БДЖ се нуждае от поне един милиард и хора, които милеят за железниците, заяви Желязков

БДЖ се нуждае от поне един милиард и хора, които милеят за железниците, заяви Желязков

© Велко Ангелов



Транспортният министър Росен Желязков заяви пред "Канал 3", че БДЖ се нуждае от поне един милиард през следващото десетилетие, за да се подобри значително качеството на услугата. Той обаче не уточни в каква валута трябва да са средствата за инвестициите.


По думите му проблемите в железниците са трупани с десетилетия. След като задълженията на БДЖ към международните кредитори бяха погасени от държавата, сега пред дружеството имало ангажимент да предоставя качествена услуга. Затова новите мениджъри, назначени преди броени дни, са разписали програма за подмяна на голяма част от подвижния състав.


"Трябва да намерим хора, които милеят за БДЖ. Трябва да имаме потенциал да купуваме машини и да ги поддържаме, а не да се ремонтират от чужди компании", заяви Желязков.


Той каза още, че отдаването на столичното летище на концесия може да донесе на държавата около 2 млрд. лв. за 30 години.

Ключови думи към статията:

Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 869 Весело

    Остап Бендер викаше "дай милион, дай милион"

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  2. 2 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8634 Любопитно

    Два милиарда лева от летището за 30 години, ами Бацето 2 милиарда само за година ги спестява от бюджетен излишък.

  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4688 Неутрално

    "Трябва да намерим хора, които милеят за БДЖ."

    НЕ! Трябва да намерите мениджъри и да им дадете поне прилични заплати!

    Никой не "милее" за нещо, което не е негово!

  4. 4 Профил на ourson
    ourson
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Ами просто опитайте без да крадете.

  5. 5 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3481 Весело

    Хора, които милеят и за БДЖ-то песни пеят.

  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4705 Неутрално

    Поне 1 млрд.?! Дори и да се намери, след година-две, ще трябва още 1 млрд., поне...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  7. 7 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 1004 Гневно

    Ей, при тия хора напълно отсъства и срам, и страх !?
    "...Трябва да намерим хора, които милеят за БДЖ..."
    Отдавна сте изгонили и честните, и потомствените, и грамотните железничари.
    Воистина, между гербаджии и бесепари няма никаква разлика!

  8. 8 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 716 Весело

    "Трябва да намерим хора, които милеят за БДЖ. Трябва да имаме потенциал да купуваме машини и да ги поддържаме, а не да се ремонтират от чужди компании", заяви Желязков.

    Първо намерете хората които го разграбиха.
    Иначе както казваше поетът -
    Всички истински мъже
    членуват в БеДеЖе

  9. 9 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Ако посъкратите малко шлаката, току-виж нуждите намалели с няколкостотин милиона.

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  10. 10 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1335 Неутрално

    ТрябваШЕ, ама тогава теб те нямаше. Бяха други, ама същите. БДЖ - мързел, некадърност и кражби на едро, и на дребно.

  11. 11 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2127 Неутрално

    Всъщност са необходими много, много, много повече пари.
    Но не виждам как при гербавите може да се подобри услугата.

  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4688 Неутрално

    До коментар [#11] от "Virgin":

    В каца без дъно колкото и да наливаш, нищо няма да остане!

  13. 13 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4038 Любопитно

    Явно някои хора милиарда за нищо го нямат!!!

  14. 14 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4038 Любопитно

    До коментар [#4] от "ourson":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Да,ама няма как....................!

  15. 15 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4481 Весело

    БДЖ то е в 19 век а уж живеем в 21?!
    Два вагона и разтропан локомотив пътуват м/у Бургас и Ст.Загора в разгара на лятото?!

    klimentm
  16. 16 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2161 Весело

    Ами в кварталите "Надежда" (София) и "Лаута" (Пловдив) има достатъчно хора, които милеят за "БДЖ"- то :)

  17. 17 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    Концесията на летището ще донесе на държавата два милиарда за 30 години.
    А на концесионерът?????
    Защо нещо дето печели дори и като държавно ние се опитваме да го затрием?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  18. 18 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#11] от "Virgin":

    БСП-арчи - ти пак ли си тук?

  19. 19 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2795 Неутрално

    Аз също се нуждая от 1 милиард, ама аре и с 1 милион мога да се задоволя :)

  20. 20 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Не, нуждае се от приватизация, и то ВЕДНАГА. До гуша ми доиде да плащам от тоите пари за тая пропаднала държавна фирма която фалира над 50 пъти за последните 10 години. БДЖ е толкова зле управлявана че само истински фанатик комунист би се противопоставил на приватизацията му.

  21. 21 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1519 Весело

    На мен ми трябват 10 пъти по-малко. Обещавам на всички мед и масло. Хайде, дайте ми.

  22. 22 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2127 Неутрално

    Не, нуждае се от приватизация,.....
    —цитат от коментар 20 на happystory

    Всеки може да кандидатсва за лиценз за пътнически превозвач.
    Познай колко от частните превозвачи са поискали такъв лиценз!!!

  23. 23 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Поне 50 милиарда за да се изгради съвременна бърза железница. Иначе вечно ще пълним бездънна каца и ще кърпим с инвестиции на парче.

  24. 24 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#23] от "izt21595181":

    И от къде тези 50 милиарда? Ти ли ще ги заработиш?

  25. 25 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Е, аз милея за моята работа, ама моята заплата ми я увеличават само символично.

  26. 26 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 650 Неутрално

    До коментар [#22] от "Virgin":

    да я дадат на концесия тогава.

  27. 27 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Весело

    И аз се нуждая от поне един милиярд и хора които да милеят за мен:)

    Модератора е неадекватен!
  28. 28 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1655 Весело

    До коментар [#22] от "Virgin":

    Скоро. 2024 изтича договорът за обществена услуга на БДЖ с държавата, отпадат субсидиите от 175 млн. годишно и пазарът ще се либерализира.
    Кой ще е луд да влезе на българския ЖП пазар преди това, при положение че основният му конкурент получава стотици милиони подарък от България всяка година??

    Ето, например при товарните превози няма такива субсидии и делът на БДЖ-Товарни превози логично спада ежегодно. От 80% пазарен дял през 2009 г. през 2015 г. делът им вече е 65%. С нетърпение очаквам да излезе информация и за следващите години, но според данните на бранша през 2016 г. пазарният дял на БДЖ-Товарни превози се е свил до 40 процента, а останалите 60 на сто се разпределят между няколко частни компании.
    Същото ще се случи и с Пътнически превози, само че няма да са необходими 10 години, а само 1-2. Ебати кефа.

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  29. 29 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Това го слушаме 30 години. Решението е просто, продайте го за да не наливате.

    Много хитър
  30. 30 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1189 Любопитно

    66 666 666 лв. на година може да донесе концесията на летище София ... много или малко е това. Интересно и концесионера на летищата Варна и Бургас колко ли плаща?

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  31. 31 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#24] от "Tzariqt e Gol":

    Да виждаш некъде призив? Казвам колко требват, а откъде, кога, как и дали е съвсем друга тема. Но щом питаш, да ги съберат с финансова амнистия. По офшорките има трилиони долари, да измислят механизъм как да ги вкарат като инвестиции където требва за да се легализират, т.е. изперат.

  32. 32 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1136 Весело

    със шибания монопол на пътническите влакове е така... дано не додат на власт гнусните комунисти, та да го удължат и след 2021...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  33. 33 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Един "милярд" кинти, и един "мильон" абдали, дето искат мангалът да е мобилен...

    roo
  34. 34 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Пазете се на Прас да не му домилее, че и траверси няма да останат.

  35. 35 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1623 Неутрално

    Концесията на летището ще донесе на държавата два милиарда за 30 години.А на концесионерът?????Защо нещо дето печели дори и като държавно ние се опитваме да го затрием?
    —цитат от коментар 17 на dedoliben

    Печели - дръжки. Ще печели, ама ако на концесия. Като държавно ще стане като БДЖто.
    Не казвам, че държавното не може да се управлява добре. Може, но не у нас.
    Защото в момента държавата това са Боцата, Волен, агента Иван, Доган, Корни и другото мутре от Варна.
    Тия всичките хора в управленските си държавни решения, от какво мислиш са мотивирани?

  36. 36 Профил на werginija
    werginija
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Единствената фирма, за която съм чула,че има психолог.

  37. 37 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    пълен смешник,дадоха най-печелившите товарни превози и после дрънкане на глупости за 'милеене' и пак милиарди,не тиквеник, и 20 млрд да налееят пак няма да има нищо...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  38. 38 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1452 Гневно

    Малко е милиард - да им дадем поне 5!
    Тогава нищо чудно и аз да се преквалифицирам на железничар.

    Докога ще реанимираме мъртвец?
    Железницата без товари е умряла работа - пътническия превоз е странична дейност.
    Крайно време е и железниците да заживеят поне във края на 20-ти век!

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  39. 39 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1378 Любопитно

    Ми вижте как се прави в сходни държави като Австрия, Белгия и го направете и при нас.
    То хубави са пожеланията, ама:
    1. Данъците на колите са ниски и всеки с таралясник може за 4 часа да стигне до Бургас. За какво му е да се мота 6-7 часа с влак, и то не е сигурно, че ще стигне винаги.
    2.Зимата между Бургас и София пътуват 3-4 автобуса на ден. Това са 150 човека. Отчасти и поради горната причина.
    За северните направления също си трябва анализ.
    Тогава решавайте къде и какви влакове ще пускате.

  40. 40 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#39] от "rainbou1":

    Автобусите требва да допълват влаковете, а не да ги конкурират. Между областните центрове да се пътува с влак, а от областния до общинските - с автобус. На Запад вече правят общи ЖП и автогари, комбинират неколко вида транспорт за да е удобно. И когато почнат да се движат с 200 км/ч, станат топли, комфортни, с интернет и спрат да се самозапалват в движение, то много хора ще ги предпочитат пред леките автомобили. Но требва и да се орежат много губещи линии и малки гари, да се изградят нови, по-оптимизирани и т.н.

  41. 41 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1452 Гневно

    До коментар [#39] от "rainbou1":Автобусите требва да допълват влаковете, а не да ги конкурират. Между областните центрове да се пътува с влак, а от областния до общинските - с автобус. На Запад вече правят общи ЖП и автогари, комбинират неколко вида транспорт за да е удобно. И когато почнат да се движат с 200 км/ч, станат топли, комфортни, с интернет и спрат да се самозапалват в движение, то много хора ще ги предпочитат пред леките автомобили. Но требва и да се орежат много губещи линии и малки гари, да се изградят нови, по-оптимизирани и т.н.
    —цитат от коментар 40 на izt21595181


    Защо? Че да висим по гарите да чЕкам някакъв товарен влак?
    Пътувай поне веднъж седмично за месец София - Варна или Бургас (може и обратното) и после пак се качи на БДЖ!
    Защо да губя поне 8,5 часа - докато мога за 6? Работа имам да върша - не се возя за развлечение.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  42. 42 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    Очевидно модела по който работи БДЖ е сбъркан.И 5 млрд да се налеят, все тая.Срамота е , че няма високоскоростни трасета.Ако за 30 Мин си в Пловдив от София и за час и половина в Бургас , съм сигурен , че доста хора ще предпочетат това, вместо автомобил или автобус.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  43. 43 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    До коментар [#41] от "skara":

    Това е.Няма високоскоростни трасета.Нормално София -Бургас трябва да е макс 2 часа.Айде 2 1/2 да са

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  44. 44 Профил на Другарката Михайловна
    Другарката Михайловна
    Рейтинг: 757 Неутрално

    След дълги години целенасочено нищоправене за укрепване на компанията, целенасочено пренасочване на пътникопотока към автобусните компании на тойзи или онзи големец и откровени кражби... сегашното трагично състояние на компанията е очакван резултат.

    Затова няма да имаме жп линии, поддържащи високи скорости, няма да имаме нови и високоскоростни локомотиви, няма да имаме отоплени и приятни за пътниците вагони.

    Добре че тук-там, за някой участък - успяха да дръпнат малко пари от еврофондовете...

    Разхищения, кражби...

    С европари се реновира и цялото здание на Централна ЖП гара. Елате да я видите сега - няма даже кой да измие новопоставените плочи! Мръсно, кално, плюнки, опикано, оповръщано...

    Във форумите на Икономедиа е пълно с хленчещи конформисти.
  45. 45 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3519 Неутрално

    БДЖ уверено се води към фалит. След това, ще го продадат за един лев. Приватизаторът ще разпродаде имущество и сгради, после- нагушил се с пари, изчезва. Може и да осъди държавата за допълнителни милиони. Пример - сделката с БГА "Балкан".

  46. 46 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10406 Любопитно

    1 милиард? В златни кюлчета?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  47. 47 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1452 Любопитно

    До коментар [#41] от "skara":Това е.Няма високоскоростни трасета.Нормално София -Бургас трябва да е макс 2 часа.Айде 2 1/2 да са
    —цитат от коментар 43 на Noise


    Е той министъро нали за това реве: дайте билиард да почнем свръхскорстни трасета!
    Пък като го почнем дали ще го завършим?
    На него му е все тая - той няма да е министър тогава, нали?

    Разберете: трябва да има товари. Въглищата от Раднево дали ще ги закарат днес или утре - все тя. Това не прави пари. Пари правят инцидентни товари със регулярно повтаряне. За пътници няма ресурс у нас!
    Или всички сте съгласни да давате по 500 лева днешни пари за влак от от Русе до Варна?

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  48. 48 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#41] от "skara":

    Чети целия коментар, а не се хващай за произволна дума. Що за неадеквати сте тука бе, то бива, бива ама ... Все нещо не разбрали.

  49. 49 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1574 Весело

    Явно се нуждае точно от онова, което в Бг го няма! Ама при нас винаги си е така, а като си нямаме и желязо ( де го “Кремиковци“? ) - ега ти железницата!

    Малинчо
  50. 50 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    До коментар [#47] от "skara":

    Пътническите превози са субсидирани почти навсякъде под една или друга форма.Няма как да останем без железници, това е елемент на националната сигурност.Има работещи модели в сходни по територия и население държави.Може би трябва да се погледнат и да се приложат.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  51. 51 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1574 Весело

    До коментар [#42] от "Noise":

    Преди много години пътувах от Сф до ВТ за почти 6 часа -тръгвах в 10 и пристигах в общежитията на Великотърновския университет към 6,40. Дето се вика - едно измиване и двойно кафе - па на лекции. Появиха се автобусите и на удобна цена, за 3 часа си бях на място! За каква железница ми говорите? От тогава изминаха почти 30 години и в БДЖ не се научиха на нищо, нито направиха нещо съществено. Затихващи функции...

    Малинчо
  52. 52 Профил на Georgi Popov
    Georgi Popov
    Рейтинг: 264 Гневно

    Ако нчкой следи служебно коментарите по статичта, за да уведомиза тях министъра, нека му напомнят за стотиците бракувани, неподлежащи на ремонт товарни и пътнически вагони, ръждясващи по гарите (една разходка до Подуяне Разпределителна може да даде представа какво е положението), за хилядите метри/килограми специална стомана от демонтирани или занемарени коловози, хилядите демонтирани стоманобетонни траверси от последните обекти (идеални за настилка на улици или стабилни огради). Разородажбата на тези материални "активи" няма да покрие нуждите на БДЖ и НКЖИ, но поне ще ги премахне като демонстрация на безхаберието в ж.п.транспорта.

  53. 53 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#20] от "happystory":

    Едва ли са само такива, против приватизацията ще са основно работещите в БДЖ (поради страх от съкращения на раздутия щат и спиране на кражбите) както и основната им клиентела - неплатежоспособни и хора с дотирано пътуване - пенсионери, ученици, студент, които се страхуват че ще загубят привилегията да пътуват без пари). И понеже изброените + семействата им са много избиратели, скоро няма да видим приватизация. Но виновни са не споменатите бедни хорица, виновни са заможните и успешни българи, които масово НЕ гласуват по всякакви измислени причини и така губят думата в този спор.

  54. 54 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 742 Любопитно

    БДЖ се било нуждаело от 1 милиард лева и щяло (евентуално) да стане супер.

    Възникват 2 насрещни въпроса:

    1) А ние нуждаем ли се от БДЖ? (Питам това, защото аз знам много неща, които с 1 милиард лева могат да станат повече от супер, ама от това няма да имаме ни най-малка полза).
    2) Ако се нуждаем от БДЖ, то нуждаем ли се чак толкова, че да си заслужава да хвърлим там 1 милиард лева?

  55. 55 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 742 Любопитно

    За последните 30 години доказахме, че:
    = Можем без селски автобуси (за доказателство има безброй села, до които вече няма никакъв официален общински или частен транспорт, но хората стигат до тях някакси);
    = Можем без пътническите превози на БДЖ (за доказателство си спомнете кога за последен път сте пътували с влак, на мен лично спомените ми са отпреди 20 и кусур години);
    = Можем без товарните превози на БДЖ (вече всичко превозват с камиони);
    = Можем без медицинска помощ (за справка - вижте колко села нямат вече дори и фелдшери, а някои общини нямат и спешна помощ);
    = Земеделието ни може и без напояване (за справка - спомнете си кога за последно сте видели напоителни системи по нивите :)
    = Земеделците ни могат без застраховки (за доказателство - всяка година някакви рИват по телевизията, че градушка ги била ударила и искат държавата да им дадяла пари заради това);

    Та на фона на тези примери аз не мога да разбера как на фона на това ние трябва да дадем 1 милиард лева на БДЖ. Това ли е рИформата в БДЖ - ние да им дадем 1 милиард, с който те да си платят дълговете и да им остане за харчлък, за да си финансират нови великолепни БДЖ-ейски проекти за "модернизации"?

  56. 56 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#45] от "Vlado Nikolov":

    БДЖ уверено се води към фалит. След това, ще го продадат за един лев. Приватизаторът ще разпродаде имущество и сгради, после- нагушил се с пари, изчезва. Може и да осъди държавата за допълнителни милиони. Пример - сделката с БГА "Балкан".
    —цитат от коментар 45 на Vlado Nikolov

    Глупости! Те не смеят да закрият най-нерентабилните линии, ти за приватизация говориш. Преди години БДЖ бяха направили предложение да се закрият поне линиите с под 5% рентабилност, които се оказа, че са огромен процент, но по социални причини ги отрязаха. БДЖ е в абсурдната ситуация да губи по-малко, ако превозва по-малко пътници (съответно имат по-малко разходи). Държавната субсидия (около 200 млн.на година) е 80-85% от приходите за пътнически превози, т.е. компанията има символични приходи от пътниците.

  57. 57 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 590 Разстроено

    БДЖ се нуждае от поне един милиард и хора, които милеят за железниците, заяви пред "Канал 3" Желязков (наглец същии?!)

    Той заяви, че БДЖ се нуждае от поне един милиард през следващото десетилетие без обаче да уточни в каква валута - малка, но съществена подробност! (облажилите се от БДЖ понеже няма какво повече да "точат" точат лиги за следващата порция стига да има КОЙ да им я даде!), за да се подобри значително качеството на услугата трябват средства за инвестиции?! По думите му проблемите в железниците са трупани с десетилетия. След като задълженията на БДЖ към международните кредитори бяха погасени от държавата, сега пред дружеството имало ангажимент да предоставя качествена услуга! Затова новите мениджъри, назначени преди броени дни (ха-ха-ха! а старите дето постоянно при различните смени на правителствата ги връщаха да "точат" да не би да са ги командировали в "затвора"?) , са разписали програма за подмяна на голяма част от подвижния състав (що не подменят корумпираните чантаджии, а подменят хората от подвижния състав, не че и там да няма хора за смяна?)
    "Трябва да намерим хора, които милеят за БДЖ! Трябва да имаме потенциал да купуваме машини и да ги поддържаме, а не те да се ремонтират от чужди компании", заяви Желязков. Той каза още, че отдаването на столичното летище на концесия може да донесе на държавата около 2 млрд. лв. за 30 години (ха-ха-ха отиде си "московеца" (в руска банка?) и ето, че този лобист "пее" същата песен?!!!!!)

  58. 58 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 1362 Разстроено

    Според мен трябва бързо да продадат товарни превози и да се концентрират върху пътническите, а и най-добре да намерят чужда компания да го управлява - така кражбите поне според мен ще намалеят.
    Българин да милее за нещо държавно е оксиморон.

  59. 59 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#55] от "Smoke":

    Само да ви поправя - товарните железопътни превози са демонополизирани и освен БДЖ-товарни, има поне още 5 частни компании + доста европейски които оперират в България. Така че товарни превози има щото има нужда от тях.

  60. 60 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#58] от "boevbisser":

    БДЖ-товарни превози не струва дори хартията върху която ще напишат договора за приватизация.

  61. 61 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#56] от "kumcho___valcho":

    Ако тази субсидия я дадем целево само на настина нуждаещите се - бедни, пенсионери, деца, студенти съм убеден че ще получат значително по-добра услуга и няма да имаме бездънна дупка на държавна издръжка. Обаче съдба- гласоподавателите които го искат това все се оказват за гъби по време на избори.

  62. 62 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#52] от "Georgi Popov":

    Айде преди да давате идеи да вземете да се запознаете с материята ?. БДЖ пътнически превози е едно, БДЖ товарни е друго пък НКЖИ е съвсем друго. И линии, траверси и сие въобще не са собственост на БДЖ че да ги продава !!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK