Пет от опасните постройки в ромската махала на село Войводиново вече са съборени

Снимка: архив

© Георги Кожухаров

Снимка: архив



Пет незаконни постройки в ромската махала на село Войводиново вече са съборени. Утре предстои още 10 постройки да бъдат премахнати. Това каза за "Фокус" кметът на Община Марица Димитър Иванов.


Събарянето им започна само два дни след побоя в селото, при който жители на ромската махала нападнаха и пребиха военнослужещ. Днес двамата задържани за престъплението се изправиха пред съда и бяха оставени за постоянно в ареста.


Багери са влезли в ромската махала около 16 ч. под засилена полицейска охрана. Събарят се сградите, които са опасни за живота и здравето както на живеещите в тях, така и на преминаващите. Такива са около 15 постройки в махалата.




"Всички явно са се настанили при близки в други населени места", каза кметът на Войводиново Димитър Тошев, цитиран от БНР, след като се разбра, че нито един жител на махалата не е там при влизането на багерите. Утре събарянето ще продължи след 8 ч.


Елекрозахранването в махалата също е прекъснато, защото повечето семейства са ползвали ток незаконно, съобщи МВР. За премахването на останалите сгради в махалата, които не се водят за опасни, ще се изчака 14-дневният законов срок за обжалване.


С обещание за събаряне на постройките се ангажира министърът на отбраната и вицепремиер Красимир Каракачанов, който след случая заяви, че "циганите в България станаха изключително нагли и търпимостта на българското общество се изчерпа".

Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    Едно добро начало. Като загреят багерите, направо на самоход да минат и през Столипиново.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8818 Неутрално

    Всичко незаконно трябва да се събори.

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4923 Неутрално

    Трябва да убият или пребият някого до смърт, за да се задейства държавната машина... Тъпа история...

    скоростен индекс "Y"
  4. 4 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    Екстра. Да съборят и останалите. Няма законите да важат само за българите, а циганите да си правят, каквото си искат.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  5. 5 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2596 Весело

    Сичкото сиганин на баламатума!

  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3916 Весело

    До коментар [#3] от "hamiltonf":

    ама пък като се задейства.... та цяла неделя

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    До коментар [#2] от "Роси":

    Напълно съм съгласен с теб!

  8. 8 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2623 Неутрално

    А защо трябваше да се чака толкова време. Или електоратът трябва да се съхранява?

  9. 9 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10659 Неутрално

    Най после след като пребиха момчето, да ги бутнат всички незаконни, а ние да се жалваме от циганската дискриминация.

  10. 10 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    До коментар [#3] от "hamiltonf":

    В интерес на истината, този път стана бързо. За ония в Гърмен още чакаме. Там циганската махала даже се увеличи.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  11. 11 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2127 Весело

    браво, голям героизъм е тва да бутнеш пет бараки от по 4 квадрата... 'командоса" счита ли се отмъстен вече или продължаваме напрет?

  12. 12 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2127 Весело

    В интерес на истината, този път стана бързо.
    —цитат от коментар 10 на Пипера е много лют


    то тва остана... 2 години да борите дъски и найлони

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2819 Гневно

    Опасни постройки...

    Пак шикалкавене!
    Разрушаване на всички незаконни!

    Да разлая троловете!!
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    Време е да се върнат КРУМОВИТЕ ЗАКОНИ.

  17. 17 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2127 Весело

    Опасни постройки...Пак шикалкавене! Разрушаване на всички незаконни!
    —цитат от коментар 14 на lone wolf


    ама пожалете баре селсъвета бе хахахах... да ви напомним на патреотясалите бабури, че преди по-малко от година ОПГерб се опитаха да пробутат поредната амнистия за незаконно строителство, извършено след 2001-ва?

    "...Председателят на комисията по регионална политика и местно самоуправление в парламента Искрен Веселинов ("Обединени патриоти") каза пред "Капитал", че в управляващото мнозинство е обсъждан въпросът за узаконяването на незаконни строежи срещу определени такси в полза на общините. "Особено в малките населени места голяма част от сградите са изграждани незаконно. Няма ефективна регулация, а някои от тях е абсурдно да бъдат събаряни само защото някой не си е извадил строителните книжа. Така че има логика в такова предложение, но тепърва ще обмисляме предложенията, за да не се получи обратен ефект и това да стане причина да започнат още по-масово да строят незаконно. За нас е чувствителна и темата с възможността да се узаконят ромските гета.", каза Веселинов с уговорката, че не е запознат в детайли с предложенията на депутатите от ГЕРБ, защото те бяха внесени непосредствено преди народните представители да излязат във ваканция..."

    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2018/04/11/3161021_gerb_predlaga_amnistiia_za_nezakonni_stroeji/

  18. 18 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 2177 Неутрално

    Защо процентно циганите са най-много в България? И защо в немската преса може да се напише "zigeuner", а тук или те цензурират, или политици са длъжни да ги наричат "роми"?
    Апропо Каракачанов казва, че е крайно време да се въведат механизми за ограничаване на раждаемостта им. Масово малолентни циганчета раждат деца. Според него да се плаща до две деца, а от две нагоре само на цигани със средно образование.
    Сега ще го почнат....но аз съм съгласна с подобни мерки.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  19. 19 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1172 Весело

    До коментар [#12] от "extraCACA":

    аз бих ги опърлил с горелка...

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  20. 20 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1172 Весело

    До коментар [#11] от "extraCACA":

    Освен да ти пожелаем близка среща с индианци, друго не се сещам....

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  21. 21 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    Събарянето на тези постройки е само за замазване на очите. Тук е извършено углавно престъпление, за което циганите едва ли ще получат подобващо наказание. Очудвам се на колегите на пострадалия. Това са хора, в чиито ръце има оръжие и които могат да боравят с него. Какво още им трябва, за да дадат хубав урок на мангалите. Или ще чакат и на тях да им скачат по главите и да се гаврят с пагона?

  22. 22 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1695 Весело

    кат немое набиеш мафиьоците и камуняките и хидроинжинерите щот си им зависим васал, пращаш багери да къртат дъските на безпомощните цигани барем олабиш малко на матряло жилата...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  23. 23 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10971 Неутрално

    Хубаво, само че сега всички ще приемат прилагането на закона като наказание, което е лошо...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  24. 24 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 435 Неутрално

    А незаконните цигански постройки из други села и градове кога? Или ще се чака и там да претрепят някой?

  25. 25 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Едно и също се повтаря всеки път. Първо беше онова село на Цар киро, после другото село, където пребиха едни деца с лопати, после и махалата в Русе, а сега и това. И в четирите случая ромските махали ударно се изпразваха след настъпването на гневната тълпа. Циганите са така - един циганин е слаб и страхлив, но съберат ли се много срещу малко противници, се мислят за напобедими. Всичко се променя, когато срещу тях излезе огромна бясна тълпа разярени българи. Плюят си на петите и дим да ги няма цялата махала. Така са научени - силата на мнозинството.

    Багерът, както е започнал, да кърти всички цигански къщи. Без оглед законни или не. Там повече никой няма за живее, защото никой циганин няма да се осмели да се върне. И тухлите да се съберат и изпратят като дарение на онези хора в селото с взривения влак.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  26. 26 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1383 Гневно

    Защо само 5? Защо само опасните?! ВСИЧКИ незаконни трябва да се изравнят със земята. Всички (трябва) сме равни пред държавата!

  27. 27 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    В махалата в Севлиево има около 1600 ( хиляда и шестотин) незаконни постройки. Какво ще правим?

  28. 28 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    мда,те къщите са строени по коледа...и всички кметове 'обявяват' незаконното строителство като стане някоя патардия,а преди това удобно същите мургавели помагат да бъдат избрани...аман от прост и късоглед народ...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  29. 29 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1776 Гневно

    "Елекрозахранването в махалата също е прекъснато, защото повечето семейства са ползвали ток незаконно, съобщи МВР. "

    Нека електроразпределителните дружества да представят отчети пред Баце колко са им "загубите" по електропреносната мрежа СЕГА!
    Защото е ясно кой ги плаща тия загуби.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  30. 30 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    Сега всеки ден ще ни информират за съборени ромски къщи. Докато страстите се уталожат и докато ромите пак сгазят лука. Ще се окаже, че отново издигналите се, незнайно как, нови бараки пак са повече от бутнатите. И така историята се завърта в омагьосан кръг.

  31. 31 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2127 Неутрално

    В махалата в Севлиево има около 1600 ( хиляда и шестотин) незаконни постройки. Какво ще правим?
    —цитат от коментар 27 на popovski31


    имате си общински строителен контрол и като гледам - можете да пишете, така че действайте - достатъчно е да посочите адрес и да кажете че там има незаконно строителсво, те сами ще си го установяват какво точно е... ама внимавайте да не влезе и при вас, щото бас хващам че в минимум 60% от сградите във вашето Севлиево ше се намери такова :)

  32. 32 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3245 Неутрално

    Някой в предишните коментари по темата не му се вярваше, че щели да се събарят постройки. Казах му, че това ще се случи. Ето, случва се, дори по - бързо от очакваното. И държавните органи трябва да действат занапред така без да чакат пребити хора от цигани - има ли незаконни постройки, има ли паразитиране на гърба на всички нас, какво да се ослушваме и да очакваме да стане, за да се приложи закона ?

  33. 33 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2379 Весело

    До коментар [#1] от "Пипера е много лют":

    Добро, я! И обезщетенията, които ще присъди ЕСПЧ, ще са добри. И адвокатските хонорари: също. Но иначе нека се радва материалът 🍻

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  34. 34 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Простият българин пие ракия и аплодира ББ пред телевизора, без дори да се попита защо държавната машина не действа така брутално срещу дебелите бели якички, а само срещу наглите престъпници роми, които крадат ток и взимат социални...двама цигани, почти деца пребиват командос от спецàстите на българската армия, ами къвто министъра такива и командосите

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  35. 35 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Простият българин пие ракия и аплодира ББ пред телевизора, без дори да се попита защо държавната машина не действа така брутално срещу дебелите бели якички, а само срещу наглите престъпници роми, които крадат ток и взимат социални...двама цигани, почти деца пребиват командос от спецàстите на българската армия, ами къвто министъра такива и командосите

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  36. 36 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2379 Неутрално

    До коментар [#34] от "Stavrogin":

    +++
    Така е!

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  37. 37 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1745 Разстроено

    До коментар [#10] от "Пипера е много лют":

    Ще има да чакаме. Ако циганите бяха пребили някой редови данъкоплатец, а не някакъв клет "командос", държавата щеше просто да продължи да си бърка в носа и да си пита ушите. - Примери има колкото искаш. Не само за пребити, а и за убити и изнасилени.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  38. 38 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Супергеройство,посред зима. Позор за християнство - людоедство! Я да се опълчат на Вашингтон за реципрочни визи или военни безумия.

  39. 39 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1172 Весело

    До коментар [#33] от "aleks ivan":

    не леж на тая опорка

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  40. 40 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    До коментар [#37] от "Хриси":

    За съжаление е така. Но и това е до време и скоро ще има и по-остри мерки от населението.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  41. 41 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 873 Гневно

    Този сайт има ли модератор?

    Щото в постинг 21 е избълвано следното:
    - "Очудвам се на колегите на пострадалия. Това са хора, в чиито ръце има оръжие и които могат да боравят с него. Какво още им трябва, за да дадат хубав урок на мангалите. Или ще чакат и на тях да им скачат по главите и да се гаврят с пагона?"

    Вярно, че съществото с ник proza е неграмотно, но трябва ли да се подминава призивът му за масови убийства?
    Нали уж сайта не толерира изродщините?

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  42. 42 Профил на Пламен  Данаилов
    Пламен Данаилов
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Решението е нова алинея в закона за типичните престъпления от етноса. Примерно за участие в "глутница за бързо реагиране" - глоба 500лв. минимум. Оттам нагоре за носене на брадва още 500лв. , за употреба - според последствията и т.н. Плащане директно от НОИ за сметкана социала. Във всеки областен град - "наказателна рота" към МВР - отива и работи 1, 2, 6, 12 месеца за да се издържа. Труд - според потребностите и възпитание - колкото може носи.

  43. 43 Профил на Red Army
    Red Army
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Прилича повече на "Престъпление и Отмъщение" това, отколкото на правосъдие.
    Министърчето с турското име да иде да поспортува за олабване на жилата.

    https://www.facebook.com/bogomil.roussev
  44. 44 Профил на Пламен  Данаилов
    Пламен Данаилов
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Да сте чули за тумба руснаци, турци, арменци, евреи да се организират за няколко минути и то въоръжени с брадви, за да защитят някой от техните, без да знаят кое и как. Това са предварително организирани глутници и само чакат да им свирне някой. Нарича се организирана престъпност по белия свят присъдите за нея са много тежки.

  45. 45 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2261 Любопитно

    До коментар [#44] от "Пламен Данаилов":

    Не е организирана престъпност, а ТЕРОРИСТИЧНИ подразделения.

    Няма нищо случайно в случая.
    ПОКАЗНО е нападната армията.
    Иначе казано - държавата.
    Равносилно е на обявавяне на война.
    Но твърде дългото мирно състояние ни е притъпило усещанията.
    А това последното е пагубно.
    !

  46. 46 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Дневник за да не обиди циганите не нарича сградите НЕЗАКОННИ ами ОПАСНИ. Гетото е НЕЗАКОННО и затова се бута, колкото и да го въргаляте в толерантен мултикултурализъм...

  47. 47 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Трябва да убият или пребият някого до смърт, за да се задейства държавната машина... Тъпа история...
    —цитат от коментар 3 на hamiltonf


    Държавната машина се задейства в едно малко гето.... Навсякъде другаде в България си е все същото - циганите си правят каквото си искат, а държавата им дава помощи.

  48. 48 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 962 Неутрално

    А незаконните дали ще ги пипнат.. Или само "опасните" 5 6,10 максимум, така да затворим устите на хората

  49. 49 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    кат немое набиеш мафиьоците и камуняките и хидроинжинерите щот си им зависим васал, пращаш багери да къртат дъските на безпомощните цигани барем олабиш малко на матряло жилата...
    —цитат от коментар 22 на tucker case


    Безпомощните цигани? Ти на коя планета живееш?

  50. 50 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    "Проблемът с Войводиново сега, с Орландовци преди, с Гърмен още по-преди, както и бъдещият проблем в... Столипиново например – защото нали не мислите, че проблемите ще спрат дотук? - не е "на обществото". На държавата е. Тя го е създала преди 70 години, и тя пречи на всички опити да бъде решен оттогава насам.
    Циганите в България са били са номади до 1946 г., когато комунистическите плановици решават да ги "урбанизират". В резултат се създават гета в 160 от общо 237 града и в 3 000 от общо 5 846 села. Откъсването на този етнос от естествения му начин на живот и насилствената „интеграция” в чужда за него среда, го насърчава да прехвърли грижата за собственото си оцеляване и продуктивност в ръцете на държавата. Така постепенно се създава половин милионна - някой я удвояват! - етнически хомогенна група, приучена на мързел и ползваща се с колективни права.
    Първоизточник на проблемите с циганската неграмотност, безработица и престъпност, са опитите на държавата "да помогне". Както винаги - за наша сметка. Защото циганските помощи и детски ги плащаме ние, работещите законопослушни граждани. При това вече безсрочно, за да не загубят получаващите помощи лица „основното си средство за препитание“. Не знам колко точно цигани - професионални безработни има, но знам, че е крайно време това политкоректно и доста скъпо струващо статукво да се промени!
    А какво да кажем за другата доходна професия за етноса – професията „майка“, и още по-точно – малолетна майка? Може да е циганска традиция, но е против българските закони 12-15 годишни девойки да раждат. И да им плащаме за това по 100 лв. детски месечно до навършване 1 година на дете (след първата година тези 100 лв. месечно се дават като социална помощ); плюс 35 лв. детски месечно до навършване пълнолетие на детето; плюс 20 лв. детски месечно от партия „Евророма“; плюс още 2,15 лв. месечно допълнителна помощ за достигане на семейния минимален доход по Закона за социалното подпомагане. С еднократните помощи, разпределени на годишна база, месечният доход на 12-13 годишната циганска майка е няколко стотин лева. Тя едва ли би могла да изкара много повече с неквалифициран труд, който на всичко отгоре й е забранен по закон. Помощите за професионални майки и професионални безработни или трябва незабавно да бъдат спрени, или да се обвържат с поне основно образование!
    След като държавата се оттегли от социалната политика, в китните цигански гета вместо полицаи може да влязат инвеститори. Крайно време е строежът на нови цигански жилища с държавни средства да бъде прекратен! Сега само за няколко месеца обитателите им ги разбиват, превръщат ги в бунище, предават всичко метално за вторични суровини, а с паркета и вратите се топлят по една проста причина – жилищата не са техни. Ако са ги купили или наели, трагедията на общата собственост със сигурност ще бъде избегната.
    Дотогава нито полицията ще иска да влезе в гетата, нито жителите им ще могат да излязат оттам."
    Калин Манолов
    https://scontent.fsof7-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/49761552_10157258437571833_5847333326209155072_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent.fsof7-1.fna&oh=ad1271fa116aae488e64bc8f61bcc7f0&oe=5CD92250

  51. 51 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2127 Неутрално

    Дневник за да не обиди циганите не нарича сградите НЕЗАКОННИ ами ОПАСНИ. Гетото е НЕЗАКОННО и затова се бута, колкото и да го въргаляте в толерантен мултикултурализъм...
    —цитат от коментар 46 на theduloclan


    нищо подобно... наричат ги "опасни", защото са констатирани като такива от общинския контрол, и "постройки", защото по закон "сграда" и барака са две различни неща, като второто не подлежи изобщо на контрол... иначе шкембели воевода грам не можеше да ги бутне в такъв срок, ако и да се беше на*рал от плющене пред неграмотния матрял :)

    разликата между опасно и незаконно строителство е в това, че за незаконното си има процедура по отстраняване, която поне от кумова срама трябва да се спази... и за да те успокоя - ако реши, циганора може да разиграва строителния контрол с години, преди да се стигне до валидна заповед за събаряне

    не е зле патриотясялите бабури да вземете леко да се поосведомите баре относно елементарните битовизми, щото така като ви чета втори ден, грам разлика не откривам между вас и циганора с 8 клас

  52. 52 Профил на Ivan Nikolov
    Ivan Nikolov
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Ако бях командос, щях да се срамувам, да потъна в дъното на земята, че мой другар се е предал и са го пребили 2 хлапета невръстни невменяеми мангалчета . Кой знае какви са сегашните елитни сили ,епилирани изнежени женчовци ,които едва ли биха издържали марш на скок - тичане и стрелби след танковете като грудовските кашици на времето.

  53. 53 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1669 Неутрално

    14-дневен законов срок за обжалване на събаряне незаконни постройки и кражби на ток?
    И какво и колко дни следват, ако някой мангал и друг от разни НПО почне да се жали?
    После защо ставали нагли и разигравали държавата мангалите. Ми тя спи зимен сън докато цели квартали и села страдат дълги години без реакция от властите.

    То не слизаха от мерсидеси под строй за соц.помощи, то не беше ток и вода безотчетно, не бяха престъпления за които всеки от български етнос щеше да бъде разчекнат и показван, като мечка на панаир по всички медии.

  54. 54 Профил на attitude
    attitude
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Тези опасни и незаконни постройки, както и още поне 100 за които ще се уточняват не са изникнали за ден-два. Година след година гетото е растяло, а местните и кмета са си траяли. В магазините са им продавали храна, в пощата са плащали ток...Кмета не е ли знаел, че на една къща са вързани още 10 за ток? Докога властта местна и държавна ще си затваря очите пред незаконното разрастване на циганските квартали ? Докога самите жители ще мърморят недоволно помежду си, а няма да поискат от кмета действия? Тоя кмет кой го е избирал, нали те "са му гласували". Ей това най-ме дразни , стане белята и почне едно развяване на знамена и пеене на юнашки песни, а дълги години преди това всички са били слепи. Събарят това гето, хората от него бягат в други села и градове и пак ще се почне същото. Ще им купуват гласовете на едро и на дребно, ще подменят обвиненията , ще ги пускат ... до нов случай на побой или убийство. Забравихте ли,че имаше декада на ромската интеграция? И парите от ЕС ги окрадоха баш циганските барони. Как няма да са нагли, знаят си,че през 2 години са нужни и се избиват за гласовете им.

  55. 55 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3084 Неутрално

    Трябва да убият или пребият някого до смърт, за да се задейства държавната машина... Тъпа история...
    —цитат от коментар 3 на hamiltonf


    Тъпа и още как.
    Над 90% от жилищата на циганите са незаконни. Защо се е допуснало това , след като във всяка община има служба за борба срещу незаконното строителство? Никой не се сеща да обвини тези служители, на които им плащаме бюджетните заплати, че не са си вършили работата. Не само служителите , но общинската администрация, издържана от парите на данъкоплатеца. Реакцията на държавата от този побой над военния е мутренска реакция. Сеща се да си свърши работата като отговор на побоя, а не като свое перманентно задължение. Затова казвам , че циганите са били толерирани. Като са започнали да развалят незаконните постройки да карат наред , а не да развалят само тези във Войводиново. И да ги развалят в сезоните , когато това е позволено , а не във зимния сезон , защото ще се намерят адвокати , които ще осъдят България , че не си спазва собствените закони. Тогава всички ние , данъкоплатците ще плащаме милиони за неустойки.

  56. 56 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2127 Неутрално

    А незаконните дали ще ги пипнат.. Или само "опасните" 5 6,10 максимум, така да затворим устите на хората
    —цитат от коментар 48 на b0b069


    в общи линии, до заповедта за събаряне на кмета имаш минимум 2 седмици/ в добрия случай - 2 по 7 дни срокове за възражения, след това, ако братчедите не са получили игодно предложение :) отговарят с молба за отсрочка, щото е зима, единствено жилище и бла-бла примерно... ако кмета не я уважи тази молба, засегнатите осъждат общината и то с пълно право :), а матряла и в двата случая си плаща поредния цирк, щото е мнооого умничък един такъв и най си обича да кълве на гола кука

  57. 57 Профил на Suicyco
    Suicyco
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Щом се пусне темата "Цигани - Българи" значи има нещо друго далеч по-гнусно за прикриване.
    На мислещите е ясно защо десетки години циганите не са интегрирани.
    Не е случаен факт и не е защото са по-мургави - просто някой има интерес да ги отглежда като лесно манипулируема и гласуваща срещу заплащане под строй "фенска маса".

    Обаче първосигналното подвеждане за "бой над циганина" може да подейства само временно и само за кратко.
    И само на нискочелите.

  58. 58 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 757 Неутрално

    В едно циганско село край град Хасково също има(-имаше, не съм бил дълго време там) сума ти незаконно построени къщурки от циганите. Крадяха тухли с каруците от наблизо изоставеният свинокомплекс, тухла по тухла, дорде нямаше.

    Незаконно построените измислени къщурки на циганите уж щели да бъдат сринати с багер, според баща ми. Не съм бил в селото откакто продадохме имота там. Преди това поне веднъж седмичо, само харчене на бензин за малко получена царевица.

    Както аз плащам данък имот, така и циганите трябва да го плащат. Няма превелигировани ...

    Es muß Geld fließen!
  59. 59 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2127 Неутрално

    Докога самите жители ще мърморят недоволно помежду си, а няма да поискат от кмета действия?
    —цитат от коментар 54 на attitude


    ами, простичко е... постройките из дворовете на същите тези достопочтени и богобоязливи жители твърде често са точно толкова незаконни по ЗУТ колкото и циганските... и а е пуснал байното на некой, а са му пуснали и на него... такава една е хавата в милата ни батковина... а строителния контрол си работи само по жалби - констатира, предписва, издава и всичко това до момента, в който жалбата се оттегли или погаси поради неспазване на срокове от страна на администрацията - от там насетне всичко е цветя и рози до следващата жалба... демек - спасението дебне отвсякъде

    затова и на този премъдър народ заедно с всяка кофти новина му се предлага и приятната възможност да си го изкара на някого без риск от преки лични последици :)

  60. 60 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    До коментар [#19] от "Пипера е много лют":

    Ти знайш ли, че това, дето им го мислиш, боли? Или го предлагаш за след мачкането с танкове? Политиката на правителството ни е такава - стане некоя хата, “Шашки на голо!“, па бой и пушилка - до следващата каверзна случка! Аман, бре, другаре!!!

    Малинчо
  61. 61 Профил на pjc10590831
    pjc10590831
    Рейтинг: 190 Неутрално

    Браво, гордея се с протестът на сънародниците ми във Войводиново. Само така, циганите да разберат, ако ни бият и нападат – незаконната им махала се събаря. Спомняте ли си за случая тумба цигани които нападнаха деца в Асеновград. Те иначе са страхливи – в едно село, където имам близки така циганите ходеха и крадяха с каруците из селото докато един ден на центъра не спря кола с едни мутри, поутупаха ги и да видиш после как не се краде.
    Единна България и българи и дано и в другите общини се вземат мерки и да няма повече жертви и дано войничето се възстанови бързо.
    Обичам родината си когато сме единни.

  62. 62 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 2879 Неутрално

    Защо римляните са силни? Заради изборите. Там г- Цветарски отива и направо се пазари наедро, без да губи ценно време. Отива при бай Али и казка: Бай, Али, искам 1000 гласа. Добре, казва бай Али. Аз пък искам 15 000 - по 15 на глас. И готово. Не е като да идеш да пазариш надребно български гласове, да губиш нерви и време. Римляните - това са господарите на демокрацията.

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  63. 63 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Защо римляните са силни? Заради изборите. Там г- Цветарски отива и направо се пазари наедро, без да губи ценно време. Отива при бай Али и казка: Бай, Али, искам 1000 гласа. Добре, казва бай Али. Аз пък искам 15 000 - по 15 на глас. И готово. Не е като да идеш да пазариш надребно български гласове, да губиш нерви и време. Римляните - това са господарите на демокрацията.
    —цитат от коментар 62 на Полковник за европейско развитие на България


    Навремето, през 2004 г. във Фрайбург Германия, имаше петиция за или срещу нахлуването на американски войници в Ирак. На петицията стоеше обаче друго, нещо за химични военни оръжия, аз се подписах. И оттам тръгна всичко: Ислямска държава от Ирак в Сирия, идват масово в Германия, понеже никой не ги проверява в Германия, липсва персонал.

    Es muß Geld fließen!
  64. 64 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2009 Разстроено

    До коментар [#8] от "stedim":

    Защото...
    Защото днес бе съобщено по БТВ, че ромското гето всъщност е създадено от местен войвода на ВМРО, комуто били нугни избиратели!
    Пък вчера бе съобщено, че ромите от Войводиново всъщност не са регистрирани в гетото, а по къщите на войводиновци! Предполагам не "за Бог да прости"!

  65. 65 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2009 Весело

    До коментар [#27] от "popovski31":

    Ех, как ще се увеличат наемите в Севлиево, ако съборите махалата!

  66. 66 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2009 Весело

    До коментар [#41] от "b_52_strato":

    Как да няма модератор - на мене ми скриха постинг, в който бях изразил възмущението си от израза на министъра :"На хората им омръзна..." - демек ромите не са хора!
    Може би защото завърших постинга с "Оставка!" - а това е призив съм насилие спрямо определено лице!

  67. 67 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2009 Весело

    До коментар [#14] от "lone wolf":

    Нали - по стария римски принцип "Светът да погине, но правосъдие да настане!"

  68. 68 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2009 Весело

    До коментар [#16] от "Hawaii":

    Е, че как ще гласуват тогава народните избраници без ръце, бре! С език, нос или с оная си работа!

  69. 69 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2009 Весело

    До коментар [#59] от "extraCACA":

    Днес по БТВ се изнесоха данни, че гетото във Войводиново възникнало благодарение на местен войвода от ВМРО, комуто били нугни избиратели....
    А вчера самият кмет на селото съобщи, че ромите във Войводиново всъщност не били регистрирани в гетото, ами по къщите на местните жители.... /Предполагам не безплатно/.

  70. 70 Профил на gueorgui tzvetanov gueorguiev
    gueorgui tzvetanov gueorguiev
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Откровен фашизъм.Видехме гърба на румънците,сега усещате ли как ще видим и гърба на сърби,македонци и черногорци като влязат в ЕС.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK