Румен Радев обслужва чужди интереси, смята Росен Плевнелиев

Росен Плевнелиев

© Юлия Лазарова

Росен Плевнелиев



Имам много притеснения и доказателства, че Румен Радев обслужва чужди интереси. Без съмнение българският държавен глава винаги е отстоявал по-скоро руския геополитически интерес, отколкото българския и европейския. Това заяви президентът Росен Плевнелиев (2012-2017) в ефира на "България он еър".


"Държавният глава оставя впечатлението, че действа на инат. Че той е по-скоро лидер на опозицията, отколкото да е президент на всички българи. Като генерал той подготвя и води своите битки. Не считам, че тези битки са полезни за българската демокрация", смята Плевнелиев.


По думите му решението на депутатите от БСП да бойкотират заседанията на парламента е "недемократично" и "противоконституционно". За него това е поредното доказателство, че през 2019 г. "ще се нагледаме на много безобразия", и акцентира върху важността на електронното правителство.


Все пак Плевнелиев е оптимист и казва, че в България има мечтатели, които я променят към добро. Убеден е, че новата индустриална революция е факт и в следващите 10 години всичко ще се промени. "Електронното правителство е въпрос на борба с корупцията по възможно най-ефективния начин. Ако българските политици наистина искат да преборят корупцията, да бъдат така добри да започнат електронното правителство", настоя президентът Плевнелиев.

Ключови думи към статията:

Коментари (377)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    Хората такъв си го избраха- руски слуга.

  2. 2 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 913 Неутрално

    А защо Плевналиев не сподели шайката чий интереси обслужва?

  3. 3 Профил на оuzo
    оuzo
    Рейтинг: 440 Неутрално

    УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ

  4. 4 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Кой беше този Плевнелиев?

  5. 5 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2736 Неутрално

    Аз също.

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  6. 6 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Не харесвам и двамата, но ако съм на Радев бих му спретнал на милионера едно дело и да видим кого обслужва той.

  7. 7 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Както обикновено Р. Пл. съди по себе си. По-добре ще направи, ако не се изказва по въпроси, от които нищо не разбира.

  8. 8 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    "Не считам, че тези битки са полезни за българската демокрация"

    Като прочета подобна куха фраза си представям умствения потенциал на създателя и.

  9. 9 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 79 Неутрално

    "Без съмнение българският държавен глава винаги е отстоявал по-скоро руския геополитически интерес, отколкото българския и европейския."

    +1

  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3760 Весело

    Все пак Плевнелиев е оптимист и казва, че в България има мечтатели, които я променят към добро. Убеден е, че новата индустриална революция е факт
    ______________
    Единствения факт е ,че строителната мафия са нагрухтя с доста европари и източеното по колониалния ЗНИ!
    Роско пак се изказва неподготвен!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4307 Неутрално

    Време беше някой да го каже гласно и честно.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  12. 12 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Мъжът на Деси Банова никога нямаше да е президент, ако не го бяха номинирали от ГЕРБ, не знам защо се пъне толкова, няма ли да сменя памперси?

  13. 13 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Другарю Плевнелиев, всички интереси са чужди, А? Само прогнозата за времето е наша, нали?

  14. 14 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2974 Неутрално

    ''Присмял се хърбел на щърбел''. Румен Радев не си позволява такива нелепи изказвания, каквито правеше Плевнелиев, за да угоди на задокеанските си господари. И тъй като такива изказвания президента Радев не прави такива изказвания, кой обслужва чужди интереси - естествено на Русия.

  15. 15 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Оставам с чувството, че в госпдин Плевнелиев се е настанила една дълбока тъга. Загърбен от своите, някак си не може да си намери мястото.

  16. 16 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1265 Весело

    този кой беше щот си мисля че наскоро се ожени за една синоптичка

  17. 17 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4307 Неутрално

    До коментар [#4] от "von_seeckt":

    "Кой беше този Плевнелиев?"

    Бивш държавен глава, ползващ се с огромно уважение в Европа, за разлика от сегашния.

    А ти кой си? Гастарбайтер, живеещ сам като кукувица под наем в Германия, пънкарче на средна възраст, дето слуша траш метъл и се налива с евтина водка от руските магазини?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  18. 18 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Време беше някой да го каже гласно и честно.
    —цитат от коментар 11 на Norman Granz


    Защо бе другарю? Уважаваният от тебе цвъчко всеки ден само това повтаря. Не си ли забелязал?

  19. 19 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1601 Весело

    "Румен Радев обслужва чужди интереси, смята Росен Плевнелиев"

    А росен-НЕ.
    Да бе, не ми ли верваш?!

    В Русия съм! В Русия съм!
  20. 20 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3760 Неутрално

    Мъжът на Деси Банова никога нямаше да е президент, ако не го бяха номинирали от ГЕРБ, не знам защо се пъне толкова, няма ли да сменя памперси?
    —цитат от коментар 12 на kamenpavlov

    ГЕРБ много посредствени хора пробутват напред, ама този с празна мисъл и без собствено мнение, ако не им беше набутан от няколко чужди посолства и немско НПО, нямаше да го пратят на избори тип "Костинбродска печатница"!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  21. 21
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

    До коментар [#4] от "von_seeckt":"Кой беше този Плевнелиев?"Бивш държавен глава, ползващ се с огромно уважение в Европа, за разлика от сегашния.А ти кой си? Гастарбайтер, живеещ сам като кукувица под наем в Германия, пънкарче на средна възраст, дето слуша траш метъл и се налива с евтина водка от руските магазини?
    —цитат от коментар 17 на Norman Granz


    Не бе другарю! Нито съм пънкарче, нито се наливам с водка, и сам даже не живея.

  22. 22 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2922 Неутрално

    Президент Превнелиев е безпощадно точен. Спокойно може да се каже, че е политически снайперист.
    За блатните същества е омразен колкото и Костов.
    По квиченето ще ги познаете нашенските "родолюбци", библиотекари и десари.

  23. 23
    hasmokar
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  24. 24 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    Плевнелиев, отлюспеният:
    “Никога досега Русия не е активирала всички възможни сили и сфери на влияние в България – всеки възможен човек, олигарх, медия – всичко, което може да направи днес Русия, го прави. Русия има своя план за България. И ще даде всичко от себе си, за да може България да играе тази роля, която ѝ беше съдено да играе в продължение на много години”
    “И дали през покупката на изтребителите, дали през развихрящата се пропагандна кампания на националисти, които аз никога не нарекох патриоти, в България и явните им връзки с Русия, дали покрай всичко, което тепърва може да се случи – представете си референдум в България, представете си, че България тръгне по пътя на президентската република, така милеена от президента Първанов, но и от всички русофили в България. …“
    https://terminal3.bg/plevneliev-rusija-aktivira-vsichki-sili-v-blgarija-mediite-bjaha-nakupeni-ot-korupcionnite-proekti/

    „Плевнелиев: Медиите ни са завладени с парите от Цанков камък
    Шефът на новините по най-гледаната телевизия се определя от златната акция на г-н Красимир Гергов, казал ексамерикански посланик на бившия ни президент…“
    https://fakti.bg/bulgaria/336566-plevneliev-mediite-ni-sa-zavladeni-s-parite-ot-cankov-kamak

    В подкрепата на ДСБ Плевнелиев видя интрига на Костов и Първанов

  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3878 Любопитно

    Ненужна, а в случая и вредна полемика, създадена от гн. Плевнелиев....

    Ножа е надвиснал над пастата която ще режи..... и да се ръчка ръката която го държи..... е най малкото нетактично.....

    Bukalemun
  26. 26 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    "Цветанов за президента: Не искам българският Мадуро да ни води към режима на Венецуела"

    /actualno.com/

  27. 27 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1601 Весело

    Плевналиев ръи такива абсурдни глупости, че дори собствената му партия засрамено се изсули и се отказа от нея!
    Кой ходи да легитимира фашисткия режим в Украйна?

    В Русия съм! В Русия съм!
  28. 28 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 890 Неутрално

    За мен появата на ТОЗИ ОБРАЗ е добра. Сега се крият зад ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКО НЕЩО. Всъщност са МАДАМИ НА АМЕРИКАНСКИЯТ БАРДАК. Как нещо не прихвана от спането по германските ПЕЙКИ. Този не му дреме за ЕВРОПА, като и на всички от ФОНДАЦИЯТА!

  29. 29 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    Плевнелиев е казал на висок глас една истина , очевидна за всички. И пак не е бил съвсем откровен , защо знаем , че чуждите интереси , които обслужва Радев , са руските интереси. Най-вече това знаят руските тролове , които тутакси почнаха да оплюват Плевнелиев, че е казал една премълчавана от медиите истина. Според руските тролове съвсем нормално е България да обслужва руските интереси, съвсем нормално е човекът , който сега се подвизава в България като президент , фактически да е руски резидент. За антибългарските продажници това е съвсем нормално.

  30. 30 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Бивш държавен глава, ползващ се с огромно уважение в Европа, за разлика от сегашния.

    До коментар [#17] от "Norman Granz":


    Огромно, огромно - колко да е огромно?
    Дори не си направиха труда да му намерят някаква службичка в безбройните кухи международни организации ....
    Щото той доста се стара, човека, да им се хареса.....


    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3760 Весело

    До коментар [#17] от "Norman Granz":
    Малей какъв хейтър си станал и на всеки вадиш личен психо-профил!
    Роско ако беше уважаван в Европа най-малко щяха да му предложат някаква специална длъжност или да го викат за лекции като другите уважавани либерални ентусиасти!
    Ама ей го, изживява се като младоженец с бебе, докато неговите аркадаши помаци вече са дядовци и прадядовци в родния му край и не питат за афродизиаци в аптеката а сами ходят по баирите да берат родопска билка!





    Libertarianism is just anarchy for rich people
  33. 33
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  34. 34
    hue00596226
    Рейтинг: 32 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  35. 35 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4307 Неутрално

    До коментар [#30] от "г-н Саранди Говедаров":

    "Дори не си направиха труда да му намерят някаква службичка в безбройните кухи международни организации ...."

    Това би било заветна мечта за един полуобразован аграрен труженик, дето му е писнало да гази кал до коляно по къра и да се моли някоя градушка да не му очука реколтата.

    За мултимилионер като Плевнелиев би било понижение в статус. ;)

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  36. 36 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    Още една спестена новина:

    „Двайсетина ултраси от „Възраждане" опорочиха празника на връх Шипка

    Те успяха да освиркат и оплюят венците на всички институции и партии, с изключение на тези на президента Радев, омбудсмана Мая Манолова и БСП.
    Мая Манолова стоеше сред тях с усмивка. …“

    https://www.24chasa.bg/novini/article/7327291

  37. 37 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    До коментар [#30] от "г-н Саранди Говедаров":"Дори не си направиха труда да му намерят някаква службичка в безбройните кухи международни организации ...."Това би било заветна мечта за един полуобразован аграрен труженик, дето му е писнало да гази кал до коляно по къра и да се моли някоя градушка да не му очука реколтата.За мултимилионер като Плевнелиев би било понижение в статус. ;)
    —цитат от коментар 35 на Norman Granz


    Грънчо, днес нещо не си във форма.

  38. 38 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4307 Неутрално

    До коментар [#36] от "plebs":

    "... Те успяха да освиркат и оплюят венците на всички институции и партии, с изключение на тези на президента Радев, омбудсмана Мая Манолова и БСП.
    Мая Манолова стоеше сред тях с усмивка. …“

    Между едните простаци и другите простаци има напълно естествена емпатия, колега.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  39. 39 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    Хаха Плевньо пък облужва предимно своите както и се дупеше на всички от които можеше да иам полза. Радефф прави абсолютно същото. Присмял се шърбав на гърбав.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41
    vagabond66
    Рейтинг: 1282 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

    Все пак Плевнелиев е оптимист и казва, че в България има мечтатели, които я променят към добро. Убеден е, че новата индустриална революция е факт и в следващите 10 години всичко ще се промени. "Електронното правителство е въпрос на борба с корупцията по възможно най-ефективния начин. Ако българските политици наистина искат да преборят корупцията, да бъдат така добри да започнат електронното правителство", настоя президентът Плевнелиев.
    —цитат от коментар 0 на статията



    Този винаги е бил неадекватен,
    но напоследък състоянието му се влошава!

  42. 42 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    Хайде, русиянската артилерия откри огън, мъка, мъка...

  43. 43 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Хайде, русиянската артилерия откри огън, мъка, мъка...
    —цитат от коментар 42 на bez_ime2


    Фърляй се на амбразурата!

  44. 44 Профил на eng
    eng
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "kamenpavlov":

    А Радев щеше ли да бъде ако не го беше издигнала БСП?

  45. 45 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1337 Весело

    Здравей, някакви други открития?

  46. 46 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5048 Неутрално

    Прав е Плевнелиев - Радев пее в хора на решетката. Стои мирно на офицера Гундяев и поддаква чинно. А като се снима с Путин, прикляква.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  47. 47 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 1003 Разстроено

    Съгласен съм с президента: куклата на бай Тодор ОБСЛУЖВА!

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  48. 48 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2930 Весело

    Кой беше този Плевнелиев?
    —цитат от коментар 4 на von_seeckt


    ++++++++++++++.......!!!!!.......обикновено когато си оборотен дублираш мандата.......

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  49. 49 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2872 Неутрално

    ШАПКАРЯТ Е
    КЯСКЕТ
    УШАНКА
    ВАЛЕНКА
    РУБЛАДЖИЯ,НЕДЕН

  50. 50 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 848 Неутрално

    https://e-gov.bg/bg/media/19
    "сп. CIO, бр. 1, 2019 г.

    Какви бяха приоритетите на ДАЕУ през 2018 г. и докъде стигна агенцията с тяхната реализация?

    В края на миналата година ДАЕУ бе удостоена с награда от Фондация „Граждани срещу бюрокрацията“, с която неправителственият сектор отчете резултатите, които постигнахме през миналата година. Това ни дава увереност, че пътят, по който се движим, води в правилната посока. Голяма част от усилията на агенцията остават невидими за гражданите, въпреки че те са свързани до голяма степен с премахването на някои от пречките, които създава пред тях държавната администрация. За съжаление, част от нея все още изпитва недоверие към електронното управление. Няколко пъти вече се правят опити за неговото въвеждане, но до момента всеки пъти те биват преустановени на даден етап. Много решения са били разработвани през годините без в крайна сметка да бъдат внедрявани. Това е и един от основните мотиви за недоверие от страна на администрацията и гражданите – мнението, че и този път електронното управление няма да се случи. Този път обаче ние сме категорични, че то трябва да стане факт, защото друг положителен вариант за гражданите няма. Това е начин да променим статуквото и да повишим доверието на хората.

    Когато говорим за свършената през 2018 г. работа, трябва да започнем от там, че електронното управление вече не е химера. На първо място, през миналата година започнахме сериозно да налагаме принципа данните на гражданите да се събират само по веднъж и да се обменят между администрациите само по служебен път, а хартиеният документооборот беше напълно преустановен. Друг наш приоритет беше ефективният контрол на разходите за електронно управление. Създадохме достатъчно сериозен капацитет и правила, с които да следим бюджетните средства за е-управление и информационни и комуникационни технологии (ИКТ).

    Следващ важен момент беше налагането на централизирано управление на информационните ресурси и интеграцията на системите от различните сектори. Това е едно от най-важните ни постижения, защото когато започнахме да говорим за това преди около две години, имаше много сериозен отпор от страна на всички администрации, тъй като имаше опасения, че по този начин ще им бъде иззета свободата за взимане на решения, а това не е така. Нашата цел е да получим синергия от усилията на всички звена в интерес на гражданите, а и на самата администрация."

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  51. 51 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2269 Любопитно

    плевнелиев винаги е бил с вид и манталитет на сервитьор в долнопробно заведение

  52. 52 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    Право куме в очи. Браво на президента.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  53. 53 Профил на xefgo
    xefgo
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Плевнелиев е човек със съвест, достойнство и чест. Той отдавна определи Румен Радев като "национален предател"! В последствие Резидентът многократно доказа този факт и съответно не прибягва - няма никакви основания, към съдебна защита. Но ако случайно намери смелост, тогава ще стане за посмешище не само в България, а въобще пред целия свят.

  54. 54 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    Това, че Радев обслужва руски интереси, вече се признава от всички, не само от неговите опоненти, но и от неговите привърженици. Не съм видял нито един русофил, който да е дал доказателство, че Радев не работи за Русия. Напротив, всички русофли се екзалтират от казаното от него. В този смисъл националният консенсус вече е факт: всички признават, че той работи за Русия! Има само една малка негативна подробност: онези, които искат да живеят като европейци, го ненавиждат за това, а онези, които печелят или си мислят, че ще печелят повече под руския ботуш - го славославят. А това вече е предумшлено разцеплене на нацията.

  55. 55 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2930 Весело

    До коментар [#38] от "Norman Granz":

    .......много е дискомфортно да не те ОТЧИТА никоя ПРЕДСТАВИТЕЛНА ИЗВАДКА......!!!!!.....поне за ЦВЕТ.......!!!!!?????..........ФАЙТОНА е ПРАЗЕН ШЕКЕЛЛЛЛ.........ОТЕЧЕ в КАНАЛИЗАЦИЯТАААА........

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  56. 56 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Роско - синоптика нека си гълта хапчетата и да не си товари малкото мозъче с непосилни за него неща.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  57. 57 Профил на Гербер  ДайБългарист ДеСеБар
    Гербер ДайБългарист ДеСеБар
    Рейтинг: 899 Неутрално

    Плевнелиев е най-добрия президент, който сме имали. Интелигентен, харизматичен, с визия и с хубава жена (а не с жена тр*вестит като Фатмака). Жалко, че от ДСБ и Радан Кънев го саботираха за втори мандат.

  58. 58 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Весело

    До коментар [#8] от "von_seeckt":

    Умственният капацитет на Плевнелиев е поне 1000 пъти по-голям от Вашия! 🤣

  59. 59 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 848 Неутрално

    "Електронното правителство е въпрос на борба с корупцията по възможно най-ефективния начин. Ако българските политици наистина искат да преборят корупцията, да бъдат така добри да започнат електронното правителство", настоя президентът Плевнелиев."
    Последният и той започна да се пробва с популизъм. Какво е искал да каже с тоя призив, не е ясно. Вижте линка, който съм дала и сами ще разберете дали има резон в думите му. Защото още от 2018 е даден ход на електронното правителство.
    https://e-gov.bg/bg/media/19

    "Какви са обаче практическите резултати, постигнати от агенцията?

    На първо място, внедрихме платформата за междурегистров обмен RegiX. Тази система осигурява възможност за служебен обмен на данни от различните регистри. С нейна помощ администрациите имат достъп до данните от 63 регистъра за общо 168 различни типове справки. Към момента месечните транзакции са около 500 000 - през декември 2017 г. бяха едва около 90 000. Всяка една транзакция представлява справка. А всяка служебна справка е спестено хартиено удостоверение. Това означава, че платформата пести изключително много време на потребителите. Броят на ведомствата, включени към системата, постоянно расте. В момента те са около 170.

    Няма как да не отбележим и връзката, която изградихме, между различните документооборотни системи – т.нар. Система за електронен обмен на съобщения. Това е най-мащабното досега усилие за премахване на хартиеното бреме на администрацията, като от 1 ноември 2018 г. всички звена бяха задължени да обменят информация помежду си единствено по електронен път. Много е важно, че успяхме да се договорим с бизнеса да се присъедини към този общ протокол, да настрои своите системи спрямо тази платформа. Към началото на декември 2018 г. държавните структури, включени в нея, са близо 850.

    Друг съществен аспект на практическата работа на ДАЕУ през 2018 г. е премахването на част от най-често изискваните от бизнеса и гражданите удостоверения на хартиен носител. В това число на администрациите вече е забранено да изискват свидетелство за съдимост, като обстоятелството се удостоверява служебно. Само за последното трябваше да бъдат променени около 60 закона и 50 подзаконови акта."

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  60. 60 Профил на wxx44583141
    wxx44583141
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Съгласен съм с президента: куклата на бай Тодор ОБСЛУЖВА!
    -----------------------------
    е, тва, ако ми обясниш какво точно означава ще те предложа за нобел.

  61. 61 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    До коментар [#51] от "Stewie":
    Друго си е да имаш вид на старшина и да мислиш като такъв от позицята на президент?!

  62. 62 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Плевнелиев е най-добрия президент, който сме имали. Интелигентен, харизматичен, с визия и с хубава жена (а не с жена тр*вестит като Фатмака). Жалко, че от ДСБ и Радан Кънев го саботираха за втори мандат.
    —цитат от коментар 57 на Гербер ДайБългарист ДеСеБар


    Цвъчко, не е беше ли именно твоят спиритус санктус, Пожарникар номер едно на Републиката, дето го отсвири?

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2930 Разстроено

    [quote#31:"Веселин Дечев"]
    —цитат от коментар 33 на von_seeckt
    Мдаа..цвъчко поне получава апартаменти за дърдоренето си, а печалният образ на горната снимка въздух.[/quote]

    ........цвъки ако продължава да парадира колко е добре посрещнат и как обслужва ИНТЕРЕСИТЕ на чичко СКРЮЧ ......!!!!!.....ше отблъсне и остатъчната агитка "колебаеща " се на КОЙ да ПОВЕРИ УПРАВЛЕНИЕТО на територията........!!!!!????........30-ет години "мисля " СТИГАТТТ........!!!!!.....

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  65. 65 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#60] от "wxx44583141":

    На колко години си?? Ето:

    https://www.manager.bg/sites/default/files/styles/page_article/public/2013/10/10/KU %20KU.jpg?itok=JrgUk6qI

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  66. 66 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    [quote#43:"von_seeckt"][/quote]

    Казал съм ти, ако успееш да напишеш едно изречение без грешка, ще те черпя една водка - Путинка...

  67. 67 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    [quote#63:"rumata"][/quote]

    Че кой пък е тръгнал да ти понижава статуса?

  68. 68 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2930 Неутрално

    До коментар [#17] от "Norman Granz":Малей какъв хейтър си станал и на всеки вадиш личен психо-профил!Роско ако беше уважаван в Европа най-малко щяха да му предложат някаква специална длъжност или да го викат за лекции като другите уважавани либерални ентусиасти!Ама ей го, изживява се като младоженец с бебе, докато неговите аркадаши помаци вече са дядовци и прадядовци в родния му край и не питат за афродизиаци в аптеката а сами ходят по баирите да берат родопска билка!
    —цитат от коментар 32 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи

    ...........никой не обича ПРЕДАТЕЛИТЕ.......!!!!!......нито СВОЙ, нито ЧУЖДИ.......

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  69. 69 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Плевнелиев има куража да каже това което всички виждаме. за съжаление не останаха такива в бг-политиката.

  70. 70 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    За качествата на един политик трябва да се съди по рекцията на русиянските фундаменталисти...

  71. 71 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Руските подлоги веднага изпълзяха да плюят по Плевнелиев. За тях българският интерес е винаги да сме под Русия и да сме им слуги. За тях това е висш патриотизъм.

  72. 72 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    [quote#68:"kesh"][/quote]

    Така е, затова и аз не обичам русияните...

  73. 73 Профил на rpd32585105
    rpd32585105
    Рейтинг: 135 Неутрално

    Радев е очевиден русофил. Плевнелиев очевиден германо-американо-фил. Де го оня президент, дето ще е българофил и ще гледа единствено интересите на България. Без да се влияе от емоции и натрупани предубеждения.

  74. 74 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 79 Неутрално

    Президентът Плевнелиев ви комплексира, за това квичите толкова, скъпи руски тролчета. Не можете да му простите, че каза в прав текст кой стои зад атаката на сайта на Президентството. И отговори на поръчителите подобаващо.

  75. 75 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    А да, и редовната шега как се бил оженил за синоптичка. Не знам слепи ли сте, глухи ли сте, ама Деси "синоптичката" е няколко стотин класи по външност и поведение над онази Деси "селската пръчка".

  76. 76 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    [quote#41:"vagabond66"][/quote]

    Много адекватно се изказва за Матушката ти, комрад...

  77. 77 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    Радев е очевиден русофил. Плевнелиев очевиден германо-американо-фил. Де го оня президент, дето ще е българофил и ще гледа единствено интересите на България. Без да се влияе от емоции и натрупани предубеждения.
    —цитат от коментар 73 на rpd32585105


    Комрад, я кажи, как трябва да изглежда един "българофил"?

  78. 78 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Руските подлоги веднага изпълзяха да плюят по Плевнелиев. За тях българският интерес е винаги да сме под Русия и да сме им слуги. За тях това е висш патриотизъм.
    —цитат от коментар 71 на Yard


    Хайде да не прекаляваме с обвиненията. Нито съм трол, камо ли пък руски и все пак последното изречение на Плевнелиев ме ядоса. Защото е типичен популиски призив и НЕ отговаря на истината! Какво да си мисля за подобна личност, с каква цел вкарва накрая това изречение като критика към Правителството? Необоснована на факти. В разрез с фактите.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  79. 79 Профил на Чубакът
    Чубакът
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Президентът Плевнелиев ви комплексира, за това квичите толкова, скъпи руски тролчета. Не можете да му простите, че каза в прав текст кой стои зад атаката на сайта на Президентството. И отговори на поръчителите подобаващо.
    —цитат от коментар 74 на lpi31580057


    Единствено дълбоко комплексиран човек може да припознава в такъв безгръбначен, дребнав, злобен и открито назначен от Борисов човек като Плевнелиев за свой президент. Квиченето е от страната на барикадата, от която е Роската - все някакви руски конспирации, хибридни атаки, отклонявания от европравославния път, но конкретни факти и доказателства никакви. Да повториш „Решетников“ 1000 пъти не е факт, а опорна точка.

    "The nation which can prefer disgrace to danger is prepared for a master and deserves one." || Economic Left: -3.75 || Social Authoritarian: 1.38
  80. 80 Профил на Гербер  ДайБългарист ДеСеБар
    Гербер ДайБългарист ДеСеБар
    Рейтинг: 899 Неутрално

    Руските бототе и тролове защитаващи северно-източната кочина Раша сега се гърчат от злоба срещу Плевнелиев. Усещат, че техния Фатмак ще бъде изгонен от Дондуков.

  81. 81 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    [quote#78:"Реми"][/quote]

    Нееее...който не харесва Плевнелиев е трол, русиянец и т.н. Каза врабчовата глава.

  82. 82 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1282 Весело

    До коментар [#76] от "bez_ime2":


    [quote#41:"vagabond66"]
    —цитат от коментар 76 на bez_ime2
    Много адекватно се изказва за Матушката ти, комрад...[/quote]

    Прочети цитата му comrade
    и погледни "матушката" ми България,
    в какво състояние е и тогава споделяй фантасмагориите му!

  83. 83 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 1115 Гневно

    Бивш държавен глава, ползващ се с огромно уважение в Европа, за разлика от сегашния.До коментар [#17] от "Norman Granz":Огромно, огромно - колко да е огромно?Дори не си направиха труда да му намерят някаква службичка в безбройните кухи международни организации ....Щото той доста се стара, човека, да им се хареса.....
    —цитат от коментар 30 на г-н Саранди Говедаров


    Говедаров, защо ме у службичка на Плевнелиев, той няма нужда от това бе, пейзан!

  84. 84 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 551 Неутрално

    БЪЛГАРСКИЯТ ПРЕЗИДЕНТ отново разкри руския резидент!!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  85. 85 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Роската с дежурните опорни точки. После се вкл#чи и Асенката Агов и ги повтори точ в точ. Но това няма да ги направи истина….

  86. 86 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 982 Весело

    Хахаха! Цялата кохорта отпаднали, червени некадърници свистят от злоба срещу несравнимо превъзхождащия и тях и босия дебил по потник, постигнал всичко по почтен начин Плевнелиев.

    Завистливите, лишени от елементарни способности цървули се подредили в редичка и се надвикват кой от кой да е по-тъп. Веруюто на всеки изрод е диктатурата. Дано с насилие измести хилядите по-способни. Жалки са и злобата и надеждите ви, отпадъци. А и време нямате.

    Хахаха.! Айде леви, леви към малашевските дупки.

    Navigare Necesse Est
  87. 87 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1282 Весело

    До коментар [#70] от "bez_ime2":


    За качествата на един политик трябва да се съди по рекцията на русиянските фундаменталисти...
    —цитат от коментар 70 на bez_ime2


    Забравили сте да отбележите, че трябва да се съди по реакцията на "боядисаните русиянските фундаменталисти", сега пишещи се "първи демократи", отстояващи основно "демократичните ценности", когато им пълнят джоба!

  88. 88
    c.b.o.
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  89. 89 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1885 Неутрално
  90. 90 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 978 Весело

    До коментар [#4] от "von_seeckt":"Кой беше този Плевнелиев?"Бивш държавен глава, ползващ се с огромно уважение в Европа, .....
    —цитат от коментар 17 на Norman Granz


    ...И с нулево такова , в България 😃😃😃

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  91. 91 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 1115 Гневно

    До коментар [#33] от "von_seeckt":

    Ти защо си днес на амбразурата? Нещо си се провинил?

  92. 92 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 79 Неутрално

    ...такъв безгръбначен, дребнав, злобен и открито назначен от Борисов човек като Плевнелиев ...
    —цитат от коментар 79 на Чубакът


    Ами, да го сравним с гръбначият, "мислещ" на едро, добродушен и открито назначен от Кремъл човек като сегашния. Политик, та дрънка.

  93. 93 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    До коментар [#76] от "bez_ime2":
    —цитат от коментар 82 на vagabond66


    България е в това положение заради Матушката ти, комрад... Като се махнете оттук, и положението ще се подобри...

  94. 94 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    [quote#90:"onemanband"][/quote]

    Самоварчик, ти от чие име се изказваш бе?

  95. 95 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#86] от "Schopenberg":

    Те сега се определят според часовата разлика - сутрин се кланят на иконата на Сталин, а следобед (пак сутрин в Нашингтон) се перчат като правоверни тръмпист-консерви. Вечер няма промяна - евтин алкохол, сладникави спомени от младите години и люти закани (чат-пат и бой над жената). Следващият ден всичко се повтаря.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  96. 96 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    До коментар [#70] от "bez_ime2":
    —цитат от коментар 87 на vagabond66


    Не съм забравил, просто не пиша глупости...

  97. 97 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    А бе, Роска, ти не беше ли от партията дето също напускаше парламента? :)

    * * * * * *
    ГЕРБ напуска парламента, обяви лидерът на партията Бойко Борисов на брифинг във вторник следобед. За да пазя партията от провокацията, затова ние няма да се явяваме в парламента. Ще се явим само ако има заседания за избирателния закон, посочи Борисов.
    18 юни 2013
    * * * * * *
    Ще каже човек, че си бил "недемократичен" и "противоконституционен". :)

  98. 98 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    Браво на Плевнелиев, право куме у очи!
    А РР естествено, че ще обслужва руските интереси, нали за това го сложиха там, да успокоява руснаците и тукашните им слуги.

  99. 99 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    [quote#78:"Реми"]
    —цитат от коментар 81 на von_seeckt
    Нееее...който не харесва Плевнелиев е трол, русиянец и т.н. Каза врабчовата глава.[/quote]

    Е не, ти въобщще не папагалстваш по цял ден руските опорки и въобще не си съгласен на 100% с руската пропаганда. Съвпадение някакво.

  100. 100 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#71] от "Yard":

    Да за Българският ИНТЕРЕС става дума, а не на ФОНДАЦИЯТА. Пили се на тази тема, защото друг КАПАЦИТЕТ НЯМА. например да се изкаже срещу АГРЕСИВНИЯТ КОМУНИЗЪМ НА КИТАЙ. Чехльо не осмисля думите , не познава тяхното знаèние, да е чел философска книга........... АПСУРТ - Бойко тиквеничета :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK