"Демократична България" поиска оставки в пътната агенция заради електронните винетки

"Демократична България" поиска оставки в пътната агенция заради електронните винетки

© Надежда Чипева, Капитал



Демократична България" поиска оставките на ръководството на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) и на всички отговорни за провала на електронните винетки. Това стана ден, след като от агенцията обявиха, че заради трудностите и неяснотите около плащането на ползването на пътищата по новия начин до 15 януари няма да се налагат глоби за каране без винетка.


"Срамното фиаско на въвеждането на електронни винетки е поредното доказателство за управленската невменяемост на ГЕРБ и липсата на какъвто и да било капацитет за въвеждане на електронно управление", се казва в разпространена днес позиция на извънпарламентарното обединение, в което влизат ДСБ, "Да, България" и партия "Зелените".


В него се допълва, че "Демократична България" подкрепя електронизацията на винетките, въвеждането на електронна тол-система и автоматизиране на контрола по пътищата с електронни средства. Посочва се обаче, че възникналият проблем не е изолиран, а показва системен провал, като се изброявят 11 аргумента:




1. Няма терминали по граничните пунктове и влизащите в България не могат да си купят винетка.
2. Трансформацията на хартиена винетка в електронна според АПИ допуска злоупотреби, но от описанието на проблема изглежда като обикновена грешка в системата, затова я отмениха. Не е ясно какво става с хората, които вече са конвертирали и са си махнали старата винетка?
3. Не работят различните начини за плащане.
4. Не са активни всички езици в мобилното приложение, т.е. чужденците ще учат български.
5. Отговарящият за тол-системата Олег Асенов твърди, че това била "най-сложната информационна система, която работи в България в момента, и не може всичко да се случва за миг".
6. Функционирането на сайта и мобилното приложение показват, че не са правени елементарни тестове, преди да се обявят за готови.
7. Оказа се, че пътните полицаи все още нямат достъп до базата с електронните винетки.
8. Липсва кол-център, който да съдейства при възникване на проблем в процеса на покупка. Тепърва се организирал такъв.
9. Ако някой иска да плати в брой за винетка, може да го направи само в А1 и регионалните звена на АПИ.
10. Ако живеете на село и искате да платите кеш – няма да можете да си купите винетка.
11. Ако поради грешка на системата за е-винетки ви вземат пари два пъти, следва нетествана бюрократична процедура по възстановяване на сумата.


Обединението настоява и за конкретни отговори от премиера Борисов за това какви са загубите, които ще понесе бюджетът от нефункционирането на системата; ще бъде ли глобена фирмата, разработила системата за електронни винетки; какви проверки и последствия ще има за отговорните за този провал длъжностни лица; как ще бъдат компенсирани тези, които вече са си купили месечна винетка за януари; получиха ли премиите си за 2018 г. отговорните в администрацията за този проект; в какви срокове системата ще заработи реално; какви мерки се вземат, за да не се случи същото и със системата за товарните автомобили.


"Демократична България" припомня, че този провал идва "след не по-малко срамния скандал със срива на Търговския регистър, за който все още няма нито обяснение, нито понесена отговорност". Настоява се вицепремиерът Томислав Дончев или да обясни "как точно с подобен капацитет ГЕРБ ще въвеждат електронно управление", или да признае пълния провал на тази политика и да поеме лична отговорност за него.


Във фейсбук страницата си партията "Да, България" вчера разпространи и запис от края на пресконференцияата на шефа на Националното тол-управление в Агенция "Пътна инфраструктура" Антон Антонов, който се обръща към отговорника за системата Олег Асенов с думите: "Айде да излизаме, че ще ни налазят".



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (87)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 737 Весело

    Абе тия не прочетоха ли в днешната статия, че според ББ при преход от хартия към "електронен носител" винаги има проблеми. Щом ББ го казва, какво има да обсъждаме повече?!

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    Тия пък !!! Явно са пропуснали, ЧЕ матряла вярва на сълзи и, поема всички луфтове.

  3. 3 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 71 Неутрално

    ГЕРБ се пробавят във всяко едно нещо, независимо дали е от некомпетентност, нежелание или корупция.....

  4. 4 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8107 Неутрално

    То има хора за оставки, но едва ли ще се случи. Като гледам, как усмихнато обясняват и не им пука за хорските неволи.

  5. 5 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 730 Неутрално

    Ще добавя още един въпрос-кога ще се приеме закон държавните и общински служители, както и получили обществени поръчки, да плащат гафовете си с лични средства?
    Сега осъждат БГ за нещо в Стрсбург и плащаме всички, а виновните са конкретни хора.
    Същото е и със СО.

  6. 6 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2551 Разстроено

    Дребнотемие!!!

    Струва ли си цяла опозиция да се занимава с глупости.

    подпис
  7. 7 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Оставка на цялата некадърна пасмина в НС и производното му правителство!
    Тия стават все по-вредни в некадърността и меркантилността си.

  8. 8 Профил на Dimitri Damianov
    Dimitri Damianov
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Лично мнение. Дааа, смятам че казаното от тях е правилно. Въпроса е, дали ще успеят да прекрачат бариерата на изборите, въпреки че старите муцуни много, много не ни харесват... Но, ние тук, няколко компании, ги подкрепяме!

  9. 9 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Ние също искаме оставки - на цялото смешно правителство на ГЕРБ

  10. 10 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 290 Неутрално

    Я пак.

    Кой поискал?

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  11. 11 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    "10. Ако живеете на село и искате да платите кеш – няма да можете да си купите винетка."

    Почват да напипват правилния път момчетата. Сега трябва да тръгнат по села и градчета и да се заинтересуват от проблемите на хората. Това е пътят към парламента, другото е 2.6%.

  12. 12 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2588 Неутрално

    До коментар [#5] от "antikvarno":

    И данъците да остават в общините​ и те да управляват местните поръчки.

  13. 13 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 737 Весело

    До коментар [#6] от "Иван К":

    Вярно - лаптопът, на който върви сървърът на системата, рестартирал за ъпдейти. Какво толкова?!

  14. 14 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 284 Неутрално

    ГЕРБ се пробавят във всяко едно нещо, независимо дали е от некомпетентност, нежелание или корупция.....
    —цитат от коментар 3 на Александър


    Но ГЕРБ са ценени от ЕНП като партньор (или както там му казват на еврейски език). За разлика от ДСБ, които не са допуснати при избора на шеф на ЕНП, защото не са си платили членския внос.

  15. 15 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Назначаването на калинки (верен на партията, но некадърен) в администрацията води до проблеми във всички области на държавното управление. Тези хора, понеже не умеят нищо са сложени там само да вземат заплати, те не могат да правят нищо полезно. Това с времето ще се задълбочава и такива ситуации ще бъдат ежедневие в България.

    п.п. Назначаването на верни на партията, но некадърни, доведе до банковата криза и хипер инфлацията през 1997г., в резултат на която, хората в България загубиха голяма част от благосъстоянието си.

  16. 16 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    При доверието с което се ползват, и невъзможноста все още да влязат в парламента, изявите им са меко казано подозрителни. Постоянно искат оставки, както и БСП. След последното им участие във властта и провала им(за което упорито обвиняват ГЕРБ), БСП увеличи 2,5 пъти депутатите си. Сега пак се напъват, без никакъв шанс да влезнат в парламента. Не ми допада идеята да се боришс ГЕРБ, преди да си туширал БСП. За това не могат да ме спечелят. Бъркат врага, както винаги.

  17. 17 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 730 Неутрално

    До коментар [#5] от "antikvarno":И данъците да остават в общините​ и те да управляват местните поръчки.
    —цитат от коментар 12 на Deaddark


    Много правилно!+++++++++++++++

  18. 18 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#11] от "moreee":


    Да, но е чак 10та точка. И не са тръгнали по селата.

    Иначе позицията е правилна, но е написана безумно зле. Изглежда просто като записки на Божан, които директно са метнати после като позиция. Ми не се прави така.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#16] от "nema_labavo":

    Доста нелепо мнение. Когато например ОДС управляваше, БСП не увеличи електората си. Във всички управления на Герб, БСП увеличава електората си. Простата причина е, че Герб беше създадена, за да възстанови БСП, които бяха почти умрели.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  20. 20 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    Съгласна съм. И аз искам оставки. Но положението е такова, че с оставки нищо не се решава, а става по-лошо, защото на освободеното място слагат заместника или секретарката на напусналия, или интимната му половинка.

  21. 21 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":

    Говоря по спомен, не съм проверявал. Но БСП не бяха ли с 39 депутата при второто правителство на ГЕРБ в коалиция с РБ?

  22. 22 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3100 Любопитно

    Ей! Тия още ли са живи бе? Не са ли на политическото гробище?

  23. 23 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#15] от "Uprsport":

    описаното от вас не отговаря на истината.

    Галопиращата инфлация от 90те години и сривът в банковия сектор са плод на ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, а не незнание както описвате.

  24. 24 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 997 Неутрално

    Оставки че трябва да има, трябва. За съжаление обаче нищо няма да решат и след някой и друг месец пак ще има подобни изпълнения в някоя друга служба. Просто материалът е такъв. Слушах по радиото някакъв се обясняваше от Агенцията по въпроса с винетките и системата - некомпетентност прозираше от всяка дума.

  25. 25 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 353 Весело

    Този материал ме подсети да видя какво става в Епицентър. Оказаха се пак с по-богато съдържание:
    "Свиленски скочи за винетките: Пълен хаос! Държавата отново я няма"
    "От Демократична България искат оставките на ръководството на АПИ"
    http://epicenter.bg/article/Ot-Demokratichna-Balgariya-iskat-ostavkite-na-rakovodstvoto-na-API/172137/2/0
    http://epicenter.bg/article/Svilenski-skochi-za-vinetkite--Palen-haos--Darzhavata-otnovo-ya-nyama-/172108/2/0

    Преориентирам се окончателно. Когато и АКО ме интересува... :)
    Със здраве.

  26. 26 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1961 Неутрално

    Наказания за безгрижието и некомпетентността трябва да има.

  27. 27 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8083 Любопитно

    "Демократична България" НАли МНого рипаше за електронни услуги ?

    [email protected]
  28. 28 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3817 Неутрално

    Не съм никакъв фен на ГЕРБ и на способностите на държавната ни администрация, но ако някой си мисли, че такава мащабна система се прави без проблеми в началото, значи няма връзка с действителността. Сигурен съм, че правителството ще направи всичко възможно системата да проработи гладко, защото когато това стане, ще се тупат гордо в гърдите поне година за увеличените приходи и в това няма нищо лошо.
    Лошото е, че това ще стане, но в Здравната каса система така и не тръгна, другото лошо е, че електронно управление на практика няма въпреки похарчените стотици милиони - и от бюджета, и от ЕС.
    Ето по тези неща очаквам поне аз от Да, България да кажат конкретно как по-добре ще се справят, да критикуваш е по-лесно.

  29. 29 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 246 Неутрално

    ГЕРБ се пробавят във всяко едно нещо, независимо дали е от некомпетентност, нежелание или корупция.....
    —цитат от коментар 3 на Александър


    А но в изборите не се провалят, за разлика от вас, лузери нещастни!

  30. 30 Профил на Подлизурко
    Подлизурко
    Рейтинг: 450 Неутрално

    "10. Ако живеете на село и искате да платите кеш – няма да можете да си купите винетка."Почват да напипват правилния път момчетата. Сега трябва да тръгнат по села и градчета и да се заинтересуват от проблемите на хората. Това е пътят към парламента, другото е 2.6%.
    —цитат от коментар 11 на moreee


    Е до сега от къде са си купували селяните винетки? Отива на най-близката бензиностанция и си плаща. това че е 'електронна' една винетка, не значи, че само по Електронен път може да се плати.
    Ама нали е по-важно да сме демагози..... и да дирим под вола теле за всичко, особено ако самите ние не сме способно на нещо градивно ... Та така и с "Да ограбим България"

    😜 ЦИК са с Нетрадиционна сексуална ориентация, ам кви В пука? Безплатна проба- в неделя №12 😜
  31. 31 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 246 Весело

    Пхахах! От Файтона пак се извиси глас за оставки!... Смех, смех, смех! А бре кога ще влезете в парламента най-после? Оставка на ръководството на ДеБъ!

  32. 32 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 290 Любопитно

    4-те клоуна от 1-та снимка ли са представителната извадка от всичките 3.31 %-та, гласували за всичките "Отворено Обществ-ени" партии...

  33. 33 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#1] от "Калник":

    Не знам какво "прозира " в коментара ти - ирония или истина ! Бих препоръчал обаче , на "демократите" да се опитат да свършат нещо ПОЛЕЗНО ,вместо да "обмислят " чия оставка да поискат ! Иначе просто СТАВАТ ИЗЛИШНИ !

  34. 34 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1461 Весело

    Ами да внесат искането си чрез парламента....а, май не били там, чувам...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  35. 35 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Нито един потен селянин-гербажия не видях да коментира позицията по същество - основателни ли са зададените въпроси, верни ли са констатациите или не.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  36. 36 Профил на djb95
    djb95
    Рейтинг: 472 Неутрално

    До коментар [#30] от "Подлизурко":

    Нито една верига бензиностанции не продава винетки тази година на каса. АПИ не и м е предоставила достъп до системата си. такъв е даден само на А 1 и Ийзи пей. който и ма глава на раменета да прецени за каква далавера става въпрос . а според мен и за партиен кеш бек

  37. 37 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1118 Разстроено

    ГЕРБ се пробавят във всяко едно нещо, независимо дали е от некомпетентност, нежелание или корупция.....
    —цитат от коментар 3 на Александър


    Обикновенно корупцията на началниците води до некомпетентност и нежелание на подчинените...

  38. 38 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    До коментар [#35] от "меншевик":


    Защото са тъпи тролове и не коментират по същество, а търсят начини да отклонят темата служейки си с обиди .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  39. 39 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 528 Неутрално

    ГЕРБавите в пълния им бласък - СИКаджийка шайка от професионалниани корумпир некадърници.

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  40. 40 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 346 Весело

    До коментар [#29] от "Боби Бобев":

    Затова Радев е Президент..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  41. 41 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Питали Радио Ерван:
    - Какво е мотото на ГЕРБавото "електронно правителство"?
    - Вие сте прости и ние сме прости, дайте тон суджуци и ще се разберем!

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  42. 42 Профил на agent0
    agent0
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Вярно е, че е твърде лесно да се критикува, особено като си извън парламента, но повечето им критики са съвсем основателни. Коментирайте по същество - обръщам се към платените/убедените привърженици на управляващите!
    Като прибавим и съвсем скорошния провал с Търговския регистър приказките за развитие на "електронно" управление направо започват да ме плашат сериозно.


  43. 43 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1429 Весело

    епа кво ся, на всеки мое се случи от толкова комисионни да не останат кинти за бачкатори

  44. 44 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    Не е ясно какво става с хората, които вече са конвертирали и са си махнали старата винетка?
    ================
    Четох им глупостите до тук...никой не е казвал, че като си конвертираш винетката трябва да я отлепваш...напротив казаха, че и да е конвертирана винетката трябва да си стои на стъклото за проверка от тол полицията...

  45. 45 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3759 Неутрално

    До коментар [#3] от "Александър":

    "ГЕРБ се пробавят във всяко едно нещо, независимо дали е от некомпетентност, нежелание или корупция....."

    Тони Филипов се е признесъл отдавна за управлението на Борисов с точното определение "користно невежество".
    Жалко, че в голяма част от коментарите не се обсъжда сериозният проблем, а се пишат обиди към хората, посочващи неговите слабости.

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  46. 46 Профил на Дедо Крум
    Дедо Крум
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Нещата с винетките метастазират към злокачествен хумор.

    Дедо Крум
  47. 47 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2578 Неутрално

    До коментар [#36] от "djb95":

    И на Виза/Мастъркард и всички други кредитни карти. Така че едва ли има особенна далавера. Но иначе съм съгласен че трабваше да могат и бензиностанциите да продават в брой както беше досега.

  48. 48 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2578 Неутрално

    До коментар [#42] от "agent0":

    По същество - с такъв материал, толкова. След седмица-две-три нещата ще потръгнат криво-ляво и до догодина ще имаме значително по-големи приходи от винетки, което е целта. Пък като дойдат ДБ на власт, всичко ще тръгне по мед и масло щото те знаят и могат всичко.

  49. 49 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 416 Неутрално

    И защо си говори за оставки, а не за уволнения?
    Тези хайвани на изборна длъжност ли са, или са назначени?
    180 милиона лева са много пари.

  50. 50 Профил на gullwing
    gullwing
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Тез юнаци едно време само за електронно гласуване и правителство говореха. А сега нямат какво да предложат, освен да лаят по хората, които се опитват нещо да правят.

    Какво да ги правиш - като се преправят от Бойкикеви на Иванови, явно толкова им е моженето.

  51. 51 Профил на Джони  Глупавия
    Джони Глупавия
    Рейтинг: 284 Неутрално

    А и все пак АПИ има двойно повече фенове от Ицо Министърчето...

  52. 52 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1123 Весело

    "Не е ясно какво става с хората, които вече са конвертирали и са си махнали старата винетка"

    Напротив, ясно е - който си я конвертира до декември 2019 г. ще си спести едни сто лева.

  53. 53 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1224 Неутрално

    До коментар [#28] от "boevbisser":

    Много точно сте казали: „…от Да, България да кажат конкретно как по-добре ще се справят, да критикуваш е по-лесно“! Абсолютно вярно, не случайно народът казва: „Да плямпа и баба знае“! Наистина, по-лесно е да се изброят 11 аргумента, но ефекта, както показва досегашната практика, е равен на нула, а и това е ходене след събитията – чака се нещо да стане и всички въпросни лица се събират и почват да критикуват. Предложения обаче няма! Един съвет от мен: най-лесното нещо е да правиш констатации, а после да се подхилваш иронично отстрани и да доказваш, че злорадството е най-чистата радост. Доста по-трудно, но в замяна на това изключително печелившо в електорален и политически план е да постъпиш, както постъпват редица опозиционни партии в европейските държави, които ни се сочат за пример, а това е да се състави т. нар. „правителство в сянка“. Направете такова правителство, изведете на преден план експерти по съответните сектори и политики, а след това, когато управляващите сгазят лука, декларирайте „На тяхно място ние щяхме да направим така и така или еди-как си“ и дайте работещи предложения! Когато ги дадете, никой няма да оспорва тяхното авторство, а народът, колкото и тези господа да го мислят за прост, има достатъчно здрав разум, за да види кой, аджеба, дава по-добрите управленски решения! В противен случай резултата след европейските избори ще бъде хилядна от процента, а господата от снимката няма да обитават и телефонната кабина зад гърба на коня! А сега ръгайте минуси – таман да видя колко ви е акъла!

  54. 54 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 246 Неутрално

    А помните ли когато ДеБъ бяха власт, нямаше никакви проблеми нито с електронните винетки, нито с търговския регистър, нито с ниските температури, нито с вятъра, нито със сушата.
    Не помните ли? Ами как ще помните, като ДеБъ не са помирисвали власт, никой не ги познава - даже портиера на парламента.

  55. 55 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Демократ до демократа, ченге до ченгето! И "по брадите - докторати"!

    Малинчо
  56. 56 Профил на Мултикултиджендър-Ариец
    Мултикултиджендър-Ариец
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    До коментар [#16] от "nema_labavo":Доста нелепо мнение. Когато например ОДС управляваше, БСП не увеличи електората си. Във всички управления на Герб, БСП увеличава електората си. Простата причина е, че Герб беше създадена, за да възстанови БСП, които бяха почти умрели.
    —цитат от коментар 19 на Darth Plagueis


    Аха той затуй ли Костов направи скритата завера с Добрев на копитото? Щото не иска на умряло куче нож да вади? Ти да видиш. И понеже кучето е умряло той реши да го съживи като му продаде предприятията за един пробит долар? И наглостта да направят един толкова ялов закон за обявяване на комунистическата власт за престъпна от който нищо не следва и с право дърти комунисти-кметове се подиграват на закона. И на всичкото отгоре го има черно на бяло в стенограмите когато пробутва "програмното" си правителство когато кучето беше умряло. Няма къде да се скрие има го документирано това. Когато ОДС имаха цялата власт и можеха да лустрират наглеците ама.... Нямаше да спазят договорката с Добрев.

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  57. 57 Профил на Мултикултиджендър-Ариец
    Мултикултиджендър-Ариец
    Рейтинг: 1714 Весело

    До коментар [#29] от "Боби Бобев":Затова Радев е Президент..
    —цитат от коментар 40 на Noise


    Радев как не направи вето на новата година ощр се чудя...

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  58. 58 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    Армията на Бранкалеоне пак се изказа. Ще ги запомним с груповите им снимки и с това че все искат нещо, но никой не им дава, а и сами не могат да си го вземат.

    Прочим, Марто в какво качество се явява на снимката? От няколко години все се присламчва на снимките, но член не става.

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  59. 59 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    Наказания за безгрижието и некомпетентността трябва да има.
    —цитат от коментар 26 на stedim

    Но наказанията трябва да започнат отгоре, от главата, а не от пръстите на краката.

  60. 60 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 277 Неутрално

    Вмето ОСТАВКА, "Демократична България" трябва да поиска ПОДСТАВКА.
    За да може Пти Мон Женераля да стъпи на нея,та да не стърчат другите демократични българи толкова над него.

  61. 61 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5798 Неутрално

    Калпав софтуер заради калпав (или невъзможен) контрол. Защо невъзможен? Защото контролиращите са корумпирани и не могат ефективно да упражняват контрола :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  62. 62 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#58] от "emil":

    "Прочим, Марто в какво качество се явява на снимката? От няколко години все се присламчва на снимките, но член не става."

    Проблемът при Марто е не само че "член не става", но и че членът му вече не става....

  63. 63 Профил на agent0
    agent0
    Рейтинг: 475 Весело

    До коментар [#48] от "m17":

    Значи по същество:след седмица-две-три-до година-две-три щяло всичко да е перфектно..

  64. 64 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    А какво е това "нещо" "Демократична България"!?

  65. 65 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":

    Това е толкова вярно,колкото глупостта,която тиражирахте през 2016-та,че ГЕРБ се оттегляли от властта,защото авършвали еврофондовете,и според вас,вече две години Кака Корни е премиер.

  66. 66 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Любопитно

    До коментар [#53] от "Santos":

    Вие наистина ли си мислите,че ще си вземат поука?!

  67. 67 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1132 Любопитно

    До коментар [#58] от "emil":

    Той ,Мартин Димитров бил "индивидуален член" каквото и да означава това?!Все е дно има "групови членове"

  68. 68 Профил на БГА Балкан
    БГА Балкан
    Рейтинг: 636 Неутрално

    ""Демократична България" поиска оставки в пътната агенция заради електронните винетки"

    Снимката направо кърти.

    И в морето ми е до колене .....................
  69. 69 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 504 Неутрално

    До коментар [#11] от "moreee":

    Наистина ли мислиш, че "напипват пътя"?? Моето мнение е, че това обективно е невъзможно, защото те имат път само "против" и никога "за". Това е неконструктивно и води до нищото. Те са си там и там ще останат.

  70. 70 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3817 Разстроено

    Не се заблуждавайте, който и да дойде на власт, трябва да минат 10-15 години, за да започне администрацията да работи по-професионално. Утре и Да, България, и БСП да вземат властта, компетентостта ще е точно същата. Трябва да сме търпеливи и да не вярваме на обещания, че всичко ще се промени с магическа пръчка.
    А че Герб пускат калинки вътре - еми те и другите ще пускат, че как, стига да могат.
    Затова ми се и иска да чуя някакви по-конкретни идеи как нещата ще се променят, управляващите какъв капацитет имат отдавна е известно.

  71. 71 Профил на qke05665501
    qke05665501
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#68] от "БГА Балкан":

    И АПИ не си поплюва.

  72. 72 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2168 Весело

    Щом Марто е на снимката, вероятно като индивидуален "контрибутор" тогава къде е оная куковица от Пловдив дето водеше армия от хора със себе си? Защо я изоставиха? Толкова качествен човек пък изоставена.

    Предполагам че Мартин им е завел двама души от София и им е казал че масите от СДС са с него. Затова стои настрана и не става член на никоя организация за да не отблъсне широките маси които го следват.

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  73. 73 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 504 Неутрално

    До коментар [#44] от "BiGman1":

    не, казаха, че и да не я конвертираш ВСЕ ТАЯ!! Стига да си о.к. с това, че ще те спрат, защото те отчитат без ел винетка. Спират те и те пускат. Някои, обаче, имат проблем със спирането.....по редица причини.

  74. 74 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 777 Неутрално

    ДБ могат да искат оставката единствено на шефа на КЕВР, защото единствено него те са сложили на поста.

  75. 75 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1453 Весело

    До коментар [#73] от "victor_victim":

    И така да е...не са казвали, че като я конвертираш трябва да си отлепиш винетката от стъклото...още по малко, че който я е конвертирал като направи проверка за е-винетка не му излиза че я има...тия пишат глупости нищо, че са умни и красиви...

  76. 76 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2578 Неутрално

    До коментар [#63] от "agent0":

    Е не, докато не дойде Бойкикиев от снимката няма да се оправим, това е ясно. Но до месец тол системата ще си работи добре, точно както си работи в другите 14 държави където съшата австрийска фирма я е внедрила.

  77. 77 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 988 Неутрално

    До коментар [#15] от "Uprsport":описаното от вас не отговаря на истината.Галопиращата инфлация от 90те години и сривът в банковия сектор са плод на ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, а не незнание както описвате.
    —цитат от коментар 23 на хм


    Описаното от мен е вярно. Никой от правителството на Жан виденов не е наясно с пазарната икономика, а именно нейните правила сме започнали да прилагаме години по-рано. Поради партийна принадлежност, респективно некадърност (непознаване на основни икономически принципи), правителството на Виденов (25.01.1995г.) спира прилагането на реформите за преход към пазарна икономика. Въвеждат се държавно регулирани цени и държавните предприятия са призовани да не връщат получените кредити, в резултат на което най-общо казано се стига до кризата. И това не е защото са извършени престъпления, а защото тогава дори и чистачките се назначаваха с партийна препоръка (в наши дни съм виждал такава написана от местния Гърбав, а мисля и че за Суджуците имаше такава).
    Защитавайки моята теза ще разгледам само един пример: правния талибан Кирилов вкарва и налага приемането на закони, които нямат нищо общо с правото и това води до хаос в държавата. Оттам нататък други талибани "специализирани" в своята област въвеждат тези закони в действие, но в своя угода. При липсата на контрол от прокуратурата (заета е с Иванчева), в държавата избуява некомпетентността, некадърността и самоуправството, които в комбина с партийната подкрепа най-често от празнословещия Цветан на мисълта, рушат функционирането на държавата (администрацията) и водят до прилагането на решения, които нямат нищо общо с ползите които трябва да донесат на обществото, за да може то да се развива и гражданите да увеличават благосъстоянието си или поне да го запазят.

  78. 78 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Поредната голяма излагация след проблемите с Търговския регистър.
    Тази сутрин чух, че проблемът бил в софтуера. Някакви недопустими дублажи не били забранени. Няма да се учудя, ако е така, но обяснението беше доволно общо. И не разбрах външна фирма ли го е писала или се е разчитало на ИТ ресурсите в администрацията. И ако е външна фирма, коя е тя.

  79. 79 Профил на FL
    FL
    Рейтинг: 257 Неутрално

    До коментар [#16] от "nema_labavo":

    Врагът са крадците, независимо в коя партия са успели да се намърдат.

  80. 80 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 681 Неутрално

    При доверието с което се ползват, и невъзможноста все още да влязат в парламента, изявите им са меко казано подозрителни. Постоянно искат оставки, както и БСП. След последното им участие във властта и провала им(за което упорито обвиняват ГЕРБ), БСП увеличи 2,5 пъти депутатите си. Сега пак се напъват, без никакъв шанс да влезнат в парламента. Не ми допада идеята да се боришс ГЕРБ, преди да си туширал БСП. За това не могат да ме спечелят. Бъркат врага, както винаги.
    —цитат от коментар 16 на nema_labavo


    Как ще бъркат врага бе, тролчо?
    ГРОБ и БСП са две малформации на БКП!!!
    Цялата герберастка върхушка е само от комунисти. тъй че хич не бъркат врага!

  81. 81 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":Говоря по спомен, не съм проверявал. Но БСП не бяха ли с 39 депутата при второто правителство на ГЕРБ в коалиция с РБ?
    —цитат от коментар 21 на nema_labavo


    Тъй де - правителството беше на ГЕРБ!

  82. 82 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 681 Неутрално

    "Демократична България" НАли МНого рипаше за електронни услуги ?
    —цитат от коментар 27 на karabastun


    Рипа, ма това, герберасткото, услуги ли са?

  83. 83 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#31] от "Боби Бобев":
    До коментар [#32] от "dr_al_hussaini":
    Мм да, когато нямаш какво да кажеш по същество, единственото, което ти остава е да пишеш глупости!
    Това сте герберастките тролове!

  84. 84 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Не е ясно какво става с хората, които вече са конвертирали и са си махнали старата винетка?================Четох им глупостите до тук...никой не е казвал, че като си конвертираш винетката трябва да я отлепваш...напротив казаха, че и да е конвертирана винетката трябва да си стои на стъклото за проверка от тол полицията...
    —цитат от коментар 44 на BiGman1


    Ами щом хартиената е конвертирана в електронна, значи е в системата и тя отчита автомобила като редовен. За чий БайХ тогава тол-полицията ще го проверява?
    Баси и нещастните герберастки тролове сте!

  85. 85 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Много точно сте казали: „…от Да, България да кажат конкретно как по-добре ще се справят, да критикуваш е по-лесно“! Абсолютно вярно, не случайно народът казва: „Да плямпа и баба знае“!
    До коментар [#53] от "Santos":

    Пич, Да България в момента в реално време номинират и избират кандидатите си за евродепутати по електронен път.
    Не ви казват, а на практика ви показват как се прави!!!
    Но вие, герберастките тролове, тия работи няма как да ги знаете, нали? Няма ги в опорките ви!

  86. 86 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 681 Неутрално

    А какво е това "нещо" "Демократична България"!?
    —цитат от коментар 64 на svoboden


    Това, което ще ви отнесе всички комунета на следващите избори!

  87. 87 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 681 Неутрално

    И не разбрах външна фирма ли го е писала или се е разчитало на ИТ ресурсите в администрацията. И ако е външна фирма, коя е тя.
    До коментар [#78] от "Мондиана":

    Външна - за 180 млн. лв.
    Пак някакви неграмотни герберастки корупционери!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK