Искането за конфискация на имущество за близо 2.4 млн. лв. от Трайчо Трайков е в съда (допълнена)

Трайчо Трайков

© Цветелина Белутова, Капитал

Трайчо Трайков



Комисията за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество (КПКОНПИ) е внесла в съда иск за конфискуване на имущество за близо 2.4 млн. лв от министъра на енергетиката в първия кабинет "Борисов" Трайчо Трайков, съобщи news.lex.bg.


Проверката на имуществото на Трайков започна в началото на 2017 г., след като той беше обвинен в безстопанственост по делото за продажбата на държавния дял в ЕВН на занижени цени. Сделката беше сключена, когато Трайков беше министър. Делото, по което обвиняеми са още бившият вицепремиер Симеон Дянков, съиздателят на "Дневник" и "Капитал" Иво Прокопиев и др., беше връщано на прокуратурата от специализирания съд на няколко пъти заради неясноти в обвинителния акт и процесуални нарушения. За последно през октомври беше внесено в спецсъда и се очаква насрочване на разпоредително заседание. Заради проверка по същото дело беше наложен запор и на имущество и сметки на Иво Прокопиев, който обжалва мярката.


Трайков получи обвинение в последните дни на 2016 г., а прокуратурата не обяви официално за това. "Политически неудобните получават обвинение по празниците", коментира тогава бившият министър, който два месеца по-рано беше кандидат за президент от името на Реформаторския блок.




В края на септември тази година по искане на комисията съдът запорира имущество на Трайков, който сега е общински съветник в София. Нейна проверка, започнала в началото на 2017 г., установила несъответствие от 2.4 млн. лв. в доходите на Трайков за 10-годишен период. На Трайков бяха дадени три месеца да даде доказателства за произхода на средствата. Още тогава той отговори, че няма как физически да спази срока, защото това означава за 12 години назад да опише живота си и да приложи документи - от банкови извлечения през договори и пътувания. Трайков съобщи, че според документите, които е видял, комисията е описвала служебните му пътувания като екскурзии.


От КПКОНПИ обясниха днес пред "Лекс", че Трайков е дал частични обяснения, но повечето от тях не са били приети. Така внесеният иск за отнемане на имущество, е за 2 372 004,55 лв.


Възможността за т.нар. гражданска конфискация - отнемане на незаконно придобито имущество на обвинени, но неосъдени лица, беше въведена в българското законодателство през 2012 г. от ГЕРБ със Закона за отнемане в полза на държавата на незаконно придобитото имущество и премина в новия антикорупционен закон, приет отново по инициатива на управляващата партия. През март тази година Софийският градски съд поиска Съда на Европейския съюз да се произнесе дали такава практика отговаря на европейското право.


От март тази година заработи и новата антикорупционна комисия, която събра на едно място дотогавашните комисии за отнемане на незаконно придобито имущество и за конфликт на интереси, БОРКОР и звена от Сметната палата и ДАНС. Сред най-шумните акции на оглавяваната от Пламен Георгиев комисия досега са арестите на бившия кмет на столичния квартал "Младост" Десислава Иванчева и на кмета на Септември Марин Рачев (ГЕРБ). И двете проверки, започнати от комисията - за имуществата на Иванчева и Рачев, все още не са приключили. В съда не са приключили и наказателните дела срещу двамата.

Неофициално Георгиев е споменаван като възможен наследник на главния прокурор Сотир Цацаров, чийто мандат приключва в края на 2019 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (156)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    Трайчето откъде изкара толкова кинти?
    Толкова млад, а вече милионер....
    Сигурен съм, че ги е спечелил честно...

  2. 2 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    Милюцинерът Гешев пипа здраво.

    Да се готвят Христо Иванов, Лозан Панов и Калин Янакиев.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#1] от "Велков":

    "Трайчето откъде изкара толкова кинти?"

    Подработва покрай пенсията... 😆

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на Александр Г. Дугин (№55)
    Александр Г. Дугин (№55)
    Рейтинг: 534 Весело

    И този може да е пробвал с номера за спестяване от закуски, ама вече не минава номера. :) :) :)

    Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)
  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Неутрално

    До коментар [#1] от "Велков":

    без значение откъде . има възможност да докаже пред съда произхода им . така работи демокрация и правова държава.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8786 Любопитно

    Човека е работил, със сигурност още няма 43 години стаж, но е работил и знае как да си спести пари и имоти за близо два и половина милиони.

  7. 7 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1465 Весело

    бе той от умните и красивите от ЕВН -него този закон него лови

  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    действително трябва да се подготвят. и не Гешев решава въпреки опитите за внушения

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1465 Весело

    До коментар [#6] от "Peni Nikol":

    ами да си беше платил данъците. То и Лъки Лучано го вкараха в затвора за неплатени данъци

  10. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#5] от "дерибеев":

    "има възможност да докаже пред съда произхода им . така работи демокрация и правова държава."

    Точно обратното е в правовите държави, но ти няма как да знаеш това.

    СЪДЪТ трябва да докаже, че ги е откраднал.

    Невинен до доказване на противното - това говори ли ти нещо?

    Не знам как е на руски, най-вероятно няма такъв израз...

    😆😆😆😆😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  11. 11 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Не душа.
    Консултации примерно. Сещам се за едни 70 000...
    И корупция... корумпе е Трайчо....

    Леле какъв президент щяхме да имаме... Щяхме да го импийчнем преди Тръмп ..хахаха...

  12. 12 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1465 Весело

    като се замисля и Ал Капоне пак за неплатени данъци го вкараха - изобщо данъците трябва да се плащат

  13. 13 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4357 Любопитно

    До коментар [#1] от "Велков":

    Старшинка а не питаш Курнела откъде има пари за Импекса?Не питаш как Р.Овчаров е милионер.....или пък А.Кутев има печеливш бизнес!А да питам откъде СтаниШеФ има пари за 750 кв.на Панчерево с/у общината?Отпреди 3 години?А??

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#8] от "дерибеев":

    "...не Гешев решава въпреки опитите за внушения..."

    Знам бе, Дерибеев.

    Решава "народният" съд.

    Ех, как ти е мъчно за ония златни години..,

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Весело

    До коментар [#5] от "дерибеев":"има възможност да докаже пред съда произхода им . така работи демокрация и правова държава."Точно обратното е в правовите държави, но ти няма как да знаеш това.СЪДЪТ трябва да докаже, че ги е откраднал.Невинен до доказване на противното - това говори ли ти нещо?Не знам как е на руски, най-вероятно няма такъв израз...😆😆😆😆😎
    —цитат от коментар 10 на Norman Granz


    всъщност съда взема решение (не трябва да доказва нищо) , прокурор доказва вина , адвокат/обвиняем доказват невинност. задълбочено познание ....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  17. 17 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Любопитно

    До коментар [#15] от "Norman Granz":

    това ли пише в КРБ

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  18. 18 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#5] от "дерибеев":"има възможност да докаже пред съда произхода им . така работи демокрация и правова държава."Точно обратното е в правовите държави, но ти няма как да знаеш това.СЪДЪТ трябва да докаже, че ги е откраднал.Невинен до доказване на противното - това говори ли ти нещо?Не знам как е на руски, най-вероятно няма такъв израз...😆😆😆😆😎
    —цитат от коментар 10 на Norman Granz


    По цял свят има подобна процедура.И в най-правовите държави.И съдът нищо не доказва,а присъжда.Прокуратурата трябва да докаже вината на някого в извършване на престъпление,но това е при наказателен процес.А тук става въпрос за граждански процес и точно задължение на Трайков е да докаже произхода на тези 2,4 милиона.

  19. 19 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 903 Любопитно

    Тоя КОНОЩИП някаква организация за борба с политическите противници на Прасчо Пееф ли е?? Щото като такива се държат.

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  20. 20 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1262 Неутрално


    ...СЪДЪТ трябва да докаже, че ги е откраднал.Невинен до доказване на противното - това говори ли ти нещо?Не знам как е на руски, най-вероятно няма такъв израз...😆😆😆😆😎
    —цитат от коментар 10 на Norman Granz


    Смешник, съдът не доказва нищо!
    Прокуратурата събира доказателства за вината, а адвокатите докарват от девет дерета вода, че Трайчо е чист КР сълза и това е политическа поръчка. В крайна сметка съдът взема решение виновен или не.

  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#13] от "Willy Messerschmitt":

    "Курнела откъде има пари за Импекса?"

    Не го закачай там, те са съпартийци и от съседни села с К.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Весело

    [quote#18:"Мусаши"][/quote]

    ++++++ смяташ ли, че достатъчно ясно си му обяснил? така като на ерудит.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  23. 23 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2584 Неутрално

    До коментар [#5] от "дерибеев":"има възможност да докаже пред съда произхода им . така работи демокрация и правова държава."Точно обратното е в правовите държави, но ти няма как да знаеш това.СЪДЪТ трябва да докаже, че ги е откраднал.Невинен до доказване на противното - това говори ли ти нещо?Не знам как е на руски, най-вероятно няма такъв израз...😆😆😆😆😎
    —цитат от коментар 10 на Norman Granz


    норманчо, я се опитай да скриеш такси от американските данъчни и да видим дали въобще ще стигнеш до съд...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  24. 24 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 703 Неутрално

    До коментар [#13] от "Willy Messerschmitt":

    Забрави Бисеров и Доган. 90% от депутатите от БСП и ДПС са за конфискация и затвор. Трайчо им лазеше по нервите и пострада. Така е когато глаДния прокурор, шефа на следствието и някои младежи от ДанЗ са на хранилка при Делиян Шишан.

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  25. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#16] от "дерибеев":

    "...адвокат/обвиняем доказват невинност..."

    Я пак?

    😆😆😆😆

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  26. 26 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#13] от "Willy Messerschmitt":

    Бъркаш ме с КОНПИ.
    Когато разследват изброените от теб - ще коментираме...

  27. 27 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#24] от "The sphere":

    "90% от депутатите от БСП и ДПС са за конфискация и затвор."

    Не и ако притежават държавата.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  28. 28 Профил на kpu14575282
    kpu14575282
    Рейтинг: 214 Неутрално

    До коментар [#5] от "дерибеев":...СЪДЪТ трябва да докаже, че ги е откраднал.
    —цитат от коментар 10 на Norman Granz


    Не мисля, че Трайков е откраднал парите.
    Но той е много близък до ДСБ и СДС,
    а около тези партии „мирише“ много. Даже Ив. Костов като гласуваше за някои от членовете им – гласувше със запушен нос.
    Всичкото свързано с ДСБ/СДС трябва да бъде проверено за кражби.

    До коментар [#10] от "Norman Granz":

  29. 29 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Неутрално

    До коментар [#25] от "Norman Granz":

    пак същото , виж 18 и се спри , че излагаш тези дето защитаваш.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  30. 30 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#28] от "kpu14575282":

    "Всичкото свързано с ДСБ/СДС трябва да бъде проверено за кражби."

    Включително Георги Гергов ли?

    Пардон, той май беше от БСП.

    Р.Овч.?

    Их, вярно бе...

    Гоце?

    Пардонь... 😈

    Я кажи един мултимилионер от ДСБ, че не се сещам...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  31. 31 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4357 Любопитно

    До коментар [#21] от "Norman Granz":

    Имотчето на СтаниШЕФ в езерото Панчерево скромната оценка е за 500000 евра!Проектант е брат му Георги...а тригодишният ремонт го комндва дрОгарката Моника!!Ама за това никой не пита...Пазарджишката Гинка си купи имот на Бояна с 2 декара двор и засроена площ от 440 квадрата.За ТЕЦ а на Доган пък съвсем!!!Хидроинженера се оказа кредиполучател......

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  32. 32 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    "продажбата на държавния дял в ЕВН ..."

    Холандският аукцион е публичен, докато БФБ използват смесен закрит аукцион. Имат общо само донякъде. Автора да вземе да го прочете - все пак име основателни претенции, че е добър журналист. Статията е прибързана и самоотвержена, все едно един Матросов я писал.
    Още повече, че методологията на смесеният закрит аукцион е подробно описана на сайта на БФБ - забележете, с документ датиран от 08.12.2011.
    http://download.bse-sofia.bg/BSE-Rules/Mixed_Auction_Description.pdf

    Инак в проспекта на борсовият посредник е написано, че методологията "смесен закрит" е вече одобрена от БФБ, а проспекта е датиран 27.11.2011, горе-долу две седмици преди датирането на документа с описанието на методологията.
    http://bulbrokers.com/media/uploads/prospect_evn_bulgaria_elektrosnabdyavane_ad.pdf

    'Ма много сетени тези от Булброкърс бе, какви топли връзки с БФБ - сякаш знаят каква методология е одобрена, преди да е публикувана.
    Въобще, цялата сделка протича изключително скоростно - явно Дянков е имал спешна нужда от тези пари. Или борсовият посредник е имал нужда. Или всички са били в нужда. Като се случи нещо свързано с пари у нас за по-малко от една година - не питайте дали има корупция, а кой е взел парите.

    Проспекта си струва да се прочете, бтв, има доста разминавания между него и публикуваното на сайта на прокуратурата - чудя се, дали не подготвят поредното дело тип Бисеров.
    Шум преди изборите, предварително заложени капани в обвинението и ако слушкаш по време на изборите - то обвинението се проваля.
    —цитат от коментар 11 на jordani


    Коментарът е от https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/01/03/2893311_sled_traikov_prokuraturata_se_priceli_v_diankov/

  33. 33 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4440 Неутрално

    ,,....Нейна проверка, започнала в началото на 2017 г., установила несъответствие от 2.4 млн. лв. в доходите на Трайков за 10-годишен период....,,

    Въх малии, за десетина годинки само 2,5мильона лева в повече. Па язе за седемдесет годинки и два лева нямам спестени, че и пенсията ми е шестстотин лева. Па този юначага може би ще се пенсионира с пенсия само от три хиляди лева

  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3439 Неутрално

    До коментар [#16] от "дерибеев":

    Малии..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 985 Неутрално

    Посланието е ясно. Да се знае кой коли и беси. И никакви напъни - само едни са "десни" в тази държава и всички те са прочели само една книга. А ги обединява белотът.

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Весело

    До коментар [#34] от "Darth Plagueis":

    ти си прав

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  38. 38 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4440 Неутрално

    До коментар [#10] от "Norman Granz":

    ,,СЪДЪТ трябва да докаже, че ги е откраднал.,,

    Норманчо, изпий си хапчетата ве, то бива бива омраза, ама твоето и бивол на курбан не бива. Съдът трябвало да доказва. Момчее, не съдът, а прокуратурата и органи овластени за съответни действия доказват, а съдът отсъжда. Ей това умните вече и през просото го ударихте, мислите че дебилите нищо не разбират от съд и прокуратура

  39. 39 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    Всеки наш милионер е честен,а Нормане?!И да знаете-държавата не конфискува!Съдът го прави.

  40. 40 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Неутрално

    До коментар [#6] от "Peni Nikol":

    Нека да ги докаже.Какъв е проблемът?!

  41. 41 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    До коментар [#33] от "сидер":

    По интересно е май и НАП са проспали нещата.

    Panta rhei....
  42. 42 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Неутрално

    До коментар [#10] от "Norman Granz":

    Грях е да се лъже.Навсякъде се чодават данъчни декларации,които могат да се проверят и при несъответствие подалия гиьследва да докаже произхода на парите си,и после да си плати данъците.

  43. 43 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#28] от "kpu14575282":

    "Днес да няма състезание по олигофрения?"

    Нещо такова.

    Засега червеният отбор води по точки, ние нямаме шанс.

    Трайчо Трайков трябвало да ДОКАЖЕ невинността си.

    Майко, мила майчице... 😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  44. 44 Профил на kpu14575282
    kpu14575282
    Рейтинг: 214 Неутрално

    До коментар [#28] от "kpu14575282":...Я кажи един мултимилионер от ДСБ, че не се сещам...
    —цитат от коментар 30 на Norman Granz


    Няма нужда аз да посочвам „мършата“ в ДСБ,
    Ив.Костов ви го каза, че гласува за вас, но със запушен нос, защото миришете. А Костов е авторитет сред „десните“ и затова митингите организирани от СДС/ДСБ се свиха да 20 човека. А по времето на Ж. Желев хората дошли на митинг се нареждаха от НС до „Плиска“.

    До коментар [#30] от "Norman Granz":

  45. 45 Профил на ProTMG
    ProTMG
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#5] от "дерибеев":"има възможност да докаже пред съда произхода им . така работи демокрация и правова държава."Точно обратното е в правовите държави, но ти няма как да знаеш това.СЪДЪТ трябва да докаже, че ги е откраднал.Невинен до доказване на противното - това говори ли ти нещо?Не знам как е на руски, най-вероятно няма такъв израз...😆😆😆😆😎
    —цитат от коментар 10 на Norman Granz

    Безхаберник, говориш пълни глупости. Изобщо не си наясно с действието на презумпцията за невиновност.
    Законът задължава при финансова проверка проверяваното леце да докаже произхода на пари, стоки и други материални ценности.
    Дори и дребния търговец следва да представи фактури за произход на стоката си в склада, а не финансово-контролните органи да трябва да доказват, че ги е придобил по непозволен начин.
    И след като той не представя съответните документи /какъвто е случая с Трайков/ му се вменява вина за неизпълнение на законовото изискване.

  46. 46 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Неутрално

    До коментар [#30] от "Norman Granz":

    Муштимилионер от ДСБ?!Прокопиев,Сашо Дончев,Огнян Донев.Плевнелиев ,Трайков и Кънев също са милионери.

  47. 47 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3206 Неутрално

    До коментар [#3] Сещам се за едни 70 000...
    —цитат от коментар 11 на Велков


    И аз се сещам за едни милиарди.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  48. 48 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 985 Неутрално

    До коментар [#46] от "yanne":

    Виждам, че изреждаш хора, които не са от герб или сродната им бсп. Но не са и от дсб.

  49. 49 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Весело



    До коментар [#43] от "Norman Granz":

    Нещо си се ошашавил с презумпцията за невинност. Направи се, че имаш работа и изчезни...

  50. 50 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3206 Неутрално

    Това е цалуфката на ГЕРБ. Ако е останал още някой свестен да се подлъже да играе с тях, да си има едно на ум.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  51. 51 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3206 Неутрално

    До коментар [#46] от "yanne":Виждам, че изреждаш хора, които не са от герб или сродната им бсп. Но не са и от дсб.
    —цитат от коментар 48 на truly


    Да, наникъде не сме с тези кадри.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  52. 52 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#46] от "yanne":

    "Сашо Дончев,Огнян Донев.Плевнелиев..."

    ... са от ДСБ?

    Не виждам смисъл да се занимавам повече... 😆😆

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  53. 53 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Весело

    До коментар [#43] от "Norman Granz":

    и продължава да трябва онова с доказването , и продължава да е весело

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  54. 54 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 288 Неутрално

    До коментар [#46] от "yanne":

    не прави ченгесарски внушения.
    ако можеш, а ти не можеш
    да ми докажеш за кого са гласували
    донев и дончев ок. ама си ги клепаш.
    ченгенце.

  55. 55 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Весело

    До коментар [#45] от "ProTMG":

    дори и в наказателен процес представяне на алиби примерно е доказване на невинност от подсъдимия.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  56. 56 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 903 Любопитно

    До коментар [#35] от "truly":

    Само ГЕРБ, т.е. дясното крило на БКП-то, е автентично дясно. Другите две крила ще подкрепят този факт. Макар че едното не е точно крило 🐽

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  57. 57 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    абе какво се впрягате не си е платил данъка 10% , но това в България не е тежко престъпление като в САЩ

  58. 58 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    В САЩ за това ще лежи поне 5 години в България може и да получи условна

  59. 59 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 288 Неутрално

    До коментар [#52] от "Norman Granz":

    схемата му на това ченге е следната:
    наклепай ги, а докато някой тръгне да доказва
    обратното, ти си посял съмнението.
    така действаха с Иван Костов.
    клепане, плюене...и ако не се защитиш, те
    печелят неориентираните.юсхема на любен гоцев и доган.

  60. 60 Профил на ProTMG
    ProTMG
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#45] от "ProTMG":дори и в наказателен процес представяне на алиби примерно е доказване на невинност от подсъдимия.
    —цитат от коментар 55 на дерибеев


    И в твоята глава е същата боза по тази материя, както и в неговата.
    Дискусията ви е безпредметна.
    Но, ако поне запомните, че коректния юридически термин е "презумпция за невиновност", а не за "невинност" - все ще ви остане някаква полза.

  61. 61 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#56] от "aleks ivan":

    "Само ГЕРБ, т.е. дясното крило на БКП-то, е автентично дясно."

    ГЕРБ и БСП са политически картел, с ДПС и Атака за "балансьор" и "контрабалансьор".

    Ако някой си мисли, че ГЕРБ е алтернатива на БСП или обратното, му е нужна специализирана помощ.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  62. 62 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Неутрално

    До коментар [#60] от "ProTMG":

    приемам.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  63. 63 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10597 Весело

    До коментар [#5] от "дерибеев":

    Да разбирам ли, че КОНПИ не работи в правова държава? Справка "чистата сълза" Пеевски (по думите на КОНПИ) :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  64. 64 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1241 Неутрално

    До коментар [#1] от "Велков":"Трайчето откъде изкара толкова кинти?"Подработва покрай пенсията... 😆
    —цитат от коментар 3 на Norman Granz


    А ти знаеш ли? Въпросът ми не е от типа на Велков. Все пак гласувах за него на първия тур. Какъв е всъщност бизнесът му? Не случайно питам. Към момента на гласуването не знаех, че е не съвсем дребен бизнесмен (определено не е от наследство, нали?). Малко бях подразнен от това, че гласовити хора го изкарват репресиран от Боко. Изсилване. Все пак му беше министър, макар и наритан накрая. Все пак, беше представител на тези, за които от край време гласувам. Преди време, когато почна тази акция с/у него, разбрах, че има голямо имущество. Това питам. От къде е. Не коментирам органите бухалки, които създадоха, за да удрят противниците на властта. А инак, за някои неща, които си написал по-надолу, не си прав. Дори в щатите гонкат за имущество, на което не можеш да обясниш произхода. Да, знам, не ми обяснявай. Не го искат от всеки ежеднвевно с цел тормоз. Аз питам от ìсто любопитство. От къде са милионите на Трайò Трайков? Ако изобщо това е верно. Но не мога да асимилирам инаè на какво налагат запор, ако не е реално съществуващо.

  65. 65 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    Е, интересен е описът на това имущество и обясненията към него. Тогава ще може всеки да си направи преценка колко трябва да работи за да изкара същите….обяснения...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  66. 66 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    Имуществото се изчислява по просто тройно правило, по 3/14, умножено по Х...
    равно на точно 2 400 000!

  67. 67 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    Когато не можеш да дадеш доказателства за средствата на придобитите имущества или банкови сметки,най-нормално би било да се сдобиеш с държавно обвинение.
    Колкото и симпатичен да ми е Трайчо,в крайна сметка справедливостта ми е по-мила.

  68. 68 Профил на Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Рейтинг: 1566 Весело

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    Що те повече от 2.4 милки имат недекларирани? За гуруто знаем че има доста повече на трайката мамка си трака.

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  69. 69 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3103 Неутрално

    До коментар [#46] от "yanne":

    И какво ако са милионери? Това лошо ли е.

    SHADOWS of SOFIA
  70. 70 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 903 Неутрално

    До коментар [#69] от "КА2":

    Е, как, чорбаджия-изедник. Утежняващо в случая е, че е умнокрасив -- за разлика от Прасчо и майка му.

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  71. 71 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2170 Любопитно

    Е само конфискация ли е наказателната мярка?

  72. 72 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Весело

    До коментар [#66] от "Alexander97":

    това е правилото при получаване на средства , при деклариране/доказване е друго.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  73. 73 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3971 Весело

    " Антикорупционната комисия (КПКОНПИ) е внесла в съда иск за конфискуване на имущество за близо 2.4 млн. лева от министъра на енергетиката в първия кабинет "Борисов" и кандидат за президент от Реформаторския блок през 2016 г. Трайчо Трайков, съобщи news.lex.bg."

    Това същата тази комисия ли е, чиито председател ни уверяваше, че Пеевски е " чист като сълза" ? търсили, ровили, разследвали, мъчили се да открият нещо, но не, всичко било изрядно !
    Не знам на какви ни правят ! Обидно ми е да го изрека!

  74. 74 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8520 Неутрално

    КПКОНПИ изглежда е команда за мокри поръчки.

  75. 75 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3103 Неутрално

    До коментар [#70] от "aleks ivan":

    Аз съм сигурен , че е поискал на заем от тъста на Цецерон.

    SHADOWS of SOFIA
  76. 76 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2170 Неутрално

    До коментар [#46] от "yanne":И какво ако са милионери? Това лошо ли е.
    —цитат от коментар 69 на КА2


    Не е лошо. Стига заплатата ти да е достатъчна да спестиш милионите.

  77. 77 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 903 Любопитно

    До коментар [#71] от "Virgin":

    И разстрел ли искаш? Няма да се учудя всъщност 🇲🇦

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  78. 78 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#63] от "penetrating":

    "Да разбирам ли, че КОНПИ не работи в правова държава?"

    България НЕ Е правова държава, а олигархия от руски посткомунистически тип.

    Неотдавна Боко Т подари едни 43 милиона за една дупка на "политическия противник" Гергов (свинаря).

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  79. 79 Профил на kpu14575282
    kpu14575282
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Е само конфискация ли е наказателната мярка?
    —цитат от коментар 71 на Virgin


    Тр. Трайков е достатъчно наказан,
    че хората го свързват с ДСБ / СДС
    и медийния Олигарх.

  80. 80 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#64] от "Vili Jambov":

    Не може да ти отговори, защото е прекалено умен...
    Ще си сипя една лимонада, реколта 2014...
    И халва ще си резна, нищо, че я пазех за Коледа...

  81. 81 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2170 Неутрално

    До коментар [#10] от "Norman Granz":

    Не доказва съда, съда оценява доказателствата на двете страни. Досега едната а именно прокуратурата смята че има съществени доходи без данъци и ги е представила пред съда. Сега Трайчо се налага да докаже откъде са и защо не са платени данъци. И няма нужда от наивни оправдания - всеки съществен разход минава през карта или банков превод и лесно може да се докаже.

  82. 82 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Весело

    До коментар [#48] от "truly":

    Те ли не са....

  83. 83 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Весело

    До коментар [#52] от "Norman Granz":

    ДСБ е просто една партийна част от кръга Капитал,не се прави,че не знаеш!

  84. 84 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    Честита оставка на бат Валери!

  85. 85 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Весело

    До коментар [#54] от "mihail_p":

    Няма нужда да доказвам за кого с гласували Донев и Дончев.Техните действия и атаки през медиите се виждат.

  86. 86 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2170 Неутрално

    До коментар [#24] от "The sphere":

    Ей така много обичам - хващат един в далаверата, изваждат доказателствата пред съда а публиката вика "ама той е от добрите и се бори с лошите". Е хубаво де, като е от добрите да му опростим дребни далаварки за няколко милиона ли ?

  87. 87 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3103 Неутрално

    Изглежда конструкта на стабилност се разклати. Валерката е подал оставка.

    SHADOWS of SOFIA
  88. 88 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Весело

    До коментар [#54] от "mihail_p":

    Явно си се вкарал в някакъв филм,само ченгетаъ ти се привиждат,да не си дилърче?!

  89. 89 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1241 Весело

    До коментар [#78] от "Norman Granz":

    Съгласен. Вярна констатация. Ненапразно от Боко до патриарха - всички му се лезеха на Чайка. :) Но аз очаквам отговор на предишния си пост. Не мисли, че се заяждам. Информирай ме. Важно е. Ако изобщо имаш информация. Щото, ако си забелязал, аз не съм стаден играч, разчитащ само на лозунги.

  90. 90 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#81] от "m17":

    "Не доказва съда, съда оценява доказателствата на двете страни."

    Понеже се държиш човешки, признавам си, че се изразих неправилно: съдът ПОСТАНОВЯВА вина или невиновност, въз основа на представени от страните доказателства. Като ответната страна се смята за невинна до доказване на вината й.

    Това не отменя факта, че КОНПИ и т.нар. "специализирана прокуратура" са абсолютен цирк, фарс и бутафория. Момчето на мама е изряден бизнесмен-депутат, а Трайчо е public enemy No 1

    Айде, молим ви се...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  91. 91 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Весело

    До коментар [#69] от "КА2":

    Не,разбира се!Лошото е да не можеш да докаже от къде са ти.Още по-лошо е да си милионер,пък жена ри(стара партийна секретарка) да лъже,че парите едвам и стигали за млекце.Знаеш за кого говоря.

  92. 92 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8520 Неутрално

    До коментар [#1] от "Велков":

    Има хора, които знаят , как се изкарват пари с ум. В България често многото пари на някого са със съмнителен произход. Като Пеевски например. Но се чудя , защо например никой не попита откъде са парите на Милен Велчев. Неговите са доста пове1че , щом се сдоби хотели по мотели и в съдружие в банка. Но тука е така.

  93. 93 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3980 Весело

    До коментар [#70] от "aleks ivan":

    Крайно време е за Вас да спрете с глупостта,че има добри и лоши олигарси.Всички са еднакви.Спрете с глупостта,че койтк ви казва истината за Прокопиев,непременно харесва Пеевски.Като онази глупост,че койото в против ИК е русофил.

  94. 94 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2170 Неутрално

    До коментар [#90] от "Norman Granz":

    Това че някой е излязал изряден по документ не значи че е чист като сълза а значи че е достатъчно внимателен и има добри счетоводители. И междо другото точно това беше и фразата на шефа на КОНПИ - "или е чист като сълза или има много добри адвокати".
    Лошото е че Трайчо поне досега не е убедителен в защитата си и на мен, като човек гласувал за него това хич не ми допада.

  95. 95 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#89] от "Vili Jambov":

    "Но аз очаквам отговор на предишния си пост. Не мисли, че се заяждам. Информирай ме."

    Не знам откъде Трайчо Трайков има пари, защото го познавам съвсем бегло и откакто влезе в политиката, не поддържам контакти с него.

    Знам обаче, че в България има хора, които са недосегаеми от закона, защото се ползват с височайша протекция.

    Законът не е еднакъв за всички, а циркаджийските институции, които съм посочил в един от предишните си постинги, са просто една бухалка за публично "опраскване" на неудобни.

    Или не мислиш така?

    Милиардерите (не милионерите) в България са предимно от червената боя, а ГЕРБ е техен обслужващ персонал.

    Или не мислиш така?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  96. 96 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1241 Весело

    До коментар [#84] от "Велков":

    На какво се радваш, бе, Велков. Валерко, макар и цапнат в устата, изглеждаше нормално на фона другите двама руски патриоти, безусловни поддържници на имперската рента. Много удобни и на Боко, м/у впрочем. А сега му се счупи стабилната "конструкция". Уф, ще лепи с другия путинофил - Марешки, знам. Ама май работата към то на гъза отива...

  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK