"Сделки с невъзможен предмет" и още обяснения на Пламен Георгиев за имотите му

Пламен Георгиев

© Велко Ангелов

Пламен Георгиев



Председателят на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (КПКОНПИ) Пламен Георгиев чрез сайта "Блиц" обяви, че се смята за обект на груба манипулация, целяща да го дискредитира чрез изнасянето на информация за разминаване в имотната му декларация, изнесена на 27 март в Би Ти Ви. По-късно позицията беше получена и в "Дневник".


В репортаж на телевизията и "Антикорупционния фонд" се казваше, че Георгиев е пропуснал да декларира 186 кв.м тераса от своя апартамент - тризонет, а сделките, които е сключил, са на цена, под данъчната оценка на имотите. Пред телевизията Георгиев е отказал коментар с аргумента, че не иска "да влиза в обяснителен режим". Заради съмненията, че Георгиев ще е обективен при имотните проверки на други хора от властта, "Да, България" поиска оставката му.


Георгиев смята, че е обект на "активно мероприятие", което обяснява със съществените резултати в противодействието на корупцията и отнемане на незаконно придобито имущество" на звеното, което ръководи. "Бяха отнети и запорирани имоти с недоказан произход за милиарди левове, което неминуемо засегна интересите на много хора. И ответната реакция на засегнатите не закъсня", пише Георгиев. Според председателя на КПКОНПИ обвиняеми и подсъдими лица, чието имущество е блокирано от комисията, имат силно влияние и възможности за въздействие в телевизионните медии и да контролират неправителствени организации и водят компроматна кампания срещу него.





Той информира, че заедно със съпругата му са придобили на 26 април 2017 г. апартамент за 150 хил. евро
(293 374.50 лв.), от които 103 874.50 лв. са платени по банков път, а произходът на сумата е продажба на наследствен недвижим имот в "Люлин". Остатъкът от 189 500 лв. е кредит от Първа инвестиционна банка, сключен два дни преди сделката, пояснява шефът на КПКОНПИ.


Терасата е обща за блока, дори ако се ползва от един собственик


Георгиев обяснява разминаването между цената на сделката и данъчната оценка на купения апартамент, която е по-висока, с това, че в данъчната оценка е включена и терасата на покрива от 186.57 кв.м на стойност 197 479.70 лв. Той твърди: "Въпросната тераса обаче не е част от жилището, а представлява тераса-покрив, която е обща част на сградата (...), поради което не е обект на индивидуални собственически права и не подлежи на деклариране от страна на етажните собственици."


От друга страна, от обясненията му се разбира, че единствено живеещите в неговия апартамент я ползват, както се вижда и от кадрите, заснети от Би Ти Ви. "Константна е практиката на Върховния касационен съд, че покривът на сградата, вкл. и когато може да се ползва като терасата на едно от жилищата, се включва в общите части на сградата, при което наличието на достъп до него само от един от обектите не променя тази му характеристика", пише той.


"Сделки с невъзможен предмет" и още обяснения на Пламен Георгиев за имотите му


При това положение данъчната оценка на имота, представляваща сбора от оценките на елементите, формиращи придобитото жилище, всъщност е 255 306 лв., т.е. значително по-малка от договорената и заплатена продажна цена в размер на 293 374.50 лв., пише Георгиев. Това е цената, върху която са заплатени дължимите за прехвърлянето данъци и такси, съгласно чл.46, ал.2, т.1 от Закона за местните данъци и такси, уверява той.


Неизвестна причина за грешна сума в нотариалния акт


В обясненията за другите две свои придобивания - за апартамент с два гаража, купен през 2012 г., и подземно паркомясто, купено през 2014 г., Георгиев отбелязва, че по първата сделка заедно със съпругата си са платили 106 хил. евро. В нотариалния акт като данъчна оценка била посочена сумата 264 310.30 лв., която според шефа на антикорупционната комисия, който е юрист по професия, не отговаря на истината, а в действителност е значително по-ниска. "Данъчната оценка на обектите е в общ размер не на 264 310,30 лв., колкото по неизвестни за мен причини е посочено в нотариалния акт, а 165 192.70 лв. (според Удостоверение за данъчна оценка ДСЛ19-ГР94-10/28.03.2019 г.), при което е очевидно, че уговорената и заплатена продажна цена е в размер, значително по-голям от данъчната оценка", обяснява той.


Сделки с невъзможен предмет


Георгиев припомня, че при сключването на тези сделки през 2012 и 2014 г. паркоместата не били възприемани като "годен обект на право на собственост", а гражданите ги купували на собствен риск. Едва през 2015 г. с промяна в Закона за устройство на територията предприемачите са задължени да осигуряват места за паркиране със статут не на самостоятелни обекти, а принадлежащи към съответните самостоятелни обекти в сградата. Така Пламен Георгиев заключава, че сделките за гаражите и паркоместата, които е сключил, от формално правна гледна точка са били "с невъзможен предмет" към датата на придобиването им.


С посочването на горните факти считам, че съм направил всичко необходимо за задоволяване на обществения интерес към имущественото ми състояние по начин, който не поставя под съмнение законността и почтеността на действията ми, завършва обяснението, адресирано "към непредубедените наблюдатели".

Коментари (220)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    Как е възможно такъв боклук да е на такава отговорна позиция!?!

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6203 Неутрално

    ПП. Поредният пътник !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5280 Любопитно

    След Цвекзит, Пламекзит?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 1321 Гневно

    Супер нагъл! Така явно се бори с корупцията, като дава личен пример какво е да си корумпиран. Затова скоро България няма да стане нормална държава. Децата и внуците на десарчетата продължават в същия дух. Явно наглостта е наследствена.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  5. 5 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 1072 Весело
  6. 6 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3468 Любопитно

    По дяволите😳😳 този 🥳 се бореше с корупцията🧐Боже!!! спаси България!!!

  7. 7 Профил на ilegal
    ilegal
    Рейтинг: 244 Неутрално

    "... Пламен Георгиев чрез сайта "Блиц" обяви, че се смята за обект на груба манипулация,..."

    Изглежда, че този сайт е официален комуникационен канал на КПКОНПИ !!!!????

  8. 8 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2714 Неутрално

    Обяснението е точно като за 99 % от аудиторията на съответния сайт. Гьонсурат, върни си дипломата и си вземи телето, с което си я платил...

    О С Т А В К А !!!

  9. 9 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2165 Неутрално
  10. 10 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2714 Неутрално

    До коментар [#7] от "ilegal":

    Каквото е нивото на сайта, същото е нивото и на въпросната комисии.

  11. 11 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    ""въпросната тераса обаче не е част от жилището, а представлява тераса-покрив, която е обща част на сградата (...)"

    сладурче... тераса - покрив, а

    1. НАРЕДБА-№-5-за-правила-и-норми-по-териториално-и-селищно-устройство
    59. (предишна т. 56 - ДВ, бр. 65 от 2003 г.) "Тераса" е открита използваема площ, разположена върху помещения, върху колони или върху терена.

    2. ако тази тераса беше обща част нямаше да е вписана самостоятелно в нотариалния му акт, а щеше да влезе в %та общи части; ако имаше някакво учредено от строителя право на ползване, пак щеше да е отбелязано там

    3. ако ли пък все пак вземем, та приемем, че е обща част, каквато не е разбира се хах, то той няма право да я ползва/ застроява, освен ако такова не му е учредено от етажната собственост

  12. 12 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    Ако е обща част терасата- това го има в строителните книжа. Тогава господинът следва да осигури достъп на останалите в етажната собственост до обекта. Паркоместата и досега нямат статут, понеже уж новия проект , беше направен от една от най- неграмотните правно нотариуси, която така и не разбра, че за да има годен обект на прехвърляве, той следва да има г р а н и ц и. Но щом има права - следва да го декларира, а дали Ондел МДТ ще му определи данък- това е друг въпрос. Това за данъчната оценка, която уж била по- ниска , не може да се твърди и е жалка история. Данъчната оценка се описва , като се посочва размер и номер и дата на удостоверение.
    Послъгва момъка тук - там. Предполагаме останалите от Етажната собственост ги е страх да се възползват от правото си, а тоя си е направил селски рай горе. Това са екстри, които инвеститора прави за свои хора.

  13. 13 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    Тоя наистина стана за смях ! Докато до скоро насочваше бухалката си към когото му заповядваха, без да чака обяснения, днеска почнал да ни поучава терасата за какво се смятала според " константната практика на ВКС", дето в момента се ръководи от Лозан Панов !
    Жалка работа !
    Наглост !
    Безсилие !

    Както всички пионки на задкулисието......

  14. 14 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 920 Неутрално

    КВО ЧАКА?ДА ПОЧВА ДА СЕ СЪДИ И ДА СИ КОНФИСКУВА ИМАНЕТО.

  15. 15 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    ПП. Поредният пътник !!!
    —цитат от коментар 2 на КМЕТ В СЯНКА


    Този когато и да го махнат ще е късно, но ще стане много трудно.

  16. 16 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1823 Любопитно

    До коментар [#9] от "О, ко ма напрай!":

    А Лозан защо?

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  17. 17 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    Тоя си е в издънка както и да го погледнеш.

  18. 18 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3072 Неутрално

    Какво по-естествено? Борецът срещу корупцията в България да е корумпиран? Щеше да е невероятно ако не беше корумпиран!

  19. 19 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2714 Неутрално

    До коментар [#11] от "extraCACA":

    От което следва, че въпросният нарушител ЛЪЖЕ!

    О С Т А В К А !!! И на борисов, който го крепи.

  20. 20 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2506 Весело

    Имотен казус и с шефа на КОНПИ – ЛОРА ГЕОРГИЕВА-МАТЕЕВА - https://btvnovinite.bg/bulgaria/imoten-kazus-i-s-shefa-na-komisijata-za-protivodejstvie-na-korupcijata-plamen-georgiev.html
    „ЛОРА ОГНЯНОВА ГЕОРГИЕВА – МАТЕЕВА
    Кандидат за народен представител от „Да, България“ в Стара Загора,на 8. място в листата.
    Биографични факти …“ - https://dabulgaria.bg/teams/lora-ognyanova-georgieva-mateeva/

    Отговорът на шефа на КОНПИ - https://www.24chasa.bg/novini/article/7370759

    Та, щатния десар Красимир Георгиев и активист на ДеБ срещу институциите…
    Отговорът на Георгиев – Веднага продавам на определената от Лора „пазарна цена“./цитатът е само по смисъл/
    След К.Гергов чакам на опашка да се наредят Сашо-11, Еленов, а защо не и Санкин. :)

  21. 21 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    (КПКОНПИ) Пламен Георгиев чрез сайта "Блиц" обяви

    Vernam Cipher
  22. 22 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9211 Неутрално

    Като им разкрият далаверите, това веднага става "активно мероприятие". Някой иска да ги наклевети, защото те иначе са честни и почтени. Този не може да се бори с корупцията, защото някой трябва да се бори с него самия.

  23. 23 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2047 Весело

    навсякъде по върховете на държавата са инсталирани цвъкита

  24. 24 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    "Пламен Георгиев чрез сайта "Блиц" обяви"

    Ужасяващото в случая е, че даже не се и прикриват колко са зависими и са в ОПГ със свинята Д.П. В коя държава чиновник с подобна власт би използвал медии на мафиот, като свинята, и това са му се размине все едно нищо не е направил.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  25. 25 Профил на wxx44583141
    wxx44583141
    Рейтинг: 439 Неутрално

    "сладурче... тераса - покрив, а"
    Да, СЛАДУРЧЕ , това е покрив , а не тераса. Това, че не е построен цял етаж, не прави покрива на долния тераса, ако и да може да се ползва за тази цел.
    Оня ден видях две момичета да се препичат наслънце(беше хубаво времето) на козирката на входа.
    И тя ли е тераса? На кого да я пишем - на съседния апартамент ли?

  26. 26 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 959 Неутрално

    До коментар [#1] от "moreee":

    Как е възможно Бойко да е на власт от 10 години?

  27. 27 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    ГЕРБ тотално прегориха манджата!
    Абсолютни нагляри!

    В Русия съм! В Русия съм!
  28. 28 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1401 Гневно

    Баси и наглеца. Значи построил си селски дисниленд на терасата-покрив от 190 квадрата, която е записана в нотариалния акт като негова собственост, а разправя, че била обща част на сградата. Алоооу, съседите и те ли се качват до терасата ти да си правят цър-пър. Корупционният борец, чуек. Неам думи...

  29. 29 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3841 Неутрално

    Тоз определено има лице на мошеник.

  30. 30 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    По дяволите😳😳 този 🥳 се бореше с корупцията🧐Боже!!! спаси България!!!
    —цитат от коментар 6 на putinxujlo


    Първа бухалка на мафията(Борисов и ГЕРБ), мафия, която, видите ли, била основен борец с корупцията, не неин източник... отрепки и помияри

    Vernam Cipher
  31. 31 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3714 Неутрално

    Това, че на Дневник не им е известен терминът "невъзможен предмет" за сделка, не означава, че не съществува.
    А това с покривната тераса е абсолютно вярно - обща част е, дори когато само ти имаш достъп до нея.
    Но иначе вие си плюйте, де.

    Доброто е заразно
  32. 32 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 959 Неутрално

    До коментар [#1] от "moreee":

    Как е възможно мнозинството да гласуват за ГЕРБ от 10 години?

  33. 33 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 959 Неутрално

    А ние считаме, че си престъпник.

  34. 34 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#19] от "vhv":

    всичко това е адски изморително и досадно

    (2) Застроена площ на двуетажно едносемейно жилище или на жилище от
    мезонетен тип е сборът от застроените площи на отделните етажи на жилището, включително площта на стълбищата в тях.

  35. 35 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    Имаше един лаф - Кой ще контролира, контролиращите? ;)

    Те и тука така, кой ще бори корупцията в комисията за антикорупция? :)


    Решението е колкото се може по-малко държава. Стигат и 10% от данъците да отиват за държавата. Другото трябва да остава в хората и да се плащат по-високи местни данъци и такси, които да отиват за решаването на местни проблеми.

  36. 36 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#1] от "moreee":Как е възможно мнозинството да гласуват за ГЕРБ от 10 години?
    —цитат от коментар 32 на lechevalier


    И още 10 ще гласува, докато не се появи някоя читава алтернатива :)

  37. 37 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    Какво по-естествено? Борецът срещу корупцията в България да е корумпиран? Щеше да е невероятно ако не беше корумпиран!
    —цитат от коментар 18 на Таралеж


    Значи това не е до човека, а до системата. Който и да сложиш там, той ще се корумпира. :)

  38. 38 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 2281 Весело

    Завършен гьонсурат.
    Веждито от време на време поне буди симпатии. :-)
    ОСТАВКА!

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  39. 39 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Точно този ли ще разследва Елена Йончева ?

  40. 40 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    Ето как мишокът пробва да се изниже по тъча със засукани правни фигури:

    "Георгиев припомня, че при сключването на тези сделки през 2012 и 2014 г. паркоместата не били възприемани като "годен обект на право на собственост", а гражданите ги купували на собствен риск. Едва през 2015 г. с промяна в Закона за устройство на територията предприемачите са задължени да осигуряват места за паркиране със статут не на самостоятелни обекти, а принадлежащи към съответните самостоятелни обекти в сградата".

    Готов съм да се обзаложа обаче, че с нотариалния акт са му прехвърлени идеални части от общ подземен гараж с правото на реално ползване на паркомясто "х", "у", "z" и пр. До въпросното изменение на ЗУТ през 2015 г. това беше юридическият компромис между продавач и купувач, с помощта на който на практика се постигаше правен ефект на "продажба на паркомясто", макар че само по себе си то не беше годно да се прехвърля като обект (принадлежност към главната вещ - апартамент и пр.).

    Нищо, не е нужно човек да е юрист, за да забележи главното: този мишок се опитва да замете под килима очевидното: ползва ли паркомястото, записано в нотариалния му акт, или не. И ако "да" - подарено ли му е от строителя, или го е взел срещу пари, макар то да не било " "годен обект на право на собственост". Щото, ако не го беше взел той, строителят би могъл да го впише в нотариалния акт на друг клиент...

  41. 41 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Весело

    сладурче... тераса - покрив, а
    —цитат от коментар 11 на extraCACA


    казах им го още вчера, ма малоумния тролетарият у дневник никак не стопли. плюс, силно съм го надценил -- гробарите верно са гнусни крадливи мангали. да ма прощават циганите:

    385 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 105
    21:56, 27 мар 19
    Неутрално

    До коментар [#377] от "idiotstavrev":

    той и КОМПИРА нещо ени двеста квадрата тераса недекларирани -- нъл са сещаш тоа пиниз колко е любим на популацията на на територията, да загражда и покрива покриви и тераси...

    не че на него тва му е било на акъля, ма народецът може и за тва да разцъка език

    https://www.dnevnik.bg/politika/2019/03/27/3410692_sled_skandala_s_apartamenta_cvetan_cvetanov_napuska/?ref=id

    Vernam Cipher
  42. 42 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#31] от "АзКлавдия":

    хъхъх... треперат ни коленцата, че при мама Цеца никой не обърна внимание на "прилежащия покрив", нали :)

  43. 43 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#1] от "moreee":

    Ако може да ми посочиш един нормален на отговорна позиция при това правителство? Всички са спуснати отнякъде, договорени с някого, назначени от кой ли не. Няма един с достатъчна компетентност, знания, а и желание да върши работата, за която е назначен. Изпълняват се само поръчки и се търси единствено далавера.

  44. 44 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2451 Весело

    И тоз го изловиха.
    И стана той един голям Цвъки.

    Гербери - този е от вашите, а и за гл. прокурор май го "гласеше" Цвъки Първи. :-)

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  45. 45 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    етажната собственост
    —цитат от коментар 11 на extraCACA


    домоуправителки-ГЕРБ :D

    Биволъ
    ---
    Реалността понякога надхвърля и въображението. Съпругата на Симеон Велков, който придобива двата апартамента на Цветан Цветанов, се казва Ива Тепавичарова - Велкова. През 2017 г. тя е защитила дипломна работа озаглавена „Проблеми и решения на етажната собственост. Закон за управление на етажната собственост“

    Vernam Cipher
  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3714 Неутрално

    До коментар [#42] от "extraCACA":

    И между другото не е включена в нотариалния акт, ако вземеш да четеш повече, отколкото пишеш.

    Доброто е заразно
  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#36] от "realguru":

    Остава да добавиш и глупавото оправдание за по-малкото зло. Каквито герберите, такива и електоратът им.

  50. 50 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#36] от "realguru":Остава да добавиш и глупавото оправдание за по-малкото зло. Каквито герберите, такива и електоратът им.
    —цитат от коментар 49 на truly


    А то не се ли подразбира? ;)

  51. 51 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#41] от "Дедо Лойко":

    той си е негов специално този покрив... пише си го черно на бяло... което не значи че може да го надстроява без строително разрешение, разбира се :)

    благо нещо са покривчетата, кво - вписва ти го строителя, в квадратурата не влиза щото е деклариран покрив/ като при буля ти Цеца/ при компира е друго, там си е негова терасата/ нали, терасата по принцип си е покрив, не е балкон :)... после си дострояваш квото ти кефне и увеличаваш квадратурката без никой да забележи... не ти трябва ни етажна собственост, ни дявол, се ено селския ти двор е кацнал отгоре

  52. 52 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Тоя наистина стана за смях ! Докато до скоро насочваше бухалката си към когото му заповядваха
    —цитат от коментар 13 на samoedin


    бе кво стана с ени закони за ени конфискации??? Мафията на Борисов дали ше му конфискува имотите на главния КОМПИР?

    Vernam Cipher
  53. 53 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6203 Неутрално

    До коментар [#46] от "АзКлавдия":

    Нямаш нужните качества.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  54. 54 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    До коментар [#48] от "Дедо Лойко":

    Не се сърди на жената.
    На работа е тук. "Гербер-трол-фабрика" :-)

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  55. 55 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#36] от "realguru":

    Може би си забравил, но ГЕРБ трябваше да е читавата алтернатива на крадльовците от НДСВ и БСП. Те се оказаха, същите....!

    Бивш tww09306483.
  56. 56 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Спри да си проектираш девиациите, че силно дразниш :)
    —цитат от коментар 46 на АзКлавдия


    не се и съмнявам... за жалост обаче, въпросите, както би казал г-н Цветанов приключват тогава, когато приключат, а не когато нареди партията :)

    пази си нервичките, дабест из комин

  57. 57 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Да, СЛАДУРЧЕ , това е покрив , а не тераса.
    —цитат от коментар 25 на wxx44583141


    точно така гробарско хюмне, покрив е, откраднат покрив. заграбен в нарушение на един бюлюк закони и нормати ви

    па за да бъде поприкрито тва престъплени има и ени фалшиви декларации

    Vernam Cipher
  58. 58 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#36] от "realguru":Може би си забравил, но ГЕРБ трябваше да е читавата алтернатива на крадльовците от НДСВ и БСП. Те се оказаха, същите....!
    —цитат от коментар 55 на tww09306483


    Аз съм Монархист и си искам Царя като Цар, а не като премиер. :)

    И второ така работи системата. Следващите дето ще дойдат след ГЕРБ ще бъдат уж тяхна алтернатива, но ще бъдат по-зле от ГЕРБ. Както и ГЕРБ са по-зле от Царя. А БСП+ДПС са най-ужасната комбинация.

  59. 59 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Весело

    добре бе, мое ли на текст от наредба да цъкаш минуси... ноо сбъркани бозайници са тва гробарите

  60. 60 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Паца, незабавно да осигуриш достъп и на останалите комшии до покрива. И те хората искат да се препичат на слънце.

  61. 61 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#36] от "realguru":

    за ГЕРБ "гласуват" само цигани, бандюги и "бивши" комунета

    Vernam Cipher
  62. 62 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1778 Весело

    Почнаха ги един по един явно. Кой ли ще е следващия?

  63. 63 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2348 Любопитно

    До коментар [#42] от "extraCACA":И между другото не е включена в нотариалния акт, ако вземеш да четеш повече, отколкото пишеш.
    —цитат от коментар 47 на АзКлавдия


    Като не е включена в нотариалния акт,означава ,че е към общите части.
    Защо тогава ни се ограничава правото на достъп до общите части и ги ползва единствено той???

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  64. 64 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    "Георгиев обяснява разминаването между цената на сделката и данъчната оценка на купения апартамент, която е по-висока, с това, че в данъчната оценка е включена и терасата на покрива от 186.57 кв.м на стойност 197 479.70 лв. Той твърди: "Въпросната тераса обаче не е част от жилището, а представлява тераса-покрив, която е обща част на сградата (...), поради което не е обект на индивидуални собственически права и не подлежи на деклариране от страна на етажните собственици.""

    Тук също смотава най-същественото. Работата е там, че лакомата душичка иска въпросната тераса-покрив да фигурира в НЕГОВИЯ нотариален акт. Обаче съдиите по вписванията са големи цербери и друго правят-неправят, но моментално отказват да вписват нотариални актове, в които се споменава предмет на сделката, липсващ в данъчната оценка към нея. Т.е. вървейки по обратния път, логиката е: за да се появи терасата в моя нотариален акт, за нея трябва да има данъчна оценка. И, разбира се, е имало, с което си е осигурил вписването в Имотния регистър на акта му. А фактът, че терасата-покрив е СЪЩЕСТВУВАЛА ВЕДНЪЖ данъчна оценка (на името на продавача, използвана при прехвърлянето), означава, че МОЖЕ И СЛЕДВА ПАК да бъде декларирана - от него, след като е сключил нотариалния акт. Накратко - когато е въпрос да я впише в нотариалния си акт, терасата-покрив има данъчна оценка, когато е въпрос да ѝ се плаща данък сгради и такса смет през годините напред - не е. Жалки душички...

  65. 65 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2506 Весело

    "Председателят на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (КПКОНПИ) Пламен Георгиев чрез сайта "Блиц" "

    - ЛЪЖАТА на Дневник започва от първото изречение !!!

    Епицентър:
    "Председателят на КПКОНПИ Пламен Георгиев разпространи отворено писмо до бТВ и медиите, с които обвинява телевизията, че е извършила груба манипулация. Снощи телевизията излъчи репортаж, в който твърдеше, че има разминаване между подадената имотна декларация и реалните владения на Георгиев.

    Ето и целия текст на позицията на Пламен Георгиев: ..."
    http://epicenter.bg/article/Predsedatelyat-na-KPKONPI-obvini-bTV-i-Antikoruptsionniya-fond-v-aktivno-meropriyatie-/178788/2/0

    24 часа - https://www.24chasa.bg/novini/article/7370759

    Аре.

  66. 66 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Остатъкът от 189 500 лв. е кредит от Първа инвестиционна банка, който скоро след това е погасен!

  67. 67 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#57] от "Дедо Лойко":

    пак да повторим, тераса-покрив = просто тераса, по дефиниция... вида се уточнява, щото някои/ под 1.2 не влизат в РЗП-то/ покривните тераси не са от тях

  68. 68 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#63] от "nessarox":

    г-жата просто не може да чете, терасата си му е баш включена :) и той си има всички права над нея, както и да я застроява... тя затова е и включена :) де

  69. 69 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2506 Неутрално

    "Представителката на фонда Лора Георгиева, коментираща осъществената от мен сделка в предаването, явно има добри математически способности, поне при изчисляването на „пазарните“ цени на имотите. Предвид твърдението й, че реалната пазарна цена на закупения и заплатен от мен апартамент не била 293 хиляди лева, а 670 хиляди лева, заявявам напълно сериозно, че съм готов веднага да й продам апартамента на тази „реална“ според нея цена."

    И вевести реално обяавява, че Дневник лъже!!!
    http://vevesti.bg/210094/plamen-georgiev-do-btv-i-mediite-tendentsiozni-i-grubi-manipulatsii/

  70. 70 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    Този сайт "Блиц" не беше ли собственост на прасето Делян Пеевски?

  71. 71 Профил на Jordan J
    Jordan J
    Рейтинг: 548 Неутрално

    А лихвите върху кредита, който е взел, на пазарните нива ли са?

  72. 72 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2348 Неутрално

    До коментар [#63] от "nessarox":г-жата просто не може да чете, терасата си му е баш включена :) и той си има всички права над нея, както и да я застроява... тя затова е и включена :) де
    —цитат от коментар 68 на extraCACA


    А покрива обща част ли е?
    След като е тераса,колко е платено за квадратен метър,колкото апартамент или за тераса,покрив?

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  73. 73 Профил на ilegal
    ilegal
    Рейтинг: 244 Неутрално

    До коментар [#32] от "lechevalier":

    Мнозинството не гласува!

  74. 74 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 648 Любопитно

    До коментар [#1] от "moreee":
    Лице, което лъже, като крие от държавата в собственоръчна декларация своя собственост, ще обследва всички публични личности в качеството му на Председател на Комисията за борба с корупцията ??? Има ли друга подобна държава в ЕС ?

  75. 75 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    До коментар [#19] от "vhv":

    Той е протеже на Цвък - не го забравяйте!

  76. 76 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    Eбаси наглият.
    —цитат от коментар 5 на johnniewalker



    В моя край ( Северозападна България ) за такъв тип казват :
    МРЪСНИК - МИСКИНИН !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  77. 77 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално


    че силно дразниш :)

    —цитат от коментар 46 на АзКлавдия

    не се и съмнявам... пази си нервичките, дабест из комин
    —цитат от коментар 56 на extraCACA


    Цацо ма, обаче си страшна, ко не бех карал при тебе стаж по разпознаване на гнъсни гниди, немаше стопля ква му е "хитрата" схемичка на тна гробарско мутре :)

    Vernam Cipher
  78. 78 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#58] от "realguru":

    А крадливия "цар"-премиер на републиката е първа дружка с ДПС и БСП. След като БСП+ДПС според теб са най-ужасната комбинация,към нея като прибавим крадливия комарджия,слуга на Крумъл както и дружките се получава по ужасна от най-ужасната комбинация. Та от тези комбинации се пръкна и ГЕРБ начело с охранителя на Тодор-правешки и Симеон-крадливий,чел една книга и с помощник физкултурника сега вече седмоапартаментника цвъки.
    Те всичките тези са проста една и съща мафия,червена комуноидна мутро-милиционерска и крайна сметка слугуваща на Кремъл.
    Това е положението за съжаление.
    Материала,материала.

  79. 79 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#72] от "nessarox":

    ако е тераса баш на 100% си се плаща, даже NYT я бяха отбелязали наскоро тази приятна подробност на туземния риболов, покрай неква къщурка... ако е общ покрив влиза в %-та общи части и толкова

    https://www.nytimes.com/2019/02/27/realestate/house-hunting-in-bulgaria.html

  80. 80 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#9] от "О, ко ма напрай!":А Лозан защо?
    —цитат от коментар 16 на BG Territory



    За нищо, но трябва да се направят кански опити за отвличане на вниманието от простаците-селяндури които вече подадоха оставка и от техните кадри, защото този компир на снимката е бухалка на мутрата и клипарестите уши .
    Ето, защо намесват Лозан Панов !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  81. 81 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#11] от "extraCACA":От което следва, че въпросният нарушител ЛЪЖЕ!О С Т А В К А !!! И на борисов, който го крепи.
    —цитат от коментар 19 на vhv



    Мутрягата от Банкя, не просто крепи този боклук, но го назначи СПЕЦИАЛНО да върти бухалката срещу неудобни и непослушни !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  82. 82 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    Ето ги нотариалните актове за тези, които са вкарани в заблуда...
    В декларацията за 2017 г. по Закона за публичност на имуществото на властта на шефа на КПКОНПИ Пламен Георгиев има неверни данни. Декларирана е придобивка на апартамент с площ 156 кв. м. и тераса 48 кв.м. По нотариален акт обаче става дума за апартамент на три нива - тризонет, с две големи тераси - 186 кв. м. и 48 кв.м. Голямата тераса я няма в декларацията, а по нотариален акт сделката е извършена на цена много под данъчната оценка, да не говорим за пазарната. И това е правено системно от Пламен Георгиев през годините...
    https://bivol.bg/apartgate-plamen-georgiev-2.html?fbclid=IwAR1z4-5BoEZmTGqnLsEAdZxhJSN2U_KVWZZ4AF0MXUPNdVgFqAchZ3vDCsU

  83. 83 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2506 Неутрално

    "Извършената срещу мен медийна манипулация е част от тази ответна реакция, организирана от обвиняеми и подсъдими лица, чието имущество е блокирано от Комисията, но които продължават да имат силно влияние и възможности за въздействие в телевизионните медиии да контролират неправителствени организации“, написа Георгиев."

    Из обръщението му към медиите!

    п.с. Конкритно съм копирал от http://vevesti.bg/210094/plamen-georgiev-do-btv-i-mediite-tendentsiozni-i-grubi-manipulatsii/

  84. 84 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    57 квадрата гараж…
    Властта се самозадоволява. Всяка власт — законодателна, изпълнителна и съдебна. За Ваша сметка…

    СИНЪТ НА ШЕФА НА НСЛС Е НА 21 Г. И С АПАРТАМЕНТИ ЗА 540 000 ЛВ

    ВАЖНО!!! Шефът на НСлС е изключително важна и ключова позиция за свинско-сарайската хунта. Не забравяйте, че в това бивше управление на ДС беше шеф Ангел Александров, доверен човек на Доган. Оттам се пръкнаха менторите на Пеевски - Параскев Параскевов и покойният Румен Андреев. Бойко Найденов след като напусна пък отиде директно на хранилка във фирма на Пеевски. Борислав Сарафов е един от най-важните козове на Задкулисието и на #КОЙ. Цялата ченгесарска машина ще се включи, за да заглуши нашето разкритие за имотите на сина му, който на 21 години придобил апартаменти за половин милион.

    https://bivol.bg/apartamentgate-sarafov.html

    https://medium.com/ @asengenov/living-in-a-garage-d018d7d22c8a?fbclid=IwAR1KTf5ZhRGIAUu2JRPCxjXXZrWxz3sV2wQj31KBNBYvrhYfeSeXmx5kD04

  85. 85 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    Тоз определено има лице на мошеник.
    —цитат от коментар 29 на Judjuk



    На мошеник и мазник !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  86. 86 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Междудругото, там където боклука, си е купил жилище, цените в момента са 1500-1600 евро на кв.м. Жилища на тази улица се продават един път на няколко години. А долу, където са местата за паркиране, има табела, че паркирането е забранено - на улицата - обществена собственост, за да може тоя герберски боклук да го чакат лимузините да го карат по важни дела. Благодаря, герп.

  87. 87 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Точно този ли ще разследва Елена Йончева ?
    —цитат от коментар 39 на ebf52574941


    за Йончева не знам, ма като ги гледате тези дни що за селски апаши са гробарите, как ви се струва гнусния спектакъл де го разиграха с Иванчева?

    Vernam Cipher
  88. 88 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#40] от "inn":

    то и с терасата-покрив е голем кикот

    Vernam Cipher
  89. 89 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#31] от "АзКлавдия":


    " ... обща част е дори когато само ти имаш достъп до нея . "


    Баси заключението, баси !!!
    Значи САМО АЗ ще имам достъп до тази тераса колкото половин футболен терен и ще ми бъде вписана като собствена, но иначе била " обща " ... По тази " логика " и асансьора на онзи с клипарестите уши е " общ ", нали ?
    Е, да, ама и терасата и асансьора се ползват САМО от собствениците и никой не смее да гъкне, защото това са властниците от ГЕРБ . Тези са за разстрел !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  90. 90 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#38] от "Танас":

    Танасе.
    Неприятнот е, че тук 90% от коментарите са на каскети.
    Другите сте много малко.

    Ватата трупа актив на гърба ви.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  91. 91 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#87] от "Дедо Лойко":

    Я тогава първо изчети за Милиончева и тогава давай мнения.
    А може и да и звъннеш и да я питаш лично.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  92. 92 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#39] от "ebf52574941":


    Точно този ли ще разследва Елена Йончева ?
    —цитат от коментар 39 на ebf52574941


    Е засега разследва Иванчева.
    За Милиончева само се говори. Не съм чул за реални действия.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  93. 93 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#88] от "Дедо Лойко":

    Не е кикот. На много места се пада точно така, но не съм чувал някъде тераса-покрив да присъства в нотариалният акт, но "да не се брои".

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  94. 94 Профил на jvr26585378
    jvr26585378
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#80] от "niksan1":

    Прав си..!!!
    Но, ако кажа, че е нужен пълен демонтаж на системата.....бива ли, а....?)))
    Вчера бях по Ямбол, там разни авери (приятели) от казармата разправяха, че и в Ямбол е като в София...разправяха, че е всеизвестно в града, че кмета има имал хотел до Тунджа, подарен апартамент от някакъв дето работел по проектите в града, строял кооперация на местото на някаква бивша сграда на пощата (преди това си я купил от пощата)....абе, пей сърце....)))))

  95. 95 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2348 Любопитно

    "Извършената срещу мен медийна манипулация е част от тази ответна реакция, организирана от обвиняеми и подсъдими лица, чието имущество е блокирано от Комисията, но които продължават да имат силно влияние и възможности за въздействие в телевизионните медиии да контролират неправителствени организации“, написа Георгиев."Из обръщението му към медиите!п.с. Конкритно съм копирал от http://vevesti.bg/210094/plamen-georgiev-do-btv-i-mediite-tendentsiozni-i-grubi-manipulatsii/
    —цитат от коментар 83 на plebs


    Да предположим,че съм съгласна с всичко това,чист е като сълза,откъм заплащания и нотариални актове Пламен Георгиев.
    Искам да попитрам защо тогава в декларацията за 2017 година е описана като покупка само тераса от 48 кв.м. а спорната тераса -покрива,общиата част или както Ви изнася от 186 КВ.М. ПРОСТО ЛИПСВА КАТО ПРИДОБИВКА.?

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  96. 96 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#47] от "АзКлавдия":

    спри с малоумното тролене по фируметата, ми кажи ква я мислите у безмозъчния тръст на Прас-Центъра на ЛАЙНО*-то? пак ли ше го скатавате една седмица докат и този пореден скандал се поразмине? щото той е лично отговорен и за тва леке, КОМПИР-а

    и, друго, Близ/Пиг ака Доган/Пеевски вече официалните говорители на Министър-председателя на Република България ли са?
    ---
    * Борисов, от LINO, Leader In Name Only

    Vernam Cipher
  97. 97 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    До коментар [#77] от "Дедо Лойко":

    мамчето ми се види по-тарикатка от компира, вписали са и направо прилежащ към имота покрив - ем покрив, ем собствен да е бетон, ем си има едни 14 м2 отгоре, ем и нийде по книжата ги нема :)... ше мине време, ше смени предназначението и всичко е шест

  98. 98 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2201 Любопитно

    Тризонет?

    Ти да видиш...

  99. 99 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    До # 29. Не този има лице на мошенник,защото той си е такъв щом лъже държавата,а заема висш държавен пост. Бухалката на мафията Герб е корумпиран. Това учудва ли ви? Защо в някои новини,чух,че в България годишно се губят около 4 млиарда лева.

  100. 100 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#83] от "plebs":

    "Странно" защо тая Лора не изпълни предложението му.

    ...............670 хиляди лева, заявявам напълно сериозно, че съм готов веднага да й продам апартамента на тази „реална“ според нея цена.............

    Не, че с тая тераса с размер на три големи двустайни апартамента изглежда чисто де.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK