Правителството застава зад исканията на българските превозвачи

Снимката е от протест на превозвачите през май 2018 г., когато София посрещаше европейските лидери за срещата им по време на българското европредседателство

© Анелия Николова

Снимката е от протест на превозвачите през май 2018 г., когато София посрещаше европейските лидери за срещата им по време на българското европредседателство



Българското правителство подкрепя категорично исканията на българските превозвачи за приемането на поправки в т.нар. пакет "Мобилност", който ще бъде гласуван тази седмица от транспортната комисия в Европейския парламент."


Това е станало известно на среща на министър-председателя Бойко Борисов с министъра на транспорта Росен Желязков, съобщи правителствената пресслужба.


На срещата са били обсъдени предстоящият протест на превозвачите в Брюксел на 10 януари и исканията им Комисията по транспорт в Европейския парламент да приеме предложените няколко поправки в пакета "Мобилност", касаещи регламента за командировките им, връщането до страната на регистрация на всеки 4 седмици и нощните почивки на шофьорите.




"Българската държава се солидаризира с протеста на превозвачите, които се очаква да бъдат подкрепени и от колегите им от Румъния, Полша, Унгария, Литва, Латвия и Ирландия. Ограниченията, които се налагат с пакета "Мобилност", ще се окажат рестриктивни и изключително затормозяващи за превозваческия бизнес в периферните страни на съюза и на практика ще го изтласкат от пазара", заяви Росен Желязков.


По рано днес в интервю за БНТ той каза, че държавите от Централна и Западна Европа, дори и скандинавските страни искали да изтласкат българския транспортен бизнес.


По думите на премиера Борисов, ако пакетът бъде приет без поправките, за които настояват българските превозвачи, България и изброените страни ще загубят голяма част от своя икономически потенциал и вътрешния си продукт, а превозвачите ще бъдат принудени да изнесат бизнеса си на друго място.


Като израз на солидарност с превозвачите Желязков лично ще присъства на протеста на превозвачите на площада пред Европейския парламент в Брюксел, а по-късно и на заседанието на транспортната комисия.

Ключови думи към статията:

Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    Макрон сега вече е притеснен на няма ядове от българското правителство!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1862 Весело

    Превозвачите искат да спят по кабините и да не се прибират вкъщи.
    Да, не ми ли вЕрваш?

    В Русия съм! В Русия съм!
  3. 3 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5367 Неутрално

    "Правителството застава зад исканията на българските превозвачи"

    По-важно е дали ще направят нещо, за да се разреши спора в полза на нашите превозвачи.

  4. 4 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2424 Неутрално

    Вождя е Двуличник, тъй че файда от него да не очакват.

  5. 5 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 61 Неутрално

    Чакайте, нали министрите на Борисов се тупаха в гърдите как сме спечелили срещу Макрон и неговия план? Явно не сме разбрали какво сме спечелили или пък просто е важно да се лъже в началото, но накрая всичко става ясно...

  6. 6 Профил на dokker
    dokker
    Рейтинг: 491 Гневно

    "Правителството застава зад исканията на българските превозвачи"

    Когато това правителство застане зад мен, се чувствам в поза партер, т.е., на**ан.

  7. 7 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Това е прекрасен пример за опит да бъде ощетена България. Трябва да блокираме всякакви гласувания и да се държим доста по-крайно за да смутим наистина евробюрократите. Под маската на някаква лицемерна загриженост за шофьорите се предлага абсолютно лобистки закон, който буквално цели да удари българските превозвачи. Идеята е българите да работят за немски, френски и т.н. фирми съответно да плащат осигуровки и данъци там.
    И ако си мислите, че това не ни засяга пряко, то помислете пак. Като се говори за изтичане на работна ръка, точно това е един от начините.
    НО този пакет противоречи с основни европейски закони и ценности - свободно придвижване на хора!

  8. 8 Профил на bojidar67
    bojidar67
    Рейтинг: 728 Разстроено

    Още един от многобройните двойни стандарти:
    Ползите (от разширения Европейски "съюз") - за Запада, а негативите - за Изтока!
    Някой все-още вярва ли, че реално целят постепенно да ги догонваме икономически?!?

    Само слабите се стремят към порядък ... силните владеят хаоса!
  9. 9 Профил на Storm Rider
    Storm Rider
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Вече стана практика шайката, която се е обявила за правителство, да лъже и маже безогледно и то за лесно проверими неща. Просто нивото им е толкова ниско, че не съобразяват елементарни неща...
    Целта на пакета "мобилност" е да осигури нормални условия за работа и почивка на шофьорите. Това предполага нощувка в скромен хотел за около 35 евро и един самолетен билет от 100 евра на месец.
    Естествено, собствениците на камиони имат желание да си спестят този ненужен разход, както и да продължават да си спестяват осигуровките на шофьорите. Те предпочитат шофьорът да работи и почива като квартален помияр. Да спи в задния двор на някоя крайпътна кръчма, де ходи в храстите..., да наглежда стоката...(както навремето Бай Ганьо си наглеждаше дисагите...), и най-вече да върти гервека докато припадне и претрепе някой...

    Добре е шофьорите да се замислят на чия страна застава правителството. И да се запитат защо тази регулация да е несправедлива. Защо и как един френски превозвач би имал предимство пред българския (когото нечестно изтласква от пазара), при положение че и двамата спазват еднакви изисквания, а разходите на френския са доста по високи.. Може би тогава ще разбере кой има интерес....

  10. 10 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Правителството застава зад исканията на българските превозвачи...

    ....и ги оставя да се оправят сами!

  11. 11 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 61 Неутрално

    Вече стана практика шайката, която се е обявила за правителство, да лъже и маже безогледно и то за лесно проверими неща. Просто нивото им е толкова ниско, че не съобразяват елементарни неща... Целта на пакета "мобилност" е да осигури нормални условия за работа и почивка на шофьорите. Това предполага нощувка в скромен хотел за около 35 евро и един самолетен билет от 100 евра на месец. Естествено, собствениците на камиони имат желание да си спестят този ненужен разход, както и да продължават да си спестяват осигуровките на шофьорите. Те предпочитат шофьорът да работи и почива като квартален помияр. Да спи в задния двор на някоя крайпътна кръчма, де ходи в храстите..., да наглежда стоката...(както навремето Бай Ганьо си наглеждаше дисагите...), и най-вече да върти гервека докато припадне и претрепе някой... Добре е шофьорите да се замислят на чия страна застава правителството. И да се запитат защо тази регулация да е несправедлива. Защо и как един френски превозвач би имал предимство пред българския (когото нечестно изтласква от пазара), при положение че и двамата спазват еднакви изисквания, а разходите на френския са доста по високи.. Може би тогава ще разбере кой има интерес....
    —цитат от коментар 9 на Storm Rider


    Именно

  12. 12 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 910 Неутрално

    "Правителството застава зад исканията на българските превозвачи"По-важно е дали ще направят нещо, за да се разреши спора в полза на нашите превозвачи.
    —цитат от коментар 3 на pet_fire


    Не бива да бъде в полза на нашите превозвачи. Не бива да се дават ползи на мафиотски и олигархични структури. РЕШЕНИЕТО НА ЕВРОПА Е ПРАВИЛНО! Тия кретени - собственици на фирми печелят от мизерията на шофьорите, които спят по паркинги, карат по много часове и подбиват нормалния пазар в Европа. Един среден пръст от Европа, който е съвсем на място. И аз добавям още един за Българските олигарси. Фак дем!

  13. 13 Профил на Georgi
    Georgi
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#9] от "Storm Rider":

    Доста тъпо, даже силно тъпо, ама толкова си можете - ако и сега френските превозвачи предлагаха някакви супер условия, българските шофьори отдавна да са отишли при тях, това поне може ли да го схванеш. А като ги принудят да отидат, дали франсетата ще им дават билети до БГ веднъж в месеца???, май не ама това вече не се съмнявам, че няма да го вденеш.

  14. 14 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4124 Неутрално

    Да не се окаже, че българските превозвачи са български колкото и Виваком?

  15. 15 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Това е прекрасен пример за опит да бъде ощетена България. този пакет противоречи с основни европейски закони и ценности - свободно придвижване на хора!
    —цитат от коментар 7 на Aldi Mitov


    Не противоречи на никакви ценности. Даже ги заздравява. Не се пречи на свободното придвижване, но решително се пречи на спането по паркинги, ползването на храстите за тоалетна, работното време в непрекъснат режим и най-важното - Европа слага прът в колелата на НЕЧЕСТНАТА И НЕЛОЯЛНА КОНКУРЕНЦИЯ. Хубаво е да се удря по олигархията в България. Лошото е, че малко се удря и със закъснение!

  16. 16 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    До коментар [#9] от "Storm Rider":

    Точно!

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  17. 17 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#9] от "Storm Rider":

    Никой няма против да се подобрят условията на шофьорите. Но пакета е недомислен.
    Давам ти пример:
    Във Франция ежедневно се ограбват над 100 камиона, краде се стока, точи се гориво и т.н. Пращаш шофьора на хотел. Хотели с паркинги за тирове има, но са много малко и е абсурдно да стигнат. Камиона е грабен при положение, че шофьора е там, а когато го няма какво мислиш, че ще остане от него? Прибираш шофьора със самолет, добре, как стига камиона в близост до летище? Празен? Какво става с камиона, докато се качи друг шофьор? Къде го държиш? В западна европа охраняеми паркинги с жива охрана почти няма. Разултата какъв е - множество застрахователни щети, заради които ще се вдигнат премиите или пък някой застраховател ще фалира, като Олимпик и ще се чудите пак защо не са ви валидни гражданските.

  18. 18 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Правителството застава зад перачите на пари,нарочени за првеозвачи,че да не им спадне маржа на печалбите.Застава зад тях по причини,които само малоумник няма да проумее.Нещо като черни партийни каси например и подобните им далавери за безконтролно забокатяване.Само гледайте как всички и управляващи и "опозиция" ще се пънат в защита,та да ви светне лампата.
    А на шофьорите,поздрави на майките им.Те са продължение на педалите/според превозвач/.Да бачкат до скапване и отгоре на това им режат заплатите за преразход на гориво и какви ли не др.глупости.
    Те така,защитаваме си печалбите,но не и матряла.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  19. 19 Профил на frankfurtski
    frankfurtski
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#13] от "Georgi":

    Ми аз съм такъв дават и сега съм платена отпуска у София месец и половина и още 14 дена болнични

  20. 20 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#18] от "sandman":

    Някой може ли да те спре ако си шофьор да работиш в каква да е по националност транспортна фирма? Ако условията на бг превозвачите са толкова по-лоши, защо имат изобщо персонал? Хем повтаряте същата изтъркана мантра, че шофьорите са роби, хем робите имат поне 20 варианта за работа в чужди фирми, където ще им правят масажи и ще почиват на Карибите.

  21. 21 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 61 Неутрално

    До коментар [#18] от "sandman":Някой може ли да те спре ако си шофьор да работиш в каква да е по националност транспортна фирма? Ако условията на бг превозвачите са толкова по-лоши, защо имат изобщо персонал? Хем повтаряте същата изтъркана мантра, че шофьорите са роби, хем робите имат поне 20 варианта за работа в чужди фирми, където ще им правят масажи и ще почиват на Карибите.
    —цитат от коментар 20 на encor3


    Не всеки иска да си тръгне от България, но се бори както може.

  22. 22 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4124 Неутрално

    До оня ден тролчетата и русофилите пледираха за незабавно излизане от ЕС и пренасочване към необятните руски пазари, загубени от еврочленството. какво се случи, че изведнъж се оказа, че камионите работещи в Европа ни НОСЯТ 17% ОТ БВП?

  23. 23 Профил на cmx11486762
    cmx11486762
    Рейтинг: 259 Неутрално

    До коментар [#9] от "Storm Rider":

    Абсолютно точен и коректен коментар.Ще добавя само това ,че бългаските превозвачи осигуряват работниците си на минималния осигурителен праг от 560.00лв.,но правителството се прави на сляпо и глухо и затова Макрон е виновен. По този начин всички са ощетени,само собствениците са на печалба.

  24. 24 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    До коментар [#9] от "Storm Rider":

    " Вече стана практика шайката, която се е обявила за правителство, да лъже и маже безогледно и то за лесно проверими неща. Просто нивото им е толкова ниско, че не съобразяват елементарни неща...
    Целта на пакета "мобилност" е да осигури нормални условия за работа и почивка на шофьорите. Това предполага нощувка в скромен хотел за около 35 евро и един самолетен билет от 100 евра на месец.
    Естествено, собствениците на камиони имат желание да си спестят този ненужен разход, както и да продължават да си спестяват осигуровките на шофьорите. Те предпочитат шофьорът да работи и почива като квартален помияр. Да спи в задния двор на някоя крайпътна кръчма, де ходи в храстите..., да наглежда стоката...(както навремето Бай Ганьо си наглеждаше дисагите...), и най-вече да върти гервека докато припадне и претрепе някой...

    Добре е шофьорите да се замислят на чия страна застава правителството. И да се запитат защо тази регулация да е несправедлива. Защо и как един френски превозвач би имал предимство пред българския (когото нечестно изтласква от пазара), при положение че и двамата спазват еднакви изисквания, а разходите на френския са доста по високи.. Може би тогава ще разбере кой има интерес...."

    и всичко това се прави в името на......самите шофьори, нали ? Те комунистическите капиталисти кога са отбирали от здравословни и достойни условия на труд, че да очакваме нещо по - различно като отношение към шофьорите и в момента !
    Но сме в ....превзетата държава - тук " успелият млад мъж" " защитава" свободата на словото, нали ?

  25. 25 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#21] от "Александър":

    За шофьора каква е разликата? Той така или иначе работи в зап. европа един,два или три месеца без да се прибира.

  26. 26 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Значи, Тиери и Гюнтер могат да взимат огромна субсидия за да ни произвеждат "уж масло " а всъшност маргарин, да взимат субсидия за машини икакво ли още не и да ни о прдават на ТРОЙНА цена в Кауфланд....
    А нащите не могат да им возят по евтино, така ли?

  27. 27 Профил на cmx11486762
    cmx11486762
    Рейтинг: 259 Неутрално

    До коментар [#13] от "Georgi":

    Не знам дали сте в този бизнес,но това което сте написа ли е доста тъпо.

  28. 28 Профил на tri
    tri
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Дайте да се разберем, всичко се случва заради лакомията на няколко български фирми, които използваха дупката в законодателството за да превземат пазара в Европа.
    Една от тези фирми е с 2-3 хил камиона. Има още н 3-4 с по няколкостотин. Давате ли си сметка за мащабите на този бзинес, дори говорейки за цял континент. Никой нямаше да ги закача ако ставаше въпрос за фирми с 2-3 или 10 камиона. Тук говорим за наляти стотици милиони за да се печели от дъмпингови цени постигани чрез експлоатиране на нископлатен труд и неплащане на данъци.
    Ясно беше, че това няма да продължава вечно. Дори много им позволиха да си го развяват из Европа.
    Сред тези транспортни фирми има и малки собственици с 1-2 камиона, за които е неприятно, но големите грам не трябва да ги съжалявате или да се правят компромиси заради тях.
    Ако бяха искали отстъпки за малките фирми, тогава имаше шанс за успех, но организаторите на протестите не са малките а фирмите със стотици камиони.

  29. 29 Профил на Yana “Qna-ta” Topalova
    Yana “Qna-ta” Topalova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Първо, гласуването в комисията на ЕП няма почти никаква стойност. Там се гласува доклада на докладчика по досието, което след това трябва да мине на одобрение на пленарна сесия на ЕП. След това този евентуално одобрен доклад става основа за преговори между ЕП и Съвета. Второ, крайното решение по досието ще се вземе след преговори между ЕП и Съвета на ЕС. Едва там могат да се правят изменения на предложенията в пакета, предложен от ЕК. Сега дори и да се приемат в ЕП предложенята за изменения, направени от България, те трябва да бъдат потвърдени и от Съвета. Силно се съмнявам това да стане, все пак в Съвета този пакет е подкрепен от Германия, Франция, страните от Бенелюкс и някои скандинавски страни. А БГ и изброените страни, които ги подкрепят, не могат да формират блокиращо малцинство, за да бъде отхвърлен пакета. Чудя се защо никой не коментира факта, че по време на АТ Председателство, преди около месец-два, Съвета, въпреки протесите на нашия министър и други негови колеги, прие въпросния пакет, предложен от ЕК, без да се съобрази с нашите искания? Да не говорим, че правилата на играта са такива - ако не можеш да формираш блокиращо малцинство, предложението се приема и ти си длъжен да се съобразиш с него. Ама това никой не го казва и хората не го знаят!
    Колкото до исканията на нашите превозвачи, да, основателни са! Обратно на общото мнение, че превозвачите ни са чорбаджии или робовладелци, те са длъжни и спазват същите правила за времето за управление и периоди на почивка на водачите, като тези във Франция или Германия! Да, стойността, на която извършват услугата, е конкурентна на френската или немската, но не е ли това основата на пазарната икономика?! Поставяш всички пред равни условия и кой както успее! А в сферата на автомобилния транспорт Регламента е един за всички от ЕС! Не напразно БГ водачите се кутират много добре из целия ЕС! За това в БГ има глад за водачи! Не казвам, че измежду читавите няма и такива, които злоупотребяват, но няма идеален свят. И във Франция, и в Германия има престъпници!
    Наскоро ме попитаха какво може да се направи по въпроса. Еми общо взето нищо, щом Франция и Германия са решили, че така трябва да стане и няма да си променят решението, ще стане, колкото и да не ни се иска! Силно се надявам обаче на чудо!
    И спрете да плюете по правителството, независимо кое е то, ГЕРБ, БСП, тук няма значение, то е независимо - нищо не зависи от него!

  30. 30 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#29] от "Yana “Qna-ta” Topalova":

    Правилно си написала, подкрепям.
    Дразни ме това, че в Европейският Съюз почна да става като през комунистическит режим.
    Всички са равни, но някои са по-равни .....

  31. 31 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12065 Неутрално

    Тази битка е оправдана като българска кауза. Пакетът е несправедлив и очевиден лобистки реверанс на Макрон за френските превозвачи и е икономически незащитим.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  32. 32 Профил на Yana “Qna-ta” Topalova
    Yana “Qna-ta” Topalova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#30] от "Matematiks":

    За жалост си абсолютно прав! Негласно в Брюксел става това, което кажат Германия и Франция! Ама това не го знаехеме преди да се присъединим, а го научихме когато влязохме в кухнята! Не напразно им казват Великите сили! Лицемерието им работи с пълни обороти! Елате при нас, тук всичко сме равни, ама ще слушате какво ви казваме! Идеята за Обединена Европа е нещо наистина добро, но, както всяко нещо, докоснато от алчния човек, е опорочена!
    За жалост се оказва, че сменихме само името на строя, нищо друго!

  33. 33 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3585 Неутрално


    Няма начин правителството на мафията, да не застане на страната на господарите си !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  34. 34 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    До коментар [#21] от "Александър":

    Пробвайте да си на,мерите читав шофьор в БГ.Повечето свестни ВЕЧЕ работят за чужди фирми.А нови,откъм младежта не се задават много.Останалите се чувстват стари/над 50/ и неуверени,да си търсят работа навън.Няма значение как ще се въртят БГ транспортните фирми.С тази политика към работниците си са обречени.Ако не сега,то след 5-10 г.едвали ще има кой да им работи.България не е Полша с 38 милиона население.В БГ
    липста на работници вече се усеща.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  35. 35 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#7] от "Aldi Mitov":


    " ... лобистки закон, който цели да удари българските превозвачи ... "


    Интересно ...
    Този " лобистки " закон касае цяла Европа, но има за цел да " удари " само българските превозвачи, рийш'ли .
    Я ми обясни по-подробно, че нещо не схващам - завършил съм бавното ...

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  36. 36 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    До коментар [#34] от "sandman":

    Всъщност това трябваше да е отговор на #20.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  37. 37 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Правителството да застане зад българския бизнес с реални действия, не само на думи!

  38. 38 Профил на .NET
    .NET
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#17] от "encor3":

    Най-важното си пропуснал. Когато шофьорът спи в хотела и товарът бива разграбен, което масово се случва във Франция, колкото и да е учудващо за някои, застрахователите ОТКАЗВАТ да покрият щетите, т.е. транспортната фирма трябва да покрие загубата на товара на своят клиент.

    Това не е никакъв проблем за френските превозвачи, защото в рамките на работния ден той ще тръгне и ще пристигне в рамките на Франция, без да се налага шофьорът да спи в хотел.

    Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.
  39. 39 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    ... Целта на пакета "мобилност" е да осигури нормални условия за работа и почивка на шофьорите. ....
    —цитат от коментар 9 на Storm Rider

    Това Макрон ли ти го каза?

  40. 40 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#35] от "niksan1":

    Да си видял в България да се прескачат френски камиони? Май не обикалят много в Европа, че цените са им високи. Е, значи няма да се налага да се връщат, защото са си по-често у дома, или много близо до дома.

  41. 41 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#29] от "Yana “Qna-ta” Topalova":

    Чудесен отговор и обяснение на ситуацията. Форумните всезнайковци може да го прочетат няколко пъти - бавно.

  42. 42 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9211 Неутрално

    " държавите от Централна и Западна Европа, дори и скандинавските страни искали да изтласкат българския транспортен бизнес. "

    Все трябва да има някаква причина.

  43. 43 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#42] от "Роси":

    Не искат да изтласкат само българския транспортен бизнес. Румънците, унгарците и поляците имат дори повече камиони от нас. Бабофила просто е обещал неизпълними неща на синдикатите във Франция и си мисли,че така ще ги постигне.

  44. 44 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    Правителството застана зад превозвачи те!? Погледнах календара и не, не е първи април! Всъщност, Боко и сие проспаха всичко, а сега се сетих да се раздвижват.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK