Българските евродепутати: Пакетът "Мобилност" няма да бъде приет от настоящия европарламент

Българските евродепутати: Пакетът "Мобилност" няма да бъде приет от настоящия европарламент

© Анелия Николова



Пакетът "Мобилност" няма да бъде приет в рамките на мандата на настоящия Европейски парламент. Това обявиха в декларация до медиите 16 от 17-те български евродепутати. Единственият, който не се е подписал под декларацията, е Николай Бареков.


По-рано днес Европейският парламент прие на първо четене промените в правилата за международните пътни превози. Гласувани бяха три законопроекта и бяха отхвърлени над 1000 предложения за допълнения към тях. Отхвърлени бяха предложенията за отлагане на гласуването и възраженията за процедурата на гласуване. Веднага след това българските евродепутати заявиха, че ще се опитат да предотвратят гласуването на пакета на второ четене от сегашния състав на Европейския парламент.


"Предстоят преговори между Европейския парламент, Европейската комисия и Съвета на ЕС – т.нар. "триалог". Те не биха могли да приключат с финално споразумение преди последното заседание на ЕП, което е само след 10 дни и което трябва да одобри всяко финално решение. Това означава, че съдбата на този пакет ще бъде в ръцете на следващия парламент, който ще има различен състав и нови докладчици. Ходът на преговорите ще зависи от неговата политическа воля", пише в декларацията на българските евродепутати, която беше разпространена от екипа на Петър Курумбашев.




Те припомнят, че днес почти половината евродепутати са гласували отново за отлагане на вота, като според тях по този начин се е стигнало до фактическо разделение между страните от центъра и географската периферия.


"С оглед на предстоящите преговори между институциите призоваваме българското правителство да проведе много активна дипломатическа работа в съвета в защита на българската позиция и българските национални интереси. В процеса на разглеждане, дебати и гласуване на досието в ЕП бяха допуснати редица процедурни нарушения и прецеденти. Резултатът от гласуването доведе и до приемането на редица противоречиви текстове по същество в преговорната позиция на ЕП. Това дава на България възможност в перспектива да оспори крайния законодателен акт пред Съда на ЕС", завършва декларацията.


Целия текст на декларацията може да прочетете в прикачения файл.

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3167 Неутрално

    Чухте ли бе шифьорите? Българските евродепутати представляват работодателите ви, не представляват вас! Застъпват се за тия дето им плащат от вашите кинти!

  2. 2 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1925 Весело

    До "aleks ivan": Ура 🖕😂🖕

    Кириак Стефчов, къде си?

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  3. 3 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3054 Весело

    Пръц!
    Леко с ербаплъка, че пак ще се п@сЕрете!

    И как бе, като гледаме как го приемат ударно?

    Вие така се кълняхте и че няма да влезе в зала ...
    Овчарчета!

  4. 4 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 2806 Любопитно
  5. 5 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3992 Неутрално

    Е то тоа е ясно отдавна. Има три гласувания, в тия парламент е само първото. Останалото е неква предизборна истерия.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  6. 6 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2034 Любопитно


    Декларацията е подписана от лица,които няма да бъдат в следващия парламент.
    КОГАТО ще се приеме пакета

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  7. 7 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Чухте ли бе шифьорите? Българските евродепутати представляват работодателите ви, не представляват вас! Застъпват се за тия дето им плащат от вашите кинти!
    —цитат от коментар 1 на Таралеж


    Колко глупав и ограничен трябва да бъде някой,за да не разбира,че когато намалява печалбата на фирмата,намаляват и доходите на работещите в нея???

  8. 8 Профил на konrad
    konrad
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#7] от "mvu02435512":

    Пълно е с идиоти, които се радват. После като фалират БГ фирмите а шофьорите отидат на по лоши условия някъде в чужбина и нито фирмите нито шофьорите плащат данъци и си харчат парите тук, ще се сетим да ревем, що така пообедняхме, що ни фалираха фирмите. Иначе е пълно с разни дето работят в Англия я като доставчици, без почивен ден, я като прислужници или сменят подлоги по 12 часа в някой старчески дом, но обясняват колко са унизени работниците в България и всеки работодател трябва да слезе от бентлито и да разкара яхтата. За тяхно сведение, в България има над 200 000 работодателя, които гърбят, а бентлитата ги карат тия дето крадат от фондовете и са на държавната хранилка. Но важното е да се плюе, после да се оплакваме че сме бедни и да искаме от държавата още регулация срещу "лошите" работодатели и после да се чудим защо чиновниците са си напазарували апартаменти за милиони.

  9. 9 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До №7 mvu02435512 и №8 konrad

    Поздравяваме ви за точните коментари и ги подкрепям. А онова, наречено Бареков си е все същото миризливо.....

