Локомотив на пътнически влак е излязъл от релсите в Искърското дефиле

Локомотив на пътнически влак е излязъл от релсите в Искърското дефиле

© Надежда Чипева, Капитал



Първата талига на локомотива на бързия влак № 2601 от София за Варна е дерайлирала в Искърското дефиле, съобщи пресцентърът на БДЖ.


От 07:47 ч. е прекъснато движението на влаковете в участъка между гарите Реброво и Своге. То бе възстановено в ранния следобед.


Създадена е организация за изтегляне на вагоните с друг локомотив в гара Реброво. Във влака са пътували около 100 пътници, които вече са придвижени с последния вагон от композицията до Реброво.




Националният железопътен превозвач ще осигури превоз с автобуси между Реброво и Своге за пътниците от всички преминаващи влакове до възстановяването на движението в участъка.


В момента на място се извършва оглед от експерти за изясняване на причините за инцидента.

Ключови думи към статията:

Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    Стар подвижен състав.

  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8742 Любопитно

    Причините са ясни - БДЖ се източва и никой не поглежда, камо ли да подържа!

    karabastun1@abv.bg
  3. 3 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1446 Весело

    Агенти на Путин.
    Напръскали са релсите със спрей,който образува твърда топка и причинява дерайлиране. При преминаване на локомотива от кинетичната енергия веществото директно се изпарява и не оставя следи. Да се провери немедленно дали някой руснак от ГРУ не е ходил да гледа катедралата Ал Невски!

    В Русия съм! В Русия съм!
  4. 4 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    " излязъл от релсите в Искърското дефиле"
    звучи малко страшничко

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5383 Неутрално

    До коментар [#1] от "Велков":


    До коментар [#2] от "karabastun":


    До коментар [#3] от "Веселин Дечев":

    ЦЯЛАТА държава е дерайлирала !!! Видими резултати !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Вече няма жп войски. Трудно е...

  7. 7 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Добре, че няма пострадали. Защо просто железопътен не станат автотранспорт. И без това напоследък превозват повее пътници с автобуси.

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  8. 8 Профил на thenomad
    thenomad
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#2] от "karabastun":
    Явно в тази държава нищо не вирее. Приватизираните предприятия ги режат за скраб, а дръжавните ги източват...

  9. 9 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 851 Неутрално

    До коментар [#1] от "Велков"
    Че състава е стар - да стар е, но нищо не се казва за състоянието на релсовия път. Нещата май намирисват като при Хитрино. Наследството на Ферамонти - много хубав филм! Кавър версията е наследството на петербурски!

  10. 10 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#6] от "Велков":

    В жп транспорта е нужна военна дисциплина и организация. Както и в ред други професии - авиотранспорт, корабоплаване, гражданска защита, спешна помощ.

    В Русия съм! В Русия съм!
  11. 11 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#7] от "The sphere":

    В белите държави железопътният транспорт е много по-добре развит от автобусният - по-чисто, по-бързо, по-комфортно, разтоварва се трафикът на автомобили. У нас от години се прави точно обратното - стимулира се автомобилният транспорт, краде се каквото може от БДЖ и се поддържа на изкуствено дишане. Аз лично не виждам дори един реформиран сектор у нас, една положителна стъпка напред, или поне нещо на хартия - идея, визия за развитие... Питам електоратът на герб и никой не може да ми посочи нещо, за което да се хвана.

  12. 12 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4357 Любопитно

    До коментар [#6] от "Велков":

    Ааааа в ъв Австрия ,Гемания и Швейцария като са си нямали Ж.П. войски интересно как ли им функционира железницата?Или пък на трасето на TGV да сте виждали махгали с кирки и стрелочници??

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  13. 13 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    Важното е сега да купим бойни самолети, а като превземем нещо ще помислим и за влакове.

  14. 14 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Ккато е тръгнало скоро и последния багон ще дерайлира и затваряме БДЖ-то , поне да се знае не се знае само съдбата на парите от концесията за летище София

  15. 15 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1412 Разстроено

    Имам чуството, че БДЖ го крепят защото много хора работят там, независимо че изкарват колкото да не умрат от глад. Според мен би било много по-добре ако се оставят само печелившите линии, а тези от социален характер да бъдат поети от автобуси - ама май много хора ще останат на улицата...

  16. 16 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3497 Неутрално

    Борисов скоро ще предложи и железниците на концесия.
    Направо всичко да се управлява, експлоатира и съответно да се печели от него, на европейските ни съюзници!

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  17. 17 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#11] от "gogo2011":
    Зависи от държавата.
    ЖП транспорта е рентабилен за превоз на масови товари или пътнически потоци на средни разстояния (800-1500 км).
    Ние сме малка държава разстоянията са под 500 км. При добре развита пътна мрежа, единствено рентабилно бяха превозите на руда за Кремиковци и рулони от там за пристанището. Но това беше рентабилно като превоз, а не като производство и затова умря.
    Има някаква рентабилност на крайградските превози - Перник-София, Асеновград-Пловдив, Враца-Мездра, но там се изисква добра организация и спазване на минимум ежечасен график, ноо при нашата палачорщина и липсата на дотации за обществения транспорт хората предпочитат да се предвижват с личните си автомобили.
    Като няма обем няма и с какво да се поддържа мрежата от ж.п. линиии и съответно все по-често ще ставаме наблюдатели на инциденти, докато ЖП.превоз не се превърне в мръсна дума и спрем да го използваме.

    В светът има достатъчно страни които не използват ж.п. превози и си се развиват нормални и никой не е умрял, нито страните са зле икономически.

  18. 18 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1536 Весело

    Добре, че няма пострадали. Защо просто железопътен не станат автотранспорт. И без това напоследък превозват повее пътници с автобуси.
    —цитат от коментар 7 на The sphere


    Вижда се, че и с влак и автобус е рисковано да се пътува! По пътищата със собствена кола – също. Май пътуването пеш е най-сигурно!
    Весело съм избрал, но май не е за веселба.

  19. 19 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#15] от "rainbou1":

    Ама нали се опитаха да закрият "социалните" линии пред време? Всичкото Андрешковец се вдигна да протестира и да се бунтува.

  20. 20 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    Причините са ясни - БДЖ се източва и никой не поглежда, камо ли да подържа!
    —цитат от коментар 2 на karabastun


    Гениален извод.

  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5383 Неутрално

    До коментар [#20] от "Jumbo Jet":

    Съвсем вярно и точно ! Смърди на корупция до небесата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3794 Неутрално

    БДЖ направо кара през просото...

  23. 23 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 808 Неутрално

    ШИШАН ДА НЕ Е ПРАВИЛ РЕМОНТ И ТАМ

  24. 24 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#3] от "Веселин Дечев":Олиго, колко ти плащат в мазето на Върбица и Евлоги ?

  25. 25 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    До коментар [#7] от "The sphere":В белите държави железопътният транспорт е много по-добре развит от автобусният - по-чисто, по-бързо, по-комфортно
    —цитат от коментар 11 на gogo2011
    Пътническият ЖП транспортът навсякъде е губещ - на Запад се дават милиарди под формата на субсидии. За нас това е скъпо удоволствие.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  26. 26 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Всяка следваща издънка им е все по-по най!

  27. 27 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    Дано няма пострадали хора.

  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8520 Неутрално

    Влакът счупил релса. За пръв път чувам такова нещо.

  29. 29 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3794 Весело

    До коментар [#28] от "Роси":


    Влакът счупил релса. За пръв път чувам такова нещо.
    —цитат от коментар 28 на Роси


    Ми какво друго?...да спука гума ли?...Вий там в Шумен виждали ли сте влак и по какво се движи?

  30. 30 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2547 Любопитно

    Агенти на Путин.Напръскали са релсите със спрей,който образува твърда топка и причинява дерайлиране. При преминаване на локомотива от кинетичната енергия веществото директно се изпарява и не оставя следи. Да се провери немедленно дали някой руснак от ГРУ не е ходил да гледа катедралата Ал Невски!
    —цитат от коментар 3 на Веселин Дечев


    Путин не е но че е имало въздействие и повече от сигурно. Такова чудо релса да се счупи на няколко места няма как да стане без външна намеса. Май това което показваха навремето в "На всеки километър" как релса намазана със специален сапун губи якостта си се е било реализирано!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  31. 31 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8786 Неутрално

    Стотина пътници и всички са невредими, релсата е счупена сякаш е била дефектна.

  32. 32 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1566 Неутрално

    В светът има достатъчно страни които не използват ж.п. превози и си се развиват нормални и никой не е умрял, нито страните са зле икономически
    —цитат от коментар 17 на ЙЕИ
    В 10-ката!

    У нас ЖП транспортът е някакъв фетиш. Много държим да разкарваме 50 тона старо желязо за да превозим 20 души (то средно в един вагон на БДЖ има дори по-малко пътници). А забравяме, че същия брой хора можем да ги закараме с автобус и ще ни струва в пъти по-малко.

    БДЖ превозва 26-27 милиона пътници годишно. Но ние даваме над 400 милиона субсидии за жп транспорт всяка година (180 за БДЖ и над 350 за НКЖИ). Т.е. на пътник се падат по 10-15 лева субсидия. А за 15 лева човек може да мине с автобус половин България. Да не говорим, че ако държавата купува тези билети на търг ще може да вземе отстъпка за количество.

    На кратко, БДЖ си е една бездънна кофа - същата дейност могат да я свършат автобусните компании срещу половината от субсидиите дето даваме за БДЖ и НКЖИ.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK