Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
На първата снимка съвсем определено липсва последния слой асфалт и затова шахтата стърчи отгоре. Маркировката съшо изглежда временна и май е точно пешеходна пътека. Като цяло статията изглежда фейк, тип оплюване на кмет от ГЕРБ.
Ей, варналии! Нали знаете, че веригата на нашите хора е дълга? Трябва да има за всекиго по нещо. Догодина ще направим ремонт на ремонта, та може и да се оправи нещо евентуално
Фейк си ти и цялата граблива шайка на ГЕРБ. Вие от Симеоново на черното бяло викате. Не знам дали в последните трийсет години е имало по нагли управляващи. Може би само Виденов беше толкова нахален. Но като се има предвид ,че произхождате от партията -майка....
Краденето по места е в пъти по-голямо от централната власт. Същото е и в София умножено по две. То, в София няма вече софиянци, та е обяснима селската циркулация във властта.
Не знам, дали отводнителните шахти са неправилно поставени, но фактът, че се строи булевард, т.е. голяма улица БЕЗ РАБОТЕН ПРОЕКТ ме хвърли в музиката. Звучи като новина от Бонго-Бонго, Френска Екваториална Африка - XIX век, а не като от европейска страна - ХХI век.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ясно се вижда, че улицата е асфалтирана до "биндер" и липсва износващия слой, който е около 4см. Ако ремонтът не е приключил, то това е обяснимо. Ако ремонтът е приключил, тогава трябва да се търси обяснение. Друг въпрос е, защо не е направено някакво временно решение за отводняването.
Достойно за филма "Тримата глупаци", но тук глупаците са повече. Кой приема резултатите от ремонта, кой подписва тези протоколи и няма ли да му се поиска сметка. Сметка трябва да му поиска възложителят, а именно варненска община, но там явно е пълно с безхаберници или корумпета.
Явно ги разбирате работите. Може ли да ни разясните на нас?
1. Защо улицата е отворена за автомобили и маркировка, ако ще се слага още един износващ слой, който би трябвало да е най-лесен и бърз, и за кога се отлага след 4 месеца за 250 метра ремонт 2. Шахтите не са просто над асфалта, а той е направен с наклон към тях. Ако се слагат още 4 сантиметра отгоре, още повече ще се дигне нивото на асфалта около шахтите и съвсем ще се забатачи. Ако са някакви магьосници и ще го изтъняват майсторски към шахтите, около тях ще има съвсем тъничък слой ли? Голяма играчка се заформа, а с тези майстори не ми се вярва да се получи професионално 3. Ако се сложат още 4 сантиметра, видно от снимките, тротоарите съвсем ще изчезнат 4. Няколко ремонта на улици около мен се случиха, не просто преасфалтиране върху стария асфалт, но никъде не видях 2 пъти да асфалтират.
Когато минах по улицата тези дни, ми направи впечатление, че асфалтът се рони и не е изгладен. Изглежда като да трябва още един слой асфалт. Но пък в същото време имаше маркировка. Та си казах - я да си гледам работата, аз ли ще разбирам повече от инженерите. Ама сега като чета това...
До коментар [#2] от "m17":Фейк си ти и цялата граблива шайка на ГЕРБ. Вие от Симеоново на черното бяло викате.Не знам дали в последните трийсет години е имало по нагли управляващи. Може би само Виденов беше толкова нахален.Но като се има предвид ,че произхождате от партията -майка....Краденето по места е в пъти по-голямо от централната власт. Същото е и в София умножено по две.То, в София няма вече софиянци, та е обяснима селската циркулация във властта.
+ с една корекция. Виденов не беше толкова нахален, а невеж за геополитическите сили на деня и възможностите им за въздействие. Не беше и крадец. Грешките му са други, най-вече че не успя да осъществи контрол и върху своите и върху чуждите и държавата я разграбиха, извинявам се - преструктурираха фактически, а при Костов след него и легално. Същата грешка допусна и Желев. Но няма как да им се сърдим, то не трябва да си човек, за да се справиш с тая измет.
На първата снимка съвсем определено липсва последния слой асфалт и затова шахтата стърчи отгоре. Маркировката съшо изглежда временна и май е точно пешеходна пътека. Като цяло статията изглежда фейк, тип оплюване на кмет от ГЕРБ.
По какво разбрахте че липсва последният слой асфалт. И ако липсва, защо са поставили маркировка? Нещо не ми се връзва. До коментар [#10] от "tsyrvulan":
(ПО ПРИНЦИП) Ако гледаме техническите изисквания за качествено строене на пътища, полагането на нов път е многостепенен процес. Слагат се пясък, фракции, т.н., после по-едър асфалт и накрая е ситен асфалт и последно маркировка. При това има изисквания за дебелината на всеки слой.
Временна маркировка се слага, защото минава време преди обектът да може да бъде издаден и да мине проверка. След това трябва да се сложи трайна маркировка, която също да отговаря на определени изискавания.
(ДЕ ФАКТО) Всичко това е само на думи, много удобни за извинения при това. На практика т.н. строители на пътища удобно забравят за изискванията за дебелина на слоевете, материалите и т.н. И типично по български временното остава постоянно, щото както се казваше в един виц с италианската мафия, тая вила с какво да я построиш...
Та, колега, липсва горния слой, защото съм чела спецификации за строеж на пътища и според тях се прави така. Дали някога ще го видим този горен слой... да цитирам един български филм, тате ще ми купи колело, ама друг път!
Другарки и другари ,Варна е морската ни столица ,затова там има иновативни методи за строителство ,целта е да се ползват булевардите и като плавателни канали в посока от баиря към морето ,иначе как гражданите ще усетят ,че са в морски град,затова канализацията е направена така ,че водата да се стича по пресно асфалтираните булеварди ,а за варненци остава да изкарат канутата и да се чувстват хем на море ,хем като венецианци .
Да не би те да са се заели с ремонта на улицата? До колкото ми е известно е друга фирмата, а всички знаем коя точно, така че към тях да се обърнем защо не са си свършили качествено работата.
Първо имаме една вярна информация, а именно - малоумно направените шахти, задигнати с 2-3-4 см над нивото на асфалта (всъщност, възможно и да е само една!) и след това снимки на наводнение, където водата стига до кръста, което няма нищо общо с шахтите. Така се създават внушения, така се правят кинти от к@лпави "журналисти".
Личи си по едрата фракция на асфалта - толкова едър е носешия слой, износващия е дребен и седи мазен. Не знам защо са маркирали, може би е временна маркировка за пешеходната пътека.
Сега по стара традиция Община Варна ще даде още 3-4 млн., за да поправи щетите от ремонта. Като трагикомедията с машините за билети - машини има, билети няма. Парите дадени, но ще дадем още 30 млн, за да решим проблема. Догодина варненци отново да гласуват за ТИМаджии.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Тук не мисля, че имат нещо общо, не те са се хванали да ремонтират улиците. Както в София, така и във Варна наемат супер евтина работна ръка, хора, които грам не знаят кое и как да правят и резултата е на лице.
Знам поне 4 места в София, където се прови ремонт след ремонт и шахтите винаги се оказват не в най-ниската точка.
Ама за мен не е виновен никой друг освен проектанта, надзора и строителя. Всички знаем че водата не тече нагоре, само българския пътен инженер не го знае.
Ако аз работя на такъв обект и не ми се предостави възможност да го направя качествено, просто ще откажа да го изпълня.
Кривия бюрдюр също е впечатляващ. И защо е повдигнат? За да пречи на водата да отива в канавката. Опс, то и канавката са пропуснали.
Още в древен Рим първо са правели канавките, а после са насипвали пътя между тях. Защото опитно са установили че път без правилно отводняване е път за един сезон.
Стига глупости бе...! Един ремонт няма свършен из България, както трябва! Една, нищо и никаква улица я ремонтират с месеци и накрая, пак неоправена. Все нещо пречело, все нещо не станало, все нещо забравили. Пред очите ни е, поредният калпав ремонт. За какво плюене ни говориш...? По кого и за какво се плюе в този случай...?!? Това, не е плюене! Това е поредната некадърност, вероятно съчетана с кражба...!
няма институция, която да спре такива нагли грабежи на публични средства - наличните институции са отдавна превзети и насочени да защитават заграбеното!
Точно същите криви повдигнати бордюри в момента правят в Борисовата по алеята зад басейна Мария Луйза. Там са даже по криви. А на места асфалта не е стигнал до бюрдюра. И са заплескали пространството с бетон. Нема такава пародия.
Отделно, там шахти няма, но има добър наклон. При първия по як дъжд надувам лодката и егати якия рафтинг.
За 40 милиона долара НАТО планира да изгради нова военна база в Албания. Във Варна им трябвали 150 милиона лева да си почистят кенефната канализация. Къде сбъркахме?
Не мисля че кражбите и некачественото строителство вървят ръка за ръка. И в други държави се краде. Но само в БГ ремонтирани обекти дават дефект почти веднага. Това си е чиста проба некадърност. И то не толкова на работниците, колкото на инженери и ръководители.
Начи, причината щахта да не поема вода до кръста, е че е на два пръста над земята.
Тоя матрял що не е в секцио 'наука'
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
На първата снимка съвсем определено липсва последния слой асфалт и затова шахтата стърчи отгоре. Маркировката съшо изглежда временна и май е точно пешеходна пътека. Като цяло статията изглежда фейк, тип оплюване на кмет от ГЕРБ.
То от птичи поглед се вижда, че шахтата е по-високо и от бордюрите на пешеходната пътека. Грозна картинка. Гарантирана от ГЕРБ!!!!
"Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston Churchill
До коментар [#16] от "gwa59354694":Явно ги разбирате работите. Може ли да ни разясните на нас?1. Защо улицата е отворена за автомобили и маркировка, ако ще се слага още един износващ слой, който би трябвало да е най-лесен и бърз, и за кога се отлага след 4 месеца за 250 метра ремонт2. Шахтите не са просто над асфалта, а той е направен с наклон към тях. Ако се слагат още 4 сантиметра отгоре, още повече ще се дигне нивото на асфалта около шахтите и съвсем ще се забатачи. Ако са някакви магьосници и ще го изтъняват майсторски към шахтите, около тях ще има съвсем тъничък слой ли? Голяма играчка се заформа, а с тези майстори не ми се вярва да се получи професионално3. Ако се сложат още 4 сантиметра, видно от снимките, тротоарите съвсем ще изчезнат4. Няколко ремонта на улици около мен се случиха, не просто преасфалтиране върху стария асфалт, но никъде не видях 2 пъти да асфалтират.Нещо не се вързва, но ние сме лаици и хейтъри.
Не съм пътно-строителен инженер и не претендирам че разбирам но ще ви отговоря с малкото познания които имам (надявам се, някой специалист да даде по-добър отговор).
1. Според регулациийте и правилата асфалтиране се извършва когато: - не вали силен дъжд - няма мъгла - среднодневната температура е не по-малка от +5 градуса. Нито едно от тези условия не се изпълнява в последните седмици. Следователно взетото (евентуално!) решение да не се полага износващ слой е правилно. Улицата е отворена, за да се облекчи трафика и улеснят ползвателите, докато настъпи промяна на атмосферните условия и стане възможно полагането на последния слой.
2. Неравността около шахтите ще бъде изкъртена и заравнена с циментов разтвор преди поставянето на последния слой. 3. До ръба на тротоара, там където е скосението има със сигурност повече от 4см. височина. Коментари относно качеството на асфалтовите работи могат да се правят след полагане на финалния слой.
4. Обикновено се полагат мин. 3 слоя асфалт - основен, биндер и износващ слой. Дебелината на слоевете, съставът на материалите и т.н се определят от различните стандарти за съответните класове пътища и изискванията за товароносимос на настилката. Дали строителите са си свършили качествено работата се определя от това дали са спазили съответния проект и съответните технологични изисквания.
Тъй ли няма кой да направи по-добри снимки, та да стане ясно има ли издънка. На първата снимка се вижда, че решетката равни с регулата. Даже и да няма последен слой, тя трябва да е поставена поне 2см по-долу.
В интерес на истината, строителите неколкократно информираха, че ще се изчака дори до пролетта, за да се положи последния слой асфалт. Каквато държавата-такава и журналистиката. Щом авторът не е проверил елементарни факти и обстоятелства, какво остава за разкриването и съобщаването за далеч по-сложни казуси.
Ако липсва последния слой асфалт, то ще къртят бордюри, защото ТОЗИ асфалт е вече на нивото на бордюра на пешеходните пътеки. Освен това маркировката съвсем не е временна, а е изписана от единия край до другия край. Дори медийно нахвалената пешеходна пътека днес я рисуваха. Пропуск на опортюниста Спасов. Но за маркировката може би си прав - всичките маркировки във Варна издържат не повече от година и следователно са си временни. Освен това Спасов ако беше огледал асфалта, а не да прави преразказ по подсказване от приятел/поръчител, може би щяхме да видим и снимки как се е напукал и рони.
Две от снимките май не са от този булевард или дори и от Варна . Живея на това място и леко се съмнявам в истинноста на материала. Да има шахти по високи от настилката но те са на временните трасета . Но да се плюе и повръща върху всичко е хубав спорт за определени " хора " , но така или иначе колелото се върти напред - за сега.
има си специална технология за полагана на асфалт. специално за такива шахти се прави по определен начин, който ИЗКЛЮЧВА къртене!
стигне ли се дотам да се кърти около отводнителни канали или ВиК шахти, значи технологията не се прилага!
също така в Бг масово се полага асфалт с недостатъчна температура - забелязва се по замазаните участъци. това също е недопустимо, но се прави масово. разбира се отговорни институции има предостатъчно, но явно се плаща където трябва за "стабилност".
За 40 милиона долара НАТО планира да изгради нова военна база в Албания. Във Варна им трябвали 150 милиона лева да си почистят кенефната канализация.Къде сбъркахме?
Спас отново пише полуистини и откровенни манипулации, премълчавания и разни други недомислия. Поровил се по форумите на скайскрейпъра и вадил снимки, писал от "информираното мнение" на различни мрънкачи,
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
hamiltonf
Рейтинг: 4540 НеутралноЗа "само" 2.4 млн. лв., толкова....
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.m17
Рейтинг: 1891 НеутралноНа първата снимка съвсем определено липсва последния слой асфалт и затова шахтата стърчи отгоре. Маркировката съшо изглежда временна и май е точно пешеходна пътека. Като цяло статията изглежда фейк, тип оплюване на кмет от ГЕРБ.
wbn11521191
Рейтинг: 246 Неутрално#ВидимиРезултати с марка ГРОБ. Малко ни е!
hammurabi
Рейтинг: 334 НеутралноАко ремонтът е приключил, значи шахтите са си наред, но не е сложен последният слой асфалт.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 383 ВеселоЕй, варналии! Нали знаете, че веригата на нашите хора е дълга? Трябва да има за всекиго по нещо. Догодина ще направим ремонт на ремонта, та може и да се оправи нещо евентуално
SSS
Рейтинг: 1032 НеутралноДо коментар [#2] от "m17":
Фейк си ти и цялата граблива шайка на ГЕРБ. Вие от Симеоново на черното бяло викате.
Не знам дали в последните трийсет години е имало по нагли управляващи. Може би само Виденов беше толкова нахален.
Но като се има предвид ,че произхождате от партията -майка....
Краденето по места е в пъти по-голямо от централната власт. Същото е и в София умножено по две.
То, в София няма вече софиянци, та е обяснима селската циркулация във властта.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#2] от "m17":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТ.е., hubavoe, noneegotovo? Again? 😂😂😂
Сладури. А що е с маркировка, като не е готово?
PavelCZ
Рейтинг: 1410 НеутралноНе знам, дали отводнителните шахти са неправилно поставени, но фактът, че се строи булевард, т.е. голяма улица БЕЗ РАБОТЕН ПРОЕКТ ме хвърли в музиката.
E PLVRIBVS VNVMЗвучи като новина от Бонго-Бонго, Френска Екваториална Африка - XIX век, а не като от европейска страна - ХХI век.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tsyrvulan
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#2] от "m17":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.По какво разбрахте че липсва последният слой асфалт. И ако липсва, защо са поставили маркировка? Нещо не ми се връзва.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
puknatastotinka
Рейтинг: 442 ВеселоТИМуровската команда в действие.... пък може и да греша... Съвременният ѝ вариант май е ТИМутровската команда...
Роси
Рейтинг: 7775 НеутралноАми то няма нужда да си специалист, за да знаеш, че така не се слага шахта. Абе, откъде ги събират тези строители.
arnautsky
Рейтинг: 663 РазстроеноС кмет гербав Потник толкова.
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Другия път-умната,нали?
Мондиана
Рейтинг: 1486 НеутралноЕй, руско-българската мафия съсипва систематично хубавия град.
gwa59354694
Рейтинг: 327 НеутралноЯсно се вижда, че улицата е асфалтирана до "биндер" и липсва износващия слой, който е около 4см. Ако ремонтът не е приключил, то това е обяснимо. Ако ремонтът е приключил, тогава трябва да се търси обяснение. Друг въпрос е, защо не е направено някакво временно решение за отводняването.
Капабланка
Рейтинг: 385 НеутралноСтабилно!Гарантирано от БКП/ГЕРБ/.
Капабланка
Рейтинг: 385 НеутралноСтабилно!Гарантирано от БКП/ГЕРБ/.
proza
Рейтинг: 346 НеутралноДостойно за филма "Тримата глупаци", но тук глупаците са повече. Кой приема резултатите от ремонта, кой подписва тези протоколи и няма ли да му се поиска сметка. Сметка трябва да му поиска възложителят, а именно варненска община, но там явно е пълно с безхаберници или корумпета.
razor
Рейтинг: 846 ВеселоНа всички е ясно, че наводненията се причиняват от обилното дъждовалене. Снежинките могат да се ловят във въздуха, но дъждовните капки - няма как...
Дундурук
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#16] от "gwa59354694":
Явно ги разбирате работите. Може ли да ни разясните на нас?
1. Защо улицата е отворена за автомобили и маркировка, ако ще се слага още един износващ слой, който би трябвало да е най-лесен и бърз, и за кога се отлага след 4 месеца за 250 метра ремонт
2. Шахтите не са просто над асфалта, а той е направен с наклон към тях. Ако се слагат още 4 сантиметра отгоре, още повече ще се дигне нивото на асфалта около шахтите и съвсем ще се забатачи. Ако са някакви магьосници и ще го изтъняват майсторски към шахтите, около тях ще има съвсем тъничък слой ли? Голяма играчка се заформа, а с тези майстори не ми се вярва да се получи професионално
3. Ако се сложат още 4 сантиметра, видно от снимките, тротоарите съвсем ще изчезнат
4. Няколко ремонта на улици около мен се случиха, не просто преасфалтиране върху стария асфалт, но никъде не видях 2 пъти да асфалтират.
Нещо не се вързва, но ние сме лаици и хейтъри.
nasko.com
Рейтинг: 233 НеутралноКогато минах по улицата тези дни, ми направи впечатление, че асфалтът се рони и не е изгладен. Изглежда като да трябва още един слой асфалт. Но пък в същото време имаше маркировка. Та си казах - я да си гледам работата, аз ли ще разбирам повече от инженерите. Ама сега като чета това...
anarhochristian
Рейтинг: 605 Неутрално+ с една корекция. Виденов не беше толкова нахален, а невеж за геополитическите сили на деня и възможностите им за въздействие. Не беше и крадец. Грешките му са други, най-вече че не успя да осъществи контрол и върху своите и върху чуждите и държавата я разграбиха, извинявам се - преструктурираха фактически, а при Костов след него и легално. Същата грешка допусна и Желев. Но няма как да им се сърдим, то не трябва да си човек, за да се справиш с тая измет.
anarhochristian
Рейтинг: 605 НеутралноВременната маркировка е жълта и бързо изтриваема. Въпреки, че у нас нищо не би ме очудило.
Milva
Рейтинг: 605 НеутралноПо какво разбрахте че липсва последният слой асфалт. И ако липсва, защо са поставили маркировка? Нещо не ми се връзва.
I don't want to believe. I want to know.До коментар [#10] от "tsyrvulan":
(ПО ПРИНЦИП)
Ако гледаме техническите изисквания за качествено строене на пътища, полагането на нов път е многостепенен процес. Слагат се пясък, фракции, т.н., после по-едър асфалт и накрая е ситен асфалт и последно маркировка. При това има изисквания за дебелината на всеки слой.
Временна маркировка се слага, защото минава време преди обектът да може да бъде издаден и да мине проверка. След това трябва да се сложи трайна маркировка, която също да отговаря на определени изискавания.
(ДЕ ФАКТО)
Всичко това е само на думи, много удобни за извинения при това. На практика т.н. строители на пътища удобно забравят за изискванията за дебелина на слоевете, материалите и т.н. И типично по български временното остава постоянно, щото както се казваше в един виц с италианската мафия, тая вила с какво да я построиш...
Та, колега, липсва горния слой, защото съм чела спецификации за строеж на пътища и според тях се прави така. Дали някога ще го видим този горен слой... да цитирам един български филм, тате ще ми купи колело, ама друг път!
Nikoi
Рейтинг: 769 НеутралноДругарки и другари ,Варна е морската ни столица ,затова там има иновативни методи за строителство ,целта е да се ползват булевардите и като плавателни канали в посока от баиря към морето ,иначе как гражданите ще усетят ,че са в морски град,затова канализацията е направена така ,че водата да се стича по пресно асфалтираните булеварди ,а за варненци остава да изкарат канутата и да се чувстват хем на море ,хем като венецианци .
sugar
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#12] от "puknatastotinka":
Да не би те да са се заели с ремонта на улицата? До колкото ми е известно е друга фирмата, а всички знаем коя точно, така че към тях да се обърнем защо не са си свършили качествено работата.
Slick
Рейтинг: 442 НеутралноТИМ е голяма структура, трябва за всеки по нещо. Така за обикновените варненци не остава нищо.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 297 НеутралноЗа временна маркировка чували ли сте? Професионални плюватели.
clint_eastwood
Рейтинг: 725 НеутралноДобре бе, какви кретени са тия?
НЕ НОСЕТЕ МАСКИ!cristo_n
Рейтинг: 497 НеутралноЕто така са правят фалшивите новини!
Първо имаме една вярна информация, а именно - малоумно направените шахти, задигнати с 2-3-4 см над нивото на асфалта (всъщност, възможно и да е само една!) и след това снимки на наводнение, където водата стига до кръста, което няма нищо общо с шахтите. Така се създават внушения, така се правят кинти от к@лпави "журналисти".
m17
Рейтинг: 1891 НеутралноДо коментар [#10] от "tsyrvulan":
Личи си по едрата фракция на асфалта - толкова едър е носешия слой, износващия е дребен и седи мазен. Не знам защо са маркирали, може би е временна маркировка за пешеходната пътека.
Припознах Литекс
Рейтинг: 733 НеутралноТова на "Бенковска" е нищо, сравнение с грандиозния скандал, който се очертава на булевард "Левски"!
Припознах Литекс
Рейтинг: 733 НеутралноНяма нещо, което Портних да не изпорти.
grem
Рейтинг: 386 НеутралноПрестъпно безхаберие. КОЙ е приел обекта в това състояние, очевидно некачествено, да не говорим ако се измери.
Lou
Рейтинг: 1743 НеутралноСега по стара традиция Община Варна ще даде още 3-4 млн., за да поправи щетите от ремонта. Като трагикомедията с машините за билети - машини има, билети няма. Парите дадени, но ще дадем още 30 млн, за да решим проблема. Догодина варненци отново да гласуват за ТИМаджии.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!m17
Рейтинг: 1891 НеутралноДо коментар [#35] от "grem":
Никой не го е приел щото не е завършен щото му липсва последния слой асфалт.
KaV
Рейтинг: 241 НеутралноДо коментар [#28] от "arcanum":
Тук не мисля, че имат нещо общо, не те са се хванали да ремонтират улиците. Както в София, така и във Варна наемат супер евтина работна ръка, хора, които грам не знаят кое и как да правят и резултата е на лице.
Tata Mata
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#28] от "arcanum":
Това го правят фирмите на Пеевски и Станев - Хидрострой.
niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноГЕРБ трябва сериозно да се замислят кой ще е кмет на следващите избори. Портних определено се насира показно.
MORTAR
Рейтинг: 225 НеутралноЗнам поне 4 места в София, където се прови ремонт след ремонт и шахтите винаги се оказват не в най-ниската точка.
Свободен архитект, урбанист и еколог!Ама за мен не е виновен никой друг освен проектанта, надзора и строителя. Всички знаем че водата не тече нагоре, само българския пътен инженер не го знае.
Ако аз работя на такъв обект и не ми се предостави възможност да го направя качествено, просто ще откажа да го изпълня.
MORTAR
Рейтинг: 225 НеутралноКривия бюрдюр също е впечатляващ. И защо е повдигнат? За да пречи на водата да отива в канавката. Опс, то и канавката са пропуснали.
Свободен архитект, урбанист и еколог!Още в древен Рим първо са правели канавките, а после са насипвали пътя между тях. Защото опитно са установили че път без правилно отводняване е път за един сезон.
Petleshev
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#29] от "Jumbo Jet":
Бивш tww09306483.Стига глупости бе...! Един ремонт няма свършен из България, както трябва!
Една, нищо и никаква улица я ремонтират с месеци и накрая, пак неоправена. Все нещо пречело, все нещо не станало, все нещо забравили. Пред очите ни е, поредният калпав ремонт. За какво плюене ни говориш...? По кого и за какво се плюе в този случай...?!? Това, не е плюене! Това е поредната некадърност, вероятно съчетана с кражба...!
хм
Рейтинг: 1781 Неутралноподобни "ремонти" са си кражби на милиони!
няма институция, която да спре такива нагли грабежи на публични средства - наличните институции са отдавна превзети и насочени да защитават заграбеното!
MORTAR
Рейтинг: 225 НеутралноТочно същите криви повдигнати бордюри в момента правят в Борисовата по алеята зад басейна Мария Луйза. Там са даже по криви. А на места асфалта не е стигнал до бюрдюра. И са заплескали пространството с бетон. Нема такава пародия.
Свободен архитект, урбанист и еколог!Отделно, там шахти няма, но има добър наклон. При първия по як дъжд надувам лодката и егати якия рафтинг.
Неизвестен извършител
Рейтинг: 225 ВеселоЗа 40 милиона долара НАТО планира да изгради нова военна база в Албания.
Във Варна им трябвали 150 милиона лева да си почистят кенефната канализация.
Къде сбъркахме?
MORTAR
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#44] от "хм":
Свободен архитект, урбанист и еколог!Не мисля че кражбите и некачественото строителство вървят ръка за ръка. И в други държави се краде. Но само в БГ ремонтирани обекти дават дефект почти веднага. Това си е чиста проба некадърност. И то не толкова на работниците, колкото на инженери и ръководители.
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 279 НеутралноНачи, причината щахта да не поема вода до кръста, е че е на два пръста над земята.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефТоя матрял що не е в секцио 'наука'
georgi_ww
Рейтинг: 821 НеутралноДо коментар [#15] от "Мондиана":
Вече не е хубав, уви!
rotor
Рейтинг: 554 НеутралноТо от птичи поглед се вижда, че шахтата е по-високо и от бордюрите на пешеходната пътека. Грозна картинка. Гарантирана от ГЕРБ!!!! "Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston Churchill
gwa59354694
Рейтинг: 327 НеутралноНе съм пътно-строителен инженер и не претендирам че разбирам но ще ви отговоря с малкото познания които имам (надявам се, някой специалист да даде по-добър отговор).
1. Според регулациийте и правилата асфалтиране се извършва когато:
- не вали силен дъжд
- няма мъгла
- среднодневната температура е не по-малка от +5 градуса.
Нито едно от тези условия не се изпълнява в последните седмици. Следователно взетото (евентуално!) решение да не се полага износващ слой е правилно. Улицата е отворена, за да се облекчи трафика и улеснят ползвателите, докато настъпи промяна на атмосферните условия и стане възможно полагането на последния слой.
2. Неравността около шахтите ще бъде изкъртена и заравнена с циментов разтвор преди поставянето на последния слой.
3. До ръба на тротоара, там където е скосението има със сигурност повече от 4см. височина. Коментари относно качеството на асфалтовите работи могат да се правят след полагане на финалния слой.
4. Обикновено се полагат мин. 3 слоя асфалт - основен, биндер и износващ слой. Дебелината на слоевете, съставът на материалите и т.н се определят от различните стандарти за съответните класове пътища и изискванията за товароносимос на настилката.
Дали строителите са си свършили качествено работата се определя от това дали са спазили съответния проект и съответните технологични изисквания.
yavooor
Рейтинг: 1361 НеутралноОт статията не става ясно, но от коментарите разбрах, че ГЕРБ са откраднали последния слой асфалт.
Не става ясно защо.
джендър NATO generals
Рейтинг: 975 НеутралноИ по бул Витоша в София велоалеите са катоснимка#1,ана места канали липсват!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токjmf29537805
Рейтинг: 315 НеутралноТъй ли няма кой да направи по-добри снимки, та да стане ясно има ли издънка.
На първата снимка се вижда, че решетката равни с регулата.
Даже и да няма последен слой, тя трябва да е поставена поне 2см по-долу.
kapac
Рейтинг: 388 НеутралноВ интерес на истината, строителите неколкократно информираха, че ще се изчака дори до пролетта, за да се положи последния слой асфалт.
Каквато държавата-такава и журналистиката. Щом авторът не е проверил елементарни факти и обстоятелства, какво остава за разкриването и съобщаването за далеч по-сложни казуси.
evpetra
Рейтинг: 919 НеутралноРемонтите в България трябва да бъдат забранени, защото само влошават положението.
sasoss
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#2] от "m17":
Ако липсва последния слой асфалт, то ще къртят бордюри, защото ТОЗИ асфалт е вече на нивото на бордюра на пешеходните пътеки. Освен това маркировката съвсем не е временна, а е изписана от единия край до другия край. Дори медийно нахвалената пешеходна пътека днес я рисуваха. Пропуск на опортюниста Спасов.
Но за маркировката може би си прав - всичките маркировки във Варна издържат не повече от година и следователно са си временни.
Освен това Спасов ако беше огледал асфалта, а не да прави преразказ по подсказване от приятел/поръчител, може би щяхме да видим и снимки как се е напукал и рони.
sasoss
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#51] от "gwa59354694":
3. Няма 4 см. поне на повечето. Струва ми се, че Спасов не е посещавал мястото, а само преразказва.
niko_to
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "SSS":
Две от снимките май не са от този булевард или дори и от Варна . Живея на това място и леко се съмнявам в истинноста на материала. Да има шахти по високи от настилката но те са на временните трасета . Но да се плюе и повръща върху всичко е хубав спорт за определени " хора " , но така или иначе колелото се върти напред - за сега.
Мариа Николаева
Рейтинг: 8 НеутралноИ ВЪВ ВАРНА ОБЩИНАРИТЕ КРАДАТ КАТО ЗА СВЕТОВНО.МИЛА РОДНА КАРТИНКА.
vhv
Рейтинг: 442 ВеселоВарна - новата Венеция.
Гларусите ще заменят плажа с плоско дънни лодки по канале Васил Левски...
penetrating
Рейтинг: 8899 ВеселоПазим шахтите - те са ни скъпи :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertхм
Рейтинг: 1781 НеутралноДо коментар [#51] от "gwa59354694":
има си специална технология за полагана на асфалт. специално за такива шахти се прави по определен начин, който ИЗКЛЮЧВА къртене!
стигне ли се дотам да се кърти около отводнителни канали или ВиК шахти, значи технологията не се прилага!
също така в Бг масово се полага асфалт с недостатъчна температура - забелязва се по замазаните участъци. това също е недопустимо, но се прави масово. разбира се отговорни институции има предостатъчно, но явно се плаща където трябва за "стабилност".
MissingPerson
Рейтинг: 611 НеутралноСпас отново пише полуистини и откровенни манипулации, премълчавания и разни други недомислия. Поровил се по форумите на скайскрейпъра и вадил снимки, писал от "информираното мнение" на различни мрънкачи, Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."
Фуджисава
Рейтинг: 282 НеутралноДо коментар [#12] от "puknatastotinka":
Без да искам натиснах удивителна знак към публикацията, съжалявам