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на sensini
    sensini
    Рейтинг: 473 Любопитно

    До коментар [#8] от "konrad":

    Момент - шофьорите и в момента прекарват с месеци в чужбина. Какво ги топли, че работодателят им е с българска регистрация? Обяснете моля.
    Всички емигранти пращат пари в БГ, това е видно и от сайта на БНБ. Така че тия пари дето ги печелят, така или иначе ще стигнат до родата им в БГ. :)

    Трето - по-лоши условия в чужбина казахте - я пак? Не съм чул немските или френските шофьори да живеят в кабините си с месеци и да си правят скара пред камиона за вечеря. Нали за това е разправията - западните шофьори не желаят да се конкурират с други , които са готови да живеят като животни и с месеци като командировани. Съгласете се, че ако сега в БГ пристигнат отнякъде някакви хиляди французи да речем с Вашата професия и са готови да я практикуват на 3х по ниски запплати и да живеят в градинката пред вашия блок, няма да се особено доволен и подкрепата ви няма да е насочена към тях :)

  12. 12 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 496 Неутрално
  13. 13 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    До коментар [#11] от "sensini":

    Естествено, че няма да съм доволен, но няма да запищя към Държавата Хранителка да почне да въвежда регулации, за да ме опази от злата конкуренция, както направиха бакшишите например.
    Въпрос на светоглед е, нали се сещате? В крайна сметка на пазара има и още една страна - клиентите на транспортни услуги, които в момента плащат по-малко, отколкото биха плащали, ако транспортните услуги бяха предоставени от западноевреопейци!

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  14. 14 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    До коментар [#13] от "Darulio":

    *западноевропейци
    Lapsus clavis. Уточнявам, за да не ме изкара някой антисемит.

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  15. 15 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#7] от "mvu02435512":

    Абсолютно вярно!Но кажете ми кой ще търпи на собствения му пазар да се подбиват цените?Защо у нас забраниха такситата "Максим"?Трябва да се търси компромис.

  16. 16 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1412 Весело

    камьонжиите отекаха, а с тех и лобито им... сега и рейсажиите да има как да отекат заедно с техното лоби... та да земе да се отвори път за неколко читави частни железопътни компании, че у 21 век с туй комунистическо бедеже е баси срамотията...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  17. 17 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8407 Неутрално

    Следващия ще го приеме. А българските евродепутати , освен за превозвачите , да мислят и за шофьорите.

  18. 18 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Съществува ли анализ как наистина ще се отрази на нашите превозвачи и най-вече на техните шофьори въпросният пакет или само и единствено ни е позволено да ни се казва официалната позиция?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  19. 19 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    До коментар [#7] от "mvu02435512":Абсолютно вярно!Но кажете ми кой ще търпи на собствения му пазар да се подбиват цените?Защо у нас забраниха такситата "Максим"?Трябва да се търси компромис.
    —цитат от коментар 15 на dlagnikov


    Чакайте малко,до сега ЕС не беше ли общ пазар?Сега изведнъж започнаха да го делят на свой и чужд.После,какво значи да търпи да подбива цени?Ако една западна фирма дойде тук с по ефективно,по рентабилно и евтино производство,отколкото подобно от местни,какво,да я гоним ли или да приемаме "пакета Радев"?"Максим "е друга бира.Там ,най малкото извършваха не законна търговска дейност,не отчитаха приходи и не издаваха касови бележщи.

  20. 20 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    До коментар [#15] от "dlagnikov":

    Забраниха такситата Максим/Юбер, защото бакшишите пропищяха. Губещи от това сме всички потребители на таксиметрови услуги, както и каращите за Максим/Юбер, които се наложи да си търсят друга прехрана.
    Абсолютно същата е ситуацията и с Пакета "Мобилност" - губещи ще са работещите (нашите шофьори) и клиентите, печелят само техните камионджии, защото с административни мерки премахват конкуренцията от местния пазар.

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  21. 21 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2907 Неутрално

    Как бяха отхвърлени над 1000 предложения? Ан блок! За една минута! Плюха на всички правила и ей така взеха, че ги отхвърлиха! Не подигравка, а гавра! Тези се самозабравиха! Самодоволни надути пуяци, ама следващия европарламент през крив макарон ще го гледат!

    БЮЛЕТИНА НОМЕР 11 -ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА. НЕ ПОЗВОЛЯВАЙ ДА Я СМАЧКАТ!
  22. 22 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    А тука огромна част от пишещите са големи фенове на болшевишкия, бездетен содомит Емануел....

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  23. 23 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Проблемът наистина е голям. Българските камиони и шофьори са непрекъснато в Западна Европа. Спят като скотове, ядат също така. Пътуват непрекъснато. Живеят по паркингите. Това позволява на нашите превозвачи да оферират много ниски цени и да разширяват автомобилния парк. Предлагат двойно по-ниски тарифи и защото не дават пари за командировъчни, за спане и др. доходите на шофьорите са много ниски.

    При тази ситуация нормална е реакцията на западните превозвачи.

  24. 24 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2477 Неутрално

    Да не би това да е последният парламент на ЕС ? Нали ще има избран нов , където тези поправки отново ще бъдат гласувани ? Що за андрешковски номера ?

  25. 25 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#19] от "mvu02435512":

    Щом пазарът е общ трябва да има общи правила и да се спазват.Чужда фирма на нашия пазар няма да плаща заплати от 560лв.което сътветства на 260лв.пенсия,, и да кара служителите си да пазят имуществото й-като нашите тираджии, а ще направи всички эастраховки и т.н.Социален дъмпинг на общия пазар не се допуска.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK