ГЕРБ и ДПС предлагат общинските съветници да не бъдат следени от антикорупционния закон

Председателят на парламентарната правна комисия Данаил Кирилов (вляво) и зам.-председателят Хамид Хамид от ДПС.

© Анелия Николова

Председателят на парламентарната правна комисия Данаил Кирилов (вляво) и зам.-председателят Хамид Хамид от ДПС.



Общинските съветници да се извадят от антикорупционния закон и за тях да отпадне задължението да декларират имущество, несъвместимост и конфликт на интереси. Това предлагат депутати от ГЕРБ и ДПС. Днес председателят на парламентарната правна комисия Данаил Кирилов (ГЕРБ) и зам.-председателят Хамид Хамид (ДПС) внесоха нов законопроект за промени в Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, който е различен от този, който Кирилов внесе точно преди седмица, съобщава "Капитал".


С новия законопроект се предвижда общинските съветници изцяло и окончателно да се извадят от списъка на лицата, задължени да подават декларации за имущество, интереси и несъвместимости, и подлежащи на проверка за корупция като заемащи висши публични длъжности. Аргументът за това е, че броят на общинските съветници в държавата е около 5400 души, а това са твърде много хора и е непосилно да бъдат проконтролирани.


Повече по темата четете тук.


Този законопроект е различен от спешно внесения от самия Кирилов след тълкувателното решение на Върховния касационен съд (ВКС) от миналата седмица. То постанови, че щом има прекратяване на наказателно производство, което е било повод за процедура по конфискация - се прекратява и конфискацията. Тълкувателното решение засяга отменения вече антикорупционен закон, но по него са заведени над 300 дела. Според изчисленията на председателят на Комисията за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество (КПКОНПИ) Пламен Георгиев след решението на ВКС трябвало да се прекратят около 20 дела за над 20 млн. лв.

Ключови думи към статията:

Коментари (114)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9128 Неутрално

    Вече даже не се срамуват. Наглеци! Нали те са едни от най-корумпираните.

  2. 2 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 2150 Весело

    Напълно съм съгласен - за тях е нужен независим главен прокурор по разследването с малък колектив и широки правомощия. А приложимте закони ще са Наказателния кодекс и НПК.

  3. 3 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3360 Неутрално

    "Аргументът за това е, че броят на общинските съветници в държавата е около 5400 души, а това са твърде много хора и е непосилно да бъдат проконтролирани"

    Смешки.

  4. 4 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1642 Весело

    Един приятел на висока партийна длъжност (не оцеля дълго на нея) ми обясни подробно как и защо голямата корупция е в общините...
    Не е трудно човек да се сети и сам, просто е друго да ти го разкажат от кухнята...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  5. 5 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    Цитат: "С новия законопроект се предвижда общинските съветници изцяло и окончателно да се извадят от списъка на лицата, задължени да подават декларации за имущество, интереси и несъвместимости, и подлежащи на проверка за корупция като заемащи висши публични длъжности. Аргументът за това е, че броят на общинските съветници в държавата е около 5400 души, а това са твърде много хора и е непосилно да бъдат проконтролирани."

    Необходими ли са коментари?!
    Ламята е зинала!
    Остана да се узакони КОРУПЦИЯТА, чрез новият "Закон" на Мафията!

  6. 6 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1789 Неутрално

    Тия са се метнали на Наглите, по скоро направо са си такива!

    Имало едно време ссср...
  7. 7 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2269 Весело

    в общините корупция няма ,а общинският суджук не е сладък

  8. 8 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 11503 Неутрално

    И защо да не бъдат следени общинските съветници, те са недосегаеми ли или "безгрешни"? Няма такъв филм, не е редно.

  9. 9 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 961 Любопитно

    Значи може всичко за КПКОНПИ ( http://glasove.com/categories/novini/news/policejski-konvoj-i-globa-do-5-000-lv-ako-ne-se-yavish-v-kpkonpi ), но "народослужещите" ги пропускат?

    https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.com
  10. 10 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5094 Неутрално

    До коментар [#3] от "palav_nik":

    Ами, не! Тук съм съгласен с двете недоразумения от снимката. Няма никакъв смисъл да задължиш 5000 човека да подават декларации, ако не можеш да провериш толкова декларации. Това не означава, че не могат да бъдат разследвани и съдени за корупция.

  11. 11 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1428 Разстроено

    Това българите ПО ТЕРИТОРИЯТА сте големи мазохисти!!!!Как няма да напускат младите и грамотни българи !!!!!

  12. 12 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Кирилов, Хамид! Искате да кажете, че всички 5400 са корумпирани? В кухнята сте, сигурно знаете повече. Аз бих освободил Органите. Да проверяват 10%. С тото, показвано по телевизията се теглят имената за следващите 6 месеца. В урната се слагат с предимство съветници от мнозинството за дадената община.
    Честито на печелившите!

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  13. 13 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    Хайде стига с тая комунистическа простотия "антикорупционен закон", нали си има НК, ДОПК? Крайно време е някой да каже на глас, че всички български граждани, които не са извършвали престъпления са невиновни, имуществото на всички български граждани, които си плащат данъците е неприкосновенно и ни извънредни съдилища ни черезвичайни комисии могат да им го отнемат! Не знам ГЕРБ, БСП и ДПС кое от горното не разбраха

  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4122 Неутрално

    Пак заедно... както се пееше - винаги двама, винаги....

    Е, понякога са и трима.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Ко? Герберастията явна смятат, че са непоклатими на мястото си...

  16. 16 Профил на Прокопеевски
    Прокопеевски
    Рейтинг: 958 Неутрално

    И в кухнята, когато забележат, че храната е нагризана
    ще застрелят слона в зоопарка.
    Понеже е един. А, плъховете много.

  17. 17 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    Това е мегатъпо решение.

    Доброто е заразно
  18. 18 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3295 Весело

    А бе те това конфликт на интереси що го не премахнат изобщо...тъй много пречи на чесните безнесмене...

  19. 19 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Гарантирано от Мафията, гарантирано от ОПГ "ГЕРБ"!

    Vernam Cipher
  20. 20 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#17] от "АзКлавдия":

    Мегатъпо съгласувано с дпс, а впоследствие подкрепено и от бсп. Какво тетро! А електоратът герберски кълве ли кълве...

  21. 21 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    Ние си нямаме жълти жилетки, нашите са оранжеви и зеленикави, ама никакви ги няма. Май само майките на децата в нужда, пак ще трябва да отсрамват "гражданското" ни "общество"

    мурзилка
  22. 22 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Честито за новата (или по-скоро официално потвърдената) коалиция!

    Благодаря, че официално ни признахте (нас електората) за олигофрени със аргументите си. (Досега само ни правехте на идиоти, сега ни го заявихте ясно).

    Причината е, че навсякъде, особено в по-малките общини всички са навързани като свински черва и трябва да ги премахнем от обхвата на закона за да няма корупция?!?

    Понеже общинските съветници били много (да това е вярно!), защо просто не им съкратите броя??? По тази логика полицията да спре да издирва криминално проявени, защото и те са много и органите на реда нямат капацитет!!!

  23. 23 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    Ааа, не така Минке !

    Не може да натресеш някаква партенка облечена като закон на всички, и да го спестиш на отбрани авери, които пък за късмет най бъркат в кацата. Абсолютна наглост е това.

  24. 24 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    " Аргументът за това е, че броят на общинските съветници в държавата е около 5400 души, а това са твърде много хора и е непосилно да бъдат проконтролирани."

    Докато държавата разиграва цирковете с кметицата от Младост, докато се занимава с Трайчо, как очаквате да има възможност да се съблюдава изпълнението на закона там, където е най - необходимо - спрямо общинските съветници, които по дефиниция са корумпирани ?

  25. 25 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#20] от "truly":

    На кое кълве? Изобщо не кълве, а си пише черни точки в тефтерчето. Като дойдат избори почваш да броиш точките и те така.
    Тази конкретно черна точка е доста голяма.

    Доброто е заразно
  26. 26 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    Прав си, сукджукгейт изгориха нощес автомобилите на двама от свидетелите. Ей в такава "държава" живеем.

    мурзилка
  27. 27 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    А според тоя идиотския закон, който ГЕРБ нагласува, се оказаваше, че всички държавни служители и съпрузите им трябва да подават декларация в комисариата на Пацата. Сега, за 5400 още няма да го правим на въпрос.

    Откъде ги намират тия изкопаеми с интелект на амеба в ГЕРБ е отвъд всякаква нормална логика вече.

  28. 28 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#23] от "Индиана":

    Гражданската конфискация е не по-малка наглост. Пе дори е законен рекет. Ама ще мине май и тя. Няма съпротива.

  29. 29 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1818 Гневно

    И докога ще ги търпим тия?

    Докато излезат януарските сметки. В Търново вече пробват пилотно - цена на топлата вода за кубик - между 30 и 70 лв.
    И който успее да си я плати се брои за необяснимо богат.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  30. 30 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5094 Неутрално

    Много представители на онези 80% под тази статия! Хайде някой да ми обясни какъв е смисъла 5000 калпака да декларират, че не са корумпирани, ако нямаш капацитет да провериш дали това е истина! Да подадем едни декларацийки без смисъл?

  31. 31 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    А не е ли по-добре всички други да оставят на мира, и да проверяват само общинските съветници. Те тия са най-големите мошеници.

  32. 32 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5094 Любопитно

    Дали ще преборим корупцията, ако задължим всички 7 милиона българи да подават декларации?

  33. 33 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1557 Весело

    Да не се следим, че ще се фанем:))

  34. 34 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    Не общинските съветници са виновни просто закона за ЧК е за отмяна, незабавно!

  35. 35 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    Това е мегатъпо решение.
    —цитат от коментар 17 на АзКлавдия


    Според мен е минифейк нюз.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  36. 36 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#30] от "vassilun":

    Не са без смисъл. Смисълът на декларацията не е в това да провериш всички до една, а ако все пак станеш обект на проверка и си излъгал, да подлежиш на наказание.

    Доброто е заразно
  37. 37 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    Дали ще преборим корупцията, ако задължим всички 7 милиона българи да подават декларации?
    —цитат от коментар 32 на vassilun


    Пенсионерите, децата и бебетата тоже? А може и още неродените, че има да се попълва бюджет, трябват пари и за изтребители. Не знам какво ще изтребваме, ама знам кой ще ги плати.

    мурзилка
  38. 38 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#30] от "vassilun":

    Е как да няма смисъл ? Мен ако питаш, мечтата на ГЕРБ е всички да подават декларация, даже и учениците за стипендия за отличен успех ако може. Така ако много се обясняваш набързо ставаш "необяснимо богат" и гавазите на Пацата ти запорират съществуванието напълно законно.

  39. 39 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#25] от "АзКлавдия":

    Изборът на шеф на СГС? Гражданската конфискация? Това червени точки ли са? И там има интересна симбиоза между уж опозиция и управляващи? И КТБ забравихме бързо...

  40. 40 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#35] от "Реми":

    Не бе, ние знаем, че само тесвате електоратът - ако се размрънкат много, излиза вождът и спира това "безумие". Отиграно е.

  41. 41 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#35] от "Реми":Не бе, ние знаем, че само тесвате електоратът - ако се размрънкат много, излиза вождът и спира това "безумие". Отиграно е.
    —цитат от коментар 40 на truly


    Дай линк от която и да е друга медия с тази "новина".

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  42. 42 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#36] от "АзКлавдия":

    Ахъм, на конпи им дай една декларация и ще те размятат цял живот - законно.

  43. 43 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 916 Гневно

    Е*ахти палячовщината: не требело да подават декларации точно 5400 от най-рисковите тулупа щото .. били много, а останалите милиони граждани подават годишно куп декларации по които потенциално поже да станат оибект на НК и всико е ОК?!

  44. 44 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално
  45. 45 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#44] от "truly":

    Затова пък го има само в медиите на "прокопиев и сие". Страшна достоверност.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  46. 46 Профил на ДГБ
    ДГБ
    Рейтинг: 355 Разстроено

    Все едно е дали ще бъдат изключени или не понеже и тоя закон няма да свърши никва работа.Цялата политическа класа е за затвора.

  47. 47 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    Ако няма корупция,общините ще набират съветници от бюрата по труда и с обяви по тарабите.

    ЛУСТРАЦИЯ НА ШАЙКАТА
  48. 48 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    До коментар [#3] от "palav_nik":Ами, не! Тук съм съгласен с двете недоразумения от снимката. Няма никакъв смисъл да задължиш 5000 човека да подават декларации, ако не можеш да провериш толкова декларации. Това не означава, че не могат да бъдат разследвани и съдени за корупция.
    —цитат от коментар 10 на vassilun


    Ами да не задължават тогава и младшите и старшите експерти в държавната администрация да подават декларация. Те са повече от общинските съветници, а рискът от корупционни практики не е по-голям, напротив.

  49. 49 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ онзи същия
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ онзи същия
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#3] от "palav_nik":Ами, не! Тук съм съгласен с двете недоразумения от снимката. Няма никакъв смисъл да задължиш 5000 човека да подават декларации, ако не можеш да провериш толкова декларации. Това не означава, че не могат да бъдат разследвани и съдени за корупция.
    —цитат от коментар 10 на vassilun


    Каато наемеш "външни сътрудници" с премия за "откриване на несъответствия", не 5,000 а 50,000 декларации може да е проверят за нулеви пари. Само да ги задължат да ги подават в електронна форма (ще пръкнат куп еФтини консултанти за "превода") и ще почне цирка.

    А, и на първо време може да е проверят само 10% от подадените декларации. В общини "усвоили" по голями суми, не такива с по 20-50К/г. Вкарай им и 2-3 "странни параметра", като например консумирана ел'енергия/пътуване в чужбина и т.п. и ВЕДНАГА ще пръкнат "по паралиите".

    Да извадиш общинските съветници от такава проверка е като да дадеш "лайсенз то тейк брайбс" безнаказано/непроверуемо.
    До коментар [#10] от "vassilun":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  50. 50 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ онзи същия
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ онзи същия
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#3] от "palav_nik":Ами, не! Тук съм съгласен с двете недоразумения от снимката. Няма никакъв смисъл да задължиш 5000 човека да подават декларации, ако не можеш да провериш толкова декларации. Това не означава, че не могат да бъдат разследвани и съдени за корупция.
    —цитат от коментар 10 на vassilun


    Каато наемеш "външни сътрудници" с премия за "откриване на несъответствия", не 5,000 а 50,000 декларации може да е проверят за нулеви пари. Само да ги задължат да ги подават в електронна форма (ще пръкнат куп еФтини консултанти за "превода") и ще почне цирка.

    А, и на първо време може да е проверят само 10% от подадените декларации. В общини "усвоили" по голями суми, не такива с по 20-50К/г. Вкарай им и 2-3 "странни параметра", като например консумирана ел'енергия/пътуване в чужбина и т.п. и ВЕДНАГА ще пръкнат "по паралиите".

    Да извадиш общинските съветници от такава проверка е като да дадеш "лайсенз то тейк брайбс" безнаказано/непроверуемо.
    До коментар [#10] от "vassilun":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  51. 51 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 809 Неутрално

    Принципно, смешно е общинарите да се определят като заемащи висши публични длъжности, но иначе не е редно да не декларират конфликт на интереси. За имотните декларации съм съгласен - има една камара закони, които санкционират незаконно придобитото имущество, стига да има кой да ги прилага. Но ако отпадне задължението за деклариране конфликт на интереси, тея могат без санкция да услугват на роднини, близки и познати и никой не може копче да им каже. Това вече е напълно абсурдно. Този закон няма да мине, понеже ще се нададе вой. Ще има критика и от ЕК, а ако нашите упорстват може и до наказателна процедура да се стигне.

  52. 52 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ онзи същия
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ онзи същия
    Рейтинг: 295 Неутрално

    И докога ще ги търпим тия?Докато излезат януарските сметки. В Търново вече пробват пилотно - цена на топлата вода за кубик - между 30 и 70 лв.И който успее да си я плати се брои за необяснимо богат.
    —цитат от коментар 29 на rapidfire


    ТОВА не е за вЕрване!!! 30-70 лв/кубик топла вода?!? В София до лани ми беше 12-13 лв, и всичките пищяяха че е скъпо...
    До коментар [#29] от "rapidfire":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  53. 53 Профил на Locke
    Locke
    Рейтинг: 384 Неутрално

    Много представители на онези 80% под тази статия! Хайде някой да ми обясни какъв е смисъла 5000 калпака да декларират, че не са корумпирани, ако нямаш капацитет да провериш дали това е истина! Да подадем едни декларацийки без смисъл?
    —цитат от коментар 30 на vassilun


    Ако ще ограничаваме законите според капацитета на проверяващите, тогава просто няма смисъл от закони.

  54. 54 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#45] от "Реми":

    Така е. Няма го и в блиц. Нека изчакаме вождът да се появи на бял кон за да порицае грешниците.

  55. 55 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 684 Гневно

    Боклуци!!!

    Мома, връщай 12 и 12А!
  56. 56 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2340 Неутрално

    Щом като са много, трябва да намалим броя им и тогава ще можем да ги контролираме. Откъде накъде само те няма да бъдат контролирани и да дават отчет за придобитото си имущество. Нонсенс

  57. 57 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Любопитно

    Днес очевидно е 1 Април, ден на шегата, ден на глупака и ден на Д. Кирилов едновременно.
    Въпросът е кой е глупакът всъщност - а Кирилов или ние, че го търпим него и другите наглеци.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  58. 58 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4122 Неутрално

    До коментар [#45] от "Реми":

    Мда, Дневник няма как да е достоверен като ПИК, нали...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  59. 59 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    хъхъх, Цвинокио предизборно се е загрижил за дилърите на гласове... че те от тия 80% са и корумпета, и в конфликт на интереси бе

  60. 60 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    Значи няма никакъв шанс останалите 7 млн. да бъдем проследени?!?

  61. 61 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 2237 Неутрално

    ОСТАВКА на двамата наглеци! Това е пълно безобразие!

  62. 62 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 695 Весело

    До коментар [#20] от "truly":На кое кълве? Изобщо не кълве, а си пише черни точки в тефтерчето. Като дойдат избори почваш да броиш точките и те така. Тази конкретно черна точка е доста голяма.
    —цитат от коментар 25 на АзКлавдия


    Айде събирайте ги по-бързо тия точки, че държавата умре. :))

  63. 63 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 809 Неутрално

    До коментар [#57] от "penetrating":

    Според мен опипват почвата. Зорът им всъщност е да извадят себе и пробват с общинските съветници. Не знам само защо опитват. Би трябвало да са наясно, че дори ние да не възразим, Брюксел само това чака, че да спре фондовете. Предишният път ги спряха заради батко и братко, т.е. заради липсата на санкция при конфликт на интереси. Сега, ако това изменение по някакъв начин бъде прието, ще има същите санкции. Би трябвало да го знаят, но явно ги надценявам.

  64. 64 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4406 Неутрално

    Тия са се метнали на Наглите!......
    —цитат от коментар 6 на citoplast


    Не са се метнали!
    Направо са си самите "НАГЛИ"!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  65. 65 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    Аааааасс НЯМА ТАКИВА РАБОТИ!
    Точно в общинските съвети са най-корумпираните защото имат пряк допир с местните бизнесмени......Казвам го от личните си наблюдения!

  66. 66 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1920 Весело

    Такива схеми ала Бенчо Бенчев....Оооооо много моля!

  67. 67 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2182 Весело

    На кое кълве? Изобщо не кълве, а си пише черни точки в тефтерчето. Като дойдат избори почваш да броиш точките и те така. Тази конкретно черна точка е доста голяма.
    —цитат от коментар 25 на АзКлавдия


    голяма голяма, колко да е голяма - колкото куха тиква с тефтерче ли

    23 фев 2018
    '...Първата поправка на новия антикорупционен закон стана факт точно един месец след влизането му в сила на 23 януари. В петък парламентът освободи действащите общински съветници от задължението да декларират дали отговарят на новите условия за несъвместимост, които се въведоха със закона, а именно - да не е едноличен търговец, съдружник, акционер, член на управителен, надзорен или контролен съвет на търговско дружество, което има сключени договори с общината, в която е общински съветник, както и с търговски дружества с общинско участие или с общински предприятия.

    Новите условия ще важат от 1 декември 2019 г., т.е. за следващите състави на общинските съвети, избрани на предстоящите избори догодина.

    Промяната бе спешно вкарана в парламента в понеделник от двама депутати от управляващите – Данаил Кирилов (ГЕРБ) и Християн Митев ("Обединени патриоти"), и пет дни по-късно гласувана окончателно на две четения в един ден след скандални дебати и взаимни обвинения..."

  68. 68 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1920 Любопитно

    А бе Данаиле,днес като ти е имен ден по-големи простотии не можа ли да измислиш?

  69. 69 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2182 Весело

    Аааааасс НЯМА ТАКИВА РАБОТИ!Точно в общинските съвети са най-корумпираните защото имат пряк допир с местните бизнесмени......Казвам го от личните си наблюдения!
    —цитат от коментар 65 на uhl23528019


    топличко, много топличко... а всъщност, гласовете от местните "бизнесмени" вървят заедно с общинските им съветници :)... избори се задават и дъмитата требе си знаят кой е гасударя :)

  70. 70 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4406 Весело

    Ами да не задължават тогава и младшите и старшите експерти в държавната администрация да подават декларация. Те са повече от общинските съветници, а рискът от корупционни практики не е по-голям, напротив.
    —цитат от коментар 48 на Virgin


    Абе защо изобщо трябва да се подават декларации!?
    Само да затормозяват горките чиновници.
    Те и без това са толкова изморени и заети!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  71. 71 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13313 Неутрално

    До коментар [#63] от "zlo38528262":

    Печелят време за кражби. 1,2,3 години...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  72. 72 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1920 Весело

    До коментар [#69] от "extraCACA":


    Ама аз ако си отворя устата за някои наши ОБЩИнски съветници....и се сещате какво ще стане...ГОЛЯМ РЕЗИЛ!
    Затова САМО НАМЕКВАМ....такова...

  73. 73 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    в краденето нямат равни

    па вие им плащайте данъци

  74. 74 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3388 Неутрално

    50 хиляди чиновници в България? Назначете им още 50 хиляди да ги следят! А на 50то хиляди следящи още 50 хиляди тях да следят! Или може да провиснете един корупмиран на въжето?

  75. 75 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1520 Неутрално

    Без да чета и отговарям на коментари считам, че Герб подобно на Дпс се бетонираха в антинародните, антидържавните и прочие анти.. изродени политически групировки, които трябва час по-скоро да бъдат отстранени и персонално съдени за антидържавни политики. Казвам политики, защото това не са упражнения по търговски или друг закон а целенасочени дейности в ущърб на демокрацията и спъващи развитието на страната.

  76. 76 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4396 Гневно
  77. 77 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1708 Неутрално

    Минах набръжко през новите регулативни идеи на ГЕРБа.
    Изобщо не им обръщайте внимание.
    Дани е калинка. Той не е виновен - толкова си може.
    Вкарват, пишат параграфи, допълнителни разпоредби и прочие бла-бла.
    Тия самозабравили се пичове оттичат в канала и всичкия им псевдо-юридически боклук ще бъде разчистен за няколко месеца.
    Да не забравяме с какво се гордеем все пак.
    Мирен преход!
    Не се майтапя - това е важно.
    На Боцата и Цуки трябва да им се намери подходящо посланическо място някъде из необятните республики в Средна Азия - Казастан, Киргистан или нещо подобно.
    Както казваше дедо по време на големите промени след 89-та - "Най-голямата глупост ще бъде, ако сега запукаме комунистите или турците."
    И после друго казваше по-сетне: "Помни ми думата - тия мутри ще управляват България, гледай да оцелееш, защото и това ще мине."
    Разгеле, вижда им се края...

  78. 78 Профил на Грегорий50
    Грегорий50
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Не може да бъде какво искат да сложим жилетките ли?

  79. 79 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2397 Неутрално

    Вижте им муцуните на снимката и не питайте. Такива управляват България през 21 век !

  80. 80 Профил на Данаил Лазаров
    Данаил Лазаров
    Рейтинг: 13 Неутрално

    А аз предлагам да се внесе проект, всеки политик след мандата му да бъде задължително подлаган на детектор на лъжата и да бъде питан дали е крал и дали е правел далавери-измами, докато е бил в политиката! А да видим сега, кон боб, яде ли и политик не краде ли...!? Хахахахах.

  81. 81 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    До коментар [#22] от "silverman":

    точно в малките общини няма как общинските съветници да са корумпирани ,ако някой прави далавера ,това са кметове и хората край тях в общината , но общинските съветници имат задачата само да гласуват и обикновено се гласува на 99% това ,което са си решили партийните мнозинства ,общинските съветници гласуват каквото им наредят и обикновено нямат никакъв глас и никой не ги пита за личното им мнение ,а и много подробно се декларират конфликти на интереси ,ако имаш фирми в общината или дори помещение под наем ,корупция на това ниво няма как да става ,защото нищо не зависи от общинския съветник ,каквото решат кметове и администрация ,то е на 100% гласувано ,ако има партийно мнозинство и обратното на 100% негласувано ,ако няма .

  82. 82 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1432 Весело

    До коментар [#17] от "АзКлавдия":

    Не само мегатъпо но и мегакорумпиращо. Това означава да се прехвърли корупцията изцяло при общинските съветници щото те са имунизирани

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  83. 83 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    До коментар [#80] от "Данаил Лазаров":

    Е и кел файда? Кви ще са последствията като не мине?

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  84. 84 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    До коментар [#1] от "Роси":

    Само дето не изреваха “Ние крадем, та се дерем!“!

    Малинчо
  85. 85 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 2109 Разстроено

    Щом в една държава законите не са за всички, значи в нея яко гние, та вони!

    Малинчо
  86. 86 Профил на Miguel Ramierez
    Miguel Ramierez
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Хахаха. Тотален разпад на мимикриращата дърджавка джавка джавка си кучето.

    1.618
  87. 87 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5338 Гневно

    ОЛАФ ги е нагазил яко и се опитват да спасят кожите поне като конфискация на откраднатото !!!
    НЯМА ДА СТАНЕ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  88. 88 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3284 Неутрално

    До коментар [#10] от "vassilun":

    " Няма никакъв смисъл да задължиш 5000 човека да подават декларации, ако не можеш да провериш толкова декларации."
    ==================
    Ами и на пътя не се проверяват всички шофьори, но трябва да имат документи, а когото хванат......

    Еретик
  89. 89 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    СМРАДЛИВА КРАДЛИВА СГАН , ДА МЕ ИЗВИНЯВА МОДЕРАТОРА АМА ТОВА НАДМИНАВА .............ТО ГНУСНО БЕ, НАПРАВОО ТИКВАТА ДА ИМ КУПУВА ЕДИН ПАЛМОВ ОСТРОВ И ДА СЕ ПРЕСЕЛВАТ НАТАМ ПОДЛЕЦИТЕ АКО НЯКОГА ИМАМЕ КЪСМЕТА ДА ГИ РАЗКАРАМЕ

  90. 90 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    По същата логика ГЕРБ и ДПС могат да предложат полицията да не следи спазването на законите от една част от населението - примерно циганите.
    Твърде много са и е непосилно да бъдат проконтролирани.

  91. 91 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3867 Неутрално

    Така се получава, когато корумпираната власт трябва да се бори сама с корупцията.

  92. 92 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    До коментар [#39] от "truly":

    Да.

    Доброто е заразно
  93. 93 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Българио драга мила... бибипай си бибипката бибипана. :)

  94. 94 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    Общинските съветници да се извадят от антикорупционния закон и за тях да отпадне задължението да декларират имущество, несъвместимост и конфликт на интереси. Това предлагат депутати от ГЕРБ и ДПС.

    Много са единодушни когато стане въпрос за коритото на техните хранени хора.

  95. 95 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    ЗНАЧИ!??ПОНЕЖЕ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ СА МНОГО, И СА ОТ НАШИТЕ, ПО-РАЗУМНО Е ДА НЕ БЪДАТ НАКАЗВАНИ.
    WTF???????????

  96. 96 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    КИРИЛОВ,МНОГО СИ КИРЛИВ.АМА МНОГО!

  97. 97 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    КОЛИЧЕСТВОТО НА ПРЕСТЪПНИЦИТЕ Е ОНЕВИНЯВАЩО ОВСТОЯТЕЛСТВО!!!КОНГЕНИАЛНО!!!
    ЗНАЧИ АКО ДОСТАТЪЧНО ГОЛЯМ БРОЙ ГРАЖДАНИ,СЕ ИЗПЛЮЯТ В МУТРАТА НА ДАНАИЛ КИРИЛОВ ТЕ ЩЕ БЪДАТ НЕВИННИ...

  98. 98 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Корупцията е национален спорт и държавна политика!
    Така иска българинът!!
    В противен случай щеше да носи със себе си жълта жилетка.
    Лошото е, че появи ли се инациатива по подобие на жълтите жилетки, веднага ще бъдат представени от масовите медии иронично като умнокрасиви, джендъри, соросоиди, евролидерасти и т.н., ще се намерят автобуси да докарат чугените глави от цяла България с кръвясали очи, готови по-команда да извадят скритите железа и ножове изпод дрехите си, ще се целуват вождовете им под възторжените им възгласи. Но ума винаги е красив. Простотията, арогантността, гьонсуратлъка, колкото и да се изрусява, все си е ...... всичко от изброеното. Иде ти да непродадеш всичко, каквото имаш и да хванеш пътеките на запад! Защо ли на запад, а не на изток?

  99. 99 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3353 Неутрално


    Наивен съм и искам да попитам, защо въобще има общински съветници ? Те се хиляди в България и не само, че няма полза от тях, но и вредят в преследване на личния си интерес . В Ню Йорк ( 14,5 милионен град ), съветниците на кмета са 3-4 специалисти , доказали се всеки в своя бранш, милионери са и работят за просперитета на родният си град безвъзмездно . В България са хиляди неграмотни партийни калинки и са на заплата .
    Защо трябва да издържаме такива хрантутници ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  100. 100 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 410 Весело

    вместо общинските съветници ;закона; ще преследва чистачките в общините , те са сред най корумпираните





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK