по-малко фалшиви национал-популисти (буквално национал-социалисти в техния случай) от малкия партньор във властта? Или са показали с нещо, когато са били на власт, че защитават трудовите хора, с които от край време спекулират, а не милионерите в собствената си партия?“

  24. 24 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    До коментар [#9] от "НеКой":
    След като се водим по световните борси за чий ни е рафинерия, за чий ни е анклава Росенец - да ги внасяме както пропан-бутан?

  25. 25 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3050 Неутрално

    До коментар [#24] от "telqk":

    А не знам, питай Костов.
    Това си беше наше...

  26. 26 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4564 Любопитно

    До коментар [#10] от "Велков":

    Перков, я да те питам. Високата цена на горивата хубаво нещо ли е или лошо? Помня как се радвахте, че петролът поскъпва. Сега протестирате, защото ви е скъп. Последно?

    Gunter glieben glauchen globen
  27. 27 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2481 Неутрално



    Както е казал англ. аристократ: "Моят протест е по-добър от твоя!"

  28. 28 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1520 Весело

    До коментар [#23] от "plebs":

    Виж сега, цитирай си Левчев, Кюранов и вся остальная ком.пасмина ,но не ме занимавай с трепетите на живковите слуги. :)
    Портиерната ли те смути, та ми поднасяш творчеството на Левчев джуниър, гарнирано със собствено изречение?
    Никой не може и на теб да ти забрани да обичаш ТодАр... Упссс, Тодор го обичаше бащата на героя ти, а синът обича Баце, като теб... спокойно. :)

    Ecrasez l’infâme
  29. 29 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4564 Любопитно

    Лелееее, гоуем страх ти казвам, координацията е вредна за конструкцията, разби'ш ли... 😂
    —цитат от коментар 12 на Paolo Di Canio


    Къде видя страх, тавариш?

    Gunter glieben glauchen globen
  30. 30 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    До коментар [#25] от "НеКой":
    Бе то и в румънско имаше лукоил ма като ги подпука прокуратурата станаха по-ниски от Дунава а и данъци почнаха да плащат!

  31. 31 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3225 Гневно

    Опорката от властта вече се изтърка. Уволнете Севда, ПР-а на Боеко.
    На Орлов мост се бяха събрали спонтанно хора, на които много им писнà

  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3865 Неутрално

    До коментар [#23] от "plebs":

    Проблемът на ГЕРБ е, че се принизи до крадливите БСП-ари...! Проблемът на ГЕРБ е, че станаха нагли и арогантни...! Проблемът на ГЕРБ е, че седна на една маса, с крадците отгледани от БСП...! Проблемът на ГЕРБ е, че се прегърна с рубладжии и съветски продажници, като с това започна да обслужва БСП...! И ако ГЕРБ в най-скоро време не се огледат и не отрезнеят малко от властта, която им е завъртяла главите, ще го отнесат! Хората, като едното нищо ще върнат БСП на власт... Но, за това, ГЕРБ сами ще са си виновни...!

    Бивш tww09306483.
  33. 33 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2481 Неутрално

    До коментар [#18] от "Graf":

    Графе, какъв е тоз никхилизъм?
    Значи всички биле маскари?
    Няма ли некой убав социалдемократ да поеме кормилото?

  34. 34 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3050 Неутрално

    До коментар [#30] от "telqk":

    Нашият прокурор не са си го избрали такъв, сори. Някога и това може да стане.

  35. 35 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1921 Весело

    До коментар [#29] от "Alarmstufe: Rot":

    Навсякъде, гусине 😂

  36. 36 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3865 Неутрално

    До коментар [#26] от "Alarmstufe: Rot":

    Високата цена е само единият проблем...! Основният проблем е, че държавата ни грижливо си отгледа и храни един нагъл монополист...! Всяка година, с благоволението на държавата, в този монополист потъват милиарди...! Всяка година с благоволението на държавата, конкуренцията се убива и смачква...! Проблемът е, че държавата не ползва своите лостове и механизми, за да компенсира поне малко, повишаването на цените на нефта!
    Високите цени на горивата, съчетани с мизерните доходи и ниският стандарт, няма как да не доведат до проблеми за управляващите. Но, като са свикнали нищо да не правят и да чакат нещо да се случи от само себе си, резултата е ясен...!

    Бивш tww09306483.
  37. 37 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1520 Весело

    До коментар [#33] от "Нинов":


    До коментар [#18] от "Graf":Графе, какъв е тоз никхилизъм?Значи всички биле маскари?Няма ли некой убав социалдемократ да поеме кормилото?
    —цитат от коментар 33 на Нинов


    Няма нихилизъм.
    Има любопитство. :)
    Убавите социалдемократи(дето изградиха социална Европа) са минало, заровено в гробищата от "прагматици" като Блеър, Шрьодер, Митеран и вся остальная сволоч. Днес останките на социалдемокрацията в Европа се предвождат от сина на Димитър Станишев(щеше наистина да е смешно, ако не бе потресаващо), а модната линия вляво се диктува от шмекери като Ципрас и Роберто Фико... :)
    Да живеят Баце и бацетата му!
    Абе, за по ясно, това, което имаме....ъъ... като Цвъ, по Цвъ. :)

    Ecrasez l’infâme
  38. 38 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3865 Неутрално

    Хе-хе-хе-е-е-е-е-е...! Казионният синдикалист и той нареден покрай държавната баница...!
    Иначе и той бил организатор на протести. Баси и смешника...! Много е разтревожен, че някой му е взел ролята, в организирането на протести. :)

    Бивш tww09306483.
  39. 39 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#9] от "НеКой":


    До коментар [#6] от "Дедо Либен":За кого да има позиция, за някой на някое кръстовище, но когото му бил скъп бензина?Ми това си е лукс стока, не си длъжен да не слизаш от колата.Ценагта се определя на световните борси.
    —цитат от коментар 9 на НеКой


    Че колата и бензина са вид лукс съм напълно съгласен.
    Но за ценообразуването нещата стоят малко по-различно.
    Нашия скъп и мил Лукойл се изхитрява, при най-ниския акциз в ЕС, при най-ниските в абсолютно измерение цени на ток и на труд, при контрабандно вкарване на суровина, благодарение на намигането с нашите управници и липса на уреди за отчитане на входа, да генерира по-високи от средно европейските цени горива.
    И ако някой каже, че може да бъде конкуриран чрез внос от съседите, няма да е прав, защото същите собственици държат и складовете на едро в страната, така че моноола си е налице, само дето държвната антимонополна комисия, на която пак ние лащаме заплати да ни пази, нещо недовижда и не прави нищо по въпроса.
    А тези, които прибират разликата в цените и в същото време в своите отчети демонстрират отчайваща бедност и загуби, с присвоените от нас пари си купуват партии, отделни политици и ревностни защитници сред всичките видове власти.
    За по точно и аргументирано описване на това положение се обърнете към влога на Илиян Василев - нещата са описани така, че да бъдат разбрани от всеки не запознат с проблематиката човек.

  40. 40 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    До коментар [#31] от "arcanum":

    Добре,разбрахме,че са спонтанни и не са платени.Сега,ако може,да ни информираш и за приблизителната бройка на протестиращите.Сами да преценим,трябва ли зарази това,правителство избрано от мнозинството българи да подава оставка.

  41. 41 Профил на glaxo11
    glaxo11
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#16] от "Voiko":

    В България спонтанни са само абортите! Всичко друго е инспирирано, организирано и платено от политически сили или засегнати икономически интереси. А маргинали и малограмотни лумпени от футболните агитки лесно се мотивират. Видях това в София в неделя по "Дондуков" и "Левски" около 17 ч. -те бяха 99% от крещящите клишираните лозунги от типа "Оставка" и "Червени боклуци", всеки втори татуиран, завит небрежно с трикольорни знамена или тениска с националистически щампи.
    Така , че Авиатора и Дебелогъзта селянка, да не мислят, че са големи майстори на конспирацията!

  42. 42 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 2286 Неутрално

    До коментар [#13] от "selqnin":


    Всички разумни и критично мислещи хора виждаме Координация в протестите!!!!
    —цитат от коментар 13 на selqnin


    ахаха, откога либералболшевиките се наредихте сред разумните и мислещи хора?!?

  43. 43 Профил на astra_explorer
    astra_explorer
    Рейтинг: 294 Неутрално

    " Според Димитров след повишаването на заплатите в бюджетната сфера е време за вдигане на възнагражденията и в частния сектор с поне 10%."
    Много хубаво би било, но #КОЙ и с какви механизми ще накара български или чуждестранен робовладелец да повиши заплатите?

  44. 44 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12731 Весело

    "Синдикалистът" на Бирисов?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  45. 45 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3865 Неутрално

    До коментар [#29] от "Alarmstufe: Rot":

    Не бе страх няма...! Просто, някои министри от ГЕРБ, нямат друга работа, та по спешност започнаха да търсят среща с президента, че да си говорели за цени на някои неща, като застраховки и горива. Освен това, някак си внезапно започнаха проверки по бензиностанции, че и нарушения започнаха да откриват...! Бойко е изчезнал от телевизионните екрани. Нещо, напълно неестествено за него...!
    Никакъв страх няма. Има голямо шубе...! :)

    Бивш tww09306483.
  46. 46 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2357 Неутрално

    "Всеки, който протестира за заплати, е подкрепен от нас още преди да е излязъл"

    Аре по-кротко. Че утре излиза администрацията и ще поиска още 10-20-30% без Бонусите...

  47. 47 Профил на Georgi Georgiev
    Georgi Georgiev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    По принцип щом има протести, значи има защо, значи има заряд, който чака своя капсул, за да избухне. Ако има причини за множество протести, положението е същото. Т.е., щом зарядът е налице, винаги ще се намери заинтересуван да постави капсул - детонаторите и да координира експлозиите. Може да се приеме, че това е закон за обществените взаимоотношения. Тогава откъде идва проблемът - тези, които управляват държавата, трябва винаги да държат сметка за нивото на експлозивност както при всяко свое действие, така и с течение на времето. Хората са инерционни в ежедневието си и дори полезни промени, особено докато започват, могат да предизвикат яростни протести, защото отклоняват обикновения човек, повече или по-малко, от привичната му траектория. Така че е необяснимо защо се поставя акцент върху откритието, че протестите са координирани, а не върху това как се е стигнало до възникването на толкова много експлозивни заряди при толкова, цитирам управленците, полезна работа на управлението. Ами тя може да е полезна, но усещането какво се случва в периода на достигане на ефекта от тази полезност е показател за нивото на управление. Иначе у нас дефектите са станали толкова релефни, че не е кой знае какво да ги видиш и да решиш как да ги оправиш, без да държиш достатъчно сметка за най-важното - какво ще стане с обикновения човек докато... И тези, които пускат фитилите на протестите, може и да разбират от политическо сапьорство, но като дойдат на власт, ще подкарат като предните. Защото, по наследство у нас, политиката е пръв бизнес, а не призвание в полза на народа ТИ!

  48. 48 Профил на nolimit
    nolimit
    Рейтинг: 253 Неутрално

    КНСБ заплатите са обидно и престъпно ниски. При цени и услуги като в централна Европа- заплащането р двойно по-ниско. Вземете мерки

  49. 49 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 1026 Неутрално
  50. 50 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Стотици хиляди млади хора протестираха.
    Ех, ако това действително е членска маса на БСП...

  51. 51 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Този чии интереси е призван да защищава? На работниците или на управляващата мафия. Аз ако съм негов синдикален член при такова недоказано изказване,спирам да му плащам членския внос.

  52. 52 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#23] от "plebs":

    Да спасим отново Боко тиквата - знамето на българската и европейскта десница! Само той е бил комунистите 12 пъти!

    Никога повече мутри начело на България.
  53. 53 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4564 Неутрално

    Опорката от властта вече се изтърка. Уволнете Севда, ПР-а на Боеко. На Орлов мост се бяха събрали спонтанно хора, на които много им писнà
    —цитат от коментар 31 на arcanum


    Да бе. Особено спонтанни бяха тия с качулките.

    Gunter glieben glauchen globen
  54. 54 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4564 Неутрално

    До коментар [#36] от "tww09306483":

    Съвсем друго питах, ама нейсе. Важното е, че Перков ме разбра и затова си трае.

    Gunter glieben glauchen globen
  55. 55 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4564 Неутрално

    До коментар [#50] от "yavooor":

    Ти се размечта, другарю!

    Gunter glieben glauchen globen
  56. 56 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Правилно разсъждавате другарю Димитров,че някой друг координира социалните протести щом не сте вие...Вие организирате протестите на работниците само ,когато те искат увеличение на заплатите,защото ще има повече пари и в синдикалните ви каси.

  57. 57 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3651 Неутрално

    Ако Цвъки не знае как да опорочи едни протести с вкарване на качулати агитки, нямаше ГЕРБ да е толкова години на власт. А че БСП се възползва от всяка възможност, няма съмнение. Както няма съмнение и че лидерът на КНСБ не вижда по-далеч от портфейла си.

  58. 58 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8658 Неутрално

    Пламенчо играе с Бойко. Абе , я да ги закриват тези профсъюзи. Само паразитират на гърба на работещите.

  59. 59 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 827 Неутрално

    До коментар [#50] от "yavooor":Ти се размечта, другарю!
    —цитат от коментар 55 на Alarmstufe: Rot


    Плащам на десетима като теб - тролове, така че съм "господине", моля.
    А ти си си пролетарий.

  60. 60 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4564 Неутрално

    До коментар [#59] от "yavooor":

    А, ясно. Имаме поредния супер богат и преуспяващ бизнесмен, който едва в условията на пазарната икономика е открил безспорните предимства на социализма пред упадъчния капитализъм и е повярвал в справедливото дело на БКП(Жаблянов).

    Gunter glieben glauchen globen
  61. 61 Профил на vesela
    vesela
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#18] от "Graf":

    Да, Графе. Прав сте. Защото разликата в разумната от сегашната основна цена (без акциз и ДДС) отива в Коалицията "Лукойл". Защото една група олигарси е овладяла държавата,. А как олигархията владее държава е учебникарски пример. Така, че правителството ще опитва да гаси пожари, но те ще възникват във всички сфери на живота. А когато властта съвсем обнаглее, стане цинична и арогантна, и все някой друг им е виновен (например пазарната икономика), протестите стават наложителни. И не става въпрос за заплати. Става въпрос за елементарна справедливост и прозрачност.

    vesela
  62. 62 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    Ако ти е скъпо горивото - не карай бе.
    Ликойл са крадци, но не става насила да ги караш да намалят цени...
    За заплати що ревете - искайте увеличение от работодателя си, не става някой от София да им нареди на частниците какво да правят.

  63. 63 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10879 Неутрално

    То мат'ряла го прозря та КНСБ-то няма, организиран и подкрепен от лумпени, които дори не знаят защо са там.

  64. 64 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4016 Неутрално

    [quote#10:"Велков"][/quote]

    Може и да има? Макар че нашите рубладжии не смеят и да си помислят да изгонят руски дипломат.

  65. 65 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4016 Неутрално

    До коментар [#64] от "historama":
    ето един хубав пример от пост 8 - джип с руска регистрация начело на бургаски батки, блокирали магистралата.

    "....А Фейсбук е пълен със снимки на лидерите на протестите, застанали с мощни джипове и скъпи лимузини начело."https://i1.wp.com/vevesti.bg/wp-content/uploads/2018/11/protest-ruski-dzhip.jpg?resize=678 ,509"

    а службите ни бият разни нещастници, но при решетниковите мутри им треперят гащите

  66. 66 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3732 Неутрално

    Синдикатите вече не са само скопени, но и ампутирани. Те нищо не знаят, нищо не могат и нищо не правят. Кой ги храни тия?

  67. 67 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 298 Неутрално

    Тя се вижда от самолет.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK